Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
mimino1
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: ned úno 12, 2012 14:43

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od mimino1 » ned úno 12, 2012 15:28

Zdravím, vlastnín Flu. jedenásť mesiacov a má najazdených 7000 km., pri 90-ke sa rozsvietili kontrolky STOP, SERVIS a znak motora, cez asistenčnú službu bol zabezpečený odťah a servis, od vzniku poruchy až po servis to trvalo hodinu a pol, túto službu je možné len pochváliť. V servise bola zistená porucha "snímač klepania", ktorý bol vymenený za nový v rámci záruky. Po tejto oprave je vozidlo "akčnejšie". Mňa tiež trápia hlučné stierače, ktoré poskakujú po skle a ešte jedna skúsenosť z čerpacej stanice, obsluha ich nasilu vytiahla spod kapoty. Zatiaľ sme s autíčkom spokojní.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » pon úno 13, 2012 07:53

mimino1 píše: Mňa tiež trápia hlučné stierače, ktoré poskakujú po skle a ešte jedna skúsenosť z čerpacej stanice, obsluha ich nasilu vytiahla spod kapoty. Zatiaľ sme s autíčkom spokojní.
Preto som rad ked sa mi auta nikto nechyta, tankujem sam, umyvam sam. Tusim ze mi este v zivote nikto netankoval ani neumyval okna. Aj sa nieco stalo? poskrabana kapota? alebo pod
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Concionator » pon úno 13, 2012 10:20

Žádné násilí, prosím!!! Škoda každého zbytečného poničení vozu... Stačí jen při vypnutém motoru dát páčku ovládání stěračů nejníž na pozici nejrychlejšího stírání. Stěrače při VYPNUTÉM motoru vyjedou nahoru a jdou velmi snadno odklopit! Když se pak motor zapne, stěrače až do prvního pohnutí páčkou stále nehnutě drží v odklopitelné pozici.

PS: Vlastně stačí jen pročíst návod k používání vozidla.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

mimino1
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: ned úno 12, 2012 14:43

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od mimino1 » pon úno 13, 2012 19:53

Preto som rad ked sa mi auta nikto nechyta, tankujem sam, umyvam sam. Tusim ze mi este v zivote nikto netankoval ani neumyval okna. Aj sa nieco stalo? poskrabana kapota? alebo pod

Ano, hrana kapoty je poškriabaná!

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » úte úno 14, 2012 08:02

Concionator píše:Žádné násilí, prosím!!! Škoda každého zbytečného poničení vozu... Stačí jen při vypnutém motoru dát páčku ovládání stěračů nejníž na pozici nejrychlejšího stírání. Stěrače při VYPNUTÉM motoru vyjedou nahoru a jdou velmi snadno odklopit! Když se pak motor zapne, stěrače až do prvního pohnutí páčkou stále nehnutě drží v odklopitelné pozici.

PS: Vlastně stačí jen pročíst návod k používání vozidla.
Tak toto je dolezita info. Ja som si myslel ze sa daju odklopit len pri otvorenej kapote ako naprikald u C4.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
mudr.hematolog
Senior member
Příspěvky: 1024
Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
Bydliště: Košice

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od mudr.hematolog » úte úno 14, 2012 23:26

Hounddog......nic v zlom,a le mozno aj C4 ma na to nejaky figel.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Concionator » stř úno 15, 2012 01:38

U C4 je to skoro stejné jako u Méganu III a Fluence. Při vypnutém motoru zapnout stěrače, ty se pak zvednou do středu výšky skla.
Naposledy upravil(a) Concionator dne čtv úno 16, 2012 13:44, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » čtv úno 16, 2012 13:36

mudr.hematolog píše:Hounddog......nic v zlom,a le mozno aj C4 ma na to nejaky figel.
je to dost mozne, nestudoval som to nejako x-tra, mali sme to ako sluzobak, tak len vtedy som si to vsimol :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
CBR1000F
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát bře 09, 2012 14:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od CBR1000F » stř bře 14, 2012 14:43

Máte nějakou zkušenost s FLU při montáži SUBWoferu do kufru a dalších zesiků- tedy včetně výměny kvalitnějších repro? Tedy zajímala by mě postupná demontáž autorádia a jeho zapojení - zda je tam klasicky ISO, kudy nelépe natáhnout kabeláž pro kvalitní zesilovače, případně zda je někde kapsa, kam by se daly umístit za tapec a kudy protáhnout napájecí kabel k baterii mezi interiérem a prostorem motoru. Nový FLU mám teprve týden. Naposledy jsem totéž montoval do 307SW a to byl zážitek. Práce na celý den, včetně vrtání kastle pro průchodky.
Budu rád za každý postřeh z demontáží. Nerad bych někde něco vylomil a zničil. Díky.

100kuc: dotaz v nesprávné sekci - zkušenosti s Renaulty neslouží k postování dotazů - pokračuj v sekci Auto HiFi
Fluence 1,6 Exception, 3/2012, stříbrná Platine D69 + NAVI, Arkamys, Raveland 600W sin, 12"sub tuba, BT, Alarm, xenony, 18" kola Keskin KT7 chrom, 245/40/18 (ofiko) / zimní originál 16" Proteus 205/60/16.

Uživatelský avatar
stucik
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: stř bře 17, 2010 21:50

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od stucik » pát bře 16, 2012 16:04

Ahoj.
Stala se mě nehoda s hf kartou. Povedlo se jí vyprat v pračce na 40°C. Našel jsem jí až bunda úplně oschla. 4 dny ve vodě a funguje bez problémů. Bod pro Renault :wink:

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » pát bře 16, 2012 20:38

tak to palec hore. Ale v podstate s tým sa ani nema co stat, okrem toho ze hrozi ze skoroduju kontakty na plosaku. :)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
CBR1000F
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát bře 09, 2012 14:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od CBR1000F » pát bře 16, 2012 20:47

stucik píše:Ahoj.
Stala se mě nehoda s hf kartou. Povedlo se jí vyprat v pračce na 40°C. Našel jsem jí až bunda úplně oschla. 4 dny ve vodě a funguje bez problémů. Bod pro Renault :wink:
Pro jistotu bych do ní pořádně stříknul kontaktol. Vlhkost vzduchu a zbytky prášku postuně naleptají desku.
Fluence 1,6 Exception, 3/2012, stříbrná Platine D69 + NAVI, Arkamys, Raveland 600W sin, 12"sub tuba, BT, Alarm, xenony, 18" kola Keskin KT7 chrom, 245/40/18 (ofiko) / zimní originál 16" Proteus 205/60/16.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » pon bře 19, 2012 09:19

Mne sa teraz cez vikend stalo to iste ale s USB klucom a tiez ide bez problemov. Ja si myslim ze tie kontakty a plosak musia jedno vypratie hravo zvladnut ked to poriadne uschne.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
CBR1000F
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát bře 09, 2012 14:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od CBR1000F » pon bře 19, 2012 10:39

Hounddog píše:Mne sa teraz cez vikend stalo to iste ale s USB klucom a tiez ide bez problemov. Ja si myslim ze tie kontakty a plosak musia jedno vypratie hravo zvladnut ked to poriadne uschne.
Všeobecně, pokud nevcnikne oxidace mezi kontakty s vypáním problém není, pokud to není zařízení citlivé na mikronapětí a současně není v něm nějaký zdroj (baterie, el. kondík, co je nabitý) Voda je sice vodivá, ale pro nízké napětí z baterie mizerně. Tudíž dost záleží na prášku, z čeho je složený, jestli neobsahuje nějaké soli, které z obyčejné vody neudělaji supervodič :-)
Fluence 1,6 Exception, 3/2012, stříbrná Platine D69 + NAVI, Arkamys, Raveland 600W sin, 12"sub tuba, BT, Alarm, xenony, 18" kola Keskin KT7 chrom, 245/40/18 (ofiko) / zimní originál 16" Proteus 205/60/16.

pribylmartin
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát čer 22, 2012 22:14

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od pribylmartin » pát čer 22, 2012 22:49

Dobrý večer, Ahoj,
asi před týdnem jsem se stal majitelem nové/ho Fluence. Nového auta po 12 letech.Poslední nové auto byl GOLF 1,9 TDI (150 k) r.v. 2000.Musím konstatovat, že po pročtení celého fóra 28 stran během 4 měsíců (tak dlouho jsem na auto čekal), jsem byl chvílemi zděšený, co si to vlastně kupuji za poruchový drek. Jsem však rád, že jsem vytrval :-), protože mám asi úplně jiné auto, než se tu popisuje. Ale popořadě, stěrače není slyšet ani omylem, víko zadního kufru neoplývá žádnou vazelínou, dveře nevržou, záclonky vzadu nemají problém se stahováním, nikdo mi nenalil do motoru 2 litry oleje navíc ( s požadavkem na tuto kontrolu jsem tedy prodejce pořádně překvapil), akcelerace je v pohodě (1.6 benzín), naopak motor jde jakoby lehčeji, oproti mému bývalému vozu (AUDI A4 1,6), prostě vše funguje tak jak by mělo (tedy překvapil mě značně přeposilovaný volant). Po týdnu zkušeností snad mohu konstatovat poněkud slabší klimatizaci (zase ale auto jede), oproti mým jiným vozům (Fábie byla teda mrazák :lol: ), nicméně vše vynahradí režim fast (soft je asi jen pro baby). Jediná věc, která mi vadí, je prakticky nulová možnost odkládání kelímků z "mekáče". To tedy někdo vážně nedomyslel (ty úchylný úchyty za okno si teda nedám).Asi Francouzi nebo Turci za jízdy nepijou, jo ty malý plastový popelnice nebo co to bylo, jsem hned vyhodil. Úroveň výbavy, shodou okolností takříkajíc totožná s GOLFEM je skvělá (PRIVILEGE), jenom GOLF tenkrát stál 1 milion Kč, Fluence po slevě 300 tisíc.Ano na plastech uvnitř je znát, že se šetřilo, trapná imitace všeho, jen ne kůže na volantu a spol. samozřejmě nemůže obstát s opravdovou kůží (tou si nechám vyzdobit interiér).Osobně mi to přijde jako nějaký "nástřik" nebo co. Sečteno, podtrženo, i když výbava už něco pamatuje, kdo potřebuje víc, já tedy ne, všemi směry jsem hýčkán a za ty prachy neber to, já tedy beru. Fluence je pořádný kus auta (kam se na něj velikostně hrabe OCTAVIA) a jestli se časem projeví nějaká závada, tak od čeho je tu 5-ti letá záruka.

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od makkynka » sob čer 23, 2012 07:58

pribylmartin píše:Dobrý večer, Ahoj,
asi před týdnem jsem se stal majitelem nové/ho Fluence. Nového auta po 12 letech.Poslední nové auto byl GOLF 1,9 TDI (150 k) r.v. 2000.Musím konstatovat, že po pročtení celého fóra 28 stran během 4 měsíců (tak dlouho jsem na auto čekal), jsem byl chvílemi zděšený, co si to vlastně kupuji za poruchový drek. Jsem však rád, že jsem vytrval :-), protože mám asi úplně jiné auto, než se tu popisuje. Ale popořadě, stěrače není slyšet ani omylem, víko zadního kufru neoplývá žádnou vazelínou, dveře nevržou, záclonky vzadu nemají problém se stahováním, nikdo mi nenalil do motoru 2 litry oleje navíc ( s požadavkem na tuto kontrolu jsem tedy prodejce pořádně překvapil), akcelerace je v pohodě (1.6 benzín), naopak motor jde jakoby lehčeji, oproti mému bývalému vozu (AUDI A4 1,6), prostě vše funguje tak jak by mělo (tedy překvapil mě značně přeposilovaný volant). Po týdnu zkušeností snad mohu konstatovat poněkud slabší klimatizaci (zase ale auto jede), oproti mým jiným vozům (Fábie byla teda mrazák :lol: ), nicméně vše vynahradí režim fast (soft je asi jen pro baby). Jediná věc, která mi vadí, je prakticky nulová možnost odkládání kelímků z "mekáče". To tedy někdo vážně nedomyslel (ty úchylný úchyty za okno si teda nedám).Asi Francouzi nebo Turci za jízdy nepijou, jo ty malý plastový popelnice nebo co to bylo, jsem hned vyhodil. Úroveň výbavy, shodou okolností takříkajíc totožná s GOLFEM je skvělá (PRIVILEGE), jenom GOLF tenkrát stál 1 milion Kč, Fluence po slevě 300 tisíc.Ano na plastech uvnitř je znát, že se šetřilo, trapná imitace všeho, jen ne kůže na volantu a spol. samozřejmě nemůže obstát s opravdovou kůží (tou si nechám vyzdobit interiér).Osobně mi to přijde jako nějaký "nástřik" nebo co. Sečteno, podtrženo, i když výbava už něco pamatuje, kdo potřebuje víc, já tedy ne, všemi směry jsem hýčkán a za ty prachy neber to, já tedy beru. Fluence je pořádný kus auta (kam se na něj velikostně hrabe OCTAVIA) a jestli se časem projeví nějaká závada, tak od čeho je tu 5-ti letá záruka.

Nic proti, ale to auto mas jen tyden :), povíme si to to pozdeji ju :) Ohledne záruky, pokazde ti reknou ze to neslysi ze to neni závada atd.... uvidis sam. zkusenosti tu lidi s timto pristupem maji.
Psat po tydnu ze mas uplne jine auto nez my je nestastny nazor, jak rikam, pocej za pul roku. Je mozne ze se Turci po tech dvou letech zlepsili, ale to si opravdu nemyslim :)
Samo sebou ti preji at to auto drzi co to jde, ne ako to moje ktere se pri kazdem drncu rozpada.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Concionator » sob čer 23, 2012 20:41

Hodnocení auta je sice předčasné, skoro až vtipné po tak krátké době, nicméně já sám patřím mezi spokojené majitele a přeju to i Tobě. Je to pohodlný vůz, po kterém se leckdo otočí. Ať tedy dobře slouží!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

pribylmartin
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát čer 22, 2012 22:14

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od pribylmartin » úte črc 17, 2012 22:25

Dobrý večer,

po měsíci provozu... :-) auto pořád jezdí a jediná věc, která mi vadí je krom odkládacích míst na nápoje, zásadní nepřilnavost zadní nápravy k podkladu, tedy k silnici a ještě tedy opravdu značná hlučnost motoru při rychlosti nad 130 km/hod. Nad 160 km/hod je to opravdu katastrofa. Já vím, normálně se takhle nejezdí, ale toto je rachot rvoucí uši, tedy neznám auto, které by vydávalo takový rámus. Naopak mě překvapil zátah motoru bez klimatizace, je dobrý i když tak nějak nevypočitatelně proměnlivý, někdy jakoby se mu nechtělo a jindy jede jak z praku, přičítám to však nezajetému motoru. Překvapivý je rovněž rozdíl mezi spotřebou ve městě (klidně 10l/100km) a mimo město (7,0l/100km), možná by to šlo méně, ale nejsem v důchodu. A teď něco pro věčné stěžovatele. Ano hned od ujetí cca 500 km mi začala mírně vibrovat při běhu bez plynu na 3. převodový stupeň řadící páka, což jsem ihned nahlásil dodavateli (RN Auto) a světe div se, prodejce okamžitě reagoval, na nic se nevymlouval a okamžitě celou věc začal řešit a nabídl promptní opravu včetně náhradního vozu v termínu, který mi bude vyhovovat. Já za sebe říkám, chybička se může stát, nikdo není dokonalý, důležitý je přístup a ten je perfektní.Popravdě musím říci, že autosalón je 100m od mé práce .-) Možná je to pro Vás matadory úsměvné, nicméně já to beru tak, že jsem si koupil auto za tři sta, ne za mego tři sta a přesně tolik od něj očekávám a pro mě wau efekt stále funguje. Schválně se podívejte na ty maličkatý konzervičky za dvakrát tolik peněz, co stojí na parkovišti vedle našeho Fluence, ten rozdíl je..... brutální. Jinak děkuji za přání, auto si opravdu užívám.

Uživatelský avatar
CBR1000F
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát bře 09, 2012 14:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od CBR1000F » stř črc 18, 2012 09:28

Tak jsem se objednal také do servisu. Mám stejný problém - vibrace řadičky na trojku při brždění motorem. Dále o dost vyšší spotřeba, než je předepsaná. Včera jsem jel trasu Děčín, Ústí, Teplice, Louny a zpět. Tedy asi na 160km kombinace města, silnice 1.třídy a i dálnice. Jel jsem předpisově 90/130, většinou s tempomatem. Výstledná kombinovaná spotřeba 9,2l. Mám najeto 3500km, tak že stále v záběhu, tudíš vyšší spotřeba, ale tohle se mi zdá o dost na motor 1,6.
Fluence 1,6 Exception, 3/2012, stříbrná Platine D69 + NAVI, Arkamys, Raveland 600W sin, 12"sub tuba, BT, Alarm, xenony, 18" kola Keskin KT7 chrom, 245/40/18 (ofiko) / zimní originál 16" Proteus 205/60/16.

Uživatelský avatar
makkynka
Experienced member
Příspěvky: 705
Registrován: čtv srp 19, 2010 20:24

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od makkynka » stř črc 18, 2012 12:42

No ono to umo dost papat kdyz jedespo dálnici, ale vetsinou mi to pro te trase copises vychází tak na 7.5l/km ale dá se jet i méne.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » stř črc 18, 2012 13:56

Keď sa ti zdá byť vysoka spotreba tak si skus znulovať budíky a spraviť určitý usek na spotrebu. T.j. daj tempomat na 100km/h vypni klímu a uvidis aka nabehne.
Ono v lete pri zapnutej klime, pritivetre a jazde nad 130 sa to nazbiera. Ja jazdím 50% - 50% a priemerka mi vychádza okolo 7,2-7,5. (Tankovane v rakusku, jazda medzi 2000-3000 rpm, ziadne nahanacky.)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
CBR1000F
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát bře 09, 2012 14:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od CBR1000F » stř črc 18, 2012 20:19

Hele, je to stejně dost. Když jedu po vynulování podél Labe (tak že relativně rovina) na tempomat 90tkou, tak po 20km jsem na 8,2. To k předepsaným hodnotám moc nesedí.
To jsem za tolik v klidu jezdil s 2,5 litrovým Báwem.
Fluence 1,6 Exception, 3/2012, stříbrná Platine D69 + NAVI, Arkamys, Raveland 600W sin, 12"sub tuba, BT, Alarm, xenony, 18" kola Keskin KT7 chrom, 245/40/18 (ofiko) / zimní originál 16" Proteus 205/60/16.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » čtv črc 19, 2012 09:30

Tak to ano, včera som išiel po dialnici, spomenul som si na tento prispevok....dal som eda Tempomat (100km/h) a prepol na aktualnu spotrebu, ta sa kolísala medzi 5,7-6,1 ltr. Pri 130 uz sa pohybovala okolo 7 ltr.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
CBR1000F
Junior member
Příspěvky: 112
Registrován: pát bře 09, 2012 14:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od CBR1000F » čtv črc 19, 2012 09:39

Tak dálnice na tempomat při 130 se mi točí aktuální spotřeba kolem 10l!
Tak že, kde je problém?
Fluence 1,6 Exception, 3/2012, stříbrná Platine D69 + NAVI, Arkamys, Raveland 600W sin, 12"sub tuba, BT, Alarm, xenony, 18" kola Keskin KT7 chrom, 245/40/18 (ofiko) / zimní originál 16" Proteus 205/60/16.

Uživatelský avatar
Hounddog
Senior member
Příspěvky: 1935
Registrován: pát úno 22, 2008 14:14
Bydliště: Bratislava

Re: Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Příspěvek od Hounddog » čtv črc 19, 2012 13:29

Urcite mi PP neukazoval viac ako 8ltr pri 130...... 10 je vázne hodne. Inac sa spýtam .....kolko Km spravis priemerne na nádrz? Aspon 650?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti