Espace III

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pon pro 10, 2007 13:22

Ten pisatel článku byl určitě dobře zaplacen - od konkurence. Takovou snůšku hovadizmů jsem ještě nečetl. Prostor za volantem ESPACE je jedinečný, nesrovnatelný s čímkoliv jiným. On tam píše, že není pro lidi nad 180 cm, moje maličkost má 189 cm. Taktně pomlčel, že zde je podlaha oproti zadní části snížená. Jediná negativita s čím se tak dá souhlasit je vysoká podlaha pro zadní cestující, tam opravdu to není dobře vyřešeno, dlouháni mají vysoko kolena a to není to nejnej. Pro 7 lidí Espace v normálním provedení není, je to jen nouzovka jako u každého auta délky do 4,7 m. Navíc tam není místo pro hlavu vyššího člověka. Normální ESPACE jenom tak velký vypadá, prakticky má délku auta střední třídy. Pro 7 lidí se dělá Grandík.

Petra Havránková
Moderátor
Příspěvky: 327
Registrován: pon led 05, 2004 14:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petra Havránková » pon pro 10, 2007 13:35

.... Normální ESPACE jenom tak velký vypadá, prakticky má délku auta střední třídy. Pro 7 lidí se dělá Grandík.[/quote]

Ale ono to zase tak hrozny neni - kdyz se prestavi stredni rada:-) Nekolikrat jsme jeli na hory v sesti ( podelne 3+3 a v ulicce lyze) a bylo to v pohode:-)
Uznavam vsak, ze Grandik je Grandik:-)
Megane CC 2,0 16V ( Antioch ) Obrázek
Master L3H2 2,8 (Hlemýžď Matěj) Obrázek
OBSAH NIČÍM NENAHRADÍŠ!

ex: R25 2,0 (Renda), R5 (Alena), R Safrane (Míťa), R19 1,8 16V (Běla), R Espace II 2,8 (Eman), R Espace III 3,0 24V automat (Eman II.), R Megane Coupe 2,0 16V (Róza), R Twingo 1,2 16V (Pipin), Laguna II Grandtour 3,0 24V (Luisa)

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pon pro 10, 2007 13:48

Nevím, kolik místa je ve 3. řadě v "trojkovém" normal Espacu. V našem "čtverkovém" jsem si umístil sedačku do 3 řady a zjistil jsem, že se svými 189 cm se tam prostě nevejdu. Musel bych se posunout hodně dopředu a sklopit opěradlo dozadu, tím bych však citelně omezil místo na nohy sobě i všem před sebou.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pon pro 10, 2007 22:04

Dyť se podívejte co za noviny to otiskly a odkud je ten autor článku: http://www.carauto.cz.
Že vůbec ztrácíte čas psaním příspěvků na tohle téma.

Autor je vůl a jeho modlou je zřejmě Zroodster :lol: .

Tomáši slušně... i když třeba je :lol: 100KUČ
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Nechci se hádat...

Příspěvek od coolio » čtv pro 27, 2007 23:01

Ta recenze je správně, dle mého.
Jak se kdysi vyjádřil můj šéf, když měl půjčeného Tourana - "sedí se v tom jak na záchodě", a já si myslím že je to výstižné. Nevím jak IV., ale III. generace Espacu má podlahu u řidiče blízko takže si nenatáhnete nohy (anebo by to chtělo naopak delší sloupek volantu). Já mám nohy vždy pokrčené v kolenech při řízení, nebo si mohu posunout sedačku dozadu, ale potom ovládám volant ukazováčkem na nejbližším místě dole. Ale nevadí mi to.

A že se nevyužije kufr? Jak kdy. Jsem za něj rád, když musím odvézt pytle brambor (promiň Rendo...) nebo třeba 2,5m dlouhé desky na podlahu. Ale většinou je prázdný, to je fakt.

Pokud autor toho článku dospěl k názoru že Espace je o luxusu, tak já s ním souhlasím. Proto ho taky mám, ne ?
:wink:

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » sob pro 29, 2007 15:10

wilczek píše:Nevím, kolik místa je ve 3. řadě v "trojkovém" normal Espacu. V našem "čtverkovém" jsem si umístil sedačku do 3 řady a zjistil jsem, že se svými 189 cm se tam prostě nevejdu. Musel bych se posunout hodně dopředu a sklopit opěradlo dozadu, tím bych však citelně omezil místo na nohy sobě i všem před sebou.
Stando, krátkej Espace nemůže být plnohodnotným autem pro 7 lidí, na to prostě nemá délku. Ani v Grandovi nelze pohodlně odvézt 7 basketbalistů, na to je potřeba Renault Master mikrobus 8) .
Na druhou stranu průměrné rodině, kde je aspoň někdo do 180 cm a kde vozí běžně 2 děti a občas kamarády nebo babičku s dědečkem na výlety i krátký Espace dobře vyhovuje.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » sob pro 29, 2007 19:05

Ahoj Tome. Shodli jsme se na spoustě věcí a taktéž i na tomtéž. Zvažuji pro potřeby zahraniční dovolené v 5 lidech zakoupit nosnou plošinu na 60 kg bagáže, instalovatelnou na závěsné zařízení. Příjde mi to s ohledem na spotřebu lepší řešení, než rakve na střechu. Tímto způsobem se dá vozit i v "kraťasovi" 7 lidí a zavazadla. O pohodlí to ale nebude, vzadu musí sedět osoby menší. S ohledem na obvyklé obsazení našeho vozu by bylo luxusem denně prohánět Grandíka. Už tak si myslím, že používat na denní ježdění Espace je přežranost. Když ale začnu počítat, tak to vyjde levněji, než si pořídít další auto. (Stejně ale máme ještě doma v zahradě Fiat 126P).

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Re: Nechci se hádat...

Příspěvek od wilczek » sob pro 29, 2007 19:22

coolio píše:.... - "sedí se v tom jak na záchodě", a já si myslím že je to výstižné. Nevím jak IV., ale III. generace Espacu má podlahu u řidiče blízko takže si nenatáhnete nohy (anebo by to chtělo naopak delší sloupek volantu). Já mám nohy vždy pokrčené v kolenech při řízení, nebo si mohu posunout sedačku dozadu, ale potom ovládám volant ukazováčkem na nejbližším místě dole. Ale nevadí mi to. :wink:
V Espace IV máš jako řidič místa na nohy opravdu dost. Mých 189 cm nemělo v žádném autě tolik místa. Osobně mám sedadlo až dole, volant vytažený úplně nadoraz a sedím si tam jako vepř. Když jsem úplně přežraný, hodím nohy až pod pedály a vůz ovládám tlačítky tempomatu. (Samozřejmě to můžeš tam kde nehrozí nutnost okamžitého nečekaného brzdění.)

Ten záchodový posez je ovšem do jisté míry na sedadle spolujezdce, tam si nohy úplně nenatáhnu. Podlaha je na pravé straně blíže než na levé.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob pro 29, 2007 20:37

Ten F 126 má brácha na zahradě místo trpajzlíka a tvrdí, že to je největší trpajzlík.

Jestli funguje, vážně nevím.... :D :D :D :D

jet jsem ho dlouho ale dlouho neviděl...
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od coolio » ned pro 30, 2007 20:57

wilczek píše:Už tak si myslím, že používat na denní ježdění Espace je přežranost. Když ale začnu počítat, tak to vyjde levněji, než si pořídít další auto. (Stejně ale máme ještě doma v zahradě Fiat 126P).
Jde o to jaké auto - ten tvůj Fiat je i mé řešení - na každodenní ježdění mám jiné přibližovadlo, když spočítám náklady tak jeho pořízení mě stálo cca 20kkč.
Když počítám pro a proti dalšímu autu, na stranu "pro" dávám nejen přímé náklady na Espace, které nejsou to největší, ale i možné drahé následky nehody, většinou komplikovanější výměna náhradních dílů, Espace je škoda aby trpěl každodenním krátkým dojížděním atd.

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » pon pro 31, 2007 09:04

No, já zas bych do té kalkulace v tom autě za 20000 Kč započítal i "drahé" následky nehody pro tělo řidiče a spolujezdců.

Pak už mi ten Espace na dojíždění do práce nepřipadá tak drahý 8) .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » pon pro 31, 2007 10:33

coolio píše:
wilczek píše:Už tak si myslím, že používat na denní ježdění Espace je přežranost. Když ale začnu počítat, tak to vyjde levněji, než si pořídít další auto. (Stejně ale máme ještě doma v zahradě Fiat 126P).
Jde o to jaké auto - ten tvůj Fiat je i mé řešení - na každodenní ježdění mám jiné přibližovadlo, když spočítám náklady tak jeho pořízení mě stálo cca 20kkč.
Když počítám pro a proti dalšímu autu, na stranu "pro" dávám nejen přímé náklady na Espace, které nejsou to největší, ale i možné drahé následky nehody, většinou komplikovanější výměna náhradních dílů, Espace je škoda aby trpěl každodenním krátkým dojížděním atd.

Já Espacem dojíždím každý den. Myslím že by bylo škoda aby stál v garáži a já dojížděl nějakým poskakovadlem den co den navíc přímé náklady (benzín, nafta ev volej a pod.) budou přibližně stejné. Těch 20 tis. za poskakovalo jsou vyhozený peníze. Ovšem dovedu pochopit i hřejivý pocit u srdce že můj miláček odpočívá. Nemám v úmyslu ho zachovat jako muzeální kousek, proto ho max. využívám co se do něho vejde.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon pro 31, 2007 10:42

Hlas pro Josefa.

Druhé je dobré tak do obchodu pro ohlíky nebo jako rezerva.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pon pro 31, 2007 14:17

Jako poskakovadlo mám Espace :D
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pon pro 31, 2007 14:31

Ten F126P je na zahradě plně funkční a pojízdný, používám jej, když zrovna něco vylepšuji na Espacovi nebo jen tak z hecu. Jinak slouží rovněž pro potřeby známých, když zrovna jim jejich autíčko nejede nebo si je vzala choť. Fiatek byl kdysi majetkem princezniným, od doby co má P106 jej měla pár let její dcerka, dnes už má nové a tak nám Fiatek prostě zbyl. Plně souhlasím s Tomem, že je třeba také zvážit úroveň bezpečnosti a zde nemá cenu nijak polemizovat. Navíc každodenní ježdění - byť na krátké vzdálenosti - je také náš život a proč si jej nezpříjemnit jízdou v Espace. Když se podíváme na náklady v souvislosti s dalším autem - poskakovadlem, musíme vzít v úvahu min. zákonnou pojistku, dále co 2 roky STK, vše na tom poskakovadle stárne paralelně. Např. výfuk, baterka, hadice, brzdová kapalina atd, dále časová amortizace. Pokud toto vše spočteme a vydělíme počtem km, které tímto poskakovadlem najezdíme, dojdeme k hrůzostrašnému číslu a zjistíme, že prostý km v Espace, na který pak již nepřenášíme alikvótní díl výše uvedených nákladů (pouze PHM a opotřebení jízdou, fixní náklady by bylo nutno platit i tak), vychází nepoměrně levněji. A navíc jezdím v Espace. Ten náš F126P již nemá žádnou prodejní cenu, má platné STK, použitelné gumy. Kdyby bylo do něj nutno strčit peníze (mimo benzín), půjde z domu na šrotplac.

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » pon pro 31, 2007 14:33

jakub píše:Jako poskakovadlo mám Espace :D
To si teda pěkně poskakuješ

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » pon pro 31, 2007 16:15

souhlasím wilczek. Tak nějak jsem to myslel, nechtělo se mi to rozepisovat. Holt zkušenosti hovoří....... Kdo nevěří ať tam beží žejo.
Může někdo přijít s argumentem že potřebude druhé auto aby manželka mohla a pod. To tady ale neřešíme.
Taky jsem bojoval s druhým autem jestli ho mít, nebo nemít, jestli šetřit Espace, koukat se na něho v garáži a přitom v zimě sedat do vymrzlého POSKAKOVADLA (mám jenom jednu garáž). Ne to bych nechtěl. Navíc když zůstanu dneska na silvestra doma ušetřím + ušetřený peníze z nákladů na zbytečné auto v r. 2007 mi dá na další dovolenou. Fakt jsem to tak spočítal. Mám známého, který má takhle schované MPV jiné zn. a stejně do něho strká peníze. Přitom najede za celou zimu jako já za 14 dnů....................!

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » pon pro 31, 2007 16:18

jakub píše:Jako poskakovadlo mám Espace :D

A vo, vo, votom to je!!!

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Detailní srovnání

Příspěvek od coolio » úte led 01, 2008 13:14

To se nám to diskuze rozjela :-)

Čisté počty nákladů na km vyjdou ve prospěch jednoho auta. Nicméně, jedno auto musí občas do servisu nebo klekne, tehdy se hodí druhé (a nemohu si ho nikde jen tak od někoho půjčit).
Hlavním důvodem, proč jsem ho koupil, bylo že bratr dodělá autoškolu a nechtělo se mi mu předhodit Rendu jen tak. Než ji dodělá, tak s "poskakovadlem" jezdím a slouží mi jako vyhřátý zimní kabát a střecha nad hlavou.

Přímé srovnání spotřeby vychází stejně - 7,5 proti 8 litrům u Rendy. Dojíždění u mne znamená denně 2x 6km, pokaždé přes 11 semaforů, z nichž tak polovina mne zastaví. Zde se projeví výhoda benzínu, dřív hřeje. Maximální dosažitelná rychlost je 60 tacho na rovném úseku, většinou tak 30. Čili bezpečnostně je to špatné, ale pravděpodobnost fatálního nárazu je relativně malá. Malé auto mi spoří čas při hledání místa v přecpaných ulicích.
Občas je při parkování plech na plech. Zatímco u malého auta upadlý nárazník zase zvednu a přidělám ho zpět pomocí plastových pásků (stalo se), u Rendy si oběhnu kolečko vrakáč (vlastně ne, tam nejspíš najdu auto nějaké zdejší oběti, viz. pár stran zpět) - lakovna - servis. Vandalové ho ignorují.

Faktem je že obě auta a vše v nich stárne paralelně, ale u malého auta to nevadí, protože má samo už 21 let (podle papírů) a je tak nějak pořád stejné. Protože se pohybuje v malých rychlostech, dálnici vidí akorát z mostu, stejně tak okresku, tak nároky na kvalitu náplní jsou nižší. Olej snese ten z Teska, benzín ten nejlevnější z Globusu (zatímco nafta pro Rendu od Shellu). Pojistka je 1050,- kč ročně (motor 998 cm3). Sada univerzálních gum pro poskakovadlo je za 3200, to je cena jedné lepší 215/65R15 na Rendu. Navíc poskakovadlo je geniálně jednoduché, žádné mnohahodinové vyndavání všeho ven.

Abych upřesnil těch 20kkč, to je cena včetně celkového uvedení do provozu, samotné auto stálo 5, levnější relativně spolehlivý pojízdný vrak jsem nenašel. Servisní práce činí z toho cca 4000, zbytek jsou díly (brzdy, vzpěry kufru, světlo, stěrače apod), pojistka, přihlášení atd. Pro srovnání, poslední oprava topení u Rendy mne stála dvanáctku.

Závěr pro mne je, samotné druhé auto se spíše nevyplatí, ale pokud ho už máte a považujete ho za zálohu a pojistku mobility, rozhodně se vyplatí (alespoň v mém případě, neříkám že každému) denně používat jej.
Sorry za dlouhý příspěvek.

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » úte led 01, 2008 15:30

Záleží z jakého úhlu se na problém podíváme. Buďto je to o penězích nebo o nutnosti. Nutnost vlastnit ještě jedno auto bude zřejmě rovněž odůvodněna ekonomikou. Takže je to stále o penězích. Další možnost vlastnit další auto může být odůvodněna třeba tím „aby sousedi viděli“ že na to mám, nebo zakládání muzea, záliba shromažďovat, ale to se dostáváme do jiné vrstvy problému. Chápu i to že vlastnit další auto může být odůvodněno obavou z poruchy toho jednoho a v tom případě využívání toho co zrovna jezdí.
Myslím že je tato debata málo smyslná. AŤ si to každý udělá tak jak se mu to hodí a jak mu to vyhovuje.
Já osobně se asi poohlídnu po dalším autě (odřené škatuli) proto, abych s ním jezdil tam kde se obyčejně s autama parkuje. Několikrát se mi totiž stalo, že jsem zaparkoval vedle oprejskané 120tky. Když jsem přišel 120tka byla pryč a já musel (v tom lepším případě) leštit oděrky od jeho dveří. Po této zkušenosti se snažím parkovat mezi novými auty protože mám za to, že si jejich majitelé dávají větší pozor. Tam ale není pokaždé volno, proto to vyřeším tou škatulí-poskakovadlem. TO JE ALE BLBOST, NEBO NENÍ ?????

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od coolio » úte led 01, 2008 19:39

josef01 píše:Tam ale není pokaždé volno, proto to vyřeším tou škatulí-poskakovadlem. TO JE ALE BLBOST, NEBO NENÍ ?????
IMHO není, pokud je to problém, který člověka pálí natolik, že mu to za to stojí.
Je fakt, ať si to vyřeší každý sám, každý to má trochu jinak. Taky se vyplatí trochu experimentovat. Třeba se po čase ukáže, že 2 auta jsou blbost. BTW teď mne napadá, že to přináší problém i jinde - nechci na obě auta lepit tu novou prokletou parkovací kartu co tu máme, tak ji nemám pro jistotu ani na jednom.

Espejsák
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: sob pro 22, 2007 14:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Espejsák » úte úno 12, 2008 23:05

Tak vám tedy nevím pánové... Ale dle mého soudu vždy výjde levněji ´´udřžovat´´ si jedno pstrkovadlo, namísto dvou.... Vezměte v potaz kolik stojí auto jen když stojí... Pojistka, STK, emise atd. V dnešní době se stává kupní cena vozu tou nejlevnější hodnotou celého provozu. Ale abych přidal svou konkrétní třošku do mlýna... Používám Espáska k denním jízdám třebas pro ty rohlíky. A vjde to levněji, než kvůli tomu živit dvě auta. Pravda že spousty kolegů se mi smějí, že jezdím za 10 na 100, když ybch mohl mít auto co jezdí za 6, ale ta úspora 4litrů by se velmi rychle smázla v nákladech na vše co se motorizace týče. Nehledě na to, že vozu škodí ne jen provoz, ale i to, když jen tak stojí ladem... Je to prokázané. A teď to kvůli čemu vlastně píši. Zkoušeli jset někdy po jízde ESPACEM v mém případě III 2.0 8V přesedlat do jíného běžného vozu? Mě osobně to činí značné potížě... Po 10minutách jízdy, kdy jsme usedl poprvé za volnat tohoto AUTOBUSU jsem v něm byl jako doma... A druhý den když jsem jel Feldou jsem si připadal jako bych jel v automatické pračce... Z mého pohledu bych Rendíka nevyměnil za nic... Jezdí s emi s ním vážně výtečně...A když si sednu za volant do jiného vozu, tak rázem ztrácím přehled, protijedoucí mě oslňují, al eoslňují me i zpetná zrcátka, připadám si zranitelný, chbí mi ten užasný prostor kolem sedadla řidiče. Prostě to není ono střídat Espace s jiným vozem... A myslím si, že je to typické české hnidopišství jestli je lepší udržovat odstrkovadlo Esapce, nebo veškeré jízdy provádět jen Espacem. Pokud nad tím někdo uvažuje, tak by měl asi spíš uvažovat o změně vozu jako kompletu, neboť ten kdo si pořídí Espace, tak proto má jistě nějaký důvod... Myslím tím pádný důvod, za což mi to, aby stál v garáži a já se pak dál pachtil jakým koliv šidítkem nepřipadá jako důvod, ale vyhazování peněz...A když je někomu Espace moc velký tak co třeba Scénic ? Je o něco menší, ale poslouží stejně dobře... Ale abych to už konečně ukončil, myslím si, že Espace, je naprosto povedený vůz, kdy na zastavěnemé prostrou pro běžný osobák, získáte nebývale velkorysý vnitřní prostor, pro 7 cestujících (a nemyslím jen Granda) i v karťasovi to jde :wink: Nebo skutečný polostěhovák, protože žádné KOMBI nenabídne nákladový prostor takové výšky!!!

Espace je prostě JEDNIČKA !!! :lol: Jen ty ceny N.D. :cry: Jinak naprostá spokojenost!!!

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » úte úno 12, 2008 23:22

Tak mě dneska Espásek chtěl přesvědčit, že mu opravdu vadí, když s ním denně dojíždím do práce. Začal se ozývat výfuk, tak jsem zajel do servisu - uhnilá příruba. Uřízli, navařili novou. A při předání mi řekli, že auto ale tiché není, protože kromě té příruby rachotí ještě zadní tlumič. Ten tlumič, který jsem měnil před rokem...
Holt na výfuku je znát ten cyklus ráno 20 km do práce, večer 20 km zpět. Při každé jízdě se výfuk naplní zkondenzovanou vodou, ohřeje a po zastavení se dlouho ochlazuje.

No bodejť by to pak nerezlo :roll: .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Espejsák
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: sob pro 22, 2007 14:06
Bydliště: Praha

Příspěvek od Espejsák » stř úno 13, 2008 00:22

[quote="Tomáš Langer"]Tak mě dneska Espásek chtěl přesvědčit, že mu opravdu vadí, když s ním denně dojíždím do práce.


Ba ne, Nopak!!! I já sám používám Espase k dennímu dojíždění do práce...

Navíc výfuk odejde časem na každém autě!

Jen jsem chtěl podotknout, že vadí-li někomu to že je nucen jezdit denně s velkým vozem a jestli by nebylo výhodnější pořídit si ještě jedne menší...

Tak jsme jen konstatoval, že pokud někdo nemá pro velké vozidlo využití, tak proč si jej tedy pořizoval? Protože aby mi kvůli tomu, že jednou za rok ho vytáhnu z garáže kvůli např. dovolené, mi to připadá jako hloupost... Asi ze mě nebudou mít radost ekologové, ale zase naruhou stranu, někdo s evozí ve sporťáku nebo limuzíně s vsokým obsahem motoru a má tedy větší spotřebu a tudíž větší emisi výfukových sajrajtů, jak já když jedu Rendíkem denně za prací a podob. než abych Zbytečně inevstoval do dalšího ekonomičtějšího vozu. A proč? Mám espáska rád, rád s ním jezdím, a i když ne vždy zcela využiju jeho prostor, tak vím, proč jsem si ho pořídil a proč bych ho za nic neměnil...

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » stř úno 13, 2008 05:46

Ahoj Tome. Do zadního dílu tlumiče výfuku navrtej (nejlépe zespodu) díru fí cca 3 mm. Udělal jsem to na radu známého mechanika. V garáži mívám pod předmětnou dírou loužičku. (Psa nemáme, dělá ji Espace). Když jsem tu díru tam vrtal, schválně jsem dal pod ní nádobu a světe div se - bylo tam dost vody. V té době jsem ještě jezdil na benzín, LPG vytváří vody mnohem více s ohledem na vyšší počet H2 ve svých molekulách. Onen mechanik mi říkal, že mu jednou v zimě přitáhli na odtahovce nepojízdné auto. Závadou byl zadní tlumič plný ledu. Jelikož jsem byl aktivní, tak jsem stejnou díru udělal i do středního dílu (také zespodu). Efektem této díry byl prdlavý zvuk, ale žádná voda. Tak jsem ji po čase ucpal samořezkou. Espacům zdar.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů