Renault 21 + Nevada

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 310
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » ned lis 11, 2007 15:17

jj 2.2 gtx to sou tahouni muzu potvrdit a ksandoj to v melniku dokazu

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2813
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » ned lis 11, 2007 18:17

hehe tak to si myslim:-) protože v tý době už renda bude asi pod automobilovou zemí:-) a já si doufám budu hejčkat prdelku v safíčkovi:-)
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
jonas
Člen RCČR
Příspěvky: 310
Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
Bydliště: Medlešice 31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jonas » ned lis 11, 2007 21:20

tak to to asi potichu vzdavam :wink: ale na druhou stranu neverim ze ho do ty doby koupis :D

lopik
Experienced member
Příspěvky: 666
Registrován: stř úno 28, 2007 21:59

Příspěvek od lopik » pát pro 07, 2007 21:45

jo 2,2 GTX byl opravdu tahoun 200 km/h udělal s přehledem a byl trhač asfaltu,pak jsem měl 2,2 GTS a ta už tak živá nebyla,ale taky jela dobře taky na tyto vozy v dobrém vzpomínám byli fakt spolehlivé
Nyní Renault Laguna Grandtour II,2002,1,6-16V-79KW a Renault Twingo II,2009,1,2-44 KW
Předtím 2 krát R18,2 krát R21,Safrane Ph2.

satan-da23
Člen RCČR
Příspěvky: 1822
Registrován: pát led 18, 2008 13:24
Bydliště: Olomouc

Jsem tu nový,tak se přidám

Příspěvek od satan-da23 » sob led 19, 2008 23:15

Tohle auto bylo bezkonkurenčně nejpohodlnější z těch který sem vlastnil,nebo se kterými sem jezdil!! Na klubu jsem nový,ale renaulťák jsem od vydání Ř.P. (je to dědičný) a jezdil jsem snad se všema kromě avantime a vel satis Takže můžu jen konstatovat VENI VIDI RENAULT :D :D :D
Espace Privilége 3.0 Dci - repaired by PIVI

Renault 16 - nová láska v původním stavu

jozka_II
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: sob bře 14, 2009 12:29

Příspěvek od jozka_II » sob bře 14, 2009 13:03

Jednadvacu jsem mel pet a pul roku (resp. jednadvacy, byly postupne dve). Prvni byla rv90, druha rv95. Obe 2.2. Pro mne byly asi esenci toho, co si ja predstavuji pod pojmem auto. Primerene velke, spoustu prostoru pro zavazadla i cestujici, mekke, ale pohodlne sedacky, tichy, odspodu tahnouci motor, ktery si nechal libit vse. Skromny tahoun a pracant, ktery s jednim clovekem dokazal udelat dlouhou trasu mimo dalnice za 6.8, jinak kombinovane okolo 8 litru. Nechal si za sebe navesit valnik se tremi tunami betonovych tvarnic, odvezl dlazbu do dvou mistnosti i se tremi osobami (s benevolenci silnicni kontroly - nekde r21club mozna jeste budou fotky :-) ), slouzil o vikendech a o dovolene jako obytnak (po sklopeni sedacek prostor, jemuz muzou konkurovat jedine MPV). Vysplhal po horskych silnickach mnohdy bez retezu a tahal jina auta ze zaveji. Nemel rad divokou jizdu. Snesl ji, ale nevtirave daval najevo, ze tohle neni jeho parketa. Tou je pohupovani na delsich trasach. Auto, ktere predbehlo svou dobu. Jestli mu neco chybela, tak to byla sestka, ve 130 tocil motor nekam k 3800 ot/min. Nejvic jsem s ni jel okolo 160, kdyz jsem na dalnici predjizdel kolonu kamionu. Shodou okolnosti s vlekem :-) Melo vychytavku, kterou u soucasneho auta postradam. Jack na origo autoradiu, takze kazetak spal nevyuzity a hudba hrala z mp3 prehravace. Prakticke, jednoduche, genialni!

Rozhodne to auto pro mne melo dusi a budu na nej dlouho vzpominat, rozhodnuti zbavit se ho bylo pro mne docela tezke, s prvnim jsem najezdil asi 55.000 km za tri roky (podle tachometru 169000 - 225000, podle mne spis 229000 - 275000), jeho zivot zkratil naraz na zadni kolo z boku taranem. S druhou za dva a pul roku 64000 (179000 - 243000) a v soucasnosti stale jeste jezdi.
ex Laguna Grandtour I 1.9dCi

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1103
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mustang » sob zář 12, 2009 19:06

Tak jsem se rozhodl že bych taky mohl přispět pod třech jednadvacítkách :D Takže první zelenej sedánek z roku 86 motor 2.0 TXE z výbavy měla vše co šlo digi tacho, elektrika, palubák, liťáčky no po favoritu jsem se vyloženě těšily na svezení byl sice bouranej na předek a ne moc dobře opravenej ale sloužil nám přes tři roky až na nějakou tu rez co jsem se snažil hned opravovat bez větších potíží. Je fakt že to my bylo nějakých 14 let tak tolik si toho nepamatuji každopádně šel z domu potom co mu praskla zadní torzka tak jsem ho udali na jednom renault vrakovišti-bazaru. :cry: Ale s výběrem nového vozu jsme dlouho neotálely, pač jsme tam objevili bílou jednadvácu hatchback (90) s 2.2-jkou motorem pod kapotou. Hned jsme ho projeli výbava sice žádna sláva po sedánkovi "jen" el. okna, posilovač a digi klima za příplatek. No plácly jsem si a jeli jsem novým vozem domů. Toto auto jsme měli 5 let a daří se mu i teď docela dobře možná ještě lépe. :P Občas nás potrápil ale nic závažného nějaké to čidlo, čepy, výfuk, brzdy klasický „spotřebáky“ ke konci bohužel spojka (ale už vyměněno u new majitele) Mezitím jsem si já udělal řidičák a výběr byl jasný koupil jsme si taky 2.2 GTX jako táta mě vydržela sice jen rok ale jako první auto budu dlouho vzpomínat i když od předchozího majitele dost zanedbávaná. Nakonec jsem přesedlal na lagunu rok na to i táta, ovšem nikdy nezapomenem, protože tenhle motor je fakt držák a občas si říkáme zlatá "jednadváca" protože ta pružnost a síla neměla chybu. Určitě budeme vzpomínat a v dobrém 8)
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 http://www.r21club.com/obrazky/3779.jpg Prostě masáž :-D
Renault Laguna 1.6 16V RXE http://r21club.com/obrazky/3390.jpg Daily car
Renault Megane 1.6 16V http://www.r21club.com/obrazky/3761.jpg V péči
Renault 21 1.8 8V TSE http://www.r21club.com/obrazky/3668.jpg Dědek

Memory:
Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17529
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pát led 08, 2010 10:40

Taky musím přispět. R21 k nám přišla, když mi bylo sedm. Byl to sedan, 1.7 čtyřbod, 66kW. Je s námi do dneška, ale už je odhlášená a stojí v garáži bez baterky.
Bylo strašně pohodlné, měké sedačky, strašně hodně prostoru a velký kufr. Když jsem v létě čekal před školou na zkoušku, tak jsem si posunul sedačku až dozadu, úplně sklopil a natáhl nohy na odkládací prostor palubky - o tom se mi dneska může jen zdát.
Dostal jsem jí k maturitě, i když kasle už byla ve stavu lehkého rozpadu a bylo to moje první auto. Přepis jsme tenkrát nějak neřešili - zůstalo v rodině. I když nemělo posilovač a stahování oken ruční, vždycky jsem si jízdu náramně užil. Opřít se do sedadla, jen tak polechtat plyn - to bylo to, co měla ráda a vždy to dávala najevo.
Protože kasle postupně rezla víc a víc, každé jaro jsem musel rezavé místa (dveře, prahy, lemy blatníků, ...) obrousit, nastříkat a natřít barvou.
Chtěl jsem jí mít jako originál (po úpravách, kterými v mládi prošla), tak jsem se snažil a hodně jsem se s tím autem sblížil.
Před koncem platnosti technické začala zlobit (koroze v kontaktech relátek zapalování), jakoby tušila, že už to prostě dál nejde, ale nechtěla se vzdát. Bohužel koroze nosných částí postoupila tak daleko, že by už další technickou neprošla.
Tak momentálně tiše čeká na další osud. Buď jí pomalu rozprodám na díly, nebo až se trošku zvedne cena, půjde na šroťák. To budu mít co dělat, abych zamáčkl slzu v oku, protože takového pracanta, který by zároveň byl tak pohodlný, to už se asi nedá sehnat :) A co je ještě zajímavé - je stejně stará jako já.
Naposledy upravil(a) Zefek dne stř led 25, 2012 01:02, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
lukipuki
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: pon bře 08, 2010 15:57

Příspěvek od lukipuki » úte bře 09, 2010 23:18

U nás v rodine bola Nevádka cez 10 rokov, naučil som sa na nej jazdiť a veeeelmi som bol smutný keď ju tatko dával tri roky dozadu preč. Bola moj kamarát a navždy na ňu budem spomínať, lebo v tak pohodlnom aute som sa ešte neviezol. Obrovský priestor, makké a velké sedačky, no proste paráda. Bol to myslím že ročník 1988, 2.1 GTD, tvamodrá metalíza, dovezené z Holandska kde slúžila myslím že pre nejakých papalášov. Vnútri bola tiež domodra, sedačky tiež modré, tuším velúr :) Keď sme ju predávali bola absolútne bez hrdze, či už podvozok alebo kasňa. Predali sme ju na konci roku 2007 za 60 000sk :) Za celú tú dobu nás nikdy nenechala, jediná vec čo sa menila bol aletrnátor, aj to sa mi zdá že len uhlíky, a jeden gulák. Kotúče povodné(pri predaji začali trepať tak sa vymenili), zadné tlmiče tiež, spojka, prevodovka, motor... proste včetko. Nakoniec poviem km pri predaji, niečo pod 500 000. Auto kúpil tatkov kolega a dennodene s ním chodí z pezinka cez pezinskú babu na záhorie do práce zatial bez problémov a poruchy dodnes. Má aj Citróna C4ku, ale nevádku má ževraj radšej :) Teraz tatko jazdí na Volve S40 1.9TDi 2002 a je s ním zatial spokojný
Nevadka je(bola) SUPER auto!!!!!
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Bolo: Opel Astra Caravan 2.0DI 16V full včetne kože :)
Je: Renault Laguna II Grandtour 1.9dci 120k Dinamique 2003 / šedá metla
[img]http://img718.imageshack.us/img718/9522/opelz.jpg[/img]
---
[img]http://img156.imageshack.us/img156/9534/lagunar.jpg[/img]

RomanB74
Advanced member
Příspěvky: 338
Registrován: úte srp 14, 2012 11:13

První setkání "třetího druhu".

Příspěvek od RomanB74 » stř lis 28, 2012 13:48

Byl jsem sedmnáctiletý puberťák, nadšený do Simsonů a Lady Samary. Ono tady tehdy nic moc jiného nebylo, alespoň ne běžně a pamětníci mi dají za pravdu, že i na ty blbé "žigulíky" byly v Mototechně pořadníky. Škoda Favorit byla na trhu druhým rokem a prodávala se tuším za nějakých 89 tisíc (nebo tak nějak).
Mé učiliště pořádalo zájezd na strojírenský a automobilový veletrh v Brně. Pan třídní učitel nás varoval, že jestli se tam jedeme jen zašít, zahulit si a pít pivo u stánků, tak to byl náš poslední výlet.
Světe div se, pivko a cigárko sice proběhlo, ale bylo na co se dívat. K mému totálnímu odvaření došlo, když jsem přišel ke stánku nějaké francouzské automobilky "Renault". Byl jsem v šoku, zcela frustrován faktem, že Škoda a Vaz asi nebudou - jak nám bylo vysvětlováno - na technologické špici v automobilovém průmyslu. "Rozmazlený" z taťkovy Škody 120 LS s hřebenovým řízením jsem nechápal, co dokázal vytvořit Renault u vystavených luxusních vozů R19 Chamade, R21 a R21 Nevada.
Elektrika na oknech!!! Interiér v semiši, stavitelný volant, CENTRÁL!!! Opěrky hlavy na zadních sedadlech...
Ten den jsem se totálně zamiloval do R21 (Nevada). U expozice Renaultu jsem zůstal asi 4 hodiny. Posbíral prospekty, ceník (zcela zbytečně, neb cena Nevady byla kolem 450.000,- Kčs) a ještě si tu nádheru nafotil. Nakonec mne pustili i sednout za volant - tak dlouho jsem tam oxidoval. Hluboko se mi vryla ta specifická vůně nové Nevady. Ten den se mi nechtělo odjíždět z Brna...
V roce 2003 se mi narodila dcera a původní Favorit přestal stačit z kapacitních důvodů. Kamarád - automechanik, mi nabídl, že se pokusí zajistit výměnu za něco pohodlnějšího v přibližně stejné cenové relaci. Za týden mi ukázal ojetý vůz Renault 21 1.7 z roku 1989 vínové metalízy. První co mne napadlo, když jsem auto viděl, bylo: ,,Tak jsem se přeci jen dočkal."
Neváhal jsem ani minutu a nelitoval dalších pět let, co naše R21 - domácím označením "Mig" bezvadně sloužila. I později, když jsem pořídil Megana (Break), jsem si Miga nechal jako "svoje osobní auto" a Megána nechal manželce s dětmi.
Tohle bylo vážně jediný auto, který jsem tím "chlapským" způsobem miloval. Luxoval koberečky, leštil kapotu, měnil olej, brzdový destičky. A Mig mi za to perfektně sloužil až do chvíle, kdy jsme se museli rozloučit kvůli trochu neobvyklé záležitosti.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host