Renault Vel Satis

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od Mira Brabec » pát zář 20, 2013 10:11

soptik píše:
Kuno píše:Málokteré auto je zvláště zepředu tak ohavné a poruchové jako Vel Satis.
Mě připadá krásné a nadčasový frigidní design co produkuje koncern, všichni víme jaký mě připadá odporný. Velsatisáci na takový řeči nedejte a buďte hrdí co máte. Takový káry se nepotkávají na silnicích každý den, tak doufám že se aspoň na cestě probliknete-pozdravíte. :t18:
Máš pravdu,začal sem pravidelně potkávat "kolegu" na trase Praha-Mělnik a pravidelně blikáme :-) Nejlepší byl borec v Mladý Boleslavi
již zdaleka mával rukou vytaženou z okýnka spolu s lišáckým usměvem :-D
Tvou poznámku o VW plně podepisuji :P
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R

Hazi
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: úte srp 15, 2006 10:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od Hazi » čtv říj 17, 2013 08:16

Tak taky musím přidat svou trošku do mlýna.
Od roku 2003 se v naši rodině vyskytují samé Renaulty. Já osobně mam Vel Satise od loňského srpna. Pořídil jsem 3,5l s najetýma 71tis. Bohužel ho měla paní v praze tak má nějaké kosmetické šrámy.

Takže ke zkušenostem: Jediné co se na autě dělalo byla výměna silenbloku motoru, tyček zadního stabiku a destičky. Jinak jsem snim za rok najel 15tis a příští týden jdeme na olej. V autě je neskutečný klid a pohodlí (v ničem se mi nesedí tak dobře) nádherně se řidí a neni tuctové jako koncert wv. Pro mě osobně je pohodlnější a lepší na jízdu než tchánuv mercedes E350. Spotřebu u tohoto auta neřeším, takže jezdim jak potřebuju a pohybuji se kolem 12litru. Takže za mě má auto jediný problém a to že se stále nevyrábí, jinak bych sis jej koupil jen abych měl nové.
Bylo:Škoda 100 - Škoda 120GLS - Škoda Forman Solitaire, , Škoda Felicia Lx, Škoda Felicia X.line, Renault laguna 1,8 1996,
je: Renault Thalia 1.4 (Authentique) 7/2003, Renault Megane Grandtour 1,6 16V (Authentique) 11/2006, renault Kangoo 1,4 1999, Renault VelSatis 3,5 8/2007, Renault Latitude 2,0 5/2011, Renault Fluence 1,6 16V dynamique 12/2013, Dacia Logan 1,4 7/2006

Uživatelský avatar
suflonr
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon zář 17, 2007 23:22
Bydliště: Nitra

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od suflonr » čtv úno 18, 2016 18:52

Zaujimalo by ma, ci su tu aj spokojny majitelia VS v ktorom maju motor 3.0 alebo 2.2 s automatom. Ale taky, ktory neriesia stale nejake opravy ako prehrievanie, zadieranie atd samozrejme okrem pravidelneho poctiveho servisu
Fiat Bravo 1.4 Tjet
Renault Kangoo 1.4 Automat

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od martins » pát kvě 13, 2016 14:01

mame satise z r. 2005 - je to jeste motor p9x 701, ale uz se vsemi sw upravami.
nemame s nim zadny problem. Olej menim po cca 10-15 tis km, vzdy po roce.
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

OlegOkap
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát úno 24, 2017 08:02
Bydliště: Ostrava

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od OlegOkap » stř čer 14, 2017 08:46

Nazdar chlapi, když jsem v roce 2001 seděl ve Vel Satisu v Brně na autosalonu tak sem slintal (bylo mi 13 let) a říkal jsem si že bych si ho rád někdy koupil. A o šestnáct let později se tak stalo. K mému mazlíkovi (Avantime 2,0T) přibyl i tento výjimečný kousek. A co mě těší je, že jsem ho zachránil takřka hrobníkovi z lopaty. Málem ho bývalá majitelka prodala na ND jen kvůli vadné ŘJ. Najeto 150 tis. Dojmy a zážitky z jízdy napíšu někdy později. Ne že by zatím jediná jízda nabyla zážitek ( jízda na laně ze Zlína do Ostravy :lol: ) ale víc si tu užiju až bude jezdit. Mimochodem je to taky 2,0T.

A ještě musím zmínit, sice je to trošku OT, ale včera po více než třech měsících čekání manželce předali nové Clio IV Grandtour Limited. Taky krása. :D
Nyní :
Renault Laguna III GT Grandtour 2,0 dCi
Renault Avantime 3,0 V6
8)

Kdysi : Renault Avantime 2,0T,Renault Laguna II Grandtour 2,0 16V LPG,Renault Vel Satis 2,0T,Citroen Xantia 1,8 16V LPG,Honda Civic 1,7,Nissan Micra 1,0 16v LPG,Renault Laguna II Grandtour 1,9 dCi,Peugeot 405 1,9 TD,Renault 19 1,4

zvonda02
Junior member
Příspěvky: 154
Registrován: úte led 26, 2010 14:32
Bydliště: Hořice

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od zvonda02 » úte kvě 09, 2023 16:15

Tak to tu zkusíme trochu oživit :)
Už delší dobu koukam po Satisu. Teď už bych chtěl vybrat a koupit.
Je mi jasné, že nejlepší by byl 2.0Dci. Ale výběr je celkem slabý a v automatu je to celkem rarita. Kdyby se objevil za slušné peníze tak beru hned.

Pak mě lákal i 3.0dci 133kw. Zajímají mě zkušenosti majitelů, jestli ho tu někdo má.
Pořádně jsem nenašel jaké změny přesně proběhly u motoru. Někdo píše, že už je v pohodě a někdo, že změny byly minimální a stále ho trápí podobné problémy.


A na kolik tak vyjdou rozvody a vše okolo? A jaký je interval?

Jezdím tak 80 až 90% dálnice na pohodu na tempomat.
Megane coach 1.6e rv.96 - první láska ex
Megane coupe 2.0 16V rv.96-ex zbytek dílů
Megane coupe 2.0 16V rv.98- postupný projekt ex
Megane 1.9D - skromný dříč :) - ex
Laguna Grandtour 1.9DCi rv.05 - momentální povoz
Clio 1.6 16v rv.99 - ex
Clio 1.2 16v 02
Megane RS 2.0T 2005
Laguna coupe 2.0 dci 2010
Kangoo 2008 1.2 16v

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od S3m8a » stř kvě 10, 2023 09:50

133kw verze V6dCi ma jina objednaci cisla bloku i hlavy, mozna doslo ke zmene chladicich kanalku, to by ale musel potvrdit nekdo, kdo je videl oba rozdelane, co tam je fyzicky jinak. Kazdopadne prehrati a problemy s tlakovanim se tam rozhodne nedely tak casto jako u 130kw verze. I tak ale system vstrikovani zustal stejny a je stejne nachylny na kvalitu nafty, jako prvni verze motoru. V6dci kdyz funguje, tak jde o velice prijemnou kulturu, je ale potreba mu doprat nejakou peci a cas od casu proste vycistit vstrikovaci system a pripadne vymenit ventilky na cerpadle.

Porad ale zustaly bolistky satise obecne - na nasich cestach je celkem nachylna zadni naprava, kde ale jde koupit silentbloky ramen treba v PL samostatne a nemusi se menit cele rameno, nevim jak ostatni - treba hlavni ulozeni napravy, apod. Stabilizatory, ulozeni stabilizatoru ... to vse je stejne; v interieru budou pogumovane plasty sezrane od slunka a cisticu, takze budou lepit, i dkyby to melo najeto 0,0, nic ... stahovacky, jako na espacech a dvojkovych lagunach ...

ja osobne, i kdyz teda mam rad V6, bych u satise hledal spis 2,0T nebo 2,0dci. 3,5v6 umi pozlobit taky docela solidne, i kdyz casto majitel tvrdi, ze to je top, tak je tam dost pasti. Co si pamatuju, je tam snad neajky problem s chlazenim oleje i vzhledem k male naplni a casto je to na GO po tech letech (okolo me to nekolika lidem zdechlo na smrt - nekolik satisu i espace....

Ke vsem starostem, ktere tahle generace znacky ma, bych uz asi dalsi "cekani na smrt" jeste u motoru nepotreboval - a to jsem neco projezdil s 2,2dci, kterou servisoval clovek, co ji vubec nerozumel (taky mi to dala pekne sezrat nez se zmenil servis)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

zvonda02
Junior member
Příspěvky: 154
Registrován: úte led 26, 2010 14:32
Bydliště: Hořice

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od zvonda02 » stř kvě 10, 2023 15:56

Děkuji za fajn shrnutí. Furt mě to právě hlodalo, že bych si konečně chtěl aspoň jednou pořídit V6. Ale zase za každou cenu ho mít nemusím.
Jako pokud by byla jistota, že při správné údržbě vydrží tak by to bylo v pohodě. Ale už to jsou taky stará auta takže bůh ví jak se o to kdo staral.

Jo stim tak nějak počítám, s tím vším okolo třeba na laguně jsem měl stahovacky každou chvíli fuč.

I když mě ta V6 lákala tak asi počkám jestli se objeví nějaká pěkná 2.0dci :)
Megane coach 1.6e rv.96 - první láska ex
Megane coupe 2.0 16V rv.96-ex zbytek dílů
Megane coupe 2.0 16V rv.98- postupný projekt ex
Megane 1.9D - skromný dříč :) - ex
Laguna Grandtour 1.9DCi rv.05 - momentální povoz
Clio 1.6 16v rv.99 - ex
Clio 1.2 16v 02
Megane RS 2.0T 2005
Laguna coupe 2.0 dci 2010
Kangoo 2008 1.2 16v

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Vel Satis

Příspěvek od S3m8a » čtv kvě 11, 2023 08:14

na tu 2,0 - at uz dci nebo T - bude potreba podivat se venku asi ... moc se tu nepohybuji a neprodavaji. Jak ma clovek treba pozadavky, aby byly IP nebo treba na prevodovku, tak je to uz trochu narocnejsi i venku :)

za me, i kdyz je V6 krasna, je to spis pro nekoho, kdo si na tom motoru udela vetsinu veci sam. Najit dnes nejaky nestrhany kus bude nadlidsky ukol, protoze propadem cen se z toho stalo levne velke auto na dojeti... fakt bych hledal za hranicema nebo na zahranicnich forech, tam je sance... V6dci po FL neumira tolik na prehrivani, ale zustaly ji ostatni mouchy, V6 benzin zas ty mouchy tahne od zacatku stejne, tam je mozna sance na dobry kus vetsi, ale zas u nas bude vetsina zplynovanych ..

preju dobry lov :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host