Renault Vel Satis

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » úte led 03, 2006 14:43

NeviM píše:
Čeněk Urbanec píše:No, je to tak, že Safrane JE nudný a vždy byl
------dokonce ani fungl nova 607 v plne palbe, ve svetle kuzi na me nepusobi tak prijemne jako safrane, i kdyz to je bezesporu jak zevnitr tak zvenku nadherne auto....
¨
Naprosto s Michalem souhlasím. (V tom s tou 607). Také jsem v ní párkrát jel. Je to nádherné auto s neuvěřitelnou přitažlivostí... Viděl jsem krapet upravenou , která měla ještě větší kola a nárazník mohutnější a nižší. Nádherné ladné linie. Ale jinak to prostě není ono. Obvzláště uvnitř. Safrane má takové kouzlo.. Uvnitř je to něco jiného. Obvzl᚝ srovnáváme-li Initiale a 607. 607 - Obšité kůží taktéž kdeco, dřevo napláclé tak aby se neřeklo, aby tam bylo.. Možná lépe umístěné ovládací prvky než v Safranu... Ale prostě Safranek je jiný. Ono taky hlavně srovnávat Safrane a 607 ani nejde. To jsou Generačně auta někde jinde. Schválně si porovnejte 605 a Safrane.

Pár aut novějších koncepcí se mi líbí. Nová A6, MB E,... Ale to jsou už jiná auta. A já si vybírám auto podle interiéru, jak se v něm cítím, vzhled je pro mě až na dalším místě. A v Safranu se cítím úžasně pohodlně. Vždycky když jedu z jednání a jsem v práci Safranem, tak jakmile usednu za volant, zabořím se do sedadla.. zaklapnu dveře.. Tak mě obklopí skvělá a přátelská atmosféra.. To jsem zatím v jíném voze nepozoroval.. Jasně, v Té A6 je skvělé svezení, ale necítím se vní tak jako v Safranu.. Celou dobu mluvím o PHASE 2 INITIALE. Staré modely safranů se mi tolik nelíbí, ale to jen zvenku (což jak jsem psal pro mě není tak podstatné) + výplně předních dveří v PHASE 1 se mi nelíbí... Jinak poslední BI BACCARA s novými výplněmi je krásná ..

Ale zpátky. Neřekl bych, že Vel Satis má linie poskládané bez ladu a skladu. Má skvěle promyšlené tvary a linky na sebe navazují. Je prostě dnes taková móda. Mě se to také zpočátku nelíbilo, ale pak jsem podlehl. Safrane se mi líbí víc, ale velsatis je podle mě Designově velice zdařilý vůz. A vůbec všechny nové Renaulty. Obvzláště pak právě Espace. Ta předchozí verze nebyla ošklivá, ale ta nová - především v interiéru - je moc pěkná.. Ale už to nejsou ty přátelské a oblé tvary jako v Safranu.
Nicméně, přijde mi, že nejvíce záporných reakcí na VelSatis slyším od Safranistů. Jakoby žárlily na to, že Renault udělal novější Luxusní káru a oni už nemají to NEJ auto. Zde musím dát opět za pravdu Michalovi,který psal, že to jsou dvě naprosto jiná a nesrovnatelná auta.

Co píše Čeněk U. že Safrane byl vždy nudný... To si nemyslím. Nikdy tomu tak nebylo. Ani dříve ani nyní. To auto nevybočuje žádnou extravagancí, ani nezapadá. Navíc, pár netradičních prvků má - zadní světla, značka v nárazníku,atd.atd.... Má skvěle řešeno odtékaní vody. Takže když jedete, voda například ze střechy vám neteče po zadním skle, ale zatéká do kanálku a je odváděna k nárazníku, atd,atd. Safrane je tak promyšlené auto. Brácha má novou sonatu. Vypadá pěkně, působí celkem mohutně a luxusně, ale jen na oko. To auto není ani z 1/4 tal v detailech promyšlené jako Safrane... Přide mi to jako taková R25. jaké bylo pro mě zklamání, když mi Robert odhalil taje Baccary R25. Je to takové navoněné PRD.

Přeberte si to každý jak chcete. Safrane není nic extra, ale pro mě je Výjmečný právě tím, že z venku nijak neláká (Ani zloděje) a vevnitř je slušný prostor a přitom útulno. (Navíc kdo viděl mou úpravu výbavy ... )

VelSatis je výjmečný. V tuto chvíli. Jako byl safrane před 10 respektive 13? lety.. Za 13 let po velsatisu neštěkne ani Pes.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 03, 2006 15:06

Pánové, nejste s těmi safrany poněkud OT?
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » úte led 03, 2006 15:38

DDT píše:Pánové, nejste s těmi safrany poněkud OT?
Myslíš? Já myslím, že právě ve spojitosti s VelSatisem jsem na správné adrese. Když se podívám do nějakého topicu, kde je zmínka o VelSatisu, hned je tam reakce safranisty, který VelSatis pomlouvá, a braní Safrana..

Uživatelský avatar
Stepaan
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: pon led 09, 2006 16:23

Příspěvek od Stepaan » pon led 09, 2006 17:21

A jak to, že tu ještě v souvislosti s VelSatisem nepadla zmínka o Espacu? Myslel jsem si, že k sobě mají mnohem blíž, než k Safranovi. A to jak designově, tak konceptem... Mít ty peňauze, jdu na sto procent do jednoho z nich.

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » pon led 09, 2006 18:16

Stepaan píše:A jak to, že tu ještě v souvislosti s VelSatisem nepadla zmínka o Espacu? Myslel jsem si, že k sobě mají mnohem blíž, než k Safranovi. A to jak designově, tak konceptem... Mít ty peňauze, jdu na sto procent do jednoho z nich.
třeba proto, že VelSatis je nástupcem Safrana :wink: a navíc kdyby sis to přečetl, tak se tu několikrát o Espacovi mluvilo...

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 09, 2006 18:33

já si teda myslim že vel satis je přímo spojenej se safranem a základ tomu dává r21. protože když přijedete ke sparu s r21, tak zaručeně za chvíly přijede i safrane jistého čeňka (to sem to napsal pěkně. co, musim se pochválit. :D nikdo jinej to za mě neudělá) a v závěsu vel satis. je to ozkoušená metóda :D :D :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pon led 09, 2006 19:20

To je pravda. byl to pěknej sjezd. Musíš ale přiznat, že Nejlépe vypadal Safrane, pak R21 a pak ten velsatis.

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 09, 2006 19:24

nonono. s prvníma dvě,a příčkama si nejsem úplně jistej, ale dál by to souhlasilo :D :D :D :D no dobře. asi budeš mít pravdu :D :D :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pon led 09, 2006 19:27

To si piš, že mám pravdu.. No a napiš té Řepě z KH, že sis myslel, že je motor vypnutý a přitom běžel. Tak byl tichý!

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 09, 2006 19:48

jojo. to je fakt. slyšel sem ho až když si otevřel haubnu. to sem čuměl co to tam hučí jestli ventilátor nebo co a on to byl motor.je fakt že ten ventilátor je slyšet víc :shock: ale počkej až si zavařim vejfuk :D teď mam rez-tuning zvuk
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Bóďa.
Experienced member
Příspěvky: 817
Registrován: pát zář 02, 2005 12:17
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bóďa. » pon led 09, 2006 21:38

to teď máš místo Remus Rámus co? :lol:
to Čenda: já ti to věřim. a nepsal si mi nahodou že si toho kšanda nevšiml i když si otevřel kapotu? :)
to Kšanda: prej že ti řekl: bacha, ten motor je nastartovanej. krmič jeden.. :lol:

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » pon led 09, 2006 21:42

nojo tak musíš si to trošku přibarvit. bez toho by to nebylo ono. ale přez zařenou kapotu sem slyšel jen křižovatku
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Petr Pravoslav Švihovec
Starting member
Příspěvky: 72
Registrován: stř říj 12, 2005 21:16

zpátečník

Příspěvek od Petr Pravoslav Švihovec » pon led 16, 2006 20:38

Jejku, to co píšeš fakt bolí. Jenom doufám, že se do vedení Renaultu nedostane nikdo jako ty. Dopadlo by to jako u SAABa nebo VW, stále ty samý nudný tvary. Někdo by ti měl ukázat Satise na vlastní oči, z obrázků posoudíš prd.
Naposledy upravil(a) Petr Pravoslav Švihovec dne pát led 04, 2008 19:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon led 16, 2006 21:10

No, vzhledem k tomu, že VelSatis je můj postupný sen, dostal jsem se k jízdě s ním pozdě...
1. Jediný Safrane, se kterým jsem jel jako řidič, byl tuněný BiTurbo, jak jsem někde psal - je to pohádkový sporťák, s přehnanou mírou pohodlí, cestovat s ním je velice příjemný zážitek. Zvenku ale VELICE NUDNÝ, vevnitř hýčkající posádku. Mít dost peněz, snil bych o něm, nebýt:
2. jediný VelSatis, se kterým jsem jel, je 2,2dCi z 2004. Zdaleka to nebyl tak sportovní zážitek, jenže.... Pokud je Safrane luxus devadesátých let 20. století, tak VelSatis je prostě auto století 21.! Je úplně jiné, je třeba si na něj zvyknout ( což netrvá dlouho ), ale je to auto, ze kterého se Vám nechce vystupovat. Poprvé v životě jsem vzal na milost diesel, prostě mi tam nevadil, ale mít možnost svést se s 3,5 litrem, asi jej ukradnu.
Tím považuji pro sebe debaty o tom, které auto je vrcholem Renaultu, za bezpředmětné... R-25 je dodnes elegán a leccos v Evropě posunul, ale VelSatis potvrzuje má slova o jeho nedoceněném významu pro svět.
Má hodnotu 4CV, R-16, R-5... No, možná i Laguny 8)
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » úte led 17, 2006 09:38

Zdravím,
u Safrana souhlasím s Čeňkem, na první pohled je to nudné auto a už jsem se setkal s reakcí typu "To je Renault?" (kolega+ můj otec ...když jsme probírali někde na parkovišti u supermarketu design aut). Lidi si to pletou s Mazdou a bůhví čím vším. Prostě z dálky to nevypadá tak luxusně a velce, jako třeba R25 (ale i R21).

VelSatis je určitě luxusní, dobré atd. auto, ale vypadá, jak když ho někdo vymáčkne z umělý hmoty na lisu. Já jsem si ho prohlížel zblízka a mně tam prostě chybí pohledově! dvě tuny železa. Místo toho vidím dvě tuny plastu. Můj menšinový názor bude tak do 10 let překonán všemi automobilkami a já si budu muset zajet do Indie pro Hindustan. :wink:

S pozdravem Ivan

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Re: zpátečník

Příspěvek od MDN » úte led 17, 2006 18:44

Petr Pravoslav Švihovec píše:Jejku, to co píšeš fakt bolí. Jenom doufám, že se do vedení Renaultu nedostane nikdo jako ty. Dopadlo by to jako u SAABa nebo VW, stále ty samý nudný tvary. Někdo by ti měl ukázat Satise na vlastní oči, z obrázků posoudíš prd.
Teď nevím koho myslíš. Já jsem s VelSatisem chvíli jezdil.. Vím co je toto auto zač. A říkám, že je skvělé, tak co je za problém?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » úte led 17, 2006 18:50

Ale nedovolil bych si o Safranu říct, že je nudný.. On je Safrane a Safrane. PHASE II na pěkných kolech a v plné výbavě a ve slušném stavu vypadá zvenku moc pěkně. To se s nějakou odbytou mazdou nedá srovnat.. A jinak SAAB je super. Také jsem měl tu čest. Bohužel jsem v něm jel jen párkrát a jako řidič je jednou. V SAAB 95
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř led 18, 2006 15:34

myslim že to mělo být na mě. ale už se pár věcí změnilo a já už pár vel satisů viděl. a je opravdu moc zajímavej. čeněk mi potvrdí jak sme z obdivování safoše rychle přešli na vel satise když vedle nás u špáru zaparkoval. renault s nim nasadil laťku opravdu hodně vysoko
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » stř led 18, 2006 16:50

Kšanďák kecá. Nepřešli jsme z pbdivování Safrana. jen jsme se tak pozastavili, když k nám přijel a shodli jsme se , že to je krásné auto. nijak nás to ale nepoznamenalo a dále jsme se kochali ladnými tvary mého Sofa :)
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř led 18, 2006 17:10

:D :D :D taky všechno hned vykecáš. a nazapomeň. sebechvála smrdí :D i když pravda. když se nepochválíš sám, nikdo jinej to za tebe neudělá :D :D :D
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon čer 12, 2006 09:14

Nějaké zkušenosti v článku od nás :-)

http://www.renaultclub.cz/renault_vel_s ... 0_dci.html
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Čeněk Urbanec
Člen RCČR
Příspěvky: 2126
Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čeněk Urbanec » pon čer 12, 2006 15:47

Podepíšu skoro každé slovo...
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pon čer 12, 2006 18:29

Čeněk Urbanec píše:Podepíšu skoro každé slovo...
To mne těší.
Díky
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Rosťa
Experienced member
Příspěvky: 702
Registrován: pon srp 23, 2004 12:29
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Rosťa » stř čer 14, 2006 09:34

Doufám že mě neukamenujete, ael Vel Satis je škaredej, resp. mě se teda vůbec nelíbí, chápu že luxusní nejspíš je a má být, ale ten luxus je nevzhledně zabalen.....
na safrana názor radši nepovím, ale s tím co napsal pan Urbanec souhlasím
EX - Renault 5 TS 1,4 (Le Mans) tady to všechno začalo :-)
Renault 5 GTT - v renovaci
Renault 5 TS 1,4 - ve šrotu
Renault 5 TXE - nejnovější přírustek
Renault 5 GTX 1,7
Honda VFR 750RC36II

Uživatelský avatar
Pavel_trol
Člen RCČR
Příspěvky: 722
Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
Bydliště: Ruda okr. Rakovník

Příspěvek od Pavel_trol » ned zář 17, 2006 12:43

nedávno jsem ho mněl v práci. nechci chválit, ani hanit. jen nechápu tu chválu jeho muziky v článku. měnil jsem repra. a to co jsem vyndaval (myslím originály) bylo něco zastrašujícího. membrány vypadaly na první pohled moc hezky. ale když jsem sundal uchycení POUZE dvou šroubů, nebo spíše umělých tyček uviděl jsem UMĚLOHMOTNÝ!!! koš a asi 3CM!!! magnet :!: :!: :!: Jak tohle asi může hrát :?:
Jak píši, nechci hanit, ale tohle se fakt nepovedlo...
jinak to auto je veliké, hezké a hlavně je to RENAULT :D
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů