Renault Master
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Renault Master
Jestli si nějaká dodávka zaslouží být na této diskuzi, tak Renault Master. Vlastním Maxi L3/H3/P3 2,2 dCi r. v. 2001 a jsem maximálně spokojený. Sháním ale šestimístnou- kdyby někdo věděl, stačí znamení...
Master má najeto 150000km, dokáže uhánět 160, co olej nalejou, to olej vypustí. Vyhovuje mi nákladní prostor přes 15m3, i na rande se s ním jezdí dobře, to je obývák!
Ono jsou Sprintery a Iveca taky hezký, ale vadí mi jejich zadní pohon. V zimě často vidím jak jejich řidiči ze sebe v mrazu strhávají vzteky oblečení, když nemùžou ani dopředu, ani dozadu.
Renault Master JE NEJLEPŠÍ DODÁVKA!
Master má najeto 150000km, dokáže uhánět 160, co olej nalejou, to olej vypustí. Vyhovuje mi nákladní prostor přes 15m3, i na rande se s ním jezdí dobře, to je obývák!
Ono jsou Sprintery a Iveca taky hezký, ale vadí mi jejich zadní pohon. V zimě často vidím jak jejich řidiči ze sebe v mrazu strhávají vzteky oblečení, když nemùžou ani dopředu, ani dozadu.
Renault Master JE NEJLEPŠÍ DODÁVKA!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 22:57, celkem upraveno 2 x.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Plný súhlas. Aj z mojej strany je velká spokojnosť. Mam už za sebou prvú cestu PB-Brno a cez Buchlov prázdny nema problem na 5ke Buchlovom preleteť, cestou spat sme boli plne naložený (cca 1300kg+2ludia) a ake bolo prekvapenie ked 5stupen už celkom nevladal (udržoval rýchlosť/jemne spomaloval), ale na 4stupni hravo 80tkou hore kopcom len tak si vyhrával.... Zimne starty v -10°C idu na 1 otočenie klučom, no parádička! Dufam že raz bude možnosť vyskúšať 1300kg+2t príves, ktorý toto auto má oficiálne utiahnuť .
Toto auto ma u mna zatial znamku 1+.
Toto auto ma u mna zatial znamku 1+.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
Master
Co se týče pochvaly předního náhonu musím konstatovat, že na vodě a náledí to je neřízená neovladatelná střela. S Ivecem jsem vloni byla až na vrcholu Luže, kam jezdily jen traktory, s Masterem si to nedovedu představit. A řidičem to není... Přední náhon je možná dobrý, když je lehký zadek, ale když tam mám mrazírenskou skříň, tak těžko. V tom případě zlatej zadní náhon a ještě k tomu tuplák
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Andy
Milá Andy, věřím, že máš lehký zadek v těžkém zadku iveca, ale asi se shodneme v jednom- nejlepší dodávka by byla 4x4, ale nějak na tomhle světě chybí. Tak asi bude spíš záležet na tom řidičovi. Jinak Daily schvaluju, Sprinter je větší invalida. A gumy, Andy, gumy musí být v pořádku.
Pa, Švihák.
Pa, Švihák.
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Andy
Jo takovejch chvástalů bylo, a pak se divili, že se s tím autem nehnou ani z místa.Petr Pravoslav Švihovec píše:Milá Andy, věřím, že máš lehký zadek v těžkém zadku iveca, ale asi se shodneme v jednom- nejlepší dodávka by byla 4x4, ale nějak na tomhle světě chybí. Tak asi bude spíš záležet na tom řidičovi. Jinak Daily schvaluju, Sprinter je větší invalida. A gumy, Andy, gumy musí být v pořádku.
Pa, Švihák.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
U Vás taky běžela ta reklama
Karosa a Iveco značky ověrěný věkem
Já myslím, že oba rěšení mají něco do sebe. Nemožno to už ale porovnávat s předním a zadním náhonem jaký byly na starých vozech.
Komické je, že já viděl obě situace, jak se dral Master kupředu tam kde stáli všechny iveca sprintery a co já vím ještě co a taky kde master stál a ostatní jeli. Při něm jsme zastali a pomohli pujčkou ocelovýho lana dalším kolegum motoristum který mu pak pomohli až na rovinku. Tehdy jsem si zapamatoval jedinou věc, chlápek jezdil s Pneu značky Barum které už nejmíň jednu dvě zimy pamatovali. Takže se musím zasta názoru, že šmejdy gumy na vozy takové třídy nepatří. (Barum společně s Matadorem vede v čele týto sebranky, za nima jsou pouze protektory)
Ale víte co, když Vám nevyhovuje Master kupte si PV3S, dneska jsme byly zvážet dřevo do kozuba a místa které jsme s tím autem přejeli byly moc i na Vitaru s kterou jela další posila a zvyšný čtyři kiláky museli pěšky
Je pravda že jsme v předu měli sněhový řetezy (všude to byl zrádny led prikryt vrstvou sněhu) ale spátky se 7 kubickými metry dřeva byli taky dost v pohodě.
K Sprinteru se nechci vyjádřit, kámoš mě s ním jednou vez a horší hrkalka je už snad je Dvanáctsettroska (ten starší model).
Ale abych pravdu rěk, ten největší model byl celkem v poho.
Karosa a Iveco značky ověrěný věkem
Já myslím, že oba rěšení mají něco do sebe. Nemožno to už ale porovnávat s předním a zadním náhonem jaký byly na starých vozech.
Komické je, že já viděl obě situace, jak se dral Master kupředu tam kde stáli všechny iveca sprintery a co já vím ještě co a taky kde master stál a ostatní jeli. Při něm jsme zastali a pomohli pujčkou ocelovýho lana dalším kolegum motoristum který mu pak pomohli až na rovinku. Tehdy jsem si zapamatoval jedinou věc, chlápek jezdil s Pneu značky Barum které už nejmíň jednu dvě zimy pamatovali. Takže se musím zasta názoru, že šmejdy gumy na vozy takové třídy nepatří. (Barum společně s Matadorem vede v čele týto sebranky, za nima jsou pouze protektory)
Ale víte co, když Vám nevyhovuje Master kupte si PV3S, dneska jsme byly zvážet dřevo do kozuba a místa které jsme s tím autem přejeli byly moc i na Vitaru s kterou jela další posila a zvyšný čtyři kiláky museli pěšky
Je pravda že jsme v předu měli sněhový řetezy (všude to byl zrádny led prikryt vrstvou sněhu) ale spátky se 7 kubickými metry dřeva byli taky dost v pohodě.
K Sprinteru se nechci vyjádřit, kámoš mě s ním jednou vez a horší hrkalka je už snad je Dvanáctsettroska (ten starší model).
Ale abych pravdu rěk, ten největší model byl celkem v poho.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Master
Mam Mastera 1,9 a 2,8 Maxi. Trochu me zarazila ta uvadena maximalka 160. Me ta 2,8 nedala vice nez 150, jak to delate? Jinak souhlasim s tim za Master ja super dodavka. Snad jen je potreba menit rozvodaky drive nez je v manualu. Dvakrat mi totiz uz u 1,9 rupnul a skody jsou velke.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Ladovská zima...
Máme za sebou krutou zimu. Už 4 měsíce, v jednom kuse furt prosinec... A já musím pochválit Mastera. Ani jednou ani nejmenší chybička. Platí to co píšu od začátku. Master je nejlepší dodávka...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:08, celkem upraveno 1 x.
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Master
Predevcirem jsem se vratil ze Spanelska - Master tam a zpet odvezl 4 motorky a 4 lidi, celkem 6700km a bez problemu. Takze souhlasim s vyse uvedenym.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Re: Master
Tak som to testnul nalozeny na cca 1000kg a nas Master viac ako tachometrovych 148 nedal . Co to ma znamenat?! Teda nie ze by som to vyuzival, ale XXXXXXXX to....pavere píše:Mam Mastera 1,9 a 2,8 Maxi. Trochu me zarazila ta uvadena maximalka 160. Me ta 2,8 nedala vice nez 150, jak to delate?
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Spotřeba Master 2,8DTi
Pratele, pro danare potrebuji spotrebu Renaultu Master 2,8DTi a k memu prekvapeni neni v technicaku uvedena. Je to dovoz, mam i Nemecky technicak a taky tam neni uvedena. Potrebuji tedy nutne zjistit spotrebu, nebo jestli existuje nejaka www stranka se starsima prospektama. V Renaultu u nas mi rekli ze to neumi zjistit. Do Prahy se nemuzu dovolat. Budu vam moc vdecny.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Omluvam sa, ale ja ti nepomožem...náš firemny Master 2,8dTi je tiež nemec a taktiež nemá napísanú spotrebu (spotrebu určí majiteľ vozidla , alebo tak nejako..)
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
spotreba
uz v tom mam trochu jasno, podle vyjedreni oficialniho dovzce se u uzitkovych vozidel prumerna spotreba neudava. Spotreba je zavisla na ypusobu pouzivani, jako napr. dalkove nebo mestske jizdy, nalozeno nebo prazdny, takze nelze urcit presnou prumernou spotrebu. Uz vim od dalsich majitelu, ze taky nemaji uvedenou spotrebu v TP. Jen jsem zvedav, jak budu financnaku prokazovat udanou spotrebu.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
Asi jsi ještě nevyzkoušel nový Aquily. Master vždycky plaval a brzdy se blokovaly... Pneu? Michelin, Pirelli, Dunlop... pořád to samý. A hle, novej vzorek, měkčí materiál a auto se zastaví v mžiku bez jediného bloknutí a stopu drží perfektně. Člověk má pocit, že jede v osobáku.Anarki píše:... Barum společně s Matadorem vede v čele týto sebranky, za nima jsou pouze protektory...
V praci mame 2, jeden tusim 98 nebo 99, druhej 2004. Oba maj motory 2,2DCi nebo jakej ropak se do toho daval. Jezdi se s nima celkem pekne,ten starej ma radcku jeste ne podlaze a radi se u nej jak v autobuse. A ten starsi uz zacina mistama docela "kvest".
Jen skoda zesou to diesly, to chrochtani kdyz pridam plyn zrovne nemusim.
Jinak bych jeste chtel dodat ze oba maj naprosto excelentni brzdy, jak prazdny tak nalozeny.
Jen skoda zesou to diesly, to chrochtani kdyz pridam plyn zrovne nemusim.
Jinak bych jeste chtel dodat ze oba maj naprosto excelentni brzdy, jak prazdny tak nalozeny.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Master je výborný auto, jak je to dlouho co jsem o něm začal psát, a stále bez jedinýho problému.
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:05, celkem upraveno 1 x.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
nas minuly tyzden Master prvý krát nechal na ceste (a vobec bol to prvý Renault čo nás nedoviezol do ciela).
Problém bol v nedobíjaní batérie, nakonec sa ale ukázalo že to bol studenáč (alebo skrat) niekde v kabeláži. Master bol však bez spodného plastového krytu motora (može byťdovod zlyhania) a tak sme ho hned objednali a namontovali = 12.700,-Sk
EDIT: Tak asi po 2 mesiacoch sa z toho vyklul K.O. alternátor. Bol uplne hrdzavy - neslo ani otacat rotorom. Komplet GO alternatora vysla na cca 9000Sk.... Kazdopadne sa potvrdilo, ze ten plastovy kryt spodku motora tam neni pre srandu .
Problém bol v nedobíjaní batérie, nakonec sa ale ukázalo že to bol studenáč (alebo skrat) niekde v kabeláži. Master bol však bez spodného plastového krytu motora (može byťdovod zlyhania) a tak sme ho hned objednali a namontovali = 12.700,-Sk
EDIT: Tak asi po 2 mesiacoch sa z toho vyklul K.O. alternátor. Bol uplne hrdzavy - neslo ani otacat rotorom. Komplet GO alternatora vysla na cca 9000Sk.... Kazdopadne sa potvrdilo, ze ten plastovy kryt spodku motora tam neni pre srandu .
Naposledy upravil(a) VladoOC_cz dne pát led 05, 2007 17:55, celkem upraveno 1 x.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Jojo, ty díly!
Renault má drahý díly, já si pro originál díly jezdil radši do Německa, tam je to fakt podstatně levnější! Ale klid, renaulťáci, teď když něco kupuju na Range Rover, to jsou teprve rakety! Jinak je mi líto, že ani tentokrát sraz nestíhám, ale pokusím se aspoň zastavit.
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:12, celkem upraveno 1 x.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát led 05, 2007 13:12
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem přišel k vám do rodiny. Koupil jsem vloni dva roky (dneska už 3,5r) starého Mastera po jednom majiteli s obytnou fabrickou vestavbou. Měl najeto 21 tisíc - prostě jako nový. Ani jestě nebyl po prvním servisu (což se vzhledem k české nátuře prodávajících dalo pochopit). Prodávající autobazar (a zároveň původní prodejce autosalon Renault) se při prodeji navíc zaručil osobní zárukou za 100%-tní stav. Po seznamovacích 500 km jsem ho dal na řádný servis tamtéž. Po sžití(před tím jsem dodávkou nejezdil) jsem cítil jemné příčné chvění v přední nápravě a trochu hůř tam šla řadit jednička. Vyklubala se z toho oprava za 52 tisíc. Musím říct, že hned na začátek si u mě Master moc nešplhl. Myslím, že svůj podíl na tom má i ten prodejce, protože mě pak se svou osobní zárukou poslal někam za hory i za doly. A tak jsem moc optimismu do nového svazku nenačerpal. Ale jsme s Kryštofem svoji a zatím jsme kámoši. Ona ta vestavba má pomalu stejnou cenu jak to auto, tak se toho člověk nesnadno zbavuje. Ale ani teď necítím to řazení jako úplně jisté (před tím jsem řadil hlavně ve VW a tam je to extrémně šablonovité, skáče to tam samo).A ani ty příčné vibrace v záběru na přední nápravě úplně neustaly, ale neměl jsem už daší odvahu přispívat k zisku nejmenovaného autoservisu. A tak potřebuju načerpat nový optimismus. Jak na potvoru jsem od známých , kteří jezdí s Masterem v práci dostal info o tom, jak kvůli převodovce nedojeli. Tak mi řekněte své zkušenosti a možná úskalí. Není to auto, které bych za rok prodal - je to na odpočinek a ne na práci (a tudíž pro radost a ne na stres). A na 8-10 roků, aby to mělo smysl. Chci s ním vydržet a udělat pro něho maximum, aby jsme to spolu táhli k oboustranné spokojenosti. Jsem zvyklý jezdit na dovolenou kus cesty a hlavně na Sever, a tam není pak moc příležitostí ke stopu. Děkuju tímto za všechny názory , rady a připomínky. Je to R-Master L3H2, 2.5 dci, 120 HP, r.v.2003 (patrně závěr minulého modelu - rovná maska,řazení na podlaze) Ri.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát led 05, 2007 13:12
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Kluci - nikdo nejezdíte s Masterem? Jaké máte zkušenosti s výdrží převodovky na Masteru 2.5dci - r.v.2003? A co přední náprava? Po výměně unašeče vpravo (asi 9 tisíc v servisu), což bylo označeno jako důvod příčného chvění (pouze "v tahu" - pod plynem) se to sice zklidnilo, ale neustalo zcela. Mám se bát nebo se s tím dá jezdit. (jezdím jak beránek a řadím velejemně -až to tam vklouzne samo) Ri.
Pozn: nemám zkušenosti s autem této velikosti, možná to posuzuju moc citlivě podle zvyku z osobáku.
Pozn: nemám zkušenosti s autem této velikosti, možná to posuzuju moc citlivě podle zvyku z osobáku.
Naposledy upravil(a) Kryštof dne čtv úno 08, 2007 13:12, celkem upraveno 1 x.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Náš 2.8 dTi má už cez 280.000km a prevodovka ide v pohode. Akurát 5 stupen ked ides menej ako 80km/h začína byť hlučný. Inak všetko OK.Kryštof píše:Kluci - nikdo nejezdíte s Masterem? Jaké máte zkušenosti s výdrží převodovky na Masteru r.v.2003? A co přední náprava? Po výměně unašeče vpravo (asi 9 tisíc v servisu), což bylo označeno jako důvod příčného chvění (pouze "v tahu" - pod plynem) se to sice zklidnilo, ale neustalo zcela. Mám se bát nebo se s tím dá jezdit. (jezdím jak beránek a řadím velejemně -až to tam vklouzne samo) Ri.
Pozn: nemám zkušenosti s autem této velikosti, možná to posuzuju moc citlivě podle zvyku z osobáku.
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- mckoci
- Advanced member
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned říj 23, 2005 18:56
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
u nas ve firme sme meli master ten predposledni model....behem jizdy se rozsvitila kontrolka mazani tak sem zastavil a prijela odtahovka....v servisu pak zjistili ze se ulomilo nekolik zubu od ozubenyho kola olej.cerpadla a prohnalo se to celym motorem....sam sem videl jak jsou "ohlodany" i rozvodovy kola...takze novej motor + prace ve france caru v HK 130 000kc...ted jezdime s novym masterem uz ma 12 000km a zatim OK.....jen teda mi pripada ze je 30 000km docela dlouhy interval mezi vymenou oleje....natoz mezi prvni ktera by mela byt urcite driv
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Zrovna vcera som zistoval, preco je cely spodok auta od nafty a preco Majsterko žere už cca 12l /100km....
Len pre upresnenie - odkedy je podvozok od nafty, auto bolo 2x v Renault servise (1x Trenčín-vymena prevodovky a 1x Žilina-už neviem čo => ale opäť pochvala páni ) a nikto nic nepovedal a to sme sa stazovali na spadanie nafty.... Najazdených cez 288.000km.
Predrala sa hadicka od nadrze na privod nafty do motora. Odrala sa o plastovy kryt motora, dierka 1mm!! Ked som sa jej chytil, nafta striekala tak 10-15cm od hadicky von.....
Takze som vcera vykuchal hadicku z benzinovej Laguny, teplovzdušnou pištolou naohybal tvar, konektory pasovali a jednoducho som to vymenil. Praca celkom na 3 hodiny. Popri tom som zahromžil na Trenčanov, že nechali na LP poloosi preseknutú manžetu od prevodovky - uniká tade olej z prevodovky+nedotiahnutý uzáver olejovej vane => opäť tečie olej... . Nechce mi niekto predať zdvihák?? Budem si radšej aj firemné auto servisovať sám vo vlastnom volnom čase....
Len pre upresnenie - odkedy je podvozok od nafty, auto bolo 2x v Renault servise (1x Trenčín-vymena prevodovky a 1x Žilina-už neviem čo => ale opäť pochvala páni ) a nikto nic nepovedal a to sme sa stazovali na spadanie nafty.... Najazdených cez 288.000km.
Predrala sa hadicka od nadrze na privod nafty do motora. Odrala sa o plastovy kryt motora, dierka 1mm!! Ked som sa jej chytil, nafta striekala tak 10-15cm od hadicky von.....
Takze som vcera vykuchal hadicku z benzinovej Laguny, teplovzdušnou pištolou naohybal tvar, konektory pasovali a jednoducho som to vymenil. Praca celkom na 3 hodiny. Popri tom som zahromžil na Trenčanov, že nechali na LP poloosi preseknutú manžetu od prevodovky - uniká tade olej z prevodovky+nedotiahnutý uzáver olejovej vane => opäť tečie olej... . Nechce mi niekto predať zdvihák?? Budem si radšej aj firemné auto servisovať sám vo vlastnom volnom čase....
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
naprostá spokojenost
Master má už skoro 200.000 km, a dosud nebyla jedna jediná zrada. Jen jednou jsem musel auto odtáhnout do servisu v Havířově, když motor Mastera i Range Rovera u Albrechtic navštívily kuny. Sežraly nějaký palivový potrubí, vše bylo druhý den opraveno. Chválím pana šéfa havířovského Renaultu!
Renaulty kunám chutnají, v Německu jsou prý Renaulty nejčastěji napadané. Range jim nechutnal, ale za to si pod jeho kapotu nanosily zásoby jídla, nějakýho ptáka a dokonce slaninu....
Renaulty kunám chutnají, v Německu jsou prý Renaulty nejčastěji napadané. Range jim nechutnal, ale za to si pod jeho kapotu nanosily zásoby jídla, nějakýho ptáka a dokonce slaninu....
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:04, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 8 hostů