Renault Koleos
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř pro 16, 2009 18:59
Renault Koleos
tak co je tady nekdo kdo si koupil koleos? ja mam jeden. 2.0 dci 4x4 dynamique, black.
upraven název téma - Koleos nám tu zatím chyběl
upraven název téma - Koleos nám tu zatím chyběl
- Mustang
- Senior member
- Příspěvky: 1071
- Registrován: sob kvě 27, 2006 16:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zatím seš asi první tak můžeš začít mě by docela zajímalo jak se to chová jak se s tím jezdí terén-město apod. Zrovna dneska jsem viděl bílého začínaj se nějak rozmáhat
Créateur d´Automobiles
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
Renault Avantime V6 3.0 Prostě masáž
Renault Laguna III 2.0 Dci Daily car
Renault Laguna I 1.6 16V Daily car 2
Renault 21 TurboD 2.1 Chrochtáček
Renault 21 1.8 8V TSE Dědek
Memory:
Renault Megane II,Renault Scenic 1.6 16V, Renault Laguna RT 1.8, 2x Renault 19 1.8 Kabriolet, Renault Clio 1.4, Renault Laguna RXE 2.0, 2x Renault 21 GTX 2.2, Renault 21 TXE 2.0
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
ja osobne nevlastnim, ale jakozto prodejce v rendliku mam s timto vozidlem najezdeno celkem dost a mooc se mi zamlouva, co se pohodli tyce, beru to jako trojkovou lagunu na vyzsim podvozku, vubec supr jsou tam el. sedacky, ktery maj velkej rozsah staveni. pak se mi tam libi to sklapeni operaku na zadnich sedackach, sice jsem byl z pravidla jako ridic, ale i to musi byt pomoc na dlouhych cestach. jedine, co me stve, ze se ackoli je to v podstate prekabatovanej x-trail, tak ze se automaticky vypne 4x4 pri rychlosti vyzsi nad 40km/h...nevim, mozna to tak dela u vsech vozidel, ale ja bych si chtel vyzkouset jizdni vlastnosti ctyrkolky ve vyzsich rychlostech. jo a pak ten kufr. pro nekoho prakticke, pro nekoho ne, nicmene lituju karosare, kterej to bude opravovat streleny na XXXXX
...
...
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř pro 16, 2009 18:59
mozem to porovnat iba s meganom 96, ktory som mal. koleos je celkom vydarene auticko. motor ma spotrebu od 5,7 l/100km ak vsak stupis na plyn , je citit silu koni pod kapotov a na ceste lahko predbehnes aj znamejsie znacky. 4x4 na ceste, je pravda, ze pri rychlosti nad 40 km/h vypne, ale len uzavierku na vsetky styri, automaticky rozdeluje pohon na kolesa podla potreby a to hlavne ak sa kolesa presmykuju. jazda v terene? tak to som si vychutnal. koleos ma celkom dobre uhly najazdu a zjazdu v svahu a tiez je super poloautomaticka brzda. no a v poriadnom kopci na polnej ceste kde bolo len blato som sa iba s prednym nahonom daleko nedostal, tak som zastal zapol 4x4 a v pohode som sa rozbehol. takze ozaj super. iste zalezi od pneumatik a to musim renaultu vytknout. dal iba jednu variantu 225/60R17. a je dost tazke zohnat dobre pneu v a dobrej cene. mam zimne a som spokojny uz aj na snehu.
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř pro 16, 2009 18:59
nový kousek
Tak mi nedávno přišel koleos exception 2.0 175k. Bílá perleť. Zatím velká spokojenost..
Spotřeba..
Velké překvapení že se dá bez problémů jezdit pod 7 litrů. nejlepší průměr na nádrž byl 6,4l a největší 7,4l. Nutno dodat že jezdím Vzdálenosti nad 30km vetšinou bez větších kopců a bez dálnic a zatím bez terénu...Rychlos asi 60km/h v obci a 100-110 km/h mimo. Cca 30% město a 70% mimo.. Vůz je zatím v podstatě nezajetý zatím 2400km.
Srovnání..
Jinak Mám k dispozici i novou Hondu Cr-v a vozy jsou si dle mého hodně podobné Koleos je živější a pohodlnější (v mém případě i lépe vybavený) Honda zase tvrdší a lehce jistější v zatáčkách, nic méně Jsou to oba vozy kategorie SUV a tudíž ani jeden není na žádné závodění. Ale k tomuto ůčelu si tuhle kategorii vozu určitě nikdo nekupuje..
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Zdravim, mam verzi LS Exception motor 2.0 dCi 150k, manual. Zkusenost cca po mesici a 2000km. Spotreba cca 80% mesto zbytek mimo tak spotreba prumer za tech 2tis km 8,5 l /100km. Ale mam to zapnute porad na 4x4 auto, bylo ted hodne snehu a brecky atd tak i to mohlo zvysit spotrebu. Venku a bez 4x4 cca o litr mene. Je fakt ze jsem s tim zkousel ruzne veci a nehledel jsem mo cna styl jizdy tak da se jezdit podle meho i za min....
Jinak podvozek, odhlucneni motoru i zvenku hluk je super, audio taky vyborne. Sedacky take dobre. Vzadu je o nco mene mista, zalezi take jak se polohuji zadni sedaky - operadla. Tim se o neco zmensuje i kufr, vzadu ale nejezdim tak je mi to vcelku jedno. Mam to na 18" kolech, takze co se hrbolu atd tyka je to super, specialne cesty s dirama a kocici hlavy jsou uplne pozitek prejizdet - nezdrnca to, i hluk je minimalni. V tereni jsem zkousel pouze na zasnezene louce se sklonem 14%. Na plnou 4x4, muselo se vypnout i ESP aby se s tim dalo jezdit trochu zabavneji jinak ESP kazi zabavu ale zase se nedostanete do smyku... Mohu vrele doporucit, puvodne jsem chtel Nissan Qashqai, nastesti jsem do nej nesel a radsi si 3 mesice pockal na Koleose...
Jinak podvozek, odhlucneni motoru i zvenku hluk je super, audio taky vyborne. Sedacky take dobre. Vzadu je o nco mene mista, zalezi take jak se polohuji zadni sedaky - operadla. Tim se o neco zmensuje i kufr, vzadu ale nejezdim tak je mi to vcelku jedno. Mam to na 18" kolech, takze co se hrbolu atd tyka je to super, specialne cesty s dirama a kocici hlavy jsou uplne pozitek prejizdet - nezdrnca to, i hluk je minimalni. V tereni jsem zkousel pouze na zasnezene louce se sklonem 14%. Na plnou 4x4, muselo se vypnout i ESP aby se s tim dalo jezdit trochu zabavneji jinak ESP kazi zabavu ale zase se nedostanete do smyku... Mohu vrele doporucit, puvodne jsem chtel Nissan Qashqai, nastesti jsem do nej nesel a radsi si 3 mesice pockal na Koleose...
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Hmm.. tak koukam ze nejsem jedinej kdo ho ma jak bych cekal podle toho ze na silnicich, a to nejen u nas, Koleose vubec nevidim.
Ale myslim ze budu jediny kdo dal prednost bezninu proti "chrochtadlu" benzin 2,5l 175koni tusim. Spotreba velmi zavisi na jizde a to zejmena na dalnici. Da se bez problemu jezdit kolem 10l kombinovana dalnice/mesto/mimo dalnici. Pri ryhclejsi jizde na dalnicich se pak delsi prumer ustali na 11-12l pri 4x4 zapnutem.
Jak uz tu nekdo zminoval, zejmena tichost je uplne bajecna a tenhle benzinovej motor to jen potvrzuje. Proste neni slysel. Kdysi jsem mival hodne tichou Mazdu, ale Koleos je snad jeste lepsi.
S jizdnimi vlastnostmi maximalni spokojenost, nad ocekavani dobre. Mam radeji ryhclejsi jizdu, a kupodivu v ramci moznosti se tak da jezdit i s Koleosem. Moc nechapu ruzne zvlastni recenze na toto auto, me se zda ze proste jezdi dobre a to nemam prvni auto a najezdim cca 30.000km rocne. S Koleosem mam zatim pres 10.000km.
Vybava Privilege, takze ma asi uplne vsechno, snad s vyjimkou kozenych sedacek. Zatim proste nemam zadne vyhrady. Jediny problem jsem mel s geometrii/volantem, ale to se vyresilo. K memu zklamani ovsem nikoliv v servisu Renault. Po negativni zkusenosti s dealery (auto jsem nakonec koupil mimo trapnou dealerskou siti Renaultu v CZ) dalsi negativni zkusenost se servisem Renault. Takze o firme jako takove dobre mineni nemam. Nicmene Koleos jako takovy je super a zatim se jevi ze to byla paradni volba!
Ale myslim ze budu jediny kdo dal prednost bezninu proti "chrochtadlu" benzin 2,5l 175koni tusim. Spotreba velmi zavisi na jizde a to zejmena na dalnici. Da se bez problemu jezdit kolem 10l kombinovana dalnice/mesto/mimo dalnici. Pri ryhclejsi jizde na dalnicich se pak delsi prumer ustali na 11-12l pri 4x4 zapnutem.
Jak uz tu nekdo zminoval, zejmena tichost je uplne bajecna a tenhle benzinovej motor to jen potvrzuje. Proste neni slysel. Kdysi jsem mival hodne tichou Mazdu, ale Koleos je snad jeste lepsi.
S jizdnimi vlastnostmi maximalni spokojenost, nad ocekavani dobre. Mam radeji ryhclejsi jizdu, a kupodivu v ramci moznosti se tak da jezdit i s Koleosem. Moc nechapu ruzne zvlastni recenze na toto auto, me se zda ze proste jezdi dobre a to nemam prvni auto a najezdim cca 30.000km rocne. S Koleosem mam zatim pres 10.000km.
Vybava Privilege, takze ma asi uplne vsechno, snad s vyjimkou kozenych sedacek. Zatim proste nemam zadne vyhrady. Jediny problem jsem mel s geometrii/volantem, ale to se vyresilo. K memu zklamani ovsem nikoliv v servisu Renault. Po negativni zkusenosti s dealery (auto jsem nakonec koupil mimo trapnou dealerskou siti Renaultu v CZ) dalsi negativni zkusenost se servisem Renault. Takze o firme jako takove dobre mineni nemam. Nicmene Koleos jako takovy je super a zatim se jevi ze to byla paradni volba!
Zdravim.. no tak ja mam cernyho ale na Pardubicku jsem nebyl... ((
A k tomu benzinu...prave kvuli te spotrebe jsem nechtel jit do benzinu... a naftak je taky tichej.. prave ze tohle jsou nejnovejsi dieslaky a i nejekologictejsi...a i je tichej.. samozrejme ted v tech -15st trochu rachta ale je to otazka chvile nez se trochu prohreje a pak uz je klidnej... hlavne ten kroutak je trochu jinde ... )
A k tomu benzinu...prave kvuli te spotrebe jsem nechtel jit do benzinu... a naftak je taky tichej.. prave ze tohle jsou nejnovejsi dieslaky a i nejekologictejsi...a i je tichej.. samozrejme ted v tech -15st trochu rachta ale je to otazka chvile nez se trochu prohreje a pak uz je klidnej... hlavne ten kroutak je trochu jinde ... )
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
No osřikovače.. s těma se trochu peru... ja mam xenony tak jsem si myslel ze to bude tim ze jde hodne tlaku na ostriknuti svetel... ale i kdyz vypnu svatla, tak to do trysek na svetla nejde a stejne je to takovy vychcipnuty.... tak se jeste poptam v servisu jestli s tim jde neco delat,.... tohl eje fakt bida.. a jeste mam dojem ze zadni sterac ktery ma 2 polohy HI/LO rychle a pomale stirani.. tak mezi tema polohama nevidim rozdil... porad stejna rychlost.... Jo jeste k tem ostrikovacum - u auta tehle kategorie jsem cekal ze bude kontrolka stavu kapaliny v nadrzce na ostrikovani.. a neni.... a vzhledem k ostrikovacum na xenony a pocasi ostrikuju porad a tiom padem tam i porad dolejvam.. vejde se tam asi 5-7 litru ostrikovaci msesi...
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
ostrikovace svetel - na jakem principu to funguje, kdy se ostriknou..? Nejak se mi nepodarilo vypozorovat system v tom, nekdy svetla ostrikne, nekdy ne.. neostrikne pokazde pri ostrikovani skel, ani treba po nstartovani pokazde..takze jak to funguje?
spotreba benzin - je to otazke preferenci, me je diesel nesympaticky, navic ani ty nove auta co jsem projizdel to nebylo nejakono. Diesel Koleose jsem teda nezkousel, protoze zadnej nebyl k projeti .. navic u vetsiny aut je diesel drazsi o par desitek tisic, takze skutecne clovek musi hodne jezdit aby se mu to vratilo...Koleose jsem sehnal za super cenu, takze trochu vyssi spotreba nevadi az tak..
spotreba benzin - je to otazke preferenci, me je diesel nesympaticky, navic ani ty nove auta co jsem projizdel to nebylo nejakono. Diesel Koleose jsem teda nezkousel, protoze zadnej nebyl k projeti .. navic u vetsiny aut je diesel drazsi o par desitek tisic, takze skutecne clovek musi hodne jezdit aby se mu to vratilo...Koleose jsem sehnal za super cenu, takze trochu vyssi spotreba nevadi az tak..
No ty ostrikovace... a ostrikovani skla..
Ja jsem vypozoroval ze kdyz zatahnu lehce packu ostrikovacu tak jde jenom na sklo predni.. a kdyz trosku dyl podrzim tak vyjedou i ostrikovace na svetla... ale to jenom napoprve.. pokud si pak chci ostriknout znovu sklo tak uz to vali i na svetla... Jediny co delam kdyz nechci plytvat ostrikovaci smesi a mit zaflakany auto je proste svetla vypnout a ostriknout.. ale i tak to je wopruz... takze jsem spis nastvanej ze to nejde regulovat jinak.. takze az na tuhle vec je to ok.. nevim jak je to u jinych aut.. tohle je moje prvni auto s xenonama...
Ja jsem vypozoroval ze kdyz zatahnu lehce packu ostrikovacu tak jde jenom na sklo predni.. a kdyz trosku dyl podrzim tak vyjedou i ostrikovace na svetla... ale to jenom napoprve.. pokud si pak chci ostriknout znovu sklo tak uz to vali i na svetla... Jediny co delam kdyz nechci plytvat ostrikovaci smesi a mit zaflakany auto je proste svetla vypnout a ostriknout.. ale i tak to je wopruz... takze jsem spis nastvanej ze to nejde regulovat jinak.. takze az na tuhle vec je to ok.. nevim jak je to u jinych aut.. tohle je moje prvni auto s xenonama...
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Jo jinak pro Koleosaky kteri maji FACEBOOK tak je tam zalozena skupina Renault Koleos Czech Republic - je nas tam par.. ale jsou tam i fotky a postupne to tam zacina lehce ozivat... tak kdo chcete jste vitani
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
No máme doma i novou hondu C-rv a ta nemá také kontrolku na ostřikovače. Pak i octavii II 4x4 a ta ji má, ale pro mě nic podstatného.. U octavie to ostřikování funguje tak že každé třetí ostříknutí to ostříkne i světla, u Koleose ani u Hondy zatím netuším.. Ale všeobecně auta s xenony berou víc kapaliny. Prostě kdo má na xenony má i na vodu do os.
Tak mi to nedalo... a nahledl jsem do manualu... kazdiopadne pokud xenony svitej tak je to ostrikne vzdy.... aspon podle manualu.. mne to pirjde tak jak jsem spal.. ze kdyz jen lehce potahnu za packu tak to poprvy hodi jen na celni sklo.. podruhy uz i na xenony... a kdyz se zatahne hodne tak rovnou ina xenony. Ta kontrolka na stav ostrikovaci kapaliny neni samozrejme problem.. ale kdyz uz to ma xx kontrolek na vsechno ostatni tak tech par korun navic za cidlo stavu kapaliny uz by je taky nezabilo.. ))
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Ok.. diky zkusim taky pohnout lehce s tema tryskama... a jestli tady nekdo najdete ten zlepsovak na trysky tak se rad kouknu co je to za vecicku
Trafic SpaceClass Escapade L1, 2.0 dCi Blue 170k EDC
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Koleos 2, 2.0 dCi 175k, 4x4 Initiale Paris
Koleos LS Exception 2.0 dCi 150k
Renault Megane Grandtour 1.5 dCi 80k,
Muj novej Koleos
Zdravicko vespolek. Tak jsem rozsiril nedlouhu radu majitelu Koleose. A jeste kratsi tech benzinovych. Mam najeto necelych tisic km a dojmy super. Vybavu mam skoro plnou, krome kozenych sedacek a vyhrivani. To me trochu mrzi, protoze mam vyhrivany sedacky ve sluzebni Fabii a ted pri tech mrazech je to po ranu prijemny. ale to je detail. Jizda hodne komfortni, podvozek na cesky tankodromovovy silnice idealni a pruznej motor, kterej ma optimalni vykonovou rezervu. Nejezdim na spotrebu, takze prumer mam 11 litru, ale to me netrapi, s tim jsem pocital. Navic jsem velmi vyhodne koupil auto jako takove, protoze o benziny neni zajem. Tudiz sleva byla velka. Po mem predchozim aute - Renault Scenic II 2005 1,9dci to je velkej krok dopredu. Jedine co me trochu mrzi, je absence trojbliku (coz ma i blba Fabka..) a nevykonne trysky ostrikovacu predniho skla, jak uz tady psalo vice lidi.
Renault Koleos Dynamique Luxe, 2009, 2,5 16V 126 kW/170 k 4x4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů