Neco podobnyho ma i MeganeII a u nej je ta otazka vazne na miste Protoze na to co to doopravdy je, je az neuveritelny ze to dokaze takhle zahrat (sice zadnej skvost, ale na to ze si to na reprak jen hraje, je to primo zazrak).Pavel_trol píše:...ale když jsem sundal uchycení POUZE dvou šroubů, nebo spíše umělých tyček uviděl jsem UMĚLOHMOTNÝ!!! koš a asi 3CM!!! magnet Jak tohle asi může hrát ...
Renault Vel Satis
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
VelSatis
Po 10 letech v Safranech (peti) nastal letos cas na zmenu, takze chci jit ani ne tak prekvapive do VelSatise. Z toho fora jsem se zatim nic nedozvedel, a ani na netu moc informaci neni. Ceny VelSatisu jsou celkem priznive. Chtel bych 6V 3,5 v automatu s max vybavou. A to by me zajimalo - videl jsem ze v nekterych VS maji takovy ten joistyk a taky maly monitor DVD pro zadni cerstujici za loketni operkou ridice. Delalo se to od zacatku nebo az pozdeji? Taky bych chtel svetly interier, ale ten jsem zatim videl jen u novejsich VS. Je to tak, ze u prvnich rocniku se nedelal? Je tu nekdo kdo VS ma? Jak je to s poruchovosti? Rad bych jezdil bezstarostne jako se Safrany. Zkuste se trochu o VS prosim rozepsat, o Safranech se muze psat na jinem miste Na zaver - jedine co se mi nelibi na VS, je predni maska. Existuje nejaky tuning? Nepodarilo se mi nic na jit.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
VS mám...
Dělal jsem také pár testů. Vycházelo to docela dobře. Jukni se do rubriky "testy".
Motor V6 3,5 patří mezi to lepší co Nissan má (je to koncernový motor). S tímhle motorem získal VS titul nejtiššího auta světa v roce 2002.
Pokud ti tolik nezáleží na spotřebě, klidně do něj jdi, neuděláš chybu. Cenově tě to vyjde jako stejně stará laguna.
Světlý interiér se dělal od samého začátku. Dokonce s ním je vybavena většina VS.
Joystick (ovládací kolečko na středovém tunelu) je až od r. 2005.
DVD pro zadní sedadla je od počátku produkce.
Predni maska je o stylu. To je to co se mi na nem libi - je jiny.
Existuje tuning, tusim, od ELIA, ale je to strasna bida. K tomu auto to nejde.
Dělal jsem také pár testů. Vycházelo to docela dobře. Jukni se do rubriky "testy".
Motor V6 3,5 patří mezi to lepší co Nissan má (je to koncernový motor). S tímhle motorem získal VS titul nejtiššího auta světa v roce 2002.
Pokud ti tolik nezáleží na spotřebě, klidně do něj jdi, neuděláš chybu. Cenově tě to vyjde jako stejně stará laguna.
Světlý interiér se dělal od samého začátku. Dokonce s ním je vybavena většina VS.
Joystick (ovládací kolečko na středovém tunelu) je až od r. 2005.
DVD pro zadní sedadla je od počátku produkce.
Predni maska je o stylu. To je to co se mi na nem libi - je jiny.
Existuje tuning, tusim, od ELIA, ale je to strasna bida. K tomu auto to nejde.
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
VelSatis
V testech vidim jen jeden test na 3.0 diesel.....delal jsi i jine testy? Vice nez na spotrebe mi zalezi na tom, aby to byl benzinak (nafta patri na pole ) a mel poradny vykon. Ted se Safranem jezdim kolem 12-15l/100km. Jaka je spotreba u toho 3,5 litru?
V inzeratech jsem na to DVD zatim nenarazil, a ty svetle interiery jsou vetsinou u dieselu, tak musim jeste hledat.
Nenapsal jsi nic ke spolehlivosti....elektroniky je v tom aute uz dost, neblbne to jako treba u Laguny?
Z uprav, kterych opravdu moc neni, se mi celkem libi toto http://reichhard-motorsport.com/catalog ... s_id=33985
V inzeratech jsem na to DVD zatim nenarazil, a ty svetle interiery jsou vetsinou u dieselu, tak musim jeste hledat.
Nenapsal jsi nic ke spolehlivosti....elektroniky je v tom aute uz dost, neblbne to jako treba u Laguny?
Z uprav, kterych opravdu moc neni, se mi celkem libi toto http://reichhard-motorsport.com/catalog ... s_id=33985
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jedinou "zivou" karu s DVD jsem videl na prezentaci pro novinare v dubnu 2002. Od te doby na zivo ani jednu.
Podle mne si to moc lidi neobjednavalo... a nadto jsem to dost casto nevidal ani v cenicich, prestoze by to melo jit objednat.
VS netrpi na neduhy typu laguna. Zrejme si dali vetsi pozor na zpracovani (nemam informace o el. zavadach s vyjimkou obcasne malfunkce cidel tlaku vzduchu v kolech - odstraneno v r. 2003).
Typicke fatalni zavady ma motor 3,0dCi V6 z pocatku vyroby. Odchazely motory vzdy mezi 90-120tkm. Vzdy bylo vymeneno v ramci zaruky.
Podle mne si to moc lidi neobjednavalo... a nadto jsem to dost casto nevidal ani v cenicich, prestoze by to melo jit objednat.
VS netrpi na neduhy typu laguna. Zrejme si dali vetsi pozor na zpracovani (nemam informace o el. zavadach s vyjimkou obcasne malfunkce cidel tlaku vzduchu v kolech - odstraneno v r. 2003).
Typicke fatalni zavady ma motor 3,0dCi V6 z pocatku vyroby. Odchazely motory vzdy mezi 90-120tkm. Vzdy bylo vymeneno v ramci zaruky.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Spotreba byla mezi 12-17 l/100 km, ale celkem jsem to dynamicky zatezoval - bylo to v ramci testovani.
Pod 12 se ale podle mne budes dostavat jen tezko, pokud si budes chtit alespon trosku uzit toho vykonu - je moc prijemny.
Zatah ma hned odspodu a s tim automatem (jakkoliv je nemam rad) velmi dobre ladi.
Max spotrebu jsem s tim mel 25/100 Ale to bylo opravdu hodne brutalni
Pod 12 se ale podle mne budes dostavat jen tezko, pokud si budes chtit alespon trosku uzit toho vykonu - je moc prijemny.
Zatah ma hned odspodu a s tim automatem (jakkoliv je nemam rad) velmi dobre ladi.
Max spotrebu jsem s tim mel 25/100 Ale to bylo opravdu hodne brutalni
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
Re: VelSatis
Včera jsme ho koupili, 3apůlku v plný, jen proto že je tam motor z 350ky Zetka od Nissanu, což je kárka kterou taky máme-už druhou-a musím říct že je to bomba, svezení naprosto fantastický, hafo místa, pohodlný, motor ve spojení s automatem-měl jsem z toho strach-je úplnej samet, prostě můžu říct jediný:jdi do toho!!! navíc díky nepochopitelnýmu strachu českýho národa z velkejch benzínů ho koupíš za cenu 2.2cDi bez výbavy.... a spotřeba je rozumná, najeli jsme tři kila a vzalo to málo přes deset...pavere píše:Po 10 letech v Safranech (peti) nastal letos cas na zmenu, takze chci jit ani ne tak prekvapive do VelSatise. Z toho fora jsem se zatim nic nedozvedel, a ani na netu moc informaci neni. Ceny VelSatisu jsou celkem priznive. Chtel bych 6V 3,5 v automatu s max vybavou. A to by me zajimalo - videl jsem ze v nekterych VS maji takovy ten joistyk a taky maly monitor DVD pro zadni cerstujici za loketni operkou ridice. Delalo se to od zacatku nebo az pozdeji? Taky bych chtel svetly interier, ale ten jsem zatim videl jen u novejsich VS. Je to tak, ze u prvnich rocniku se nedelal? Je tu nekdo kdo VS ma? Jak je to s poruchovosti? Rad bych jezdil bezstarostne jako se Safrany. Zkuste se trochu o VS prosim rozepsat, o Safranech se muze psat na jinem miste Na zaver - jedine co se mi nelibi na VS, je predni maska. Existuje nejaky tuning? Nepodarilo se mi nic na jit.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Všichni byste ho brali!
Odpusťte moji zaujatost, ale jak slyším nějakou kritiku na Vel Satis, tak zuřím, a pak se samotnému kritikovi vysměju. Za uplynulých pár týdnů jsem jezdil snad vším, co je u nás považováno za nejlepší, a to jen díky mediální masáži a vymejvání mozků- Mercedes, BMW, Audi... Nemůžu tady používat sprostá slova, ale německé limuzíny jsou píííp, píííp, píííp a na píííp! S Vel Satisem jsem něco najezdil, a dá mi za pravdu nejen můj jediný šéf na týhle zeměkoluli Viktor, je to auto, kde i po dlouhatánské cestě vystoupíte odpočatí, a znovu se do toho auta těšíte. Chválím volbu pana kolegy, co si koupil 3,5, volil bych stejně! Bez nadsázky- žádná německá limuzína se Vel Satisu nevyrovná pohodlím. Z vel Satise se vystupuje, z německé píííp se souká!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:28, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
Re: VelSatis
ještě jsem zapoměl: tu masku dělá Elia, a taky pěkný mračítka, křidýlko a podspojlery na nárazníky, celkem dobrá sadapavere píše:Po 10 letech v Safranech (peti) nastal letos cas na zmenu, takze chci jit ani ne tak prekvapive do VelSatise. Z toho fora jsem se zatim nic nedozvedel, a ani na netu moc informaci neni. Ceny VelSatisu jsou celkem priznive. Chtel bych 6V 3,5 v automatu s max vybavou. A to by me zajimalo - videl jsem ze v nekterych VS maji takovy ten joistyk a taky maly monitor DVD pro zadni cerstujici za loketni operkou ridice. Delalo se to od zacatku nebo az pozdeji? Taky bych chtel svetly interier, ale ten jsem zatim videl jen u novejsich VS. Je to tak, ze u prvnich rocniku se nedelal? Je tu nekdo kdo VS ma? Jak je to s poruchovosti? Rad bych jezdil bezstarostne jako se Safrany. Zkuste se trochu o VS prosim rozepsat, o Safranech se muze psat na jinem miste Na zaver - jedine co se mi nelibi na VS, je predni maska. Existuje nejaky tuning? Nepodarilo se mi nic na jit.
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
VelSatis je doma!
Tak jsem si vcera panove konecne dovezl domu sveho VelSatise. Safran byl fajn, ale uz je zapomenut (i kdyz 2 porad mam). Prvni co me okamzite dostalo byl motor. To hrube zahuceni a pak hura dopredu, to je supeeeeeer. Motor si sam rika...dej mi, pridej, jeste muzu....no proste parada. Nebylo auto, ktere by chtelo konkurovat. No a pohodlicko jsem ocenil na trase Paraha - Karvina. Fakt jako doma v sedacce, akorat kolem ubiha krajina a toci se volantem. Vybava je takova, ze celou cestu jsem si mel s cim hrat, to ja rad. Nemam teda svetly interier jak jsem chtel, ani DVD, ale jinak tam je naprosto vse. Jediny nedostatek na ktery jsem prisel je, ze nestivi jeden xenon. Prodejce tvrdil, ze umyval motor a ze to zpusobila vlhkost. No spise pocitam ze proste odesla vybojka. Nevite co to stoji nove? Je to mozne koupit i jinde nez u Renaultu? A vymena je snadna nebo taky Renault? Spotreba na tech 400 km mi vysla presne 12,0l. Coz je to same pri me jizde jako Safrane. Nicmene se poptam na plyn, protoze VelSatisek u me zrejme pobude nejaky ten rok.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
Re: VelSatis je doma!
gratuluju, dobrá volba, kolik tě stál? výbojku můžeš koupit kdekoli ale na výměnu je potřeba povolit přední nárazník a světlo povysunout, zkontroloval jsi i naklápění xenonů? odchází to, ale to asi u každýho auta..pavere píše:Tak jsem si vcera panove konecne dovezl domu sveho VelSatise. Safran byl fajn, ale uz je zapomenut (i kdyz 2 porad mam). Prvni co me okamzite dostalo byl motor. To hrube zahuceni a pak hura dopredu, to je supeeeeeer. Motor si sam rika...dej mi, pridej, jeste muzu....no proste parada. Nebylo auto, ktere by chtelo konkurovat. No a pohodlicko jsem ocenil na trase Paraha - Karvina. Fakt jako doma v sedacce, akorat kolem ubiha krajina a toci se volantem. Vybava je takova, ze celou cestu jsem si mel s cim hrat, to ja rad. Nemam teda svetly interier jak jsem chtel, ani DVD, ale jinak tam je naprosto vse. Jediny nedostatek na ktery jsem prisel je, ze nestivi jeden xenon. Prodejce tvrdil, ze umyval motor a ze to zpusobila vlhkost. No spise pocitam ze proste odesla vybojka. Nevite co to stoji nove? Je to mozne koupit i jinde nez u Renaultu? A vymena je snadna nebo taky Renault? Spotreba na tech 400 km mi vysla presne 12,0l. Coz je to same pri me jizde jako Safrane. Nicmene se poptam na plyn, protoze VelSatisek u me zrejme pobude nejaky ten rok.
Naposledy upravil(a) tomaskrtek dne pát čer 11, 2010 09:47, celkem upraveno 1 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
Re: Všichni byste ho brali!
Zdarec.Petr Pravoslav Švihovec píše:Odpusťte moji zaujatost, ale jak slyším nějakou kritiku na Vel Satis, tak zuřím, a pak se samotnému kritikovi vysměju. Za uplynulých pár týdnů jsem jezdil snad vším, co je u nás považováno za nejlepší, a to jen díky mediální masáži a vymejvání mozků- Mercedes, BMW, Audi... Nemůžu tady používat sprostá slova, ale německé limuzíny jsou píííp, píííp, píííp a na píííp! S Vel Satisem jsem něco najezdil, a dá mi za pravdu nejen můj jediný šéf na týhle zeměkoluli Viktor, je to auto, kde i po dlouhatánské cestě vystoupíte odpočatí, a znovu se do toho auta těšíte. Chválím volbu pana kolegy, co si koupil 3,5, volil bych stejně! Bez nadsázky- žádná německá limuzína se Vel Satisu nevyrovná pohodlím. Z vel Satise se vystupuje, z německé píííp se souká!
S tím píp, píp, píp bych až tak nesouhlasil, protože němci dělají - zvláště ve vyšších třídách skvělá auta ! Docela mne potěšila informace, že přecházejí na common rail.
Nechci srovnávat s VEL SATISem protože jsem v něm nikdy nejel. Dělám si názor a nemůžu se v něm zatím nějak poznat, uvidíme.
Ono vůbec je docela zábavné sledovat vkus automobilového publika. Třeba nová Fabie se kupodivu líbí, ačkoliv ji zúžili, zvýšili a tím opticky posunuli směrem k nižší třídě. Celkově na mě působí silně neuměle. Fabie těžila s opticky široké karoserie a zřejmě ubírala zákazníky Octavii, proto byla opticky zmenšena. Obdobně na mě působí i Clio III, ale tam zase doslova bliju z celoplastového interiéru... tohleto Tvůrce nějak nedotvořil...
Jiným příkladem je Megané II v hatchi. Jeho zadek je nenáviděný, neslyšel jsem na něj snad jediný kladný ohlas a zvláště ženy, které si potrpí na chlapské zadky to těžce nesou a v podstatě v nich žádné ženské nejezdí. A přitom je MII hatch krásný - zvláštnost, kterou se liší od aut této třídy na trhu...
Je to jako s hudbou, architekturou a uměním - líbívé tvary obdobně jako líbivá hudba hraje všude, ale skutečnou kvalitu poznají jen někteří. Dá se studovat, je dobré, když vás ke kvalitě někdo vede ale dospět k těmto věcem musíte sami. Ne každému je to dané, proto říkám, že tahle auta nejsou pro každého!!!
Megané II se mi taky prve nelíbil, teď se na něj nedovedu vynadívat. Obdobně je to s Vel Satisem. Ještě jsem jej nepochopil a proto není pro mne. Neodsuzuji jej, nevím, co bude za rok, za dva...
Něco jiného je Avantime... to je opravdový šperk. Když jsem ukazoval fotky AV kamarádkám, bylo 10 sekund ticho.......tady se těžko hledají slova... A první byl vždy položen dotaz: Co to je? to jsem nikdy neviděla...
a já odpověděl: a ani neuvidíš....
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: VelSatis je doma!
Začnu stejně jako Ty Tak jsem si konečně přivezl domů Satise. Respektive za chvíli si pro něj jedu - takže ho domů teprve povezu. Večer napíši, zda jsem dojel.pavere píše:Tak jsem si vcera panove konecne dovezl domu sveho VelSatise. Safran byl fajn, ale uz je zapomenut (i kdyz 2 porad mam). Prvni co me okamzite dostalo byl motor. To hrube zahuceni a pak hura dopredu, to je supeeeeeer. Motor si sam rika...dej mi, pridej, jeste muzu....no proste parada. Nebylo auto, ktere by chtelo konkurovat. No a pohodlicko jsem ocenil na trase Paraha - Karvina. Fakt jako doma v sedacce, akorat kolem ubiha krajina a toci se volantem. Vybava je takova, ze celou cestu jsem si mel s cim hrat, to ja rad. Nemam teda svetly interier jak jsem chtel, ani DVD, ale jinak tam je naprosto vse. Jediny nedostatek na ktery jsem prisel je, ze nestivi jeden xenon. Prodejce tvrdil, ze umyval motor a ze to zpusobila vlhkost. No spise pocitam ze proste odesla vybojka. Nevite co to stoji nove? Je to mozne koupit i jinde nez u Renaultu? A vymena je snadna nebo taky Renault? Spotreba na tech 400 km mi vysla presne 12,0l. Coz je to same pri me jizde jako Safrane. Nicmene se poptam na plyn, protoze VelSatisek u me zrejme pobude nejaky ten rok.
Zvolil jsem motor 3.0DCi. A víte proč? Mám ráth diesely. Líbí se mi jejich zvuk a vůbec všechno. Nejdřív jsem měl velký strach, neboť každý psal, tenhle motor za nic nestojí.. Vyrábí ho Isuzu, davál se i do Opelu a já nevím kam ještě (Espase a myslím že i Avantime). Že se zadírá, přehřívá atd. Nikdo že si neví rady s opravou, přitom těmto problémům jde naprosto lehce předejít.. Psali mi to všichni, kdo tohle auto nemají, že kamarád kamaráda co ho má povídal... Ale je zajímavé, že nejspíš jen v ČR. Psal jsem si s lidmi po Evropě, kteří toto auto mají a bez problémů. Pravda je asi někde u prostřed. Ten motor podle mě není žádný zázrak, ale jsou lidi, co s ním najezdili bez problémů 250tkm. Pokud já najezdím 150tkm budu spokojen. Tohle mám jako rodiné auto na občasné výlety a pro manželku na mateřské. Za těch 5let co ho plánuji vlastnit už bude stejnak staré a půjde pryč.. Takže mi to nikdo nerozmluví. Zatím jsem s tím autem s tímto motorem moc nenajezdil - jen co jsem byl 3x auto projet a moc se mi líbilo. (Měl jsem V6 3,5 benzín). Pěkný zvuk dieselu, slušný zátah a i ten automat mě překvapil. Je pravda, že reaguje na můj vkus malinko později, ale pro pohodovou jízdu s rodinkou? Maximální spokojenost. Odhlučnění interiéru také ujde.. I když mě dost zaskočily přejezdy příčných nerovností.. Je pravda, že auto má 1,7tuny, tak se nemůže chovat nijak extra, ale chová se úplně stejně nepřesně jak Safrane. To jsem tedy spokojenější se svým Němcem - nebudu se zmiňovat co to je za auto. Nechci rozpoutat zase dohady, že Renault je lepší a blabla bla.. Prostě mi více vyhovuje. Ale není tak pohodlný. Pak při vyšších rychlostech na 150Km/hodinu zase převyšuje renault - i tichostí..
Úroveň výbavy initiale. Nemám DVD pro zadní sedadla, ale to mi nevadí. Auto má najeto něco přes 70tkm.
První poznatek - podle ceníku spoustu levnějších dílů než na Safrane
Druhý poznakek - Relativně drahé značkové pláště rozměru 245/45 R18
Co na závěr? Doufám, že nebudu zase z Renaulta zklamaný a nebudu si vyčítat návrat k této značce. Přeji sobě a i ostatním majitelům tohoto uměleckého díla hodně pohodových a bezproblémových kilometrů - je to auto za 1,5mia tak snad něco vydrží
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No po prvnich vetsich zkusenostech myslim, ze tento motor zadny zazrak neni - ten muj 3.0 DCi. Jizdni vlastnosti super - motor je relativne lehky a i s takto tezkym autem pekne cvici. Bal jsem se automatu, ale mohu jen doporucit. Manualni mod razeni je nesmyslny. Auto si stejnak radi ci podrazuje jak samo chce.
Pro klidnou pohodovou jizdu jak delane. A kdyz potrebuji nekoho predjet, jednoduse seslapnu plynovy pedal k podlaze a vzum a predjedu. Zvuk se mi take moc libi.. Proste pohodicka a pro me idealni.. Jenze!
Motor neoplyva konstrukcnimi vychytavkami a ba naopak je znacne az zbytecne slozity (Dopsano 5.11.Toto byl muj laicky nazor. Nazor profesionalu, kterym jako jedinym verim, nebot jako jedni dokazali odstranit zavady na mem voze, je takovy, ze motor neni slozity, ale vychytany a uzpusobeny k luxusni jizde. Motor se sice pouzival i pro espase, ale nemel tak dobre resene tlumeni razu pri vypinani motoru, rezonator turba,atd. Staci se o motor dobre starat a je po problemech). Napriklad system chlazeni mohl byt resen urcite lepe. Soustava chladicu poskladanych za sebou neni uplne idealni. Navic na ceskych uspinenych a prasnych silnicich.. Proste se chladice zanaseji a pak se motory hreji. Z toho prameni vetsina problemu s timto motorem. V prvopocatku se motor parkrat prehreje a pak uz se to veze. Napsalo mi 12 lidi ruzne po evrope i z CR. Vsichni svorne pisi to same, co to zacalo delat i me - text vlozim do druhe zpravy.Prislo to znenadani a stejne tak to i vcasnym zasahem doufam odejde Po tom, co si oni uzivatele vycistily chladice, a vymenili dalsi souvysejici komponenty (Kazdy neco - vodni pumpa, termostat, ventil na expanzni nadobce, atd..) se problemy vytratily... A jezdi dalsich desitky tisic kilometru bezproblemu. Pravidelne ted cisti chladice a motor se nadmerne nezahriva. Tim zvysuji zivotnost jak motoru tak ostatnich dilu.. Ti mene stastni museli menit po nekolikerem uvareni treba i tesneni pod hlavou, ci poskozenou hlavu. Ba dokonce jsem cetl, ze nekde v Cr jeden i zadrel motor. Nicmene po mensi generalce jim motor funguje a spolehlive. Vedi jak se o nej starat.. Takze tohoto motoru se nebojte. Neni nic extra, ale pokud mate radi dieslove motory jako ja (Timpadem je venku zehry 3,5 V6) chcete pohodove svezeni, volte tento motor. Dieslova V6 je dieslova V6
Celkove Velsatis neni auto pro nekoho, kdo ma hluboko do kapsy. Kupujici musi pocitat s vetsimy vydaji. Obvzlaste pak u ojetiny. Spoustu veci je shodne napriklad s espasem (Kotouce, desticky,..) a daji se poridit relativne levne. Ale neni to auto na kterem by mel majitel setrit. Pak se kazdy divi, ze se mu to sype. Napriklad meni olej v servu az kdyz to nefunguje.. Pokud primo nevymenuje, tak si nechava prefiltrovat a doplnit kapalinu v klimatizaci az kdyz to nechladi... Atd, atd.. A pokud nekdo chce jezdit za 6 litru benzinu, nebo nafty, at si koupi neco lehkeho s malym obsahem. Da se jezdit za 7,5 litru. Ale takovy pouzitelny prumer je kolem 8. Ostrejsi jizdou pak k 9 -9,5.
Pro klidnou pohodovou jizdu jak delane. A kdyz potrebuji nekoho predjet, jednoduse seslapnu plynovy pedal k podlaze a vzum a predjedu. Zvuk se mi take moc libi.. Proste pohodicka a pro me idealni.. Jenze!
Motor neoplyva konstrukcnimi vychytavkami a ba naopak je znacne az zbytecne slozity (Dopsano 5.11.Toto byl muj laicky nazor. Nazor profesionalu, kterym jako jedinym verim, nebot jako jedni dokazali odstranit zavady na mem voze, je takovy, ze motor neni slozity, ale vychytany a uzpusobeny k luxusni jizde. Motor se sice pouzival i pro espase, ale nemel tak dobre resene tlumeni razu pri vypinani motoru, rezonator turba,atd. Staci se o motor dobre starat a je po problemech). Napriklad system chlazeni mohl byt resen urcite lepe. Soustava chladicu poskladanych za sebou neni uplne idealni. Navic na ceskych uspinenych a prasnych silnicich.. Proste se chladice zanaseji a pak se motory hreji. Z toho prameni vetsina problemu s timto motorem. V prvopocatku se motor parkrat prehreje a pak uz se to veze. Napsalo mi 12 lidi ruzne po evrope i z CR. Vsichni svorne pisi to same, co to zacalo delat i me - text vlozim do druhe zpravy.Prislo to znenadani a stejne tak to i vcasnym zasahem doufam odejde Po tom, co si oni uzivatele vycistily chladice, a vymenili dalsi souvysejici komponenty (Kazdy neco - vodni pumpa, termostat, ventil na expanzni nadobce, atd..) se problemy vytratily... A jezdi dalsich desitky tisic kilometru bezproblemu. Pravidelne ted cisti chladice a motor se nadmerne nezahriva. Tim zvysuji zivotnost jak motoru tak ostatnich dilu.. Ti mene stastni museli menit po nekolikerem uvareni treba i tesneni pod hlavou, ci poskozenou hlavu. Ba dokonce jsem cetl, ze nekde v Cr jeden i zadrel motor. Nicmene po mensi generalce jim motor funguje a spolehlive. Vedi jak se o nej starat.. Takze tohoto motoru se nebojte. Neni nic extra, ale pokud mate radi dieslove motory jako ja (Timpadem je venku zehry 3,5 V6) chcete pohodove svezeni, volte tento motor. Dieslova V6 je dieslova V6
Celkove Velsatis neni auto pro nekoho, kdo ma hluboko do kapsy. Kupujici musi pocitat s vetsimy vydaji. Obvzlaste pak u ojetiny. Spoustu veci je shodne napriklad s espasem (Kotouce, desticky,..) a daji se poridit relativne levne. Ale neni to auto na kterem by mel majitel setrit. Pak se kazdy divi, ze se mu to sype. Napriklad meni olej v servu az kdyz to nefunguje.. Pokud primo nevymenuje, tak si nechava prefiltrovat a doplnit kapalinu v klimatizaci az kdyz to nechladi... Atd, atd.. A pokud nekdo chce jezdit za 6 litru benzinu, nebo nafty, at si koupi neco lehkeho s malym obsahem. Da se jezdit za 7,5 litru. Ale takovy pouzitelny prumer je kolem 8. Ostrejsi jizdou pak k 9 -9,5.
Naposledy upravil(a) MDN dne pon lis 05, 2007 15:40, celkem upraveno 1 x.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Zde je slibena zprava :
Auto jede naprosto v pořádku. Ale když překročím 105 Kmh cca 2050 otáček teplota vzroste o cca 5stupňů. Když jedu 110Kmh cca 2100otáček dalších 5 stupňů, 120 dalších 10 stupňů.. Když bych jel dlouhodobě 130 tak asi uvařím. Když rychle zrychlím třeba na 140Kmh ale auto nedržím v otáčkách - vyřadím na neutrál, tak je vše v pořádku. Prostě když je motor pod záteží, nestíhá se uchladit. Pokud jedu agresivně po okreskách, tak se to neprojeví, protože nikdy nejedu víc jak 110 a když mu nakládám při rozjezdech, tak to je cca minuta a to se nepřehřívá. V servise mi potvrdili, co zde píšete. Že jsou z venku ucpané chladiče. Od čištění vnitřku chladičů mě odrazují. Prý se tam lije od renaulta chladící směs, která nezpůsobuje usazování vodního kamene, atd.. Je to i vidět, že víčko chladiče je krásně čisté. Voda se mi neztrácí. Mám pořád na milimetr stejně - v nádobce na vodu. Takže zkusím propláchnout z venku chladiče a očistit je - ne vapem.. Nechám pro jistotu vyměnit termostat. A co se větráků - sahar - týče, ty normálně pokud auto stojí, nebo popojíždí, a je zaplá za horkého dne klima, tak se normálně sepnou. Nebo po dlouhé agresivnější jízdě. Prostě když je motor v klidu, téměř nehřeje. Sahary se sepnou opravdu jen výjmečně.
Jak proběhla oprava?
Výměna vodní pumpy, termostatu, ventilu na expanzní nádobce, důkladné propláchnutí chladičů z venku, výměna chladící směsi, pár hadic. Zda jsem problém podchytil včas a nebudu měnit například těsnění pod hlavou ukáže čas - až se motor zahřeje a naroste tlak.
Auto jede naprosto v pořádku. Ale když překročím 105 Kmh cca 2050 otáček teplota vzroste o cca 5stupňů. Když jedu 110Kmh cca 2100otáček dalších 5 stupňů, 120 dalších 10 stupňů.. Když bych jel dlouhodobě 130 tak asi uvařím. Když rychle zrychlím třeba na 140Kmh ale auto nedržím v otáčkách - vyřadím na neutrál, tak je vše v pořádku. Prostě když je motor pod záteží, nestíhá se uchladit. Pokud jedu agresivně po okreskách, tak se to neprojeví, protože nikdy nejedu víc jak 110 a když mu nakládám při rozjezdech, tak to je cca minuta a to se nepřehřívá. V servise mi potvrdili, co zde píšete. Že jsou z venku ucpané chladiče. Od čištění vnitřku chladičů mě odrazují. Prý se tam lije od renaulta chladící směs, která nezpůsobuje usazování vodního kamene, atd.. Je to i vidět, že víčko chladiče je krásně čisté. Voda se mi neztrácí. Mám pořád na milimetr stejně - v nádobce na vodu. Takže zkusím propláchnout z venku chladiče a očistit je - ne vapem.. Nechám pro jistotu vyměnit termostat. A co se větráků - sahar - týče, ty normálně pokud auto stojí, nebo popojíždí, a je zaplá za horkého dne klima, tak se normálně sepnou. Nebo po dlouhé agresivnější jízdě. Prostě když je motor v klidu, téměř nehřeje. Sahary se sepnou opravdu jen výjmečně.
Jak proběhla oprava?
Výměna vodní pumpy, termostatu, ventilu na expanzní nádobce, důkladné propláchnutí chladičů z venku, výměna chladící směsi, pár hadic. Zda jsem problém podchytil včas a nebudu měnit například těsnění pod hlavou ukáže čas - až se motor zahřeje a naroste tlak.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
To máš pravdu, ale pokud má člověk v cajku chlazení, tak se ten motor vůbec nehřeje. Až mě to překvapilo. Čekal jsem že to budou kamna, ale je to ok.DDT píše:Ten trilitr je hodne zadeklovany. Jednim ze zpusobu, jak zlepsit odvod tepla z nej a zlepsit chlazeni je castecna demontaz jeho krytu - predevsim na spodku auta.
Ty dekly jsou tam hlavně úplně na nic. Přesně jak píšeš, akorát to navíc drží teplo a ještě se tam drží víc špína... Navíc díky těm deklům není nic vidět a ani nedolijete chladící kapalinu. Asi to má lépe vypadat
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů