¨NeviM píše:------dokonce ani fungl nova 607 v plne palbe, ve svetle kuzi na me nepusobi tak prijemne jako safrane, i kdyz to je bezesporu jak zevnitr tak zvenku nadherne auto....Čeněk Urbanec píše:No, je to tak, že Safrane JE nudný a vždy byl
Naprosto s Michalem souhlasím. (V tom s tou 607). Také jsem v ní párkrát jel. Je to nádherné auto s neuvěřitelnou přitalivostí... Viděl jsem krapet upravenou , která měla jetě větí kola a nárazník mohutnějí a nií. Nádherné ladné linie. Ale jinak to prostě není ono. Obvzlátě uvnitř. Safrane má takové kouzlo.. Uvnitř je to něco jiného. Obvzlá srovnáváme-li Initiale a 607. 607 - Obité kůí takté kdeco, dřevo napláclé tak aby se neřeklo, aby tam bylo.. Moná lépe umístěné ovládací prvky ne v Safranu... Ale prostě Safranek je jiný. Ono taky hlavně srovnávat Safrane a 607 ani nejde. To jsou Generačně auta někde jinde. Schválně si porovnejte 605 a Safrane.
Pár aut novějích koncepcí se mi líbí. Nová A6, MB E,... Ale to jsou u jiná auta. A já si vybírám auto podle interiéru, jak se v něm cítím, vzhled je pro mě a na dalím místě. A v Safranu se cítím úasně pohodlně. Vdycky kdy jedu z jednání a jsem v práci Safranem, tak jakmile usednu za volant, zabořím se do sedadla.. zaklapnu dveře.. Tak mě obklopí skvělá a přátelská atmosféra.. To jsem zatím v jíném voze nepozoroval.. Jasně, v Té A6 je skvělé svezení, ale necítím se vní tak jako v Safranu.. Celou dobu mluvím o PHASE 2 INITIALE. Staré modely safranů se mi tolik nelíbí, ale to jen zvenku (co jak jsem psal pro mě není tak podstatné) + výplně předních dveří v PHASE 1 se mi nelíbí... Jinak poslední BI BACCARA s novými výplněmi je krásná ..
Ale zpátky. Neřekl bych, e Vel Satis má linie poskládané bez ladu a skladu. Má skvěle promylené tvary a linky na sebe navazují. Je prostě dnes taková móda. Mě se to také zpočátku nelíbilo, ale pak jsem podlehl. Safrane se mi líbí víc, ale velsatis je podle mě Designově velice zdařilý vůz. A vůbec vechny nové Renaulty. Obvzlátě pak právě Espace. Ta předchozí verze nebyla oklivá, ale ta nová - předevím v interiéru - je moc pěkná.. Ale u to nejsou ty přátelské a oblé tvary jako v Safranu.
Nicméně, přijde mi, e nejvíce záporných reakcí na VelSatis slyím od Safranistů. Jakoby árlily na to, e Renault udělal novějí Luxusní káru a oni u nemají to NEJ auto. Zde musím dát opět za pravdu Michalovi,který psal, e to jsou dvě naprosto jiná a nesrovnatelná auta.
Co píe Čeněk U. e Safrane byl vdy nudný... To si nemyslím. Nikdy tomu tak nebylo. Ani dříve ani nyní. To auto nevybočuje ádnou extravagancí, ani nezapadá. Navíc, pár netradičních prvků má - zadní světla, značka v nárazníku,atd.atd.... Má skvěle řeeno odtékaní vody. Take kdy jedete, voda například ze střechy vám neteče po zadním skle, ale zatéká do kanálku a je odváděna k nárazníku, atd,atd. Safrane je tak promylené auto. Brácha má novou sonatu. Vypadá pěkně, působí celkem mohutně a luxusně, ale jen na oko. To auto není ani z 1/4 tal v detailech promylené jako Safrane... Přide mi to jako taková R25. jaké bylo pro mě zklamání, kdy mi Robert odhalil taje Baccary R25. Je to takové navoněné PRD.
Přeberte si to kadý jak chcete. Safrane není nic extra, ale pro mě je Výjmečný právě tím, e z venku nijak neláká (Ani zloděje) a vevnitř je sluný prostor a přitom útulno. (Navíc kdo viděl mou úpravu výbavy ... )
VelSatis je výjmečný. V tuto chvíli. Jako byl safrane před 10 respektive 13? lety.. Za 13 let po velsatisu netěkne ani Pes.