Renault Talisman
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Talisman
No pocitově ten benzin jede jinak
Má víc koní, ale menší krouťák. Zase má 7 kvaltů a nafta má 6.
Od spodu fakt táhne. To se s naftou v Laguně nedá srovnat. Zase ale v rychlostech nad 110, 120 nemá ten krouťák jak měla laguna dci. Laguna ani třeba nepodřadila a rozjela se, talisman benzin zase podřadí i o 2dolu, vyletí a pak se sklidní. Prostě jedeš 130-140 v klidu, už je tam 7kvalt, přišlápneš a u laguny dci se začalo zrychlovat, u benzinu Talu cítíš že krouťák se nedostáva a auto podřadí -1 až -2, vystřelí a pak to zpátky dořadí. Je to prostě jiný. Nejde mi to moc porovnat. Musel jsem si na to zvyknout, že pořád řadí.
Má víc koní, ale menší krouťák. Zase má 7 kvaltů a nafta má 6.
Od spodu fakt táhne. To se s naftou v Laguně nedá srovnat. Zase ale v rychlostech nad 110, 120 nemá ten krouťák jak měla laguna dci. Laguna ani třeba nepodřadila a rozjela se, talisman benzin zase podřadí i o 2dolu, vyletí a pak se sklidní. Prostě jedeš 130-140 v klidu, už je tam 7kvalt, přišlápneš a u laguny dci se začalo zrychlovat, u benzinu Talu cítíš že krouťák se nedostáva a auto podřadí -1 až -2, vystřelí a pak to zpátky dořadí. Je to prostě jiný. Nejde mi to moc porovnat. Musel jsem si na to zvyknout, že pořád řadí.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Tak davam posledni sanci Talismanovi. Dnes jsem mel Dokkera naseho zamestnance a a nikde nic nevrze, ma to najeto vice jak 150tis. Prave ten kolega vezl meho Talismana do servisu a rikal, ze je to hruza jel vse vrze, tedy ne jenom moje hlava:). Pokud to nevyresi, tak leti z domu. Mam mnoho let Renaulty, ale tohle je zlo. Moto je pecka, ale vse ostatni je k hovnu, nefunguje nic...
Re: Renault Talisman
Na Dokkeru toho taky moc není, co by vrzalo
Ale různý pazvuky jsou nepříjemný, to chápu. Až je člověku trapně když někoho veze. Tak snad se to vyřeší.
A není to jen u Renaultu. Pracuju v servisu prémiové značky a možná byste se divili. Je to pak hlavně o tom přístupu a snaze to nějak vyřešit.
Ale různý pazvuky jsou nepříjemný, to chápu. Až je člověku trapně když někoho veze. Tak snad se to vyřeší.
A není to jen u Renaultu. Pracuju v servisu prémiové značky a možná byste se divili. Je to pak hlavně o tom přístupu a snaze to nějak vyřešit.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Talisman
Jinak v Talismanu jezdí manželka nového francouzského prezidenta.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Renault Talisman
Mě teda za jízdy jako nic moc nevrže, to u Lagu za palubka byla hrůza.
Ale LAGa byla diesel a měla o dost větší vybrace než teď můj TAL v bezínu. Možná jak ho máš v dieselu tak ty větsí vabrace mají vliv. Ono v TALu je fakt dost ticho a slyšet je i pád špendlíku na zem.
Mě po 17tis zatím vrže jen antiradar na okně a dětská sedačka vzadu. Za to ale TAL nemůže.
Loketka mě zavrže jen když se posunuje sedačka při nastartování jak se o ni sicna otře, pak už ani ne.
Jinak ticho. Nemáš pořád režim sport? kolega ma TALa v naftě a říkal že v zimě špatně topí, měl pořád režim eco, jsem mu řekl ať si dá režim neutral, že eko má přednastavený i eko topení, hned mu to topilo OK.
Ale LAGa byla diesel a měla o dost větší vybrace než teď můj TAL v bezínu. Možná jak ho máš v dieselu tak ty větsí vabrace mají vliv. Ono v TALu je fakt dost ticho a slyšet je i pád špendlíku na zem.
Mě po 17tis zatím vrže jen antiradar na okně a dětská sedačka vzadu. Za to ale TAL nemůže.
Loketka mě zavrže jen když se posunuje sedačka při nastartování jak se o ni sicna otře, pak už ani ne.
Jinak ticho. Nemáš pořád režim sport? kolega ma TALa v naftě a říkal že v zimě špatně topí, měl pořád režim eco, jsem mu řekl ať si dá režim neutral, že eko má přednastavený i eko topení, hned mu to topilo OK.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Nene, mám režim Comfort. To vrzaní je proste vsude, neco drnci i vzadu, asi to uz moc posloucham. V Grand Scenicu bylo ticho. Dnes rano pri parkovani opet chabova hlaska Chyba parkovacich senzoru. Proste patecni auto z konce sichty:(.
Re: Renault Talisman
Ahoj
Taky pridam par zkusenosti ,
od listopadu mam Talisman Intens TCE 150 sedan , navíc Bose , Tempomat, hneda kuze , panorama strecha, 18 kola .
zatim naprosta spokojenost , motor dostacujici (nejsem zadnej zavodnik) ,pohodli a hlavne to ticho oproti predchozi Lagune 3 v nafte.
Tempomat uz mam nastesti do 150 Km/h ale chtelo by to urcite vic.
Co mi chybí a stve :
• MirrorLink s CarPlay co se ted zacina montovat , doufam ze to pujde dohrat i dodatecne.
• Nejde otvírat kufr od ridice
• Proc nejde vyvolat tlačítkem TEL na volantu menu telefonu ? slouží pouze k zvednuti a ukonceni hovoru.
• Nejde ulozit pozice zrcátek, jako u sedacek . Potom jsou uzivatelske profily k nicemu .
Zatím servisovano:
• Velmi spatny prijem FM radia – oprava konektoru u zesilovacu
• Slaby tlak v ostřikovacich skla– vymena trysky
P.S. Neslo by uz zalozit nove téma Talisman v sekci podle typu?
Taky pridam par zkusenosti ,
od listopadu mam Talisman Intens TCE 150 sedan , navíc Bose , Tempomat, hneda kuze , panorama strecha, 18 kola .
zatim naprosta spokojenost , motor dostacujici (nejsem zadnej zavodnik) ,pohodli a hlavne to ticho oproti predchozi Lagune 3 v nafte.
Tempomat uz mam nastesti do 150 Km/h ale chtelo by to urcite vic.
Co mi chybí a stve :
• MirrorLink s CarPlay co se ted zacina montovat , doufam ze to pujde dohrat i dodatecne.
• Nejde otvírat kufr od ridice
• Proc nejde vyvolat tlačítkem TEL na volantu menu telefonu ? slouží pouze k zvednuti a ukonceni hovoru.
• Nejde ulozit pozice zrcátek, jako u sedacek . Potom jsou uzivatelske profily k nicemu .
Zatím servisovano:
• Velmi spatny prijem FM radia – oprava konektoru u zesilovacu
• Slaby tlak v ostřikovacich skla– vymena trysky
P.S. Neslo by uz zalozit nove téma Talisman v sekci podle typu?
Re: Renault Talisman
U mého TAL IP se do profilů ukládají i pozice zrcátek + sedačky.
Nevím jak u Intens. Třeba je to závada? Neptal jste se?
Nevím jak u Intens. Třeba je to závada? Neptal jste se?
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Ptal ,prave ze u Intens to není a nejde to pry domontovat ani aktivovat.
Pritom je to podle me jenom SW zalezitost
Pritom je to podle me jenom SW zalezitost
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Ono jde o to, jestli to není i věc HW, která je prostě vyhrazená jenom pro Initiale Paris. Ačkoliv je to taková blbost, kterou za ty nemalé peníze, by tam už dát mohli.
Re: Renault Talisman
Talisman se prodává už rok a ještě do něj nenabízejí motor.... (pozn. zajímá mě jen nafta a manuální převodovka, 1.6 dCi od Renaultu jsem v různých variantách zkusil a fakt to do auta nechci)
Ty současné motorizace ve mně nebudí vůbec důvěru.
Na auto co je průměrně naložené a v rychlosti 100+ km/h nebo do kopce už marně lapá po dechu nejsem zvědavý. Po okreskách v polabských rovinkách kde se jezdí 70-90 to vyhoví ale podle mě to není adekvátní motorizace pro takovéto auto, zvl. na dálniční cestování a na předjíždění autobusů a náklaďáků po ostatních silnicích. Na to chci mít výkonovou rezervu.
2.0dCi slibovali už pro letošek. Vážně uvažuji o Mazdě 6 která se prodává i s motorem. A cenově je to s Talismanem velmi, velmi podobné.
Navíc po těch sviňárnách co soudruzi od Renaultu předvedli s DVD navigací a její NEpodporou necelé TŘI roky poté, co ji ještě prodávali (V Laguně III) jim to budu mít za zlé napořád a Talisman bez pořádného motoru moje dilema budoucího nákupu zatím s přehledem řeší. Uvidím příští rok. Vypadá to na obměnu obou LII a vyklopit cca 1 a 3/4 mega za auta s 1.6 dieselem - to teda ani náhodou. Škoda, na Renaulty mám docela slabost ale snad se do roka a do dne ještě vzpamatují
Ty současné motorizace ve mně nebudí vůbec důvěru.
Na auto co je průměrně naložené a v rychlosti 100+ km/h nebo do kopce už marně lapá po dechu nejsem zvědavý. Po okreskách v polabských rovinkách kde se jezdí 70-90 to vyhoví ale podle mě to není adekvátní motorizace pro takovéto auto, zvl. na dálniční cestování a na předjíždění autobusů a náklaďáků po ostatních silnicích. Na to chci mít výkonovou rezervu.
2.0dCi slibovali už pro letošek. Vážně uvažuji o Mazdě 6 která se prodává i s motorem. A cenově je to s Talismanem velmi, velmi podobné.
Navíc po těch sviňárnách co soudruzi od Renaultu předvedli s DVD navigací a její NEpodporou necelé TŘI roky poté, co ji ještě prodávali (V Laguně III) jim to budu mít za zlé napořád a Talisman bez pořádného motoru moje dilema budoucího nákupu zatím s přehledem řeší. Uvidím příští rok. Vypadá to na obměnu obou LII a vyklopit cca 1 a 3/4 mega za auta s 1.6 dieselem - to teda ani náhodou. Škoda, na Renaulty mám docela slabost ale snad se do roka a do dne ještě vzpamatují
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Talisman
Tady Recek trochu zaspal v zavislosti na svém koncernu s Nisanem, koncern VW ho předběhl, sice šestiválce jsou v kelu, ale např. do Superbu dávají 2.0tdi 140kW a 2.0Tsi 206kW, což jsou adekvátní motorizace do střední a střední vyšší třídy.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Talisman
Stejně tak Passat, Mondeo.
Tady je potřeba pořádný naftový dvoulitr, výkon aspoň 180 - 200 koní. A poslední dobou aktuálně protěžované benzíňáky taky chybí.
Snad ten naftový dvoulitr a benzínová 1,8 přijdou co nejdřív.
Tady je potřeba pořádný naftový dvoulitr, výkon aspoň 180 - 200 koní. A poslední dobou aktuálně protěžované benzíňáky taky chybí.
Snad ten naftový dvoulitr a benzínová 1,8 přijdou co nejdřív.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Talisman
175 konovy 2.0dCi byl v LIII a myslim ze i v uplne poslednich LII.
Nevahal bych ani minutu. Lety provereny vykonny, odolny a spolehlivy motor. Mel byt v nabidce od zacatku stejne jako 1.8 a 2.0 benziny.
Kdyby se tomu venovali, meli by dnes evolucni verzi 200+ koni. Uplne v pohode a bez masivnich investic do vyroby a vyvoje.
Nevahal bych ani minutu. Lety provereny vykonny, odolny a spolehlivy motor. Mel byt v nabidce od zacatku stejne jako 1.8 a 2.0 benziny.
Kdyby se tomu venovali, meli by dnes evolucni verzi 200+ koni. Uplne v pohode a bez masivnich investic do vyroby a vyvoje.
Re: Renault Talisman
Co se týká výkonnějších motorů, Renault zaspal dobu a vývoj.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Talisman
A to jsem dnes četl, že do Š. Taroq bude varianta 2.0Tsi s 300 koňmi, tak kurňa to kde je ten tvůrce automobilů??? Nebo že by nudné manažerské verze táhli svět? MIII a MIV. ve verzi RS jsou dobré hračky, ale praktické velké auto na občasné hraní nikde.
Já už čumím po něčem jiném, ale stále nabývám přesvědčení, že to nejlepší už tady bylo a to nové už "řidičům" nic nepřináší, všechny ty elektronické fičury jsou pro pitomce co jen kroutí rajčákem.
Myslím, že se poohlédnu zase po LII. ve variantě GT 2.0T 150kW (těch je jako šafránu), nebo do klasiky V6 3.0 a i když to žere i trávu okolo, tak je to to nej co z Renaultu vypadlo.
Já už čumím po něčem jiném, ale stále nabývám přesvědčení, že to nejlepší už tady bylo a to nové už "řidičům" nic nepřináší, všechny ty elektronické fičury jsou pro pitomce co jen kroutí rajčákem.
Myslím, že se poohlédnu zase po LII. ve variantě GT 2.0T 150kW (těch je jako šafránu), nebo do klasiky V6 3.0 a i když to žere i trávu okolo, tak je to to nej co z Renaultu vypadlo.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Talisman
L II 3,0 V6 žere skoro stejně jako 2,0T GT a dokonce méně než Espace 2,0T To jen pro info
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Re: Renault Talisman
Šamša: vidím to úplně stejně a taky je mi z toho tak trochu smutno...
Nejhůř ale nesu, že neomarxističtí ekofašisti v Bruseli chtějí poroučet fyzikálním zákonům a v praxi to dopadá tak, že místo (příklad) atmosférického 1.8 benzínu co v reálu žere 8l/100km tak máme třívalcové litrové motůrky s dvojitým turbem které žerou 10-11l/100km při stejném stylu jízdy. Nafta skoro to samé. Celé je to pokrytectví protože jediný důvod existence těch srandovních malolitrážních srágorek je ten, že se na nich dají v laboratoři vykouzlit ty nesmyslné spotřeby kolem 3l/100km, což na 1.6 -2.0 benzínu nikdy nedosáhnou. Je to idiotský kolotoč typu vymyslíme nesmyslnou eisní normu - automobilky si k tomu prolobbují nesmyslnou metodiku měření spotřeby aby jim v laboratoři vyšlo to co potřebují (a měly tzv. portfolio aut s CO2 limitem podle bruselských notiček) a v praxi jezdí motory co mají zlomek životnosti ale zato podstatně větší spotřebu a tudíž i vypouštějí daleko víc emisí, těch emisí kvůli kterým se celý tenhle kolotoč rozjel.
A člověk aby hledal jehlu v kupce sena když si chce koupit normální auto s normálním motorem s normálním výkonem/spotřebou/životností.
Mnohem víc by prospělo, kdyby nechali lidi jezdit v normálních autech a poldové mohli dělat namátkové kontroly na silnici, popř. poslat auto co se jim nezdá v jejich doprovodu rovnou na emise a STK a pokud takové auto neprojde, sebrat mu papíry a zbuzerovat majitele do té míry, že se nikomu nevyplatí vyjet s vrakem nebo neudržovaným autem. Jakékoli auto s vykuchaným FAP nebo katalyzátorem - ihned odebírat značky a auto vyřadit nadobro z provozu a byl by klid (ono mít pak třeba správní poplatek 50.000,- za zpětné zapsání takového kousku do registru by spoustě lidem "ulehčilo" dilema jestli se o svoje auto pořádně starat nebo ne). Vsadím se, že by to emisím pomohlo daleko víc než tohle dnešní šílenství.
(ale to už jsem se nějak rozkecal )
Nejhůř ale nesu, že neomarxističtí ekofašisti v Bruseli chtějí poroučet fyzikálním zákonům a v praxi to dopadá tak, že místo (příklad) atmosférického 1.8 benzínu co v reálu žere 8l/100km tak máme třívalcové litrové motůrky s dvojitým turbem které žerou 10-11l/100km při stejném stylu jízdy. Nafta skoro to samé. Celé je to pokrytectví protože jediný důvod existence těch srandovních malolitrážních srágorek je ten, že se na nich dají v laboratoři vykouzlit ty nesmyslné spotřeby kolem 3l/100km, což na 1.6 -2.0 benzínu nikdy nedosáhnou. Je to idiotský kolotoč typu vymyslíme nesmyslnou eisní normu - automobilky si k tomu prolobbují nesmyslnou metodiku měření spotřeby aby jim v laboratoři vyšlo to co potřebují (a měly tzv. portfolio aut s CO2 limitem podle bruselských notiček) a v praxi jezdí motory co mají zlomek životnosti ale zato podstatně větší spotřebu a tudíž i vypouštějí daleko víc emisí, těch emisí kvůli kterým se celý tenhle kolotoč rozjel.
A člověk aby hledal jehlu v kupce sena když si chce koupit normální auto s normálním motorem s normálním výkonem/spotřebou/životností.
Mnohem víc by prospělo, kdyby nechali lidi jezdit v normálních autech a poldové mohli dělat namátkové kontroly na silnici, popř. poslat auto co se jim nezdá v jejich doprovodu rovnou na emise a STK a pokud takové auto neprojde, sebrat mu papíry a zbuzerovat majitele do té míry, že se nikomu nevyplatí vyjet s vrakem nebo neudržovaným autem. Jakékoli auto s vykuchaným FAP nebo katalyzátorem - ihned odebírat značky a auto vyřadit nadobro z provozu a byl by klid (ono mít pak třeba správní poplatek 50.000,- za zpětné zapsání takového kousku do registru by spoustě lidem "ulehčilo" dilema jestli se o svoje auto pořádně starat nebo ne). Vsadím se, že by to emisím pomohlo daleko víc než tohle dnešní šílenství.
(ale to už jsem se nějak rozkecal )
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Je tomu bohužel tak. Jde se po ekologii, ale přitom se do auta nacpe tuna elektroniky, různých čidel, které ve výsledku minimálně sníží spotřebu, ale jejich výroba už tak "eko" není, hlavně když se mezi fabrikami převáží kamiony. Sám vím jak to funguje, jenom kvůli blbosti na opravu, kterou si myslím, že zvládne i člověk, co neví o co jde... Přibrousit hranku.. a takhle přijde celá paleta, samozřejmě kamionem. Klidně přes půl Evropy a zde máme tu ekologii. Každá hovadina se převáží přes půl Evropy "ekologicky" kamionem a pak se honí za emisemi u motorů, které dělají k tomu všemu přesný opak.
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Renault Talisman
Jo jinak k těm autům s KAT OFF, EGR OFF atd... Nedávno jsem šel po ulici a pán s TDi tomu pěkně přislápl, celá ulice černá, smrad a rakovina. A místo, aby se řešili tito idioti, co víceméně jezdí rakovinometem, bude se řešit, jestli auto má o gram víc CO2, nebo o půl litru větší spotřebu. Sorry za offtopic, ale už jsem se fakt naštval.
Re: Renault Talisman
No vidite. A svete div se, ja jsem chtel dobre jezdici auto s dostatkem vykonu pro rodinu a skoncil jsem u Renaultu
Kamarad mel lagunu GT 205 koni. Fajn auto, takovy korab, ale je to uz dost velke a tezke (na muj vkus tedy rozhodne). Bohuzel jich je opravdu jen par, vetsina jsou chrocty.
Chvili jsem premyslel, ze bych ji od nej koupil, bohuzel uz je to dost letita sranda a navic se mi docela nelibi. Nasmerovalo me to ale na Megana, za coz jsem nyni rad.
Kamarad mel lagunu GT 205 koni. Fajn auto, takovy korab, ale je to uz dost velke a tezke (na muj vkus tedy rozhodne). Bohuzel jich je opravdu jen par, vetsina jsou chrocty.
Chvili jsem premyslel, ze bych ji od nej koupil, bohuzel uz je to dost letita sranda a navic se mi docela nelibi. Nasmerovalo me to ale na Megana, za coz jsem nyni rad.
Megane III GT220
Re: Renault Talisman
Akorát si teda nedokážu představit, pokud narvou do TALU dvojky nafty a jednaosmi beneli, kolik za to budou chtít?? Když 1.6 v koncu v plné palbě je přes Mega. Buď budou muset radikálně zlevnit 1.6 a silnější nové motory ocení tam kde je dnes 1.6, nebo 1.6 zůstanou na stávajících cenách a nove silnější posunou o 100-200tis výše? To zas bude neprodejný.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Nehledě na to, že ta 1,6 biturbo DCI jede pocitově úplně stejně jak tak 2.0dci FAP 175k co byla v LAGUIII.
A u beneli ta 1.8 má mít údajně 210-220k a ta 1.6 nyní má 200k, zas takovej markantní rozdíl to nebude...
Taky se bojím aby ty silnější motory nebyly pouze pro berzi IP, jak je to teď u té 200k 1,6, ta ke pouze u IP verze. Rencek je na to blbej dost. Mimo ČR je 1,6 200k i v nižších verzích, u nás jen IP.
ČR REN mají pod sebou teď Poláci a od těch nic světobornýho nelze čekat.
A u beneli ta 1.8 má mít údajně 210-220k a ta 1.6 nyní má 200k, zas takovej markantní rozdíl to nebude...
Taky se bojím aby ty silnější motory nebyly pouze pro berzi IP, jak je to teď u té 200k 1,6, ta ke pouze u IP verze. Rencek je na to blbej dost. Mimo ČR je 1,6 200k i v nižších verzích, u nás jen IP.
ČR REN mají pod sebou teď Poláci a od těch nic světobornýho nelze čekat.
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Re: Renault Talisman
Nejde zdaleka ani tak o max. výkon (ten rozdíl 20 koní je nicotný - navíc se podívej na graf charakteristiky motoru, při jakých otáčkách ten výkon vůbec máš a jak často se asi na něj dostaneš...) ale o kroutící moment a jeho průběh. A to je to co má spolu s dobře odladěným zpřevodováním zásadní vliv na to, jak to auto jede a jakou má spotřebu - prostě jak široké je pásmo režimů kde jedeš v podmínkách které nejvíce vyhovují motoru.
A v tom 1.6dCi rozhodně nejede stejně jako 1.9dCi nebo novější 2.0dCi... Zvl. s plnějším autem ne. A to je o čem je tady řeč.
A v tom 1.6dCi rozhodně nejede stejně jako 1.9dCi nebo novější 2.0dCi... Zvl. s plnějším autem ne. A to je o čem je tady řeč.
Re: Renault Talisman
Ty torque grafy jsou nic neříkající a ani jim nevěřím.
Já to neberu podle papíru ale jezdil jsem 4 roky s LAGIII automat cca175k 2.0dci pak jsem měl nekolik dnů Tal IP 1.6 dci twin turbo cca 160k na zkoušku a teď mám už 17000km na TAL IP 1.6tci 200k.
Jezdil jsem to sám, se zátěží, plný auto, dlouhá trasa, krátká trasa, dálnice, okresky, předjíždění.
Tyto motorizace mě v praxi vyšly úplně na stejno, benzín mírně dynamičtější i díky 7kvaltům auto, me ten benzín vyšel ve všem nejlíp. V LAGuIII 2.0dci 175FAP jsem měl dlouhodob.průměr spotřeby 8,6 v Talu benzínu jsem kolem 7,9 nejhůř 8,4
Já to neberu podle papíru ale jezdil jsem 4 roky s LAGIII automat cca175k 2.0dci pak jsem měl nekolik dnů Tal IP 1.6 dci twin turbo cca 160k na zkoušku a teď mám už 17000km na TAL IP 1.6tci 200k.
Jezdil jsem to sám, se zátěží, plný auto, dlouhá trasa, krátká trasa, dálnice, okresky, předjíždění.
Tyto motorizace mě v praxi vyšly úplně na stejno, benzín mírně dynamičtější i díky 7kvaltům auto, me ten benzín vyšel ve všem nejlíp. V LAGuIII 2.0dci 175FAP jsem měl dlouhodob.průměr spotřeby 8,6 v Talu benzínu jsem kolem 7,9 nejhůř 8,4
Renault Talisman 1.6 Tce 200k, IP 4C hnědá vision
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů