Renault Avantime
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
no ja uz ho nemam ... mel jsem ho cca od 205-210tkm nebo nejak tak, za tu dobu se na nem dost vyradil ten mechanik, ale vsechno se ukazalo az po zmene - nedotesnene turbo - priruba na prirubu a jen jeden zavit, pri pretesneni hlavy nemeril blok - to delal 2-3x z toho jendou menena hlava ...
jinak problemy s motorem, nebyly - jeste teda remenice na klice a jeste ve 280tkm byly puvodni vstriky a pri prodeji ve 360 byl jeden porad puvodni
no doplatil jsem na turbo - pri rozborce a rovnani bloku, kdyz to puvodni mechanik neudelal hned poprve, jsme zjistili to turbo a par dalsich veci, tka se vse udelalo jak melo, ale po utesneni turba se tak do 10tkm sesypalo, uz jsem v tehc km nechtel davat repas za 8 nebo nove za 14, tka jsem narazil na problemy s turby z vrakace a uz jsem pak nemel ani silu to zkouset resit dal, tak slo z domu s KO turbem
ale slzu jsem zamackl ...
jinak satis mel ve 4 do italie spotrebu 6,3 na 18"kolech, dlouhodobe jsem jezdil mezi 7,2-8,5 podle toho jak se kombinovalo mesto s delsi cestou
no a u te hlavy - tim jak chodily spatne pisty proti ventilum (poprve to bylo jen malicko) tak se ta osa vytrhla z hlavy ven a kdyz uz byla volna, tka to delalo totalni bordel a pak ji to prerazilo - je totak 2cm silna trubicka... ale to bylo asi tim, ze uz jsem s tim umirajicim motorem musel nejak doskakat aspon do odstavneho pruhu na dalnici
hele ja si treba do espace radsi vezmu 2,2 nez 1,9...
proste kdyz das co je potreba a setrne se k tomu budes chovat, tak to musi vydrzet a ten chod motoru kdyz byl v pohode - i po 350tkm - byl jemnejsi nez sharan 2,0 2013 nebo 1,6 octavie ...
jinak problemy s motorem, nebyly - jeste teda remenice na klice a jeste ve 280tkm byly puvodni vstriky a pri prodeji ve 360 byl jeden porad puvodni
no doplatil jsem na turbo - pri rozborce a rovnani bloku, kdyz to puvodni mechanik neudelal hned poprve, jsme zjistili to turbo a par dalsich veci, tka se vse udelalo jak melo, ale po utesneni turba se tak do 10tkm sesypalo, uz jsem v tehc km nechtel davat repas za 8 nebo nove za 14, tka jsem narazil na problemy s turby z vrakace a uz jsem pak nemel ani silu to zkouset resit dal, tak slo z domu s KO turbem
ale slzu jsem zamackl ...
jinak satis mel ve 4 do italie spotrebu 6,3 na 18"kolech, dlouhodobe jsem jezdil mezi 7,2-8,5 podle toho jak se kombinovalo mesto s delsi cestou
no a u te hlavy - tim jak chodily spatne pisty proti ventilum (poprve to bylo jen malicko) tak se ta osa vytrhla z hlavy ven a kdyz uz byla volna, tka to delalo totalni bordel a pak ji to prerazilo - je totak 2cm silna trubicka... ale to bylo asi tim, ze uz jsem s tim umirajicim motorem musel nejak doskakat aspon do odstavneho pruhu na dalnici
hele ja si treba do espace radsi vezmu 2,2 nez 1,9...
proste kdyz das co je potreba a setrne se k tomu budes chovat, tak to musi vydrzet a ten chod motoru kdyz byl v pohode - i po 350tkm - byl jemnejsi nez sharan 2,0 2013 nebo 1,6 octavie ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Renault Avantime
Tak to jsem rád, že i po těch tvých trápeních, který zřejmě fakt posral ten tvůj jako mechanik, by sis ten motor klidně vzal znovu. Je to tak, musí mít to, co má mít a musí makat bez problémů.
A co máš teda za auto teď?
A co máš teda za auto teď?
Re: Renault Avantime
Teď, když Rencek vypiloval nafťák k dokonalosti a jeho 2.0 dCi patří k nejlepším na světě, i Mercedes si je bere do svých menších modelů, tak budou končit a já mám nafťáky tak rád kvůli svým vlastnostem. Místo toho budeš bzučet s elektromibilem nebo pískat s malolitrážníkem s obřím turbem, aby to jelo, nechápu.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
no hele ja kdyz u Piviho videl tu spoust, pak u noveho mechanika tady v miste bydliste jsem videl to turbo a zjistil, jak byl krivy ten blok .. .(prvni fouknuti bylo kvuli vyhratemu konektoru sahary, ale prehralo se t ocestou na dovolenou... pak to opravil tne "expert", po roce tlakovalo znovu, vymenila se hlava, po roce tlakovalo znovu, ale uz u noveho mechanika .. zmeril se blok a bylo jasno ...), opravdu si myslim, ze i ten motor by vydrzel bez problemu, kdyby pri prvni oprave hlavy byly pouzite pripravky a srovnal se hned blok, ale to jsem tomu rozumel uplny prd a navic kdyzj sem nekam dojel se satisem, tak se mi vysmali, ze nejdriv za dva mesice budou mit cas na opravu hlavy (servisy, kde delali francouze) a nebo rekli, ze to auto neznaji, ze do toho vrtat nebudou ... pak me poslali za timhle expertem, ze vozi auta a ze ma hodne francouzu ... ze byto mohl udelat
s elektrikou v aute jsem problem nemel vubec, vlastne jediny problem byly na satisu napravy - spis teda zadni, ale za asistence Piviho taky vyreseno- jen cas od casu (cca po 40tis km) ulozeni zadniho stabilizatoru v renaultu za 700,-
predek byl casto taky KO, ale po vymene mechanika jsem zjistil, ze daval kulaky z masla - jasne, objednam vam TRW, pak jsem si je jednou objednal sam pres Granex - odkaz na shop tu je v sekci prodej - a svete div se, vydrzelo to skoro 2x tolik ... takze faktura sice rika TRW, ale na aute bylo asi neco typu Starline ...
no bohuzel ve chvili, kdy jsem dostal sluzebni auto a musel jsem jezdit hodne po svete, tak satis zacal chatrat a jel jsem s nim treba 2-3x za mesic, ke konci uz tak 1x za mesic... ale jak rikam, od vymeny mechanika a opravy "prasaren" bylo vse OK - pak az to turbo kleklo, ale to pripisuju te prasarne s neutesnenou prirubou a jednim utazenym trnem ze tri .. myslim, ze si turbo "ufukovalo" a pak jsme mu to utesnili a bylo po vsem
od vymeny lozisek u piviho jsme lil olej od ELFu 5W40 po 15000km a vse bez problemu... pak slo auto do sveta s KO turbem a borec vymenil turbo a prodal to, ale pri te prilezitosti vymenil rozvody a udelal to taky jen na rysky - byl to takoy ten domaci kutil ... no a par mesicu na to byl zas na prodej s hlucnym motorem ... uplne mi toho bylo lito
ted... ted jsem traged v Octavii - mam jen sluzebni trojkovou oc*cavku s 1,6TDi ve vybave ACTIVE - ale aspon mi priplatili za dalkovy central a zadni sterac ... ale loketku ani jine vymozenosti nemam :/
doma je pak jeste safrane 3,0V6 prestaveny na manual ...
jeste teda 2008 master - ten je pohodlnejsi nez ta octavia - kdyz jsem s nim jel do prahy tak jsem nebyl znicenej jako z toho strepu z boleslavi ...
koukam ale po lagune coupe - jednu mi prodali pred nosem a na druhou jsem se byl koukat a uplne me to chytlo, jen to byla ocividna bouracka .. ale jsem si jisty tim, ze L3C nutne potrebuju
no a co se dieslu tyka, myslim si, ze to tak horke azase nebude s tim koncem, ze to je jen bublina
s elektrikou v aute jsem problem nemel vubec, vlastne jediny problem byly na satisu napravy - spis teda zadni, ale za asistence Piviho taky vyreseno- jen cas od casu (cca po 40tis km) ulozeni zadniho stabilizatoru v renaultu za 700,-
predek byl casto taky KO, ale po vymene mechanika jsem zjistil, ze daval kulaky z masla - jasne, objednam vam TRW, pak jsem si je jednou objednal sam pres Granex - odkaz na shop tu je v sekci prodej - a svete div se, vydrzelo to skoro 2x tolik ... takze faktura sice rika TRW, ale na aute bylo asi neco typu Starline ...
no bohuzel ve chvili, kdy jsem dostal sluzebni auto a musel jsem jezdit hodne po svete, tak satis zacal chatrat a jel jsem s nim treba 2-3x za mesic, ke konci uz tak 1x za mesic... ale jak rikam, od vymeny mechanika a opravy "prasaren" bylo vse OK - pak az to turbo kleklo, ale to pripisuju te prasarne s neutesnenou prirubou a jednim utazenym trnem ze tri .. myslim, ze si turbo "ufukovalo" a pak jsme mu to utesnili a bylo po vsem
od vymeny lozisek u piviho jsme lil olej od ELFu 5W40 po 15000km a vse bez problemu... pak slo auto do sveta s KO turbem a borec vymenil turbo a prodal to, ale pri te prilezitosti vymenil rozvody a udelal to taky jen na rysky - byl to takoy ten domaci kutil ... no a par mesicu na to byl zas na prodej s hlucnym motorem ... uplne mi toho bylo lito
ted... ted jsem traged v Octavii - mam jen sluzebni trojkovou oc*cavku s 1,6TDi ve vybave ACTIVE - ale aspon mi priplatili za dalkovy central a zadni sterac ... ale loketku ani jine vymozenosti nemam :/
doma je pak jeste safrane 3,0V6 prestaveny na manual ...
jeste teda 2008 master - ten je pohodlnejsi nez ta octavia - kdyz jsem s nim jel do prahy tak jsem nebyl znicenej jako z toho strepu z boleslavi ...
koukam ale po lagune coupe - jednu mi prodali pred nosem a na druhou jsem se byl koukat a uplne me to chytlo, jen to byla ocividna bouracka .. ale jsem si jisty tim, ze L3C nutne potrebuju
no a co se dieslu tyka, myslim si, ze to tak horke azase nebude s tim koncem, ze to je jen bublina
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Renault Avantime
Proto si všechno udělám sám, když to umím, i když nejsem automechanik, ale pustím se úplně do všeho, vyučil mě už neboštík, co u nás dělal automechanika v práci. No nevím, konkrétně Rencek + pár dalších automobilek s nafťákama definitivně končí, nechají 2-3 roky doběhnout ty jejich poslední motory, ale už do vývoje neinvestují ani korunu, je to škoda. Uvidíme, co vymyslí Mazda, ta se dala jiným směrem než ostatní, žádný malolitrážníky s turbama ze závoďáku, ale 2l nahoru, akorát bude naftový motor spalovat benzín. Celý to překopali, žádný čerpadlo, trysky, to nejdražší zmizí a podle už jejich nějakých testů, je ten motor o hodně výkonnější a přitom mnohem úspornější, údajně mají slibovat spotřebu 2l/100 km, to by byla výhra.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
ja bohuzel nemam kdy, kde ani toho zas tak moc nezvladnu
no podle RNNEWS.cz (sleduji hlavne na facebooku) ta zprava na novinkach byla kachna
no na 2l/100 si pockam o vikendu jsem se byl lecit projizdkou v 3,0 V6 24 safranu a naftu ani nepotrebuju, jen kdyz jsem zacal vysvetlovat pilotum v levem pruhu, ze mi to jede, tak nebyl problem jet za 14l/100
ale zas ten zvuk a ten usmev kdyz si to krasne zabrumla ...
no podle RNNEWS.cz (sleduji hlavne na facebooku) ta zprava na novinkach byla kachna
no na 2l/100 si pockam o vikendu jsem se byl lecit projizdkou v 3,0 V6 24 safranu a naftu ani nepotrebuju, jen kdyz jsem zacal vysvetlovat pilotum v levem pruhu, ze mi to jede, tak nebyl problem jet za 14l/100
ale zas ten zvuk a ten usmev kdyz si to krasne zabrumla ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
Jen tak pro oziveni - nakonec i ja jsem nakazen a poridil jsem Avantime - 3,0V6 Privilege bez navi a s cernym vnitrkem a myslim, ze auto bylo Tommy Forsage - nekde tu byla popsana SPZ 9Ax xxxx - psal, ze byval na vinohradske tusim ... pak ho mel jiny uzivatel odsud a byl pro zmenu v Libni ... no a ted .... tradaaaaa
musim rict, ze uz jsem vzdaval nadeji, ze do neceho zapadnu tak, jako do satise, ale byl to omyl ... je to proste jina kultura ..
ted me cekaji rozvody a poloosa (kvuli kloubu), pri te prilezitosti udelam i svicky, civky a klinak...
pak nejake kosmeticke hlouposti - predevsim podpisy prazskeho provozu a odstraneni samolepek ze skel a narazniku
s uzivatelem Nenca jsem v kontaktu - rozumej - otravuju ho po SZ - kdo tu je dal aktivni s timto skvostem?
musim rict, ze uz jsem vzdaval nadeji, ze do neceho zapadnu tak, jako do satise, ale byl to omyl ... je to proste jina kultura ..
ted me cekaji rozvody a poloosa (kvuli kloubu), pri te prilezitosti udelam i svicky, civky a klinak...
pak nejake kosmeticke hlouposti - predevsim podpisy prazskeho provozu a odstraneni samolepek ze skel a narazniku
s uzivatelem Nenca jsem v kontaktu - rozumej - otravuju ho po SZ - kdo tu je dal aktivni s timto skvostem?
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Avantime
Gratuluju k pěknému kousku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
diky, snad po rozvodech bude delat jen radost
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- Mustang
- Senior member
- Příspěvky: 1071
- Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
Tak schvalně kolik je tu členů s Avantime co by dali sraz, nedělam si iluze že se ozve hned desitky majitelu, nicmene krom mě vím ještě o dalších dvou majitelu, kteří by se určite nebranili srazu ?
Créateur d´Automobiles
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
Re: Renault Avantime
Tady.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
Proc by ne
V kvetnu bude navic ve slovinsku
V kvetnu bude navic ve slovinsku
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Renault Avantime
No já bych se tak rád zůčastnil čehokoliv, kde by bylo víc hrdých majitelů tohoto skvostu. Jenže si netroufám dál, něž max sto km od Ostravy. Zlobí mě totiž škrtící klapka a motor mi občas skočí do nouzáku. A myslím že i turbo není v nejlepší kondici. A k tomu spousta dalších drobností do kterých se musím někdy pustit. Je na mazlíkovi práce jak na kostele. K tomu jsem se rozhodl stavět barák, takže ubude čas i potřebné finance. Takže kdyby jste pořádali něco na severní Moravě tak jsem tam. Neznám totiž osobně nikoho kdo tohle má a nebaví mě pořád poslouchat že to auto je divné nebo dokonce hnusné a nebo že až se mi něco pokazí tak se z toho podělám. No však to možná znáte dobře.
Nyní :
Renault Laguna III GT Grandtour 2,0 dCi
Renault Avantime 3,0 V6
Kdysi : Renault Avantime 2,0T,Renault Laguna II Grandtour 2,0 16V LPG,Renault Vel Satis 2,0T,Citroen Xantia 1,8 16V LPG,Honda Civic 1,7,Nissan Micra 1,0 16v LPG,Renault Laguna II Grandtour 1,9 dCi,Peugeot 405 1,9 TD,Renault 19 1,4
Renault Laguna III GT Grandtour 2,0 dCi
Renault Avantime 3,0 V6
Kdysi : Renault Avantime 2,0T,Renault Laguna II Grandtour 2,0 16V LPG,Renault Vel Satis 2,0T,Citroen Xantia 1,8 16V LPG,Honda Civic 1,7,Nissan Micra 1,0 16v LPG,Renault Laguna II Grandtour 1,9 dCi,Peugeot 405 1,9 TD,Renault 19 1,4
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
chlapci, kdo mate FB, zkuste se pridat do skupiny - Avantime Club CZ
treba nas dame par dohromady a neco vymyslime
treba nas dame par dohromady a neco vymyslime
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Renault Avantime
Netušíte někdo jestli se v Ava dají použít tlumiče z Espasa? Přímo na něj je v nabídce obvyklých prodejců jedno velký kulový...
Avantime 2.0T Privilége teď, předtím: 1995 Rover 620 Ti, 1991 Chevrolet Lumina APV 3.1 V6, 1988 Saab 900 2.0i, 1978 Chevrolet Caprice Classic V8 5.7, 1996 Honda Accord 2.0i, 1998 Oldsmobile Aurora 4.0 V8, 1998 BMW E39 528i T. AT, 2000 Citroen XM 3.0 V6, 1995 Mitsubishi Galant 2.0i, 1997 Citroen Xantia Break 1.8i, 1995 Buick Riviera 3.8i V6 Supercharged, 1992 Renault Nevada 2.2i GTX (5 let), 1973 VAZ 2101 1.2
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
Monroe, konkretni typ, neco od sachs a gabriel myslim (v6), ale pruziny ne...
Pro 2,0t nevim jiste
Pro 2,0t nevim jiste
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Renault Avantime
zdarec,
tlumiče na avantima dělá (dělal) Koni - koukněte na ebay ( já tam kupoval před cca 2 lety celou sadu za 500€)
Vít
tlumiče na avantima dělá (dělal) Koni - koukněte na ebay ( já tam kupoval před cca 2 lety celou sadu za 500€)
Vít
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Avantime
Koni uz je cca rok nedostupne, jde to resit pres monroe a sachs, ale pruziny ne
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů