Renault Master
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Díky za reakci. Domeček jsme opravdu repasovali pomocí futra. Ano, pomohlo to, ale přišlo to zase. Měnili jsme silenbloky na motoru, obě poloosy a při výměně té levé jsme zjistily, že je prasklý jeden ze tří kamenů. Teď je klid. Neujel jsem ani 15 tis a už jsem opět v servisu - vstřiky a turbo mám tu dodávku rád - je jak formule, ujedeš jedno kolo a musíš do boxu...
Re: Renault Master
zdravím,sice jezdím s Mastrem 2.8 T33 2001 jen chvíli,ale za tu dobu už byl nekolikrát v servisu,dělal se celý motor,po 2 měsících kleknul,odtáhlo se to do servisu,kde to napíchli,nic nezjistili,ale najednou to šlapalo a ani nevěděli jak to spravili,tak zase chvilku šlapal,než pak zase klekl,ten samý problém,tak v jednom servisu řekli že vstřiky,jen nakonec vymazali chyby a jel zase dál,když se to satlo naposled,tak zase tvrdili že to je elektronikou,klíč nekomunikuje s řj,tak se objednal novej,auto stálo přes 2 týdny v servisu,teď v pátek jsem ho vyzvednul,odjel jsem normálně ze servisu,najel jsem 100km,než jsem dojel domů,mezítím jsem 4 x stavěl a když jsem chtěl dnes ráno nastartovat,tak jsem si o tom mohl nechat jen zdát,při startování se mi rozsvítí žhavení a ani neškytne,takže zítra opět do servisu,jsem zvědav co řeknou tentokrát,takže nic proti renaultu,ale za těch 7 měsíců co s ním jezdím jsem si užil až až
Re: Renault Master
Dobrý den.CHci se zeptat -mate někdo nějaké skušenosti s Renault Master 2.5 dCi automatická převodovka.jaka je spolehlivost spojky a spotřeba je vyší než u manualu?
Diky za odpovědi.
Diky za odpovědi.
Re: Renault Master
Prosím, jestli máte někdo servisní knížku, nebo nějaký návod a můžete mi ho naskenovat nebo poslat v PDF na adresu: datech@centrum.cz -jak vyměnit olej v převodovce Renault Master. Děkuji. DATECH
Naposledy upravil(a) 100KUC dne pon lis 21, 2011 00:09, celkem upraveno 1 x.
Důvod: zde si sdělujeme zkušenosti, na manuály je tu sekce manuály, technické záležitosti se řeší v technické sekci
Důvod: zde si sdělujeme zkušenosti, na manuály je tu sekce manuály, technické záležitosti se řeší v technické sekci
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned kvě 01, 2016 19:12
Re: Renault Master
Je to určitě fajn model, jezdil jsem s ním tři roky, ale potom se porouchal a oprava už se nevyplatila. Chtěl jsem vyzkoušet jinou značku a tak jsem po půjčení od XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX koupil transita. S ním už jezdím dlouho a neměl jsem sebemenší problém. Pokud taky váháte, určitě vyzkoušejte právě u nich. Poskytují bezvadný servis a jejich ceny jsou bezkonkurenční.
Nepovolená reklama.
Nepovolená reklama.
Master 2.5 dci
Ahoj spokojenost veliká dobrej tahoun mam 2007 s 450000 km a bez problému zatím
Re: Renault Master
Přátelé,máme Renault Master -obytné auto a na silnici v zatáčce mi protijedoucí řidič rozbil sklo zrcátka-jak vyndat sklo,abych nepoškodil mechaniku .Zrcátko je jednoduché,nedělené a nějak nejde vyndat- je nějaký fígl,jak?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Master
Zrcátka se musí u těhle novodobých aut vypáčit, mají zespoda nalepený držáček, který ja je nacvaklý na protikusu mechaniky. Ale toto téma není o opravách, ale o běžných zkušenostech z vlastnictví a provozu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů