Renault 21 + Nevada

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
prebek
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát čer 23, 2006 09:59
Bydliště: LODZ POLSKO

Renault 21 + Nevada

Příspěvek od prebek » sob črc 22, 2006 06:53

Srdečne Vás Všetkých zdravím.

Hľadal som (márne) topic o 21 alebo o Nevade, nokoľko som nenašiel tak píšem nový.

Mal som (1995 - 1997) Renault 21 Nevada GTX z 1988
Krááááásne autíčko, pohodlné, veľké (motor tiež - 2,2)
Moja Nevada robila 8x za svadobné auto, mohla previezť 8 vriec zemiakov, keď sme sa zabudli na "grile" tak robila za spací vozeň.
Proste jedným slovom auto na každú príležitosť!!!

Je to jedno z áut ktoré vždy budem spomínať s láskou a slzou v oku.
Ďalšími sú:
Renault 12 (Dacia 1300 z 1971)
Nissan Primera 2,0 dSLX z 1991

samozrejme plus
aktuálna Safranka
Moje súčastné Renaultíky:
Renault Laguna RT (2,0 8V) Automatic
Renault Laguna II Initiale Paris 1,9 dCi

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » ned črc 23, 2006 23:46

ojo máš pravdu. kam nám viktore zase utekl ten topic?
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » ned črc 23, 2006 23:59

kšanda píše:ojo máš pravdu. kam nám viktore zase utekl ten topic?
Bohužel do propadliště internetových dějin :-(
Začínáme znova.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 689
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » pon črc 24, 2006 02:58

kšanda píše:ojo máš pravdu. kam nám viktore zase utekl ten topic?
dobre vam tak, mate se o nej lip starat :twisted: tak jdu radsi asi neco napsat do zkusenosti se safranem, aby se nam to taky neprihodilo 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
Monika2
Advanced member
Příspěvky: 472
Registrován: ned srp 06, 2006 12:35
Bydliště: Vyšší Brod

21ka

Příspěvek od Monika2 » ned srp 06, 2006 20:38

moje 21 nevádka je z roku 89, obsah 2,2i, 4*4. Koupila jsem ji před rokem a půl, předtím rok stála na parkovišti :cry: tak jsem se jí ujala. Vzhledem k tomu že předchozí / majitel/é/ do nevádky neinvestovali ani korunu, zbylo to na mě, čehož vůbec nelituju, protože nevada už je členem rodiny a pokud bych jí měla vyměnit za jiný auto tak jedině za 25ku nebo safrana /2000/, nebo bych si přivezla nějakou zachovalou z Německa a udělala bych přestavbu. Trochu mě zarazila nemožnost koupě některých dílů v replice. Když jsem sháněla poslední 2 díly výfuku musela jsem si je objednat u renaulta. a cena? :shock: 2 poslední díly 10000 kaček, no co, zas to něco vydrží. ještě že jsem nekupovala všechny díly, to by mě přišlo na 38000 kaček. Dál už jenom nějaký drobnosti, jako třeba prasklý radiátor a tak...jó, není nad francouzskou měkkost a pohodlí... :super:
suzuki GS 500E

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » čtv srp 24, 2006 14:56

tak klucí. makejme nebo se nám to zase ztratí. co má te novýho? já mam čerstvě zarezlý lanovody. jinak už se asi vyřešil otáčky a chcípání
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

JeanPierre
Člen RCČR
Příspěvky: 182
Registrován: sob led 10, 2004 13:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JeanPierre » čtv srp 24, 2006 15:43

Novýho nic, ale přestává fungovat ventilátor od topení - teda spíš ten posuvnej čudlík na palubce.

Nemáš náhodou a mimochodem nějakej osvědčenej recept jak to vyřešit? :-)) Ideálně nějak jako nastříkat dovnitř Kontaktol, aniž by se musela rozebírat palubka. :-)
----
18TX Break / 18TX Break / 21GTS / Super5 TL / Лада 1500-2107 / Citroën CX 25 IE Pallas

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » čtv srp 24, 2006 17:40

JeanPierre píše:Novýho nic, ale přestává fungovat ventilátor od topení - teda spíš ten posuvnej čudlík na palubce.

Nemáš náhodou a mimochodem nějakej osvědčenej recept jak to vyřešit? :-)) Ideálně nějak jako nastříkat dovnitř Kontaktol, aniž by se musela rozebírat palubka. :-)
jo tak to asi budeš muset rozebrat aspoň ten spodní kryt a pak se hadíma prstama dostat ke konektoru a vyčistit ho. a jak ti přestává fungovat? jako že občas jde a občas ne? a stačí jen strčit trošku do tý páčky a on se rozjede? tak to mi dělá poloha 3.
jo kdyby ste věděli někdo o slušnejch lanovodech tak mi dejte prosím vědět. ale pochybuju že takový existujou. takže to asi budu muset vyčistit a namazat grafitovou vazelínkou.
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

JeanPierre
Člen RCČR
Příspěvky: 182
Registrován: sob led 10, 2004 13:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JeanPierre » čtv srp 24, 2006 17:47

Už jsem k němu zespodu lezl, ale bohužel se mi nepodařilo nahmatat, jak je ten jezdec vůbec udělanej a jestli se dá nějak vydolovat ven. Jinak na poloze 2 to většinou funguje, v poloze 3 po různým poťukávání, a když ho posunu do polohy 0, tak se to tam nějak zachytí a do jinejch pozic se dá přesunout po překonání značného odporu.
----
18TX Break / 18TX Break / 21GTS / Super5 TL / Лада 1500-2107 / Citroën CX 25 IE Pallas

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » čtv srp 24, 2006 17:56

JeanPierre píše:Už jsem k němu zespodu lezl, ale bohužel se mi nepodařilo nahmatat, jak je ten jezdec vůbec udělanej a jestli se dá nějak vydolovat ven. Jinak na poloze 2 to většinou funguje, v poloze 3 po různým poťukávání, a když ho posunu do polohy 0, tak se to tam nějak zachytí a do jinejch pozic se dá přesunout po překonání značného odporu.
no to by mě taky zajímalo jestli ten černej panel ve kterym jsou ty ovládací blbinky jde sundat a pak tam i vrátit, nebo jestli to jde jenom ulomit
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Michal Kerndl
Advanced member
Příspěvky: 357
Registrován: ned led 29, 2006 19:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od Michal Kerndl » čtv srp 24, 2006 18:26

Jestli si dobře pamatuju (když jsem měl ještě R21 86'), tak jsem stejnej problém s ovladači měl taky. Tehdy jsem koupil celý panel z jinýho, takže jsem nešel po tom proč to nefungovalo. Ale odspodu se tam dá dostat, shodí se ten spodní plast, odpojí se lanovody ke směrování vzduchu a "teplá/studená", stáhnout zhora držáky na posuvná táhla a odspodu by ten celý panel měl držet na nějakých pár šroubcích... snad to tak bylo, už je to přeci jen nějaký pátek :oops:
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7985
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » sob srp 26, 2006 12:51

Jestli ten přepínač Lukáši chceš, na sraz ho přivezu - ale už se chci svízt 18kou :twisted: :D
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 733
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » ned srp 27, 2006 22:55

Lukáš: když sundáš spodní panel palubky, tak vytahej ovládací čudlíky (všechny 3) a pak zespodu je jeden šroub, který celé ovládání topení drží - po vyndání šroubku odpojíš jen konektor a bovdeny k topení (označ si je, ať je neprohodíš, mě se to když jsem to dělal poprvé povedlo :-) a pak to celé vyndáš; mám jedno nefunkční na chatě, bohužel jsem nepřišel na způsob, jak ten přepínač opravit, tehdá jsem ho "jen" vyměnil za jiný kus od Blonďáků :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

JeanPierre
Člen RCČR
Příspěvky: 182
Registrován: sob led 10, 2004 13:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JeanPierre » pon srp 28, 2006 10:11

Jojojo, díky moc za instrukce :-)

Honza: samozřejmě že jako velký guru všech číslovaných Renoltů máš dveře mých R18 kdykoli otevřené :-)
----
18TX Break / 18TX Break / 21GTS / Super5 TL / Лада 1500-2107 / Citroën CX 25 IE Pallas

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 743
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

NEVADA k rozebrání

Příspěvek od wilczek » čtv lis 02, 2006 16:39

Vážení kolegové. Dnes jsme odvezli s bratrem naši Nevadu 2,2 L na vrakoviště do Karviné. Je na ní spousta dobrých věcí, které by ještě někomu mohly posloužit. Např perfektní převodovka, dobrý motor, ventilek volnoběhu, rozdělovač, indučka, comp., zánovní spojka -Valeo. Tel. na vrakoviště je 602 704 877. Můj telefon je 603 477 224, případnému zájemci poskytnu veškeré informace. Je třeba jednat rychle, dokud vše nezmizí v konvertoru. S pozdravem Standa W.
PS. Kouká na Vás pravým okem reflektoru v pravo dole z obrázku

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon led 15, 2007 23:58

Rok a půl brázdím silnice v tomhle vehiklu (R21 GTL liftback, F3N jednobod). Za tu dobu jsem na něm natočil 45000 km, což je skoro přesně polovina ujetých km, co mělo to auto v okamžiku, co jsem ho koupil.
Skalní jednadvacítkáři mne asi nebudou mít za následující řádky moc rádi, ale...
Nemám to auto rád, nijak mi nepřirostlo k srdci, nemá pro mne duši, ničím mne nenadchla. Je to tichý dělník, který po mě nic nechce a který slouží a slouží a slouží a...
54kW, kterými ta plechovka (mimochodem zcela bez koroze a ve velmi dobré kondici) disponuje stačí tak akorát na cestu do práce a z práce. Výkonem opravdu neoslní.
Pozoruhodné na ní je, že mě má asi ráda. Šestnáct let staré auto a jezdí bez jakékoliv poruchy, nepočítám-li prasklý radiátor topení a drobnou opravu rámu motoru - notorického problému všech jedna-sedmiček. Od výměny k výměně jezdí bez úbytku oleje, v létě za 7,5 v zimě za 8,0l/100km. Náklady na provoz vč. údržby jsou 2,34 kč/km! (podotýkám, že se jí dostává náležité péče... ale ona žádnou speciální nevyžaduje). Tím se moje plechovka řadí k těm nejúspornějším autům, co jsem kdy v životě měl.
Moc dlouhý život ji už asi nečeká. Počítám, že se mnou najezdí ještě jednou tolik co už najela a pak za nějaký mrzký peníz skončí v rukou někoho, kdo si může dovolit jen a právě takové auto, bez údržby, na dojetí.
V každém případě vím, že až se budeme jednou loučit, budu se loučit se spolehlivou kamarádkou, která mne nenechala ve štychu a kterou ve spolehlivosti málokteré jiné auto předčí.
Tímto jí, nemilované, vzdávám hold.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Jirka I
Junior member
Příspěvky: 239
Registrován: stř lis 30, 2005 08:34
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Jirka I » úte led 16, 2007 07:57

Děkuji za tento příspěvek jménem mých dvou bývalých sedmimístných Nevad a jejich nástupkyně Laguny :)
Laguna Grandtour 1.9 dTi, Concorde, r.v. 2000, automat
Obrázek
Land Rover Freelander TD4, 2005
Obrázek

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3955
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » úte led 16, 2007 18:37

On na to káp !!!!! :doh4:
Auto jsou jako ženský, čím je víc člověk obletuje a pečuje tím víc zlobí a kazí se. Ale když je člověk navenek ignoruje a správa se jakoby nic (zase jim nesmí ubližovat), začnou se spolehlivostí a bezporuchovostí podlézat :twisted:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Uživatelský avatar
Regis
Senior member
Příspěvky: 1918
Registrován: pon pro 27, 2004 19:05
Bydliště: UK

Příspěvek od Regis » úte led 16, 2007 23:14

Ty dostanes doma do ... :lol:
R21 Nevada jsme meli po S120 a bylo to jak presun na jinou planetu... byla to 1.7 a nam pripadalo jak je to silny auto. A ten kufr.... jo, to byly casy.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano :(
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř led 17, 2007 09:42

Anarki píše:On na to káp !!!!! :doh4:
Auto jsou jako ženský, čím je víc člověk obletuje a pečuje tím víc zlobí a kazí se. Ale když je člověk navenek ignoruje a správa se jakoby nic (zase jim nesmí ubližovat), začnou se spolehlivostí a bezporuchovostí podlézat :twisted:
Kéž by to tak fungovalo :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř led 17, 2007 14:23

no já s anarkim souhlasim. jenže mě se to XXXX i když na něj prdim:-(
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
rawik
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: stř led 24, 2007 15:06
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rawik » pát led 26, 2007 00:36

54KW je nejslabši verze ta moc živa neni to je fakt, leč ja mam poseldniho čtyřboda 70kW a to uže jede jinak (95hp/1080kg :wink: ), když ale zavspominam na 2.2 GTX 79kW (a před tim mazla TXE bohužel sme ho rostřelili) kera litala 220, ehm, to byl kočár s duší závoďáka 8)
btw: GTL je jaka vybava?, neni to takovy to strohý spartánský provedení předni okna na kličku a pod?
btw2: auta sou lepči než žensky, zahnou jen když otočite volantem, nabourany se da buť opravit nebo se rozebere na díly a na žensky moc daleko nedojedete 8)

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2812
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pát led 26, 2007 15:24

kličky na předních oknech je tl a možná i tl. a 55kw v karburátoru jezdí slušně. luční koník mi s 2,2 do kopce neujel.ale to bude asi řidičem :-D rejp :-D ale od karurátoru rue pryč. málo kterej je dobře seštelovanej a málo kdo to umí
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 733
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » pát led 26, 2007 22:04

kšanda - máš pravdu, sice jsem nejel úplně naplno, ale hnal jsem auto dost natolik, abych 54kw jednobodu ujel; 55kw karbec jede dost dobře, mmch stejnej motor je v R11TXE, co má Martina je s 59kw - na dálnici jede jak raketa - 170 no problem a zároveň je velmi úsporný při pohodový jízdě - vezli jsme Yen od Dalibora Víta z Bystřice pod Hostýnem k nám na chatu - u Benešova u Prahy, tedy cca 300km - spotřeba cca 5,5 litru na 100km, ustálená rychlost 100-110kmh :-)), takže s karbcem naprostej souhlas :-D

2,2i je letadlo na 4kolech (v rámci možností :-D) - mám asi 3 roky starou fotku - 214,8kmh :oops: , no naštěstí to tehdá nebylo drahý :-D

jinak u 2,2i jsem zatím na motoru dělal 2x rozvody, spojku a jednou těsnění pod hlavou (ale to je moje kravina - čirý antifreeze nerozdejchalo nejdřív topení a posléze těsnění pod palicí), a čeká mě časem výměna těsnění pod vanou a těsnění okolo rozdělovače - oboje decentně prolíná - cca 1litr oleje na 10 tisíc km :-)), jinak ťuky ťuk, motor je na počet km v perfektní kondici - má za sebou 362 tisíc km :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

Uživatelský avatar
rawik
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: stř led 24, 2007 15:06
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rawik » sob led 27, 2007 00:08

tu 2.2 GTX co sme letos prodavali ta měla co vim jednou měněny vodni čerpadlo a kdysi davno ventili po generalce, jinak natočeno na ni bylo cca 340.... šepot květin, tahoun, jenže to bumbalo o litřik až 2 vic než 1.8 tak šla z domu pač přibyl od rodiny safranek a ja sem si schrastil ten muj uspornějši pohřebaček :wink:

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti