Renault Avantime
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Jak z toho ven...
Když já mám těch modelů Avantime celkem 7. Na každý den jeden! Budu je měnit, tak jako kalhotky, jen si na tangách přežehlím puky, abych se cítil jako chlap
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 20:11, celkem upraveno 1 x.
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
.....od té doby co nám spadl muezín z minaretu, jsme se tak nazasmáli...
Patrik Ryan: "Jak jsem vyhrál válku"
S tím žehlením jsi mě opravdu dostal.
Patrik Ryan: "Jak jsem vyhrál válku"
S tím žehlením jsi mě opravdu dostal.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Něco nového pane Petře?
Nebo žeby -
A pak - Kuk ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nebo žeby -
A pak - Kuk ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
AVANTIME – první dojmy
napsat něco k tomuto vozu je úkol opravdu nelehký...
a protože se o něj již chvíli zajímám, vydali jsme se s bráchou a synovcem jeho ESP IV do Brna , kde se jeden kousek nachází. Po příjezdu do bazaru na nás vykukovala nenápadná příď vozu z řady nikterak zajímavých aut, přičemž musím říct, že byste si AVANTIME ani nevšimli (pokud jej zrakem nehledáte). Okamžitě mě napadlo několik prostých úprav, které by přední část výrazně zatraktivnily, ale k tomu někdy později.
Auto jsme obešli a zběžně prohlédli. Obsluha bazaru nám ochotně zapůjčila klíčky. Rozčarování začalo položením ruky na kliku, kdy sklo poskočilo o 2 centimetry níže a povolily zámky (jsou tam 2 !). Poměrně nezvykle silným (ale úměrným) tahem jsem dveře otevřel – tady by mělo být spíše „odsunul“, protože nerovnoramenný paralelogramový mechanizmus je jakoby přesune vpřed a do boku, přičemž umožní jejich vychýlení pod úhlem. Kdo na to není připraven, spadne mu čelist. Tohle jsem samozřejmě věděl, nicméně i tak byl dojem z této technické finesy přímo zdrcující....
Po nasednutí do vozu a zavření dveří sklo ochotně poskočilo zpět. AVANTIME nemá kartu, startuje se klasicky klíčem. Auto vzniklo v době, kdy byly kartové systémy vyvíjeny a tak je to možná dobře. Motor ochotně naskočil s nevídanou lehkostí a absolutně bez žádných vibrací a bez jediného otřesu !!!! Vyjel jsem před řadu aut a vystoupil. Náhodný návštěvník bazaru, pohybující se na jízdním kole, nezkrotil svou zvědavost a přišel se také podívat, co že to tam máme.
Uchopením za ucho sedadla (jde to dost ztuha) jsem sklopil opěrák, odsunul sedadlo vpřed a nastoupil dozadu. Po spuštění obou bočních okýnek se otevře celý boční prostor vozu a dojem z výhledu ze zadních sedadel je nepopsatelný. Zmíněný přičumovatel pochopil, že nejde o normální auto a někde se zbavil svého bicyklu, aby mohl AVANTIME taky trochu zrakem opotřebovat. Posez vzadu je královský, sedadla nejsou sedadly v pravém slova smyslu, ale širokými křesly s maximálním pohodlím. Dokonce posez vzadu uprostřed není tak hrozný, každopádně na daleké cestování to určitě vhodné místo není. Trochu škoda, že dvěma 190cm postavám sedícím za sebou nějaký ten centimetřík délky vozu do ideálního stavu chybí. Zadní okna při otevírání a zavírání vykonávají zvláštní pohyb (s ohledem na těsnící manžetu k přednímu sklu) a pohybují se po křivé dráze. Také mě mrzelo, že nejsou vybavena dojezdy (nebo to bylo pokažené). Tlačítka bylo nutno držet po celou dobu pohybu skla. Přední sedadla se pohybují mechanicky, pouze bederní opěrky a zdvih sedadla řidiče je elektrický. Oba sedáky jsou maximálně pohodlné a prošití kůže je velmi vkusně řešené. Vnitřní část palubní desky je z měkkého materiálu, připomínajícího kůži. Po celé šířce vozu se táhla luxusní hliníková lišta se vzorem karbonové struktury, kterou je možno objevit i na vnitřních rukojetích dveří. Před řadící pákou je jakýsi šuplík, skrývající ovladač audiosoustavy (tato se zřejmě ani jinde ovládat nedá (vyjma ovladače pod volantem). Přerostlá postava ovšem kolenem šuplíček občas nechtěně otevře, je potřeba si sedadla posunout dál. Přístrojový panel poněkud vývojově zešedivěl, nicméně i jednoduchá změna odstínu podsvícení na elegantní modrou by hodně pomohla. Dále jedna nehezká věc – ovladače stahování oken vystupují ze dveří zrovna v místě, kde mám koleno. Volant také není možné posouvat nahorů a dolů, pouze vpřed a vzad a ještě tak málo, že to v podstatě nemá ani smysl. Toto jsou maličkosti, které je potřeba zkousnout za cenu snížení ceny vozu z 1680 tis na cca 280 tis.
S autem jsem bohužel ujel jen cca 100m. Třílitrový šestiválec je absolutně kultivovaný a tichý, ani nevíte, že jste omylem přišlápli plyn a točí 4000 ot. naprázdno. Řazení a spojka šly zcela lehce, řízení 100%. Nechtěli jsme loudit jízdu po cestě, na to přijde řada později.
Samozřejmě neuvažuji o jiném motoru, než je tento, vrazit do AVANTIME diesel musí být přímo barbarsví. Autu by slušela automatická převodovka, bohužel takový kus je cenou kolem a nad 400 tis a výběr je i v německu malý. Motorový prostor se skvěl čistotou, všechno bylo řádně na svých místech a v pořádku. Očumovatel žasnul nad množstvím půllitrů pod kapotou a zdálo se, že svůj bicykl nenajde nebo ho snad už ani hledat nebude...
Zavazadelník je rozdělen na dvě schrány – horní a spodní. Zřejmě to má nějaký (mě skrytý) význam. Okamžitě se spolu se skoro bývalým cyklistou rozběhla debata, co se v kufru dá nebo nedá převézt, ale to je celkem jedno. Nabízí se varianta umístění toroidní LPG nádrže pod auto a přemístění rezervy (neplnohodnotné) do spodní části. Zůstane tak menší kufr, který ovšem postačí běžným potřebám. Navíc se mi docela příčí v souvislosti s instalací LPG vrtat nějaké velké díry do tohoto unikátního vozidla.
...pokročil čas a bylo třeba se rozloučit. Cyklista našel odhozený bicykl, nasedl a s kroucením hlavy odjel. Měl zjevně auta plnou hlavu a přilba mu byla malá. Doufám, že dojel dobře. A my jsme si taky neodpustili pár posledních pohledů a jeli domů.
Závěrem co říct...... absolutně jedinečné a neopakovatelné auto, skvělá pohonná jednotka (z pohledu hlučnosti a kultivovanosti chodu), jedinečné a uchvacující řešení dveřního mechanizmu, parádní sedačky, skvělý posez a výhled. Co je autu potřeba odpustit, je pár technických detailů poplatných období 1999 – 2001. Černá kůže také patří spíše do německé limuzíny, která vozí vážené pány v brýlích, oblečené v prvotřídních oblecích renomovaných světových značek, ale do tohoto avantgardního a nadčasového vozu se absolutně nehodí.
AVANTIME je určen pro všechny, kteří se jej nebojí a chtějí demonstrovat svoji příslušnost k netradičnu, nekonečnu a zároveň nejlepším způsobem prezentovat obdiv k technickým raritám a cítit jej také jako poděkování padlé automobilce MATRA, která tento skvost vytvořila. Neboť ona je zde pravý TVŮRCE AUTOMOBILŮ.
Toť vše, snad někdy příště a dál....
Vaše wc
napsat něco k tomuto vozu je úkol opravdu nelehký...
a protože se o něj již chvíli zajímám, vydali jsme se s bráchou a synovcem jeho ESP IV do Brna , kde se jeden kousek nachází. Po příjezdu do bazaru na nás vykukovala nenápadná příď vozu z řady nikterak zajímavých aut, přičemž musím říct, že byste si AVANTIME ani nevšimli (pokud jej zrakem nehledáte). Okamžitě mě napadlo několik prostých úprav, které by přední část výrazně zatraktivnily, ale k tomu někdy později.
Auto jsme obešli a zběžně prohlédli. Obsluha bazaru nám ochotně zapůjčila klíčky. Rozčarování začalo položením ruky na kliku, kdy sklo poskočilo o 2 centimetry níže a povolily zámky (jsou tam 2 !). Poměrně nezvykle silným (ale úměrným) tahem jsem dveře otevřel – tady by mělo být spíše „odsunul“, protože nerovnoramenný paralelogramový mechanizmus je jakoby přesune vpřed a do boku, přičemž umožní jejich vychýlení pod úhlem. Kdo na to není připraven, spadne mu čelist. Tohle jsem samozřejmě věděl, nicméně i tak byl dojem z této technické finesy přímo zdrcující....
Po nasednutí do vozu a zavření dveří sklo ochotně poskočilo zpět. AVANTIME nemá kartu, startuje se klasicky klíčem. Auto vzniklo v době, kdy byly kartové systémy vyvíjeny a tak je to možná dobře. Motor ochotně naskočil s nevídanou lehkostí a absolutně bez žádných vibrací a bez jediného otřesu !!!! Vyjel jsem před řadu aut a vystoupil. Náhodný návštěvník bazaru, pohybující se na jízdním kole, nezkrotil svou zvědavost a přišel se také podívat, co že to tam máme.
Uchopením za ucho sedadla (jde to dost ztuha) jsem sklopil opěrák, odsunul sedadlo vpřed a nastoupil dozadu. Po spuštění obou bočních okýnek se otevře celý boční prostor vozu a dojem z výhledu ze zadních sedadel je nepopsatelný. Zmíněný přičumovatel pochopil, že nejde o normální auto a někde se zbavil svého bicyklu, aby mohl AVANTIME taky trochu zrakem opotřebovat. Posez vzadu je královský, sedadla nejsou sedadly v pravém slova smyslu, ale širokými křesly s maximálním pohodlím. Dokonce posez vzadu uprostřed není tak hrozný, každopádně na daleké cestování to určitě vhodné místo není. Trochu škoda, že dvěma 190cm postavám sedícím za sebou nějaký ten centimetřík délky vozu do ideálního stavu chybí. Zadní okna při otevírání a zavírání vykonávají zvláštní pohyb (s ohledem na těsnící manžetu k přednímu sklu) a pohybují se po křivé dráze. Také mě mrzelo, že nejsou vybavena dojezdy (nebo to bylo pokažené). Tlačítka bylo nutno držet po celou dobu pohybu skla. Přední sedadla se pohybují mechanicky, pouze bederní opěrky a zdvih sedadla řidiče je elektrický. Oba sedáky jsou maximálně pohodlné a prošití kůže je velmi vkusně řešené. Vnitřní část palubní desky je z měkkého materiálu, připomínajícího kůži. Po celé šířce vozu se táhla luxusní hliníková lišta se vzorem karbonové struktury, kterou je možno objevit i na vnitřních rukojetích dveří. Před řadící pákou je jakýsi šuplík, skrývající ovladač audiosoustavy (tato se zřejmě ani jinde ovládat nedá (vyjma ovladače pod volantem). Přerostlá postava ovšem kolenem šuplíček občas nechtěně otevře, je potřeba si sedadla posunout dál. Přístrojový panel poněkud vývojově zešedivěl, nicméně i jednoduchá změna odstínu podsvícení na elegantní modrou by hodně pomohla. Dále jedna nehezká věc – ovladače stahování oken vystupují ze dveří zrovna v místě, kde mám koleno. Volant také není možné posouvat nahorů a dolů, pouze vpřed a vzad a ještě tak málo, že to v podstatě nemá ani smysl. Toto jsou maličkosti, které je potřeba zkousnout za cenu snížení ceny vozu z 1680 tis na cca 280 tis.
S autem jsem bohužel ujel jen cca 100m. Třílitrový šestiválec je absolutně kultivovaný a tichý, ani nevíte, že jste omylem přišlápli plyn a točí 4000 ot. naprázdno. Řazení a spojka šly zcela lehce, řízení 100%. Nechtěli jsme loudit jízdu po cestě, na to přijde řada později.
Samozřejmě neuvažuji o jiném motoru, než je tento, vrazit do AVANTIME diesel musí být přímo barbarsví. Autu by slušela automatická převodovka, bohužel takový kus je cenou kolem a nad 400 tis a výběr je i v německu malý. Motorový prostor se skvěl čistotou, všechno bylo řádně na svých místech a v pořádku. Očumovatel žasnul nad množstvím půllitrů pod kapotou a zdálo se, že svůj bicykl nenajde nebo ho snad už ani hledat nebude...
Zavazadelník je rozdělen na dvě schrány – horní a spodní. Zřejmě to má nějaký (mě skrytý) význam. Okamžitě se spolu se skoro bývalým cyklistou rozběhla debata, co se v kufru dá nebo nedá převézt, ale to je celkem jedno. Nabízí se varianta umístění toroidní LPG nádrže pod auto a přemístění rezervy (neplnohodnotné) do spodní části. Zůstane tak menší kufr, který ovšem postačí běžným potřebám. Navíc se mi docela příčí v souvislosti s instalací LPG vrtat nějaké velké díry do tohoto unikátního vozidla.
...pokročil čas a bylo třeba se rozloučit. Cyklista našel odhozený bicykl, nasedl a s kroucením hlavy odjel. Měl zjevně auta plnou hlavu a přilba mu byla malá. Doufám, že dojel dobře. A my jsme si taky neodpustili pár posledních pohledů a jeli domů.
Závěrem co říct...... absolutně jedinečné a neopakovatelné auto, skvělá pohonná jednotka (z pohledu hlučnosti a kultivovanosti chodu), jedinečné a uchvacující řešení dveřního mechanizmu, parádní sedačky, skvělý posez a výhled. Co je autu potřeba odpustit, je pár technických detailů poplatných období 1999 – 2001. Černá kůže také patří spíše do německé limuzíny, která vozí vážené pány v brýlích, oblečené v prvotřídních oblecích renomovaných světových značek, ale do tohoto avantgardního a nadčasového vozu se absolutně nehodí.
AVANTIME je určen pro všechny, kteří se jej nebojí a chtějí demonstrovat svoji příslušnost k netradičnu, nekonečnu a zároveň nejlepším způsobem prezentovat obdiv k technickým raritám a cítit jej také jako poděkování padlé automobilce MATRA, která tento skvost vytvořila. Neboť ona je zde pravý TVŮRCE AUTOMOBILŮ.
Toť vše, snad někdy příště a dál....
Vaše wc
Naposledy upravil(a) wc dne pon říj 29, 2007 18:01, celkem upraveno 15 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Pozoroval si pečlivě čas? 10 z 9 hodinářů odpřísahne že se zastavil....dokonce i průvodčí na trase Erfurt-Nafurt-Jerevan si hypnoticky nahlas přemítal Mecanique Aviation et Traction...Avantgarde voiture fantastique...spiritus sanktiwc píše:AVANTIME – první dojmy
napsat něco k tomuto vozu je úkol opravdu nelehký...
a protože po něm již nějakou dobu pokukuji, vydali jsme se s bráchou a synovcem jeho ESP IV do Brna , kde se jeden kousek nachází. Po příjezdu do bazaru na nás vykukovala nenápadná příď vozu z řady nikterak zajímavých aut, přičemž musím říct, že byste si AVANTIME ani nevšimli (pokud jej zrakem nehledáte). Okamžitě mě napadlo několik prostých úprav, které by přední část výrazně zatraktivnily, ale k tomu někdy později.
Auto jsme obešli a zběžně prohlédli. Obsluha bazaru nám ochotně zapůjčila klíčky. Rozčarování začalo položením ruky na kliku, kdy sklo poskočilo o 2 centimetry níže a povolily zámky (jsou tam 2 !). Poměrně nezvykle silným (ale úměrným) tahem jsem dveře otevřel – tady by mělo být spíše „odsunul“, protože nerovnoramenný paralelogramový mechanizmus je jakoby přesune vpřed a do boku, přičemž umožní jejich vychýlení pod úhlem. Kdo na to není připraven, spadne mu čelist. Tohle jsem samozřejmě věděl, nicméně i tak byl dojem z této technické finesy přímo zdrcující....
Po nasednutí do vozu a zavření dveří sklo ochotně poskočilo zpět. Nemá kartu, startuje se klasicky klíčem. Auto vzniklo v době, kdy byly kartové systémy vyvíjeny a tak je to možná dobře. Motor ochotně naskočil s nevídanou lehkostí a absolutně bez žádných vibrací a bez jediného otřesu !!!! Vyjel jsem před řadu aut a vystoupil.Náhodný návštěvník bazaru, pohybující se na jízdním kole nezkrotil svou zvědavost a přišel se také podívat, co že to tam máme.
Uchopením za ucho sedadla (jde to dost ztuha) jsem jej sklopil, odsunul vpřed a nastoupil dozadu. Po spuštění obou bočních okýnek se otevře celý boční prostor vozu a dojem z výhledu ze zadních sedadel je nepopsatelný. Zmíněný přičumovatel pochopil, že nejde o normální auto a někde se zbavil svého bicyklu, aby mohl AVANTIME taky trochu zrakem opotřebovat. Posez vzadu je královský, sedadla nejsou sedadly v pravém slova smyslu, ale širokými křesly s maximálním pohodlím. Dokonce posez vzadu uprostřed není tak hrozný, ale na daleké cestování to určitě vhodné místo není. Škoda, že dvěma 190cm postavám sedícím za sebou nějaký ten centimetřík délky vozu do ideálního stavu chybí. Zadní okna při otevírání a zavírání vykonávají zvláštní pohyb (s ohledem na těsnící manžetu k přednímu sklu) a pohybují se po křivé dráze. Za nedostatek považuji, že nejsou vybavena dojezdy (nebo to bylo pokažené). Tlačítka bylo nutno držet po celou dobu pohybu skla. Přední sedadla se pohybují mechanicky, pouze bederní opěrky a zdvih sedadla řidiče je elektrický. Oba sedáky jsou maximálně pohodlné a prošití kůže je velmi vkusně řešené. Tlačítko vyhřívání sedáku řidiče bylo pokažené - drobnost. Vnitřní část palubní desky je z měkkého materiálu, připomínajícího kůži. Po celé šířce vozu se táhla luxusní hliníková lišta se vzorem karbonové struktury, kterou je možno objevit i na vnitřních rukojetích dveří. Před řadící pákou je jakýsi šuplík, skrývající ovladač audiosoustavy (tato se zřejmě ani jinde ovládat nedá (vyjma ovladače pod volantem). Přerostlá postava ovšem kolenem šuplíček trvale otvírá, je potřeba sedadla posunout dál. Přístrojový panel poněkud vývojově zešedivěl, nicméně i jednoduchá změna odstínu podsvícení na elegantní modrou by hodně pomohla. Dále jedna nehezká věc – ovladače stahování oken vystupují ze dveří zrovna v místě, kde mám koleno. Volant není možné posouvat nahorů a dolů, pouze vpřed a vzad a ještě tak málo, že to v podstatě nemá ani smysl. Toto jsou drobné nedostatky, které je potřeba zkousnout za cenu snížení ceny vozu z 1680 tis na cca 280 tis. Mezi tím je skoro jeden malinký rodinný dům bez pozemku, takže to rád přehryznu.
S autem jsem bohužel ujel jen cca 100m. Třílitrový šestiválec je absolutně kultivovaný a tichý, ani nevíte, že jste omylem přišlápli plyn a točí 4000 ot. naprázdno. Řazení a spojka šly zcela lehce, řízení 100%. Nechtěli jsme loudit jízdu po cestě, na to přijde řada později.
Samozřejmě neuvažuji o jiném motoru, než je tento, vrazit do AVANTIME diesel musí být přímo barbarsví. Autu by slušela automatická převodovka, bohužel takový kus je cenou kolem a nad 400 tis a výběr je i v německu malý. Motorový prostor se skvěl čistotou, všechno bylo řádně na svých místech a v pořádku. Očumovatel žasnul net množstvím válců a půllitrů pod kapotou a zdálo se, že svůj bicykl ani nenajde nebo ho snad už hledat nebude...
Zavazadelník je rozdělen na dvě schrány – horní a spodní. Zřejmě to má nějaký (mě skrytý) význam. Okamžitě se spolu se skoro bývalým cyklistou rozběhla debata, co se v kufru dá převézt, ale to je celkem jedno. Nabízí se varianta umístění toroidní LPG nádrže pod auto a přemístění rezervy (neplnohodnotné) do spodní části. Zůstane tak menší kufr, který ovšem postačí běžným potřebám. Navíc se mi docela příčí v souvislosti s instalací LPG vrtat nějaké velké díry do tohoto unikátního vozidla. Cyklista našel odhozený bicykl, nasedl a z kroucením hlavy odjel. Měl zjevně auta plnou hlavu a přilba mu byla malá. Doufám, že dojel dobře. A my se taky smutně rozloučili a jeli domů.
Závěrem co říct...... absolutně jedinečné a neopakovatelné auto, skvělá pohonná jednotka (z pohledu hlučnosti a kultivovanosti chodu), jedinečné a uchvacující řešení dveřního mechanizmu, parádní sedačky, skvělý posez a výhled. Co je autu potřeba odpustit, je pár technických detailů poplatných období 1999 – 2001. Černá kůže také patří spíše do německé limuzíny, která vozí vážené pány v brýlích, oblečené v prvotřídních oblecích renomovaných světových značek, ale do tohoto avantgardního a nadčasového vozu se absolutně nehodí.
AVANTIME je určen pro všechny, kteří se jej nebojí a chtějí demonstrovat svoji příslušnost k netradičnu, nekonečnu a zároveň nejlepším způsobem prezentovat obdiv k technickým raritám a zároveň poděkování padlé automobilce MATRA, která tento skvost vytvořila. Neboť ona je zde pravý TVŮRCE AUTOMOBILU.
Toť vše, snad někdy příště a dál....
vaše wc
A v ten okamžik švihák lázeňský nestačil zvedat telefon a přijímat objednávky na trojitou porci vanilkové zmrzliny ve fraku...
Ne, v samém zápalu jsem zapoměl doma telefon a moje stařičké SEIKY točily ještě letní, takže jsem v tom měl chaos. Akorát obsluha bazaru ztratila trpělivost a sama se ztratila v boudě, zřejmě sledujíc nějaké nedůležité sportovní klání, které má jepičí život.Sova píše: Pozoroval si pečlivě čas? 10 z 9 hodinářů odpřísahne že se zastavil....dokonce i průvodčí na trase Erfurt-Nafurt-Jerevan si hypnoticky nahlas přemítal Mecanique Aviation et Traction...Avantgarde voiture fantastique...spiritus sankti
A v ten okamžik švihák lázeňský nestačil zvedat telefon a přijímat objednávky na trojitou porci vanilkové zmrzliny ve fraku...
A cyklista to stále rozdýchává...
Jsem taky zblblý, když jsem ráno rozespalý otevíral dveře od kanclu, nelíbilo se mi, že se nelámou v půlce
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne úte říj 30, 2007 13:03, celkem upraveno 6 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 272
- Registrován: pon kvě 22, 2006 21:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To máš pravdu, nakonec - jsou automobilky, které LPG montují do svých modelů sériově. Ale proč si kupovat auto se silným motorem + větší spotřebou a pak jej vykastrovat tím, že tam citlivě namontuješ LPG? Jen pro ten pocit, že máš "třílitra"? Jsou auta, kam LPG z principu nepatří... Avantime je jedním z nich. Další třeba Jaguar, MB S-Klasse...
Ano. Jen pro ten pocit.....
je úžasný...
Ale souhlasím s tím, že ideální to není. Jenže celý svět není ideální...
A škoda každého dne, kdy takový šperk automobilové technologie musí stát doma v garáži......ať si jej užijí i druzí.... (znova vzpomínám na cyklistu z bazaru) Napadlo mě, jestli nebyl ten parchant najatý, ale nejspíše ne Tak protáhlý obličej jsem ještě neviděl, HAHAHAHAHAHA
Jinak: Až nebudu mít kde cpát prachy, samozřejmě, že se na LPG vykašlu.
Přestavba se musí udělat tak, aby bylo cesty zpět tzn. demontáž technologie bez poškození vozu. 3 dírky v podlaze kufru o pr. 11mm po držáku toroidu nikoho nevytočí. Navíc nejsou vidět, protože vše je totálně zaplastované. Auto může pořád jezdit na benzín, přestavba je vlastně dostavbou, kde se jen dodává další zařízení. Jinak vše zůstává tak jak je.
LPG systémy jsou již dnes na velmi vysoké úrovni a kromě ztráty pár kW se na chování vozu jiné palivo nijak neprojevuje. Zkrácení životnosti motoru z 500 000 na 400 000 mě taky nijak netrápí.
wecka
PS: kašlem na to, zatím nikdo nic nepředělává a já stále jezdím v Megané a akorát rozvíjím úvahy. Nejspíš se mi prodá až na jaro. Uvidíme.
Držte palce
wecka
je úžasný...
Ale souhlasím s tím, že ideální to není. Jenže celý svět není ideální...
A škoda každého dne, kdy takový šperk automobilové technologie musí stát doma v garáži......ať si jej užijí i druzí.... (znova vzpomínám na cyklistu z bazaru) Napadlo mě, jestli nebyl ten parchant najatý, ale nejspíše ne Tak protáhlý obličej jsem ještě neviděl, HAHAHAHAHAHA
Jinak: Až nebudu mít kde cpát prachy, samozřejmě, že se na LPG vykašlu.
Přestavba se musí udělat tak, aby bylo cesty zpět tzn. demontáž technologie bez poškození vozu. 3 dírky v podlaze kufru o pr. 11mm po držáku toroidu nikoho nevytočí. Navíc nejsou vidět, protože vše je totálně zaplastované. Auto může pořád jezdit na benzín, přestavba je vlastně dostavbou, kde se jen dodává další zařízení. Jinak vše zůstává tak jak je.
LPG systémy jsou již dnes na velmi vysoké úrovni a kromě ztráty pár kW se na chování vozu jiné palivo nijak neprojevuje. Zkrácení životnosti motoru z 500 000 na 400 000 mě taky nijak netrápí.
wecka
PS: kašlem na to, zatím nikdo nic nepředělává a já stále jezdím v Megané a akorát rozvíjím úvahy. Nejspíš se mi prodá až na jaro. Uvidíme.
Držte palce
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 272
- Registrován: pon kvě 22, 2006 21:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Právě proto, že svět není ideální, tak ten provoz nebude jen o PHM.
Bude tě to stát další peníze a ne malé. Ne že by se to nějak extrémně tento (musím zaklepat, zatím poruchy odpovídají najetým kilometrům) ale jakákoliv oprava je zdlouhavá (a tedy drahá). Téměř kvůli čemukoliv v motoru se musí sundat maska... když mi spravovali levé světlo (tekla do něj voda), šel dolů celý nárazník (jinak by ho nevyndali).
Žil jsem třeba v tom, že zpousta náhradních dílů, co se obvykle opotřebovávají, je zaměnitelná s Espace... ale nepasuje nic... i tlumiče pružení jsem musel nechat vyrobit zvlášť (vyšlo to levněji, než originál od Renaulta a navíc jsou červené, tj. +5 koní
Nestěžuju si, je to prostě exot se vším všudy a já to tak beru.
Jsou auta, kam bych LPG klidně dal. Ale sem ee. I kdyby to bylo jen o třech dírkách, to auto už nebude původní. Bylo jich vyrobeno dost málo, takže stojí za to zachovat jej bez úprav. LPG mu na hodnotě nepřidá, navíc je otázkou jaký vliv budou mít tři dírky skrz karoserii na její antikorozní ochranu...
Pokud si ho budeš pořizovat, ber kousek se světlým polstrováním. V létě je černá kůže nepraktická (díky prosklené střeše se interiér víc zahřívá). Osobně se mi třeba ani nelíbí v kombinaci s barvou přístrojovky a obložení dveří (to je vždy světlé).
Vem kousek se zabudovanou navigací - i když odpovídá době vzniku (počátek 2000), je docela použitelná a nebudeš muset lepit na sklo držák (je navíc hodně daleko) anebo vrtat do přístrojovky. Mapy jsou stejné, jako do Megane, Laguny a Vel Satise a navigací od VDO (BMW, Range Rover). Cena auta s navigací a bez je prakticky stejná.
Pokud potřebuješ auto na každodenní ježdění, Megane neprodávej.
Každopádně držím palce
Bude tě to stát další peníze a ne malé. Ne že by se to nějak extrémně tento (musím zaklepat, zatím poruchy odpovídají najetým kilometrům) ale jakákoliv oprava je zdlouhavá (a tedy drahá). Téměř kvůli čemukoliv v motoru se musí sundat maska... když mi spravovali levé světlo (tekla do něj voda), šel dolů celý nárazník (jinak by ho nevyndali).
Žil jsem třeba v tom, že zpousta náhradních dílů, co se obvykle opotřebovávají, je zaměnitelná s Espace... ale nepasuje nic... i tlumiče pružení jsem musel nechat vyrobit zvlášť (vyšlo to levněji, než originál od Renaulta a navíc jsou červené, tj. +5 koní
Nestěžuju si, je to prostě exot se vším všudy a já to tak beru.
Jsou auta, kam bych LPG klidně dal. Ale sem ee. I kdyby to bylo jen o třech dírkách, to auto už nebude původní. Bylo jich vyrobeno dost málo, takže stojí za to zachovat jej bez úprav. LPG mu na hodnotě nepřidá, navíc je otázkou jaký vliv budou mít tři dírky skrz karoserii na její antikorozní ochranu...
Pokud si ho budeš pořizovat, ber kousek se světlým polstrováním. V létě je černá kůže nepraktická (díky prosklené střeše se interiér víc zahřívá). Osobně se mi třeba ani nelíbí v kombinaci s barvou přístrojovky a obložení dveří (to je vždy světlé).
Vem kousek se zabudovanou navigací - i když odpovídá době vzniku (počátek 2000), je docela použitelná a nebudeš muset lepit na sklo držák (je navíc hodně daleko) anebo vrtat do přístrojovky. Mapy jsou stejné, jako do Megane, Laguny a Vel Satise a navigací od VDO (BMW, Range Rover). Cena auta s navigací a bez je prakticky stejná.
Pokud potřebuješ auto na každodenní ježdění, Megane neprodávej.
Každopádně držím palce
Suto.
díky moc za informace.
Pomalu si skládám střípky (a střepy )
Je mi jasné, že je to totální atyp a proto jsem připraven bojovat do posledního muže.
Práce se nebojím, něco z ESP III pasovat bude, horší je to s díly karoserie, to bude úplně v pr...., prže AVANTIME je samý plast.
Dostat tak šupku do dveří, stály by víc, než druhé auto. Naštěstí naproti mě bydlí karosář par excellence, který už auta skoro neopravuje a dělá jen veterány. Třeba vyrobí celou spodní půlku Tatraplánu z plechu. Úžasné....
Dva auta neuživím, jezdím do práce 23km tam a stejně zpět, takže musím počítat s jedním.
Samozřejmě nechci černý vnitřek, autu vůbec nesluší. Ta navigace by byla určitě dobrá. Teď je na prodej jeden hezký v Essenu za cca 13 tis EUR a dokonce v automatu, čoveče....
Počkám, až se prodá chrochták, a pak zkusím poprosit Viktora, ať se po něčem mrkne, hehe...
čauec
wecka
díky moc za informace.
Pomalu si skládám střípky (a střepy )
Je mi jasné, že je to totální atyp a proto jsem připraven bojovat do posledního muže.
Práce se nebojím, něco z ESP III pasovat bude, horší je to s díly karoserie, to bude úplně v pr...., prže AVANTIME je samý plast.
Dostat tak šupku do dveří, stály by víc, než druhé auto. Naštěstí naproti mě bydlí karosář par excellence, který už auta skoro neopravuje a dělá jen veterány. Třeba vyrobí celou spodní půlku Tatraplánu z plechu. Úžasné....
Dva auta neuživím, jezdím do práce 23km tam a stejně zpět, takže musím počítat s jedním.
Samozřejmě nechci černý vnitřek, autu vůbec nesluší. Ta navigace by byla určitě dobrá. Teď je na prodej jeden hezký v Essenu za cca 13 tis EUR a dokonce v automatu, čoveče....
Počkám, až se prodá chrochták, a pak zkusím poprosit Viktora, ať se po něčem mrkne, hehe...
čauec
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
Naprostý souhlas.
Odhaduji to naprosto stejně a jestli AVANTIME koupím, neuvažuji o tom, že ho někdy prodám. Za 20 let bude mít desetinásobnou hodnotu.
Pak je na zváženou, jestli na pár let nezkousnout větší spotřebu a později jej doplnit o nějaké prdítko jezdítko.
Uvidíme
kostky jsou vrženy
wecka
Odhaduji to naprosto stejně a jestli AVANTIME koupím, neuvažuji o tom, že ho někdy prodám. Za 20 let bude mít desetinásobnou hodnotu.
Pak je na zváženou, jestli na pár let nezkousnout větší spotřebu a později jej doplnit o nějaké prdítko jezdítko.
Uvidíme
kostky jsou vrženy
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
...údaje se různí...
3 roky - 8450 ks
2 roky - přesně 5000ks
nevím.
Myslím, že spoustu už jich bude rozbitých. Opravy jsou venku tak drahé, že pokud se bouračka nevyveze na východ, jde auto do šrotu. Spoustu jich už je určitě ve sbírkách a muzejích.
Navíc 3litr je v ČR prakticky neprodejný a když, tak za velmi nízkou cenu,proto není zájem ta auta sem tahat.
Údajně prý nedávno někdo dovezl do ČR tři rozbité AVANTIME a zřejmě je opravuje.
Zdejší trh bych asi vynechal.
wecák
3 roky - 8450 ks
2 roky - přesně 5000ks
nevím.
Myslím, že spoustu už jich bude rozbitých. Opravy jsou venku tak drahé, že pokud se bouračka nevyveze na východ, jde auto do šrotu. Spoustu jich už je určitě ve sbírkách a muzejích.
Navíc 3litr je v ČR prakticky neprodejný a když, tak za velmi nízkou cenu,proto není zájem ta auta sem tahat.
Údajně prý nedávno někdo dovezl do ČR tři rozbité AVANTIME a zřejmě je opravuje.
Zdejší trh bych asi vynechal.
wecák
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 272
- Registrován: pon kvě 22, 2006 21:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Velkoobjemové benzínové motory nejsou v kurzu, v ČR vládne diesel power.
Pokud budeš pořizovat, určitě hledej v Německu. Vynecháš jeden článek v řetězu (v šusťákách a ledvince) a auto bude v lepším stavu.
wilczeku, já ho koupil koncem května a od té doby jsem najel 11 tis. kilometrů. Takže nemohu říct, že bych ho měl jen na parádu anebo k zdůraznění sociálního statusu. Pokud bych ale potřeboval denně dojíždět do práce, nebudu kupovat třílitra benzína, ne?
wc, pokud Avantima chceš a potřebuješ jezdit denně, kup si jej s 2.2 dci a budeš jezdit "za osm". Pokud třílitra benzína "prostě chceš", akceptuj jej "se vším všudy" a nedegraduj jej vestavbou LPG. Tím myslím do Avantima jako modelu, nikoliv obecně. Do klasické jiné sériovky - třeba do Espace - dej klidně třeba i EKG
Pokud budeš pořizovat, určitě hledej v Německu. Vynecháš jeden článek v řetězu (v šusťákách a ledvince) a auto bude v lepším stavu.
wilczeku, já ho koupil koncem května a od té doby jsem najel 11 tis. kilometrů. Takže nemohu říct, že bych ho měl jen na parádu anebo k zdůraznění sociálního statusu. Pokud bych ale potřeboval denně dojíždět do práce, nebudu kupovat třílitra benzína, ne?
wc, pokud Avantima chceš a potřebuješ jezdit denně, kup si jej s 2.2 dci a budeš jezdit "za osm". Pokud třílitra benzína "prostě chceš", akceptuj jej "se vším všudy" a nedegraduj jej vestavbou LPG. Tím myslím do Avantima jako modelu, nikoliv obecně. Do klasické jiné sériovky - třeba do Espace - dej klidně třeba i EKG
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já se asi budu opakovat, ale zásadně nesouhlasím s tím, co, Stando, díš.
Nemám absolutně nic proti tomu, aby jakékoliv zcela sériové a tuctové auto bylo vybaveno čímkoliv. Když ho někdo bude chtít fialový s puntíkama - jeho věc.
Jestliže ale máš raritní kus, kde víš, že bylo vyrobeno jen přes 8000 ks, pak se nesmírně zvedá hodnota auta, které je ve skutečně originálním stavu, resp. ve stavu autentickém (=nezměněném) a je fuk, že je opravené tak, že vypadá skoro jako původní.
Avantima lze bez nadsázky přirovnat k R8 dnes - představ si ji v plynu, nebo jak jeden bambula psal - se sedačkama ze Subaru. To by jeden ručičky urážel...
Za ty peníze, co bys dal za Avantima si klidně můžeš koupit Porsche - Taky budeš uvažovat o tom, že do něj dáš LPG?
Jeden Avantime s LPG je servisovaný v Auto Dispo - zajeď se na něj podívat a budeš plakat.
Ačkoliv vlastnictví Avantimu není JEN o penězích, je TAKÉ o penězích.
Je to náročné auto a nebudeme si nalhávat, že není. Buď na jeho provoz a ÚDRŽBU vlastník má, a je připraven na to, že ho to bude něco stát nebo ať nechá raději být. Nebude nešťastný, bude mít jen nesplněnou touhu.
Nemám absolutně nic proti tomu, aby jakékoliv zcela sériové a tuctové auto bylo vybaveno čímkoliv. Když ho někdo bude chtít fialový s puntíkama - jeho věc.
Jestliže ale máš raritní kus, kde víš, že bylo vyrobeno jen přes 8000 ks, pak se nesmírně zvedá hodnota auta, které je ve skutečně originálním stavu, resp. ve stavu autentickém (=nezměněném) a je fuk, že je opravené tak, že vypadá skoro jako původní.
Avantima lze bez nadsázky přirovnat k R8 dnes - představ si ji v plynu, nebo jak jeden bambula psal - se sedačkama ze Subaru. To by jeden ručičky urážel...
Za ty peníze, co bys dal za Avantima si klidně můžeš koupit Porsche - Taky budeš uvažovat o tom, že do něj dáš LPG?
Jeden Avantime s LPG je servisovaný v Auto Dispo - zajeď se na něj podívat a budeš plakat.
Ačkoliv vlastnictví Avantimu není JEN o penězích, je TAKÉ o penězích.
Je to náročné auto a nebudeme si nalhávat, že není. Buď na jeho provoz a ÚDRŽBU vlastník má, a je připraven na to, že ho to bude něco stát nebo ať nechá raději být. Nebude nešťastný, bude mít jen nesplněnou touhu.
Sorry, že se pletu do debaty. Ale připomíná mi to jak jeden můj kamarád viděl u našeho kamaráda sportovního Jaguára ze 60. let tuším s 12-ti válcovým motorem. Okukoval ho s obdivem a prohlídku zakončil slovy "Já bych tam dal plyn a normálně s tím jezdil". Tato věta je od té doby mezi našimi kamarády pověstná
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů