Renault Modus

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault Modus

Příspěvek od DDT » pát čer 24, 2005 10:20

Zkušenosti a názory.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

ogar
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: ned pro 09, 2007 17:41

Modus

Příspěvek od ogar » pon pro 10, 2007 17:49

Mám Modus asi 1 měsíc, koupený v bazaru a jsem dosti zklamán, motor 1,2 je dosti líný ( měl jsem Yaris a je to dosti velký rozdí), co se týče pohodlí tak je velice slušné, motor dosti hlučný již při rychlosti kolem 90 km. Při rychlosti od 100 km/hod auto začiná plavat, nemůž si zvyknout na elektrický posilovač řízení, který je citlivý. Znovu bych ho asi nekoupil

ogar
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: ned pro 09, 2007 17:41

Modus

Příspěvek od ogar » sob pro 22, 2007 16:58

Nikdo nemá zkušenosti s Modusem?

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » sob pro 22, 2007 18:16

No ja sem s 1.2 16V najel lehce pres 500km,
Celkem pohodne se mi sedelo za volantem(oproti cliu), rizeni pohodove, rekl bych ze zenska by nemela zadny problem snim jezdit... Posilovac je preposilovany to je pravda, ale ja sem vicemene zvyknuty.
Vyslovene liny motor mi neprisel, ale nejspise je to tim ze sem cekal ze to bude linejsi.
jedine co me docela sklamalo byla spotreba, prumerna 8,5l/100km ...
je to motor do mesta a ja sem jel vetsi cast po dalnici...
Maly kufr, je jako dalsi nevyhoda.
Muj verdikt: Koupit bych si ho nechtel, ale jako firemni auto ktery by mi platil zamestnavatel palivo bych bral a myslim ze bych byl i spokojeny :)
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

ogar
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: ned pro 09, 2007 17:41

Renault Modus

Příspěvek od ogar » ned pro 23, 2007 10:37

Ještě dotaz, jakou max. rychlostí jsi jel po dálnici a jak auto sedělo
na silnici - neplavalo? Jinak já jezdím do práce asi 18 km v kopcích
a spotřeba kolem 6,5l/100 km dle počitače. (dodržuji vyhlášku) :roll:
Před Modusem jsem měl Toyota Yaris Verso a teď lituji, že jsem auta vyměnil.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned pro 23, 2007 23:06

To OGAR:

Koupit si auto s tím nejslabším motorem a divit se, že je líné, mi přijde jako týden nejíst a divit se, že mám hlad.

pokud auto nad 100 km/h plave, bude asi něco v nepořádku - buď mizerné pneumatiky, nebo problém s nastavením geometrie. V nejhorším případě je auto po ráně a špatně opravené, ale to už je opravdu extrém.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » pon pro 24, 2007 10:12

ogar: jel sem tak 140-150... chvilema 160 ...(rychlosti dle tacho) auto trochu plavalo, bylo to v lete a byly tam zimaky, ktere kdyz sem ovsem dofoukal na benzince, tak se to znatelne zlepsilo... na prvni pohled nevypadali ze by byly malo nahustene.
jinak pri bocnim vetru to celkem plavalo, rekl bych ze jenom o trosku vice nez thalie.
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

ogar
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: ned pro 09, 2007 17:41

Zkušenosti s Renault Modus

Příspěvek od ogar » pon pro 24, 2007 11:56

to Jean ViC: díky za informace
to 100KUC: máš pravdu, že 1,2/16V není žádný trhqač asfaltu,
ale měl jsem Kango 1,2, Kalos 1,2 a Twingo 1,2 a všechny auta se
mě zdály živější. Ogar

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » pon pro 24, 2007 23:17

ogar: neni zac, ale musis brat ze treba twingo 1.2 nevazi tolik jako Modus, navic u Moduse je celkem znat "dira v elektronickym plynu" musi se hodne mackat na plyn. pedal a jeste nejlepe s predstihem nez chces akcelerovat...
a taky je mozny ze mas nejaky cidlo v "pr**" a proto ti to tak nejede...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

ogar
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: ned pro 09, 2007 17:41

Renault Modus

Příspěvek od ogar » úte pro 25, 2007 12:28

To Jean ViC: diky za odpověď, ale mám třeba služební Fabii 1,2 a co se týče akcelerace, spotřeby a rychlosti tak se Modus nemůže rovnat. Ta má také myslím elektronické přidávání plynu. Dále třeba u Modusu při 90 km/hod otáčkomněr ukazuje 3000ot/min, což si myslím, že je dost.
No uvidim až najedu více km abych mohl srovnávat. Asi zajedu do Renaultu aby otestovali motor - jestli jsou schopni toto provést.
Ogar

chytrous
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pát dub 03, 2009 13:35
Bydliště: Brno

Modus 1.5dci

Příspěvek od chytrous » sob črc 18, 2009 11:41

Autíčko do města jak dělané,a hlavně s v něm nehrbíš...spotřeba do 5litrů i s klimatizací,za čtyři roky žádný problém s motorem,prostě auto pro mladý i pro starý.Odvezeš v něm všechno i kulatý stůl o průměru 1m...V laguně neexistuje,he.Doporučuji autino

synek
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon črc 14, 2008 17:54

Renault Modus

Příspěvek od synek » sob črc 18, 2009 14:54

Se spotřebou celkem souhlasím, já mám průměr 5,8l/100 km a to jezdím v kopcovitém terénu.Co mě ale zarazilo, během 2 měsíců jsem dával nové obě zadní pružiny. Vždycky se ulomil konec pružiny u ramene.
Měl někdo taky takový problém?

marian.letko
Člen RCČR
Příspěvky: 11
Registrován: sob lis 25, 2006 22:25
Bydliště: koseca 784

grand modus

Příspěvek od marian.letko » úte zář 01, 2009 23:52

ahoj modusove, ja planujem kupit grand modus 1.2 TCE vo vybave LS cinetic. cital som testy a vselico, ale len skusenosti s novym. ma niekto uz viac odjazdene a doporucuje alebo nie? vacsinou sa ponahlam a na spotrebu moc nepozeram. najvacsie skusenosti s R4 1,3 R5 1,4 R-thalia 55kW.
marian12xR

zofia33
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv zář 25, 2014 10:15

Re: Renault Modus

Příspěvek od zofia33 » čtv zář 25, 2014 10:25

AHOjte, kupila som si autíčko Renolt Modus a prestalo mi hrať rádio,...pýta si code. Našla som číslo na rádiu (X978) a potrebovala by som ho prekonvertovať a zadať do rádia. Pomôže mi niekto??? Ďakujem.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Renault Modus

Příspěvek od Šamša » čtv zář 25, 2014 14:34

Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

pjotri
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv říj 23, 2014 10:43

Re: Renault Modus

Příspěvek od pjotri » pon bře 02, 2015 16:33

Ahojky. Koupil jsem ojetyho Moduse se zarucenymi 120 tis. km (italska servisni knizka) - 1.5 dCi 48kW. Vykon nic moc, diky vysoke stavbe je vyssi celni odpor. Jinak na dalnici to jede - podminkam primerene - slusne, dnes uz bych to s tim motorem NEKOUPIL, a to jezdim vetsinou sam.. Plny auto si opravdu neumim predstavit ani ve snu. Manzelka ma Thalii II s tim samym motorem. Je o poznani tissi, rychlejsi a sviznejsi (urco je i lehci). Jinak spotreba dlouhodoba, podle pocitace je ted, v zime, 4.0 l/100, v lete 3.7 - 3.8, podle snahy. Ted se nesnazim setrit a jsem na 4,0 litrech. Pokud jde o pohodli, je to slusny, zadni posuvna sedacka je bomba, da se vykouzlit velkej plac, ovsem na ukor kufru, coz mi nevadi. Vadi mi nasledujici veci: radio nezvlada MP3, neda se celkem nicim nahradit, aby byla zachovana funkcnost ovladani pod volantem a displej u tachometru, o absenci USB, pripadne ctecky karet nemluvim. Poresil jsem pripojenim xboxu jako CD menice. Dal mi vadi necekane neprijemna citlivost packy blinkru: nechal jsem si namontovat LED denni sviceni, takze packou prevazne prepinam blinkry. Nicmene skoro pokazde aktivuju, nechtene, svetelnou houkacku. Blby. Soucasne packa pusobi hooodne subtilne, az poddimenzovane, mam strach, ze ji, pri castem prepinani dalkovych svetel, ulomim. Dal je blbe umistena paka vysoveho staveni sedadla. Pri vystupovani si na ni vzdycky sednu, co to udela s mechanizmem.... Naprostej ulet je umisteni zamku bezp. pasu!!! Zamky jsou tak nesmyslne utopeny na bocich sedadel, ze normalni zasunuti zapadky je temer nemozne. Resim to tak, ze zapadku otacim o 180 stupnu tak, ze je zasunuta tak, ze ohnuta cast smeruje OD sedadla, nikoliv K nemu. Thalie ma zamky na ocelovych lanech, coz jim dava vynikajici pristupnost.. Samostatna kapitola je opravitelnost - hlavne vymena zarovek. Vyhoda - tankovat naftu lze i z dieselu max - naprosto v pohode, neni nutno cekat ve frontach u levnych pump.
Petr

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Renault Modus

Příspěvek od Šamša » stř bře 04, 2015 09:45

Co se těch zámků pásů týče zjisti si zda nebyli náhodou vystřelený airgagy a předpínače pásů jsou zatažený dolů. Jinak Moduse znám z pohledu 1.2Tce, tam je to trochu lepší level ohledně výkonu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Renault Modus

Příspěvek od krt.ecek » stř bře 04, 2015 10:28

1,2 TCE je úplně super:-)

Šmšo, nejsem si jist, musel bych se podívat a to můžu nejdříve v sobotu, ale nemá náhodou Modus patrony na navijáku a zámky jsou na železe? Jak říkám, nejsme si jist, ale tak nějak mi utkvělo v hlavě, že to má jinak, než většina Renaultů....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Renault Modus

Příspěvek od Zefek » stř bře 04, 2015 11:57

Mégane II má patrony na obou stranách.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Modus

Příspěvek od renault841 » úte lis 03, 2015 18:19

Zkušenost s autem smazána a napsána znovu a přehledněji.
Naposledy upravil(a) renault841 dne ned lis 04, 2018 16:55, celkem upraveno 5 x.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Modus

Příspěvek od renault841 » úte lis 03, 2015 18:30

Zkušenost s autem smazána a napsána znovu a přehledněji.
Naposledy upravil(a) renault841 dne ned lis 04, 2018 16:56, celkem upraveno 1 x.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

pjotri
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv říj 23, 2014 10:43

Re: Renault Modus

Příspěvek od pjotri » úte lis 03, 2015 21:22

Pokud jde o kombinaci CD a mp3, neni to problem. Pri velikosti jedne pisnicky prumerne 5 - 7 MB se jich na CD o velikosti 700 MB vejde bez problemu ke stovce. Pokud pises, ze zuto blbne, pokud jde o otacky apod, musis rovnou napsat, ze je to prekopavka na LPG, nikoliv originalni stav. Pak se neni cemu divit, ze to treba obcas ridici jednotka nezvlada. Pokud jde o otacky motoru na dalnici a tvuj stesk po sestym kvaltu, nemuzu rict nic jinyho, nez, ze vzhledem k tomu, ze odpor jaksi roste se ctvercem rychlosti a vzhledem k vysoke stavbe Modusu a tim i velke celni plose, by ti byl sestej kvalt na nic. Motor ziskava vykon otackami - neni to diesel, proto se holt musi tocit. Sestikvalt by musel mit kratsi odstupnovani, ale aby to auto trochu jelo i ve 170, proste ten motor tocit musi i s pripadnym sestikvaltem, prave aby prekonal ten celni odpor. Modus ma motor v podstate pod palubni deskou, z toho plyne horsi odhlucneni. Docela me pobavily tvoje stesky nad nadstandartni vybavou - urcite ne levnou, kdyz pak setris na palivu (LPG). A uplne nakonec, tvuj pravopis je uplne tristni - opravdu me pobavil vytaz "..naMYchlo me.." o dve vety dal uz naMIchlo. Jinak i nastaveni volantu je v obou rovinach, zrejme od urciteho stupne vybavy. To se ale nesmi stetrit, vis? Koupit si holy auto, ovsem se 100 konema a pak se divit, ze tam nic ve standartu nemam, to je trochu mimo misu. U Modusu se zrejme nepocitalo s tim, ze ho bude nekdo vyuzivat, jako luxusni limuzinu. Taky jsem nepochopil tu spotrebu. Spotreba 6-7l/100 je minena v LPG, nebo benzinu? A nakonec, prozivat orgasmus, kdyz mi auto se 100PS jede na dalnici celych 170 (hihihi, to mi jezdila Fabie 1,9 SDI s 65PS), to si snad delas xxxxx, ne? Kolik by to teda melo se 100PS jet? 120?

1.) Používání vulgarizmů je na tomto fóru zakázáno
2.) Zvaž způsob používání své klávesnice. Některým uživatelům (a ani mě) nedělá dobře.
Děkuji DDT

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Modus

Příspěvek od renault841 » stř lis 04, 2015 10:11

Tak, řeknu Vám to takhle, snažil jsem se slušně napsat svůj názor na auto. Motor blbne již od novoty jak PÍŠU, ale to by jste nesměl být slepý, navíc vozidlo bylo přestaveno na plyn až po záruce... A já myslel, že to tady bude plné slušných lidí... Agresivita není potřeba. PS.spotřeba je s plynem +-1litr. A nevím kde vidíte, že si stěžuji na to, že tam chybí výbava... A jestli je auto se STŘEDNÍ výbavou, nikoli nejvyšší a ani ne nejnižší holá, tak já jsem čínský bůh smíchu...
Naposledy upravil(a) renault841 dne stř lis 04, 2015 13:55, celkem upraveno 1 x.
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Renault Modus

Příspěvek od krt.ecek » stř lis 04, 2015 10:22

Náš modus s 1,2Tce absolutně bez problémů po stránce motoru...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
renault841
Experienced member
Příspěvky: 543
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Renault Modus

Příspěvek od renault841 » stř lis 04, 2015 10:24

Takže problém hledat má smysl to na jednu stranu i rád slyším. :)
<> Renault Laguna III 4Control 2.0dCi - M9R - ESM - 110 kW |
Obrázek
<> Renault Megane 1.4e - E7J - 55 kW
<> Renault Laguna 2 3.0 V6 - L7X - 152 kW
V údržbě:
<> Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi - M9R - ENERGY - 127 kW - AT6
<> Renault Grand Modus 1.2TCe - D4Ft - 74 kW | LPG demontováno |

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti