Renault Fluence - zkušenosti z provozu

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

RE

Příspěvek od dismay » sob pro 04, 2010 15:24

Tak mě dneska zamrzly všechna okénka a nešla vůbec stáhnout a to mám auto garážované a nebyl jsem na myčce. :?

Pak jsem si všimnul, že je docela nevýhoda té hluboké kapsy za víkem motoru, před čelním sklem. Napadalo mě tam spousta sněhu a šlo to pěkně blbě vyndavat, klidně mohli to víko kufru víc natáhnout ke sklu ale to by jsme toho asi chtěli příliš. :D :D :D

Jinak auto rozmrazuje a topí perfektně, zamrzlá skla jsou za chvíli po zapnutí ohřevu předního a zadního skla čistá.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Uživatelský avatar
dismay
Advanced member
Příspěvky: 414
Registrován: stř srp 18, 2010 13:11

RE

Příspěvek od dismay » ned pro 05, 2010 10:30

Auto mám garážované, ale jak jsem psal jezdím každý den do práce.
Se zrcátky problém nemám a sklápím je také každý den, hlavně když vjíždím do garáže, která nemá moc široká vrata a zatím žádný problém nebyl.
Včera jsem psal, že jsem měl auto venku před prací a to až do 19.00 hod. a nešly mě stáhnout okénka, úplně mě zamrzly (zdá se mě, že je mezi těsnící gumou a sklem větší mezera, než u mého předešlého peugeotu u kterého se to nikdy nestalo) a když jsem startoval, tak se mě trošku splašilo startování, musel jsem ho vypnout a znova nastartovat, pak už to bylo v normálu, ale napoprvé to startovalo jakoby pořád a dlouze.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » ned pro 05, 2010 11:23

Po dvoutýdenním stání v nevyhřívané garáži včera večer Jonáš ožil po prvním stisknutí tlačítka a několika málo otočeních startéru. Kombinace váhy auta a zvolených pneumatik se na lehce umrzlém (nikoli uklouzaném) sněhu na mírném kopečku ukázala jako velmi dobrá. S trabíkem mi to klouzalo docela dost (ale to může být tím, že je obutý sice do nejetých, ale už letitých protektorů), s fáčkem jsem cítil jakousi vůli (spíš tendenci k proklouznutí, než že by se kolo opravdu protočilo) a Jonáš si pohodlně a bez zaváhání opakovaně vyjel, jako by se nechumelilo. O sklápění zrcátek v zimě ještě pouvažuji...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Tesli 777
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: pát črc 16, 2010 18:55
Bydliště: Malacky

Příspěvek od Tesli 777 » ned pro 05, 2010 13:39

Ahojte :D

No ja zatiaľ nemám žiadny problém,zrkadlá sa sklápajú a vyklápajú perfektne a to parkujem stále vonku,teplota -10 až -13 C° v noci,cez deň -4 až-6 C° v piatok som z Flu.odhrabal 17 cm snehu,som skúšal na bočnej ceste pokrytej snehom ABS,ESP a ASR. Flu. drží na ceste ako prikovaný a nepodarilo sa mi ho dostať do hodín :D

Uživatelský avatar
milosssko
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: stř zář 22, 2010 15:47

Příspěvek od milosssko » ned pro 05, 2010 13:57

Sklápanie , vyhrievanie zrkadiel úplne v pohode a to na aute bola 60cm vrstva snehu ( bývam v tatrách )...štartovanie po cca týždni parkovania na dvore pri teplotách hlboko pod nulou ( napr.dnes do rána - 24 stupňov) rovnako bez problémov na jedno stlačenie štart tlačítka... :wink:
Renault Fluence 1,6 16V exception čierna metalíza + navigácia ( spotreba 6,7L/100km )

mildre
Junior member
Příspěvky: 134
Registrován: ned dub 11, 2010 10:24
Bydliště: Praha,Slaný

Příspěvek od mildre » stř pro 08, 2010 17:00

Zdravím musím říct,že fluenc se chová na sněhu velice perfektně, trakce je s porovnáním s předešlími auty velmi citlivá funguje bezchybně.Co ale musím vytknout zimnímu provozu jsou ty již zminované stěrače.To je hrozná fušeřina!!! :evil: Stěrače jsou sice umístěny nízko aby nepřekážely výhledu ale jsou umístění až pod urovní ofuku čelního skla takže voda která stéká z teplého skla steče na stěrače a tam namrzá.Takže musím několikrát zastavit a led ze stěraču oklepávat.Dále mi připadá dost špatně řešené otvíraní víka kufru kdy při otevření vám sjede led do žlábku pod oknem apokud nechcete aby kufr přimrzl tak musíte ručně vyhrabat přičemž napadá do kufru.Ale to asi není problém Fluence ale typu karoserie/sedan/.Jinak zrcátka mám v režimu sklápění a zatím žádný problém.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm

Uživatelský avatar
Duron1069
Starting member
Příspěvky: 59
Registrován: úte dub 13, 2010 20:40
Bydliště: Mladá Boleslav/Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duron1069 » čtv pro 09, 2010 18:51

Ahoj,
tak dneska jsem s Fluencem překonal 10 000km ;) Mám ho dneska 4měsíce a 1den.. Žádný problém se nevyskytnul.

Postřehy z provozu:
1) stěrače odfláknuté, pokud sněží a nebo poprchá a zároveň mrzne, tak se stane to, že místa co nejsou stírané stěrači tak roztávají a voda teče a přimrzá na stěračích a ty pak dělají čmouhy (musí se zastavit a led oddělat), aby se to stalo musí se jet dlouho. Podotýkám že auto bylo naprosto čisté, vyjeté z garáže a po cca 200km po dálnici se to stalo
2) velká citlivost na boční výtr (ze všech auto co sem řídil), ale dá se to přežít
3) ty poutka na zadních pásech (většina lidí z toho pás vytrne než se připoutají) a při poslední jízdě se z tama vyvlekla ta gumička a ten malinkatý plastík co to drzí se ztratil
4) zrcátka málo topí (po najetí do podzemních garáží se zamlží i když je zaplý výhřev)
5) háky v kufru jsou nic moc.. myslím že úspora na špatném místě
6) propad ve výkonu při 2tis. otáčkách (hodně se to zlepšilo oproti novému stavu, ale je tam pořád, ale moc to nevadí, jen se s tím musí počítat)

Jinak velká spokojenost, kdybych kupoval auto dnes, rozhodl bych se stejně. Jak pro výbavu, tak pro motorizaci a barvu. Spotřeba do 5l/100km. Olej neubývá. Všechno funguje. Pohodlíčko. Super
Renault Fluence 1,5 dCi 78 kw, 8/2010, šedá Éclipse, výbava Exception + audio Arkamys 3D + xenony

Uživatelský avatar
Kelso
Starting member
Příspěvky: 56
Registrován: čtv zář 30, 2010 16:06
Bydliště: Slovensko

Problem so zapalovacom

Příspěvek od Kelso » stř pro 15, 2010 14:37

Ahojte, davajte si pozor na zapalovac na cigarety.

Napouzivam ho casto, ale skusenost zo vcera mi dala zabrat :D On vystreluje von!

Akonahle sa zohrial a mal povyskocit, tak vystrelil cely, odrazil sa, a rozpalenou castou sa pricucol priamo na plast pod nim. Hned som ho schmatol prec, ale aj tak... mam vypaleny kruzok. Ked bude cas dam foto, nie je to uplne strasne, ale aj tak.
Renault Fluence 1.5 dci, Exception

Uživatelský avatar
Jumbo_sk
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: úte bře 30, 2010 21:38

Příspěvek od Jumbo_sk » stř pro 15, 2010 15:48

Tak ten zapaľovač som pár krát odskúšal, ale toto sa mi nestalo :shock:
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
Obrázek

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » stř pro 15, 2010 17:53

Kelso: Reklamuj! ;)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Uživatelský avatar
hamran
Experienced member
Příspěvky: 609
Registrován: stř lis 15, 2006 09:26
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od hamran » stř pro 15, 2010 18:23

To dismay,
Viem ze je to uz nejaky ten mesiac, dva a viac po Tvojej otazke, ale az teraz som sa dostal na rad a dosiel mi Fluence, tak ako som hovoril v mojom prvom prispevku, tak som si aj na Fluenca dal tie lapace necistot, a vypada asi lepsie ako bez nich..

Ak chcete kuknite si to na:
http://picasaweb.google.com/hamran24/Fl ... ceNecistot#
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.

Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov

Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )

Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane

Uživatelský avatar
petec
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: sob říj 23, 2010 22:27
Bydliště: Martin

Příspěvek od petec » stř pro 15, 2010 18:25

V týchto mrazoch mi na palubnom pocitaci zobrazuju cisla dost lenivo. Chvilu trva, kym sa vyplnia vsetky body cislice. Robí to aj Vam?
Neviete, či sa da v skrinke pred spolujazdcom uplne uzavriet otvor vzadu, cez ktory fuka vzduch do skrinky?
Fluence Privilege 1,5dCi 105k, 16" Spirale, Nacré (objednané 31.8.2010 prevzaté 2.12.2010)
http://petec17.galerie.cz/4971370-novy-fluence-1#
http://www.youtube.com/watch?v=kY49XQ1gBfQ
Reproduktory: http://petec17.galerie.cz/5332560-reproduktory

Uživatelský avatar
vladusko
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: čtv dub 29, 2010 16:03
Bydliště: Poprad

Příspěvek od vladusko » stř pro 15, 2010 18:58

Aj u mňa je display v mrazoch lenivý
Renault Fluence 1.6 16V 81 kW/110 k Confort, sivá Cassiopée

Uživatelský avatar
IceMan.x
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: úte kvě 18, 2010 21:24

Příspěvek od IceMan.x » stř pro 15, 2010 19:00

Zdravím,
jsem nekuřák, ale zapalovač jsem párkrát také zkuil a vždy v poho, nikdy nevyletěl.
A displej mám v mrazech také líný, a pokud se nepletu tak by ten přívod vzduchu měl jít úplně vypnout. Myslím teda že to tak prodejce říkal. Ale úplně jistej si nejsem.
Fluence 1,6 Exception šedá Platine D69, 16" RSW 331 Antr.
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html

bofman.29
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř čer 02, 2010 09:33

Re: po ujetí 12000 km

Příspěvek od bofman.29 » čtv pro 16, 2010 09:02

belfast píše:....tak po čase shrnu svoje dojmy z Fluence : mám ujeto skoro 12 tis.km, žádné technické,motorické závady....co mě ale štve, jsou věci, jako odpadlé těsnění zadních pravých dveří (řešeno naražením zpět, zatím drží), drhnoucí gumy stěračů ( v servisu nějak namazali či co a zatím běhají potichu ), pazvuky-vibrace v oblasti pravých předních dveří a displeje-zvuky nelze přesně určit, z čeho vycházejí, někdy míň, někdy víc, někdy vůbec ( v servisu prý okoukli, pom pár km stejný stav ). Před týdnem se přidalo povrzávání vzadu - někde pod deskou u zadního skla nebo něco v kufru-nemůžu přesně identifikovat zdroj a ještě začalo vrzat sedadlo řidiče. S těmito posledními 2 případy jsem v servisu ještě nebyl. Takže - krásné, pohodlné auto, které mě vytáčí těmito "prkotinami" - mám se snad smířit s tím, že mi bude pořád odněkud něco šustit a povrzávat ? Napište svoje zkušenosti Dík. :?
Těsnící gumy na zadních dveřích - stačí stlačit k sobě pružinuvý plech, nebo co to je, uvnitř profilu a znovu narazit. Závada je tím odstraněna napořád.

Romulus82
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát dub 02, 2010 20:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od Romulus82 » pát pro 17, 2010 08:02

tak se mi stala asi nemilá věc, a nebo zázrak, nějak mi asi zamrzl palivoměr, už několik dní mám do poloviny plnou nádrž, a to jezdím denně minimálně 30 km a určitě není možné, že jezdím za 0l/100, nu ručička se nehýbe, tak nevim, kolik tam vlastně mám, zkusím natankovat plnou a uvidím, jestli se mrcha hne, jestli ne, tak jedu hned do servisu, akorát mě to štve, protože jsem chtěl jet teď na Moravu před Vánocemi rozdat dárky a asi radši nepojedu
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát pro 17, 2010 08:10

Na Moravu s plnou nádrží a přibližným odpočtem je možné jet i bet ručičky, dřív se to tak taky dělalo. Nic na tom není. Nemilé to samozřejmě je, zvl. u nového auta. Že by zaseklý plovák? (vůbec netuším, jak to má fluence řešené)

Nebo... mám pocit, že nejprve to klesá celkem rychle a kolem té středové polohy se to drží opravdu dlouho. Pak se to zase zrychlí a nakonec se to patrně (naštastí nevyzkoušeno) urputně drží nulové polohy, když už nádrží vane jen vítr.
Naposledy upravil(a) Concionator dne pát pro 17, 2010 08:24, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Romulus82
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát dub 02, 2010 20:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od Romulus82 » pát pro 17, 2010 08:15

za běžných podmínek to není problém, to dojedu na půl nádrže vpoho, ale teď... nevím kdy a co se může stát a taková informace o množství paliva se hodí, nemám chuť zbytečně riskovat, třeba se to spraví tím doplněním nádrže
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát pro 17, 2010 08:17

Je pravda, že teď dotankovávám také stále doplna, kdyby něco... tak ať mohu přežít co nejdéle. A překonávání nestandardních překážek dělá v nádrží víry. Plně tomu rozumím.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Romulus82
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát dub 02, 2010 20:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od Romulus82 » pát pro 17, 2010 08:19

ale naštěstí vše ostatní funguje, akorát ty budíky se mi tak nějak rosí, ale po pár minutách to zmizí, klima je dobrá věc
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát pro 17, 2010 08:23

Tak s tím rosením budíků bych určitě do servisu šel, alespoň se poptat, je-li to normální. Pač jistotjistě není.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » pát pro 17, 2010 08:53

Romulis neblazni, tak koly pokazenemu palivomeru nikam nejazdit, to som este nepocul :-) Bez urazky, to mi pripomina ludi, co bez kalkulacky ani nevedia zratat 12+15 :-)

Ale k veci,aj keby ti nefungoval, urcite ti PP ukazuje spalene mnozstvo paliva, natankujes plnu a jazdis do spalenia 50l, pripadne pre istotu po 600km zase tankujes plnu. A inak si myslim ako Concioner, ze tomu nic nieje, len sa to okolo stredu dlho drzi. Nie vzdy je ten ukazovatel 100% presny. Co som zacil presne bolo hladove oko.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Romulus82
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát dub 02, 2010 20:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od Romulus82 » pát pro 17, 2010 09:25

no tak jsem natankoval plnou a už to je v pořádku, ale měl jsem pocit, že to liju na led
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)

Uživatelský avatar
Concionator
Grafoman
Příspěvky: 2188
Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Concionator » pát pro 17, 2010 10:16

Tak vidíš... a můžeš dál vesele drandit! :)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! ;))
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ

Reduta
Advanced member
Příspěvky: 341
Registrován: ned led 24, 2010 16:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reduta » pát pro 17, 2010 12:07

Jen k tomu palivomeru: neni presny a pres zimu ukazuje i me dle nalady, presnejsi je az pri prazdnejsi nadrzi. Tohle je podle me urcita vlastnost tohoto auta, zrejme neni delano do takovychto ruskych podminek :)
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů