Renault Fluence - zkušenosti z provozu
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
A to se mi libi, Fluencaci jsou slusni, tohle auto maji klidni a rozumni lide
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Howk...
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Reduta:
Přesně tak - slušné auto pro slušné lidi!
hamran:
V poho...
Přesně tak - slušné auto pro slušné lidi!
hamran:
V poho...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
perfetná hláška ...Reduta píše:A to se mi libi, Fluencaci jsou slusni, tohle auto maji klidni a rozumni lide
hodil som do galerie aktuálne foto budíkov ..už sa mi blíži výmena tekutín a prvá prehliadka ... a som veľmi spokojný zo spotrebou v zime =+-5,2 l/100 km
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Chladenie priehradky a jeho vypinanie som odskusal tak, ze este na upne novom aute som daval veci do priehradky a pozeram, ze asi nejaka krytka na srobik je odklopena. Tak som ju zaklopil. A asi o tyzden som predvadzal nove auto a tak, ze ukazem aj chladenu priehradku. Hodim tam pollitrovku a po asi pol hodine bola stale tepla. Tak mi to nedalo a v navode som zistil ako sa veci maju a "krytku na srobik" som otvoril. Odvtedy to funguje .[/quote]
Chcem sa spýtať o akej priehradke to tu rozprávate a v akom návode si zistil ako sa veci máju, kde sa nachádza, nič som nenašiel v príručke.....
dik za odpoveď
Chcem sa spýtať o akej priehradke to tu rozprávate a v akom návode si zistil ako sa veci máju, kde sa nachádza, nič som nenašiel v príručke.....
dik za odpoveď
Renault Fluence, 1,6 16 V 110, Privilege, Bežova Centre, 20.1. 2011
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
chladenie uloznej schranky pri kolenach spolujazdca...
Kukni dovnutra (odklop dvierka) a vzadu je zda sa mi modra plastova zaslepka (taka slzicka ci ako to vypada), tu treba pootocit a odkryje sa dieka kade prudi studeny vzduch, ak je zapnuta klima, ak nie je klima zapnuta, ide vzduch vonkajsej teploty)
Kukni dovnutra (odklop dvierka) a vzadu je zda sa mi modra plastova zaslepka (taka slzicka ci ako to vypada), tu treba pootocit a odkryje sa dieka kade prudi studeny vzduch, ak je zapnuta klima, ak nie je klima zapnuta, ide vzduch vonkajsej teploty)
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Ad latka-vytazena ocka: je od kalhot - dzinu i jinych, jez maji ruzne cvocky a zipy, na to je potreba davat pozor, uz jsem s tim mel neblahou zkusenost, je to nereklamovatelne a prakticky neopravitelne, casem se to bude zhorsovat Od te doby jezdim na polstarku
Dnes jsem dostal pekny cerny Flu na tyden, tak pak sem napisu porovnani benzinu s cernym vnitrkem vs muj Privilege. Zatim z toho mam urcite dojmy, ale ty reknu az to zajedu
Jinak se loupe i ta maska (radoby chromova), takze krome predniho znaku <> jsou vsechny zkorodovane
Dnes jsem dostal pekny cerny Flu na tyden, tak pak sem napisu porovnani benzinu s cernym vnitrkem vs muj Privilege. Zatim z toho mam urcite dojmy, ale ty reknu az to zajedu
Jinak se loupe i ta maska (radoby chromova), takze krome predniho znaku <> jsou vsechny zkorodovane
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Jak se na to v Renaultu tvářili.Tvrdili ti že to ještě nikdy neviděli nebo "přiznali barvu"?inak se loupe i ta maska (radoby chromova), takze krome predniho znaku jsou vsechny zkorodovane
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Bez komentare, daji nove (aspon doufam), krom koncovky vyfuku, tu neuznali hned. Jednani bylo velmi slusne a jsem s nima spokojen. Jen si myslim, ze ty veci odejdou do roka znovu...
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Je to opravdu škoda. Z čeho to pro pána krále dělají!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Z nejakeho levneho kusu plastu, co stoji na... Vytaci me to, jakoby nebyly schopni udelat auto bez nejake typicke bolistky pro dany model. Je jasne, ze to je seriova vada a sleze to vsem. Otazkou je jen kdy, treba ten muj aktualni kousek to zda se ma OK, je ale novejsi.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Já věřím,že renault změní dodavatele ale je otázkou kdy dodělají aktuální zásoby tadytěch zmetků.To určitě není vadná serie ale nějaká špatná technologie výroby.Věřím tomu že nás ta výměna čeká každého.Já mám špatný jenom ten zadní znak(zatím) ale myslím že to na jaře vykvete všechno tak zatím s tou reklamací počkám.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
U mne zatím na autě od října v pořádku, jen koncovka výfuku vypadá trochu unaveně, ale s tím jsem počítal. Tak uvidíme, jak se to bude chovat zjara.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
K té výměně názorů v pohodě, jsme tu snad jedna parta ne, a hlavně jsme zvědaví, jak je kdo spokojen s autem a jaké má problémy.
Tak ten zadní znak ještě vyměněný nemám, protože není na skladě, ale bylo mě slíbeno, že mě po jeho dodání hned zavolají a vymění mi ho. Dneska jsem prolezl celé auto a nic jiného jsem zkorodovaného na těch pochromovaných dílech nezjistil. Mě nejvíc vadí, že na novém autě by bylo něco odřeného, nebo oloupaného. Bral bych to ještě třeba po skončení záruky, ale i to se mě zdá na takové prkotiny jako jsou znaky auta příliš brzo. Promiňte mi ten výraz, XXXX mě, že odchází něco, co dělá vlastně vizitku auta. Měli by se chlapci u Renaultu a teď myslím výrobce zamyslet a nedělat braky. Kdyby to bylo skutečně kovové, tak by se to nestalo. Na starých autech, pokud se někdo o chromované díly skuteně trochu staral a udržoval je, tak vydrží do dnešní doby, viz kamarádova Š 1000 MB. Nevím jak vám, ale mě se příčí něco reklamovat a hlavně něco o čem si myslím, že to není z mé viny a pak se s někým dohadovat a vysvětlovat, že za to nemůžu. Jinak reklamace také v pohodě a velmi solidní jednání, ale nevím, jak by postupovali třeba za rok a půl, ke konci záruky. A ješt je nejhorší, že ten brakovej zadní znak stojí skoro litr, to už je trochu moc ne?
Tak ten zadní znak ještě vyměněný nemám, protože není na skladě, ale bylo mě slíbeno, že mě po jeho dodání hned zavolají a vymění mi ho. Dneska jsem prolezl celé auto a nic jiného jsem zkorodovaného na těch pochromovaných dílech nezjistil. Mě nejvíc vadí, že na novém autě by bylo něco odřeného, nebo oloupaného. Bral bych to ještě třeba po skončení záruky, ale i to se mě zdá na takové prkotiny jako jsou znaky auta příliš brzo. Promiňte mi ten výraz, XXXX mě, že odchází něco, co dělá vlastně vizitku auta. Měli by se chlapci u Renaultu a teď myslím výrobce zamyslet a nedělat braky. Kdyby to bylo skutečně kovové, tak by se to nestalo. Na starých autech, pokud se někdo o chromované díly skuteně trochu staral a udržoval je, tak vydrží do dnešní doby, viz kamarádova Š 1000 MB. Nevím jak vám, ale mě se příčí něco reklamovat a hlavně něco o čem si myslím, že to není z mé viny a pak se s někým dohadovat a vysvětlovat, že za to nemůžu. Jinak reklamace také v pohodě a velmi solidní jednání, ale nevím, jak by postupovali třeba za rok a půl, ke konci záruky. A ješt je nejhorší, že ten brakovej zadní znak stojí skoro litr, to už je trochu moc ne?
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 394
- Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
tak ja som znaky prezrel aj vyfuk zatial ok akurat na prednom znaku mam maly tmavy fliacik tak neviem ci to zacina alebo je to od nejakeho sutra aj ked jamka tam nieje
- yoyanec
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon bře 22, 2010 23:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Ja pouzivam na vyfuk taku pastu AUTOGLYM Metal Polish a vyzera ako novy.
Renault Fluence Privilege 1,6
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Hmm, tak na pastu se podivam, ale nevim, zda neni pozde, jsou tam mapy a rez pod chromem, tak to uz asi zachranit nepujde. Novy kupovat nebudu, tak bohaty abych kazdy rok toto kupoval nejsem. Zkuste nekdo zjistit kolik stoji ty dalsi plasto-chromy, mozna se mi to povede pri prebirani vozidla, ale chtelo by to vedet, kolik by to eventuelne stalo. Treba na te moji masce byla velka bublina a do jara by to zacalo normalne slezat a muselo by se to dat nove, aby to nevypadalo strasne Sterace jeste beru jako urcite selhani, ale tohle loupani uz zacina byt na povazenou
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
- yoyanec
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon bře 22, 2010 23:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Toto je fotka z posledneho umyvania. Ziadnu hrdzu so si nevsimol.
Renault Fluence Privilege 1,6
Ked sa dari tak sa dariii
Dnes som zazil dve spravy jednu dobru a druhu zlu. Ta dobra nahradne diely na opravu narazenej prednej pravej casti auta su tu a v pondelok idem s autickom na plasticku operaciu, hadam to prezije hihihii... A ta smutna, dnes rano pozeram z auta a zhora z horneho laveho rohu sa taha prasklina celneho skla... rano asi 10 cm ku veceru uz hadam aj 30 a taha sa do stredu. Takze dalsia investicia. Hadam sa mi podari nejako presvedcit obhliadaca z poistovne aby mi to pripisal uz k riesenej poistnej udalosti pri doobhliadke auta, kedze to pojde z mojej havarijnej poistky. Neviem kolko stoji celne sklo ale zakladat dalsiu poistnu udalost sa mi nechce zase dalsie naklady na spoluucast. Uz nech je leto a tie kamienky zmyznu z tychto uz aj tak ubohych ciest aj z tou nicivou solou, ktora sa priam lepi na auto. Clovek aby to len stale umyval......
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Lave predne dvere hore nepriliehaju.
Tesnenie na zadnych pravych dverach nedrzi dobre - zle prichytky
vnutorne spatne zrkadlo sa pohybuje v klbe prilis lahko
Predne stredove vyduchy na palubke nelicuju dobre - horna prava cast
Pravy predny bezp. pas bol pretoceny.
Okrem toho pasu budem vsetko reklamovat na prvej prehliadke.
Na zaklade skusenosti ostatnych:
pozri aj na zadny znak renaultu na pripadne bublinky pod farbou.
Poskac po sedadlach ci nevrzgaju, radio ci nevypluje cd s mp3-jkami.
Na palubnom pc pozri, ci nie je prilis vidiet ciarku - uvidis ju ak zapnes tempomat (aby si videl, ktora to je - predeluje displej na dve polovice), pri strednom jase by nemala byt prilis zretelna.
Doporucujem pripoistit celne sklo a kupit bezpecnostne skrutky na kolesa - najma ak budu hlinikove.
Sucastou dobrych mravou predajcu by mali byt prevadzkove kvapaliny s ohladom na rocne obdobie - radsej si over kvapalinu v ostrekovaci, aby ti nezamrzla.
Co ta asi nepotesi, je asi este aj investicia do zimneho pneu...
Tesnenie na zadnych pravych dverach nedrzi dobre - zle prichytky
vnutorne spatne zrkadlo sa pohybuje v klbe prilis lahko
Predne stredove vyduchy na palubke nelicuju dobre - horna prava cast
Pravy predny bezp. pas bol pretoceny.
Okrem toho pasu budem vsetko reklamovat na prvej prehliadke.
Na zaklade skusenosti ostatnych:
pozri aj na zadny znak renaultu na pripadne bublinky pod farbou.
Poskac po sedadlach ci nevrzgaju, radio ci nevypluje cd s mp3-jkami.
Na palubnom pc pozri, ci nie je prilis vidiet ciarku - uvidis ju ak zapnes tempomat (aby si videl, ktora to je - predeluje displej na dve polovice), pri strednom jase by nemala byt prilis zretelna.
Doporucujem pripoistit celne sklo a kupit bezpecnostne skrutky na kolesa - najma ak budu hlinikove.
Sucastou dobrych mravou predajcu by mali byt prevadzkove kvapaliny s ohladom na rocne obdobie - radsej si over kvapalinu v ostrekovaci, aby ti nezamrzla.
Co ta asi nepotesi, je asi este aj investicia do zimneho pneu...
Fluence 1.6 Exception, farba seda cassiopee(KNG, Oyster Grey). Nic viac, nic menej.
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Koukam se diskuze pekne rozjela, zatimco jsem si hral s jinym Flu
No zacneme poporade, origo sklo na FLU je pouze jedno a jine se nemontuje (akusticke), noname servisy nenavstevuji a ani bych je nedoporucoval.
Znaky jsou v pohode reklamovatelne, lec uz nejsou skladem, takze vymena vsech potvra par tydnu, coz slo cekat
Jinak vse perfektne opraveno a bude se jezdit dale...
No a ted si dovolim male srovnani za tyden pouzivani Exception v benzinu vs diesel Privilege (najeto 13tis vs muj 25tis), treba to pomuze nekomu, kdo se rozhoduje.
Cerna autu slusi a ani spina neni prehnane videt, je to takove "gaucove zihadlo"
Vnitrek je mirne v cerne barve blyskavejsi=vice je videt opotrebeni na namahanych castech nez ve svetlem interieru.
Prijemne prekvapilo obycejne radio, jeho display je krasne prehledny (pri vyssim posezu ale vadi krytka displeje, horni radek neni castecne videt) a samotny panel i lepe ovladatelny nez Arkamys, preci jenom ten TFT display TT je uz starsiho datovani a kvalita zobrazeni nevalna. Zajimavost: pri stazeni podsvitu na minimum zhaslo i podsvetleni tlacitek radia, coz se u Arkamysu nedeje. Naopak hlasitost je cca o 5 dilku posunuta (20 u obyc. radia =15 na A.)
Jizdne je to uplne jine, treba predek to ma lehci, tlumi to lepe vytluky, zadne rany od napravy, bohuzel to ale je dost znat na jistote jizdy.
Potesila me prekvapiva spotreba benzinu, ve meste o cca 2 lt nad naftou, na me testovaci trati 6,6l, nafta za rovnych 5l.
Naopak jako velke zklamani (a obcas i hruzu) jsem zazil s razenim a vubec akceleraci, to je opravdu des a proti M2 je to snad i horsi. Jsem zvykly na reakci plynu na pridani, tady to nekdy jelo, nekdy ne a hlavne to ma vypadky v akceleraci a ani vytaceni to nevyresilo (hluk pak byl nesnesitelny a to celkove vzdy nad 120-130). Paka se dost cuka a kope, pripomnela mi kovovou trubku s volnou tyci uvnitr.
Zvukove byl benzin prijemny a krasne se dalo jet beznymi rychlostmi, pri vyssich je ale lepsi diesel, neni tak hlucny a delsi cestu bych asi benzinem po dalnici nejel.
Pedaly ma benzin jak polstare, po presednuti do meho jsem mel co delat, abych je vubec seslapnul
Jinak u budiku byl take jeden rozdil: displej na benzinu byl neskutecne liny a pomalinku prekresloval, asi blby kus. Muj ma okamzite reakce.
Celkove tedy potvrzuji, ze benzinova verze je vhodna na mensi jezdeni, pohodove kratke cesty a diesel na to druhe. Ohledne verzi vnitrku aut je skoda, ze nelze mit Privilege bez NAVI. Barva calouneni dle gusta, rozhodne se neda rici, ze by svetla byla vice nachylna k opotrebeni.
No zacneme poporade, origo sklo na FLU je pouze jedno a jine se nemontuje (akusticke), noname servisy nenavstevuji a ani bych je nedoporucoval.
Znaky jsou v pohode reklamovatelne, lec uz nejsou skladem, takze vymena vsech potvra par tydnu, coz slo cekat
Jinak vse perfektne opraveno a bude se jezdit dale...
No a ted si dovolim male srovnani za tyden pouzivani Exception v benzinu vs diesel Privilege (najeto 13tis vs muj 25tis), treba to pomuze nekomu, kdo se rozhoduje.
Cerna autu slusi a ani spina neni prehnane videt, je to takove "gaucove zihadlo"
Vnitrek je mirne v cerne barve blyskavejsi=vice je videt opotrebeni na namahanych castech nez ve svetlem interieru.
Prijemne prekvapilo obycejne radio, jeho display je krasne prehledny (pri vyssim posezu ale vadi krytka displeje, horni radek neni castecne videt) a samotny panel i lepe ovladatelny nez Arkamys, preci jenom ten TFT display TT je uz starsiho datovani a kvalita zobrazeni nevalna. Zajimavost: pri stazeni podsvitu na minimum zhaslo i podsvetleni tlacitek radia, coz se u Arkamysu nedeje. Naopak hlasitost je cca o 5 dilku posunuta (20 u obyc. radia =15 na A.)
Jizdne je to uplne jine, treba predek to ma lehci, tlumi to lepe vytluky, zadne rany od napravy, bohuzel to ale je dost znat na jistote jizdy.
Potesila me prekvapiva spotreba benzinu, ve meste o cca 2 lt nad naftou, na me testovaci trati 6,6l, nafta za rovnych 5l.
Naopak jako velke zklamani (a obcas i hruzu) jsem zazil s razenim a vubec akceleraci, to je opravdu des a proti M2 je to snad i horsi. Jsem zvykly na reakci plynu na pridani, tady to nekdy jelo, nekdy ne a hlavne to ma vypadky v akceleraci a ani vytaceni to nevyresilo (hluk pak byl nesnesitelny a to celkove vzdy nad 120-130). Paka se dost cuka a kope, pripomnela mi kovovou trubku s volnou tyci uvnitr.
Zvukove byl benzin prijemny a krasne se dalo jet beznymi rychlostmi, pri vyssich je ale lepsi diesel, neni tak hlucny a delsi cestu bych asi benzinem po dalnici nejel.
Pedaly ma benzin jak polstare, po presednuti do meho jsem mel co delat, abych je vubec seslapnul
Jinak u budiku byl take jeden rozdil: displej na benzinu byl neskutecne liny a pomalinku prekresloval, asi blby kus. Muj ma okamzite reakce.
Celkove tedy potvrzuji, ze benzinova verze je vhodna na mensi jezdeni, pohodove kratke cesty a diesel na to druhe. Ohledne verzi vnitrku aut je skoda, ze nelze mit Privilege bez NAVI. Barva calouneni dle gusta, rozhodne se neda rici, ze by svetla byla vice nachylna k opotrebeni.
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Displej je samozřejmě na motorizaci nezávislý, byl to asi špatný kus. Vesměs mohu souhlasit s tím, co tu padlo, z počátku jsem se u benzínu také pral s akcelerací a jakousi "mrtvostí" motoru při OPAKOVANÉ akceleraci na jedničku (rozjet - povolit plyn - znovu rozjet, stále na jedničku; už jsem tu o tom psal, v tu chvíli to snad ŘJ nějak omezuje či co), jen bych rád výrazně zrelativizoval to, že s benzínem na dálku ani náhodou. Jezdím tímhle autem především dálky, je to nesmírně pohodlné, spotřeba je velice nízká a navíc po městě žádné vibrace od motoru, žádný kravál a žádná "lemrovitost" kdykoli pod 2000 ot., což mi zase dělala nafta, s kterou jsem jezdil (nad 2000 to ale táhlo velmi dobře, jen jsem musel stále řadit, trochu jako v náklaďáku). A ještě maličkost - ten Arkamys bych už z ruky nedal!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
reduta, pekne porovnanie. Hlavne sme sa zhodli v hodnoteni motora v MII vs u mna v MIII. Proste proti motoru v MII ta 1.6 v MIII netahala, zrala, dunela nad cca 3300ot. Mozno zly kus, ale hned ma to odradilo od tejto potorizacie a bol som dotlaceny do 1.5.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- NFG Orbis
- Junior member
- Příspěvky: 104
- Registrován: pon led 24, 2011 14:37
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Zatim mě baví řadit a tak si disel koupim až mi bude kolem 30 a budu mít rodinu. Nevim proč ale teď mi to vážně vyhovuje a bohatě stačí... i když je pravda že prvně jsem se rozhodoval že koupím Mlll coupé 1.4 tCe ale nakonec zavládl duch velkého auta . Bohužel pro nás co máme Flu tak není stejná motorizace jako u Mlll. Hned bychdo té 1.4 šel
Hyundai Lantra GLS 1.6 66kw sedan stříbrná metal od 4.2007 do 8.2010 50tis. km
Renault Fluence 1.6 81kW Exception seda Casiope od 3.8.2010 najeto 15 500km
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2406_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0925_n.jpg
Renault Fluence 1.6 81kW Exception seda Casiope od 3.8.2010 najeto 15 500km
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2406_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0925_n.jpg
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s Fluencem od majitelů
Mně vyhovují atmosféry 1,6 a 1,8 (tu jsem původně chtěl, ale do fluence se nedává). Dvojkový motor je skvělý, ale asi bych ho nechtěl a 1,4 TCe bych volil spíš ke kupéčkovému méganu. Pořád si (možná mylně) říkám, že na atmosféry je spoleh - mají dobrý poměr výkonu, spotřeby a životnosti (a také pořizovací ceny). Tím však neříkám, že bych se tím rád neprojel, právě naopak.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů