Renault Avantime

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 674
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magadafagada » pát lis 02, 2007 08:43

to wc: kamarád ho má a přivezl ho právě bouchnutého na dveře asi za 180k(nevím to 100%) nechal vylaminovat a vyrovnat a jezdí. jen té elektriky je v těch dveřích dost a nové díly drahé, takže mu občas blbne stažení a vytažení okénka při otevírání dveří. má 2.0 16V

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

LPG ne!

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » úte lis 06, 2007 21:18

Jako bývalý a zkušený majitel Avantime jednoznačně říkám- LPG NE! Pokud se zdá spotřeba 3,0 V6 vysoká, tak si radší kupte Kangoo 1,5 dCi. Napíšu k tomu něco později, pročetl jsem si všechno až teď, a byl bych teď šíleně sprostý, tak mě teď omluvte, musím tak týden vychladnout...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tommy FORSAGE
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř lis 21, 2007 10:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Je to kus!

Příspěvek od Tommy FORSAGE » úte lis 27, 2007 08:55

Přátelé, koukám už asi 2 roky po Avantime, ale jsem až nyní skálopevně rozhodnut, že ho chci ve své garáži! Je to auto, které vypadá jako kdyby spadlo z Marsu a to je asi TO co mě na něm tolik přitahuje.
Včera jsem byl omrknout jeden kousek co stojí v Praze v bazaru, je to model 2002 s 3.0V6, ale bohužel LPG pohon a skoro 200tis. km na tacho. Dovezen z Belgie, stav docela slušný, ale na interiéru je znát opotřebení, sedačky kůže textil v černém provedení neladí se světlým interiérem vozu a karoserie místy ošklivě poškrábaná a hliníkové rámy začinají oxidovat, takže se zvedá stříbrný lak. Výfuk to má taky za sebou. Origo kola v dobrém stavu stejně jako motor na poslech.
Být o trošku zachovalejší a nemít (trapnou) bombu v kufru, tak asi na kapotu vyskládám bazarníkem uvedený obnos na kapotu...
Nevzdávám to, budu hledat dále ikdyž to bude čímdál těžší! :wink:
Skoromanželce přenechám Kangoo a já se budu vozit jako král.
Renault AVANTIME 3.0 V6 Privilege
Renault Scénic RX4 2.0

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv lis 29, 2007 13:03

:arrow: Z těch kusů prodávaných u nás připadá v úvahu snad jen jeden. Myslím, že si domyslíte který ...

:arrow: Pravidelně projíždím stránky venku a ani tam není výběr snadný... Z toho co je na prodej tak do 14-15 tis EUR bych risknul tak max 4 kusy. Tuto cenu považuji jako úměrnou a asi maximální akceptovatelnou za vyjímečně zachovalé Privilegue s navigací a ve 100 % stavu.
:arrow: Reálnou cenu za normální a velmi slušné auto odhaduji tak na 11 - 12 tis EUR. Víc bych dával nerad, ona ta cena není konečná a když se k tomu připočtou 2 sady gum, rozvody,náplně, drobné opravy tak je dalších min 50 kkč pryč.
:arrow: Ale opravdu nemá cenu kupovat nejlevnější vůz, spousta věcí sice pasuje z ESP III, ale zdaleka ne všechno...Servisy nemají s těmito vozy žádné zkušenosti, všechno dělají poprvé, proto si taky můžete domyslet, jak to bude vypadat :cry: . Dokonce bych řekl, že bez svých skromných vědomostí, zkušeností a zručnosti počítat s tím, že budu auto servisovat a tuto činnost platit, bych si jej nikdy nekoupil.

:idea: Ale i tak to bude drahý koníček...

Budeme si rozumět.
Ono bude občas zlobit a já mu budu opravovat bolístky za krásné povození :D :D :D
Už se těším... :lol:

wecička :D
Naposledy upravil(a) wc dne sob pro 01, 2007 16:14, celkem upraveno 3 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » sob pro 01, 2007 08:47

viewtopic.php?p=108459#108459
to jsem napsal někde jinde, no, ale nevadí...


Petr zřejmě ještě zuří... :D

Navíc jsem našel jeho krásnou recenzi plnou fotek:

http://moje.auto.cz/svihak-lazensky/ufo.html

....potkal svoje auto bez krytek na kolech a asi se znova naštval. Ani se mu nedivím.... :roll:

A já mám skoro ve všem jasno, jen nad barvou váhám.
Parádní je bledě modrý, fialový a i červený má své kouzlo, protože útočí na úplně jiné smysly :D Zelená autu moc nesluší...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

nezuřím

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » pon pro 03, 2007 16:56

Jenom k těm barvám. Nejhezčí je ta modrá co jsem měl já, nemám rád modrou barvu, ale v té Avantime nejvíce vyniká, stává se s ní větší hvězdou, přímo křičí o pozornost...
Červená se jim nepovedla, není ničím zajímavá, jakoby bez lesku.
Za zájem stojí ale ta nejsvětlejší zelená, ta doslova svítící. Jeden takový Avantime jezdil v Dejvicích, fakt moc krásná barva!
Avantime musí být vidět, a tmavá barva mu prostě nesluší. Tmavej má být Vel Satis, auto pana ředitele, ale Avantime je auto umělce, herce, šviháka... :P
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:08, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Tommy FORSAGE
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř lis 21, 2007 10:59
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy FORSAGE » stř pro 05, 2007 12:02

S barvama vesměs souhlas :P
Renault AVANTIME 3.0 V6 Privilege
Renault Scénic RX4 2.0

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř pro 05, 2007 13:41

Ano taky souhlas, akorát že ten bledě modrý má vždy vevnitř černou kůži. A to právě nechci.

Cca za 14 dní letím do Luxembourgu, ale čas obhlížet místní kusy nebude. No škoda, no... Je jich tam v okolí dost.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Caraudium
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon pro 10, 2007 09:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Caraudium » pon pro 10, 2007 09:52

No vida, a já zrovna po té své červené šel. Je pravda, že tam tolik nevyniknou křivky zadních svetel, ale jinak je ta červená podle mého oka nejhezčí...

Caraudium
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon pro 10, 2007 09:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Caraudium » stř pro 12, 2007 15:08

Privezl jsem si nedavno toho cerveneho (privilege, svetly interier, navi, 3.0) a zatim musim zaklepat, ze vse drzi OK a na per drobnosti je v cajku. Cekaji mne klasicke rozvody, udrzba a gumy, takze je to presne jak napsal wc, ale...

...mam sveho Avantime a to asi Renaultisti pochopi. :)

Pokud by tady kdokoliv z Vas vedel o nejakem vraku na organy...

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » stř pro 12, 2007 19:43

Pořád uvažuju nad tím, kde sehnat toho světle modrého s béžovou kůží...

Do nějakých THU-NINGŮ se mi nechce, i když je mi jasné, že možnosti jsou nevyčerpatelné...

Ale když si představím, že bych ještě měl postavit dům, zasadit strom a zplodit potomka, sakra.... ....tunit AVANTIME na to nebude čas... :D :D :D

navíc je to pitomost.

wecka :D
Naposledy upravil(a) wc dne čtv pro 13, 2007 07:28, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 743
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » čtv pro 13, 2007 06:56

Teď Tě všichni, kdo nepochopili první větu tvého příspěvku, roznesou na kopytech a budou po Tobě plivat jedovatou slinu - tuning a Avantime. Měl jsi upřesnit, že předmětem případných úprav je výměna černého tapiciringu za světlou kůži.

Stejně se ale obávám, že i při výsostné snaze autočalouníka se výsledek nebude rovnat originálnímu výrobku. Nedokáži si to představit ve finále, respektive dokáži si to představit. Každý Tě při uzavírání zakázky ujistí o 100% výsledku a pak to bude jinak.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 13, 2007 07:01

Dobrá, napíšu sem ještě to, co jsem poslal Viktorovi:

....ta auta jsou opravdu šperky silnic.

Jeden nedávno profičel Ostravou a kamarádka mi psala, že jela se šéfem autem a šéf prý málem zastavil, když ho viděli na Ruské, a jak malé dítě křičel: AVANTIME, AVANTIME !!! ... :D :D :D

Andrea.n ho v ten pátek potkala na pumpě a mlsně pokukovala :D


...
Naposledy upravil(a) wc dne sob pro 15, 2007 18:40, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 13, 2007 07:27

wilczek píše:Stejně se ale obávám, že i při výsostné snaze autočalouníka se výsledek nebude rovnat originálnímu výrobku. Nedokáži si to představit ve finále, respektive dokáži si to představit. Každý Tě při uzavírání zakázky ujistí o 100% výsledku a pak to bude jinak.
Přesně tak brácho. Jestli sis všiml, jak je ta kůže šitá.... myslím že kvalita je hodně ale hodně - hodně daleko oproti běžným vozům střední třídy, kde je skura za doplatek. Opravdu je na tom voze vidět - a nejen na kůži, že se vůbec nejedná o levné auto.

Proto bych do toho absolutně nešel... navíc to není jen kůže, je tam spousta plastů, koberce a pod...

:idea: jediná šance by byla výměna z jiného vozu, tzn. musela by se sehnat totálka, což je absolutně nereálné.

Budeme sledovat evropský trh a uvidíme....

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1921
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv pro 13, 2007 08:51

U nas stal pred tydnem jeden modrej s béžovou kůží :) Delali mu no tom technickou a cifky.Ptal sem se jestli to nechce prodat a rekl ze jeste nevi. :?
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 13, 2007 09:33

Tož kdyby chtěl...

Ten byl ale na prodej nedávno, pokud se nemýlím. Aby to nebyl nějaký kus, co jde z ruky do ruky. To by chtělo dobře prohlídnout. :D

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1921
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv pro 13, 2007 12:22

Ty myslis ten ve vidni? :?:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 13, 2007 13:16

Nene, prodával ho někdo tady. Bylo to hned, když jsem se o AVANTIME začal zajímat, inzerovali ho normálně na tipcarsu. A pak zmizel. Vypadal moc hezky.

Uvidíme.

Sleduji i kusy v D a zrovna se mi líbil jeden fialový se světlou kůží, 1. majitel a taky už tam není. Je vidět, že se to trochu hýbe...

Nemáte někdo kontakt na rakouské a švýcarské inzertní servery?

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

tady se to ale...

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » úte pro 18, 2007 20:59

Tady na této diskusi je vidět, že zájem o Avantime stoupá. I když milovníci unisexistických německých vozů francouzský diamant Avantime pohřbili, jeho design nikdy neumře. To auto se dostalo do učebnice pro designéry!
Nejde jen o vzhled, ale rád si zavzpomínám na to skvělé ježdění, těch spousty krásných zážitků, radostí z jízdy.
Na Avantime se nedá zapomenout. Já na 100% vím, že se mi jednou Avantime vrátí do garáže...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon pro 24, 2007 00:09

AVANTIME …

Ahojte všichni.

Po měsících pátrání po vysněném voze jsem dospěl k názoru, že sehnat AVANTIME v barevné kombinaci, která by mi vyhovovala, a nezaplatit za něj poslední peníze se mi zřejmě nepodaří. Proto jsem se rozhodl jít cestou kompletní výměny čalounění za světlé. Byl jsem z několika míst ujištěn, že to není žádný problém a i finančně to vychází dost dobře - pro zajímavost, v Renaultu stojí kožený potah na jeden sedák cca 12 tis a koberec do auta 26 tis. , takže tudy cesta opravdu nevede. Samozřejmě čekám podobné ohlasy, jako na instalaci LPG , ale je mi to celkem jedno.

:arrow: Taky Vám chci k tomu LPG ještě něco napsat:
Možná si někdo zakládá na originálním stavu auta, já si za to ale nic nekoupím a proto na to zvysoka kašlu. Každý nechť si o tom myslí, co chce.
:!: AVANTIME je jen auto. Krásné, jedinečné, originální, ale je to jenom auto !!! Není to oltář, není to modla.
Chci ho pro radost a na ničem jiném mi nezáleží. Originální stav je jistě obdivuhodný, ale pro mě nemá absolutně žádnou cenu. Nechci veterána, chci auto! Na ježdění. Až budu chtít veterána, udělám si z něj veterána, což by připadalo v úvahu nejdřív za 20 let. Uvažovat o zachování vozu bez porušení a jakéhokoli zásahu má smysl pouze v případě, že bych ho měl jako druhý kousek pro vlastní potěšení na víkend a to vlastně nechci. Jinak běžný provoz auto za 10 let opotřebuje tak, že pokud se vůz později opravuje a uvádí do originálního stavu, musí se vždy rozebrat do šroubku, vše repasovat, přestříkat a samozřejmě se pokaždé mění čalounění, protože kůže v žádném případě cca 15-20 let provozu absolutně nemůže vydržet. Přihlížel jsem s otevřenými ústy „výrobě“ pár veteránů, takže mám jakous takous představu, co ten proces obnáší. To vše je taky důvod, proč se domnívám, že moderní přestavba na LPG vozidlo nijak nepoškozuje ani nedegraduje. Je to jednoduše vratný proces (včetně výměny velkého TP) Ale jak říkám, ať si každý dělá co chce.

:idea: Dlouho jsem váhal, až jsem se konečně odhodlal ke koupi toho brněnského kusu, jak mi ostatně radil i Viktor.

A tak jsme opět ze Standou velkým a Standou „malým“ sedli do velkého Espace IV a vydali se s kufrem peněz do Brna. Byl jich fakt kufr, protože jsem polovinu sumy dostal ve dvoustovkách, hahahahaha. :wink: Pánbů za ně zaplať. Když jsme u té ceny, AVANTIME začínal na 340 tis. V době, kdy jsme jej viděli byl za 280, dnes cena 250 tis. Nabídli jsme mailem 220 a přišla kladná odpověď. Samozřejmě jsme auto prověříli a zdá se čisté. Další prostor pro snížení ceny skýtalo tažné zařízení nezapsané v TP, s tím jsem tak trochu počítal.

Napíšu ještě pár věcí, protože každé info o tomto zvláštním voze je cenné. Můj příběh končí velice smutně a tak čtěte prosím dál, ještě chvilka nadšení...

Po příjezdu do bazaru nás AVANTIME čekal v předávací místnosti. Prohlédli jsme motorový prostor a nechali si auto zvednout.
Celý kovový rám karoserie je žárově pozinkovaný, není to vůbec nalakované, nemá žádnou povrchovou ochranu a samozřejmě po korozi ani stopy.
Zadní náprava je velice zvláštní, připadá mi jako hybrid mezi háčkem a tuhou nápravou, kterou připomíná i stabilizační panhardská tyč. Tento archaizmus mě trochu rozesmál. :roll:
Rezerva je neplnohodnotná, úzká a proto i její náhrada torzní LPG nádrží nepřipadá v úvahu. Benzínová nádrž je pod podlahou pod pravým zadním sedadlem. Motorový prostor je nepresovaný a nedá se tam vrazit ani malíček!!! Představa opravy je opravdu zlý sen. Oproti tomu startér je velmi dobře přístupný zespoda a je v mini mikroskopickém provedení. :D

Nikde jsme nenašli žádné stopy po havárii, snad jen vpravo na lemu takového plechu byly přistříknuté nějaké nečistoty, tak nevím. Rám karoserie je ale nepoškozený a žádné stopy rovnání nebo opravy jsme nenašli. Taky levý světlomet měl jiné označení než pravý, ale to nemusí nic znamenat. Skla byla všechna původní.

Obsluha bazaru nabídla, že to půjdem hned napsat, načež jsem jim odpověděl, že to půjdem projet, né napsat. A tak jsme jeli... Nejdřív pomalu, pak rychleji, rychle nebylo kde….

Dvojice Standa+Standa s kufrem peněz obsadili zadní křesla, Česťa si sedl za volant, bazarovščik vedle mne a jeli jsme. Cestou jsem byl několikrát směrován k bazaru, jako že to už stačí. Štval mě…ale to je jedno. Ještě před jízdou jsme byli upozornění na špatný kloub poloosy, načež nám hned bylo jasné, že nemá najeto70 tis, ale spíše 2x tolik. Cestou se objevil hluk ze zadní části vozu, kterou bazarovščik komentoval jako hlučné gumy. Jak brácha správně podotknul, těžko věřit, že Michelin Pilot Premacy jsou hlučné gumy. Takže ložisko, což znamená oba ložiska a zřejmě i s kotouči a to představuje 10 kkč. Kromě toho samozřejmě výfuk, protože v něm chrastily přepážky. Největším zklamáním byl motor, který je sice tichý a kultivovaný, nicméně obsahoval zřejmě nějakou vadu, protože pokud neměl 3000 ot., to auto zrychlovalo jak Felicie. Ale poruchy se všechny dají opravit. Převodovka má na hmotnost vozu příliš dlouhé stupně. Při vyšších otáčkách v záběru se do interiéru přenášel nějaký zvláštní rezonanční zvuk a vůbec kultivovanost se při tahu úplně ztratila. To mi dost vadilo. Jsou tady ale daleko smutnější věci, pro které jsem byl donucen svůj názor na AVANTIME změnit. :cry:

:arrow: Ujeli jsme asi 10 km. Při řízení se mě zmocnil zvláštní pocit, ale byl úplně opačný, než jsem čekal. :roll: Těžko se to dá slovy popsat, ale auto divně zatáčí, divně jede, divně brzdí. Nerozumím mu. :cry: Nedovedl jsem si představit, že s ním budu kamarádit…
...Je to jako když se beznadějně zamilujete do krásné holky a pak zjistíte, že se s ní nedá žít… :cry: :cry: :cry:

V porovnání s Espace IV je nesrovnatelně horší a to jak podvozkově, tak motoricky, o řízení ani nemluvím. Brzdy nikam netáhly a přesto se chovaly divně, neprůhledně, jako by se to auto nějak vlnilo(podezřívám zadní nápravu) a připomínaly mi brzdy na R21. Dávkování brzdného účinku neprobíhalo na žádné dráze, jen silou a bylo hrubé. Dále řízení. Je absolutně necitlivé, zpětná vazba je pojem zcela neznámý. Jako by to točilo s koly na jiném autě a vy jeli v přívěsu. Tyto věci už nesouvisí s poruchami, je to bohužel druhá tvář AVANTIME… :cry:
Myslím, že auto konstruovali tak dlouho, že použité technologie výrazně zaostaly za výjimečností tohoto vozu a zasadily mu těžkou ránu. Tento handicap je tak výrazný, že znehodnocuje obrovskou invenci a úsilí, věnované jedinečnému designu a výjimečnosti vozu. :(

Můj sen o AVANTIME se rozplynul a končí neslavně. Byl jsem strašně zklamaný a smutný, :cry: ale v hloubi duše trochu rád, že jsem jej nekoupil. Nemám možnost srovnání s jiným kusem, snad jestli dorazím na sraz a bude ho tam někdo mít. Nečekám zázraky, mám docela slušný odhad a tuším, jaký bude závěr. Nabídli nám ještě slevu, ale poděkoval jsem a jeli jsme. Myslím, že za 200 kkč by byl na prodej a opravy do 30 tis.

Nechci, aby jste si mé řádky vysvětlovali špatně, nechtěl jsem soudit, jen se podělit o své dojmy. V názoru mě ujistil prodávající v jednom nejmenovaném Renault salónu, když mi sdělil, že jeho šéf má taky Avantime, ale že to je spíše sběratelský kousek. Pro denní ježdění se ale absolutně nehodí.

Nikdy nepřestanu to auto obdivovat. Věřím, že tak jako předběhlo čas, čas časem srovná náskok, protože AVANTIME se nemůže změnit, může jen čekat. A náskok se zmenšuje.
Třeba se nám otevřou oči a svět opět spatří 10 let starý francouzský šperk. Třeba se stane hrdinou celovečerního flmu a bude se o něm mluvit a psát. Třeba se znova stane předmětem zájmu a vrátí se do konstrukční kanceláře, kde dostane nový podvozek s aktivní geometrií, hybridní pohon 4 x 4 s výkonem 300 koní, nové brzdy a 10 cm délky.
Nic víc totiž nepotřebuje.

Přeji mu to z celého srdce.

A Vám všem krásné vánoce !

česťa :cry:

:cry:
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4149
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon pro 24, 2007 12:57

Ahoj WC, tak to zní hodně smutně, nicméně jak jsi ve svém příspěvku naznačil na tom autě nebylo něco v pořádku (minimálně stav km).

Snad by byl někdo z majitelů Avantime ochoten nechat tě svézt se svým kouskem. Já měl možnost svézt se Švihákovým modrým šípem, sice jen kousíček, ale nezaznamenal jsem ani náznak problémů které popisuješ.
Ať už to budeš zkoušet, nebo na Avantime zanevřeš, bude to jako s tou holkou, časem se beznadějně zamiluješ do jiné se kterou se žít dá :wink:
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; ex. Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

Uf!

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » čtv pro 27, 2007 17:33

WC, upřímně a beze zloby, jsem rád, že jsis Avantime nekoupil. Ne ty, ale to auto nechtělo tebe! Už jen tvoje plány na výměnu interiéru a zprznění v podobě LPG...
Avantime má duši, poznal tvé úmysly, a tak dělal vše pro to, aby jsis ho neodvezl...
Jak píše Honza, to auto v Brně je podezřelý. Najezdil jsem s Avantimem 120000km, a to co jsem si mohl dovolit s ním, nedovolím si se žádným jiným autem. 100% brzdy, naprosto tiché pneumatiky, přepychové řízení.
2 ložiska kol se měnila kolem 100000km. Myslím, že brněnský Avantime má najeto 150- 200000km.
Dnes už bych Avantime na každodenní ježdění nechtěl, bylo by mi ho líto. Lituji, že jeho cena v českých bazarech tolik klesla (těžko vysvětlovat, že se jedná o bourané vozy z Francie a Německa), z Avantime je v čechách diamant pro socky, který tam chtějí prát plynový bomby, a nejlépe platit pouze povinné ručení.
Fajnšmekři, nechte si zajít chuť, a radši si kupte Kangoo, to je taky divný, neobvyklý. Tam těch "bomb" naperete třeba pět, a skoro nic to nežere. A interiér? Ten plast si mùžete stříkat každej měsíc jinou barvou...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:05, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3644
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » čtv pro 27, 2007 20:56

Petře, Petře...

Napsal jsi "upřímně a beze zloby" a ke konci článku už nás nazýváš sockama a cpeš mi obřidné kango. Fuj!
To je jako bych jezdil se sbíječkou! :D :D :D

Pochopitelně asi nedosáhnu Tvého formátu a nevysypu za AV 1700 tis. jednak proto, že je nemám, a taky proto, že to už ani nejde. :D :D :D
Co se týká LPG, nejsem na tom finančně špatně - klidně bych mohl jezdit na benzín, ale proč? Nerad pálím své peníze, protože se dají utratit podstatně užitečněji a příjemněji, než je prohnat výfukem.

Co se týče auta samotného, chtěl jsem doplnit informace, kterých je o tomto voze velice velice málo.

Mám pocit, že se z AVANTIME dělá to co není - a to taky trochu Tvoji zásluhou.

Vždyť i ty jsi svůj perfektní a vychvylovaný UFO Avantime prodal.

:arrow: Napsal jsem své dojmy tak jak jsem je cítil - jak říkám, po přesednutí do ESP IV jsem se cítil jako v autě o dvě generace novějším. A co se týče brzd a řízení, srovnání s mým obyčejným Megané II absolutně nesnesou !!! ...takže zůstává jen frajeřinka se všemi zvláštnostmi, které AVANTIME nabízí. Ale to je opravdu trochu málo...

Každý nechť posoudí sám. Taky mám v plánu si s AVANTIME ještě sjet, ale kupovat si ho nebudu.
:D
wecka :D

Následující Off Topic máte tady. (DDT)
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

wc

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » sob pro 29, 2007 09:13

Myslím, že bys měl zkusit jiný Avantime. V Berouně se prodával tmavě zelený, když ho jeden bazar přivezl, auto vypadalo jako banán- boční náraz.
Pak ho dali do kupy, a v inzerátu znělo- nikdy nehavarovaný...
Jak asi jezdí tenhle kousek, asi něco jako krab.

Avantime jsem prodal, protože přišla tuhá zima (4 měsíce v jednom kuse furt prosinec), a já zatoužil po SUV 4x4, Murano šlo pryč po půl roce, a Range Roveru se nemůžu zase zbavit, kvůli obsahu motoru.
Jedinou láskou byl opravdu Avantime, a i když bych mohl dnes psát cokoli, skutečně to auto jezdilo výborně...

Šťastný Nový rok Vám všem!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:03, celkem upraveno 1 x.

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » sob pro 29, 2007 09:24

A vysvětlím to oslovení "socky". Jsou auta, které si prostě dovolit každý nemůže. Nemyslím pořizovací cenu, ale celkové náklady.

Slova mého asistenta: Range Rover si může koupit kdokoli, pod milion seženeš rok 2003. Ale uživit to auto. Platit ručení, pojistky, servis AMT si účtuje 2400 Kč za hodinu práce...
Jenom podotknu, jsem plátce DPH, tak mám čtvrtletní přehled- jenom Range Rover 4,4i spáli za 3 měsíce benzínu za něco málo přes 50.000 Kč!
A to ho nepoužívám každý den! Jinak je to víc.
Avantime na tom není o moc líp. Při "tehdejších" cenách benzínu spotřeboval benzín za 15.000 Kč měsíčně, jezdil takřka každý den.

Povinné ručení je kolem 12.000 Kč pro obě auta, pojistka Avantimu byla 56.000 Kč a u Range Roveru 66.000 Kč ročně.

Kangoo jsem viděl jako jediné východisko, pokud mluvíš o LPG a o změně barvy interiéru.Avantime si to rozhodně nezaslouží.

Tvůj soud o Avantime je zkrátka nespravedlivý...
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:01, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti