Renault Clio III 2005- 2012

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
ClioRS2009
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon říj 12, 2009 14:50

Příspěvek od ClioRS2009 » stř pro 30, 2009 15:00

jj, je to Sport. Já bych se na ty šrotovný vybodl. Jde o to, jestli i po tom šrotovným je to levnější, než třeba to Clio a taky si dávat pozor na ty akce vázané leasingem, to si potom všechny slevičky zaplatíš ve splátkách.

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

malér

Příspěvek od intago » čtv pro 31, 2009 11:38

každý rok prodával Renault skladová Clia levně, proč by ne? Pak by Megan byl za stejnou cenu, to bije do očí. A pak, jsme jen dva, i když vnoučata asi také vozit občas budeme. Megan se mi nelíbí, to raději Modus, ale ten tu nikdo nemá. To je práááce :(

Staník
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: stř říj 08, 2008 12:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Staník » ned led 17, 2010 14:41

ClioRS2009 píše:dávat pozor na ty akce vázané leasingem, to si potom všechny slevičky zaplatíš ve splátkách.
Tohle není tak úplně pravda, je potřeba si to jenom spočítat. Před pár týdny jsem objednával clio III. Přestože hotovost by byla, bylo výhodnější to vzít na roční úvěr s maximální akontací (70%). Částka, která bude zaplacena za ten rok navíc je cca 32tis.Kč. Nicméně při tomto financování poskytoval Renault slevu 30 tis.Kč, prodlouženou záruku na 4 roky (v ceníku byla tuším za 6500) a poviné ručení (letos asi už ne) na dobu splácení zdarma (tzn.rok => 3500kč). Poplatek za sjednání úvěru (1,5%) prodejce "odpustil". Takže je zřejmé, že úvěr ušetřil 8000 Kč a když vezmu v potaz ukecanou slevu (3000 nebo 4000Kč...už přesně nevím) a ukecanou výbavu zdarma (zrcátka v el. => v ceníku za 4000kč), tak to dělá rozdíl 15tis.oproti ceníkové ceně a platbě v hotovosti... :P
Megane II grandtour 2008, 1,5 dCi - 78kW => 94kW, 6st.,

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

hernajs

Příspěvek od intago » stř led 20, 2010 10:08

nad tímhle přísp.se musím zamyslet...

Fakt ale je, že Clio je drahé. Ice s metalízou za 245 tis, přitom Citron C3 s klimou za 229, Hyundai i20 za 219 s klimou i zimní gumy. C3 je sice výběhový typ, ale Clio vlastně také, IV verze je na obzoru, ale vůbec se mi nelíbí
http://news.autoroad.cz/predstavujeme/3 ... -odhaleny/

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Příspěvek od intago » stř led 20, 2010 10:16

ad hotově či splátky
z prvního zamyšlení ale vyplývá, že rozdíl není tak markantní. Pokud totiž nedostanu pojistku zdarma, rozdíl se podstatně sníží a slevy na ceně či přísl. nezávisí na tom, zda je placeno hotově nebo ne.
Ale stejně je to zajímavé

Staník
Junior member
Příspěvky: 121
Registrován: stř říj 08, 2008 12:08
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Staník » stř led 20, 2010 20:39

Netvrdil jsem, že je rozdíl markantní, jen jsem zmínil, že jsou situace kdy se úvěr vyplatí...leasing ale už ne. :wink:
A ktěm cenám...letos jsem ceny konkurence neporovnával, ale loni mi vyšlo clio nejlíp (např.ESP, což jsem chtěl, konkurence nabízí podstatně dráž)
Megane II grandtour 2008, 1,5 dCi - 78kW => 94kW, 6st.,

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

a jaká

Příspěvek od intago » pát led 22, 2010 11:56

je s Cliem spokojenost? Někdo říká, že má malý rejd. Jak čtu návod, ta karta, dá se vypnout? Je to složité jako pc :roll:

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

tak jsem

Příspěvek od intago » čtv úno 18, 2010 10:40

nakonec Clio koupil, cenu jsem usmlouval o 15 000, ale šrotovné to nenahradilo, ještě že mi favouše zlikvidovali zdarma. :cry: Za 20 let měl jedinou vážnější poruchu - vystřelené těsnění pod hlavou. Jinak ani neprorezlo, ale jen 108 000km, vždy pod 7 l.
Tak jsem zvědav, jak se Renaultu povede, konkurence je veliká... Vlastně Clio a Favouš si jsou hodně podobné. Za těch 20 let se žádný zázrak vývoje nekonal :?

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Re: tak jsem

Příspěvek od defuckto » čtv úno 18, 2010 10:52

intago píše:Vlastně Clio a Favouš si jsou hodně podobné. Za těch 20 let se žádný zázrak vývoje nekonal :?
To myslíš vážně? Vem favouše, naper to v šedesáti čelně do zdi a jestli to přežiješ, tak si zkus to samý v Cliu a uvidíš ten vývoj... :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Příspěvek od intago » pon úno 22, 2010 09:17

strach nemám, za 40 let se mi nic nestalo. :)
Kvůli tomu se stále tahat s 200kily navíc, to je drahá bezpečnost!
Tak jsem ho přivezl. No, tiché to je, vše jde až moc lehce. Hlavně brzdy, ale snad ABS zafunguje. Co mě překvapilo, je nalévací hrdlo nad alternátorem. Bud polít kartáčky nebo řemenici, ale je tam miska. Jak se ale dostat k motoru? Potřeboval bych podrobný manuál, jsem zvyklý si vše opravit, to tady moc nejde :(
Poradte
Prověřil jsem si 5 prodejců, vybral si Auto Freiberg v Praze 6 Dali nejlepší cenu a chovali se moc slušně. Platil jsem v hotovosti, v bankovkách. Co kdyby v tom týdnu vyhlásili bankrot, to by byl malér.

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Re: já

Příspěvek od defuckto » pon úno 22, 2010 10:38

intago píše:strach nemám, za 40 let se mi nic nestalo. :)
Kvůli tomu se stále tahat s 200kily navíc, to je drahá bezpečnost!
Tak jsem ho přivezl. No, tiché to je, vše jde až moc lehce. Hlavně brzdy, ale snad ABS zafunguje. Co mě překvapilo, je nalévací hrdlo nad alternátorem. Bud polít kartáčky nebo řemenici, ale je tam miska. Jak se ale dostat k motoru? Potřeboval bych podrobný manuál, jsem zvyklý si vše opravit, to tady moc nejde :(
Poradte
Prověřil jsem si 5 prodejců, vybral si Auto Freiberg v Praze 6 Dali nejlepší cenu a chovali se moc slušně. Platil jsem v hotovosti, v bankovkách. Co kdyby v tom týdnu vyhlásili bankrot, to by byl malér.
Ve Stodůlkách? Pokud ano, tak tam kupoval před půl rokem auto táta a v prosinci i já a zatím spokojenost.. Jaký jsi koupil, modrá metalíza, 43kW s klimou?
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

ne,

Příspěvek od intago » úte úno 23, 2010 08:59

v Břevnově u Voj.nemocnice. A stříbrnou metalízu ICE. Nové Clio IV se mi už nelíbí, asi jsem staromodní :lol:
http://news.autoroad.cz/predstavujeme/3 ... -odhaleny/
Nevíš o nějakých dílenských materiálech?

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

rezerva

Příspěvek od intago » čtv úno 25, 2010 08:03

jsem zvědav, až budu zkoušet spouštět a vytahovat rezervu na provázku a jistit ji maticí :o

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Re: tak jsem

Příspěvek od wc » čtv úno 25, 2010 10:08

intago píše:Vlastně Clio a Favouš si jsou hodně podobné. Za těch 20 let se žádný zázrak vývoje nekonal :?
intago, nezlob se na mě, ale být automobilový konstruktér, tak tě valím hlava nehlava. Protože nejsem, jen si o Tobě myslím svoje...
intago píše:strach nemám, za 40 let se mi nic nestalo. :)
Kvůli tomu se stále tahat s 200kily navíc, to je drahá bezpečnost!
Boural jsi někdy? Tak to zkus... Taky nezapomeň, že nejsi na cestě sám a kdokoliv udělá chybu jedna dvě. Ve favoritu tu chybu okmžitě zaplatíš třeba Ty, protože karoserie Favorita byla daleko - podotýkám daleko horší, než u Š 120/130 a to jak na náraz, tak v korozní odolnosti.

Mimochodem, co ti říká kultivovanost chodu, pérování, aerodynamický hluk, sedačky, spotřeba u 200kg těžšího vozu, která je nižší než u Favorita. Kolik ti žral s automatickým sytičem?



wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

jen klid

Příspěvek od intago » pát úno 26, 2010 14:01

10 let jsem dělal v UVMV, sice ve vývoji naft.motorů, ale už 40 let se v autech hrabu.
A nehody se fakt nebojím, osud stojí za mnou, dožiju se klidného stáří.
:D
Ale fakt velký rozdíl nevidím. Nakonec mají auta už 50 let stejnou spotřebu, v podstatě tentýž motor, žádná revoluce se nekonala ani konat nebude. Vstřikování paliva bylo už za války.
Víš, kolik měla spotřebu Oktávka z r.1958? My jezlili v MB1000 pod 7 l. v 1966. Prvně jsem ho řídil ve 13ti v 1968. Ale silnice byly hrozné.
Favoušovi jsem vypnul sytič úplně, jen v mrazech jsem musel asi 4 min držet motor na plynu. Spotřeba pod 6,8.
Takhle v elektronice, to je jiná, tehdy byl jen jeden počítač a to v Moskvě :o

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

a co

Příspěvek od intago » pát úno 26, 2010 14:03

se týče hlučnosti a kultivovanosti, psdal jsem, že je lepší. potřebpval bych ale větší světlou výšku Clia, jako má Fusion. Často zajedu do terénu a vadí mi, když to beru o zem, to favouš zažil mockrát :D

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » pát úno 26, 2010 14:28

Mě přijde, že srovnáváš telegramy s esemeskama.. :roll: :wink:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

ale kdež

Příspěvek od intago » pon bře 01, 2010 12:46

ale kdež, včera jsem s ním zase jel. Vše jde velmi lehce a tiše, ale je to ten starý favouš velikostí, spotřebou i výkony.
A je to to tak dobře, aby vydržel! Co když zkoroduje kontakt u otevírání víka nádrže, co pak? Je tu moc elektriky a elektroniky, a ta dostává na frak, za pár let asi budou problémy.
Poradte o opravách. Od toho to tu je, ne?

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » úte bře 09, 2010 08:04

Spotřebu má možná přibližně stejnou (za uritých podmínek), váží ale o 200Kg více.

Co se týče technologií, lítá v tom hlavně to vstřikování, řízení chodu, emise (nesrovnatelné).

Pokud potřebuješ prostor, musíš si koupit jiné auto...

Poruch se neboj, bude jich daleko méně, než u Favorita i přesto, že auto má podstatně více dílů...


wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

no já vím

Příspěvek od intago » úte bře 09, 2010 08:57

Na favoušovi jsem měl za 20 let jedinou poruchu překážející cestě - vystřelené těsnění pod hlavou, ale ještě jsem zajel k našemu domu, než se válce zalily vodou docela
:?
no já vím, ale žádná revoluce se nekonala. To u počítačů, kdyby mi někdo na průmce řekl, že budu stahovat z celého světa mraky alb a filmů bezdrátově, řekl bych že je to pohádka a on XXXXXX.
:D
Rozmýšlím se, zda dám za 4 roky záruky navrch těch 6000, ale dávat každé dva roky na kontrole 5000 se mi zdá nakonec dost drahé. Po dvou letech se platí 5000 na konci záruky, ne? Najezdím málo. Je lepší dát do neznač.servisu, kde vymění olej levněji?
Nakonec 6 let není pro auto tak moc a poruchy chodí právě potom.

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

po

Příspěvek od intago » pon bře 22, 2010 10:01

po troše praxe - podobnost opravdu veliká, jen auto je daleko pohodlnější. Osobně bych pohodlí ale vyměnil za úsporu 2-3 l., při stejné ceně.
Ale nelituju, dobře jsou koupil, další v pořádí je hodně daleko :)
Co se mi líbí je pružnost motoru, snese všecko, hlavně jezdit po městě padesátkou na pětku. Sice jen po rovince, ale tak se dá spotřeba po městě dosáhnout 5,0-5,3l. A to i po dálnici! Musí se ovšem jet katolicky. Není skoro slyšet, takže nevím, jak je přetížen. Řazení je krátké, takže si občas pletu kvalty, když motor neslyším a divím se, proč trojka netáhne, ale mám tam pětku :o
Problém je s velkým mrtvým úhlem dozadu doprava. Sloupek je širší než u favouše a když vycouvávám z chodníku kde parkuji, skoro nic nevidím. Z nových aut je celkově hůře vidět, to způsobují široké sloupky a šikmé přední okno. Konstruktéry by měli zavřít :? Přitom je to omezeno nařízeními, ale asi jsou blbé. Tak jsem opěrku hlavy uřízl o 12cm a koukám přes ní a je klid.
Pak zjištuji, že dvojka má velmi malý tah v rychlostech do 10 km/h. Těžko se s ní rozjet. To omezuje její použití, běžně řadím 1,3,5. Občas mi dvojka chcípne, nebo musím přeřadit, moc to nechápu. Asi je moc rychlá. ZATo OSTATNÍ KVALTY tahnou v malých otáčkách ažaž. Mám motor 1,15 l, 16ventilů.
Na polní cestě jsem drbnul spodkem a trochu zalitoval, že je světlá výška tak malá. Fusion by byl na to lepší. Jinak je to sporták, v zatáčkách drží fest!
Clio -marně jsem badal co to slovo znamená, a ejhle wiki - Oslavující a patronka dějepisectví!
http://cs.wikipedia.org/wiki/Klei%C3%B3
První malér. Zahrabal jsem až spodek usedl na sníh, inu malá světlá výška. Dacia Sandero by to neudělalo. Protahli jsme lano malým okénkem k oku, ale jak se táhlo šikmo, provaz vycestoval rohem okenka a rozpáral 5 cm plastového nárazníku. To se konstruktérům tedy nepovedlo. :(

VLADY
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř kvě 16, 2007 21:45
Bydliště: BA-SK

Re: Renault Clio III 2005- dosud

Příspěvek od VLADY » čtv úno 03, 2011 21:59

Sorry že sa miešam do debaty , ale prečo si si toho fantastického a superFavouša nenechal a nahradil ho takým dačím ako Ranault čo si tuná v debete na neho zatiaľ nič pozitívne nenapísal.Ja so spokojný a myslím že asi aj väčšina ľudí , ktorá má CLIO. A sorry ale zrovnávať tieto dve autá , (ak sa to prvé a ospevované vôbec dá ešte v dnešnej dobe autom nazvať) už len po stránke jazdných vlastností je dačo priepastne rozdielne a neporovnateľné. :shock:
A tak ako každé jedno auto hocijakej inej značky aj toto má určité nedostatky a veci ktoré by sa dali lepšie spraviť. Ale tak je to vždy s každým tovarom.Nič nieje bez chyby .Ani Mercedes... :?
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Re: Renault Clio III 2005- dosud

Příspěvek od intago » pon úno 14, 2011 08:09

jak to, že nechválím, napsal jsem přece -Ale nelituju, dobře jsou koupil, další v pořádí je hodně daleko -
že Favouš není auto? Vždyt má úplně stejnou koncepci! Clio je jen trochu víc výkonější, zvl. v malých otáčkách, trochu stabilnější a pohodlnější, Jinak nic. Spotřeba stejná.
Ostatně jezdím od 1968 na š 1000MB a vím, že ani dřívější auta se zas tak moc nelišila. Letos je výročí půl století od vzniku Škody Octavia ze Spartaku přidáním výkonu. Výkonem, rozměry a spotřebou se od Clia zas tak neliší, na tehdejších hrozných silnicích jezdila za 7l.
Kdyby Clio jezdilo za 3 litry, mělo diesel s přímým vstřikem a přeplnováním s mezichlazením, řekl bych-je to technika víc jak 40 let stará, ale budiž, je to velký přínos. Nebo např.palivové články aj., něco daleko efektivnějšího než píst. spal.motor, ale NIC, vše je při starém, víc jak sto let starém...
Dělal jsem 10 let ve výzkumáku pro motorová vozidla, vím o čem mluvím.
Zkrátka podceňujeme minulost a přecenujeme současnost :lol:

VLADY
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř kvě 16, 2007 21:45
Bydliště: BA-SK

Re: Renault Clio III 2005- dosud

Příspěvek od VLADY » pát úno 18, 2011 10:23

No ale zas jezdila za 7L.....vieš sám že š1000 alebo š100 mala úplne príšerný motor čo sa týkalo hluku, spotreby oleja, aj kopec iných vecí tam bolo príšerne vyriešených len aby to nejak bolo spravené, výkonovo mal koľko 32-35kW? a krútiaci moment ????netuším ale tiež nič moc...takže ja viem mal som š100 áno rozgúlala sa na 120 tacho , ale možno tak za minútu a ten príšerný pahluk a pod zvukové prejavy a nie že Clio alebo všetky moderné dnešné autá dám 1_2_3 a mám tam tých 120 za pár sekúnd rádovo menej ako polovicu času,a to mu ani nemusím dávať plyn na podlahu a to nebudeme popisovať hluk v kabíne, výkon kúrenia, správanie sa vozidla pri rýchlosti cez 100km/h alebo pri nejakom vyhýbacom mnévri, alebo pri nejakom prudšom brzdení v zákrute a pod. Takže pre mňa sú to neporovnateľné veci.A ten Favorit...jasné koncepčne je to to isté ,ale tiež motor koncepčne š-1000, vylepšená akurát hlava valcov a príprava paliva karbec ale jak zložitý ten už tiež nevedel hocikto nastaviť šroubovákom na parkovisku tak ako na tej š100 kde boli dva štelovacie šrouby a celý karbec bol nenormálne jednoduchý a ozaj sa tam okrem kože a pružinky na AC pumpičke nemalo čo pokaziť.... A Favorit..... tiež párkrát som sa mal tú česť odviezť a viac rozhrkané auto som nezažil, všetky plasty tam nenormálne hrkotali rezonovali nelícovali všetko spravené len aby bolo.... Vieš sám kedy sa Favorit začal vyrábať a ak nie vyrábať tak pripravovať výrobu , ja tipujem že to je možno 25 rokov...To je štvrťstoročie a jedna generácia v živote. Takže ja v tom čase vidím úžasný pokrok. Od kedy nemám auto z tej éry a je jedno či to bola š100 alebo žigulák 2105 a to už bol ten modernejší , tak som pod autom neležal a nič neopravoval. Nebolo treba ...zato pod tými dvoma som bol strčený ozaj stále.Raz to, raz hento. :evil:
A to nebudeme rozoberať zložitosť bežnej údržby ,napríklad takých bubnových bŕzd na š spartak-octávia alebo š1000, a tie kotúče v predu na š100 tiež neboli nič extra. Každú chvílu pridretý valček, hrdzavý bordel pod manžetami netesné zadné valčeky tieklo to na brzdové pakne, potom to nebrzdilo alebo sa tam dostal olej z poloosi a znova problém. Aj v tom nevidíš žiaden pokrok? Ani v tom že koľko tam bolo na to Spartaku-Octavii mazacích miest na podvozku? Ani v tom ako často sa v motore musel meniť olej?A aký tam bol filter? kus filcu? A že berieš do úvahy len spotrebu že si jazdil za 7L vtedy a aj teraz. Ja verím že ak by si jazdil čo sa týka dynamiky jazdy s dnešným autom tak ako vtedy tak rozdiel spotreby bude aj 2 litre. Vtedy si auto aj na normálnej ceste rozgúlal na 60-70 a išiel si, lebo premávka na cestách bola minimálna a ten stav cesty ani nedovoľoval väčšiu rýchlosť .A čo tak porovnať presnosť radenia prevodvky alebo riadenia a porovnať vôlu na volante v Spartaku alebo v š1000-100 a v dnešnom aute. Jasné že v tedy sa ani rýchlejšie nedalo jazdiť, lebo po čase mal ten volant vôlu pomali štvrť otáčky. A v dnešnej dobe furt musíš brzdiť, spomalovať, potom zas akceleruješ a v tom ja vidím problém že to auto tak žerie.Ak pôjdeš s dnešným autom takým štýlom ako sa jazdilo vtedy tak určite budeš mať spotrebu menšiu ako vtedy tých 7L . A tak isto vedy si istotne s tou š1000 nejazdil po dialnici 110 - 130 a ak by si išiel, tak ideš nadoraz ,a tiež to nebude za 7L. Takže treba to zrovnávať aj v tomto ,a nebrať do úvahy len spotrebu bez porovnania ostatných vecí. A to neberiem do úvahy celkové pohodlie alebo bezpečnosť pri prípadnej havárii.
Naposledy upravil(a) VLADY dne pát úno 18, 2011 11:05, celkem upraveno 2 x.
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl

intago
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pát lis 28, 2008 15:00

Re: Renault Clio III 2005- dosud

Příspěvek od intago » pát úno 18, 2011 10:38

měl jsem taky š100 20 let. Hlučné to bylo díky nemožné koncepci, ještě od starého Renaulta mimochodem, celé auto bylo holt socialistické. Ale olej nespotřebovávalo. Ale vždyt výroba š1000 začala v 1964, to je skoro 50 let!
Podívej, kam se posunuly, počítače, televize...
Favouš mi za 20 let úplně vysadil jen jednou a i jiné opravy nebyly velké. Hlučnost nebyla moc velká.
A že spotřeba byla dřív větší, že se tak nebrzdilo? Dneska dám na Cliu pětku a jedu extraúsporně, to spíš dřív se řadilo a řadilo a brzdilo.
A karbec na Favoušovi jsem taky ladil šroubovákem, nebylo to těžké, ale daleko víc než na š100, ten jsem rozmontoval celý. :D
Ale nesrovnávej to se socialistickým šmejdem, srovnej Clio s jinými vozidly, třeba Renaultem 5, který je jeho přímým předchůdcem a uvidíš. Povoz se s nimi a uvidíš, že nemluvím do větru :lol:
Naposledy upravil(a) intago dne čtv bře 03, 2011 15:28, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host