Renault Fluence - zkušenosti z provozu
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
RE
Tak mě dneska zamrzly všechna okénka a nešla vůbec stáhnout a to mám auto garážované a nebyl jsem na myčce.
Pak jsem si všimnul, že je docela nevýhoda té hluboké kapsy za víkem motoru, před čelním sklem. Napadalo mě tam spousta sněhu a šlo to pěkně blbě vyndavat, klidně mohli to víko kufru víc natáhnout ke sklu ale to by jsme toho asi chtěli příliš.
Jinak auto rozmrazuje a topí perfektně, zamrzlá skla jsou za chvíli po zapnutí ohřevu předního a zadního skla čistá.
Pak jsem si všimnul, že je docela nevýhoda té hluboké kapsy za víkem motoru, před čelním sklem. Napadalo mě tam spousta sněhu a šlo to pěkně blbě vyndavat, klidně mohli to víko kufru víc natáhnout ke sklu ale to by jsme toho asi chtěli příliš.
Jinak auto rozmrazuje a topí perfektně, zamrzlá skla jsou za chvíli po zapnutí ohřevu předního a zadního skla čistá.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
RE
Auto mám garážované, ale jak jsem psal jezdím každý den do práce.
Se zrcátky problém nemám a sklápím je také každý den, hlavně když vjíždím do garáže, která nemá moc široká vrata a zatím žádný problém nebyl.
Včera jsem psal, že jsem měl auto venku před prací a to až do 19.00 hod. a nešly mě stáhnout okénka, úplně mě zamrzly (zdá se mě, že je mezi těsnící gumou a sklem větší mezera, než u mého předešlého peugeotu u kterého se to nikdy nestalo) a když jsem startoval, tak se mě trošku splašilo startování, musel jsem ho vypnout a znova nastartovat, pak už to bylo v normálu, ale napoprvé to startovalo jakoby pořád a dlouze.
Se zrcátky problém nemám a sklápím je také každý den, hlavně když vjíždím do garáže, která nemá moc široká vrata a zatím žádný problém nebyl.
Včera jsem psal, že jsem měl auto venku před prací a to až do 19.00 hod. a nešly mě stáhnout okénka, úplně mě zamrzly (zdá se mě, že je mezi těsnící gumou a sklem větší mezera, než u mého předešlého peugeotu u kterého se to nikdy nestalo) a když jsem startoval, tak se mě trošku splašilo startování, musel jsem ho vypnout a znova nastartovat, pak už to bylo v normálu, ale napoprvé to startovalo jakoby pořád a dlouze.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Po dvoutýdenním stání v nevyhřívané garáži včera večer Jonáš ožil po prvním stisknutí tlačítka a několika málo otočeních startéru. Kombinace váhy auta a zvolených pneumatik se na lehce umrzlém (nikoli uklouzaném) sněhu na mírném kopečku ukázala jako velmi dobrá. S trabíkem mi to klouzalo docela dost (ale to může být tím, že je obutý sice do nejetých, ale už letitých protektorů), s fáčkem jsem cítil jakousi vůli (spíš tendenci k proklouznutí, než že by se kolo opravdu protočilo) a Jonáš si pohodlně a bez zaváhání opakovaně vyjel, jako by se nechumelilo. O sklápění zrcátek v zimě ještě pouvažuji...
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Ahojte
No ja zatiaľ nemám žiadny problém,zrkadlá sa sklápajú a vyklápajú perfektne a to parkujem stále vonku,teplota -10 až -13 C° v noci,cez deň -4 až-6 C° v piatok som z Flu.odhrabal 17 cm snehu,som skúšal na bočnej ceste pokrytej snehom ABS,ESP a ASR. Flu. drží na ceste ako prikovaný a nepodarilo sa mi ho dostať do hodín
No ja zatiaľ nemám žiadny problém,zrkadlá sa sklápajú a vyklápajú perfektne a to parkujem stále vonku,teplota -10 až -13 C° v noci,cez deň -4 až-6 C° v piatok som z Flu.odhrabal 17 cm snehu,som skúšal na bočnej ceste pokrytej snehom ABS,ESP a ASR. Flu. drží na ceste ako prikovaný a nepodarilo sa mi ho dostať do hodín
Sklápanie , vyhrievanie zrkadiel úplne v pohode a to na aute bola 60cm vrstva snehu ( bývam v tatrách )...štartovanie po cca týždni parkovania na dvore pri teplotách hlboko pod nulou ( napr.dnes do rána - 24 stupňov) rovnako bez problémov na jedno stlačenie štart tlačítka...
Renault Fluence 1,6 16V exception čierna metalíza + navigácia ( spotreba 6,7L/100km )
Zdravím musím říct,že fluenc se chová na sněhu velice perfektně, trakce je s porovnáním s předešlími auty velmi citlivá funguje bezchybně.Co ale musím vytknout zimnímu provozu jsou ty již zminované stěrače.To je hrozná fušeřina!!! Stěrače jsou sice umístěny nízko aby nepřekážely výhledu ale jsou umístění až pod urovní ofuku čelního skla takže voda která stéká z teplého skla steče na stěrače a tam namrzá.Takže musím několikrát zastavit a led ze stěraču oklepávat.Dále mi připadá dost špatně řešené otvíraní víka kufru kdy při otevření vám sjede led do žlábku pod oknem apokud nechcete aby kufr přimrzl tak musíte ručně vyhrabat přičemž napadá do kufru.Ale to asi není problém Fluence ale typu karoserie/sedan/.Jinak zrcátka mám v režimu sklápění a zatím žádný problém.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm
- Duron1069
- Starting member
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte dub 13, 2010 20:40
- Bydliště: Mladá Boleslav/Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
tak dneska jsem s Fluencem překonal 10 000km Mám ho dneska 4měsíce a 1den.. Žádný problém se nevyskytnul.
Postřehy z provozu:
1) stěrače odfláknuté, pokud sněží a nebo poprchá a zároveň mrzne, tak se stane to, že místa co nejsou stírané stěrači tak roztávají a voda teče a přimrzá na stěračích a ty pak dělají čmouhy (musí se zastavit a led oddělat), aby se to stalo musí se jet dlouho. Podotýkám že auto bylo naprosto čisté, vyjeté z garáže a po cca 200km po dálnici se to stalo
2) velká citlivost na boční výtr (ze všech auto co sem řídil), ale dá se to přežít
3) ty poutka na zadních pásech (většina lidí z toho pás vytrne než se připoutají) a při poslední jízdě se z tama vyvlekla ta gumička a ten malinkatý plastík co to drzí se ztratil
4) zrcátka málo topí (po najetí do podzemních garáží se zamlží i když je zaplý výhřev)
5) háky v kufru jsou nic moc.. myslím že úspora na špatném místě
6) propad ve výkonu při 2tis. otáčkách (hodně se to zlepšilo oproti novému stavu, ale je tam pořád, ale moc to nevadí, jen se s tím musí počítat)
Jinak velká spokojenost, kdybych kupoval auto dnes, rozhodl bych se stejně. Jak pro výbavu, tak pro motorizaci a barvu. Spotřeba do 5l/100km. Olej neubývá. Všechno funguje. Pohodlíčko. Super
tak dneska jsem s Fluencem překonal 10 000km Mám ho dneska 4měsíce a 1den.. Žádný problém se nevyskytnul.
Postřehy z provozu:
1) stěrače odfláknuté, pokud sněží a nebo poprchá a zároveň mrzne, tak se stane to, že místa co nejsou stírané stěrači tak roztávají a voda teče a přimrzá na stěračích a ty pak dělají čmouhy (musí se zastavit a led oddělat), aby se to stalo musí se jet dlouho. Podotýkám že auto bylo naprosto čisté, vyjeté z garáže a po cca 200km po dálnici se to stalo
2) velká citlivost na boční výtr (ze všech auto co sem řídil), ale dá se to přežít
3) ty poutka na zadních pásech (většina lidí z toho pás vytrne než se připoutají) a při poslední jízdě se z tama vyvlekla ta gumička a ten malinkatý plastík co to drzí se ztratil
4) zrcátka málo topí (po najetí do podzemních garáží se zamlží i když je zaplý výhřev)
5) háky v kufru jsou nic moc.. myslím že úspora na špatném místě
6) propad ve výkonu při 2tis. otáčkách (hodně se to zlepšilo oproti novému stavu, ale je tam pořád, ale moc to nevadí, jen se s tím musí počítat)
Jinak velká spokojenost, kdybych kupoval auto dnes, rozhodl bych se stejně. Jak pro výbavu, tak pro motorizaci a barvu. Spotřeba do 5l/100km. Olej neubývá. Všechno funguje. Pohodlíčko. Super
Renault Fluence 1,5 dCi 78 kw, 8/2010, šedá Éclipse, výbava Exception + audio Arkamys 3D + xenony
Problem so zapalovacom
Ahojte, davajte si pozor na zapalovac na cigarety.
Napouzivam ho casto, ale skusenost zo vcera mi dala zabrat On vystreluje von!
Akonahle sa zohrial a mal povyskocit, tak vystrelil cely, odrazil sa, a rozpalenou castou sa pricucol priamo na plast pod nim. Hned som ho schmatol prec, ale aj tak... mam vypaleny kruzok. Ked bude cas dam foto, nie je to uplne strasne, ale aj tak.
Napouzivam ho casto, ale skusenost zo vcera mi dala zabrat On vystreluje von!
Akonahle sa zohrial a mal povyskocit, tak vystrelil cely, odrazil sa, a rozpalenou castou sa pricucol priamo na plast pod nim. Hned som ho schmatol prec, ale aj tak... mam vypaleny kruzok. Ked bude cas dam foto, nie je to uplne strasne, ale aj tak.
Renault Fluence 1.5 dci, Exception
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Kelso: Reklamuj!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
To dismay,
Viem ze je to uz nejaky ten mesiac, dva a viac po Tvojej otazke, ale az teraz som sa dostal na rad a dosiel mi Fluence, tak ako som hovoril v mojom prvom prispevku, tak som si aj na Fluenca dal tie lapace necistot, a vypada asi lepsie ako bez nich..
Ak chcete kuknite si to na:
http://picasaweb.google.com/hamran24/Fl ... ceNecistot#
Viem ze je to uz nejaky ten mesiac, dva a viac po Tvojej otazke, ale az teraz som sa dostal na rad a dosiel mi Fluence, tak ako som hovoril v mojom prvom prispevku, tak som si aj na Fluenca dal tie lapace necistot, a vypada asi lepsie ako bez nich..
Ak chcete kuknite si to na:
http://picasaweb.google.com/hamran24/Fl ... ceNecistot#
TALISMAN Initale PARIS, 1.6Dci, 160 HP (118Kw) (kupa Maj 2018, 30 000km) s kompletnou vybavou -farba cierna amethyst, cierno-sedo-biela NAPPA koza.
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
Ren. FLUENCE Privilage 1.5Dci, 78KW .. predane (pri 214 000 km), za tie peniaze a najazd KM spokojnost, ziadne vazne poruchy, len vymena bezne opotrebeneych dielov
Ren. Thalia I 1.4, 8v, r.v.2002, cca 6,5 - 7.0 l/100km, 150 000 (Jazdi ju uz Segra )
Ren. MEGANE Grantour 1.9Dci, 2004.predane
V týchto mrazoch mi na palubnom pocitaci zobrazuju cisla dost lenivo. Chvilu trva, kym sa vyplnia vsetky body cislice. Robí to aj Vam?
Neviete, či sa da v skrinke pred spolujazdcom uplne uzavriet otvor vzadu, cez ktory fuka vzduch do skrinky?
Neviete, či sa da v skrinke pred spolujazdcom uplne uzavriet otvor vzadu, cez ktory fuka vzduch do skrinky?
Fluence Privilege 1,5dCi 105k, 16" Spirale, Nacré (objednané 31.8.2010 prevzaté 2.12.2010)
http://petec17.galerie.cz/4971370-novy-fluence-1#
http://www.youtube.com/watch?v=kY49XQ1gBfQ
Reproduktory: http://petec17.galerie.cz/5332560-reproduktory
http://petec17.galerie.cz/4971370-novy-fluence-1#
http://www.youtube.com/watch?v=kY49XQ1gBfQ
Reproduktory: http://petec17.galerie.cz/5332560-reproduktory
Zdravím,
jsem nekuřák, ale zapalovač jsem párkrát také zkuil a vždy v poho, nikdy nevyletěl.
A displej mám v mrazech také líný, a pokud se nepletu tak by ten přívod vzduchu měl jít úplně vypnout. Myslím teda že to tak prodejce říkal. Ale úplně jistej si nejsem.
jsem nekuřák, ale zapalovač jsem párkrát také zkuil a vždy v poho, nikdy nevyletěl.
A displej mám v mrazech také líný, a pokud se nepletu tak by ten přívod vzduchu měl jít úplně vypnout. Myslím teda že to tak prodejce říkal. Ale úplně jistej si nejsem.
Fluence 1,6 Exception šedá Platine D69, 16" RSW 331 Antr.
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html
http://moje.auto.cz/Iceman-x/beda.html
Re: po ujetí 12000 km
Těsnící gumy na zadních dveřích - stačí stlačit k sobě pružinuvý plech, nebo co to je, uvnitř profilu a znovu narazit. Závada je tím odstraněna napořád.belfast píše:....tak po čase shrnu svoje dojmy z Fluence : mám ujeto skoro 12 tis.km, žádné technické,motorické závady....co mě ale štve, jsou věci, jako odpadlé těsnění zadních pravých dveří (řešeno naražením zpět, zatím drží), drhnoucí gumy stěračů ( v servisu nějak namazali či co a zatím běhají potichu ), pazvuky-vibrace v oblasti pravých předních dveří a displeje-zvuky nelze přesně určit, z čeho vycházejí, někdy míň, někdy víc, někdy vůbec ( v servisu prý okoukli, pom pár km stejný stav ). Před týdnem se přidalo povrzávání vzadu - někde pod deskou u zadního skla nebo něco v kufru-nemůžu přesně identifikovat zdroj a ještě začalo vrzat sedadlo řidiče. S těmito posledními 2 případy jsem v servisu ještě nebyl. Takže - krásné, pohodlné auto, které mě vytáčí těmito "prkotinami" - mám se snad smířit s tím, že mi bude pořád odněkud něco šustit a povrzávat ? Napište svoje zkušenosti Dík.
tak se mi stala asi nemilá věc, a nebo zázrak, nějak mi asi zamrzl palivoměr, už několik dní mám do poloviny plnou nádrž, a to jezdím denně minimálně 30 km a určitě není možné, že jezdím za 0l/100, nu ručička se nehýbe, tak nevim, kolik tam vlastně mám, zkusím natankovat plnou a uvidím, jestli se mrcha hne, jestli ne, tak jedu hned do servisu, akorát mě to štve, protože jsem chtěl jet teď na Moravu před Vánocemi rozdat dárky a asi radši nepojedu
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Na Moravu s plnou nádrží a přibližným odpočtem je možné jet i bet ručičky, dřív se to tak taky dělalo. Nic na tom není. Nemilé to samozřejmě je, zvl. u nového auta. Že by zaseklý plovák? (vůbec netuším, jak to má fluence řešené)
Nebo... mám pocit, že nejprve to klesá celkem rychle a kolem té středové polohy se to drží opravdu dlouho. Pak se to zase zrychlí a nakonec se to patrně (naštastí nevyzkoušeno) urputně drží nulové polohy, když už nádrží vane jen vítr.
Nebo... mám pocit, že nejprve to klesá celkem rychle a kolem té středové polohy se to drží opravdu dlouho. Pak se to zase zrychlí a nakonec se to patrně (naštastí nevyzkoušeno) urputně drží nulové polohy, když už nádrží vane jen vítr.
Naposledy upravil(a) Concionator dne pát pro 17, 2010 08:24, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že teď dotankovávám také stále doplna, kdyby něco... tak ať mohu přežít co nejdéle. A překonávání nestandardních překážek dělá v nádrží víry. Plně tomu rozumím.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak s tím rosením budíků bych určitě do servisu šel, alespoň se poptat, je-li to normální. Pač jistotjistě není.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Romulis neblazni, tak koly pokazenemu palivomeru nikam nejazdit, to som este nepocul Bez urazky, to mi pripomina ludi, co bez kalkulacky ani nevedia zratat 12+15
Ale k veci,aj keby ti nefungoval, urcite ti PP ukazuje spalene mnozstvo paliva, natankujes plnu a jazdis do spalenia 50l, pripadne pre istotu po 600km zase tankujes plnu. A inak si myslim ako Concioner, ze tomu nic nieje, len sa to okolo stredu dlho drzi. Nie vzdy je ten ukazovatel 100% presny. Co som zacil presne bolo hladove oko.
Ale k veci,aj keby ti nefungoval, urcite ti PP ukazuje spalene mnozstvo paliva, natankujes plnu a jazdis do spalenia 50l, pripadne pre istotu po 600km zase tankujes plnu. A inak si myslim ako Concioner, ze tomu nic nieje, len sa to okolo stredu dlho drzi. Nie vzdy je ten ukazovatel 100% presny. Co som zacil presne bolo hladove oko.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak vidíš... a můžeš dál vesele drandit!
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Jen k tomu palivomeru: neni presny a pres zimu ukazuje i me dle nalady, presnejsi je az pri prazdnejsi nadrzi. Tohle je podle me urcita vlastnost tohoto auta, zrejme neni delano do takovychto ruskych podminek
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů