Renault Clio III 2005- 2012
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Clio III 2005- dosud
R-5 bolo dačo na svoju dobu.Hlavne tu v ČSSR. Vtedy tuzexové auto ktoré nemal kadekto ,ako dneska to Clio. Ja viem že asi miešame hrušky s jablkami ak porovnávame š100 a favorit a clio a pod. - a zrovnávať by sme mali podobné koncepcie vozdla. Takže s tou R5 to ale zrovnať neviem , lebo som v nej nikdy nesedel.Ale neverím že by bola porovanteľná s dnešnými autami a bola lepšia vo viac ako polovici porovnávaných vecí .Ak budem brať napríklad bezpečnosť tak dôjdeme asi k záveru že v dnešných testoch by prepadla.Alebo v priestornosti kabíny alebo veľkosti bat. priestoru, čo ja vidím tak ak budem porovnávať jedno auto napríklad CLIO alebo OPEL CORSA alebo VW POLO tak vždy každý novší model je vždy o kúsok väčší....Ono ani v predu za volantom sa to tak nedá porovnať,tam býva vždy pomerne dosť miesta ale ak sedávaš v zadu tak tam je to vidieť. A aj kufor je v tomto Cliu určite väčší ako bol v Cliu2. A keď nie tak miesto v zadu na nohy. Porovnajme výbavu vtedy a teraz ,porovnajme pohodlie sedadiel, hluk v kabíne komfort ovládania, pohodlie ako sa cítiš ak vylezieš z auta po prejdení 1200km po dialnici a pod. Ale to je tiež relatívne lebo nie každý takto jazdí a nie každý také dačo vie vôbec porovnať. Aj ja vravím že mne je také auto aj zbytočné, ak jazdím len do roboty po meste 20km tam a 20 nazad. Takže mne by stačilo hocičo. Ale ak idem dakam ďalej párkrát do roka, tak tam je už poznať rozdiel v autách. V roku 1993 som mal š100 a išiel som z Bratislavy do Prešova a trvalo mi to za cca 5.5 hod. aj s prestávkou na cigaretu. Ale vieš si predstaviť v akom stave som z toho auta vystúpil ohučaný a vytrasený .Komfort a pohodlie jazdy 0 bodov.Dnes to spravím za 6hod lebo premávka na cestách je niekoľkonásobne väčšia , ale vystúpim z auta a som úplne v pohodke.
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: Renault Clio III 2005- dosud
intago píše:jak to, že nechválím, napsal jsem přece -Ale nelituju, dobře jsou koupil, další v pořádí je hodně daleko -
že Favouš není auto? Vždyt má úplně stejnou koncepci! Clio je jen trochu víc výkonější, zvl. v malých otáčkách, trochu stabilnější a pohodlnější, Jinak nic. Spotřeba stejná.
Ostatně jezdím od 1968 na š 1000MB a vím, že ani dřívější auta se zas tak moc nelišila. Letos je výročí půl století od vzniku Škody Octavia ze Spartaku přidáním výkonu. Výkonem, rozměry a spotřebou se od Clia zas tak neliší, na tehdejších hrozných silnicích jezdila za 7l.
Kdyby Clio jezdilo za 3 litry, mělo diesel s přímým vstřikem a přeplnováním s mezichlazením, řekl bych-je to technika víc jak 40 let stará, ale budiž, je to velký přínos. Nebo např.palivové články aj., něco daleko efektivnějšího než píst. spal.motor, ale NIC, vše je při starém, víc jak sto let starém...
Dělal jsem 10 let ve výzkumáku pro motorová vozidla, vím o čem mluvím.
Zkrátka podceňujeme minulost a přecenujeme současnost
Naposledy upravil(a) safy dne pát úno 18, 2011 13:35, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Co jsi tam delal 10 let?
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
- Ragnar_cz
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned dub 03, 2011 16:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Takže, co jsem zjistil. Po najetí 40.000 tis km jsem chtel nechat vymenit palivový filtr, jenže! po čtyřech hodinách mě známí dva mechanici na dílně řekli, že ho prostě přes vší snahu nenašli. Nakonec se zjistilo že Clio palivový filtr vůbec nemá! Nevím jestli všechny modely, ale aspoň můj ne. To je síla.
Otázka, kterou si pokládám je, za jak dlouho se zanesou vstřiky, pokud nemá paliváč....opravdu jsem zvědav za jak dlouho se zanesou.
Otázka, kterou si pokládám je, za jak dlouho se zanesou vstřiky, pokud nemá paliváč....opravdu jsem zvědav za jak dlouho se zanesou.
Renault Clio III 2006 1.4 16V 100k Dynamique.
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Nesmysl. Filtr tam určitě někde bude. Nejspíš bude součástí podávacího čerpadla v nádrži.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Clio III 2005- dosud
pivi- Co jsem dělal v UVMV? Skoro nic, byla to flákárna a bláznivina. Vyvíjeli jsme s automobilkami naftové motory, které se nikdy nerealizovaly. Prostě Potěmkinova vesnice. Ale občas jsem dělal i do osobáků, třeba testy brzd, hodnocení Favouše pro ministerstvo atd. Byrokracie na pochodu.
Ale s Cliem jsem docela spokojen, jen stále dokola tvrdím, že takový pokrok jak v pc a mobilech v autech prostě není a nebude. Prostě jsem si zvolil správně. Jen bych potřeboval podrobné montážní info až se v něm po záruce budu moci hrabat, kde jsou??
Ale s Cliem jsem docela spokojen, jen stále dokola tvrdím, že takový pokrok jak v pc a mobilech v autech prostě není a nebude. Prostě jsem si zvolil správně. Jen bych potřeboval podrobné montážní info až se v něm po záruce budu moci hrabat, kde jsou??
Re: Renault Clio III 2005- dosud
poradte
Zjistil jsem, že nemám lůžkovou úpravu, jak se tedy vychrápat v autě?
-tak jsem badal a přišel na to, že když vyndám zadní sedadlo a sklopím opěradlo, dá se na tom ležet, žádnej luxus, ale stačí to.
Zjistil jsem, že nemám lůžkovou úpravu, jak se tedy vychrápat v autě?
-tak jsem badal a přišel na to, že když vyndám zadní sedadlo a sklopím opěradlo, dá se na tom ležet, žádnej luxus, ale stačí to.
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Ragnar_cz píše:Takže, co jsem zjistil. Po najetí 40.000 tis km jsem chtel nechat vymenit palivový filtr, jenže! po čtyřech hodinách mě známí dva mechanici na dílně řekli, že ho prostě přes vší snahu nenašli. Nakonec se zjistilo že Clio palivový filtr vůbec nemá! Nevím jestli všechny modely, ale aspoň můj ne. To je síla.
Otázka, kterou si pokládám je, za jak dlouho se zanesou vstřiky, pokud nemá paliváč....opravdu jsem zvědav za jak dlouho se zanesou.
jen pro zajímavost. Palivový filtr je na přední levé, spodní části motoru. Ti tvoji mechanici....Není to Pat a Mat ???? A ještě otázka...Má to tvoje clio vůbec motor??
Renault Clio III grandtour 1,5 dci. Spotřeba 4,8l/100km.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Nesmíte srovnávat benzín a naftu Nafta ho má někde u pravého podběhu společně s balonkem pro odvzdušnění. Benzín má filtr v nádrži u čerpadla a ten filtr je doživotní.
Jinak co se týče vývoje ... Mám 1.6 16V v Mégane II a jezdím s tím za 5.6l/100km. To auto váží kolem 1200kg. Kolik vážila Škoda 1000? 700, 800kg? A jezdila za 7l/100km? Mi to připadá jako obrovský rozdíl. Běžně s tím jezdím 50/100km/h. Kdybych začal jezdit ještě více úsporněji, možná bych se dostal i na hranici 5l/100km.
Jinak co se týče vývoje ... Mám 1.6 16V v Mégane II a jezdím s tím za 5.6l/100km. To auto váží kolem 1200kg. Kolik vážila Škoda 1000? 700, 800kg? A jezdila za 7l/100km? Mi to připadá jako obrovský rozdíl. Běžně s tím jezdím 50/100km/h. Kdybych začal jezdit ještě více úsporněji, možná bych se dostal i na hranici 5l/100km.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Renault Clio III 2005- dosud
koupili jsme clio v květnu letošního roku - 1,2 benzin- základní motorizace ale docela se s tím dá jezdit- tedy jezdí s tím žena a pro mě když do toho skočím z mého fordu C max v dieslu je to o zvyku - nutno držet jiné otáčky. Ale jinak pohoda. Spotřeba- a to s tim jezdí žena na velmi krátké vztálenosti a moc navíc ani neřadí - stejně je to cca 6,5 což mi připadá na malinko zajetý vůz celkem o.k. Dovedu si představit že to klidně může jezdit za cca5,5 při delších trasách. Interiér celkem pěkný a hlavně velmi prostorný. To samé se dá říci o kufru. V tom je clio jednička. Pár výtek by se našlo ale vhledem k tomu že nás nové - pouze vystavené u dealera stálo malinko přes 200 tic a má to i klima a muziku a 4 bagy a je v elektrice a mlhovky a ještě nějaký nesmysly tak myslím že je to velice vynikající poměr cena/ kvalita.
Re: Renault Clio III 2005- dosud
jo, jezdím za 5,5 komplet a místy i 130kou. Viděl bych to raději o litr míň. Na 5ku to jede i 40. Vyjedu i prudší kopec na 5ku. Prima motor, ta 1150ka. Dobré auto, ale má pár věcí, že bych se řehtal smíchy. Třeba vyndat a zandat zál.kolo, to je věda. Ještě víc ten bazmek do kterého se dává klíč na kolo a hever. Jrehaksony píše:koupili jsme clio v květnu letošního roku - 1,2 benzin- základní motorizace ale docela se s tím dá jezdit- tedy jezdí s tím žena a pro mě když do toho skočím z mého fordu C max v dieslu je to o zvyku - nutno držet jiné otáčky. Ale jinak pohoda. Spotřeba- a to s tim jezdí žena na velmi krátké vztálenosti a moc navíc ani neřadí - stejně je to cca 6,5 což mi připadá na malinko zajetý vůz celkem o.k. Dovedu si představit že to klidně může jezdit za cca5,5 při delších trasách. Interiér celkem pěkný a hlavně velmi prostorný. To samé se dá říci o kufru. V tom je clio jednička. Pár výtek by se našlo ale vhledem k tomu že nás nové - pouze vystavené u dealera stálo malinko přes 200 tic a má to i klima a muziku a 4 bagy a je v elektrice a mlhovky a ještě nějaký nesmysly tak myslím že je to velice vynikající poměr cena/ kvalita.
e tam plánek co kam dát, i je to vylisováno na plastu, jenže to nesedí. Tak jsem na to dupl až to prasklo a je to tam. Kdo tohle vymyslel, chachááá
Ale dobře jsem zvolil, ač ta nová škodovka MissionL v př.roce by se mi taky líbila
Výročí - to to uteklo!
a záruka v čudu. I havarka.
Mám Clio už dva roky. Najezdil jsem málo, ani nevím kolik, ale jezdit autem, hlavně po Praze pro mě není zajímavé.
No spokojenost, spotřeba 5,5 by mohl být nižší, ale co nadělám. Výkony slušné. Jedině si žena zas včera stěžovala je že je cítít každá nerovnost, tvrdé pérování. Skoro jak prý starý Favorit! Tlumičema to asi nebude, prostě je to takhle nastaveno, ale máte zkušenosti s jinými auty? Je to v nich lepší? Žena říká, že jo.
Mám Clio už dva roky. Najezdil jsem málo, ani nevím kolik, ale jezdit autem, hlavně po Praze pro mě není zajímavé.
No spokojenost, spotřeba 5,5 by mohl být nižší, ale co nadělám. Výkony slušné. Jedině si žena zas včera stěžovala je že je cítít každá nerovnost, tvrdé pérování. Skoro jak prý starý Favorit! Tlumičema to asi nebude, prostě je to takhle nastaveno, ale máte zkušenosti s jinými auty? Je to v nich lepší? Žena říká, že jo.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Clio III 2005- dosud
U malých nebo lehkých aut je na nerovnostech potíž. Tak to je... Možná to zase až tak tvrdé není, jak se vám to zdá, měkčím pérováním byste možná v nějaké zatáčce potkali bokem příkop. Na druhou stranu - kromě Fluence Renault své proslulé pérování opravdu trochu "přitvrdil".
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Renault Clio III 2005- dosud
výměna levých potkávaček Clia
to byl zážitek! Horší výměnu jsem za 45 let nezažil. Návod nanic, prý vyklopte žárovku a černý, nic neříkající obrázek.
Přístup k ní je ovšem děsný. Připomínalo mi to Miga, dělal jsem na něm technika. Největší problém byl s nasazením konektorů, o tom návod nemluvil vůbec.
Ale zjistil jsem, že další úsporu paliva udělám tím, že delší prudší kopce sjedu s pětkou bez plynu. Přívod benzínu se uzavře. 50km po okreskách a 100 km po dálnici jsem jel za 5,1l.
ČEKÁ NÁS ČTVRTÁ GENERACE CLIA
http://auto.idnes.cz/novy-renault-clio- ... aktual_fdv
to byl zážitek! Horší výměnu jsem za 45 let nezažil. Návod nanic, prý vyklopte žárovku a černý, nic neříkající obrázek.
Přístup k ní je ovšem děsný. Připomínalo mi to Miga, dělal jsem na něm technika. Největší problém byl s nasazením konektorů, o tom návod nemluvil vůbec.
Ale zjistil jsem, že další úsporu paliva udělám tím, že delší prudší kopce sjedu s pětkou bez plynu. Přívod benzínu se uzavře. 50km po okreskách a 100 km po dálnici jsem jel za 5,1l.
ČEKÁ NÁS ČTVRTÁ GENERACE CLIA
http://auto.idnes.cz/novy-renault-clio- ... aktual_fdv
Re: Renault Clio III 2005- dosud
zdravicko panove pred 14 dnema sem si koupil clio grantour 1,2 benzin mam najeto 978 km a zacalo mi neco klepat v prevodovce kdyz vymacku spojku klepani je pryc nevite cim by ti mohlo byt? jako jednine me napadlo lozisko na spojce nebo nevim nechci se v tom stourat zatim diky za rady
Naposledy upravil(a) 100KUC dne úte zář 25, 2012 22:39, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti. pokračuj v technické sekci
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti. pokračuj v technické sekci
Re: Renault Clio III 2005- dosud
No, máme clio 1,2 rok a půl, jezdí s ním žena, má zatím najeto asi 10 tis, což není moc, ale zase tomu asi stylem jízdy dává občas zabrat. A clio jezdí v pohodě, nebyla jediná závada, mimo drobných oděrek za které ovšem cliouš nemůže. Takže zatím spokojenost. A vzhledem k jednoduchosti celého vozu i tomu základnímu motoru si myslím že se nemá ani co moc porouchat.
Re: Renault Clio III 2005- dosud
v záruce to je tak co se v tom štourat, at se starají. Já jsem na výsost spokojen, klepu na dřevo stolu Jezdím za 5,2 celkemjosefbrad píše:zdravicko panove pred 14 dnema sem si koupil clio grantour 1,2 benzin mam najeto 978 km a zacalo mi neco klepat v prevodovce kdyz vymacku spojku klepani je pryc nevite cim by ti mohlo byt? jako jednine me napadlo lozisko na spojce nebo nevim nechci se v tom stourat zatim diky za rady
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Mám clio grandtour III.. koupeno 8.2012, k dnešnímu dni najeto cca 3300km. Město/dálnice - 90%/10% Spotřebu po městě i po přezutí na zimáky držím na 6,5l/100km. Noha středně naa plynu, žádný vytáčení k červenému, a žádné podtáčení. Jízdav obsazení 1 - 3 lidé.
Reserva je pod kufrem, no, prostě Francouzké řešení, neuráží, neomezuje. Antipich stejně vozím po ruce. Hever, konečně hever co funguje a dobře funguje ( porovnání mám tedy jen s Hyudai Accent 2004 ). Motor by snesl 6 rychlost, to je pravda, na dálnici je ta 5ka tak na tu 130, víc bych to trápit nechtěl, určo né dlouhodobě. Na městký provoz myslím ( mé potřeby ) ideální auto. Převodovka, tedy fofr klacek jde někdy trochu hůř s podřazením, prostě někdy nechce zapadnout nižší rychlost. No, žít a jezdit se stím dá, je to nový, bude si to sedat. Ato se dobře ovládá, rejd parádní, parkování chtělo trochu cviku, malé okýnko v zadu nakonec nevadí, zvikl jsem si. Vnitřek vozu vypovídá o levnějším autě, ale to k 200.000,-kč prostě patří. Celkově shrnu, jsem max spokojen, malé rodiné auto za slušné peníze, se slušnou výbavou a slušným jízdním konfortem.
Reserva je pod kufrem, no, prostě Francouzké řešení, neuráží, neomezuje. Antipich stejně vozím po ruce. Hever, konečně hever co funguje a dobře funguje ( porovnání mám tedy jen s Hyudai Accent 2004 ). Motor by snesl 6 rychlost, to je pravda, na dálnici je ta 5ka tak na tu 130, víc bych to trápit nechtěl, určo né dlouhodobě. Na městký provoz myslím ( mé potřeby ) ideální auto. Převodovka, tedy fofr klacek jde někdy trochu hůř s podřazením, prostě někdy nechce zapadnout nižší rychlost. No, žít a jezdit se stím dá, je to nový, bude si to sedat. Ato se dobře ovládá, rejd parádní, parkování chtělo trochu cviku, malé okýnko v zadu nakonec nevadí, zvikl jsem si. Vnitřek vozu vypovídá o levnějším autě, ale to k 200.000,-kč prostě patří. Celkově shrnu, jsem max spokojen, malé rodiné auto za slušné peníze, se slušnou výbavou a slušným jízdním konfortem.
clio grandtour 1,2 trend and style 75k 2012
Re: Renault Clio III 2005- dosud
kde vám ho vyrobili? Giancarlo poradil:
Dá se to zjistit podle štítku (ve dveřích spolujezdce)a počátečního písmena na něm.
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=9&u=18046231
A kody jsou:
D: Douai
E: Palencia
F: Flins
k: Dieppe
R: Bursa en Turquie
S: Sandouville
u: Maubeuge
w: Valladolid
y: Novo Mesto Solvenie
Já tam mám R, Turek je to!
Dá se to zjistit podle štítku (ve dveřích spolujezdce)a počátečního písmena na něm.
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=9&u=18046231
A kody jsou:
D: Douai
E: Palencia
F: Flins
k: Dieppe
R: Bursa en Turquie
S: Sandouville
u: Maubeuge
w: Valladolid
y: Novo Mesto Solvenie
Já tam mám R, Turek je to!
Naposledy upravil(a) intago dne pon črc 01, 2013 07:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Renault Clio III 2005- dosud
kdybych měl navrhnout inovaci Clia já, změnil bych, co se mi na 3ce nelíbí-tvrdé pérování, drncá to moc a malá světlá výška. Když drbnu spodkem, naštvu se. Zhoršili by se dokonalé zatáčkové vlastnosti, ale Clio není F1! Pak jen pár drobností. Jo a 2ka je moc těžký převod. Design bych přiblížil Hondě Jazz. V čem je podle váš 4ka lepší než 3ka??
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Nedávno jsem psal recenzi na moje auto, kde jsou veškeré moje dosavadní dojmy z Clia shrnuté.
Svoje auto mám aktuálně rok a pár měsíců, najeto přes 80 000km a až na pár drobností zatím vše funguje.
Ty drobnosti byly:
Vadná cívka na jednom válci
Vůle v čepu řízení
Zareznutí čelistí na zadním kotouči, takže přibržďovalo jedno kolo.
Spotřebu po Praze držím mezi 8-9 litry, mimo město se dá jet okolo 6.
Ale za ten výkon to stojí.
Svoje auto mám aktuálně rok a pár měsíců, najeto přes 80 000km a až na pár drobností zatím vše funguje.
Ty drobnosti byly:
Vadná cívka na jednom válci
Vůle v čepu řízení
Zareznutí čelistí na zadním kotouči, takže přibržďovalo jedno kolo.
Spotřebu po Praze držím mezi 8-9 litry, mimo město se dá jet okolo 6.
Ale za ten výkon to stojí.
Clio III 2008, 1.6 16V 82kW dynamique+, 92 000km, prodáno
Nyní Honda Civic 1.8 i-VTEC sport 2008, 91 000km
Nyní Honda Civic 1.8 i-VTEC sport 2008, 91 000km
Re: Renault Clio III 2005- dosud
jak čtu debatu na Clio4, jsem rád, že mám 3ku. Jezdím za 5,2l. už 4 roky a naprostá spokojenost. Všecko funguje. Aby mě auto komandovalo jako 4ku, to bych nechtěl. Vadí mi i pípání, mělo by se dát vypnout. Je prima výhled, uvnitř prostorno. Doufám,že to tak bude dál...
Kdybych ale o něj přišel, fakt nevím, co bych si pořídil... Asi Sandero
Co mi trochu vadí je, že drncá. A co nedrncá? Asi i Citroen týhle velikosti
Problémy za 3,5 roku a 25tis.km-3x potkávačka H7, jednou stěrače, oboje děsná výměna....
Kdybych ale o něj přišel, fakt nevím, co bych si pořídil... Asi Sandero
Co mi trochu vadí je, že drncá. A co nedrncá? Asi i Citroen týhle velikosti
Problémy za 3,5 roku a 25tis.km-3x potkávačka H7, jednou stěrače, oboje děsná výměna....
Re: Renault Clio III 2005- dosud
tak první technickou mám za sebou, na Bohdalci. Nakonec žádný problém, jen mi nastavili sklon světlometu. Měl jsem strach, co znamená obrázek klíče, co vyskočil na displeji, ale pak jsem se dočetl, že to dělá při 28500km, aby mě to vyzvalo do servisu na prohlídku. Ale od značkového mne všichni odrazují.
No za 15 min práce 1600.- měli slušný výdělek...
No za 15 min práce 1600.- měli slušný výdělek...
Re: Renault Clio III 2005- dosud
včera jsem poprvé vyndaval rezervu abych vyměnil sjetý profil za nový. Těžké to není, ale dát ji zpět! Návod je blbě napsaný, obrázky jsou lepší. Třeba táhnout, otáčet kolem, až čep zapadne a cvakne to. PAk jen zašroubovat.
Ale co mne rozlítilo je hever. Je z měkkého tenkého plechu, ohnulo se mi a auto z něj spadlo! Naštěstí jsem pod ním nebyl... Tak děsný hever jsem za 40 let nezažil...
Ale co mne rozlítilo je hever. Je z měkkého tenkého plechu, ohnulo se mi a auto z něj spadlo! Naštěstí jsem pod ním nebyl... Tak děsný hever jsem za 40 let nezažil...
Re: Renault Clio III 2005- dosud
Tak to je zvláštní, s heverem co byl v autě jsem už cca 4x měnil všechna 4 kola a vždy vše v pohodě.
Clio III 2008, 1.6 16V 82kW dynamique+, 92 000km, prodáno
Nyní Honda Civic 1.8 i-VTEC sport 2008, 91 000km
Nyní Honda Civic 1.8 i-VTEC sport 2008, 91 000km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů