Renault Fluence - zkušenosti z provozu
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Tak i já musím přispět.Je to asi dva dny kdy jsem se tu chvástal,že mi do auta neteče anic nedrnčí.Už to neplatí!!Dneska jsem sklopil zadní sedačky,respektive zadní podsedáky a na obou stranách byla loužička vody!!Vysušil jsem to a počkám do dalšího deště a uvidím,ale myslím že tam bude zatékat gumovejma zátkama které jsou sice přelepené nějakou "lepenkou" ale asi lajdácky.Mrkněte se pod sedáky jestli na tom nejste podobně.
fluence 1.5dci 78kw/105k bílá exeption,xenony,navi,alarm
no mě taky drnčelo, v rencku nepomohli, pomohl jsem si nakonec sám, drnčel mi kryt nad budíkama a displejem - vyřešeno podložením, skoro nic není slyšet, pak mi něco chrastilo v repráku u spolujezdce, no porýpal jsem se v tom, a zmizelo to, nic jsem nemontoval, prostě jsem to prošťárnul kudlou, jde tam strčit, vše funguje, zajímavé je, že některé zvuky jsem slyšel odjinud, než skutečně vycházely, doporučuju spolujezdce a zkoušet za jízdy podržet plasty, tak jsem to zjistil já, jo a vrzání sedaček jsem vyřešil namazáním pojezdu a taky funguje skvěle:)Celofan píše:Nevim jestli se to tu už řešilo ale mě začala po pár týdnech všemožně drncět palubovka (začalo to levym sloupkem). Chystam se s tim do servisu tak sem zvědavej jakpak si s tim poradí
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
Nedalo mi a zavolal som predajcovi ako je to stým signalizovaním preradenia.Povedal že aj on sa s tým stretol teraz pri predávaní nového auta a vraj je to tým že nové autá už majú euro 5 a je tam upravený soft motora.Do našich euro 4 to podla neho nejde dať.Nieže mi to chýba,len som bol zvedAVý AKO TO VLASTNE JE.kTO Má NOVšIE AUTO NECH POTVRDí čI JE TO TAK žE Už SPĹňA EURO 5.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
http://www.renault-local.sk/pdf/ceniky/ ... luence.pdf
Dal som link,len nevie či pôjde.Je to až úplne na konci cenníka pri technických dátach.Podla mojich info od polovice tohto roka sa v eu musia vyrábať a dovážať len autá plniace euro5.
Dal som link,len nevie či pôjde.Je to až úplne na konci cenníka pri technických dátach.Podla mojich info od polovice tohto roka sa v eu musia vyrábať a dovážať len autá plniace euro5.
Renault Megane III coupe 1,6 16v.81kW,čierna metalíza,Dynamique-PREDANE
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
Renault Fluence privilege 1,6 modrá crépuscule,xenon,17 kolesá,arkamys,predané
Renault Laguna IIIGrandtour,black edition 2,0,150K,čierna metla,predané
Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 16V FAP 163k Business Exclusive BVA6,predané
Talisman Premiere Edition 1,6 Energy TCe 150 EDC,hnedá metalíza
Skusenost z testovacej jazdy
Mal som 2x testovaciu jazdu s 1,5 dci. Zopar dojmov.
Auto je asi dobre izolovane. Ked sme isli na test jazdu a nastupili, v aute bol odzaciatku chladok, skoro az zima A vonku vcelku teplo. To auto urcitu dobu predtym stalo vonku. Zda sa ze dobre drzi teplotu, ktoru si tam majitel vytvori
Posilovac riadenia. Mna uplne dostal Co ja pocuvam neustale nadavky od znamych na preposilovanost hociakeho auta - mne to tusim praveze naopak vyhovuje. A super je, ze ucinok je variabilny a uz pri 30-40 km/h citit ako volant stuhne.
Vyskusal som si narychlo tempomat. Parada. Nastavim rychlost a ide to. Chcem pridat alebo ubrat, stlacim tlacitko. Ako Playstation
Ako z niektorych veci som uneseny mozno az moc, ale moja jazdna kariera nie je velka, zatial jedno auto, 10 rocny jazdeny ford Takze z tejto modernej elektroniky som paf. Az mi otec povedal, ze na Fluence uz nebude vediet nic opravit, kedze je to uz dost o elektronike
1.5 dci tiahne jak slak, a na tu "mrtvost" v spodnych otackach som zvyknuty, mam to aj v sucasnom TD a v podstate mi to neprekaza. Zvuk motora sa mi paci.
Na druhej test. jazde, ked som prave nebol za volantom, som sa nechal previest aj vzadu. Pohodlie. Miesta dost. Stredova opierka na ruku - parada.
A povodne som chcel lutovat ze na kozene sedadla uz nemam prostriedky, ale tie sedadla s kozenkou v exception su uplne pohodlne a pekne.
No objednane uz je, tak idem dalej cakat
Auto je asi dobre izolovane. Ked sme isli na test jazdu a nastupili, v aute bol odzaciatku chladok, skoro az zima A vonku vcelku teplo. To auto urcitu dobu predtym stalo vonku. Zda sa ze dobre drzi teplotu, ktoru si tam majitel vytvori
Posilovac riadenia. Mna uplne dostal Co ja pocuvam neustale nadavky od znamych na preposilovanost hociakeho auta - mne to tusim praveze naopak vyhovuje. A super je, ze ucinok je variabilny a uz pri 30-40 km/h citit ako volant stuhne.
Vyskusal som si narychlo tempomat. Parada. Nastavim rychlost a ide to. Chcem pridat alebo ubrat, stlacim tlacitko. Ako Playstation
Ako z niektorych veci som uneseny mozno az moc, ale moja jazdna kariera nie je velka, zatial jedno auto, 10 rocny jazdeny ford Takze z tejto modernej elektroniky som paf. Az mi otec povedal, ze na Fluence uz nebude vediet nic opravit, kedze je to uz dost o elektronike
1.5 dci tiahne jak slak, a na tu "mrtvost" v spodnych otackach som zvyknuty, mam to aj v sucasnom TD a v podstate mi to neprekaza. Zvuk motora sa mi paci.
Na druhej test. jazde, ked som prave nebol za volantom, som sa nechal previest aj vzadu. Pohodlie. Miesta dost. Stredova opierka na ruku - parada.
A povodne som chcel lutovat ze na kozene sedadla uz nemam prostriedky, ale tie sedadla s kozenkou v exception su uplne pohodlne a pekne.
No objednane uz je, tak idem dalej cakat
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nové zkušenosti...
Otestoval jsem Arkamys, spárování s několika telefony, tempomat na dálnici a omezovač rychlosti v ulicích noční Prahy. Také skvělé pružení. A upřímně... JSEM NADŠENÝ! Podívejte se navíc do podpisu na spotřebu nezajetého kousku.
To auto je prostě skvělé!
Otestoval jsem Arkamys, spárování s několika telefony, tempomat na dálnici a omezovač rychlosti v ulicích noční Prahy. Také skvělé pružení. A upřímně... JSEM NADŠENÝ! Podívejte se navíc do podpisu na spotřebu nezajetého kousku.
To auto je prostě skvělé!
Naposledy upravil(a) Concionator dne sob říj 02, 2010 00:42, celkem upraveno 1 x.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Auto zpět z opravy.
Tak jsem si dneska přivezl svého Flue z opravy.
Jednání servisu Nececom v Kladně velice solidní a jsem spokojen.
Provedena výměna celého mechanismu zámku pravých předních dveří a nějaké další drobnosti s tím související. Dál mě namazali to sedadlo a vyměnili celé stěrače, tak jsem zvědav jak se to bude dál projevovat.
Ptal jsem se na to ucpávání odtokového kanálku, jak jste tu někteří psali a bylo mě sděleno, že se to musí často čistit od nečistot, toť vše, jinak je tam opravdu malá dírka a ucpané je to velice brzo, když se to nečistí.
Řeknu vám, že jsem rád, že mám auto zpět, v té Fábce se nedalo jezdit , ale je to asi o zvyk a moc jsem se namlsal.
Jednání servisu Nececom v Kladně velice solidní a jsem spokojen.
Provedena výměna celého mechanismu zámku pravých předních dveří a nějaké další drobnosti s tím související. Dál mě namazali to sedadlo a vyměnili celé stěrače, tak jsem zvědav jak se to bude dál projevovat.
Ptal jsem se na to ucpávání odtokového kanálku, jak jste tu někteří psali a bylo mě sděleno, že se to musí často čistit od nečistot, toť vše, jinak je tam opravdu malá dírka a ucpané je to velice brzo, když se to nečistí.
Řeknu vám, že jsem rád, že mám auto zpět, v té Fábce se nedalo jezdit , ale je to asi o zvyk a moc jsem se namlsal.
Renault Fluence 1,6 16V 81 kW/110 k Exception, černá metal Nacre 676, zakoupen 17.8. 2O10 - už prodáno.
Ahojte, moje postrehy po 1,5 tyzdni jazdenia:
- Ano, uz aj mne nieco vrze v palubovke, znie to ako dva uvolnene plasty. Pocut to pri nizkych otackach a ked je hlasnejsie radio. Zatial som presne neidentifikoval odkial to ide, ale vyzera to na lavu cast palubovky, pripadne nieco v lavych prednych dverach
- Bluetooth 1.: Telefon (Nokia E52) sa aj mne obcas odpaja a pripaja, dokonca raz sa nechcel pripojit vobec (nepomohol restart radia, ale restart telefonu, cize to skor pripisujem problemu s Nokiou). Vcera som updatol FW v telefone na 051.018 - odpaja a pripaja sa stale, "stuhnutie" BT som zatial nespozoroval. Nepodarilo sa to niekomu vyriesit (napr. novym FW do radia)?
- Bluetooth 2.: Funguje niekomu odmietnutie prichadzajuceho hovoru dlhym stlacenim toho stredneho tlacidla (ktore sluzi aj na prijatie hovoru)? V navode pisu ze by malo, mne to nejde.
- Ano, uz aj mne nieco vrze v palubovke, znie to ako dva uvolnene plasty. Pocut to pri nizkych otackach a ked je hlasnejsie radio. Zatial som presne neidentifikoval odkial to ide, ale vyzera to na lavu cast palubovky, pripadne nieco v lavych prednych dverach
- Bluetooth 1.: Telefon (Nokia E52) sa aj mne obcas odpaja a pripaja, dokonca raz sa nechcel pripojit vobec (nepomohol restart radia, ale restart telefonu, cize to skor pripisujem problemu s Nokiou). Vcera som updatol FW v telefone na 051.018 - odpaja a pripaja sa stale, "stuhnutie" BT som zatial nespozoroval. Nepodarilo sa to niekomu vyriesit (napr. novym FW do radia)?
- Bluetooth 2.: Funguje niekomu odmietnutie prichadzajuceho hovoru dlhym stlacenim toho stredneho tlacidla (ktore sluzi aj na prijatie hovoru)? V navode pisu ze by malo, mne to nejde.
Renault Fluence Privilege 1,6 16V biela (od 09/2010)
ZIMNA spotreba (klima AUTO) 7,8 (100% Bratislava)
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Mám zvláštní dotaz založený na nechtěné zkušenosti. Předem upozorňuji, že nemluvím o chybě auta. Máte světla v poloze zapnuto, vypnete motor a otevřením dveří světla zhasnou. Dobře - potud je to jasné. Ale... Pokud si ručně při vypnutém motoru, resp. při zmáčknutém spouštěcím tlačítku bez spojky rozsvítíte světlomety (dáte je do nuly a znovu do polohy ZAPNUTO), jak je pak donutíte, aby zhasly V TÉTO POLOZE bez nastartování vozu? Asi nijak, že! (ono je to celkem logické, ale člověk si bohužel na příjemné a pohodlné věci zvyká až příliš snadno, takže pak hrozí, že si tu a tam něco neuvědomí)
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Fluence - Tipy a triky
Posielam pár tipov a trikov na Fluence, možno niekomu pomôžu (väčšina z nich je schovaná v návode):
ELEKTRICKÉ OKNÁ
- Ak chcete ovládať elektrické okná pred naštartovaním, treba zasunúť kartu do čítača, čo je dosť nepohodlné. Existuje ale jednoduchší spôsob - stačí stlačiť tlačidlo START / STOP bez zošliapnutia pedálov.
BEZ KARTY
- Ak vystúpil spolujazdec s vašou kartou a motor beží, krátkym stlačením START / STOP sa nevypne. V tomto prípade sa dá motor vypnúť podržaním START / STOP na 2 sekundy.
- Ak potrebujete zamknúť vozidlo bez karty: Vypnúť motor, otvoriť dvere vodiča, na 5 sekúnd podržať vnútorné tlačidlo na zamykanie, vystúpiť a zatvoriť dvere.
POSVIETENIE NA CESTU (funkcia see-me-home)
- Po vypnutí motora a otvorení dverí na strane vodiča: pritiahnuť páčku svetiel k sebe 1 až 4x (svetlo ostane svietiť 30 - 120 sekúnd, dá sa vypnúť aj skôr diaľkovým ovládaním).
DVOJZÓNOVÁ KLÍMA
- Teplota sa dá "skopírovať" na druhú stranu podržaním tlačidla AUTO na 2 sekundy.
ELEKTRICKÉ OKNÁ
- Ak chcete ovládať elektrické okná pred naštartovaním, treba zasunúť kartu do čítača, čo je dosť nepohodlné. Existuje ale jednoduchší spôsob - stačí stlačiť tlačidlo START / STOP bez zošliapnutia pedálov.
BEZ KARTY
- Ak vystúpil spolujazdec s vašou kartou a motor beží, krátkym stlačením START / STOP sa nevypne. V tomto prípade sa dá motor vypnúť podržaním START / STOP na 2 sekundy.
- Ak potrebujete zamknúť vozidlo bez karty: Vypnúť motor, otvoriť dvere vodiča, na 5 sekúnd podržať vnútorné tlačidlo na zamykanie, vystúpiť a zatvoriť dvere.
POSVIETENIE NA CESTU (funkcia see-me-home)
- Po vypnutí motora a otvorení dverí na strane vodiča: pritiahnuť páčku svetiel k sebe 1 až 4x (svetlo ostane svietiť 30 - 120 sekúnd, dá sa vypnúť aj skôr diaľkovým ovládaním).
DVOJZÓNOVÁ KLÍMA
- Teplota sa dá "skopírovať" na druhú stranu podržaním tlačidla AUTO na 2 sekundy.
Renault Fluence Privilege 1,6 16V biela (od 09/2010)
ZIMNA spotreba (klima AUTO) 7,8 (100% Bratislava)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 394
- Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
tak zatial najvatcsia zima aku zazil moj milasik bolo -3 a startoval v pohode oproti zaparkovana oktavka klepotala ako stary traktor a fluencatko v pohode az som bol prekvapeny kedze vsade v recenziach pisali ze klepoce len ja som to nejak nevsimol
starty v pohode v poslednej dobe chodim velmi kratke trasi a to mu moc nesedi ale zatial sa drzi a do 2 sec nastartuje. Inak preventivne pred zimou zacinam pridavat pred kazdym tankovanim VIF
starty v pohode v poslednej dobe chodim velmi kratke trasi a to mu moc nesedi ale zatial sa drzi a do 2 sec nastartuje. Inak preventivne pred zimou zacinam pridavat pred kazdym tankovanim VIF
Ahojte
No u nás bolo zatiaľ len -1 a všetko v pohode,mám najazdené necelých 1700 Km a včera bol mesiac,čo mám Flu.
Pri naštartovaní pár sekúnd trošku klepoce,ako taký starý Fiat tipo kým sa olej nedostane na všetky svoje miesta,ale potom pekne stíchne a po zohriatí ho už ani nepočuť
Turbodieru nejako ani nevnímam,je to proste pohoda a zvykol som si na to a jazda je super a šiesty rýchlostný stupeň je na nezaplatenie
No u nás bolo zatiaľ len -1 a všetko v pohode,mám najazdené necelých 1700 Km a včera bol mesiac,čo mám Flu.
Pri naštartovaní pár sekúnd trošku klepoce,ako taký starý Fiat tipo kým sa olej nedostane na všetky svoje miesta,ale potom pekne stíchne a po zohriatí ho už ani nepočuť
Turbodieru nejako ani nevnímam,je to proste pohoda a zvykol som si na to a jazda je super a šiesty rýchlostný stupeň je na nezaplatenie
zabehnutý, dokonca mám už cez 20oookm , štandart 1,2,3 sekundy -inak ráno, inak po zohriatí , štarty sú v poho .Kelso píše:Ja ho sice zabehnuty este nemam (zatial ~500 km), ale ranne studene starty su bez najmensich problemov, zhavi to asi 2 sekndy, potom "bruuum..." a idem. Paci sa mi ze pri teplom motore startuje okamzite, akoby vedelo ze nemusi tak moc zhavit.
Až bude mráz den , noc tak tam to isto bude žhavenie inými sekundami ..
Včera som počítal šrámy po umytí , a aj som si za*ohoval na spoluvodičov z parkovísk...všimol som si však jednu vec - zadné dvere za vodičom , plastový snímač pod klučkov , a po lepšej kontrole i na druhej strane je ocerený, vyčnieva a je tam vidieť medzeru - dostať sa voda, zamrzne a ..... idem smer servis, nech sa vyjadria čo s tým... Vy ste ako na tom, lícujete a držia Vám snímače pod klučkami ?
Fluence Exception 1,5 dci 105 k , eclipse , 17" Monitor
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
http://bbubuk.rajce.idnes.cz/flu/
Zatim beha jako hodinky, no je to pro nej uz skoro druha zima V dubnu byly vetsi mrazy nez ted. Dulezite je, ze necuka po startu jako predchozi benzin. Sramy zatim celkem v norme, dokonce i spadlou zavoru auto prezilo
Megane II Sedan Exp. benzin 1,6 - prodané
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Fluence Privilege 1,5 DCi, 16" , Arkamys, Beige D11
Aj ja musim zhodnotit po skoro 10000km ze auticko slape ako hodinky. Aj sa nam tu ochladilo, kusok po nastartovani citit ze to nie je ten zvuk co v lete ale nie je to az take ako to strasili netrva dlho po zohriati neviem ze je nastartovane. Zatial nemozem povedat zle slovo
Renault Fluence 1,5 dCi 78kW/ 105k privilege, čierna metalíza, xenon, 17" kolesá, arkamys
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
http://jesuis.galerie.cz/4544276-fluence#66593014
USB radio
Podarilo sa mi velmi efektne vyriesit problem vytrcajuceho USB kluca. Objednal som si cez ebay tuto citacku MicroSDHC kariet: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0416882595
Funguje vyborne, po vlozeni do USB portu sa daju uplne zatvorit dvierka a teda nebudu zavadzat ked budete chciet vlozit do otvoru pohar / popolnik.
Funguje vyborne, po vlozeni do USB portu sa daju uplne zatvorit dvierka a teda nebudu zavadzat ked budete chciet vlozit do otvoru pohar / popolnik.
Renault Fluence Privilege 1,6 16V biela (od 09/2010)
ZIMNA spotreba (klima AUTO) 7,8 (100% Bratislava)
- yoyanec
- Junior member
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon bře 22, 2010 23:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ja som si este pred dodanim fluence-u objednal toto
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25558
Mam to tam od zaciatku a od zaciatku som este tie dvierka neotvaral
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25558
Mam to tam od zaciatku a od zaciatku som este tie dvierka neotvaral
Renault Fluence Privilege 1,6
Autoregulacia hlasitosti radia podla rychlosti auta
Tak dneska podvecer som Fluence trosku poprehanal a vsimol som si zaujimavu vec s radiom (mam to zakladne).
Ak zrychlite, napr. na 90km/h, hlasitost radia/cd sa malinko zvysi, akoby sa prisposobila hluku v kabine. Ak spomalite, napr. na 30km/h hlasitost ide dolu. Cool Najlepsie to pocut ak znizite rychlost prudsie.
Fyzicky sa nemeni cislo hlasitosti na displeji, ale je tam nejaky regulator, hluchy nie som Testovane na hlasitosti 22. Vsimli ste si to tiez?
Ak zrychlite, napr. na 90km/h, hlasitost radia/cd sa malinko zvysi, akoby sa prisposobila hluku v kabine. Ak spomalite, napr. na 30km/h hlasitost ide dolu. Cool Najlepsie to pocut ak znizite rychlost prudsie.
Fyzicky sa nemeni cislo hlasitosti na displeji, ale je tam nejaky regulator, hluchy nie som Testovane na hlasitosti 22. Vsimli ste si to tiez?
Renault Fluence 1.5 dci, Exception
Prilepil som si tam samolepiace pásy z materiálu, ktorý je niečo medzi molitanom a gumou. Je dosť tvrdý na to, aby sa pri takom náraze celkom nepretlačil, a dosť mäkký a jemný na to, aby celou svojou plochou krásne tlmil nárazy o ten vrchný plech.Kelso píše:Dal si tam nejake gumy na to miesto prirazu? Ci ako si to poriesil? Lebo mne to az tak nevadi, len ked mi ide otvorit kufor niekto iny musim ho vzdy upozornit nech ho prichyti.
Náhľad ako to celé vyzerá je tu: http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... b0cc3c20ff
Inak, kto si je ochotný pre také dva samolepiace pásiky prísť, nech mi napíše cez "sz". Nechcite ale nikto, prosím vás, aby som to zasielal poštou. To si radšej hodím mašľu.
<> FLUENCE_1.6_16V_110k_Eclipse
no sandero mě šlo lépe za plynem, hlavně na první stupeň tam nebyl probém na to šlápnout, je mnohem lehčí, ale kupodivu se naklání víc v zatáčkách než fluence, je stavěné na jízdu asi tak do 70 možná 90 km/h, jinak strašně řve motor a trochu špatně se to řídí v rychlostech nad 110 km/h (auto trochu "cestuje" ze strany na stranu), během roku se mi tam dost plastíků rozklepalo, žádná hrůza, ale přeci jenom pro moje citlivé uši..., posilovač řízení byl rozhodně slabší než u fluence, přítelkyně si na to stěžovala, místa vzadu bylo méně, ale nohy tam člověk narval, no jinak výbava spatanská, bral jsem to v prostřední výbavě a byly tam 2 airbagy, abs, zmíněný posilovač volantu a posilovač brzd, no a snad už nic jiného, mrštné to bylo pěkně, asi kvůli váze, no ale třeba podvozek to má výš, o proti fluence je to prostě méně komfortní a malé auto, ale jako první auto to je super a taky se s tím lépe parkovalo, i když výhled z auta taky nic moc, no nevim co už bych k tomu dodal...
dacia sandero 1.6 - prodáno
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
fluence confort, bílá, 1.6 - dodáno:)
Vyletik
Vcera som si daj jazdu s Fluence cez Babu, ale nie len tade. Info pre ceskych kolegov, je to usek ktory sa obcas uzavrie pre beznu premavku a robia sa tam zavody. Mapa trasy tu http://goo.gl/maps/qE8e Ale ked uz napada sneh, radsej tam moc nelezte
Su tam stupania, klesania, neskutocne zakruty (aj 180°). Isiel som svizne, ale zase ne tak moc, jednak auto este nemam zabehnute, a taktiez na cely usek je 70tka
K jazde: Samotny Fluence sedel na tej ceste bravurne, bola tam radost jazdit. Len vnutri trochu ine, ma to pri tych zakrutach v sedadle hadzalo zo strany na stranu. Ked som si potom sadol poriadne, a trochu pridrzal bolo to dobre. Asi by pomohlo silnejsie bocne vedenie na sedadlach. Alebo mozno stvorbodove pasy (vtip) Ale na zavodenie som si Fluence nekupoval, islo mi o to zajazdit si cez to pekne prostredie lesov. Spotreba sa mi po 800 km drzi stale na 5.0 l.
Kazdopadne kto tade este nesiel, odporucam pozriet. Je to prejazd cez karpaty, na vrchu toho stupania je hotel/restauracia. Teraz ako je jesen a este zapad slnka k tomu, hotove potesenie Cela trasa ktoru som isiel tu: http://goo.gl/maps/srMw
Su tam stupania, klesania, neskutocne zakruty (aj 180°). Isiel som svizne, ale zase ne tak moc, jednak auto este nemam zabehnute, a taktiez na cely usek je 70tka
K jazde: Samotny Fluence sedel na tej ceste bravurne, bola tam radost jazdit. Len vnutri trochu ine, ma to pri tych zakrutach v sedadle hadzalo zo strany na stranu. Ked som si potom sadol poriadne, a trochu pridrzal bolo to dobre. Asi by pomohlo silnejsie bocne vedenie na sedadlach. Alebo mozno stvorbodove pasy (vtip) Ale na zavodenie som si Fluence nekupoval, islo mi o to zajazdit si cez to pekne prostredie lesov. Spotreba sa mi po 800 km drzi stale na 5.0 l.
Kazdopadne kto tade este nesiel, odporucam pozriet. Je to prejazd cez karpaty, na vrchu toho stupania je hotel/restauracia. Teraz ako je jesen a este zapad slnka k tomu, hotove potesenie Cela trasa ktoru som isiel tu: http://goo.gl/maps/srMw
Renault Fluence 1.5 dci, Exception
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host