Espace III
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Jako starý Renaulťák jsem myslím oprávněn napsat trochu kritiky ač se to zapřísáhlým Renaulťákům asi nebude líbit. O nesmylsnostech Renaultu ohledně montáže a demontáže některých dílů jsem již psal jinde, teď se jedná o elektroinstalaci která je, přiznejme si to všichni, značně poddimenzovaná. Za dob kdy jsem měl Fuego si však na nic nevzpomínám, v době kdy jsem měl R25 jsem to začal registrovat, najednou přestávali fungovat některé věci, příčinou skoro vždy byly vyhřáté konektory či ztráta kontaktu mezi drátem a samotným konektorem. Espace mám cca 10let (I 86, I FL 91, II 92, II 95) a ten mě dostává po stránce elektriky uplně maximálně, opět jsou to vyhřáté konektory a to tak že se rozpadají, zráta napětí na některých vedení, jedu a najednou nesvítim nebo nelze blikat, totálně vyhřáté konektory do pojistkové skříně, kabely s könektory k pojistkovce tak krátké že to snad nelze bez sundání palubky nějak opravit. Je mě líto že jinak velice povedené auto (na ježdění ne na opravy) je takto odfláknuto po straně elektroinstalace. Kdo mě zná, jistě ví že se o auta starám.Tyto závady nejsou ojedinělé protože se s nimi setkávám dost často u známých co Espace II mají.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Ahoj Stando, udělal jsem, jak jsi poradil a zvuk se skoro nezměnil. Pár dní nato se ale výfuk začal ozývat, až jsem začal podezřívat tu vyvrtanou dírku v tlumiči. Až včera při přezouvání pneu jsem si všiml, že v ohybu výfukové trubky nad zadní nápravou je prorezlá díra velikosti 7x2 mm...wilczek píše:Ahoj Tome. Do zadního dílu tlumiče výfuku navrtej (nejlépe zespodu) díru fí cca 3 mm. Udělal jsem to na radu známého mechanika. V garáži mívám pod předmětnou dírou loužičku. (Psa nemáme, dělá ji Espace). Když jsem tu díru tam vrtal, schválně jsem dal pod ní nádobu a světe div se - bylo tam dost vody. V té době jsem ještě jezdil na benzín, LPG vytváří vody mnohem více s ohledem na vyšší počet H2 ve svých molekulách. Onen mechanik mi říkal, že mu jednou v zimě přitáhli na odtahovce nepojízdné auto. Závadou byl zadní tlumič plný ledu. Jelikož jsem byl aktivní, tak jsem stejnou díru udělal i do středního dílu (také zespodu). Efektem této díry byl prdlavý zvuk, ale žádná voda. Tak jsem ji po čase ucpal samořezkou. Espacům zdar.
Takže potvrzuji, že dírka 3 mm v tlumiči hluk nedělá, ovšem skoro dvojnásobná díra před tlumičem už slyšet je .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Ahoj Tome. Tak to asi vypadá na nový výfuk - respektive jeho část. Různé pokusy se svařováním a lepením jsou obvykle úspěšné, ale jen na tu dobu, než se díra objeví vedle. I když ... jednou jsem opravil výfuk kusem azbestu přeplátovaným pozink plechem a zespodu auta našroubovanými samožezkami. Vydrželo to dva roky. Jó a nezapomeň vyvrtat do toho nového také tu dírku, aby vydržel.
Měj se, Standa
Měj se, Standa
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Espace IV
zdravim.
chtel sem se zeptat na vase reference na Espace IV ?
jinak co mame Espace trojku, tak nam tento mesic dokonci vymenu motoru. Puvodni se zavaril, diky praskle expanzni nadrzce. Nabidka byla, Espace motor za 80 000. Dostal sem super nabidku, ze tam daji ale motor z Laguny, a motor vysel na 20 000. jsem zvedavej na kolik vyjde tedy konecny ucet, ale myslim si ze pod 80 000 se dostanu. sem zvedavej kolik toho nase ozivla mrtvola jeste nalita, z motorem z Laguny ]]
chtel sem se zeptat na vase reference na Espace IV ?
jinak co mame Espace trojku, tak nam tento mesic dokonci vymenu motoru. Puvodni se zavaril, diky praskle expanzni nadrzce. Nabidka byla, Espace motor za 80 000. Dostal sem super nabidku, ze tam daji ale motor z Laguny, a motor vysel na 20 000. jsem zvedavej na kolik vyjde tedy konecny ucet, ale myslim si ze pod 80 000 se dostanu. sem zvedavej kolik toho nase ozivla mrtvola jeste nalita, z motorem z Laguny ]]
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř srp 17, 2011 22:36
ESPACE 2.2 TD, 1999
Dobrý den,
obracím se vás s prosbou o radu. Uvažujeme o koupi modelu Espace 2.2 TD 83 kW, r.v.1999, najeto 161 tis. km, protože současné auto je nám již těsné. Zajímali by nás vaše názory na spolehlivost vozu. Z recenzí na netu jsme trochu rozpačití, protože někdo vůz chválí a někdo kritizuje. Náš automechanik k autu zaujal celkem pozitivní postoj.
Při zkušební jízdě byl pouze slyšet slabě na nízké otáčky řemen nebo něco jiného. Jinak motor byl čistý, start bez problémů bez dýmu, motor při volnoběhu pracoval klidně.
Děkuji za vaše názory a případné poznatky.
Miroslav Procházka
obracím se vás s prosbou o radu. Uvažujeme o koupi modelu Espace 2.2 TD 83 kW, r.v.1999, najeto 161 tis. km, protože současné auto je nám již těsné. Zajímali by nás vaše názory na spolehlivost vozu. Z recenzí na netu jsme trochu rozpačití, protože někdo vůz chválí a někdo kritizuje. Náš automechanik k autu zaujal celkem pozitivní postoj.
Při zkušební jízdě byl pouze slyšet slabě na nízké otáčky řemen nebo něco jiného. Jinak motor byl čistý, start bez problémů bez dýmu, motor při volnoběhu pracoval klidně.
Děkuji za vaše názory a případné poznatky.
Miroslav Procházka
Re: Espace III
Dobrý den.
Pro dobrou zkušenost s vozem R Twingo (majitelka - moje paní, má ho 7 let, 80000 km a žádnej problém) jsem vstoupil do "rodiny" majitelů a pořídil R Espace III-rodinný kočár. Majitelem jsem 4. měsíce a zatím OK (cca 3500 km). Díky fóru a mým rukám jsem odstranil mouchy a teď si jen užívám pohodlía a prostor, pěkného a potřebného prostředku. Povedlo se. O další zkušennosti se podělím po delším provozu. Pro dnešek vše.
.
Bohumil T.
Pro dobrou zkušenost s vozem R Twingo (majitelka - moje paní, má ho 7 let, 80000 km a žádnej problém) jsem vstoupil do "rodiny" majitelů a pořídil R Espace III-rodinný kočár. Majitelem jsem 4. měsíce a zatím OK (cca 3500 km). Díky fóru a mým rukám jsem odstranil mouchy a teď si jen užívám pohodlía a prostor, pěkného a potřebného prostředku. Povedlo se. O další zkušennosti se podělím po delším provozu. Pro dnešek vše.
.
Bohumil T.
renault espace 2,0 l 16V r.v.2001 8,7l/100 km
Dobrá nálada nevyřeší všechny tvoje problémy,ale nasere tolik lidí,že stojí za to si ji pěstovat.
Dobrá nálada nevyřeší všechny tvoje problémy,ale nasere tolik lidí,že stojí za to si ji pěstovat.
Re: Espace III
Zdravím všechny nadšence Espace.Do 8.12.2011 jsem vlastnil espace II r.v.1994.Bohužel mi nedal jeden trulant přednost,a tak je na odpis .Je to docela bezpečné a spolehlivé auto,a proto uvažuji o koupi druhého espace.Teď je ale otázka jakého.Rozhoduji se,jestlimám koupit espace III generace.Jelikož mám z mého vraku nějaké díly,tak bych chtěl vědět jestli budou pasovat i na toto autíčko.Jedná se o kompletní výfukový systém,nové peu(195/65R14),žárovky H4 s lepší svítivostí(normálně bych večer neviděl skoro nic),baterii a radiátor topení.Dále bych rád věděl jak toto auto topí,hlavně vzadu aby dětem nebylo zima.Co jsem se díval na bazary,tak na fotkách jsem nikde neviděl místo pro rádio.Jelikož se blíží vánoce ,tak bych rád koupil auto co nejdříve.Prosím může mi někdo odpovědět v co nejkratším termínu?
Děkuji moc.
Děkuji moc.
RENAULT ESPACE 2,2i r.v.1994(do 8.12.2011)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)
Re: Espace III
ahoj,moc toho nepoužiješ z II generace.u III generace je vše jiné....možná tak tu baterku.žárovky jsoou tam h1 a h7.kole jsou min.15 palců,výfuk je také jiný(se dovnímám)a topení je také jiné,protože u III generace jsou topení dvě.topí to velice dobře,z vlastní zkušenosti.
více info se dovíš v sekci espace III,mimo jiné i o tom radiu...takže čti a čti...
více info se dovíš v sekci espace III,mimo jiné i o tom radiu...takže čti a čti...
- Randaal
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned lis 27, 2011 00:30
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III
Všechny vás tu zdravím, chtěl bych se zeptat na spokojenost někoho, kdo Espace III vlastníte ještě dodnes nebo alespon dnes, kdy tomu autu je zase o hodně let víc, než co se tu o něm hodně diskutovalo (celé toto vlákno jsem pročetl). Potřebujeme koupit prostorné auto, které splní soukromé a i firemní využití. Tohle splňuje nejlépe z celé nabídky vozů nejlépe Grand Espace III, ale hodně váhám nad tím, jakou motorizaci pořídit. 84kW mi přijde opravdu málo na takovéhle auto, byť je to nejideálnější motor na údržbu. U velkého objemu jsem se nedočetl tak moc zkušeností, co tam hrozí a tak. Na automat taky asi raději zapomenu, protože co tu čtu, tak každý s ním měl problémy a za ty výdaje to asi nestojí, že? Reálná spotřeba 2.0i oproti 3.0 po Praze a okolí (bydlím 30km od Prahy, kam denně jezdím po Strakonické) je vysoce rozdílná?
Re: Espace III
jestli chceš bezproblémového dělníka kup 2.0 8V. a máš pokoj...možná ještě toho 16V....já ho měl a byl jsem spokojenej,ale je to trochu dražší na údržbu,co se týče rozvody,předsuvník a tak...
Re: Espace III
Jak mam 2.0 8v 84Kw benal a nemůžu si stěžovat jede dobře žádna vážná koroze trhá asfalt po upravě jen nějaké male vady jako praskle hadice a nějaké žárovičky nesvítí v interieru ale jinak spotřeba je dobrá.
Re: Espace III
SPOTŘEBA ESPACE III 2.0 8V BYLA PŘI KOUPI 12L , VYMĚNIL JSEM ČIDLA NA KLICE A VAČCE A SPOTŘENA KLESLA AŽ NA - DÁLNICE 8.2 A BĚŽNÝ PROVOZ 9L. JINAK PORUCHOVÉ AUTO,ALE JINAK SUPER POVŠECH STRÁNKÁCH. DŘÍVE JSEM NEDAL DOPUSTIT NA MONDEO, ALE NEVIM,NEVIM ... . A VEJDE SE DO NĚJ 32 KRABIC OD BANÁNŮ ...
Re: Espace III
Zdravím, rozhodl jsem se koupit Espace 3. generace. Nejprve mě zaujal espace 4, ale tam jsou tak problematické motory a hlavně elektrika. Vzhledem k ročnímu nájezdu kolem 15 tis. km jsem deasel ihned vyřadil z hledáčku a koukám ideálně po LPG nebo benzín do kterého bych LPG nechal dát. Zde na foru jsem po přečetení celého vlákna pochopil, že nejlepší je motor 2,0 8V. Vzhledem k tomu, že je v nabídce také několik Espaců již s LPG motorizací 2,0 16V jsem začal uvažovat i o tomto motoru. Nevíte někdo např. jestli jsou ventily u těchto motorů tvrzené, tedy LPG zvládnou a navypálí se, je motor 2,0 16V o hodně složitější, poruchovější? Nebo je již espace 3 vzhledem ke svému stáří uplná pitomost? Děkuji za reakce a popřeji pěkný den. Jinak mě to auto fakt dostává a jiné už v této kategorii opravdu nechci. Jak dlouho vydrží takový motor na LPG, je blbost koupit Espace, který již třeba 8 let na lpg jezdí? Přeci jen to asi pro motor neni uplně idální. Četl jsem, že na motor 2,0 8V stojí instalace komplet LPG cca 13 tis (jednoduchý karburátor.)
Re: Espace III
Espace IV bych se nebál .
Určitě nemá problematické benzínové motory.
Problém s elektrikou byl v Renaultech kolem roku 2002 auta jsou bud opravena nebo ve šrotu. Takže žádný problém. Jestli je 2,0 8v super motor nevím ,ale vím že auto s tímto motorem bude pěknej nalítanej stařec. Již je rok 2014 a při koupi auta bych také řešil bezpečnost.
Ale také vím,že vše je o penězích.
Nov
Určitě nemá problematické benzínové motory.
Problém s elektrikou byl v Renaultech kolem roku 2002 auta jsou bud opravena nebo ve šrotu. Takže žádný problém. Jestli je 2,0 8v super motor nevím ,ale vím že auto s tímto motorem bude pěknej nalítanej stařec. Již je rok 2014 a při koupi auta bych také řešil bezpečnost.
Ale také vím,že vše je o penězích.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Espace III
Zdravím všechny Espacáky.Jsem tady nový . Poprvé,asi jsem zrovna nebyl při smyslech ,vlastním renault.Vlastně jsem nekupoval v bazaru renault,ale Espace III 2.0 16V automat,nalítáno,prý, 170000 km,holand.serviska a ve 120000 rozvody.Do provozu 2003.
Bohužel,den před plánovanou výměnou rozvodů,oleje a oleje v automatu ,přestal motor za jízdy fungovat a nejde ani nastartovat. Palubovka ukazuje vše ok.Tak po odtažení do neznačkového servisu čekám co se najde.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tak po 4 měsících trápení a oprav jsem pořád v problémech. Zkušenost s Renaultem Espace III je hrozná v tom, že v tomto státě nejsou opravovatelé, ale vyměnitelné. Dále, když kdekoliv řeknete Renault-automat-elektrika, tak se osypou dopředu a rovnou Vás odmítnou , byť na stránkách mají ,že elektrikář , vozy Renault, diagnostika, oprava automatu....
Kamarádi od forda mi vyměnili rozvody, přesuvník, všech 16 ventilů , lambda sondu, zavařili lit. svody a motoricky dali do pořádku, bohužel přestal řadit automat, neboli řadí vše v horních limitech. diagnostika motoru OK, diagnostika převodovky OK , no tak zbývá el.přenos příkazu z motoru k automatu, že má řadit. A teď babo raď
Nebo má někdo podobnou zkušenost s automatem ?
Bohužel,den před plánovanou výměnou rozvodů,oleje a oleje v automatu ,přestal motor za jízdy fungovat a nejde ani nastartovat. Palubovka ukazuje vše ok.Tak po odtažení do neznačkového servisu čekám co se najde.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tak po 4 měsících trápení a oprav jsem pořád v problémech. Zkušenost s Renaultem Espace III je hrozná v tom, že v tomto státě nejsou opravovatelé, ale vyměnitelné. Dále, když kdekoliv řeknete Renault-automat-elektrika, tak se osypou dopředu a rovnou Vás odmítnou , byť na stránkách mají ,že elektrikář , vozy Renault, diagnostika, oprava automatu....
Kamarádi od forda mi vyměnili rozvody, přesuvník, všech 16 ventilů , lambda sondu, zavařili lit. svody a motoricky dali do pořádku, bohužel přestal řadit automat, neboli řadí vše v horních limitech. diagnostika motoru OK, diagnostika převodovky OK , no tak zbývá el.přenos příkazu z motoru k automatu, že má řadit. A teď babo raď
Nebo má někdo podobnou zkušenost s automatem ?
- roxtydy
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát kvě 13, 2011 09:16
- Bydliště: Sestajovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III
Tak moje osobni zkusenost s Espace III 2.0 84kW po 5ti letech co ho mam je.
1: utrzenej spodni unasec na klice (oprava 1000,-)
2: praskla stab tycka na pravem prednim kole (oprava 500,-)
3: spatny vyfuk (budu memit)
4: vadny snimac otacek vackove hridele, vadny snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu, vadne cidlo teploty chladici kapaliny, vadne cidlo rychlosti (vse budu menit)
5: Vadne cepy a silentbloky na ramenech predni napravy (budu repasovat)
Kdyz si vezmu, ze jsem ho pred 5ti lety poridil za 40000,- tak to neni zas tak hrozne. Do toho nepocitam, ze se nejakej impotent na tom aute podepsal tim, ze mi urval RZ, ulamal kliky od dveri a znicil zamek u spolujezdce.
Je to dedecek, mam ho rad a zatim slouzi k me spokojenosti. Opravy, co me cekaji beru jako soucast toho, ze uz ma neco za sebou a nic nevydrzi vecne.
1: utrzenej spodni unasec na klice (oprava 1000,-)
2: praskla stab tycka na pravem prednim kole (oprava 500,-)
3: spatny vyfuk (budu memit)
4: vadny snimac otacek vackove hridele, vadny snimac mnozstvi nasavaneho vzduchu, vadne cidlo teploty chladici kapaliny, vadne cidlo rychlosti (vse budu menit)
5: Vadne cepy a silentbloky na ramenech predni napravy (budu repasovat)
Kdyz si vezmu, ze jsem ho pred 5ti lety poridil za 40000,- tak to neni zas tak hrozne. Do toho nepocitam, ze se nejakej impotent na tom aute podepsal tim, ze mi urval RZ, ulamal kliky od dveri a znicil zamek u spolujezdce.
Je to dedecek, mam ho rad a zatim slouzi k me spokojenosti. Opravy, co me cekaji beru jako soucast toho, ze uz ma neco za sebou a nic nevydrzi vecne.
Renault Espace 1997, 2.0L 8ventil
Ex.... Peugeot 205 1.4L
Ex.... Audi 80 1993 2.0L
Ex.... Skoda Felicia 1,3 GLXi
Ex.... Peugeot 205 1.4L
Ex.... Audi 80 1993 2.0L
Ex.... Skoda Felicia 1,3 GLXi
- roxtydy
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát kvě 13, 2011 09:16
- Bydliště: Sestajovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III
A zavada z dnesniho dne: nejde zpatecka (doufam, ze jen tahlo) a odeslo a vyteklo servo. Chjo.
Renault Espace 1997, 2.0L 8ventil
Ex.... Peugeot 205 1.4L
Ex.... Audi 80 1993 2.0L
Ex.... Skoda Felicia 1,3 GLXi
Ex.... Peugeot 205 1.4L
Ex.... Audi 80 1993 2.0L
Ex.... Skoda Felicia 1,3 GLXi
Re: Espace III
jak si napsal, dedecek.))))))
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
- roxtydy
- Starting member
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát kvě 13, 2011 09:16
- Bydliště: Sestajovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III
Tak jen praskla hadice chlazeni serva. Dofam, ze nic vic. A razeni uz zase beha jak ma.
Renault Espace 1997, 2.0L 8ventil
Ex.... Peugeot 205 1.4L
Ex.... Audi 80 1993 2.0L
Ex.... Skoda Felicia 1,3 GLXi
Ex.... Peugeot 205 1.4L
Ex.... Audi 80 1993 2.0L
Ex.... Skoda Felicia 1,3 GLXi
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: pát dub 17, 2015 10:41
- Bydliště: Malinovo/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace III
dlho bolo moje vysnene auto espace 3. jedneho dna uplnou nahodou prisla vyhodna ponuka na kupu grandu z roku 2001 2.2 dci. po prvom majitelovi, s uplnou historiou, v dobrej vybave a este lepsej cene (v tej dobe strajkovalo koli egr ventilu)...takze vysnene auto bolo doma...velke auto som potreboval lebo casto jazdim na zavody a dnu napakujem nielen motorku ale aj cele depo a este mam kde spat...
a skusenosti? auto co presvedcilo vsetkym a dnes mi pridu vsetky auta v interiery akosi odflaknute a nedomyslene. proste vyuzite priestoru a vizual je uplne best. horsie je to uz s technikou. vzhladom na vek auta sa drobne zavady bezne vyskytuju, ale je vacsinou narocne ich odstranit...
pri 235tis km. sa porucal alternator, zadrelo sa lozisko az tak ze z neho slahali plamene takze vymena (co bola operacia hororova a bolo treba odstrojit cely predok auta), rovno aj vymena rozvodov ked to uz bolo dole...
pri 245tis km praskol vyfuk za katalyzatorom (nestasne riesene cele kedze uchyt je az pri tlmici takze meter a pol rury je len tak vo vzduchu, zavarene, vystuzene...
pri 255tis km zacala prevodovka pri 5ke vydavat divne zvuky, pravdepodobne prasklo jedno lozisko, tesne pred vymenou sa zacal ozyvat aj zotrvacnik... padlo rozhodnutie ze jednym vrzom sa odstrani aj jedna chybicka auta a to chybajuca 6ka... do auta sa voperovala 6 st prevodovka z E4, vymena spojky a zotrvacniku, renovacia napravy atd... (oprava v cene auta)
pri 260tis km voda v oleji, voda v spalovacom priestore, voda vsade... po rozobrati diera do jedneho valca, zhananie noveho motora
momentalne cakam na prehodenie motora a na espika stale nedam dopustit...proste ho niet za co ine vymenit...konkurenciu nema...snad sa zasadne poruchy uz minuli...uz ostavaju len smokliace kurenia a bezne drobnosti
ked to auto milujete odpustite mu takmer vsetko
a skusenosti? auto co presvedcilo vsetkym a dnes mi pridu vsetky auta v interiery akosi odflaknute a nedomyslene. proste vyuzite priestoru a vizual je uplne best. horsie je to uz s technikou. vzhladom na vek auta sa drobne zavady bezne vyskytuju, ale je vacsinou narocne ich odstranit...
pri 235tis km. sa porucal alternator, zadrelo sa lozisko az tak ze z neho slahali plamene takze vymena (co bola operacia hororova a bolo treba odstrojit cely predok auta), rovno aj vymena rozvodov ked to uz bolo dole...
pri 245tis km praskol vyfuk za katalyzatorom (nestasne riesene cele kedze uchyt je az pri tlmici takze meter a pol rury je len tak vo vzduchu, zavarene, vystuzene...
pri 255tis km zacala prevodovka pri 5ke vydavat divne zvuky, pravdepodobne prasklo jedno lozisko, tesne pred vymenou sa zacal ozyvat aj zotrvacnik... padlo rozhodnutie ze jednym vrzom sa odstrani aj jedna chybicka auta a to chybajuca 6ka... do auta sa voperovala 6 st prevodovka z E4, vymena spojky a zotrvacniku, renovacia napravy atd... (oprava v cene auta)
pri 260tis km voda v oleji, voda v spalovacom priestore, voda vsade... po rozobrati diera do jedneho valca, zhananie noveho motora
momentalne cakam na prehodenie motora a na espika stale nedam dopustit...proste ho niet za co ine vymenit...konkurenciu nema...snad sa zasadne poruchy uz minuli...uz ostavaju len smokliace kurenia a bezne drobnosti
ked to auto milujete odpustite mu takmer vsetko
Renault Grand Espace III, 2.2 dCI, 2001, prestavba na 6st. prevodovku...
Re: Espace III
pribehy s autama jsou nekonecnej pribeh. vymena motoru - to znam, no kazdopadne uz to doslo tak daleko, ze i s tim lagunovym motorem dobre poslouzil kamaradovi asi 2 roky, a ted uz je v auto nebi. ale musim rict, ze to bylo fakt pohodlny auto, design atd - fakt parada.)
takze hodne stesti.)
takze hodne stesti.)
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Re: Espace III
Zdravím renaulťáky a espace III zvlášť.
Před rokem jsem pořídil Espace III 2.0 16v 102kw , automat.
Po přihlášení a domluvou na rozvody, jsem den před servisem udělal rozvody na silnici . S tím všech 16 ventilů, nějaké hydroštely atd. Po provedení nových rozvodů, výměně přesuvníku, zavaření litinových svodů s katalyzátorem a výměny lambda sondy, jsme zjistili, že auto jede, ale automat neřadí. Tada řadí, ale v krajních nejvyšších polohách, třeba čtyřku až ve 120-130 km/h. Procházeli jsme všechno, ve značkovém servisu na diagnostiku je automat bez závad. Znova vymazali chyby a znova diagnostika motoru a opět bez závad. Teprve nyní jsem si auto přivezl od th motors , kde zjistil, že po zaleponí plastu u potenciometru(senzor) škrtící klapky , přestal tento senzor převádět pokyny motoru převodovce a obelhával diagnostiku. Prý takto lže i váha vzduchu. Vyměnil se potenciometr, originál, napodobenina se nespojila s řídícími jednotkami, a jízdou se nakonfigurovalo řazení, tak můj espace III řadí plynule.
Píšu to zde, protože bývá automat většinou v pořádku, ale motor nedává převodovce správný údaje. Tímto děkuji panu Tomáš Horák za opravu auta, nalezení závady a vynikající přístup servisu.
Před rokem jsem pořídil Espace III 2.0 16v 102kw , automat.
Po přihlášení a domluvou na rozvody, jsem den před servisem udělal rozvody na silnici . S tím všech 16 ventilů, nějaké hydroštely atd. Po provedení nových rozvodů, výměně přesuvníku, zavaření litinových svodů s katalyzátorem a výměny lambda sondy, jsme zjistili, že auto jede, ale automat neřadí. Tada řadí, ale v krajních nejvyšších polohách, třeba čtyřku až ve 120-130 km/h. Procházeli jsme všechno, ve značkovém servisu na diagnostiku je automat bez závad. Znova vymazali chyby a znova diagnostika motoru a opět bez závad. Teprve nyní jsem si auto přivezl od th motors , kde zjistil, že po zaleponí plastu u potenciometru(senzor) škrtící klapky , přestal tento senzor převádět pokyny motoru převodovce a obelhával diagnostiku. Prý takto lže i váha vzduchu. Vyměnil se potenciometr, originál, napodobenina se nespojila s řídícími jednotkami, a jízdou se nakonfigurovalo řazení, tak můj espace III řadí plynule.
Píšu to zde, protože bývá automat většinou v pořádku, ale motor nedává převodovce správný údaje. Tímto děkuji panu Tomáš Horák za opravu auta, nalezení závady a vynikající přístup servisu.
Re: Espace III
Ahojte. Mám otázku. Existovali predné sedačky, ktoré nemali laktove opierky? Sú otocne ale bez opierky.
Renault Espace 2.0 8v
Renault Kangoo 1.4 automat
Renault Kangoo 1.4 automat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů