Renault Master

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
pedro5585
Junior member
Příspěvky: 107
Registrován: stř kvě 16, 2007 20:39
Bydliště: SVK_BA

Příspěvek od pedro5585 » čtv srp 09, 2007 13:54

Suhlasim s Vami, je to vyborna dodavka, my mame vo firme 3x Opel Movano, co je vlastne z 80% Renault, jeden ma cez 400 tis, druhe 210 tis (vymienany motor, prevodovka, teraz momentalne 3x odidena prevodovka) a tretie okolo 230 tis. Tie dva behaju super, ale to stredne...asi sme mali smolu na model a aj servisy, pretoze motor nam znicili v autorizovanom servise Opel a prevodovka rupla 1x v roku 2005, teraz rupla 2x, opravili ju, isli sme do Nemecka a rozsypala sa opat po 1000 km...3x...
Tot moje skusenosti s Masterom/Movanom...

šimek
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: ned srp 05, 2007 20:13

Příspěvek od šimek » stř srp 15, 2007 11:03

S Mastrem mám bohužel jet ty špatné a negativní zkušenosti, mluvím o motoru. Je to ještě ten bez turba to je katastrofa. Nedávno jsme nechávali dělat kompletní generálku, vysázeli jsme 90 litrů a po 20 tisících to lehlo na spodek. Koupil se novej motor, chodí normálně, až na to, že se neustále vypaluje jedna hžavící svíčka. Bez toho to nechytne ani v létě. První start stojí fakt za to, pak už to je všechno bez problémů, ale jinak hrůza. Vyměníme svíčky, pro rejpaly hžavící svíčky a vydrží tam tak měsíc. Fakt nikdo neví co s tím. Nakonec to došlo tak daleko, že jsme včera koupili LT-čko, tak uvidíme jak je na tom VW.

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

Master bez turba

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » čtv srp 16, 2007 18:33

Pane Šimek, Master bez turba? Proboha, jak je starej? To patří do rubriky Pramaster. Já tady hodnotím dCi, a musím být nadšený! Ještě stále...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Anarki
Člen RCČR
Příspěvky: 3889
Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
Bydliště: Atomograd
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anarki » čtv srp 16, 2007 22:40

Tady ani nejde o stáří Renaultu, někdy je ten starší ještě lepší než nový.
Ovšem to co píše p.Šimek ukazuje na katastrofální sélhání mechanika co to opravoval :roll:
Za 90 tisíc by jste koupili další tři Mastery, dát tolik jenom do motora to musela být opravdu kompletní G.O.
Že to lehlo na spodku je proto, že Váš mechanik si strčil do vrecka 50 tisíc a udělal jenom vrch. Kdyby udělal výbrus kliky a dal nový ojniční ložiska nestalo by se (kdo viděl kliku z prvního Mastera ví své).

Na margo dalších závad se jen zeptám zda Vám to auto opravuje pekář nebo údržbář z domova důchodců. :idea:

Když vyměníte k novýmu autu i lepšího mechanika tak s ním asi budete spokojen :wink:
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ... :)
Bacha na parazit Kooperativu :evil:

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

Pramaster

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » sob srp 18, 2007 07:47

No, mně se to moc nezdá. Takhle píšou volkswágenisti, je to klasický postup- pomluvit značku, a pak napsat o koupi VW... Ono až pan Šimek pozná německou kvalitu a ceny servisu VW, tak si vytrhá vlasy...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
hamlet
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: sob říj 20, 2007 20:47

Re:POMOC

Příspěvek od hamlet » stř lis 07, 2007 16:26

Zdravim otec ma Mastra 2.8 T33 2001 myslim ze 93kw jen to auto vic jak 135kmhod nejede na 5stupen prez 3500ot je tam omezovac da se to vypnout nevite ???? Poradte zaroven ktere pneu je dobre na zimu a na leto ma to sjete v rozmeru 215/65,16 C.Nema nekdo na oskenovani cesky manual a technicky data?Nevite kde je umystena vaha vzduchu nemuzu ji najit ?

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » stř lis 07, 2007 18:34

Omezovaču daj pokoj, s takýmto autom by sa v podstate viac ako 100-110 ani nemalo jazdiť...zničíš buď prevodovku, alebo motor.
Náš Master momentálne dá max. 120 pri 4000rpm, ale to je nepoužitelné...
Viac ako 3000-3200rpm neodporúčam točiť.
Zimne pneu mame Matador, minuloročnú novinku a jazdí velmi dobre aj na vode aj na snehu....v pneu už neni velký rozdiel. Je to skôr o spôsobe jazdy...
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

Uživatelský avatar
hamlet
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: sob říj 20, 2007 20:47

Příspěvek od hamlet » stř lis 07, 2007 23:39

VladoOC_cz píše:Omezovaču daj pokoj, s takýmto autom by sa v podstate viac ako 100-110 ani nemalo jazdiť...zničíš buď prevodovku, alebo motor.
Náš Master momentálne dá max. 120 pri 4000rpm, ale to je nepoužitelné...
Viac ako 3000-3200rpm neodporúčam točiť.
Zimne pneu mame Matador, minuloročnú novinku a jazdí velmi dobre aj na vode aj na snehu....v pneu už neni velký rozdiel. Je to skôr o spôsobe jazdy...
Jde o to ze na dalnici jsme jeli a vic jak 135 nejede a pritom ty same nas predjizdely o hodne rychleji.prijde mi ze to dela vaha vzduchu jestli to auto ma. Vetsinou omezovac je az u cerveneho a ne tak brzo. Jde mi spis o predjizdeni ne jezdit stale 145.

VladoOC_cz
Experienced member
Příspěvky: 981
Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
Bydliště: Považská Bystrica občas Brno

Příspěvek od VladoOC_cz » čtv lis 08, 2007 09:01

hamlet píše:Jde o to ze na dalnici jsme jeli a vic jak 135 nejede a pritom ty same nas predjizdely o hodne rychleji.prijde mi ze to dela vaha vzduchu jestli to auto ma. Vetsinou omezovac je az u cerveneho a ne tak brzo. Jde mi spis o predjizdeni ne jezdit stale 145.
Joo, s predchadzajucou prevodovkou som aj ja jazdil 160, občas aj 170-mierne z kopca.....hádaj čo....nevydržala to moc dlho....
Teraz som za "odmenu" dostal takuto drchu pomalu, co jednoducho neda viac jak 120....
Takže odvtedy si pamatám, s dodávkou max. 90-100km/h....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.

truny
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: čtv úno 15, 2007 22:47

Příspěvek od truny » ned led 13, 2008 17:02

musim se pridat k hodnoceni masteru. od vanoc jsem najel 3000 kilometru vcetne cesty z irska do cech, kdy jsem mel zadek sedet patnact cisel nad zemi. je to 2001, motor 2.8dti. najeto 250000 km. v porovnani s dci co se zacali montovat kratce potom je to vyborny auto. mel jsem v umyslu to prodat na nahradni dily (volant napravo), ale radsi se pokusim sehnat papiry nebo nejakou bouracku a necham si to. kdyby ste o nejake nekdo vedeli... .
skoda ze nemuzu takhle pochvalit ten novejsi typ. spodek, ktery by mel byt tak staveny aby vydrzel aspon pul milionu vetsinou odejde po turbu a prevodovce. dale vstriky atd. pred vanocema jsme meli v dilne jeden co mel jenom sto tisic a pist se tloukl o hlavu jak silenej. saly tam nebyly skoro zadny. byl to rok 2006. tak si tak rikam, copak to kluci od renaultu nevidi!? kompletni motor stoji pres deset tisic euro, repase pet. kdyz u nissanu patrol 3.0di (kolem roku2000-2) zjistili, ze to ma uzky kanalky pro chlazeni na zaklade dvou pripadu nekde buhvi kde, tak se volalo vsem zakaznikum a menil se cely motor, plne hrazeno nissanem. asi si budou muset dat na hubu jako s lagII.

gp50
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon led 21, 2008 21:36

Dlouholetá zkušenost

Příspěvek od gp50 » pon led 21, 2008 21:56

Zdravím všechny fandy (i nefandy) Masterů. Rád bych se zde podělil i svoje zážitky s Renault Mastrem. S některými příspěvky se stotožňuji s jinými naopak.
Nejsem si přesně jistý rokem, ale myslím, že to byl rok 95 (+ - pár let). Byl to jeden z prvních Masterů v ČR, 2,8 v turbu. Střední velikost. Jezdil u nás asi 6 le bez závažnějších poruch. Pouze klasika, jako: spojka, brzdy. silenbloky, tlumiče, atd. Za 6 let natočil 880 000 km. Denní provoz a co se týče tonáže, tak se moc nešetřil (1500kg běžně). Je pravda, že ve firmě o auta pečujeme. Pokud chci aby mi auto bez poruchy sloužilo, musím se o něj starat...
Dalšího jsme měli od roku 2000. Nejmenší verze s 2,5 v turbu. Ten poměrně dost trpěl na vstřiky a dlouho nikdo nevěděl co s tim. Až si asi řekli, že už jsme jim zaplatili dost, tak to konečně opravili. Taky dost chutnal myším a jiný havěti (hadice k turbu byla prokousaná snad třikrát). Jinak perfektní auto.
V současné době máme tři.
Jeden je přechod ze starýho na novýho (zadní světla jako nový, kapota stará, vyvýšený středový panel), 2,8. Má 600 000 km a jezdí bez problému. Když je studená převodovka, obtížněji se řadí, ale stačí 10 km a vše je OK. Nesmí se v něm řadit jako ve formuli...
Další je rok výroby 2003, 2,8, 6 míst, 250 000 km. Koupili jsme ho staršího a majitel před námi dal poměrně dost zabrat převodovce a bočním dveřím. Musí se řadit opravdu jemně. Při větší rychlosti se zdá, jako když kulhá motor (střídání tahu s ubíráním). Boční dvěře rády upadávaly, ale to jsme si spravili.
Poslední je 2007, 2,5 turbo. Už má 6 kvaltů a to je opravdu lahoda. Zatím má najeto 100 000 km bez poruchy. U něj nám praská přední okno, ale to je způsobené bouračkou...
Se všema se jezdí do 110 km/h. To se projeví hlavně na spotřebě. Jinak se liší převodovky u nákladních a osobních verzí. Osobní ji má rychlejší (mi tvrdili v servisu).
Jsem spokojený s kvalitou vozů. Pohodlí u starších typů trošku pokulhává, ale u toho novýho je to perfektní. Ovladatelnost dobrá. Co je ale obrovský problém jsou servisy. Jen ždímou prachy a práci odbydou jak jen to jde. Pokud je to jen trochu možné, všechny opravy provádíme v práci.
Toť ode vše :-)

fritz
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát úno 29, 2008 22:16

Re: Master bez turba

Příspěvek od fritz » pát úno 29, 2008 22:39

Petr Pravoslav Švihovec píše:Pane Šimek, Master bez turba? Proboha, jak je starej? To patří do rubriky Pramaster. Já tady hodnotím dCi, a musím být nadšený! Ještě stále...


Master bez turba není nic neobvyklého,např. ještě v 99 se montovaly tyto motory.Za celou dobu vývoje dodávky Master se jich historicky namontovalo velmi mnoho.Stačí si uvědomit jak dlouhou dobu se výraběla designově starší řada,o níž možná nemáte ani tušení.Její skon přišel někdy v roce 1997.Tato řada měla historický úspěch v podobě přes deset let se neměnícího designu.Běžně byly montovány motory 2,5 D a 2,5TD,vyzdvihuji obvzláště 2.5TD, což byl legendární Sofim 8140.27,znalci jistě vědí o jakém to motoru píši.Z něhož vzešel 2,8TD pro Master vyráběný po r.1997Samozřejmě šel vývoj dále až k Vámi vychvalovanému Common railu,ovšem tvrdí-li někdo,že právě tento systém je výhrou,je to velmi diskutabilní téma,jenž budí přinejmenším rozpaky.Nehodlám se zabývat všemi motorizacemi,jenž Renault montoval do Masterů,nicméně motor 2.5D má své nezastupitelné místo v historii Masteru.
Systém common rail je možná sofistikovanější a modernější,ovšem historie již mnohokrát ukázala,že ne vše modernější je i lepší,systému common rail lze vytknout mnohé,což především praxe dnes a denně potvrzuje.

Jan Moravec
Člen RCČR
Příspěvky: 130
Registrován: stř zář 20, 2006 00:21

Příspěvek od Jan Moravec » sob bře 01, 2008 12:23

Možná se budeš divit,ale o designově starší řadě Masterů máme nejen tušení,ale i velmi bohaté osobní zkušenosti.A co se týče italských motorů Sofim,tak ty běhaly dobře v Ducatu,Cromě a v Lancii Thema,v Masteru bohužel mám úplně opačnou zkušenost.Máme v práci rozvážkové skříňové Messengery a pokud je počasí okolo nuly,uvést je do chodu je nadlidský výkon.Zatímco Ducato mělo žhavení,tady na něj nějak zapomněli.Takže - dnes stojí u plotu a čekají už jen na odpočinek.Ale je pravdou,že mají najeto min.300 tis.km ale také minimálně jednou dělaný motor.Opravdu skvost.O vnitřní pohodě raději ani nebudu psát,neotesaný,hlučný,klasický starý přímovstřikový diesel.Spodek toho originálního motoru byl opravdu dobrý,používal ho dokonce i Renault Safrane,ale ten měl komůrkovou hlavu s nepřímým vstřikem a žhavení.

fritz
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát úno 29, 2008 22:16

Příspěvek od fritz » ned bře 02, 2008 01:41

Jan Moravec píše:Možná se budeš divit,ale o designově starší řadě Masterů máme nejen tušení,ale i velmi bohaté osobní zkušenosti.A co se týče italských motorů Sofim,tak ty běhaly dobře v Ducatu,Cromě a v Lancii Thema,v Masteru bohužel mám úplně opačnou zkušenost.Máme v práci rozvážkové skříňové Messengery a pokud je počasí okolo nuly,uvést je do chodu je nadlidský výkon.Zatímco Ducato mělo žhavení,tady na něj nějak zapomněli.Takže - dnes stojí u plotu a čekají už jen na odpočinek.Ale je pravdou,že mají najeto min.300 tis.km ale také minimálně jednou dělaný motor.Opravdu skvost.O vnitřní pohodě raději ani nebudu psát,neotesaný,hlučný,klasický starý přímovstřikový diesel.Spodek toho originálního motoru byl opravdu dobrý,používal ho dokonce i Renault Safrane,ale ten měl komůrkovou hlavu s nepřímým vstřikem a žhavení.
Není důvod abych se divil,že někdo ví něco o historii Masteru,byla a je to dodávka evropského významu.K výběru a použití motoru koncernu Sofim je ještě především vhodné zmínit Iveco.Je potřeba rovněž rozlišit přímé vstřikování a předkomůrku,to je naprosto zřejmé.Tvrdit,že Ducato mělo žhavení,tedy klasické žhaviče je velmi zavádějící, samozřejmě je to pravda,ovšem poloviční,nevyskutují-li se žhaviče v hlavě Tvého motoru, nejpsíše to bude tím, že byl použit pouze jeden centrální žhavič přímo do sání,kam je přivedeno palivo na rozžhavenou spirálu(stejné jako u staré Avie).Je možno ovlivnit teplotu od níž tento systém žhaví,to je snadné.Každopádně,i Tvůj Messenger má takovéto žhavení(dle typu motoru).Není vhodné však stavět na stejnou úrověň segment Masteru a Messengeru,jsou svým určením a využitím rozdílné.Do některých modifikací přicházel i výkonnější motor,vždyť se jedná o jinou produktovou řadu.Pro motor 2.5TD,Sofim 8140.27,s turbem Garret není žádný problém najet 500000 km,samozřejmě bez GO a s tou jednou žhavící svíčkou v sání za turbem!!!
Naše výměna názorů by neměla přerůst v nepřátelskou polemiku,pakliže by jsi nabyl takovéhoto dojmu,omlouvám se.Původně jsem se ozval kvůli tomu,že někdo vyzdvihuje Dci jakžto zázrak techniky, o čemž naprosto pochybuji.Je to pouze jeden ze systémů vstřikování,který bude překonán.Kromě toho,úcta k historickému vývoji dodávky Master je na místě a není třeba zesměšňovat starší koncepce motoru jímž byl 2.5 D bez turba...
Protože výše zmiňuji především produkt Sofim 8140.27,chtěl bych se o tomto rozepsat více.Samozřejmě si uvědomuji,že výrobní paleta motorárny Sofim té doby byla mnohem širší,ale zpět ke konkrétnímu motoru,konkrétnímu vozu.Renault Master např.r.v.1997 obsahuje motor 2.5TD Sofim 8140.27.2560,celý tento motor je bez dalších úprav převzat z Iveca včetně všech popisek a výlisků(samozřejmě je vše agregováno do Masteru),ovšem můžeme klidně vzít motor z Ducata,nebo Iveca Turbodaily někde okolo roku r.v. 1991,ponese označení Sofim 8141.27.2101 a naprosto bez problémů je agregovatelný do tohoto vozu,takže zaměnitelnost tehdejších motorů Sofim mezi Turbodaily,Ducato,Master byla 100%(mám na mysli stále 2.5TD).Samozřejmě je potřeba při agregaci provést vnější drobné úpravy,ale motor je to stále tentýž.Ducato upustilo od použití tohoto motoru v průběhu roku 1994 (přechod na nový design vozidla)Iveco a Renault mnohem později.Dle mého mínění měl Master v té době špatně řešenou olejovou vanu oproti Ducatu na tomto motoru,stačil menší náraz do její spodní plochy a olejové sání se "přivíralo"či se dokonce zlomil sací koš,což vedlo k "likvidaci" nejednoho motoru.

Uživatelský avatar
mckoci
Advanced member
Příspěvky: 445
Registrován: ned říj 23, 2005 18:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mckoci » úte dub 22, 2008 18:12

u nas jezdime s masterem 07 pravidelne praha pardubice kazdy den cca tak 300-400km na dalnici tech 150-160 nerikam ze obcas i 170km/h..otacky 3400-3600 8) najeto 100 000tis. a zatim bez problemu..jen bocni dvere nejak zlobej...ale ta spotreba 13l/100km je taky dobra :wink:

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

kupa mastera

Příspěvek od rxe » sob čer 07, 2008 21:27

moze mi niekto poradit rozmyslam nad kupou mastera L2H2 a neviem ci 2,2 dci alebo 2,5 dci, neviem ktore je menej poruchove a ktore radsej zobrat maju 2,2 dci 120 000 km a 2,5 dci 160 000 km , obi dve su r,v, 2003 a neviem na co si dat pred kupou pozor co treba skontrolovat, prevodovku ci nieco ine vstreky , no poradit potrebujem . diiky moc

polym
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř čer 11, 2008 23:50

Příspěvek od polym » čtv čer 12, 2008 00:38


rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » pon úno 02, 2009 18:04

no hellou tak som tu znova a rozmyslam nad MASTEROM 2,5 DCI 120PS R.V. 2006. TA PREDOSLA KUPA PADLA A TERAZ MI MA VIST NEJAKY KSEFT, a mal by som taketo v ponuke kupit , volal som par chlapmy co maju take to vozy a zatila kazdy mi povedal ze sa tejto dodavke malo ktore auto vyrovna! brzdy na 1, a pri rychlosti ci rozbehu ostatne dodavky za chrbatom nechava, nieje to od jedneho cloveka ale asi od 7 co som volal, kazdy mi hovoril ze auto super ze ine by nekupoval!a musel byto by nejaky 3,0 obsah motora ktory by mu to natrel,a zavady mi povedal iba 1 ze menil zhaviace cievky ci trysky?, neviem / ale inak bezny servis, a to auta mali cez 220 000km az 312 000 a bez problemu,tak vrelo rozmyslam ak mi to vyde .

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Člen RCČR
Příspěvky: 37
Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOPADŽI » pon úno 02, 2009 21:02

Ahoj, já mám Mastera od nova. Kupoval jsem ho v roce 2004 a je to verze (nevím těď z hlavy ty označení :roll: ) středně vysoký, nejkratší, nejvyšší nosnost a motorizace 3,0dci 136 PS. Auto má cca 160tis. km a naprostá spokojenost. Jezdí a maká bez závad. Jediné co bylo, je výměna obou poloos v záruce. Od té doby klid a pohoda. S touto mororizací, jsem byl zvědav na spotřebu a Master mně mile překvapil. Při pohodové jízdě v rámci zákona, se na delších cestách, vejdeme těsně do 10litrů ! S nákladem 2t do 12litrů a to je oproti Renaultu Maxity 150dci pořádný rozdíl ! To si řekne i bez nákladu kolem 15 a s nákladem kolem 17litrů na 100km.

Jediné, co mně na mém Mastrovi štve, je to, že zhruba po měsíci co jsem ho koupil, vyhlásil Renault akci "cool" klimatizace zdarma :twisted:
Já ho mám tedy bez, abych ušetřil :idea:
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » pon úno 02, 2009 21:14

no tak som rad ze nejaka odpoved, pozitivna, no toto mam v ponuke z klimou, inne uz by som nechcel, ale uviedime ako mi to vijde teraz mam trafic 2 new 2,016v dci a som spokojny, co sa tyka jazdnych vlastnosti, spoterbu som mal pri 155-160 max/km/hasi 1000km tam a1000 km domovpo dalnici 10,1 , si myslim ze je to o.k ci plny alebo nalozeny , v meste je to okolo8,7-9,7ltr. pocul som ze u mastera 2,5 dci 120ps je to max! 8,5 ?

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Člen RCČR
Příspěvky: 37
Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOPADŽI » pon úno 02, 2009 21:20

rxe píše:no tak som rad ze nejaka odpoved, pozitivna, no toto mam v ponuke z klimou, inne uz by som nechcel, ale uviedime ako mi to vijde teraz mam trafic 2 new 2,016v dci a som spokojny, co sa tyka jazdnych vlastnosti, spoterbu som mal pri 155-160 max/km/hasi 1000km tam a1000 km domovpo dalnici 10,1 , si myslim ze je to o.k ci plny alebo nalozeny , v meste je to okolo8,7-9,7ltr. pocul som ze u mastera 2,5 dci 120ps je to max! 8,5 ?
Je to možné, dá se tomu tedy věřit. Tato 2,5dci je nejnovější motor od Renaultu pro užitková auta a jelikož pokrok nezastavíš :D , tak tam ty racionální předpoklady jsou. Tuším, že existují i tři výkonové varianty, tohoto motoru.
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » pon úno 02, 2009 21:22

ano myslim 100ps/120ps 145 ps

rxe
Experienced member
Příspěvky: 603
Registrován: ned bře 18, 2007 11:56

Příspěvek od rxe » úte úno 03, 2009 18:15

DNESKA SOM SA ROZPRAVAL Z JEDNYM MAJITELOM MAXIMASTERA R.V 2003 2,5DCI A MA NAJAZDENYCH 765 000 KM A JE TO PO DRUHOM MAJITELOVY, MA POCTIVE KILOMETRE A POVEDAL ZE UPLNE BEZ ZAVAD!!!!! LEN HO STVE ZE KAZDYCH 60 000KM MUSI MENIT CAPY, ZE JE PREDOK TAZKY.JA SOM HOVORIL ZE KED LEN TO TAK JE TO .O.K. ZE INE BY NEKUPOVAL.TAKZE ZASE POZITIVNA REAKCIA :D

bonnyes
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pát bře 12, 2010 18:26

příčné chvění

Příspěvek od bonnyes » pát bře 12, 2010 19:12

Kryštof píše:Kluci - nikdo nejezdíte s Masterem? Jaké máte zkušenosti s výdrží převodovky na Masteru 2.5dci - r.v.2003? A co přední náprava? Po výměně unašeče vpravo (asi 9 tisíc v servisu), což bylo označeno jako důvod příčného chvění (pouze "v tahu" - pod plynem) se to sice zklidnilo, ale neustalo zcela. Mám se bát nebo se s tím dá jezdit. (jezdím jak beránek a řadím velejemně :-) -až to tam vklouzne samo) Ri.
Pozn: nemám zkušenosti s autem této velikosti, možná to posuzuju moc citlivě podle zvyku z osobáku.


čau pane, mám problém s příčným chvěním, je to master2,5 dti,, a už mě pomalu dochází nápady. Vyměněné silenbloky, čepy i ten unašeč s poloosou A NIC . neřešil jsi to? snad diferák?

Andik
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát říj 01, 2010 20:52

Příspěvek od Andik » pát říj 01, 2010 20:58

Příčné chvění bývá opravdu většinou zapříčeněno volným ložiskem v unašeči(domečku) pravé poloosy. Nemusí se měnit,stačí vymontovat udělat futro,vyměnit ložisko za 170 kč a je klid skoro napořád cirka za 1000 Kč. Jinak mě nic nenapadá.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti