Espace III
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Tome, je mi Tě líto. Moc Ti přeji, aby se Ti Tvé autíčko vrátilo, nebo aby se Ti co nejrychleji objevilo dostatek financí na pořizení obdobného. Je to fakt sviňstvo, ale nemá cenu se o tom rozepisovat, každý normální člověk to ví. Pojistka proti krádeži na staršího Espace je cca 10 000 ročně a posuzuji to tak, jako peníze hozené do studny. Pokud Ti auto nikdo neukrade, je tomu tak. Mám ovšem výhodu, že parkuji v garáži v domku, takže tím je nebezpečí, že si zloději auto vyhlédnou, dost zmírněno. Krádež se ale ani tak vyloučit nedá, chystám se instalovat "poměrně dokonalý", poloamatérský zabezpečovací systém.
Pevně věřím, že budeš mezi námi espacistami brzy fyzicky zpět, opustit espace duší snad ani nejde.
St.W.
Pevně věřím, že budeš mezi námi espacistami brzy fyzicky zpět, opustit espace duší snad ani nejde.
St.W.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
To je fakt sviňárna. Kdyby ukrad nějaký vobyčejný fujtajblový auto jako třeba Sharan nebo Voyager, ale trojkovýho Espace, to se prostě nedělá...
Přemýšlím o ochraně proti ukradení. Žádná není nepřekonatelná. Sherlog stojí 30 000 Kč a pak každej rok ještě 7 000 Kč. Za ty prachy mám pojistku proti ukradení na cenu ojetého vozidla a ještě ušetřím. Asi nezbývá než rezignovat na zabezpečení a platit pojistku. A nebo se odstěhovat někam jinam, kde se nekrade. Prý jsou ideální tichomořské ostrovy, tam zloděj nemá kam s autem odjet .
Přemýšlím o ochraně proti ukradení. Žádná není nepřekonatelná. Sherlog stojí 30 000 Kč a pak každej rok ještě 7 000 Kč. Za ty prachy mám pojistku proti ukradení na cenu ojetého vozidla a ještě ušetřím. Asi nezbývá než rezignovat na zabezpečení a platit pojistku. A nebo se odstěhovat někam jinam, kde se nekrade. Prý jsou ideální tichomořské ostrovy, tam zloděj nemá kam s autem odjet .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Dik za soustrast,víc detailu+fotky jsem dal sem http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=11437
.Spíš nějak nemůžu pochopit jak se jim to podařilo ukrást.Přece jenom to není nějaká škodovka či VW.Čím víc známích o tom ví,tím víc tezí jak je to možno udělat.Přehozenim řídící jednotky počínaje,přes odvoz na vleku až po záhadném odjetí s okopčeným klíčkem.Ale jak se říká,když chtěj něco ukrást,tak to ukradnou....Mno o víkendu si udělám lehký výlet do Českých Budějovic kde jsou psaný poslední dva majitelé.Jen tak pro klid v duši...
.Spíš nějak nemůžu pochopit jak se jim to podařilo ukrást.Přece jenom to není nějaká škodovka či VW.Čím víc známích o tom ví,tím víc tezí jak je to možno udělat.Přehozenim řídící jednotky počínaje,přes odvoz na vleku až po záhadném odjetí s okopčeným klíčkem.Ale jak se říká,když chtěj něco ukrást,tak to ukradnou....Mno o víkendu si udělám lehký výlet do Českých Budějovic kde jsou psaný poslední dva majitelé.Jen tak pro klid v duši...
TomB Espace 2.2dT
No to teda! Vzpomínám si, jak jsem nadával, když mi někdo štípnul blbé přední mlhovky! Pamatuju si ten pocit bezmocnosti a ten vztek na to, jak někoho může napadnout, vzít si přes noc cizí věc a mít z ní radost. (Co jiného se dádělat s mlhovkama, než si je namontovat na svoje vlasstní auto – prodejní cena je mizivá.) Navíc podle popisu to byl mazel
A druhé téma: Mám dotaz. Nikde jsem nesehnal informaci, v jakém rozmezí se má pohybovat provozní teplota motoru. Jezdím na čtvrtém dílku. Ale v kolonách při popojíždění mi teploměr vyskáče až na předposlední dílek. Myslel jsem si, že nespínají sahary, ale to je omyl. Chladící kapalinu mám v polovině mezi ryskami MIN a MAX. Víte někdo, jestli je i poslední dílek OK a jak poznám, že se blížím ke kritické hodnotě? A je v pořádku, že mi ta tplota takhle stoupá? Mimochodem, stává se to i v zimě a teď jezdím s klimou, takže crtule se točí skoro pořád... Dík moc za odpovědi. Renaultům zdar, zlodějům zmar.
Štěpán
A druhé téma: Mám dotaz. Nikde jsem nesehnal informaci, v jakém rozmezí se má pohybovat provozní teplota motoru. Jezdím na čtvrtém dílku. Ale v kolonách při popojíždění mi teploměr vyskáče až na předposlední dílek. Myslel jsem si, že nespínají sahary, ale to je omyl. Chladící kapalinu mám v polovině mezi ryskami MIN a MAX. Víte někdo, jestli je i poslední dílek OK a jak poznám, že se blížím ke kritické hodnotě? A je v pořádku, že mi ta tplota takhle stoupá? Mimochodem, stává se to i v zimě a teď jezdím s klimou, takže crtule se točí skoro pořád... Dík moc za odpovědi. Renaultům zdar, zlodějům zmar.
Štěpán
To Stepaan
Myslím že to dobře není. Já také jezdím na čtvrtém dílku, někdy na chvíli na pátém, to když je horko. Ale předposlední dílek u mne vždy znamenal nějakou závadu - většinou únik chladicí kapaliny, už se mi to stalo dvakrát (jednou tekla vodní pumpa a podruhé praskla nějaká hadice). Termostat to vždy drží na tom čtvrtém.
Ale palubní deska pípala až když teplota dosáhla přes devátý, že mám vypnout motor.
Ale palubní deska pípala až když teplota dosáhla přes devátý, že mám vypnout motor.
Chlazení
Já bych se té cesty nebál. Vezmi si s sebou kanystr s destilkou a vyraž. Když bude teplota na motor moc velká, tak prostě zastavíš a vyrazíš později.
Je možné, že tam něco brání oběhu vody, nebo třeba neběží obě vrtule před chladičem (to taky můžeš zkontrolovat).
Já měl teď jinou závadu - auto při rychlostech nad 110 kmh začínalo drnčet, hlavně jakoby vzadu u podvozku. V servisu našli zaražený výfuk o 10 cm do motoru, takže ho zkrátili a je akorát
Je možné, že tam něco brání oběhu vody, nebo třeba neběží obě vrtule před chladičem (to taky můžeš zkontrolovat).
Já měl teď jinou závadu - auto při rychlostech nad 110 kmh začínalo drnčet, hlavně jakoby vzadu u podvozku. V servisu našli zaražený výfuk o 10 cm do motoru, takže ho zkrátili a je akorát
Zdravím všechny Espacáky... zbyla mi jedna sedačka z auta.Tak kdyby ji někdo sháněl...ať koukne sem..: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=12476 Espaci Zdar!
TomB Espace 2.2dT
Ahoj
Tak už jsem taky cca třičtvrtě rocku e-spacák vínový J63 z roku 1994 2,2 benzín.
Zatím najeto cca 7000 km z toho 5500 km za poslední tři týdny při výletu do španělska. Překvapila mne spotřeba cca 8l na 100km čtyři lidi a krámy, podotýkám že příjemně, jsou v tom dálnice města hory čekal jsem podstaně víc.
Co se závad týče vyměněna vodní pumpa - to je normální, odešel omezovač zadních brzd či co (automechanik to přemostil páč novej díl by musel objednat z německa za cca 5000 kč).
Poslední závada a zároveň dotaz. Ve Španělsku a co čert nechtěl v centru velkého města v koloně jsem začal vařit zničeho nic, předtím už jsem toho v různých kolonách a ve větším vedru nacukal až hrůza a nic, až teď...
následně jsem zjistil že se mi netočej větráky nevíte čím to může být?
Jinak auto maximální spokojenost. Kamarád ho označil za obejvák na kolech Spousta místa skvělej výhled a jede jak ďas.
Jediný v čem mě zklamal jsou lesní cesty a lehčí terén kde jsem byl zvyklej s favoritem jezdit, strašně snadno si spodkem rochne o nerovnosti/kameny. Jsem si říkal že světlá vejška cca 16 cm je na neoffroad dost ale asi ne. Myslím že je to tím, že motor je dost těžkej a čumák se na nerovnostech snadno zhoupne a klepne spodkem o zem. Zatím jsem nic neurval a nezničil ale to je tím že jsem se po první podobné zkušenosti přestal o podobné cesty pokoušet, bohužel když už někam jedu dost často potřebuju po mizernejch cestách jezdit
Tak už jsem taky cca třičtvrtě rocku e-spacák vínový J63 z roku 1994 2,2 benzín.
Zatím najeto cca 7000 km z toho 5500 km za poslední tři týdny při výletu do španělska. Překvapila mne spotřeba cca 8l na 100km čtyři lidi a krámy, podotýkám že příjemně, jsou v tom dálnice města hory čekal jsem podstaně víc.
Co se závad týče vyměněna vodní pumpa - to je normální, odešel omezovač zadních brzd či co (automechanik to přemostil páč novej díl by musel objednat z německa za cca 5000 kč).
Poslední závada a zároveň dotaz. Ve Španělsku a co čert nechtěl v centru velkého města v koloně jsem začal vařit zničeho nic, předtím už jsem toho v různých kolonách a ve větším vedru nacukal až hrůza a nic, až teď...
následně jsem zjistil že se mi netočej větráky nevíte čím to může být?
Jinak auto maximální spokojenost. Kamarád ho označil za obejvák na kolech Spousta místa skvělej výhled a jede jak ďas.
Jediný v čem mě zklamal jsou lesní cesty a lehčí terén kde jsem byl zvyklej s favoritem jezdit, strašně snadno si spodkem rochne o nerovnosti/kameny. Jsem si říkal že světlá vejška cca 16 cm je na neoffroad dost ale asi ne. Myslím že je to tím, že motor je dost těžkej a čumák se na nerovnostech snadno zhoupne a klepne spodkem o zem. Zatím jsem nic neurval a nezničil ale to je tím že jsem se po první podobné zkušenosti přestal o podobné cesty pokoušet, bohužel když už někam jedu dost často potřebuju po mizernejch cestách jezdit
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 92
- Registrován: čtv led 19, 2006 12:42
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Mám zhruba stejný vůz a s chlazením (mimo jiné) jsem měl taky trochu problém. Obecně je asi elektroinstalace slabší. Mě se točila jen jedna sahara. Moc tomu nerozumím, nicméně šikula, který mi to opravoval říkal něco o tom, že tam byly zapečený kabely. A skoro bych se nedivil. Přívody jsou vedený v místech, kde je nádržka na ostřikovač. Třeba majitel přede mnou přelil nebo se netrefil
Petr Vokulič
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
To je daný tím, že meotor je uloženej podélně před přední nápravou. Sám jsme si s typem J11 taky párkrát hrábnul, ale vždycky to odneslo jenom takný oko, který dole trčí přecejen víc než samotnej motor.Hrobník píše:Jediný v čem mě zklamal jsou lesní cesty a lehčí terén kde jsem byl zvyklej s favoritem jezdit, strašně snadno si spodkem rochne o nerovnosti/kameny. Jsem si říkal že světlá vejška cca 16 cm je na neoffroad dost ale asi ne. Myslím že je to tím, že motor je dost těžkej a čumák se na nerovnostech snadno zhoupne a klepne spodkem o zem. Zatím jsem nic neurval a nezničil ale to je tím že jsem se po první podobné zkušenosti přestal o podobné cesty pokoušet, bohužel když už někam jedu dost často potřebuju po mizernejch cestách jezdit
Jinak od III generace už tenhle problém není, pančtyo mají motor vpředu napříč.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Buďte rádi za motory podél , jak je napříč tak tam je vopruz něco dělat. S 2.0/2.2/2.0 Turbo jsem také škrtal spodkem, s V6 už problém není. Doporučuji stránky www.espacefreunde.de tam je dost informací, on totiž espace je dost komplikovaný vůz co se elektriky týče, od roku 91 do roku 95 bylo 5 změn elektriky v autě, jiné rozložení konektorů, jiné konektory atd. Ale do toho roku 95 se to dá sehnat, já mám bohužel 95 a dle čísla kastle jsem už zase po nějaké změně a tak mě dá docela dost usilí něco opravit, hlavně tedy po původním majiteli nepočítám klasickou závadu pojistkové skříně Schémata jsou ke stáhnutí v tom německu.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
AUTONEHODA ESPACE IV
Cestou ze srazu v Mělníku jsem v Pardubicích nedal přednost při přejíždění z levého do pravého pruhu, prostě jsem to auto neviděl. Došlo ke střetu s fábií. (Vina je plně na mé straně, 30 let za mne pojišťovna nemusela nic platit, až teď.) Totálně hin jsou pravé přední dveře - zde je prohlý rám, poškozeny jsou také pravé zadní a lehce promáčklý je práh. Píši o tom proto, abych předal informaci, co taková sranda stojí, KDYŽ SE - v případě dveří - JEDNÁ O CELOHLINÍKOVÉ DÍLY. Nové dveře v Renaultu 19600 Kč, u jiných dodavatelů nesehnatelné. V pohodě jsemje sehnal na vrakáči. U Prahy byly na více místech, na Morave nikde. Dal jsem za ně 3500 Kč, což je cca 18% ceny nových. Samozřejmě musím připočíst cestu, ale i tak dobrý. (Cestu jsme pojali jako další výlet.) Promáčklé plato zadních dveří karosář postahuje prolisováním, prolisy se zatmelí. Práh je ocelový, bude vytažen standardním postupem. Nemám kdy se vrhnout na opravu, ale až bude hotova, budu detailně informovat o ceně.
S pozdravem Standa Wilczek - Bumdofabie
S pozdravem Standa Wilczek - Bumdofabie
Díky za reakci. Máš pravdu, pal čert plechy. V té Fábii byla těhotná paní. Mladí manželé si koupili autíčko a právě jej vezli domů, ještě jej neměli přepsané z původního majitele. Bylo mi z toho pěkně nanic, když jsem jim z něj udělal hned bourané auto. Bylo jen 4 roky staré a vypadlo jako nové. Člověk si nevybere, koho trefí, děkuji Bohu, že se nikomu nic nestalo. St.W.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Jojo, kdo by to byl řek - nejlepší Espace na všech zručkách, a pak se nevejdeš vedle Fábie.
Přiznej se, že tvýmu Espásovi ta Fábie připadala tak malinkatá, že ti ji v zrcátku ani neukázal?
Hlavně dobře, že se nestalo nic většího, člověk nikdy neví, kdy udělá nějakou koninu a holt jednou za čas se to neobejde jenom leknutím. A 30 let je dóóst dobrá doba mezi nehodami. To si budu muset ještě počkat, než se na tohle číslo dotáhnu .
Přiznej se, že tvýmu Espásovi ta Fábie připadala tak malinkatá, že ti ji v zrcátku ani neukázal?
Hlavně dobře, že se nestalo nic většího, člověk nikdy neví, kdy udělá nějakou koninu a holt jednou za čas se to neobejde jenom leknutím. A 30 let je dóóst dobrá doba mezi nehodami. To si budu muset ještě počkat, než se na tohle číslo dotáhnu .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Taky jezdím třicet roků. Měl jsem možná "štěstí" že jsem měl bouchačku (tedy jenom plechy) hned po dvou letech ježdění v době kdy jsem si začal myslet že jsem "mistr světa". Nějak to ve mě zůstalo. A ikdyž si rád někdy zablbnu pořád cítím ten 28 roků starý šťouchanec jako připomenutí toho co se může přihodit. O to víc si dávám pozor a možná právě proto myslím i za jiné. Neber to jako mentorování, ale jako pouhé sdělení (nikdo není proti nehodě imuní) .
Espace by mi ji v zrcátku ukázal, kdybych jej neměl blbě seřízené. Po zručce, kde jsem si je zklopil dolů jsem zrcátko nastavil dost ledabyle. Nojo....Tomáš Langer píše:Jojo, kdo by to byl řek - nejlepší Espace na všech zručkách, a pak se nevejdeš vedle Fábie.
Přiznej se, že tvýmu Espásovi ta Fábie připadala tak malinkatá, že ti ji v zrcátku ani neukázal?
Hlavně dobře, že se nestalo nic většího, člověk nikdy neví, kdy udělá nějakou koninu a holt jednou za čas se to neobejde jenom leknutím. A 30 let je dóóst dobrá doba mezi nehodami. To si budu muset ještě počkat, než se na tohle číslo dotáhnu .
Jak jsem psal, že za mne 30 let nemusela platit pojišťovna žádnou škodu, tak to jsem bral od svých 18 let, kdy jsem dostal řidičák na auto (pincka od 15 let zde nepočítám). Jednou - asi před 25 léty - jsem měl ťukanec do cizích dveří, ale to jsem uhradil z ruky, na pojišťovnu jsem to vůbec nedával.
Bouračka
Podávám informace kolem mé bouračky. Ty "nové" dveře ze šroťáku padly jako ulité, ani nebylo třeba seřizovat panty. Zadní dveře rovnal kamarád karosář. Měl s tím hoooodně práce, hliníkový plech se vyklepával velmi špatně. Potřeboval dokonce pomoc druhé osoby pro držení podložky, zachycující reakce úderu. Hliníkový plech na dveřích je tloušťky cca 1 mm (bez laku). Pro upřesnění musím uvést, že se jedná o pána karosáře, který dělá hlavně veterány - z tabule plechu vyrobí blatník, dveře aj., není to jen prostý vyměňovač dílů. Vytažení promáčklého prahu není potřeba komentovat. Cena opravy vypadá následovně: 3500 Kč dveře + cesta do Prahy, 2000 Kč za karosářskou práci, 5000 Kč lakování 2x dveře + práh. Vyšel jsem z toho nádherně. Rozborka-sborka dveří doma sami v rámci zábavy a zvyšení vlastní kvalifikace v oboru Renault. Vyšel jsem z toho, díky Bohu, nádherně. Espacům zdar a taktéž i všem Renaultům. Standa
PS. Odstrojené dveře váží (včetně výztuhy, která je také z hliníku) 13 kg. Pro získání balíku peněz za ně ve šrotu bude nutno odvrtat či vyklepnout ocelové nýtky, kterými jsou jednotlivé prvky spojovány.
PS. Odstrojené dveře váží (včetně výztuhy, která je také z hliníku) 13 kg. Pro získání balíku peněz za ně ve šrotu bude nutno odvrtat či vyklepnout ocelové nýtky, kterými jsou jednotlivé prvky spojovány.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů