Renault 5 1985 - 1993
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Ahoj,jsem tu nový a svojí super pětku mám od září 2007.Je to 1,4 43 kW s katalyzátorem (C3J),3 dv. Campus-takže výbava je nulová Od té doby jsem s ním byl v servisu dvakrát.Poprvý když se měnila nádrž a podruhý při výměně náplní a takových těch věcí co člověk radši při koupi hned vymění. Od tý doby jezdí a jezdí a nemůžu si ho vynachválit. Jediná věc byla tekoucí nádrž u plováku,ale to si časem sedlo.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Kdyź jsem si udelal ridicak tak mi kazdej rikal at si koupim 120ku , ale ja chtel auti ktere taky jede a ne jen zere .Jiz tri roky mam R5 GTS. Servis videl jedine kdyz jsme kolem nejakyho jeli. Ve stychu me nechal jen jednou a to kdyz dosel benzin , za coz se na nej nemuzu zlobit. Jediny co se menilo tak sport podvozek KONI, brzdy z GTT a karbec . Pri kopupi samozrejme naplne!! Ohledne mista sem spokojeny. Nasoukalo se nas tam 5 borcu a nikdo z nas nema pod 185cm . Jinak v nem jezdim sam s moji drahou a pesanem. Mimo jine sem jel pro par dilu a vesla se mi do nej nahradni zadni naprava, 4 disky s gumami, motor 1,4 (na ND), tapecy, tlumice, tehlice, prahy GTT, Brzdy GTT a dva pytle cementu . To vse a vedle me sedel kamarad ktery ma 205cm. Sedelo ja k zemi pribity. Ted sem koupil GTE a bude se z nej predelavat motor do me kastle. Jinak bych R5 nevymenil. Jeste jsem neboural (musim zaklepat) a nikdy me nestaveli policajti . Mam ja ale stesti. Takze vsem preji podobne stesti, hodne ujetych km a lasku k motoru a znacce Renault.
Cabas
Cabas
Jukni na zadní kola jestli nejdou do A, jak vypadá podvozek, prahy a kolem zadního úchytu nádrže a kolem rezervy to je občas krásnej pohled jukni na šroubení u plováku jestli neteče ale to se dá vyřešit, koukni na nádrž před pravým zadním kolem je takovej zaslepenej vývod ( k čemu tam je to netušim ) a ten občes časem povolí a pak tam teče benzín, poslechni si čerpadlo jak hučí a jinak zkontroluj včechny věci co se běžně kontrolujou u aut.Co se týká motorizace, myslím že 1,4 s jednobodovým vstřikem je docela spolehlivá a hlavně se dělala 1985-96 u pětek a do r 1998 u Expresu, takže se na ní dá sehnat poměrně dost dílů. Do 1.2 je to takový příjemný svezení od 1.4 výš už to pěkně sprintuje 5dv. je asi o 6 cm delší a máš lepší přístup na zadní sedadla, ale i 3dv. je dost prostorná, na tak malý auto až až. Horší je to s dostupností náhr dílů na vrakáčích. Už tam nic nemaj. Jinak kdo neni nijak náročnej na vzhled vnitřku tak si např s Campusem vystačí, halt Baccaru jen tak každej nesežene Ale jinak je to auto super
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
- vampire.five
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř říj 10, 2007 15:30
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
jeste mrkni na 3/5 dvere ale zevnitr kolm okynka, tam byva rez, zadni lemy, loziska, zadni okynka jestli tesni, atd. Dvirka od vicka nadrze a kolem vicka je takova guma, tu odhrn a pod tim byva dost rzi. Jinak je to best kara, doporucil bych ti GTE (1.7i 94PS ) Ale esi chces usetrit tak nic.
R5 GTS (bez srdce), R5 GTE (implantovana do GTS)
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Pokud s ním předchozí majitelé nedělali závody, nevytáčeli za studena a včas měnily olej tak je to jeden z nejspolehlivějších motorů co se tam kdy dával.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Jenomže takovýho majitele aby člověk hledal světa kraj.
Honza
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
Renault Super 5 Campus, 1390 ccm, 43 kW, r. v. 1990
O mém autíčku: http://renaultclub.cz/index.php?p=prezentace&clen=537
Ex Renault Super 5 Spring, 1397 ccm, 44 kW, r. v. 1988
Ex Renault Megane Grandtour, 1.4 16V, 70 kW, r.v.2002
Renault Megane IV Grandtour, SCe 115, 84 kW, Zen, r.v. 2018
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv lis 13, 2008 07:22
- Bydliště: Hrotovice
Pětkaři, pomožte s rozhodnutím o koupi R5. Chci ji jako druhé auto na krátké cesty a na pravidelné dojíždění 7 km do práce. Rozhoduji se mezi 1,4 a 1,1. Nepotřebuju dynamiku a max. rychlost (na to mám třílitr šestiválec), spíš spolehlivost, jednoduchost a ekonomičnost (na to chci tu R5). 1,1 mám vybrané, ale má najeto přes 200 t. km. Bojím se, že nakonec bude žrát benzín a olej víc než 1,4. Údajně 1,1 nemá rozvodový řemen. Dík za rady.
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud vim, ma rozvodovy remen jen 1,7i, to uz neni Cleon motor, takze jakmile ma v kodu motoru prvni pismenko C, je to Cleon a ma retez. Rozdil je samozrejme v sazbach povinneho ruceni, nicmene bych rekl, ze 1,4 je nejvic, takze by se lip mely dat sehnat dily do motoru. Stejny motor mel i R9/11, Clio, R19...
Jsou dve verze motoru 1,4 a to karburatorova (Weber) a s monovstrikem (Renix monopoint). Ostatni motory C maji karbecy (Zenith-1,0 a Solex-1,1).
Spotreba benzinu a spotreba oleje zavisi na sestelovani a tom, kdo a jak s tim autem jezdil a co ma za sebou.
Vubec bych se ty 1,1 nebal, ani tech 200 000, zalezi samozrejme na tavu.
Jsou dve verze motoru 1,4 a to karburatorova (Weber) a s monovstrikem (Renix monopoint). Ostatni motory C maji karbecy (Zenith-1,0 a Solex-1,1).
Spotreba benzinu a spotreba oleje zavisi na sestelovani a tom, kdo a jak s tim autem jezdil a co ma za sebou.
Vubec bych se ty 1,1 nebal, ani tech 200 000, zalezi samozrejme na tavu.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv lis 13, 2008 07:22
- Bydliště: Hrotovice
Tak provozuju dva měsíce R5 1,1 najeto 225 tkm. Jsem s ní velice spokojen. Je to moje první malé auto, krásně se s ním jezdí, parkuje, otáčí, díly jsou neuvěřitelně levné, vše je jednoduché a snadno přístupné (moje druhé auto je Citroen XM V6). Při projetí první nádrže, kdy jsem jel 150 km od původního majitele a pak už jen párkilometrové šudlačky byla spotřeba 8,9 litrů. Motor běží pěkně, olej nežere, z víčka dolejvání oleje celkem dejchá. Po návštěvě servisu kde byly měněny náplně, filtry, svíčky, seřízeny ventily, předstih, karburátor je spotřeba 7,8 litrů. Nedokážu posoudit jestli to je hodně, je zima, jezdím 7 km do práce, manželka na nákupy 1 km, byly čtyři "větší" cesty po 20 km. Jezdím do 90 km/h, s lehkou nohou. Myslíte, že je spotřeba odpovídající? Čekal jsem tedy trochu míň, samozřejmě ne 4,1 jak se uvádí v prospektu.
Naposledy upravil(a) operatorXM dne sob led 10, 2009 12:00, celkem upraveno 1 x.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
U správně seřízený R5 1,1 je spotřeba kolem 5 litrů. Teď v zimě by méla být kolem 7 litrů. Problém bych viděl v karburátoru, buď byl vyměněn předchozím majitelem za jiný, nebo není správně seřízený. To že ho seřizovali v servisu neznamená že ho seřídíli správně. Většina servisů ladí karburátory podle zvuku a podle toho jak jede za plynem. Málokdo používa přístroje a měří předepsanou kontrolu emisí z výfuku.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
R5 ,dají se někde sehnat kovové trubučky brzd na zadek?
ahoj všichni,dnes mi moje polovička odjela s R5 na cvičení s dalšími 3babami a na půli cesty mi volá,že jí nějak nebrzdí autíčko a vzadu z něj něco kape.Skočil jsem do auta a vyrazil za nima a na místě zjistil,že ze zadní kovové trubičky kape brzdovka.Dojel jsem s tím domů a teď musím najít někde náhradní díl.O trochu výš jsem četl nějaký odkaz tak na něj mrknu,ale pokud někdo ví kde bych to sehnal,tak prosím písněte.Díky.
Faki ,co si neopravím,to si opravit nechám.
Re: Renault 5 1985 - 1993
Čau všichni pětkaři,dostalo se mi potěšení se seznámit s 1,6 GTD a musím konstatovat,že SUPER je opravdu super.Budu muset časem navštívit motor ze vnitř,protože na jednom pístu je vyflákaná drážka,takže kapinku klepe,ale jinak chytá,běhá a nežere (4,5).Jediný co mě trápí je,že nemůžu nikde sehnat nové prahy na moje 5 dv.,všude nacházím pouze pro 3 dv. Nevěděl by někdo kde bych pochodil? Autíčko mám 4 roky a musím říct,že já osobně sem s ním moc nenajel,protože mi ho manželka nechce půjčovat.To je první auto které ji sedí a já se vůbec nedivím. Tak kdyby někdo dal vědět,byl bych šťasnej jako blecha.Chci mu dát trchu po lásce aby nám vydržel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti