Renault Mégane I 1996 - 2003

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Crake
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: stř lis 28, 2007 16:26
Bydliště: Praha

Megane 1,6 / 1996

Příspěvek od Crake » čtv lis 29, 2007 13:02

Zdravim vsechny,
jsem tu novy neb jsem pro manzelku (jako druhe auto) koupil R. Megane 1,6 z roku 1996. Ma uz slusnych 160.000 km a moje prvni poznatky jsou: kulisa razeni neni uplne co bych ocekaval, nejak zlobi topeni (netopi to pri maximalne nastavenem ovladaci), ale jinak na 11 lete auto je to docela dobre... Je pravda, ze nevim co me dal jeste ceka a proto bych potreboval poradit - jestli mam nechat udelat rozvody a pripadne na co dalsiho si dat pozor?

tatrman
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát črc 23, 2004 20:03
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od tatrman » pon pro 24, 2007 13:04

Můžu říct, že jsem neměl žádné větší problémy.
Megane 1,6e, rok 96, najeto 140000-výměna jedné zapalovací cívky
-prasklá pružina pérování
-výměna středního dílu výfuku
-nové zadní pakny
-seřízení ventilů
Toto je vše po dvou letech.

Megane 1,6 16v, rok 99, najeto 60000-po roce od koupě NIC

Pro ty co si stěžujou-nekupovat hned první auto někde v bazaru, které pěkně vypadá, ale něco vyzjistit, pořádně prolézt, nebo si vzít sebou někoho kdo tomu aspoň trochu rozumí. Vím, že nic není 100procentní, ale znám hodně lidí, který koupily auto jenom podle toho jak krásně vypadalo

Z vlastní zkušenosti, nedám na megany(alespoň toho mojeho :D ) dopustit.

Doufám, že to tak zůstane!!! :D
Renault Megane Grandtour 1.6, 110 HP, 2009

Uživatelský avatar
Libor52
Člen RCČR
Příspěvky: 71
Registrován: sob čer 11, 2005 12:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Libor52 » pon pro 24, 2007 16:46

Z vlastní zkušenosti, nedám na megany(alespoň toho mojeho Very Happy ) dopustit.

Moje řeč. :D :D
Renault Megane 1,6 66kW, Automatic,[img]http://images.spritmonitor.de/173787.png[/img]

tatrman
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: pát črc 23, 2004 20:03
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od tatrman » pon pro 31, 2007 14:38

Nevýhoda meganů-reznou zadní lemy.
Asi výrobní vada, že se tam spálí pozink?, a kamínky už udělají svý. :(
Renault Megane Grandtour 1.6, 110 HP, 2009

Uživatelský avatar
Risky
Člen RCČR
Příspěvky: 25
Registrován: čtv led 10, 2008 14:54
Bydliště: Fulnek, Praha

Příspěvek od Risky » pát úno 01, 2008 15:03

Jsem - jeste porad cersvtym - majitelem Megane 1.6 r.v.97, dovoz Nemecko. Mel ho tady v rukou jeden starsi pan, ktery ho koupil dceri a udelal na nem vse potrebne (vymeny rozvodu, revize brzd, lak ...) a nyni ho mam ja. Najeto 170.000 ale ve vybornem stavu. Prakticky nic jsem nemusel menit (cekaji me jen letni kola na pristi sezonu, ty byly sjete) a zatim to vsechno slape i vypada dobre. Motor je slabsi ale ja nejsem zavodnik ;) takze zatim naprosta spokojenost... jen at to vydrzi :)

Uz se tesim az bude tepleji a zase se po dlouhe dobe zacnu vrtat v aute (asi 6 let jsem auto vubec nemel)

8)

Uživatelský avatar
Kuno
Senior member
Příspěvky: 1941
Registrován: stř led 16, 2008 21:05

Příspěvek od Kuno » úte úno 12, 2008 23:50

Ahoj přátelé. Stal jsem se majitelem vozu Scénic 1.9dt. r.v.1996.
Musím uznat,že Renault je fakt jiné auto.
Auto jsem koupil jako tzv.polotovar.Bylo po výměně motoru,nedokončeno zapojení atd.. a vše systémem "dodělej doma" :D a tomu snad odpovídala i cena.
Pro koupi také rozhodl mimořádně zachovalý interier a absence sebemenší koroze.
Auto mám cca měsíc a mimo práce spojené s výměnou motoru jsem vyměnil:
Ložisko z. kola s nábojem 1832kč.
Ruční čerpadlo nafty 390kč
Př.prasklé pružiny 1890kč
Př. tlumiče vč dorazů+manžet 2800kč
To ještě musím sehnat trubky na klimatizaci,které chybí.
Ještě že práci nemusím platit a na díly mám jako OVSČ slevy.
Doufám,že bude na chvíli pokoj,protože v minulosti jsem měl cca 25 aut a ani do jednoho jsem tak moc po koupi nebyl nucen "nasypat".
Nejhorší je doma předstírat před manželkou,jaké jsem jí koupil skvělé auto. :D

pajanlu
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 08, 2008 20:27
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajanlu » úte črc 08, 2008 21:15

Zdravim všechny lidi na tomhle forum mam Renaulta Megana 1.6 55kw z roku 1996 byl dotazeny z něměcka kromě rozvdů,oleje, prostředního dílu výfuku sem zatim nic měnit nemusel jediného co mě zlobí je to ze sem mezi svody a parohy koupil nové těsnění a stejně me to od motoru nekde ufukuje potřeboval bych poradit co s tím

Uživatelský avatar
Eddie75
Člen RCČR
Příspěvky: 284
Registrován: sob pro 04, 2004 14:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Eddie75 » ned led 04, 2009 12:27

Mégana jsem si koupil letos v létě, po 1. majiteli, kombíka, 1.6 16V, r.v. 00, do provozu 01, hezký stav, málo km, bez bouračky, servisovaný. Kupoval jsem ho s oddělanou poloosou, tak jsem ji nechal vyměnit. Jinak jenom běžné investice do koupené ojetiny, tzn. brzdy, náplně, po rozpadu vodní pumpy i ji, rovnou s rozvody. Teď mi děsně píská jedna brzda (bude reklamace) a něco od zadního kola, asi tlumič, což se mi moc nelíbí... Tak už jen vyměnit silentbloky, jejichž životnost končí se současnými najetými kilometry a mám snad vystaráno... jinak jsem moc spokojen, auto pohodlné, prostorné, jede výtečně... nemůžu si vůbec stěžovat (klep klep na dřevo)
Obrázek Škoda Citigo 1.0 '14 (1.9.2015 - ???)
Obrázek ex: VW Golf V 1.4 FSI '05 (cca 6.2012 - 20.11.2015)
<> ex: Renault Mégane Break 1.6 16V RXE '00 (7.7.2008 - 20.12.2012)
<> ex: Renault Twingo 1.2 '93 (25.12.2004 - 3.6.2008)

Uživatelský avatar
Eddie
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned úno 22, 2009 14:32
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek od Eddie » ned úno 22, 2009 14:45

Tak my mame Megane 1.9 dTi RT, r. v. 98. Pri kupe najazdenych 52 tisic km (2005). Momentalny stav asi 215 tisic km. Som s nim spokojny, auto slape aj napriek najazdenym kilometrom. A neda sa povedat ze by sme ho doma nejak setrili. Jazdime s nim ako kratke niekolkokilometrove jazdy typu stop-go... go-stop :) ale aj dlhe dialnicne vylety. Obcas aj s privesom (obcas pretazenym) :oops:
Minuly rok potrebne prve opravy, nakolko vsetko na aute, okrem pneu bolo povodne. Takze sa menili tieto veci: predne brzdove kotuce a dosticky, zadne brzdove celuste a oblozenie, lanka rucnej brzdy, predne silentbloky, lavy cap riadenia, klinovy remen, filtre a olej, filter klimatizacie, odporova kaskada ventilatora kurenia (isiel len na 6. stupni), vypalene niektore ziarovky pristrojovej dosky, termostat, po mensej buracke menena kapota, predne svetla, mriezka chladica. a to by bolo asi aj vsetko. Celkove investicie cca 70000 Sk... cize asi 2325 €. Ufff.... dufam ze teraz vydrzi dalsich 200000 km. :niks:
Naposledy upravil(a) Eddie dne ned zář 18, 2011 15:57, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Eddie
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: ned úno 22, 2009 14:32
Bydliště: Žilina, Slovakia

Příspěvek od Eddie » ned úno 22, 2009 15:14

No este na nieco som si spomenul. Menene prave zadne dvere (Renault vs. nzadrzdeny Favorit na parkovisku) a plynove vzpery 5-tych dveri.
A spotreba 5 - 5,5 l/100 km.

Agog
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: pát črc 23, 2004 23:42
Bydliště: Písek

Příspěvek od Agog » ned bře 22, 2009 16:03

tatrman píše:Nevýhoda meganů-reznou zadní lemy.
Asi výrobní vada, že se tam spálí pozink?, a kamínky už udělají svý. :(
Jojo mam ted dva megany jedno kupe a druhy hatchback. Kupe je zrezly hodne, ten 5dv. uz taky zacina. Kdyz jsem to obchazel tak jsem si niceho nevsimnul. Ale tak lemy a blatniky se daji sehnat tudiz to neni az takovy problem.

Agog
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: pát črc 23, 2004 23:42
Bydliště: Písek

Příspěvek od Agog » ned bře 22, 2009 16:05

Eddie75 píše:Mégana jsem si koupil letos v létě, po 1. majiteli, kombíka, 1.6 16V, r.v. 00, do provozu 01, hezký stav, málo km, bez bouračky, servisovaný. Kupoval jsem ho s oddělanou poloosou, tak jsem ji nechal vyměnit. Jinak jenom běžné investice do koupené ojetiny, tzn. brzdy, náplně, po rozpadu vodní pumpy i ji, rovnou s rozvody. Teď mi děsně píská jedna brzda (bude reklamace) a něco od zadního kola, asi tlumič, což se mi moc nelíbí... Tak už jen vyměnit silentbloky, jejichž životnost končí se současnými najetými kilometry a mám snad vystaráno... jinak jsem moc spokojen, auto pohodlné, prostorné, jede výtečně... nemůžu si vůbec stěžovat (klep klep na dřevo)
A poloosa je dalsi vec, ktera se opakuje. Kdyz jsem auto projizdel tak jsem nic neslysel, az kdyz jsem zaplatil a jel domu. Ale auto se mi jinak libi, takze az bude spraveny budu ho mit rad, jestli ono bude mit rado me :)

zuppy
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: ned srp 23, 2009 20:02
Bydliště: okolí Přerova

Příspěvek od zuppy » čtv srp 27, 2009 14:46

Ahoj kolegové :P
Vlastním R-Mégane 1,6 16V 2002 (authentique) najeto 97500Km. V této hodnotě jsem jej kupoval po panu doktorovi :D , který se o autíčko velmi dobře staral - garáž, všude v motoru popisky :twisted:
Auto šlape dobře. Nikde nic nevrzá, ani neklepe. Jen když jedu po kostkách tak cosi v plastu :lol: Jinak no problem zatím. Rez nikde - auto bylo na zvedáku. Trošku prosakuje gufero, ale "prý bych to neřešil." Řekl servisák. Tak je pravda, že prosak tam je. Ale nic velkého. Mám to řešit?
Zítra mne čeká výměna filtrů (vzduchový, pilový, palivový), oleje.
Tak to je zatím vše. Pohodlné, úžasně tiché auto. Jezdil jsem dříve s Octávií 1,8T 2003 - to bylo jiný kafé (=furt v servisu, asi špatný kus :roll: ).
Tak snad to vydrží ok a auto bude dál tak šikovné. (klep klep)
:D
R-Mégane 2002 1,6 16V

satan-da23
Člen RCČR
Příspěvky: 1790
Registrován: pát led 18, 2008 13:24
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od satan-da23 » čtv srp 27, 2009 15:42

Měl jsem classica 1.9 dti . Při koupi najeto cca 130 000 při prodeji (po havárii) 199 000. Auto bylo dotažený z A asi po facce na řidičovu stranu (celý to špatně sedělo a hnilo) Dal jsem za něj 57000.- když se pohybovaly + - 80000.- takže to žádnej krasavec nebyl. Měl obouchanou servisku (ke konci u neautorizovaných servisů) a kilometry odpovídaly. Ihned po koupi jsem měnil zadní tlumiče,protože jeden byl mrtvej,všechny filtry a olej. Za ty dva roky jsem mimo běžných věcí (destičky,kotouče,gumy) investoval akorát 150kč za svaření držáku alternátoru,byl povolenej a vyjetej hlavní šroub a proto praskl a díky tomu vyhnutí roztrhal řemen,naštěstí jsem na to přišel včas. A jinak za ty dva roky :!: :!: :!: NIC :!: :!: :!: Fakt nic a to jsem do něj lil i naftu nenaftu. manželka s ním jezdila po městě za 5-5,3l já při jízdě doraz jsem ho nedostal přes 7l. Na druhou stranu jsem nikdy nepřetáhl výměnu oleje (castrol magnatec diesel 10W-40),v zimě než se auto zahřálo jsem točil max 1500 otáček a myslím,že jsem se o něj staral dobře. Takže moje zkušenosti??? :super: :super: :super: Teď mám scenica s tou samou motorizací a zatím (klep,klep,klep) taky poslušnej Akorát trošku kvete,ale na podzim půjde na ozdravnou kůru. Takže Méganům třikrát Hurá
Scenic IV Energy Bose 1.6dCi 118kw
Mégane IV RS
Renault 16
Renault Floride S
Renault Fuego 2.0 GTX cabrio by Einfeldt
Ex auta nemůžu vypisovat, je tu málo znaků :lol:

lubos1972
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř dub 21, 2010 10:11
Bydliště: kladno

Megan kombi!

Příspěvek od lubos1972 » stř dub 21, 2010 10:23

Dobrý den,mám možnost koupě Renaultu Megan combi 1,4/16v,r.1/2002,najeto 230 000km,(služebák),prasklé výf.svody+rozpadlý vlnovec,mizerné brzdy a spojka před výměnou rozvodu.Jinak zachovalý,nebouraný.Cena kolem 20000kč.Vyplatí se jít do toho?

miamafia
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát kvě 21, 2010 01:17

Příspěvek od miamafia » pát kvě 21, 2010 01:30

Ahojte všetci majitelia RMS. Tiež mám už skoro rok Renault Megane Scénic r. výroby 2001. Bohužiaľ som musela skúšať akú asi môže moje autíčko dosiahnuť maximálnu rýchlosť, tak sa mi to podarilo vytiahnuť na 94 míľ za hodinu, cca 150 km za hodinu. V tom mi zasvietila kontrolka na palubovke STOP a moja rýchlosť išla rapídne dolu. Myslím tým, že zo 15O km za hodinu mi to kleslo na 0 asi za 7 sekúnd. Trošku prúser, keď som si to valila na diaľnici v najrýchlejšom pruhu. Dalo zabrať, aby ma nejaký ten iný macher nenabral s jeho autom. No ale to som trošku odbočila. Od vtedy /nie som si tým 100 percentne istá, ale myslím si, že odvtedy/ mám problém zrýchliť asi zo 60 km za hodinu na vyššiu rýchlosť. Na 80 km za hodinu mi to trvá aj dobrých 30 sekúnd a na 100 km za hodinu ďalších 30 sekúnd. Vlečie sa ako kopa hnoja. Mohla som tým mojim dosiahnutím max. rýchlosti nejako poškodiť motor alebo vstrekovanie paliva do valcov? prosím o pomoc, radu. Autíčko mám rada, ale už ma to vlečenie sa vytáča. Vopred Ďakujem za akýkoľvek príspevok. /aj za taký ako napríklad: ty idiot, odpálila si si motor a podobne :-)/

miamafia
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát kvě 21, 2010 01:17

Příspěvek od miamafia » pát kvě 21, 2010 01:33

Ešte trošku info. Renault Megane Scénic mám 1,9 Diesel, manual prevodovka, r.výroby 2001

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon kvě 24, 2010 17:02

miamafia píše:Ahojte všetci majitelia RMS. Tiež mám už skoro rok Renault Megane Scénic r. výroby 2001. Bohužiaľ som musela skúšať akú asi môže moje autíčko dosiahnuť maximálnu rýchlosť, tak sa mi to podarilo vytiahnuť na 94 míľ za hodinu, cca 150 km za hodinu. V tom mi zasvietila kontrolka na palubovke STOP a moja rýchlosť išla rapídne dolu. Myslím tým, že zo 15O km za hodinu mi to kleslo na 0 asi za 7 sekúnd. Trošku prúser, keď som si to valila na diaľnici v najrýchlejšom pruhu. Dalo zabrať, aby ma nejaký ten iný macher nenabral s jeho autom. No ale to som trošku odbočila. Od vtedy /nie som si tým 100 percentne istá, ale myslím si, že odvtedy/ mám problém zrýchliť asi zo 60 km za hodinu na vyššiu rýchlosť. Na 80 km za hodinu mi to trvá aj dobrých 30 sekúnd a na 100 km za hodinu ďalších 30 sekúnd. Vlečie sa ako kopa hnoja. Mohla som tým mojim dosiahnutím max. rýchlosti nejako poškodiť motor alebo vstrekovanie paliva do valcov? prosím o pomoc, radu. Autíčko mám rada, ale už ma to vlečenie sa vytáča. Vopred Ďakujem za akýkoľvek príspevok. /aj za taký ako napríklad: ty idiot, odpálila si si motor a podobne :-)/

Pokračuj prosím v technické sekci Scénic... Zde jsou zkušenosti s vozidly.. Děkuji :wink:
Hrneček

Např. toto: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... rolka+stop
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

miamafia
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pát kvě 21, 2010 01:17

Příspěvek od miamafia » stř čer 02, 2010 13:41

ok. Ďakujem. Hrneček. pa

Uživatelský avatar
roman_kovařík
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: stř lis 26, 2008 18:09
Bydliště: Verměřovice
Kontaktovat uživatele:

Renault Mégane I 1.6 16V

Příspěvek od roman_kovařík » ned črc 04, 2010 19:12

Ahoj, chtěl bych vám představit svého meganka, koupil jsem ho v r. 2008 (vyroben byl v r. 2002), má stříbrnou metalízu, v této barvě jsou nárazníky, zrcátka i kliky, dále ve výbavě vozu jsou, mlhová světla, centrál s dálkovým ovládáním, imobiliser, ABS, 4 airbagy, klimatizace, elektrické ovládání předních oken a zrcátek, autorádio s CD a ovládáním pod volantem, výškově nastavitelná sedačka řidiče, polokožené sedačky a prahové lišty Mégane. Vůz měl najeto 75000km(?), po koupi mi při jízdě na dálnici začal náhle vůz cukat, tak jsem sjel z dálnice (Mladá Boleslav-Praha) a vrátil se plouživě a cukavě do MB, v Renault servisu u Mladé Boleslavi mi technik zjistil, že 3 cívky jsou zkratované a to díky tomu, že "někdo" umyl v bazaru tak kvalitně motor, že byly cívky více méně pod vodou, cukání motoru odnesl i první díl výfuku (bohužel ten s katalizátorem) a lambda sonda, takže nakonec výměna 4 cívek, 4 svíček, prvního dílu výfuku,lamba sondy a ještě následné 2 návštěvy tohoto servisu mě nakonec přišly na 25000 Kč(!), ale od té doby pohoda a tabáček (v tom bazaru mě s reklamací poslali někam). 12.5. 1010 jsem s megankem absolvoval nehodu, na kruháku mi do boku narazila dodávka, na autě byla nakonec škoda 70000 Kč (naštěstí ne z mého), já se ještě doléčuji s krční páteří a ramenem. No ale meganek je zase jak nový, na podzim jedu na STK, tak jsem zvědavej.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) roman_kovařík dne ned říj 10, 2010 14:04, celkem upraveno 5 x.

DanielCh
Advanced member
Příspěvky: 251
Registrován: pon črc 05, 2010 18:52
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

:)

Příspěvek od DanielCh » pon črc 05, 2010 19:15

Muj Megan byl nove zakoupenej v ČR..
Je z r.v. 1996 a po 15 letech v provozu ma najeto necelych 75 tisic.Ano ani ja sam sem tomu neveril, nicmene je tomu tak z toho duvodu ze to mel stary duchodce ktereho znam osobne , ktery to auto vic v garazi hyckal , nez-li snim jezdil...Motor je 1.9 D 47 KW (64 koni) coz mi na tom aute pride jako bod 0...jak akcelerace ktera je priserna z 0-100 km/h tak z maximalni rychlosti kde motor jiz pri 140 km/h dostava radne do tela a taky to o sobe rika....Jinak bezproblemove auto, zatim na nem nebylo nic meneno...jen klasicka vymena...desticky,olej,filtry...auto je v dobrem zachovalem stavu s metalickou modro zelenou barvou...Ve vybave ma stresni okno, a elektr. predni okna...jinak je v zakladu bez klimatizace, airbagu,palubaku....mno za tu cenu co jsem ho koupil jsem jiz dnes mohl mit s lepsim motorem i s lepsi vybavou , takze to vydim ze po tehle sezone se ho zbavim ;)

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Re: :)

Příspěvek od Hrnecek » pon črc 05, 2010 20:07

DanielCh píše:Muj Megan byl nove zakoupenej v ČR..
Je z r.v. 1996 a po 15 letech v provozu ma najeto necelych 75 tisic.Ano ani ja sam sem tomu neveril, nicmene je tomu tak z toho duvodu ze to mel stary duchodce ktereho znam osobne , ktery to auto vic v garazi hyckal , nez-li snim jezdil...Motor je 1.9 D 47 KW (64 koni) coz mi na tom aute pride jako bod 0...jak akcelerace ktera je priserna z 0-100 km/h tak z maximalni rychlosti kde motor jiz pri 140 km/h dostava radne do tela a taky to o sobe rika....Jinak bezproblemove auto, zatim na nem nebylo nic meneno...jen klasicka vymena...desticky,olej,filtry...auto je v dobrem zachovalem stavu s metalickou modro zelenou barvou...Ve vybave ma stresni okno, a elektr. predni okna...jinak je v zakladu bez klimatizace, airbagu,palubaku....mno za tu cenu co jsem ho koupil jsem jiz dnes mohl mit s lepsim motorem i s lepsi vybavou , takze to vydim ze po tehle sezone se ho zbavim ;)
Táta ho měl, stejný motor i rok...nejlepší auto, jaké měl, dodneška je na sebe naštvanej, že ho dal pryč a místo něj koupil Pažouta 307 2.0 HDi-mrzák, co byl věčně v servisu..toho Megana má strejda, dodneška jezdí a motor šlape jak hodinky..
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
roman_kovařík
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: stř lis 26, 2008 18:09
Bydliště: Verměřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roman_kovařík » ned črc 25, 2010 20:53

Ahoj, ještě dodatek k mému Meganku, já ho tady nekritizuji, naopak, chválím, tu poruchu, co měl hned po tom, co jsem ho v bazaru kopil byl zaviněn i dle názoru Renault servisu na 99% tím autobazarem, kde jsem ho koupil. Shodou okloností jsem asi tak za 2-3 měsíce nato na vlastní oči viděl, jak přijel mladík z jiného autobazaru k ruční myčce, omyl motor a frrr, a jel, právě voda v prostoru svíček a cívek rozjela tu serii oprav. Jinak musím říci, že Megan, zvláště s tím motorem (1.6 16V-107 koní) a v té výbavě, kterou má, je hodně dobrý, Fábie by v této výbavě stála minimálně o 20000 víc. No a za tu nehodu z 12.5. také nemůžeme, byl jsem z ní dost nešťastný, ale hlavně že jsem jel už sám, vzadu by poblíž místa nárazu seděla má 3 letá dcera, sice by se ji v autosedčce namělo nic stát, ale člověk nikdy neví.

artorie1988
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv srp 26, 2010 17:37
Bydliště: Vranice

Příspěvek od artorie1988 » sob říj 30, 2010 19:29

JSEM MAJITELEM MEGANA 1.4 8 v ROK 2000NECELÍ ROK PŘI KOUPI MĚL NAJETO 108000 NAJEL JSEM S NÍ cca 7000 A ODEŠLA ŘÍDICÍ JEDNOTKA . DIKY NEDOSTATKU NÁHRADNÍCH DÍLU JSEM HO PŘESTAVĚL NA 1.6 55kw NAJETO 8000 ODEŠLA HLAVA . JINAK JE AUTO POHODLNÉ ALE ZNAK MLUVÍ O VŠEM :(

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » sob říj 30, 2010 20:42

artorie1988 píše:JSEM MAJITELEM MEGANA 1.4 8 v ROK 2000NECELÍ ROK PŘI KOUPI MĚL NAJETO 108000 NAJEL JSEM S NÍ cca 7000 A ODEŠLA ŘÍDICÍ JEDNOTKA . DIKY NEDOSTATKU NÁHRADNÍCH DÍLU JSEM HO PŘESTAVĚL NA 1.6 55kw NAJETO 8000 ODEŠLA HLAVA . JINAK JE AUTO POHODLNÉ ALE ZNAK MLUVÍ O VŠEM :(
Na hlavu je v každém případě dobrý MuDr.Chocholoušek.Neodkládal bych to. :)
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů