Renault Vel Satis
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
limuzína
Po tatínkovi mi zůstal Vel Satis 2,2 dCi Privilege v tmavší barvě. Má najeto snad kolem 70000km. Nejezdím s ním, jen do něj sednu, brečím. Táta to auto měl rád. Vždy ho dovezlo domů, ale naposled přijelo samo. Táta se už nevrátí. Jeho limuzína je vystavená u Renaulta v Mariánkách. Byl to táty sedmý Renault. I na poslední cestu vezli tatínka Renaultem- Trafikem.
Vel Satis bezesporu strčí do kapsy veěkerý německý limuzíny, a to nejen pohodlím. Navíc pozorovat typy lídí, co vystupujou z Mercedesu nebo BMW, brrr! Nikdy bych nechtěl patřit do jejich skupiny!
Vel Satis je nedoceněný osobák, u nás bych vinil špatnou reklamu, hnal bych klackem vedení Renault ČR!
Vel Satis bezesporu strčí do kapsy veěkerý německý limuzíny, a to nejen pohodlím. Navíc pozorovat typy lídí, co vystupujou z Mercedesu nebo BMW, brrr! Nikdy bych nechtěl patřit do jejich skupiny!
Vel Satis je nedoceněný osobák, u nás bych vinil špatnou reklamu, hnal bych klackem vedení Renault ČR!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:21, celkem upraveno 1 x.
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že pokud se týče VelSatisu, je to opět auto se šarmem a osobností, po nudném Safranu ( jakkoliv se mi BiTurbo líbí velice...) je to opravdový skvost. Přiznám se že VelSatis je můj postupný sen...
Avantime se trochu minul s cílovou skupinou - možná by pomohlo jeho přeměna, po prodloužení, na PickUp s variantou kombi...
Avantime se trochu minul s cílovou skupinou - možná by pomohlo jeho přeměna, po prodloužení, na PickUp s variantou kombi...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
Avantime
Avantime je jaký je. Cílová skupina se povedla. Kupé si nekoupí rodina, je to extravagantní auto pro volný čas. Z 4661 vyrobených kusů má hodně umělců, herců, zpěváků, malířů, sportovců a já
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:22, celkem upraveno 1 x.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Tomuhle nerozumim. Když jsem Vel Satis vychvaloval, všichni ho hanili a tady se ho zastáváte. Je to super auto. Opravdu skvělé svezení a nabízí nesrovnatelně větší výbavu a zajímavější cenu oproti němcům.
A Čeňku, k nudnému Safranu. V dnešní době Ti možná nudný připadá, ale v 96 to bylo naprosto něco nadčasového. Mě se zpočátku moc PHASE II nelíbil. Musel jsem mu přijít na chuť. Stejně jako Vel Satis se mi hne při uvedení nelíbil. Až jsem v něm něco málo najezdil jsem zjistil jak je to skvělé autíčko... Mě se safrane pořád líbí. Zvenku nijak neoslňuje až po par kilometrech ukaze cestujicim co je zac.. Vadi mi jen par detailu, ty ale budou v prubehu zimy odstraneny
Nejvic se mi na Velsatisu libi sedadla. To je opravdu neco. Hlavne operadlo je skvele. Jsem celkem velky a spatne se mi sedi na typizovanych sedadlech. Takhle si nastavim sklon horni i spodni casti operadla ruzne. Bomba!!
A Čeňku, k nudnému Safranu. V dnešní době Ti možná nudný připadá, ale v 96 to bylo naprosto něco nadčasového. Mě se zpočátku moc PHASE II nelíbil. Musel jsem mu přijít na chuť. Stejně jako Vel Satis se mi hne při uvedení nelíbil. Až jsem v něm něco málo najezdil jsem zjistil jak je to skvělé autíčko... Mě se safrane pořád líbí. Zvenku nijak neoslňuje až po par kilometrech ukaze cestujicim co je zac.. Vadi mi jen par detailu, ty ale budou v prubehu zimy odstraneny
Nejvic se mi na Velsatisu libi sedadla. To je opravdu neco. Hlavne operadlo je skvele. Jsem celkem velky a spatne se mi sedi na typizovanych sedadlech. Takhle si nastavim sklon horni i spodni casti operadla ruzne. Bomba!!
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
No, je to tak, že Safrane JE nudný a vždy byl - nemá to nic společného s jeho vlastnostmi ani schopnostmi, zvláště, jak píši, s BiTurbem.
Podívej, zkus si představit dobu vzniku 4CV - na velikou dálku bylo vidět, co jede, totéž R8, nezaměnitelný R16, R12, R14, trochu R9/11 a pak až R25 ( až na ty nepovedené čumáky všech variant...), protože jeho souputníci R21 ani R19, přes nepopiratelný konstrukční předstih se z karosářské machy "osmdesátých" nevymykaly. Pak: Lagunu ani Mégana si prostě nikdo nesplete s ničím jiným, dodnes jsou jinde, než konkurence, ale zkus postavit Safrana mezi auta jeho třídy...na 100 metrů budeš mít problém je rozeznat. A stejně postav VelSatis... Totéž platí pro třídu Avantime - ta auta mají osobitost, nezaměnitelnost, kterou prostě Safrane postrádá.
Zmínil jsem čumáky - opuštění "orlího zobanu" u Laguny i Méganu mě nepotěšilo, až nové Clio slibuje novou osobitost, uvidíme
Podívej, zkus si představit dobu vzniku 4CV - na velikou dálku bylo vidět, co jede, totéž R8, nezaměnitelný R16, R12, R14, trochu R9/11 a pak až R25 ( až na ty nepovedené čumáky všech variant...), protože jeho souputníci R21 ani R19, přes nepopiratelný konstrukční předstih se z karosářské machy "osmdesátých" nevymykaly. Pak: Lagunu ani Mégana si prostě nikdo nesplete s ničím jiným, dodnes jsou jinde, než konkurence, ale zkus postavit Safrana mezi auta jeho třídy...na 100 metrů budeš mít problém je rozeznat. A stejně postav VelSatis... Totéž platí pro třídu Avantime - ta auta mají osobitost, nezaměnitelnost, kterou prostě Safrane postrádá.
Zmínil jsem čumáky - opuštění "orlího zobanu" u Laguny i Méganu mě nepotěšilo, až nové Clio slibuje novou osobitost, uvidíme
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- DAM.fnx
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
- Bydliště: Zlín-CZE
- Kontaktovat uživatele:
Já vám dám hatit jméno SAFRANE. Ňáký Vel Satis může jít tak do kytek, s tím hrozným designem a interiér jak ta nová Lagůna no prostě hrůza. Už to není klasika.
Safrane je jediná pořádná kára co kdy Renault byl schopen vyrobit, vše po něm jsou šmejdy.
To jak si s ním vyhráli (a to nemluvím ještě o Baccarách - to byly klenoty - kůži obšité vše (dokonce i přihrádky ve dveřích)) znají jen Safranisti a ti mohou posuzovat. Vychází z předchůdce (číslovaný prototyp) R25, která byla neméně povedená.
Pohodlnější, promakanější Renault už nikdy nebude, protože doba Safranu dosáhla vrchol poměru kvalita. A po ní to už jde jen dolů za cílem co nejnižší ceny a nejnižší trvanlivosti. Např se Safranem jsem zbořil plot a odnesla to jen pokřivená SPZtka .
Dodnes nepřekonaný jak liniemi (Phase I), tak výkonem.
Safrane je jediná pořádná kára co kdy Renault byl schopen vyrobit, vše po něm jsou šmejdy.
To jak si s ním vyhráli (a to nemluvím ještě o Baccarách - to byly klenoty - kůži obšité vše (dokonce i přihrádky ve dveřích)) znají jen Safranisti a ti mohou posuzovat. Vychází z předchůdce (číslovaný prototyp) R25, která byla neméně povedená.
Pohodlnější, promakanější Renault už nikdy nebude, protože doba Safranu dosáhla vrchol poměru kvalita. A po ní to už jde jen dolů za cílem co nejnižší ceny a nejnižší trvanlivosti. Např se Safranem jsem zbořil plot a odnesla to jen pokřivená SPZtka .
Dodnes nepřekonaný jak liniemi (Phase I), tak výkonem.
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu proč se tak rozplýváš nad svým autem (chápu že ho máš rád), ale i tak tvrdohlavě hanit vše ostatní.....DAM.fnx píše:Já vám dám hatit jméno SAFRANE. Ňáký Vel Satis může jít tak do kytek, s tím hrozným designem a interiér jak ta nová Lagůna no prostě hrůza. Už to není klasika.
Safrane je jediná pořádná kára co kdy Renault byl schopen vyrobit, vše po něm jsou šmejdy. ........
Zarytí 25káři zase haní Safrana, že už to není to svezení co R25ka.....
Každý si vybírá podle sebe, mě se třeba VelSatis moc líbí...
a co jeden může považovat za výhodu, může jiném zase vadit, nebo připadat nepraktické.
Že je kůže v interiéru velmi příjemná je bezesporu, ovšem někomu zase lépe vyhovuje textilní čalounění, protože se snadno udržuje....
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
je pravda že vel satis asi nebyl konstruován na jízdu ploty, nýbrž po silnicíchDAM.fnx píše: Např se Safranem jsem zbořil plot a odnesla to jen pokřivená SPZtka .
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
pokrok
Já chápu pána co miluje svýho Safrana, vím co je vážit si auta, ale přece jen má zpátečnický názor. Kdyby Renault zamrzl u safránovských tvarů, dělal by tak škaredý auta jako VW. Renault to u lidí vyhrává odlišností a pokrokem.
Nehledě na to hanit Vel Satis- vystupovat a nastupovat do té limuzíny je důstojná pohoda. Když lezu do Safrana, moc příjemný to není, pokud tedy srovnáváme tyto dva vozy. Hůř se leze už jen do Superbu a do spacáku.
Safrane měl svoji dobu. Jsou nové a nové limuzíny, zvětšuje se bezpečnost, ale králem je Vel Satis. Na bolavý záda ho doporučuju víc než nový Citroen C6!
Nehledě na to hanit Vel Satis- vystupovat a nastupovat do té limuzíny je důstojná pohoda. Když lezu do Safrana, moc příjemný to není, pokud tedy srovnáváme tyto dva vozy. Hůř se leze už jen do Superbu a do spacáku.
Safrane měl svoji dobu. Jsou nové a nové limuzíny, zvětšuje se bezpečnost, ale králem je Vel Satis. Na bolavý záda ho doporučuju víc než nový Citroen C6!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:23, celkem upraveno 1 x.
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
musim přiznat ale že safrane se mi líbí taky nejvíc. pak se mi výrazně líbí eště laguna I i II a megane II.ale safrane je můj prozatimní sen.a taky se musim přiznat že sem eště vel satis neviděl v provozu a na fotkách mi příde spíš malej. i když to tak neni
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
to že se zdá malej na fotkách asi bude způsobený tim kufrem. podle mě by měla limuzína mít prostě výraznej kufr. jako např u safrana nebo i r21. u r25 je taky trošku jinej než bych si představoval
a nekoukali ste na prototypy na hlavní straně? některý sou fakt krásný. např laguna z roku tušim 1990 nebo studie vel satis
a nekoukali ste na prototypy na hlavní straně? některý sou fakt krásný. např laguna z roku tušim 1990 nebo studie vel satis
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Chces rict, ze ve Velsatisu neni kuze?? Vrcholne verze maji take obsite temer vse. A to nemluvim o intarzovanem dreve. To je parada. A diky vissimu posezu je tam mista habadej.
A kdyz jsme u toho kufru, Safran ho teda nic extra nema. Mohli ho taky udelat krapet vetsi. A vubec ho protahnout. Ale zase na svuj pomerne "maly " rozvor a delku nabizi dost prostoru pro cestujici vzadu i ve predu.
Merim pres 190 cm a vazim temer 100Kg
Ale velsatis je, rekl bych , na tom o fous lepe. A jsou v nem zase novejsi technologie. Safrane je i na dnesni dobu solidni auto, ale na Velsatis proste nema. A navic to jsou dost rozdilna auta, takze to nelze ani moc srovnavat. Jsem dost konzervativni a dalo mi dost prace zvyknout si na zadni svetla u safranu. Ted se mi to silene libi. Stejne jako jsem si zvykal na design VelSatisu
A kdyz jsme u toho kufru, Safran ho teda nic extra nema. Mohli ho taky udelat krapet vetsi. A vubec ho protahnout. Ale zase na svuj pomerne "maly " rozvor a delku nabizi dost prostoru pro cestujici vzadu i ve predu.
Merim pres 190 cm a vazim temer 100Kg
Ale velsatis je, rekl bych , na tom o fous lepe. A jsou v nem zase novejsi technologie. Safrane je i na dnesni dobu solidni auto, ale na Velsatis proste nema. A navic to jsou dost rozdilna auta, takze to nelze ani moc srovnavat. Jsem dost konzervativni a dalo mi dost prace zvyknout si na zadni svetla u safranu. Ted se mi to silene libi. Stejne jako jsem si zvykal na design VelSatisu
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
o kůži tušim sem nic nepsal. a neřikám že vel satis se mi nelíbí. jen sem ho eště pořádně neviděl tak možná proto si mě eště nezjískal. ale řikám že mam rád kufrová auta (limuzíny) a vel satis mi lehce připomíná (hatchbach)
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Starting member
- Příspěvky: 72
- Registrován: stř říj 12, 2005 21:16
ostuda
Kluci, hned na první sraz přivezu jak Avantime, tak Vel Satis. Je ostuda Renaultu ČR, že si Vel Satise nemůžeme prohlédnout na prodejnách. Jak se pak může prodávat, z katalogu? Ježiš to je neschopnost, ty hošani by mohli prodávat Multikáry, chybí tam láska ke značce.
Vel Satis má obrovskej kufr, místo vzadu neuvěřitelný, skoro pět metrů délky auta maximálně využitý pro cestující, prvotřídní podvozek a tím i jízdní vlastnosti.
Vel Satis vychází z R25, stačí se podívat na tvar zadních sloupků a okna. Safrane připomíná zvětšenou Mazdu 626. Safrane je krásný auto, ale projeďte si Vel Satise. Prostě král je mrtev, ať žije král!
Vel Satis má obrovskej kufr, místo vzadu neuvěřitelný, skoro pět metrů délky auta maximálně využitý pro cestující, prvotřídní podvozek a tím i jízdní vlastnosti.
Vel Satis vychází z R25, stačí se podívat na tvar zadních sloupků a okna. Safrane připomíná zvětšenou Mazdu 626. Safrane je krásný auto, ale projeďte si Vel Satise. Prostě král je mrtev, ať žije král!
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:24, celkem upraveno 1 x.
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
hele nedělejte mi chutě nebo natankuju plnou nádrž a budu jezdit po praze a hledat vel satise
ten prototyp co je na hlavních stránkách se mi moc líbí. ale ty fotky co sou na renault.cz mě nijak neuchvátily.hold budu muset vydržet a nebo se přiject podívat na sraz
ten prototyp co je na hlavních stránkách se mi moc líbí. ale ty fotky co sou na renault.cz mě nijak neuchvátily.hold budu muset vydržet a nebo se přiject podívat na sraz
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
Ja by som sa pridal ku DAM.fnx . Napriek tomu že Safrane nemám, tak som dosť zo súčastného Renaultu sklamany . Ostali tam pre mna použitelné už len asi 3 autá => Espace, Master, Trafic. Ten zvysok je podla mojho názoru otrasný. Zaklincovali to tým "novým" Cliom...strach na to len pozret...
Éra nádherných Renaultom skoncila niekde v dobe Laguna I/+facelift a Safrane.
Otec síce túži po VelSatise, ale ja by som si už vybral Hondu Accord => auto ktore ma fakt nadherny dizajn....
Vsetko co som mal na strdci
Éra nádherných Renaultom skoncila niekde v dobe Laguna I/+facelift a Safrane.
Otec síce túži po VelSatise, ale ja by som si už vybral Hondu Accord => auto ktore ma fakt nadherny dizajn....
Vsetko co som mal na strdci
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Budte Zdarowy
Vezl jsem se jak vo Vel Satisu tak v MB C,E či BMW 7 nebo novým Accordu.
Číslo jedna Vel Satis: znamenitý jezdní vlastnosti, neopísatelný komfort a jednoduchost řízení toho vozu. počas jízdy v něm není slyšet ani šepot jarných květin a když mu přiložíte pod kotlík kromě lepšího posazení v sedačke má překrásny laděný zvuk. Není to jak kondíršopa Mercešit nebo Audi kde je tak málo místa, že když se pohodlně usadím tak levou ruku mám na rýchlostce a pravou opretú o tapacír dvěří.
V Kronospanu většina výš postavených lidí si koupila klasiku MB BMW Honda. Jeden výše postavený člověk si koupil Vel Satise. Pokaždé co přijde do práce všechny úctivé pohledy skočí na něj. I když musím přiznat, že nový Accord bych zaradil hned za Satisem.
Vezl jsem se jak vo Vel Satisu tak v MB C,E či BMW 7 nebo novým Accordu.
Číslo jedna Vel Satis: znamenitý jezdní vlastnosti, neopísatelný komfort a jednoduchost řízení toho vozu. počas jízdy v něm není slyšet ani šepot jarných květin a když mu přiložíte pod kotlík kromě lepšího posazení v sedačke má překrásny laděný zvuk. Není to jak kondíršopa Mercešit nebo Audi kde je tak málo místa, že když se pohodlně usadím tak levou ruku mám na rýchlostce a pravou opretú o tapacír dvěří.
V Kronospanu většina výš postavených lidí si koupila klasiku MB BMW Honda. Jeden výše postavený člověk si koupil Vel Satise. Pokaždé co přijde do práce všechny úctivé pohledy skočí na něj. I když musím přiznat, že nový Accord bych zaradil hned za Satisem.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
vel satis
Když jsem poprvé viděl Vel satis tak jsem si střík do trenýrek je to neskutečně nádherný auto
- Bóďa.
- Experienced member
- Příspěvky: 817
- Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
tak textilní čalounění se opravdu líp neudržuje to sem si pře čtrnácti dnima naběhl, že známýmu vyluxuju auto, když sem ho viděl, protože sem zvyklej ze Safrana že jenom voluxuju vsechno vostatní kromě sedaček... to je to potom za 10 minut hotový.. ani ne. a maximálně vyluxuju švy a když je to někde dole zablácený, tak to votřu vlhkym hadrem. ale u toho známýho to byl porod. to sem na tom nechal skoro ruce... všechen ten prach a tak. to si nedokážu představit kdyby se vo to někdo votřel nohou vod bláta...100KUC píše:...Že je kůže v interiéru velmi příjemná je bezesporu, ovšem někomu zase lépe vyhovuje textilní čalounění, protože se snadno udržuje....
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Zkus udrovat kůi, aby po 10 letech kadodenního pouívání vypadala sluně.. Zlatý mikroply!!!řepa píše:tak textilní čalounění se opravdu líp neudržuje to sem si pře čtrnácti dnima naběhl, že známýmu vyluxuju auto, když sem ho viděl, protože sem zvyklej ze Safrana že jenom voluxuju vsechno vostatní kromě sedaček... to je to potom za 10 minut hotový.. ani ne. a maximálně vyluxuju švy a když je to někde dole zablácený, tak to votřu vlhkym hadrem. ale u toho známýho to byl porod. to sem na tom nechal skoro ruce... všechen ten prach a tak. to si nedokážu představit kdyby se vo to někdo votřel nohou vod bláta...100KUC píše:...Že je kůže v interiéru velmi příjemná je bezesporu, ovšem někomu zase lépe vyhovuje textilní čalounění, protože se snadno udržuje....
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: pokrok
No, mě přijde, e do SuperB se nastupuje skvělě. Hlavně dozadu. Má opravdu velké dveře s velkým úhlem otevření. Do safrana se oproti tomu leze jak do tanku.Petr Pravoslav Švihovec píše:Já chápu pána co miluje svýho Safrana, vím co je vážit si auta, ale přece jen má zpátečnický názor. Kdyby Renault zamrzl u safránovských tvarů, dělal by tak škaredý auta jako VW. Renault to u lidí vyhrává odlišností a pokrokem.
Nehledě na to hanit Vel Satis- vystupovat a nastupovat do té limuzíny je důstojná pohoda. Když lezu do Safrana, moc příjemný to není, pokud tedy srovnáváme tyto dva vozy. Hůř se leze už jen do Superbu a do spacáku.
Safrane měl svoji dobu. Jsou nové a nové limuzíny, zvětšuje se bezpečnost, ale králem je Vel Satis. Na bolavý záda ho doporučuju víc než nový Citroen C6!
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
podle toho co tu ctu, tak asi nechapu vyznam slova nudny, ale kazdopadne s timto tvrzenim nemohu ani omylem souhlasit.. uprimne receno se mi hlavne nelibi to jak to prezentujes jako nejaky vseobecne znamy fakt, misto abys to prezentoval jako svuj osobni nazor (s kterym tady nastesti moc lidi nesouhlasi) .. safranem jezdim denodenne a slovo nudny vyjadruje presne pravy opak toho jak ho vidim ja.. opravdu jsem jeste nejel v aute, ve kterem bych se citil lepe (teda krome biturba, ale to je take safrane ze:) dokonce ani fungl nova 607 v plne palbe, ve svetle kuzi na me nepusobi tak prijemne jako safrane, i kdyz to je bezesporu jak zevnitr tak zvenku nadherne auto...Čeněk Urbanec píše:No, je to tak, že Safrane JE nudný a vždy byl
k tomu vel satisu: stejne jako safrane nebo 25 ve sve dobe je to zase perfektne pohodlna kara se spoustou superlativu, ale ten vnejsi design je proste prisernej a v zivote ho asi neprekousnu (stejne jako u nekterejch dalsich rencku).. chapu ze se nekomu libi ta extravagance, asi jsem v designu dost konzervativni, ale proste nesnasim ty nesmyslne rezane linie bez jakehokoliv řádu a pravidel, absolutne na sebe nenavazujici, prijde mi to jak nejake abstraktni umeni, nepromyslene, spontani, s libivimi a elegantnimi tvary nemajici nic spolecneho a hlavne uz ta zakladni koncepce podle ktere to nema s limuzinou absolutne nic spolecneho je priserna, vzdyt to opravdu vypada jak nejaka nafoukla nakupni taska z nizsi tridy, takova neforemna vysoka koza... chapu ze ten vyssi posaz je asi praktictejsi, ale kdyz ho nekdo preferuje tak at si koupi nejake suv nebo mpvcko (mimochodem novej espace je fakt taky neco prisernyho, proti te predchozi generaci ktera byla fakt nadherna s krasnymi promyslenymi peclive poskladanymi a vyvazenymi liniemi, ktere byli stejne jako u safrana ortientovane spis horizontalne nez vertikalne coz je pro me v designu hlavni plus)
jiank nechapu kterej mamlas by si mohl splest safrana s Eckovym MB nebo s A6kou nebo s Omegou, fakt nevim ktery auto ve vyssi stredni tride by bylo se safranem zamenitelny vic nez auta stredni tridy s lagunou, jen tak mimochodem ta laguna je asi nejpodobnejsi auto safranovy ktery znam a kdyz musim popsat safrana nekomu kdo ho nezna tak vzdycky rikam:"neco jako laguna (tu totiz kazdej zna pac jich jsou vsude mraky narozdil od exklusivniho a vzacneho safrana) akorat vetsi a mnohem lepsi a pohodlnejsi a vybavenejsi"
podle me tady jse hlavne o to ze Vel Satis je opravdu neco uplne jineho nez safrane a je asi urcen uplne jine skupine lidi nez safrane, protoze to neni zadny nastupce safrana ale proste uplne jine auto, ktere ma se safranem spolecny jen luxus, jinak vubec nic..
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů