Renault Vel Satis

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » pon dub 14, 2008 09:01

To bouchani delaj casto vnitrni stabilisator gumi.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » pon dub 14, 2008 13:00

MDN píše:No, už to tu někde píši. Počítej že tak 40-50t jen za díly. To bouchání dělají většinou vytlučené silentbloky, ale po 100t jsou také na výměnu tyčky, ramena,... vůbec je lepší vyměnit vše najednou, než to dělat na 10x :) Já to dělal na 3x. Nejdřív jsem vyměnil, co bylo opotřebované, nebo v čem byla vůle - nic. Pak ramena, nic. A nakonec to byly nějaké dva silentbloky kdesy nahoře. Zvláštní je, že pravá strana byla opotřebenější, než levá...

..
je to asi slabina více typů Renaultů třeba Espace III (můj) a podle tchána i 21 já měním na etapy čepy, stabilizátory, ložiska na tlumičích teď je na řadě silenblok co drží tlumič nahoře a měl by to být on jo a taky tluče jen pravé kolo

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pon dub 14, 2008 13:21

tomikku píše:
MDN píše:No, už to tu někde píši. Počítej že tak 40-50t jen za díly. To bouchání dělají většinou vytlučené silentbloky, ale po 100t jsou také na výměnu tyčky, ramena,... vůbec je lepší vyměnit vše najednou, než to dělat na 10x :) Já to dělal na 3x. Nejdřív jsem vyměnil, co bylo opotřebované, nebo v čem byla vůle - nic. Pak ramena, nic. A nakonec to byly nějaké dva silentbloky kdesy nahoře. Zvláštní je, že pravá strana byla opotřebenější, než levá...

..
je to asi slabina více typů Renaultů třeba Espace III (můj) a podle tchána i 21 já měním na etapy čepy, stabilizátory, ložiska na tlumičích teď je na řadě silenblok co drží tlumič nahoře a měl by to být on jo a taky tluče jen pravé kolo
No možná to je tím, že bývají rozbitější krajnice, než střed vozovky.. Jiný důvod mě nenapadá :roll: Já jsem zatím s každým Renaultem, co jsem měl, měl problémy s nápravami (R25ky i Safrany a teď Velsatis). Podle mě je to daň za pohodlný podvozek. Protože když přesednu z jiného auta do VS mám pocit, že se vznáším. Opravdu je to příjemné. A není to na úkor jízdních vlastností. Ve Francii mají kvalitnější silnice a na tom našem tankodromu prostě dostávají takto řešené nápravy co proto.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

VelSatis - roztrzena napravnice

Příspěvek od pavere » úte kvě 20, 2008 09:51

Po nekolika mesicich v Satisku jsem prozatim dojezdil. Na konci pribramske dalnice asi ve 190km/h neco puklo a najednou mi byla dalnice uzka....lital jsem po cele jeji sirce a snazil se to jen korigovat. Ani nevim jak ale zustal jsem na ceste a i zastavil. Na prvni pohled byly predni kola posunute dozadu, obe od sebe a byla videt vyrvana poloosa. Po odvezeni na privesu zpet do Karvine jsme na zvedaku zjistili pro me nevidanou vec.....je roztrzena napravnice, krasne do V. Tak shanim jinou. Ale rikam si jak je toto mozne. Sice to auto nijak nesetrim, tech 240k je porad v tahu, nakonec spotreba 15 - 20 l tomu odpovida. Ale tohle by to melo prece vydrzet. Stalo se tohle uz nekomu?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

tomaskrtek
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 16, 2007 11:28

Re: VelSatis - roztrzena napravnice

Příspěvek od tomaskrtek » úte kvě 20, 2008 11:00

pavere píše:Po nekolika mesicich v Satisku jsem prozatim dojezdil. Na konci pribramske dalnice asi ve 190km/h neco puklo a najednou mi byla dalnice uzka....lital jsem po cele jeji sirce a snazil se to jen korigovat. Ani nevim jak ale zustal jsem na ceste a i zastavil. Na prvni pohled byly predni kola posunute dozadu, obe od sebe a byla videt vyrvana poloosa. Po odvezeni na privesu zpet do Karvine jsme na zvedaku zjistili pro me nevidanou vec.....je roztrzena napravnice, krasne do V. Tak shanim jinou. Ale rikam si jak je toto mozne. Sice to auto nijak nesetrim, tech 240k je porad v tahu, nakonec spotreba 15 - 20 l tomu odpovida. Ale tohle by to melo prece vydrzet. Stalo se tohle uz nekomu?
Tak to je hodně hustý, já když jsem VS koupil tak jsem ho nechal hned zkontrolovat a byl naprasklý pomocný hliníkový rám pod motorem, nechal jsem ho zavařit.
V případě nápravnice mě nenapadá jiné vysvětlení než že to muselo být naprasklé, po nějaké ráně.

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » čtv kvě 22, 2008 13:22

No, to se mi teda nestalo a jsem za to rád. Je pravda, že satise také nešetřím a teď co jsem tam dal po zimě zpět 18" litináče mu celkem nakládám, ale tohle se mi nestalo. Pravidelně ho dávám na kontrolu. Navíc při repasi nápravy by něco takového snad odhalili, ale nikde nic.

Ale sháním stěrač. Ten přední velký. Vyrábí ho Bosch a celke, zalevno. Nemohu ho ale nějak sehnat... Nevíte o jiné možnosti než přímo u Renaultu Valeo?

Čeňku, zkus se zeptat ve vhodném topicu ve technické sekci, nebo tam o stěračích založ nové téma - i ostatní majitele Vel Satisu to bude zajímat až budou kupovat nové. Díky 100KUČ
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

tomaskrtek
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 16, 2007 11:28

couvací senzory

Příspěvek od tomaskrtek » pát kvě 23, 2008 15:21

nemá náhodou někdo z majitelů VS zkušenost s odpojením couvacích senzorů po instalaci tažného zařízení?

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » pon kvě 26, 2008 17:31

stěrače jsou na www.elitecat.cz, ale zkušenosti s nákupem zatím nemám... ale nebude to trvat dlouho a budou :wink:

jinak mě pro změnu začlo vrzat uložení předních kol a za boha nemůžu přijít na to proč a jak. Byl jsem na testu tlumičů, jsou víceméně v cajku, výměna není nutná, známej posoudil stav uložení jako slušnej, ale když se auto zahřeje (ujedu pár desítek km) začne to z ničeho nic vrzat, většinou pravé kolo, pak to na chvíli přestane a objeví se to opět znovu. Když ráno nastartuju studený auto, je klid, třeba i 150km... Tak nevím... :?: :roll: V Renaultu mi řekli (telefonicky) ať se stavím, že na to mrknou a kdyžtak budou praktikovat systém "pokus omyl", aby zjistili co to je, což se mi mimochodem velice zamlouvá :roll:
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » stř čer 04, 2008 20:56

Couvací senzory mám a tažné taky fungujou normálně pouze když jsem měl vozík tak se zpátečkou pískaly jako kdybych byl nadoraz :o
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Satis - praskla napravnice

Příspěvek od pavere » čtv čer 12, 2008 21:10

Oprava meho Satiska pokracuje. Napravnici jsem sehnal. Pri vymene se prislo na to, ze je praskle i rizeni. Diky tomu rizeni mi ale zrejme neutekly kola pri te prihode uplne pod auto....na nem drzela napravnice pohromade. Rizeni jsme taky rychle sehnal, ale je ot rizeni na manual, ja mam automat. Takze v pondeli jedu opet do Prahy pro spravne rizeni. Do tynde bych se mel zase kochat jizdou v Satisku. :-)
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » pát čer 13, 2008 07:26

jenom pro info satis 3.5 na díly stojí kousek od ostravy :D
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Satis na dily

Příspěvek od pavere » pát čer 13, 2008 11:50

kde prosimte....neco bych jeste potreboval...mas kontakt?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » pát čer 13, 2008 18:39

zavolej mi
Naposledy upravil(a) epic dne pát srp 07, 2009 14:03, celkem upraveno 1 x.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

VelSatis opět v provozu

Příspěvek od pavere » pon črc 07, 2008 19:52

Satiska jsme dnes po vyměně nápravnice konečně uvedli do provozu. Pocity jsou zas jako poprvé. Po ježdění ve Fiatu Grande Punto, Kanguu a Astre si teď připadám jako na zaoceánské lodi. :-)

Nově mi to teď ale po nastartování a zařazeni Dcka hlásí "ABBLENDICHT AUTOMATIC DEAKTIVIERT". Nevíte co to znamená? Také mi to teď hlasí chybu ESP....snad to na diagnostice odhali.

Ted už jen sehnat original radio s měničem, který mi nefunguje a Satys bude dokonalý. :-)
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Re: VelSatis opět v provozu

Příspěvek od kmarty » pon črc 07, 2008 23:25

pavere píše:Nově mi to teď ale po nastartování a zařazeni Dcka hlásí "ABBLENDICHT AUTOMATIC DEAKTIVIERT". Nevíte co to znamená?
Teda nevim, ale tohle preci s prevodovkou nic spolecnyho mit nemuze - jestli se nepletu, mne v obdobne situaci auto prohlasi "AUTO-LIGHTS DEACTIVATED", tedy ze automaticke rozsveceni svetel za sera a tmy je vypnute.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Vel Satis

Příspěvek od pavere » stř črc 23, 2008 22:11

Už je vše v pořádku, dnes prošel Satísek zcela bez problémů STKckem. Minulý týden jsem s ním táhl dvoutunový přívěs s motorkama....a spotřeba vyskočila na průměr 29l/100km....to je jak malý tank.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Satis

Příspěvek od pavere » čtv črc 31, 2008 20:02

Tak už zase není v pořádku....trefil jsem srnu. Maska, naraznik a par dalsich plastů je na výměnu. kdyby jste věděli o narazníku, dejte vědět. Ale více se teď zabývám myšlnekou předělat tu masku.....nemáte nějaké odkazy na www s úpravou VelSatise?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

Uživatelský avatar
Lucni Konik
Člen RCČR
Příspěvky: 723
Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucni Konik » ned srp 03, 2008 01:55

nech to originál, originál je nejhezčí :-)
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma

ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » ned srp 03, 2008 22:02

Jo maska z nového nodelu cca 7500 za 2 ks.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavere » pát říj 17, 2008 23:46

jakou mate maximalni spotrebu Satise? O tom komu to zere nejmene se bezne kazdy bavi...ale ja neumim v Satisu 3,5 jezdit na spotrebu. Ted jsem treba jel Praha - Karvina za 19,8/100km....
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » sob říj 18, 2008 22:27

400 km v průměru za 20 litrů? No nevím to neberou ani V8 s výkonem o dost větším než 245 koní. Ještě nějakou jinou nemáš :lol:
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavere » sob říj 18, 2008 22:49

jiste.....jinak bych to nepsal. S privesem a dvema motorkama to vzalo necelych 30l. A vice nez 170 to nedalo.... Verim ze ty tve 8valce by taky urcite vzaly vice.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » ned říj 19, 2008 19:45

A nemáš díru v nádrži?
Tady je jak by to mělo vypadat http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/240878.html
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
pavere
Starting member
Příspěvky: 64
Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavere » ned říj 19, 2008 20:08

proc diru? Kdyz vyuzivas ten vykon co to ma, tak si to potom i vezme... Tech 20 litru je napr. na trase Karvina - Praha za 2:13. Pokud v tom ale jezdis jako ve Fabii, tak je jasne ze to muze brat i jen 10 nebo i pod. To jsem jednou zkusil....ale na to potom nemusim mit Satise...nebo mam spatne nervy :-)
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob srp 22, 2009 00:59

Dnes to je presne 70000 km, co s námi najezdil jeden z mých Satisů.
Stále bez závady... :-)
Za dobu co ho máme byla nejnižší spotřeba 5,2 (je to 2,2 dCi)
Teď průměr za posledních 1200 km 7,2
Dlouhodobá 8,1.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů