Espace III
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Espace IV
Zdravim vas, druhy mesiac som majitelom Espace IV, r.v. 2003, 129.000 km (z toho 7000 km ja). Pozeram, ze Espace IV je pre clenov tohto klubu asi moc nove auto, prispevkov je tu fakt minimum
Ake su skusenosti s tymto autom? Jazdil som uz na vselicom, ale Espace IV je zatial moj milacik: super dizajn, absolutne vyhovujuca velkost interieru a neskutocne pruzenie, to su take prve dobre dojmy.
Dost mi lezie na nervy ovladanie sklonu svetiel, ktore je uplne nanic umiestnene a nevidim, v akej polohe su, neviem to za jazdy ani nasmatrat a kedze casto jadzim rozne zatazeny a nie som prasa, ktore ostatnym svieti do oci, vcelku ma to stve. Druha vec je palubny pocitac - neviem preco, ale akonahle mi zacne svietit cervena kontrolka paliva (posledny dielik), pocitac prestane ukazovat dojazd. Nerozumiem, preco. Mate niekto skusenosti s palubkou a kartou? Myslite ze to vydrzi?
A este jedna otazka: za posledne 2 mesiace sa mi asi 5x sam od seba zresetoval komplet cely system auta - hodiny, palubny pocitac vratane vsetkych hodnot. Neviete cim to moze byt? Predchadzajucemu majitelovi to nerobilo. Inak doteraz to auto bolo v servise len na bezne ukony, nic vazne.
Ake su skusenosti s tymto autom? Jazdil som uz na vselicom, ale Espace IV je zatial moj milacik: super dizajn, absolutne vyhovujuca velkost interieru a neskutocne pruzenie, to su take prve dobre dojmy.
Dost mi lezie na nervy ovladanie sklonu svetiel, ktore je uplne nanic umiestnene a nevidim, v akej polohe su, neviem to za jazdy ani nasmatrat a kedze casto jadzim rozne zatazeny a nie som prasa, ktore ostatnym svieti do oci, vcelku ma to stve. Druha vec je palubny pocitac - neviem preco, ale akonahle mi zacne svietit cervena kontrolka paliva (posledny dielik), pocitac prestane ukazovat dojazd. Nerozumiem, preco. Mate niekto skusenosti s palubkou a kartou? Myslite ze to vydrzi?
A este jedna otazka: za posledne 2 mesiace sa mi asi 5x sam od seba zresetoval komplet cely system auta - hodiny, palubny pocitac vratane vsetkych hodnot. Neviete cim to moze byt? Predchadzajucemu majitelovi to nerobilo. Inak doteraz to auto bolo v servise len na bezne ukony, nic vazne.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
[/quote]Druha vec je palubny pocitac - neviem preco, ale akonahle mi zacne svietit cervena kontrolka paliva (posledny dielik), pocitac prestane ukazovat dojazd.[/quote]
To je naprosto v pořádku - při rozsvícení kontrolky paliva přestane ukazovat dojezd palubní počítač u každého Renaulta
To je naprosto v pořádku - při rozsvícení kontrolky paliva přestane ukazovat dojezd palubní počítač u každého Renaulta
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
To je naprosto v pořádku - při rozsvícení kontrolky paliva přestane ukazovat dojezd palubní počítač u každého Renaulta [/quote]Petra Havránková píše:
??? Tak to som este nevidel. Na inych autach palubak ukazuje do posledneho kilometra a hystericky vykrikuje, tu sa skratka vypne??? Viete mi teda niekto povedat, kolko litrov v nadrzi priblizne ostane, ked sa rozblika cerveny dielik? Nerad by som ostal niekde visiet...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
Nerad by som ostal niekde visiet...[/quote]
Neměl by si zůstat nikde viset
Když se rozsvítí kontrolka a přestane to ukazovat dojezd, měla by tam být ještě zásoba paliva na cca 70 km.
My osobně na to ale příliš nespoléháme a snažíme se většinou tankovat už když to ukazuje 1-2 dílky a kontrolka ještě nesvítí.
Myslím si, že obecně není dobře dojíždět nádrž do dna (nečistoty, zkondenzovaná voda apod.)
Neměl by si zůstat nikde viset
Když se rozsvítí kontrolka a přestane to ukazovat dojezd, měla by tam být ještě zásoba paliva na cca 70 km.
My osobně na to ale příliš nespoléháme a snažíme se většinou tankovat už když to ukazuje 1-2 dílky a kontrolka ještě nesvítí.
Myslím si, že obecně není dobře dojíždět nádrž do dna (nečistoty, zkondenzovaná voda apod.)
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
Dik za odpoved. Nejazdim uplne do sucha, ale s autom sa este stale zoznamujem a niektore veci su mi zahadou - vid ten dojazd A obcas sa clovek dostane do situacie, ked ide nadoraz, je dobre vediet, co auto znesie a co nie. Tak ci tak mi pripada hrozne slabo signalizovana nenapadna blikajuca kontrolka. Ked si dobre pamatam, Skodovka vydavala zvukovy signal a Opel zase upozornoval obrovskym napisom na palubnom pocitaci pocas jazdy s blikajucou oranzovou kontrolkou na paneli. To uz musel prehliadnut fakt len uplny blb.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
Tak to mně překvapuje, neboť u našeho Emana II. (r.v. 1997) když už se rozsvítí kontrolka, tak je to symbol pumpy přes delé okénko (asi 3 cm vysoké) a k tomu to při každém dalším nastartování děsně nepříjemně zapípá. To pak zmizne a občas se objeví hláška "service". Když už je opravdu zle, pumpa nezhasne a dotěrně září z přístrojovky tak, že člověk jede k nejbližší pumpě, jen aby to proboha zhaslo:-)
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
No neviem, vcera som cely den jazdil s blikajucim poslednym dielikom, okrem kratuckeho pipnutia pri starte (ktore je podla mna oproti inym znackam este lubozvucne mi to nic dalsie neukazovalo. Najazdil som na cerveny dielik mozno 40 km v mestskej prevadzke, takze ak hovoris ze je tam dojazd cca 70 km, ocakaval by som lepsie upozornenie. No mozno stale som este neprekrocil kriticku hranicu, mozno to potom nieco urobi.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
Moment, červený dílek bliká? No to možná bude ještě svítit nepřerušovaně.Maryhuan píše:No neviem, vcera som cely den jazdil s blikajucim poslednym dielikom, okrem kratuckeho pipnutia pri starte (ktore je podla mna oproti inym znackam este lubozvucne mi to nic dalsie neukazovalo. Najazdil som na cerveny dielik mozno 40 km v mestskej prevadzke, takze ak hovoris ze je tam dojazd cca 70 km, ocakaval by som lepsie upozornenie. No mozno stale som este neprekrocil kriticku hranicu, mozno to potom nieco urobi.
Ale tím si nejsem jista..
Možná, že je to ta prvíní fáze - jako u nás, když se rozsvítí pumpa a pak ještě zhasne...
Každopádně si raději strč do kufru kanystr s palivem, chceš-li se přesvědčit:-D
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
No tak na kanyster v kufri som pokakanek, presvedceny som uz teraz, ze to radsej riskovat nebudem
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
No ale věděl by si, jak to doopravdy je:-)Maryhuan píše:No tak na kanyster v kufri som pokakanek, presvedceny som uz teraz, ze to radsej riskovat nebudem
A když by si po prvím zaškubání dolil, nemělo by se nic stát...
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
Mno, ked ides na doraz tak je to vzdy na hrane toho, ci ma blbec stastie alebo nie Zase az tak zvedavy nie som, som rad, ze to auto zatial ide. Po peripetiach s predchadzajucim autom nechcem provokovat tigra a skusat blbiny. Na druhej strane, je to moj prvy diesel v zivote a nemam s nim tolko skusenosti ako s benzinom, tak som radsej spociatku opatrnejsi, kym to auto celkom nedostanem do krvi. Zatial sa hram s otackami, ktore boli v mojom predchadzajucom benzinovom aute niekde uplne inde a ucim sa nanovo jazdit
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
Jo to je nafta? Tak to mi nějak uniklo...Maryhuan píše:Mno, ked ides na doraz tak je to vzdy na hrane toho, ci ma blbec stastie alebo nie Zase az tak zvedavy nie som, som rad, ze to auto zatial ide. Po peripetiach s predchadzajucim autom nechcem provokovat tigra a skusat blbiny. Na druhej strane, je to moj prvy diesel v zivote a nemam s nim tolko skusenosti ako s benzinom, tak som radsej spociatku opatrnejsi, kym to auto celkom nedostanem do krvi. Zatial sa hram s otackami, ktore boli v mojom predchadzajucom benzinovom aute niekde uplne inde a ucim sa nanovo jazdit
Tak s naftou nemám bůbec žádné zkušenosti - všichni naši plechoví miláčci papkali a papkají Naturálek:-)
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
:d ups
Renault Espace IV 2,2 DCi
Na ten pekny popisok s predchadzajucimi autami pod prispevkami ako start member asi este nemam narok alebo sa to da niekde nastavit?
Renault Espace IV 2,2 DCi
Na ten pekny popisok s predchadzajucimi autami pod prispevkami ako start member asi este nemam narok alebo sa to da niekde nastavit?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 327
- Registrován: pon led 05, 2004 14:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Espace IV
Na ten pekny popisok s predchadzajucimi autami pod prispevkami ako start member asi este nemam narok alebo sa to da niekde nastavit?[/quote]
To jsou naši současní mliláčci - na ty předchozí by mi kolonka nestačila
Zkus "Nastavení" v záhlaví stránky (nahoře, druhý řádek vlevo)
To jsou naši současní mliláčci - na ty předchozí by mi kolonka nestačila
Zkus "Nastavení" v záhlaví stránky (nahoře, druhý řádek vlevo)
Megane CC 2,0 16V ( Antioch )
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj)
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!
ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)
Re: Espace IV
Dik za tip. Skusam, ci funguje.
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: Espace IV
Heh, to teda taky čumím, jak puk...Petra Havránková píše:To je naprosto v pořádku - při rozsvícení kontrolky paliva přestane ukazovat dojezd palubní počítač u každého Renaulta
Náš miláček žádnej kompjůtr na palubě nemá (tedy kromě občasného převážení notebooka ), takže s touhle překvapivou vlastností jsem se ještě nesetkal.
Ale něco na tom je. Přesnost téhle předpovědi je i u stejných aut překvapivě rozdílná. S bývalou Fábií se mi stalo, že když počítač ukazoval dojezd 0 km, po 500 metrech se mi auto zastavilo, u té současné Fábie jsem se stavem 0 km najel ještě 10 km a furt byl v nádrži benzín.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: Espace IV
To víš, koupil sis novější (a tudíž luxusnější) auto, které uživatele rozmazluje "komfortem" a neotravuje ho prkotinama, jako je docházející benzín. Tvůrci logicky předpokládali, že když si může někdo koupit auto za milión, tak má na to, aby si zavolal žlutýho anděla a za kanystr benzínu mu zaplatil dvojnásobek jeho ceny u pumpy .Maryhuan píše:No neviem, vcera som cely den jazdil s blikajucim poslednym dielikom, okrem kratuckeho pipnutia pri starte (ktore je podla mna oproti inym znackam este lubozvucne mi to nic dalsie neukazovalo. Najazdil som na cerveny dielik mozno 40 km v mestskej prevadzke, takze ak hovoris ze je tam dojazd cca 70 km, ocakaval by som lepsie upozornenie. No mozno stale som este neprekrocil kriticku hranicu, mozno to potom nieco urobi.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Re: Espace IV
S dieselem sice taky nemám moc osobních zkušeností, ale z vyprávění kamarádů, co mají TDI vím, že dojetí nádrže na doraz znamenalo zavolat toho žlutýho anděla, turbodiesely jsou na tohle prý dost háklivý.Petra Havránková píše:Jo to je nafta? Tak to mi nějak uniklo...
Tak s naftou nemám bůbec žádné zkušenosti - všichni naši plechoví miláčci papkali a papkají Naturálek:-)
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Re: Espace IV
hehe, tak na to som nepomyslel No nic, zatial som natankoval vzdy vcas, budem na to spoliehat, zlteho anjela zatial nechcem ani vidiet
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
No je to tim, ze kdyz vyjedes nadrz do prazdna, tak se zavzdusni palivova soustava... Takze pak staci natankovat a ovzdusnit..
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Já mám pocit, že kamarád tehdy říkal, že VW TDI tam má nějaký čidlo, který při zavzdušnění nedovolí nastartovat, abys musel do servisu zkontrolovat auto. Jenže už se nepamatuju, z jakýho důvodu tam to čidlo montujou a proč jen do nafťáků.EfineSS píše:No je to tim, ze kdyz vyjedes nadrz do prazdna, tak se zavzdusni palivova soustava... Takze pak staci natankovat a ovzdusnit..
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
No paráda
for Maryhuan:
Tě zdravím, jsem rád že jsi ze svého vozu tak nadšen. Neradím ti v žádném případě dojíždět nádrž, protože se ti zavzdušní palivová soustava a pokud nemáš výbornou baterii, která ti bude schopná točit motorem naprázdno, aby se nafta znovu nasála, tak to nedělej. Pokud je u Espace IV počítač závislý na palivoměru, tak se naněj moc nespoléhej. Kompletní resetování celého systému si myslím, že je dost problém a možná bys ho měl začít hledat. Taky se ti může stát, že už nikam nepojedeš pokud proud nenaskočí. Problém s kartou znám jen jeden od známého. Dej si pozor při určitém natočení předních kol se může stát, že elektromotor, který odemyká volant to neutáhne a pak nejde nastartovat. Je to to samé když někdy chcete otočit klíčkem a musíte přitom zavrtět volantem, aby se zámek uvolnil. V ruce máte cit a napadne vás to jenže při startování kartou je to jiné. Snad jste mi porozuměli a když ne tak to zkusím příště ještě popsat jinak.
Tě zdravím, jsem rád že jsi ze svého vozu tak nadšen. Neradím ti v žádném případě dojíždět nádrž, protože se ti zavzdušní palivová soustava a pokud nemáš výbornou baterii, která ti bude schopná točit motorem naprázdno, aby se nafta znovu nasála, tak to nedělej. Pokud je u Espace IV počítač závislý na palivoměru, tak se naněj moc nespoléhej. Kompletní resetování celého systému si myslím, že je dost problém a možná bys ho měl začít hledat. Taky se ti může stát, že už nikam nepojedeš pokud proud nenaskočí. Problém s kartou znám jen jeden od známého. Dej si pozor při určitém natočení předních kol se může stát, že elektromotor, který odemyká volant to neutáhne a pak nejde nastartovat. Je to to samé když někdy chcete otočit klíčkem a musíte přitom zavrtět volantem, aby se zámek uvolnil. V ruce máte cit a napadne vás to jenže při startování kartou je to jiné. Snad jste mi porozuměli a když ne tak to zkusím příště ještě popsat jinak.
Re: No paráda
dik za informacie, rozumiem vsetkemu
to resetovanie ma serie, ale auto ide ako hodinky, ziaden iny problem nie je. Volal som uz do servisu, tam mi tiez nechceli nic povedat, kym to neuvidia a ja teraz nemam cas nechavat auto v servise. A tiez cakam, kedy mi konecne pride objednana autosada s Bluetooth A2DP profilom, aby som si mohol pocuvat MP3 z mobilu priamo v autoradiu, nech mi to cele nahodia, ked to uz budu mat rozhodene. Takze to snad dovtedy neklakne, ale hovorim, auto ide bez jedineho problemu, len skratka niekedy odstavim a ked pridem, je vsetko resetnute. Nic viac.
to resetovanie ma serie, ale auto ide ako hodinky, ziaden iny problem nie je. Volal som uz do servisu, tam mi tiez nechceli nic povedat, kym to neuvidia a ja teraz nemam cas nechavat auto v servise. A tiez cakam, kedy mi konecne pride objednana autosada s Bluetooth A2DP profilom, aby som si mohol pocuvat MP3 z mobilu priamo v autoradiu, nech mi to cele nahodia, ked to uz budu mat rozhodene. Takze to snad dovtedy neklakne, ale hovorim, auto ide bez jedineho problemu, len skratka niekedy odstavim a ked pridem, je vsetko resetnute. Nic viac.
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
dakujem, cenim si konkretnej rady skusim to pozrietkrt.ecek píše:ten "restart" bude špatnej kontakt +, pravděpodobně do řídící jednotky, kouknul bych se na pojistky (někde v motoru takový mega mrchy na 60A a podobně) jestli nejsou zooxidovaný
Klbova Karosa (nasledujuci level )
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Renault Espace IV 2,2 Dci (level 3)
Opel Zafira 1.8 16V (level 2)
Škoda Fabia Combi 1,4 MPi (level 1)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů