Renault Avantime

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » čtv čer 29, 2017 14:43

no ja uz ho nemam ... mel jsem ho cca od 205-210tkm nebo nejak tak, za tu dobu se na nem dost vyradil ten mechanik, ale vsechno se ukazalo az po zmene - nedotesnene turbo - priruba na prirubu a jen jeden zavit, pri pretesneni hlavy nemeril blok - to delal 2-3x z toho jendou menena hlava ...
jinak problemy s motorem, nebyly - jeste teda remenice na klice a jeste ve 280tkm byly puvodni vstriky a pri prodeji ve 360 byl jeden porad puvodni

no doplatil jsem na turbo - pri rozborce a rovnani bloku, kdyz to puvodni mechanik neudelal hned poprve, jsme zjistili to turbo a par dalsich veci, tka se vse udelalo jak melo, ale po utesneni turba se tak do 10tkm sesypalo, uz jsem v tehc km nechtel davat repas za 8 nebo nove za 14, tka jsem narazil na problemy s turby z vrakace a uz jsem pak nemel ani silu to zkouset resit dal, tak slo z domu s KO turbem
ale slzu jsem zamackl ...

jinak satis mel ve 4 do italie spotrebu 6,3 na 18"kolech, dlouhodobe jsem jezdil mezi 7,2-8,5 podle toho jak se kombinovalo mesto s delsi cestou

no a u te hlavy - tim jak chodily spatne pisty proti ventilum (poprve to bylo jen malicko) tak se ta osa vytrhla z hlavy ven a kdyz uz byla volna, tka to delalo totalni bordel a pak ji to prerazilo - je totak 2cm silna trubicka... ale to bylo asi tim, ze uz jsem s tim umirajicim motorem musel nejak doskakat aspon do odstavneho pruhu na dalnici

hele ja si treba do espace radsi vezmu 2,2 nez 1,9...
proste kdyz das co je potreba a setrne se k tomu budes chovat, tak to musi vydrzet a ten chod motoru kdyz byl v pohode - i po 350tkm - byl jemnejsi nez sharan 2,0 2013 nebo 1,6 octavie ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Nenča
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: úte lis 22, 2011 13:02

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Nenča » čtv čer 29, 2017 19:02

Tak to jsem rád, že i po těch tvých trápeních, který zřejmě fakt posral ten tvůj jako mechanik, by sis ten motor klidně vzal znovu. Je to tak, musí mít to, co má mít a musí makat bez problémů.
A co máš teda za auto teď?
Renault Avantime 2.2 dCi, 110 kW, 320 Nm, přeprogramován na ECOtuning 120 kW, 382 Nm, r.v. 2002
Obrázek

Renault Megane II hatchback 1.5 dCi, 78 kW, přeprogramován na 100 kW, 307 Nm, r.v. 2006 - prodáno
Obrázek

Nenča
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: úte lis 22, 2011 13:02

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Nenča » čtv čer 29, 2017 19:28

Teď, když Rencek vypiloval nafťák k dokonalosti a jeho 2.0 dCi patří k nejlepším na světě, i Mercedes si je bere do svých menších modelů, tak budou končit a já mám nafťáky tak rád kvůli svým vlastnostem. Místo toho budeš bzučet s elektromibilem nebo pískat s malolitrážníkem s obřím turbem, aby to jelo, nechápu.
Renault Avantime 2.2 dCi, 110 kW, 320 Nm, přeprogramován na ECOtuning 120 kW, 382 Nm, r.v. 2002
Obrázek

Renault Megane II hatchback 1.5 dCi, 78 kW, přeprogramován na 100 kW, 307 Nm, r.v. 2006 - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » pát čer 30, 2017 09:24

no hele ja kdyz u Piviho videl tu spoust, pak u noveho mechanika tady v miste bydliste jsem videl to turbo a zjistil, jak byl krivy ten blok .. .(prvni fouknuti bylo kvuli vyhratemu konektoru sahary, ale prehralo se t ocestou na dovolenou... pak to opravil tne "expert", po roce tlakovalo znovu, vymenila se hlava, po roce tlakovalo znovu, ale uz u noveho mechanika .. zmeril se blok a bylo jasno ...), opravdu si myslim, ze i ten motor by vydrzel bez problemu, kdyby pri prvni oprave hlavy byly pouzite pripravky a srovnal se hned blok, ale to jsem tomu rozumel uplny prd a navic kdyzj sem nekam dojel se satisem, tak se mi vysmali, ze nejdriv za dva mesice budou mit cas na opravu hlavy (servisy, kde delali francouze) a nebo rekli, ze to auto neznaji, ze do toho vrtat nebudou ... pak me poslali za timhle expertem, ze vozi auta a ze ma hodne francouzu ... ze byto mohl udelat
s elektrikou v aute jsem problem nemel vubec, vlastne jediny problem byly na satisu napravy - spis teda zadni, ale za asistence Piviho taky vyreseno- jen cas od casu (cca po 40tis km) ulozeni zadniho stabilizatoru v renaultu za 700,-
predek byl casto taky KO, ale po vymene mechanika jsem zjistil, ze daval kulaky z masla - jasne, objednam vam TRW, pak jsem si je jednou objednal sam pres Granex - odkaz na shop tu je v sekci prodej - a svete div se, vydrzelo to skoro 2x tolik ... takze faktura sice rika TRW, ale na aute bylo asi neco typu Starline ...

no bohuzel ve chvili, kdy jsem dostal sluzebni auto a musel jsem jezdit hodne po svete, tak satis zacal chatrat a jel jsem s nim treba 2-3x za mesic, ke konci uz tak 1x za mesic... ale jak rikam, od vymeny mechanika a opravy "prasaren" bylo vse OK - pak az to turbo kleklo, ale to pripisuju te prasarne s neutesnenou prirubou a jednim utazenym trnem ze tri .. myslim, ze si turbo "ufukovalo" a pak jsme mu to utesnili a bylo po vsem

od vymeny lozisek u piviho jsme lil olej od ELFu 5W40 po 15000km a vse bez problemu... pak slo auto do sveta s KO turbem a borec vymenil turbo a prodal to, ale pri te prilezitosti vymenil rozvody a udelal to taky jen na rysky - byl to takoy ten domaci kutil ... no a par mesicu na to byl zas na prodej s hlucnym motorem ... uplne mi toho bylo lito :(

ted... ted jsem traged v Octavii - mam jen sluzebni trojkovou oc*cavku s 1,6TDi ve vybave ACTIVE - ale aspon mi priplatili za dalkovy central a zadni sterac ... ale loketku ani jine vymozenosti nemam :/

doma je pak jeste safrane 3,0V6 prestaveny na manual ...

jeste teda 2008 master - ten je pohodlnejsi nez ta octavia - kdyz jsem s nim jel do prahy tak jsem nebyl znicenej jako z toho strepu z boleslavi ...

koukam ale po lagune coupe - jednu mi prodali pred nosem a na druhou jsem se byl koukat a uplne me to chytlo, jen to byla ocividna bouracka .. ale jsem si jisty tim, ze L3C nutne potrebuju :D

no a co se dieslu tyka, myslim si, ze to tak horke azase nebude s tim koncem, ze to je jen bublina ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Nenča
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: úte lis 22, 2011 13:02

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Nenča » pát čer 30, 2017 14:06

Proto si všechno udělám sám, když to umím, i když nejsem automechanik, ale pustím se úplně do všeho, vyučil mě už neboštík, co u nás dělal automechanika v práci. No nevím, konkrétně Rencek + pár dalších automobilek s nafťákama definitivně končí, nechají 2-3 roky doběhnout ty jejich poslední motory, ale už do vývoje neinvestují ani korunu, je to škoda. Uvidíme, co vymyslí Mazda, ta se dala jiným směrem než ostatní, žádný malolitrážníky s turbama ze závoďáku, ale 2l nahoru, akorát bude naftový motor spalovat benzín. Celý to překopali, žádný čerpadlo, trysky, to nejdražší zmizí a podle už jejich nějakých testů, je ten motor o hodně výkonnější a přitom mnohem úspornější, údajně mají slibovat spotřebu 2l/100 km, to by byla výhra.
Renault Avantime 2.2 dCi, 110 kW, 320 Nm, přeprogramován na ECOtuning 120 kW, 382 Nm, r.v. 2002
Obrázek

Renault Megane II hatchback 1.5 dCi, 78 kW, přeprogramován na 100 kW, 307 Nm, r.v. 2006 - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » pon črc 03, 2017 10:04

ja bohuzel nemam kdy, kde ani toho zas tak moc nezvladnu :)
no podle RNNEWS.cz (sleduji hlavne na facebooku) ta zprava na novinkach byla kachna :)

no na 2l/100 si pockam :) o vikendu jsem se byl lecit projizdkou v 3,0 V6 24 safranu :) a naftu ani nepotrebuju, jen kdyz jsem zacal vysvetlovat pilotum v levem pruhu, ze mi to jede, tak nebyl problem jet za 14l/100 :D

ale zas ten zvuk a ten usmev kdyz si to krasne zabrumla ... :D
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » stř srp 23, 2017 16:54

Jen tak pro oziveni - nakonec i ja jsem nakazen a poridil jsem Avantime - 3,0V6 Privilege bez navi a s cernym vnitrkem a myslim, ze auto bylo Tommy Forsage - nekde tu byla popsana SPZ 9Ax xxxx - psal, ze byval na vinohradske tusim ... pak ho mel jiny uzivatel odsud a byl pro zmenu v Libni ... no a ted .... tradaaaaa :D

musim rict, ze uz jsem vzdaval nadeji, ze do neceho zapadnu tak, jako do satise, ale byl to omyl ... je to proste jina kultura ..

ted me cekaji rozvody a poloosa (kvuli kloubu), pri te prilezitosti udelam i svicky, civky a klinak...
pak nejake kosmeticke hlouposti - predevsim podpisy prazskeho provozu a odstraneni samolepek ze skel a narazniku :)

s uzivatelem Nenca jsem v kontaktu - rozumej - otravuju ho po SZ - kdo tu je dal aktivni s timto skvostem? :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Šamša » stř srp 23, 2017 21:16

Gratuluju k pěknému kousku.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » čtv srp 24, 2017 10:07

Šamša píše:
stř srp 23, 2017 21:16
Gratuluju k pěknému kousku.
diky, snad po rozvodech bude delat jen radost :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Mustang
Senior member
Příspěvky: 1071
Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Mustang » sob bře 31, 2018 15:28

Tak schvalně kolik je tu členů s Avantime co by dali sraz, nedělam si iluze že se ozve hned desitky majitelu, nicmene krom mě vím ještě o dalších dvou majitelu, kteří by se určite nebranili srazu ? :-P
Créateur d´Automobiles

Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž :-D
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek

Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0

Nenča
Junior member
Příspěvky: 141
Registrován: úte lis 22, 2011 13:02

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Nenča » sob bře 31, 2018 19:13

Tady.
Renault Avantime 2.2 dCi, 110 kW, 320 Nm, přeprogramován na ECOtuning 120 kW, 382 Nm, r.v. 2002
Obrázek

Renault Megane II hatchback 1.5 dCi, 78 kW, přeprogramován na 100 kW, 307 Nm, r.v. 2006 - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » sob bře 31, 2018 22:03

Proc by ne :)
V kvetnu bude navic ve slovinsku
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

OlegOkap
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát úno 24, 2017 08:02
Bydliště: Ostrava

Re: Renault Avantime

Příspěvek od OlegOkap » stř dub 11, 2018 07:52

No já bych se tak rád zůčastnil čehokoliv, kde by bylo víc hrdých majitelů tohoto skvostu. Jenže si netroufám dál, něž max sto km od Ostravy. Zlobí mě totiž škrtící klapka a motor mi občas skočí do nouzáku. A myslím že i turbo není v nejlepší kondici. A k tomu spousta dalších drobností do kterých se musím někdy pustit. Je na mazlíkovi práce jak na kostele. K tomu jsem se rozhodl stavět barák, takže ubude čas i potřebné finance. Takže kdyby jste pořádali něco na severní Moravě :) tak jsem tam. Neznám totiž osobně nikoho kdo tohle má a nebaví mě pořád poslouchat že to auto je divné nebo dokonce hnusné a nebo že až se mi něco pokazí tak se z toho podělám. No však to možná znáte dobře.
Nyní :
Renault Laguna III GT Grandtour 2,0 dCi
Renault Avantime 3,0 V6
8)

Kdysi : Renault Avantime 2,0T,Renault Laguna II Grandtour 2,0 16V LPG,Renault Vel Satis 2,0T,Citroen Xantia 1,8 16V LPG,Honda Civic 1,7,Nissan Micra 1,0 16v LPG,Renault Laguna II Grandtour 1,9 dCi,Peugeot 405 1,9 TD,Renault 19 1,4

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » úte črc 10, 2018 15:02

chlapci, kdo mate FB, zkuste se pridat do skupiny - Avantime Club CZ
treba nas dame par dohromady a neco vymyslime :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Rivierav6
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř pro 05, 2018 16:48
Bydliště: Brno

Re: Renault Avantime

Příspěvek od Rivierav6 » sob říj 03, 2020 18:25

Netušíte někdo jestli se v Ava dají použít tlumiče z Espasa? Přímo na něj je v nabídce obvyklých prodejců jedno velký kulový... :(
Avantime 2.0T Privilége teď, předtím: 1995 Rover 620 Ti, 1991 Chevrolet Lumina APV 3.1 V6, 1988 Saab 900 2.0i, 1978 Chevrolet Caprice Classic V8 5.7, 1996 Honda Accord 2.0i, 1998 Oldsmobile Aurora 4.0 V8, 1998 BMW E39 528i T. AT, 2000 Citroen XM 3.0 V6, 1995 Mitsubishi Galant 2.0i, 1997 Citroen Xantia Break 1.8i, 1995 Buick Riviera 3.8i V6 Supercharged, 1992 Renault Nevada 2.2i GTX (5 let), 1973 VAZ 2101 1.2

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » sob říj 03, 2020 21:35

Monroe, konkretni typ, neco od sachs a gabriel myslim (v6), ale pruziny ne...
Pro 2,0t nevim jiste
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

radhost
Starting member
Příspěvky: 52
Registrován: sob led 31, 2009 18:37

Re: Renault Avantime

Příspěvek od radhost » pon říj 12, 2020 18:55

zdarec,
tlumiče na avantima dělá (dělal) Koni - koukněte na ebay ( já tam kupoval před cca 2 lety celou sadu za 500€)

Vít

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Avantime

Příspěvek od S3m8a » pon říj 12, 2020 21:19

radhost píše:
pon říj 12, 2020 18:55
zdarec,
tlumiče na avantima dělá (dělal) Koni - koukněte na ebay ( já tam kupoval před cca 2 lety celou sadu za 500€)

Vít
Koni uz je cca rok nedostupne, jde to resit pres monroe a sachs, ale pruziny ne
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů