Renault Mégane I 1996 - 2003
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
- roman_kovařík
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř lis 26, 2008 18:09
- Bydliště: Verměřovice
- Kontaktovat uživatele:
klucíí, hlavně se neurážejte navzájem, ze mě si před 2,5 roky také kluci (ve Škodoce)dělali srandu, že jsem si koupil auto s pí..., že jsem blbej apod., no a od té doby jejich škodověnky, pažouti atp. byli několikrát opravovány, no a já nemít ty problémy po koupi, kterou ale zavinil autobazar a ne výrobce a té mnou uváděné nehodě, tak bych ani pořádně nevěděl, co je to servis, oprava (nemluvím o výměně oleje atp.)
- roman_kovařík
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř lis 26, 2008 18:09
- Bydliště: Verměřovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Tak jsem si prodělal 10. 6. 2011 další nehodu, řidička Peugeotu mi nedala přednost, já to dobrzdil ale za mnou jedoucí mlaďas ve Scénicu už ne, nikomu se naštěstí nic nestalo, ani Beníkovi,který byl tou dobou v kufru Méganku.
Naposledy upravil(a) roman_kovařík dne pon črc 18, 2011 22:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Tak náš "Herbie" má zatiaľ taký horší rok. V januári (lednu) odišla riadiaca jednotka, ale oprava nesúrila tak nejazdil zhruba 4 mesiace. Po oprave (200 €) pár týždňov jazdenia a prípravy na STK - naladenie bŕzd, výmena brzdovej kvapaliny atď. Emisná s odretými ušami. Turbo pôvodné, najazdené cca 247 tisíc km, ale drží (nepíska, nezadymuje). V súčasnej dobe prasknuté torzné tyče na zadnej náprave a problém zohnať náhranú, tak zase stojí v servise. Okrem toho už hnijú prahy a kúsok pri zadnom pravom svetle a pravý zadný blatník tiež trochu. Ale to už je vekom. Na to čo všetko to auto má za sebou tak drží jak židovská viera. No aj tak si myslím že toto bola uťž jeho posledná STK.
Renault Mégane I 1.9 dTi RT (72kW,1997) "Herbie" - navždy v srdci
Renault Laguna II 1.6 16V Privilége (79kW, 2002) "Julča" - femme fatal?
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi (81kW, 2016) - "Family fun"
Renault Laguna II 1.6 16V Privilége (79kW, 2002) "Julča" - femme fatal?
Renault Mégane III Grandtour 1.5 dCi (81kW, 2016) - "Family fun"
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Renault Megane 1.9dti 72kw rv 1999,dodnes nalítáno 260000km,3majitel,sám nalítáno 120000km,spolehlivý vůz 5.5l spotřeba.opravy za 6let:celý výfuk(mimo katalizátor ) ,váha vzduchu,ventilátor, 2x výměna rozvodů,spínačka,a další normální výměny jako olej a komplet brzdy,tlumiče, čepy,pružiny,ložiska kol.Sem tam leze jaro(kvete podběhy) a sem tam blbne zámek kufru.Jsem s ním nadmíru spokojený,nyní pořízen nový Renault Megane 1.9Dci 96kW a s ním se loučím viz odkaz http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?t=62030
pro všechny odpůrce renaultů: jak říkám miluji auta na p..u,mám rád leasing
pro všechny odpůrce renaultů: jak říkám miluji auta na p..u,mám rád leasing
nyní: Renault Megane III.1.9dCi 96kW 12/2008 6.6l
před:Renault Megane 1.9dTi 72kW rv1999 5.5l
dříve:Peugeot 309 Gti 96kw rv1992 8.5l
před:Renault Megane 1.9dTi 72kW rv1999 5.5l
dříve:Peugeot 309 Gti 96kw rv1992 8.5l
-
- Starting member
- Příspěvky: 4
- Registrován: čtv kvě 09, 2013 11:39
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Renault megane coupe 1.6e 66kw 1996 130tis. najeto
Zatím měněny jen provozní věci a kapaliny.
Jednou jsem musel nechat měnit i zadní čep (jen kvůli mé hlouposti), když máte šikovného mechanika určitě to zvládne a nemusíte kupovat celý rameno.
Často ho točím do 5tis. otáček a s motorem jsem neměl nikdy problém.
Bohůžel jak už se tu někdo zmiňoval zadní lemy rádi reznou a tak v brzké době mě to čeká a pak hurá za lakýrníkem.
Zatím měněny jen provozní věci a kapaliny.
Jednou jsem musel nechat měnit i zadní čep (jen kvůli mé hlouposti), když máte šikovného mechanika určitě to zvládne a nemusíte kupovat celý rameno.
Často ho točím do 5tis. otáček a s motorem jsem neměl nikdy problém.
Bohůžel jak už se tu někdo zmiňoval zadní lemy rádi reznou a tak v brzké době mě to čeká a pak hurá za lakýrníkem.
Renault megane 1.6e coupe
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Na mojom Megane so stavom tachometra 162 500 km (možno aj viac) som menil:
-olej
-rozvody
-filtre
-spojku
-tlmiče
-výfuk
-ložiská v nábojoch kolies
-akumulátor
-brzdy
-zadné lemy
-termostat - zbytočne
-ventilátor kúrenia
-nefunkčnú klapku recirkulácie
-rozsypanú voľnobežku na alternátore
-polosy (vymlátili sa homokineťáky)
-lambda sondu
-krokový motorček voľnobehu
V odrážkach je toho hodne, no uznáte že veľa vymenovaných vecí sú spotrebné materiály. Podľa môjho úsudku som "závady" vyznačil tučne. Na druhej strane pri veku 13 rokov a 162 000 km je otázne či sa to dá považovať za závady, alebo skôr za zázrak že to vydržalo tak dlho.
Keby som tie tučne vyznačené veci riešil na aute starom 3 roky so stavom tachometra 40 000 km, tak by som bol naštvaný na značku. No v mojom prípade to skôr beriem ako bežné opotrebovanie kilometrami a vekom.
Zhrnuté - so značkou Renault som spokojný. Až časom dôjde na výmenu Megana za niečo novšie, pravdepodobne to bude znovu Renault.
-olej
-rozvody
-filtre
-spojku
-tlmiče
-výfuk
-ložiská v nábojoch kolies
-akumulátor
-brzdy
-zadné lemy
-termostat - zbytočne
-ventilátor kúrenia
-nefunkčnú klapku recirkulácie
-rozsypanú voľnobežku na alternátore
-polosy (vymlátili sa homokineťáky)
-lambda sondu
-krokový motorček voľnobehu
V odrážkach je toho hodne, no uznáte že veľa vymenovaných vecí sú spotrebné materiály. Podľa môjho úsudku som "závady" vyznačil tučne. Na druhej strane pri veku 13 rokov a 162 000 km je otázne či sa to dá považovať za závady, alebo skôr za zázrak že to vydržalo tak dlho.
Keby som tie tučne vyznačené veci riešil na aute starom 3 roky so stavom tachometra 40 000 km, tak by som bol naštvaný na značku. No v mojom prípade to skôr beriem ako bežné opotrebovanie kilometrami a vekom.
Zhrnuté - so značkou Renault som spokojný. Až časom dôjde na výmenu Megana za niečo novšie, pravdepodobne to bude znovu Renault.
EX: Zelený Renault Mégane Classic
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
Po facelifte, r.v. 1999, motor 1,6 16V, výbava RXT - ABS, klíma, 4 airbagy, elektricky nastaviteľné a vyhrievané spätné zrkadlá, predné a zadné okná v elektrike, hmlovky, dvojitá optika, atermické čelné sklo
Od Vianoc 2019 slúži novému majiteľovi. Je to kolega z práce, takže Megana vidím každý deň
Šedý Renault Thalia
R.v. 2011, motor 1,2 16V, výbava Privilege
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned lis 23, 2014 22:57
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Dobrý den. Jsem tu na fóru nový, jmenuji se Michael Lata a jsem z České Třebové. Pracuji na Univerzitě Pardubice, koho to zajímá najde si mě.
Tohle fórum je výborná věc, velmi rád jsem se dnes poprvé zaregistroval.
Zhruba před měsícem jsem se stal majitelem Renaultu Megane Break 1.4 16V Air r.2002. Auto má zvláštní a příjemnou barvu Vert Tilleul Met č. 931.
Technické podrobnosti:
Historie vozu - dovezeno ze severu Itálie, velmi dobrým známým, který vybíral pečlivě.... kde se jak známo nesolí - auto v motorovém prostoru a zespod jako by vyjelo z fabriky. Najeto 139tis. km, doloženo, dokonce Gold Karta z Italského servisu (je mi samozřejmě nanic, zajímavé je, že podle jména na ní uvedeného jsem vypátral majitelku - Facebook je dobrá věc - ředitelku taneční školy.
Auto je v technicky dokonalém stavu. Nikde žádné pazvuky, žádné vůle, řazení zapadá do drah samo, bez vůlí, řízení bez vůlí, brzdy brzdí perfektně. Jediná slabina byla svítící kontrolka airbagů. Odstraněno oním známým co mi jej dovezl - diagnostika mu házela velký přechodový odpor - prostříkly se a přihnuly konektory pod sedadly a u napínačů zadních pásů a je klid. Interiér voňavý, asi se v něm nikdy nekouřilo.
Pro jistotu jsem nechal udělat rozvody, výměny všech kapalin (krom převodovky - i když možná na jaře bych pro jistotu udělal i to), kontrola předních čepů, vůlí atd. Na jaro nechám revizi brzd (kotouče, destičky) a pro jistotu kontrola spojky.
Za cca měsíc co s ním jezdíme, naprostá spokojenost a nadšení. Za ty peníze je to nejlepší volba. A i kdyby se časem vyskytly nějaké mouchy, vychytám je. Jsem perfekcionalista, mám dobrý pocit když je na autě vše o.k., jsem ten týpek co používá leštěnku atd. Na předchozím autě jsem taky řádil, a stříkal jsem jej zespod, při výměně kol a dělal jsem i dutiny.... Vím na 100% že pokud se o autíčko staráte, odvděčí se Vám. Předchozí auto jsem měl 14 let.
Ještě se pokusím přiložit fotky. Rád se postupně budu s Vámi dělit o nabyté zkušenosti. A naopak se těším, že se na tomto webu dozvím mnoho užitečného.
M.
Tohle fórum je výborná věc, velmi rád jsem se dnes poprvé zaregistroval.
Zhruba před měsícem jsem se stal majitelem Renaultu Megane Break 1.4 16V Air r.2002. Auto má zvláštní a příjemnou barvu Vert Tilleul Met č. 931.
Technické podrobnosti:
Historie vozu - dovezeno ze severu Itálie, velmi dobrým známým, který vybíral pečlivě.... kde se jak známo nesolí - auto v motorovém prostoru a zespod jako by vyjelo z fabriky. Najeto 139tis. km, doloženo, dokonce Gold Karta z Italského servisu (je mi samozřejmě nanic, zajímavé je, že podle jména na ní uvedeného jsem vypátral majitelku - Facebook je dobrá věc - ředitelku taneční školy.
Auto je v technicky dokonalém stavu. Nikde žádné pazvuky, žádné vůle, řazení zapadá do drah samo, bez vůlí, řízení bez vůlí, brzdy brzdí perfektně. Jediná slabina byla svítící kontrolka airbagů. Odstraněno oním známým co mi jej dovezl - diagnostika mu házela velký přechodový odpor - prostříkly se a přihnuly konektory pod sedadly a u napínačů zadních pásů a je klid. Interiér voňavý, asi se v něm nikdy nekouřilo.
Pro jistotu jsem nechal udělat rozvody, výměny všech kapalin (krom převodovky - i když možná na jaře bych pro jistotu udělal i to), kontrola předních čepů, vůlí atd. Na jaro nechám revizi brzd (kotouče, destičky) a pro jistotu kontrola spojky.
Za cca měsíc co s ním jezdíme, naprostá spokojenost a nadšení. Za ty peníze je to nejlepší volba. A i kdyby se časem vyskytly nějaké mouchy, vychytám je. Jsem perfekcionalista, mám dobrý pocit když je na autě vše o.k., jsem ten týpek co používá leštěnku atd. Na předchozím autě jsem taky řádil, a stříkal jsem jej zespod, při výměně kol a dělal jsem i dutiny.... Vím na 100% že pokud se o autíčko staráte, odvděčí se Vám. Předchozí auto jsem měl 14 let.
Ještě se pokusím přiložit fotky. Rád se postupně budu s Vámi dělit o nabyté zkušenosti. A naopak se těším, že se na tomto webu dozvím mnoho užitečného.
M.
Naposledy upravil(a) Michael1969 dne pát pro 26, 2014 00:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned lis 23, 2014 22:57
První zkušenosti
Tak jsem tu s prvními zkušenostmi.
Auto máme 3 měsíce, stejně jako naši dcerušku - miminko . Najel jsem cca 2000 km převážně po městě. Auto drží, žádné hororové scénáře popisované některými lidmi na Internetu se nedějí. Na auto si zvykám, znáte to, než Vám padne do ruky řazení, spojka, intuitivní nalezení ovládacího prvku rukou ve tmě apod.... zkrátka s autem se "sžít" a znát, jestli při řazení té či které rychlosti v kulise mírně zatlačit rukou doprava či doleva aby rychlost hladčeji zapadla.... je to spousta takovýchto jemnůstek. Krom výměny jedné žárovky - u zadní SPZ jsem nedělal nic. Vyměněna byla za cca 2min. Když už jsme u tohoto - díval jsem se do motorového prostoru jaký je přístup k výměně žárovek předních světel a smekám, klobouk dolů, je to luxusní a bez problému. U spousty značek zejména mladších, a dnešních, je tam prostor děsivě malý a u některých aut třeba musíte vymontovat pravé přední světlo - no děs, skoro jsem rád, že mám tento cca 10let starý model, podle mnohých se tenkrát - před krizí - dělala auta jakž takž poctivě, tzn. i co do konstrukčního řešení tzv. technologičnosti - čili přístupu k agregátům při opravách.
Auto vypadá zespod jak nové - nikdy totiž nevidělo a nepoznalo posypovou sůl. Skoro je mi jej líto. Ale co naplat. Jezdit se musí. Mrzí mne, že jsem to nestihnul ale nechám si udělat nástřik spodku až zjara, na příští rok.
Zkušenosti které vás možná budou zajímat:
- pokud je převodovka studená, teď v zimě, jde o něco tíže řadit, zejména 2. stupeň, řeším to starým dobrým meziplynem, po několika kilometrech až se zahřeje už to je O.K. a řazení jde krásně zapadá to samo, jen je potřeba pomaleji pouštět spojku a dodržovat dvojfázovost cvak-cvak-rychlost zapadne sama - s čímž má problém moje žena, neboť má snahu řadicí páku přeřadit "najednou".........
- dost se (oproti mému předchozímu autu) potí okna zejména zadní; připisuji to tomu, že jsem v listopadu myl namokro čalounění a asi doposud zůstala v autě nějaká vlhkost; zkoušel jsem používat klimatizaci při ofuku teplým vzduchem, ale nemám s tím zkušenost........
při mrznoucích deštích mi zamrzlo víko nádrže - lekl jsem se, že to je centrál, nakonec to bylo kousek ledu který jsem odstranil fénem
- jinak vůbec nic, v tomto typu auta se jezdí skvěle, opravuji si pokřivený názor na Renault..............
Co plánuji v nejbližší době:
- v první řadě teď vybírám doporučené mechaniky v okolí - kdo se mi o auto bude starat (do značkového Renaultu se mi moc nechce)
zjara chci udělat revizi brzd a spojky
- jinak nic nezlobí tak asi nemá cenu do ničeho "vrtat", možná nechám vyčistit a zrevidovat klimatizaci
protože auto má pouze jednu sadu kol a to zimní, chystám se v nejbližší době na nákup nějakých pěkných alu disků na léto + pneu, žádnou výstřednost, něco elegantního, co se k autíčku bude hodit - tady mám menší problémek, třeba mi někdo z vás poradí: v TP mám zapsány jediné kola a to kola 175/70 R14 84T a ráfek 5.5Jx14" 4x100 ET36 - na tento rozměr mi dělá problém sehnat alu disky, snad to nějak vychytám.......
- taky budu instalovat tažné zařízení - mám možnost si půjčovat karavan na léto, tak na to se moc těším
M.
Auto máme 3 měsíce, stejně jako naši dcerušku - miminko . Najel jsem cca 2000 km převážně po městě. Auto drží, žádné hororové scénáře popisované některými lidmi na Internetu se nedějí. Na auto si zvykám, znáte to, než Vám padne do ruky řazení, spojka, intuitivní nalezení ovládacího prvku rukou ve tmě apod.... zkrátka s autem se "sžít" a znát, jestli při řazení té či které rychlosti v kulise mírně zatlačit rukou doprava či doleva aby rychlost hladčeji zapadla.... je to spousta takovýchto jemnůstek. Krom výměny jedné žárovky - u zadní SPZ jsem nedělal nic. Vyměněna byla za cca 2min. Když už jsme u tohoto - díval jsem se do motorového prostoru jaký je přístup k výměně žárovek předních světel a smekám, klobouk dolů, je to luxusní a bez problému. U spousty značek zejména mladších, a dnešních, je tam prostor děsivě malý a u některých aut třeba musíte vymontovat pravé přední světlo - no děs, skoro jsem rád, že mám tento cca 10let starý model, podle mnohých se tenkrát - před krizí - dělala auta jakž takž poctivě, tzn. i co do konstrukčního řešení tzv. technologičnosti - čili přístupu k agregátům při opravách.
Auto vypadá zespod jak nové - nikdy totiž nevidělo a nepoznalo posypovou sůl. Skoro je mi jej líto. Ale co naplat. Jezdit se musí. Mrzí mne, že jsem to nestihnul ale nechám si udělat nástřik spodku až zjara, na příští rok.
Zkušenosti které vás možná budou zajímat:
- pokud je převodovka studená, teď v zimě, jde o něco tíže řadit, zejména 2. stupeň, řeším to starým dobrým meziplynem, po několika kilometrech až se zahřeje už to je O.K. a řazení jde krásně zapadá to samo, jen je potřeba pomaleji pouštět spojku a dodržovat dvojfázovost cvak-cvak-rychlost zapadne sama - s čímž má problém moje žena, neboť má snahu řadicí páku přeřadit "najednou".........
- dost se (oproti mému předchozímu autu) potí okna zejména zadní; připisuji to tomu, že jsem v listopadu myl namokro čalounění a asi doposud zůstala v autě nějaká vlhkost; zkoušel jsem používat klimatizaci při ofuku teplým vzduchem, ale nemám s tím zkušenost........
při mrznoucích deštích mi zamrzlo víko nádrže - lekl jsem se, že to je centrál, nakonec to bylo kousek ledu který jsem odstranil fénem
- jinak vůbec nic, v tomto typu auta se jezdí skvěle, opravuji si pokřivený názor na Renault..............
Co plánuji v nejbližší době:
- v první řadě teď vybírám doporučené mechaniky v okolí - kdo se mi o auto bude starat (do značkového Renaultu se mi moc nechce)
zjara chci udělat revizi brzd a spojky
- jinak nic nezlobí tak asi nemá cenu do ničeho "vrtat", možná nechám vyčistit a zrevidovat klimatizaci
protože auto má pouze jednu sadu kol a to zimní, chystám se v nejbližší době na nákup nějakých pěkných alu disků na léto + pneu, žádnou výstřednost, něco elegantního, co se k autíčku bude hodit - tady mám menší problémek, třeba mi někdo z vás poradí: v TP mám zapsány jediné kola a to kola 175/70 R14 84T a ráfek 5.5Jx14" 4x100 ET36 - na tento rozměr mi dělá problém sehnat alu disky, snad to nějak vychytám.......
- taky budu instalovat tažné zařízení - mám možnost si půjčovat karavan na léto, tak na to se moc těším
M.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Pokud budeš kupovat nové alu, doporučuji na léto 16". Vypadají velmi dobře a i pneu jsou v rozumné cenové hladině. Zde konfigurátor: http://www.az-pneu.cz/elektrony-alu-kol ... =16&sirka=
Co se zápisu týče, tak po výběru zavolej distributorovi, zda vlastní typový list vybraných kol na tvé auto včetně alternativních rozměrů pneu, které ti na pověřeném úřadu zapíší do TP. Jinak přeji hodně spokojených km se zánovním vozem.
Co se zápisu týče, tak po výběru zavolej distributorovi, zda vlastní typový list vybraných kol na tvé auto včetně alternativních rozměrů pneu, které ti na pověřeném úřadu zapíší do TP. Jinak přeji hodně spokojených km se zánovním vozem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Dobry deň
Som majiteľ megane cabrio 1,6e 1998 a mam problém s prevodovkou neviem či ju treba meniť celú lebo už som pocul aj názor že tam môže byt vyskočená nejaká "tyč"veľmi sa v tom nevyznam preto by som potreboval radu.rýchlosti sa dajú zaradiť všetky dokonca auto aj ide len pri zaradenej rýchlosti 1235 vydava hlasné škrípanie, úplne kovový zvuk no 4stupni to nerobi vôbec a auto ide bez problémov .najhorsie na tom je že žijem v Nemecku a tu sú servisné ukony neskutocne drahé.viete mi poradiť co to môže byt či je nutne meniť celú prevodovku ? A ešte ma zaujima keď už budem kupovať prevodovku stačí ju kúpiť podľa obsahu motora roku výroby alebo potrebujem nejaké špeciálne číslo z prevodovky? Ďakujem
Som majiteľ megane cabrio 1,6e 1998 a mam problém s prevodovkou neviem či ju treba meniť celú lebo už som pocul aj názor že tam môže byt vyskočená nejaká "tyč"veľmi sa v tom nevyznam preto by som potreboval radu.rýchlosti sa dajú zaradiť všetky dokonca auto aj ide len pri zaradenej rýchlosti 1235 vydava hlasné škrípanie, úplne kovový zvuk no 4stupni to nerobi vôbec a auto ide bez problémov .najhorsie na tom je že žijem v Nemecku a tu sú servisné ukony neskutocne drahé.viete mi poradiť co to môže byt či je nutne meniť celú prevodovku ? A ešte ma zaujima keď už budem kupovať prevodovku stačí ju kúpiť podľa obsahu motora roku výroby alebo potrebujem nejaké špeciálne číslo z prevodovky? Ďakujem
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Toto tema slouzi ke sdileni zkusenosti s autem, ne k technickym dotazum. K technickym dotazum a k reseni problemu slouzi technicka sekce dle typu vozidla. Zde bude bud zamceno, nebo presunuto do spravne sekce .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Prevodovka megane 1.4 55kw
Zdravim vsechny potrebuji poradit ohledne prevodovky nejde my zaradit stepen 1/4 - 5 funguje v pohode pred touto vadou bylo vse v pohode radilo bez zadnych pazvuku proste z lehka takze jsem hodne prekvapeny skontroloval jsem aspon neco kolem radici paky kdyz uz tomu vubec i tak nerozumim sundal jsem kuzi s pod paky a vsiml jsem si ze lanko radici paky je opotrebovany drzi na jednou vlasku toho lanka zbytek rozcepireny ,tak bych prosil o radu jestly tim lankem ( rozcepirenym) udelo velkou neplechu v prevodovce nebo vubec mohlo by to byt ovlivneno tim opotrebovanym lankem děkují
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Mégane I 1996 - 2003
Přečti si hned nad tebou co napsal kotasekh.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů