Renault Espace IV

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Back
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned lis 15, 2015 15:35

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Back » pon lis 16, 2015 11:08

Ahoj. Právě jsem koupil Grand Espace IV 2.2dci 2006 z Francie. Auto je krásné,najeto 183 000, po jednom majiteli se serviskou. Udělal jsem všechny filtry a olej 5w40 ,na který auto doposud jezdilo. Problém mám se spotřebou....mesto 12 l , dálková 9 l . Je potřeba s tím nějak "lépe " jezdit? podotykam je to automat. Druhy problém je "zamykání" střechy. Plastový zobacek na levé straně se zlomil,a střechu lze kousek nadzvednout . Je možná oprava doma,případně je to příliš složité?

Doposud jsem měl Lagunu II 2002 2.0 IDE a bez větších problémů a investic. Zlaté auto ;)

Děkuji za rady, Petr.

Po použití aditiva BG 244 spotřeba město 10 l , mimo město 8 l :)
Naposledy upravil(a) Back dne pon pro 07, 2015 13:54, celkem upraveno 3 x.

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od martinsem » pon lis 16, 2015 11:23

Ta spotřeba je celkem normální, mám teď na PC průměr 10,8l, jezdím převážně město. Nejmenší spotřeba je na okreskách, tam se dá jet i pod 7l. lehkou nohou. Ale pozor, tenhle motor nesnáší nízké otáčky, klesá rychle mazací tlak. I tak doporučuji vyměnit ojniční ložiska, pokud se už neměnily (interval 100000km) a rozvody (zkrácený interval 80000km).
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od martinsem » pon lis 16, 2015 11:37

A doporučuju tankovat Vervu, zlepšily se korekce vstřiků a spotřeba o cca 0,5l.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Novotka » úte lis 17, 2015 11:59

Těch 12 město je podle me moc. To ma moje žena s benzinem kdyz jezdím já jedu za 11.
Dálkovou mam kolem 8,5.
Známej taxikář ma 2,2 dci manuál krátkej a jezdí za 9,5 jen město.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od martinsem » úte lis 17, 2015 13:33

Jo, přes léto se dostanu i pod deset, ale jakmile se ochladí, letí spotřeba nahoru. Já to auto většinou ani neohřeju.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Všechno
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř lis 02, 2016 12:56

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Všechno » stř lis 02, 2016 14:46

Zdravím měl jsem espace iv 2.2dci krásné auto do kterého jsem se zamiloval do té doby než mi odešlo turbo a dále se maznul na klice.
O auto jsem se pečlivě staral údržba každých 10tis.Stale opakující se závady mě utvrdily v jedno že espace už ne!!!

Denis85
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 14, 2018 17:25

Renault Espace 2006 2.2DCi automat

Příspěvek od Denis85 » pon kvě 14, 2018 20:00

Zdravim, mam možnost koupit za rozumnou cenu espace 2006 2.2DCi automat. Najeto má mít cca 180tis, jeste ověřím přes cebii. Ale co jsem četl recenze, tak tento motor nic moc. Na co si dát u tohoto vozu obecně při koupi pozor?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od EfineSS » pon kvě 14, 2018 21:02

12 let starýmu autu s motorem 2,2 dCi bych se raději vyhnul.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Denis85
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 14, 2018 17:25

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Denis85 » pon kvě 14, 2018 21:26

Pokud budou reálné km, je asi jedno jestli je staré 6let se 180tkm nebo 12

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od renault841 » pon kvě 14, 2018 21:28

Problém je 2,2 dCi, týká se jej spousty problémů. Samozřejmě, je to i o majiteli, ale právě to je často i kámen úrazu.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Denis85
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 14, 2018 17:25

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Denis85 » pon kvě 14, 2018 21:30

A o, jde o to, jak se o. To kdo staral, což zpětně nezjistim. Ale uvidím alespoň jak se staral poslední majitel, v jakém stavu bude podvozek apod. Jestli na to kaslal jako na plechovku nebo se staral a měnil co bylo třeba

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od renault841 » pon kvě 14, 2018 21:34

Chce to všechno pozjišťovat. Když na to majitel kašle, tak může být motor sebespolehlivější, ale stejně půjde do kytek. No přeji hodně štěstí, ať se zadaří. :)
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Denis85
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon kvě 14, 2018 17:25

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Denis85 » pon kvě 14, 2018 21:36

A je něco vyloženě co je třeba fakt pohlídat? Jak u tohoto motoru tak automatu?

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od Novotka » úte kvě 15, 2018 18:43

Rozumna cena je rekneme 25-35 tisic
Pokud auto jezdi nehuli,poradne jede,nic nesviti na palubce,tak nevidim problem.
Hlavne dojit na STK a emise.
Bez problemu platis ty,pokud je problem,plati majitel.
To odradi levaka.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od renault841 » úte kvě 15, 2018 20:37

Jel bych na to kouknout s někým, kdo autům rozumí, nejlépe, třeba ví i něco o těchto motorech, autech. A nebo servis, nechat si auto před koupí proklepnout. Samozřejmě, vždycky se to může pokazit, ale tak je to se vším.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

LukoLVG
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: úte zář 27, 2016 10:24

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od LukoLVG » stř lis 28, 2018 14:14

Renault Espace IV 2,0 16v 100kw s LPG 2006 ročník (facelift). Dovoz IT, absolútne bez hrdze, krásny kúsok auta, podvozkovo ako nový, kupovaný v novembri 2016 s 189 000km, do 28.11.2018 má nalietaných 228 000km. Je tam automatická dvojzónová klíma, automatické rozsvietenie svetiel, látkové sedačky, chýba tempomat...

Po kúpe veľký servis, rozvody, všetky oleje a kvapaliny, všetky filtre, sviečky, zapaľovacie cievky
Opravy:
-Vymenené zadné tlmiče - 221 000km
Poruchy:
-Vymenený alternátor z vodníka na klasiku pri 215 000km
Po zime:
-Nové brzdy a predné tlmiče

S autom veľká spokojnosť, tiché, pohodlné a veľké. Spotreba je okolo 6,5-7,5€/100km. Neviem koľko litrov LPG ja to skôr počítam takto... Trošku vyšší výkon by mohol byť ale zase pre pokojného šoféra je to OK. Snáď ešte poslúži dosť dobre :)

Čo ale by som bral do auta: tempomat, xenony, panorama, automatická prevodovka :)

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od GREYWOLF » stř led 16, 2019 16:47

Dneska mě Espace o5 mile překvapil.
Potřeboval jsem na otočku k Ostravě. Ráno jsem nasedl, dojel , pracoval asi 30 minut nasedl a jel zpátky do Prahy.
Celkem 600km za 10,3l/100km.
Nemůžu si pomoct,ale je to prostě ideální GT.
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od zub10 » pon zář 30, 2019 11:21

2.0T 351t, motor nebyl nikdy venku, turbo původní, kat původní. Setrvák výměna na 260t.
jen 2x podezření na hydroštely, poprvé tlumič pod motorem, podruhé pomohla repase lpg vstřikovačů po 110t za 2000 kč :)
Spotřeba olej vydrží do výměny po 15t (plním jen na půl rysky, pak trošku doleju).
Prolong v motoru,převodovce i servu.
na LPG pod 2 kačky i v zimě.

Alternátor vodníka vyhodit a dát klasiku, špatně řešený chlazení diod.

Koroze super, jen pozor na zadní příčný stabilizátor, v nejnižším místě je prolis jako miska a stojí tam voda, prohnil mi skrz,
na přejezdu jsem ho zlomil a na vrakovišti jsem měl problém vybrat použitelný.

Kapsa před zadníma kolama byla plná písku z Holandska, u nás to spíš bude permanentně nacucaný bahno,
už jsem viděl espace s tímto kvetoucím místem.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

losslonos
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát dub 20, 2012 18:50

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od losslonos » pát led 31, 2020 18:04

Zdravím lidičky.Postihnul mě tento problém.Praskla mě pravá poloosa na espiku a nemůžu sehnat jinou.Jen za 14000kč.Chci se jen optat jestli nemá někdo nějakou volnou na prodej.Mám Espace IV 2.0 turbo s automatickou převodovkou.A to je ten malér na automata nejsou.A tak sháním a píšu kde se dá.Poloosa by měla mít tyto dispozice.-u diferáku má 26 drážek
u kola má 27 drážek
její délka je 982mm
Tak kdyby někdo měl nebo by věděl o něčem .Můj telefon je 606753350 a nebo mejl losslonos@seznam.cz.Samozřejmě budu koukat i tady kdybych sehnal dám vědět aby ste zbytečně nepátraly.Moc vám děkuji za ochotu.

faradaj
Junior member
Příspěvky: 157
Registrován: úte pro 15, 2015 14:18

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od faradaj » sob čer 06, 2020 23:54

Ahoj, take se podelim o sve zkusenosti s Espacem IV. Mam jiz druheho a bohuzel musim rict ze zadna hitparada to neni. Ikdyz u Espika funguje motor 2.0dci jako ze je to pomerne slusny motor tak auto obtezuje jinymi vetsimi ci mensimi zavadami.

Muj Ex Espik Grand 2007 2.0dci, opravdove km nezname.
1. Praskla predni i zadni pruzina. Vymenu te zadni jsem vzdal musel bych flexou upalit tu navarenou matku na naprave a nahradit ji klasickou matkou. Detail ktery musi zatuhnout a zareznout uz na rysovacim prkne.
2. Vymena obou zadnich brzdicu kvuli pridirani se.
3. Vymena elektricke parkovacky ktera proste jednoho dne zacala misto zabrzdeni chrčet.
4. Neustaly boj se stahovackou zadniho okna. Postupne vymeneno vse ale problem byl asi v okne ktere chodilo moc ztuha.
5. Zatekani do 5 dveri a do kufru spatnym tesnenim pod 3 brzdovym svetlem.
6. Propalena hadicka u filtru pevnych castic. (Ten jinak fungoval ukazkove)
7. Piskajici kabinovy ventilator pomohlo jednou pul rocku rozdelat box pod autem a prostrikat.
8. Drnčící motorek na celnim skle (taky vyborny detail) po par hodinach ladeni vycentrovano tak aby byl hluk co nejmensi.
9. Zarezly navijak rezervy (dalsi vyborny detail)
10. Praskla plastova trubka sani , praskla mezi “esickem” a prirubou ke klapce.
11. Rozpadle zavity pro vruty v boxu vzduch filtru. Box byl porad trochu pootevreny a sani delalo rambajz a dunelo.

Soucasny Espik Grand, rok 2014, 2.0dci, koupeno jako 4 lete auto s 200tis km. Clovek by rekl to je jeste novy auto to bude fungovat bez problemu a jeste posledni verze ta bude vychytana a jiste se ve francii poucili z predchozich zavad...takze.
1. Klasika praskla zadni pruzina (stav trva)
2. Zasekla volnobezka altiku, vymena celkem vpoho.
3. Vymena lambda sondy
4. Vymena klapky vnitrniho okruhu vetrani kabiny
5. Vymena jednoho zadniho brzdice z duvodu pridirani se.
6. Chybejici sroub v sedacce spolujezdce , nikoliv kotvici sroub ale sroub co proste drzi sedacku dohromady. Jeden ze 4 takze sedacka se lehce naklani.
7. Prelomeny drat v husim krku mezi 5 dvermi a strechou, bohuzel drat od zamku 5 dveri takze jsem celou dovolenou u more nandaval a vyndaval veci pres zadni dvere, takze vzdy detska autosedacka ven atd. Fakt parada...
8. Svitici hlaska passenger airbag, podle clipu nejaky bocni. Hlaska se objevi cca 8x z10 nastartovani (Zavada trva)
9. Nehraje pravy zadni reprak

Taaak to by asi tak bylo vse podstatnejsi, takove blbiny jako zasekla dvirka schranky pred radickou nebo rozpadle stropni svitidlo nebo praskajici zarovicky ve spinacich oken nebo spinac varovneho trojuhelniku ktery se sam zapnul a zaparkovane auto zacalo blikat nebo to ze se obcas nenactou mapy nebo rezave kozliky a uchyty v motorovem prostoru to jsou blbiny 😉
Zase musim uznat ze filtr pevnych castic na obou Esp uplne bez problemovy. Take EGR ventil ten jsem ze zvedavosti rozdelal u toho EX espika a nebylo co cistit. Klima funguje vyborne neni na tak velke a prosklene auto poddimenzovana. Dobre se s nim parkuje bude to asi dobrym vyhledem. Nerezne. Auto je i dobre aerodynamicky odhlucnene. Jenom kdyz prsi tak pri rychle jizde se ve vzduchove kapse za zrcatkem drzi na bocnim skle voda a zhorsuje vyhled. Jinak je to prostorny auto pro rodinu idealni. Muj druhej Espik ma i slusnou spotrebu klidnou jizdou po okreskach pod 6L na dalnici pri 130 do 7,5L. Predchozi Espik zral asi o litr vic.
Auto je i se 150ti konmi velice zive oproti predchozimu Esp asi jine prevody.
Espace IV grand, 2014, 2.0dCi
Espace IV grand, 2007, 2.0dci
http://faradaj.rajce.idnes.cz/Espace/

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od GREYWOLF » pon srp 17, 2020 20:36

Dneska proběhla technická a bylo mi řečeno ze našli pouze špatně nasazenou levou přední žárovku, zadní žárovky v blinkrech nejsou dost oranžové a řidičova sedačka je natržená. Na 14 let staré auto docela slušné :-)

Jen emise se museli dělat nadvakrát protože Espik od března stál a teď jsem dojel jen 10km na STK. Nejprve zkusil že je kat po smrti, ale když jsem mu říkal jak dlouho auto stálo tak to jen několikrát vytočil hodně vysoko a pak už emise byly v normě.
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

lucifero@volny.cz
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon říj 26, 2020 19:29

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od lucifero@volny.cz » pon říj 26, 2020 19:39

Přeji krásný den. Jen chci napsat, že horší auto než Espace jsem ještě neviděl.Pořizovací cena na leasing byla 225 000,- a cena za opravy po třech letech provozu se blíží 150 000,- a to tam ještě opravy za 50 000,- schází. S autem jenom jezdím, ale na to asi Francouzi nemysleli. Je to opravdu nejhorší vozidlo jaké kdy bylo vyrobeno. Nekupovat, nezávidět a přestat vyrábět!

Uživatelský avatar
GREYWOLF
Člen RCČR
Příspěvky: 2513
Registrován: čtv srp 19, 2004 15:38
Bydliště: Praha 10

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od GREYWOLF » pon říj 26, 2020 20:01

Takže jsi si koupil zhuntovanou ojetinu a to má být vypovídající hodnota ? Nenapsal jsi jaký motor co jsi dělal a další takže příspěvek (bez urážky) k ničemu. Není to tak ze bych to auto slepě obhajoval, ale tohle všeobecně plkani mě štve.
Lukas
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway

bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5767
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od kotasekh » pon říj 26, 2020 20:39

Tohle jde napasovat na jakekoliv auto z druhe ruky ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

winsik
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: čtv čer 24, 2021 19:25

Re: Renault Espace IV

Příspěvek od winsik » úte lis 09, 2021 23:57

Za mě zkušenost opravdu dobrá

Espace IV 2008 2.0 dci - Koupeno "180K" nyní 256K.

Po koupi - zadní tlumiče / pružiny, prasklý intercooler a chladič klimatizace, snímač brzdového pedálu
Kotouče

Po 200 - ventilátor topení (to byl hrozný rachot) - Pavel Halas - Dukovany jich má dostatek
Přední pružiny a tlumiče
Tekl jeden brzdič
Baterka
a snímač brzdového pedálu
Opravovány karty u http://www.hwservis.cz/ (jednu už díky blbosti nemám, nemáte někdo z Brna možnost nakódovat novou? )

Jediná problematická věc - co jsem psal na fóru - po 250K váha vzduchu+egr - nehlásila ji diagnostika a nikdo neměl čas a nevěděl co s tím tak jsem měsíc a půl stál, nakonec vyřešeno za 9k.

Mimoto žádné závažnější problémy, je to pracant, jezdím 2 + 2 sedadla a strčím tam kola bez nutnosti cokoli měnit nebo dám 6 lidí a odjedu na dovolenou s 6 ti kolama na střeše a kouli a ještě se vleze 800l rakev. Lepší už je jen dodávka.

Všechny sedadla jdou vyndat, vždy najdete všechno lego co dětem spadlo.

I starý model může mít AUX vstup do rádia za 1,5$ z ali expersu

Napadá i kritika

měnil jsem H7 snad 10x za těch pár let, ale jde to jenoduše

Auto se mi dost mlží - mám puštěnou AC i v zimě aby se to nedělo.
V těch letech už jsou paraboly taky vysvícené a v noci to není moc príma pohled.

když v zimě vezu děti do školky a zaparkuju v kopci a pak se rozjedu, počítač hlásí doplnit olej, i když je ho dost.

střešní nosiče nutí ke komunikaci - pokud je potřebuju roztáhnoutl, oslovím náhodného kolmdoucího aby mi pomohl, v jednom to skoro nejde posunout - pokud je máte roztažené, je to docela kravál.

zásuvku tažného měním snad každý rok, prý je to tvarem nárazníku že do něj teče (nevím jestli je je to pravda, nebo je to všude)

Parkovací brzda je na přes držku - pokud zaparkuju v opravdu prudkém kopci a zatáhnu nadvakrát - vyhlásí trvalou závadu, která blokuje palubní počítač a je nutné ji vymazat v diagnostice, jinak funguje dobře a je na ni spoleh.

For fun - sedadlům se odchlipuje zadní panel (zteřelé gumičky :D )

I tak bych ale dal pravé varle za to, aby ho renault dál vyráběl
Rád bych ho omladil za stejný ale delší a novější model, proklínám Renault, že zanevřel na MPV

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti