hmm to snad ani není možnéDDT píše:Dnes to je presne 70000 km, co s námi najezdil jeden z mých Satisů.
Stále bez závady...
Za dobu co ho máme byla nejnižší spotřeba 5,2 (je to 2,2 dCi)
Teď průměr za posledních 1200 km 7,2
Dlouhodobá 8,1.
Renault Vel Satis
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Tak si tu zase dame jednu tematickou Od Avantimu jsem opustil protoze sehnat auto v dobrem stavu za rozumne penize nejde takze vyhrava VS v benzinu, nad naftou neuvazuji protoze s mym najezdem 3000-5000 km rocne nema smysl.
Jak velky je rozdil mezi 2.0 T a 3,5 V6 pouze ve spojeni s automatem
1, spolehlivost
2, spotreba
3, dynamika
Zajima mne to presne v tomto poradi , po 5 letech jezdeni v kabrioletu jsem prestal byt zavodnikem a jizdu v aute si uzivam takze zadne brutalni slapani na plyn az k podlaze a pak prudce na brzdy
Dekuji za rady a postrehy
Jak velky je rozdil mezi 2.0 T a 3,5 V6 pouze ve spojeni s automatem
1, spolehlivost
2, spotreba
3, dynamika
Zajima mne to presne v tomto poradi , po 5 letech jezdeni v kabrioletu jsem prestal byt zavodnikem a jizdu v aute si uzivam takze zadne brutalni slapani na plyn az k podlaze a pak prudce na brzdy
Dekuji za rady a postrehy
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
No ja jako zastance V ti doporucim 3.5L je krasne tichy a kultivovany,jen je skoda ze se nedaval i do Laguny zase me osidili
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned úno 08, 2009 19:46
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pred rokem jsem uvazoval podobne, puvodne jsem chtel 2.0T, ale VS jsem nesehnal v plne vybave a automatem ve spojeni s timto motorem.GREYWOLF píše:Jak velky je rozdil mezi 2.0 T a 3,5 V6 pouze ve spojeni s automatem
Nakonec jsem s "privrenim oci" (puvodne Fabia 1.4) koupil s VS 3.5V6 a nyni rozhodne nelituji, perfektni motor (navic bez "problematickeho" turba).
Dlouhodoba spotreba 11,7 - 70% po Brne. Pri ceste do Chorvatska a zpet spotreba 8,9.
Je pravda ze trosku zere olej, ale to prisuzuji tomu, ze docela casto vyuzivam maximalni otacky motoru .
Znamy si poridil Lagunu s 2.0T a automatem a bohuzel mu obratem odeslo turbo a zacal blbnout i automat, ale pravdepodobne je to tim, ze to bylo puvodne firemni auto.
Ale myslim, ze 2.0T je dobry motor.
Vel Satis Initiale 3.5 V6 LPG
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
MDN píše:Tak se čas s časem sešel a já stojím před finálním rozhodnutím... Tedy já už se rozhodl dávno, jen jsem se k tomu nemohl pořád nějak dostat.. Nevím kam svůj příspěvek zařadit, možná ho DDT smaže... Ale za pokus nic nedám..
Tohle bych chtěl napsat pro případné nerozhodné kupující VelSatise, nebo již šťastné/nešťastné majitele.. Takový můj životní příběh..
Já osobně mám SelSatis přes 3 roky, s motorem 3.0DCi. S autem jsem náramně spokojen a byť bylo hodně drahé na provoz a moc jsem s ním toho nenajezdil, musím říct, že to bylo mé nejoblíbenější auto. Cítil jsem se v něm opravdu dobře a příjemně. Kamkoli jsem přijel, vystupoval jsem z něj svěží a odpočatý... Auto má momentálně najeto poctivých 90.000Km a je pořád jak nové. S novým superbem mám najeto taktéž 90.0000Km a kůže je v něm již dost opotřebovaná, předek osekaný od kamínků, pořád v něm něco rezonuje, rachtá... Člověk si v něm připadá jak v autě nižší třídy.. No hrůza. To můj Velsatis je ještě o 5let starší a vypadá podstatně lépe... Auto jsem pravidelně servisoval a nechci ani počítat kolik peněz mě údržba stála - opravy motoru jsou kapitolou samou pro sebe.. Auto s tímto rizikovým motorem jsem si vybral kvůli tomu, že znám neuvěřitelně šikovného technika, kterému bych tímto poděkoval za strávený čas kolem mého auta. Rozumy které tu občas píšu jsou z jeho hlavy a já bych na ně nikdy nepřišel...
Závady, které jsem řešil :
Bouchání od náprav - zadní náprava je dost složitě řešená - dochází k nadměrnému opotřebování silentbloků a tlumících dílů.. Repase téměř pokaždé s výměnou oleje.. Samozřejmě není potřeba řešit tak často, ale na jízdních vlastnostech to rozhodně poznáte. Přední náprava je značně přetížená váhou motoru a vůbec rozložením váhy vozu. Proto se musí používat pneumatiky s vyšším váhovým indexem.. Klasicky silentbloky, ramena, tyčky.. Tady to již není tak dramatické jako na zadní nápravě a měnil jsem za tu dobu jen 1x
Podsvícení klimatizace - To je taktéž kapitola sama pro sebe. Ovládací panel v Renaultu 30tisíc Kč. Dá se ale řešit i jinou cestou a majitel tak předejde v budoucnu opakování této závady.
Čidlo tlaku na automatické převodovce - to je také záležitostí celkem zajímavou.. V Renaultu za něj chtějí kolem 7.000Kč, ale dá se řešit i jinak za pár stovek...
Řazení automatu - Moje auto má japonský automat a nikdy jsem s ním neměl jediný problém - žádné trhání, nebo že by elektronika nevěděla jakou rychlost zařadit - kolikrá ani necítím, že řadí vyšší převodový stupeň. Bylo to štěstí, že jsem si pořídil auto s touhle převodovkou a ne s tím zastaralým krámem od Renaultu, co se povětšinou do vozů montoval... Nicméně jsem jednou řešil, že mi auto nad 90km/hod přestalo řadit. A pořád a pořád.. Pak jsem mi kamarád poradil, jestli nemám náhodou na autě rezervu... A ejhle.. Dokud jsem měl v kufru kolo s defektem, nebyl problém. Ale když jsem ho odvezl na přezutí, a an autě měl jen rezervu, začalo to tohle dělat.. Když jsem kolo zase vyměnil řadilo normálně.. To jen tak pro zasmání...
Kvalita paliva - auto je na palivo háklivé no hrůza. Pořád vyměňovat palivový filtr a tankovat jen Benzina, Shell a to prémiová paliva.. U OMV a pár dalších jsem se několikrát spálil a auto mi hlásilo omezení výkonu.. Musel jsem vyčistit filtr, přečerpat nádrž do oktávky, kde to čerpadlo-tryska přechroupala, a natankovat někde jinde a bylo po problému...
Motor 3.0DCi - každý vám řekne, jak je to špatný motor a jak se nepovedl.. Jak jsou s ním problémy.. Ano, motor je náchylnější na způsob zacházení, ale pokud studený motor nevytáčíte do červených hodnot, za parných dnů ho nepřehříváte v městském provozu zbrklými rozjezdy, k tomu klimou na plno a já nevím čím vším, nebudete mít problém.. Bohužel si dnes ale již koupíte auto s motorem, který již někdo před Vámi (DDT promine) zkurvil. Já měl motor v autě měněný 1 x (majitel předemnou) a auto koupil když mělo najeto 50.000Km a motor asi 15.000Km. Kupoval jsem ho s vadou na motoru. Voda se dostávala do válců. Po krátkém laborovaní jsem dělali speciálné teflonové podložky pod vstřiky, dělala se komplet generálka - lágry, klikovka, ojnice, těsnění pod hlavami.... No a nyní motor šlape jak hodinky a není problém.. vydržel zatím víc jak ty dva předešlé
Výhody které pozoruji po 90.000Km najetých v Sperbu II :
Velsatis má podstatně komfortnějsí podvozek. Když vlítnu se šáde do díry, mám pocit, že jsem tam nechal kole a vše vevnitř zadrnčí. VS se zhoupna a pořádně nepoznám, že jsem do něčeho vjel. Jízda po kostkách? Šáde se klepe, jako by se měla rozpadnout.. VS naprosto v klídečku. I když pravda je, že mi něco rezonuje v zadních pravých dveřích. Když ale poslouchám rádio, tak to neslyším. Posez ve VS je velmi pohodlný. Člověk je vysoko, sedák je velmi dlouhý a široký. Sedadla v superbu jsou pravda na první pohled výrazněji tvarovaná, ale jsou úzká. Do sedaček VS se trochu zaboříte a byť se to na první pohled nezdá, tělo Vám podpoří naproste stejně. Jen nemáte pocit, že Vás svírá kazajka.
Když sedíte ve VS a rozhlédnete se kolem sebe, co vidíte? Já vidím útulný obývák. Před sebou mám mohutnou palubní desku, sloupky jsou příjemně široké.. Dveře jsou tlusté 2x tak ja třeba v Octavii, kterou jsem najzedil taky asi 150.000Km.. Máte pocit bezpečí a pohody. Za jízdy a při vyších rychlostech neslyšíte žádný zvuk zvenku.. Kolikrát se mi stalo, že sanitku jsem slyšel až když byla hodně blízko a já koukal, proč ostatní auta uhybají. Také tloušťka skel je v porovnání se Superbem, či oktávkou dvojnásobná a jsou asferická.
Opravdu výkonná a velmi tichá kliamtizace. Najdete si nastavení, které Vám bude vyhovovat. To se mi v passatu, oktávce ani superbu nikdy nepovedlo. Buď to v létě chladilo moc, nebo málo. A to nemluvím o tom, že v zimě za mrazů , když jsem nastartoval, než jsem otevřel vrata, vyjel a zase je za sebou zavřel, v autě již bylo celkem příjemně.
Prostor a zase prostor. Jako to, abych si za volantem natáhl, opravdu natáhl nohy jsem v jiném autě nezažil. Měřím 195cm a tohle mě opravdu rozsekalo. To nemluvím o prostoru na šířku. Ano, v superbu podél máte také dosatek místa, ale sejdou-li se dva lidé s širšími rameny, není cestování pohodlené ani v předu, ani v zadu.. To ve VS nepoznáte.. Co je nedostatek místa? Sice vizuelně Vám přijde, že třeba ten Superb má více místa na nohy, ale díky výšce sedadel ve VS nepotřebujete mít nohy natažené metr před sebe jako, když balancujete na štokrdli, ale máte je pohodlně pod sebou, jako v křesle a hlavně je máte díky délce sedáků pohodlně podepřené, tekže Vás nebolí a celou cestu z místa A do místa B si nehledáte pohodlnou polohu, ale najdete si jí hned po dosednutí...
Přihrádky - není moc aut kam si dáte před spolujezdcem 2L lahev a ještě vám zbude místo na krabici s kapesníky a sendvič.. A to mám v přihrádce mechaniku navigace.. Loketní opěrka?? Největší, co jsem zatím viděl. Tedy myslím přihrádku pod ní.... Vyhovovali mě taktéž kapsy v předních dveřích. Jedna otevřená a jedna zavíratelná. A to že jsou malé? To jsou jen zamindrákované řeči škodováků, kteří pořád žvaní, jak má škodovka milion litrů v kufru a do kapsy ve dveřích se jim vejde 10L hasící přístroj a blabla.. Já si tam dávám maximálně klíče, nebo sušenku. Občas kondomy, vlhčené ubrousky.. Znáte to Pro ty se ale hodí především přihrádky pod zadními sedadly.. Prostě super... a že je kufr malý? Vozím tam maximálně tašku na notebook, občas golfový bag, na delší cesty kufr s oblečením. To se mi tam vždy vejde. A když jsme jeli na dovolenou, vešlo se tam i ve potřebné na týden pro 4 lidi...
Akustika uvnitř vozu - nemyslím teď ticho, které Vás obklopí po zavření dveří, ale myslím zvuk, který produkuje systém CABASSE. Vždy mi přišlo, že to málo basuje.. Ano, superb basuje ještě něž slyšíte výšky a středy.. Ale když pustíte hudbu více nahlas, tak je to až neposlouchatelně zkreslené.. Cabasse začíná bassovat pravda až při střední úrovni hlasitosti, ale zvuk je překrásně čistý a přesný.. A basů je tolik, aby to bylo reálné. Užiju si HipHop stejně jako Blues, či klasiku.. Jendu dobu jsem používal IPHONE, Měl jsem v něm dost hudby a nechal si vyvést vstup do loketní opěrky, takže absence MP3 u mé PHASE I mi nevadila..
No, shrnu to. Na autě mě kromě ojedinělosti, designu, čistých linií a osobitého stylu uchvacuje to, s jakou lehkostí se ovládá. Působí mohutně. Takový malý tank. Obvzlášť uvnitř si tak člověk připadá jak v obrněném voze.. Možná Vám přijde, že to auto nesmyslně vychvaluji, ale jelikož se bojím létat, nezbývá mi než pokud mi to podmínky dovolí, jezdit výhradně autem. Jako obchodník najezdím po Evropě stovky tisíc kilometrů. Ale zatím jsem neměl možnost jezdit v jiném autě, které by mě tak učarovalo, a které by mě jako řidiče tak oslovilo a tak dobře se mi řídilo (Myslím osobní auto).... Superb, Insignia, passat, a další působí po ujetí pár kilometrů ve VS jako špatný vtip. Neříkám, design se nemusí každému líbit, ale tu řidičskou pohodu na cestách, tu prostě neokecáte. Já vezu auto zítra na výkup do bazaru.. Auto má před 5.000Km dělanou (opět) generálku zadní nápravy, bezproblémový motor, bezproblémový automat, a je ve stavu o jekém se mému superbu může po roce slušného zacházení jen zdát.... Proč ho prodávám? Měním auto maximálně po 3 letech. VS už je starší a bohužel ho nepotřebuji. Na cestování ve více lidech mám Espace, na pracovní popojíždění Superb(nulové náklady) a na rychlou jízdu sporťáček.. Je zbytečné mít jen na víkendové vyjížďky ještě jedno auto.. Když jsem kupoval posledně auto (Superb), VS už nebyl v nabídce a laguna je prostě taková.. No... Za ty peníze co tenkrát stála to bylo málo muziky za hodně peněz. Teď co je Laguna kupé v max výbavě za 700 tisíc, asi bych šel do ní, ale to je už teď jedno.. Jen doufám, že Renault, až budu za rok zase řešit nové auto, přijde s něčím novým na úrovni VS, protože Espace mě fakt neuspokojuje(Ani v nejvyšší výbavě).. A tím končím pánové. Se slzou v oku se s Vámi loučím se slovy a mějte se tu hezky a važte si svých Velsatisů.. Pokud někdy potkáte bílý Superb, jak na Vás bliká, tak je to proto, že Vám jeho řidič (já) zavidí, v jakém si to jedete pohodlíčku a moc a moc Vám drží palce.....
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
Abych pravdu řekl, tak mi poslední dobou, jak to tak tady čtu o tom nádherném a pohodlném voze, nedá Vel Satis spát. Chtěl bych si ho pořídít, ale stále váhám. Do teď jezdím se svou Lagunkou II ( 1.8 16v s LPG ). Jsem s ní až na pár drobností maximálně spokojeny. Krom bežných opotřebení žádná větší závada. U VS bych také rozhodně šel do benzínu, ale váhám jestli tu turbínu nebo V6. Spíše mne, ale láká ta 3.5 V6. Na druhou stranu si říkám, že denně jezdím po Ostravě krátké trasy ( ročně kolem 17.000 km ), tak aby mne nepřekvapil svou spotřebou. Na netu jsem viděl vcelku zajímavého satise 3.5 s LPG. ročník 2002. tuším kolem 170.000km najeto. Co si o tom myslíté ? Tohle auto mě opravdu nadchlo tak jako před tím Laguna, ale nerad bych udělal rozhodnutí, kterého bych později litovat. Tím myslím dražší servis a náklady spojené s opravami. Nerad bych své veškeré finance vkládal jen a pouze do tohoto krasavce.
Renault 25 2.0, Renault 25 r.v. 91 baccara 2.9 V6,R25 V6 Turbo phII,Renault laguna r.v. 94 2.2 D, Renault Laguna II, r.v. 2001, 1.8 16V LPG, výbava Expression
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1267
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
myslim, ze s 3,5l benzinem problem nebude a je to automat, takze oproti manualu nebude ta spotreba tak nachylna na druh jizdy, nicmene pocitej s tim, ze spotreba bude vyzsi...ja rocne najezdim vlastnim autem Laguna V6 v manualu, cca 10tis, z toho 8tis. po ostrave, prevazne centrum a poruba a spotreba cca 12-13lRosta píše:Abych pravdu řekl, tak mi poslední dobou, jak to tak tady čtu o tom nádherném a pohodlném voze, nedá Vel Satis spát. Chtěl bych si ho pořídít, ale stále váhám. Do teď jezdím se svou Lagunkou II ( 1.8 16v s LPG ). Jsem s ní až na pár drobností maximálně spokojeny. Krom bežných opotřebení žádná větší závada. U VS bych také rozhodně šel do benzínu, ale váhám jestli tu turbínu nebo V6. Spíše mne, ale láká ta 3.5 V6. Na druhou stranu si říkám, že denně jezdím po Ostravě krátké trasy ( ročně kolem 17.000 km ), tak aby mne nepřekvapil svou spotřebou. Na netu jsem viděl vcelku zajímavého satise 3.5 s LPG. ročník 2002. tuším kolem 170.000km najeto. Co si o tom myslíté ? Tohle auto mě opravdu nadchlo tak jako před tím Laguna, ale nerad bych udělal rozhodnutí, kterého bych později litovat. Tím myslím dražší servis a náklady spojené s opravami. Nerad bych své veškeré finance vkládal jen a pouze do tohoto krasavce.
Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
To máš každopádně pravdu. Dneska jsem právě volal na onoho zmiňovaného satise co byl na prodej o kterém jsem psal výše. Zvedla to velmi příjemná mladá paní a řekla pár velmi pro mne uklidňujících vět. Bohužel ta jedna nepříjemná, že už je rok a půl prodaný. Ty ostatní příjemné a pro mne čím dál tím více utvrzující, že auto za tu dobu co s ním ona i její kluk jezdila, nemělo opravdu jediný problém, Auto bylo v plné palbě a spotřeba se pohybovala okolo 12 l plynu a to prý ten její tomu dával často hodně pokouřit.
Renault 25 2.0, Renault 25 r.v. 91 baccara 2.9 V6,R25 V6 Turbo phII,Renault laguna r.v. 94 2.2 D, Renault Laguna II, r.v. 2001, 1.8 16V LPG, výbava Expression
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
spotřeba Satis
Ty spotřeby se dělají tak, že se někdy podaří zajet příznivější číslo, které se pak používá jako běžná spotřeba. A perlička pak je, že někdo jezdil s tim číslem i svižně. Jo to pak ta spotřeba vypadá fantasticky. A většinou se tomu věří při těšení se na nové auto, kdy si člověk musí některé věci zdůvodnit. )) Kolik mi bere VelSatis nejméně nevím, ale 12l je ta optimistická hodnota. Budeš se setkávat spíše s úbytkem 15l......a ten kouř ti vysaje ke 20l. Vyzkoušeno. ) Tiím ti nechci kazit radost, jen 3,5litr se nekupuje na hlidaní litriku v nadrzi. Proste to ZERE. Ptej se na maximální spotřebu, to je lepší údaj. )
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem 14 dní hrdým majitelem VS 3.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2005, s původním motorem, najeto 120t km a podepisuju se pod všechno co napsal MDN.
ve služební O2 už ani nechci sedět
Spotřeba zatím okolo 8.6 (2 nádrže, cca 2000 km), uvidíme, jak to bude dál, ale o tomhle autu jsem snil a chtěl ho se všema jeho problémy, o kterých se píše.
Jsem sice benzínový, ale 3l šestihrnek mne přesvědčil o změně názoru, je to trošku jinde než koncernové TDi PD.
a jedna zajímavá věc: ve Vel Satisu nějak zapomínám závodit všechny pokusy různých namachrovaných borečků mne nechávají chladnými a jen si pluju městskou či dálniční džunglí.
ve služební O2 už ani nechci sedět
Spotřeba zatím okolo 8.6 (2 nádrže, cca 2000 km), uvidíme, jak to bude dál, ale o tomhle autu jsem snil a chtěl ho se všema jeho problémy, o kterých se píše.
Jsem sice benzínový, ale 3l šestihrnek mne přesvědčil o změně názoru, je to trošku jinde než koncernové TDi PD.
a jedna zajímavá věc: ve Vel Satisu nějak zapomínám závodit všechny pokusy různých namachrovaných borečků mne nechávají chladnými a jen si pluju městskou či dálniční džunglí.
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: Renault Vel Satis
Chci ho ! ! ! Jen najít ten správnej kousek
Škoda 1000-136 favorit felicia vw passat santana chevrolet kalos
Renault 21 Nevada 1.7 TSE r.v.1988 prodáno
Renault Laguna RT 2.2D r.v.1995 prodáno
Renault Laguna 1.9dci r.v. 2000 od 20.3.2014 prodáno
Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 aktual
Renault Laguna 3.0 24v r.v. 1999 aktual
Renault 21 Nevada 1.7 TSE r.v.1988 prodáno
Renault Laguna RT 2.2D r.v.1995 prodáno
Renault Laguna 1.9dci r.v. 2000 od 20.3.2014 prodáno
Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 aktual
Renault Laguna 3.0 24v r.v. 1999 aktual
Re: Renault Vel Satis
Škoda 1000-136 favorit felicia vw passat santana chevrolet kalos
Renault 21 Nevada 1.7 TSE r.v.1988 prodáno
Renault Laguna RT 2.2D r.v.1995 prodáno
Renault Laguna 1.9dci r.v. 2000 od 20.3.2014 prodáno
Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 aktual
Renault Laguna 3.0 24v r.v. 1999 aktual
Renault 21 Nevada 1.7 TSE r.v.1988 prodáno
Renault Laguna RT 2.2D r.v.1995 prodáno
Renault Laguna 1.9dci r.v. 2000 od 20.3.2014 prodáno
Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 aktual
Renault Laguna 3.0 24v r.v. 1999 aktual
Re: Renault Vel Satis
Ověřit Vinko ,fotky před opravou a uvidíš. Vypadá moc pěkně.Já koupil loni nebouranej Espace se 64000 rv.2004
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Renault Vel Satis
Chvíli (cca týden) bylo na Sauto za 95000 auto co mělo stejné fotky km atd. Asi někdo zkoušel jestli na to vůbec někdo zavolájarda144 píše:Tak oživíme trochu téma!!!!!
Co tomu říkát ?????
http://otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C16564618
Ty peníze za to tady nikdo nedá ani kdyby bylo nebourané. Reál v čr 120-150tis kč.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Re: Renault Vel Satis
re:epic
Když to píšeš tak mě napadá, že jsem ho tam taky viděl. Nejsem si jistý jestli tam neměl i nějakou fotku před opravou. A nebo byl na jiném serveru.
Když to píšeš tak mě napadá, že jsem ho tam taky viděl. Nejsem si jistý jestli tam neměl i nějakou fotku před opravou. A nebo byl na jiném serveru.
Škoda 1000-136 favorit felicia vw passat santana chevrolet kalos
Renault 21 Nevada 1.7 TSE r.v.1988 prodáno
Renault Laguna RT 2.2D r.v.1995 prodáno
Renault Laguna 1.9dci r.v. 2000 od 20.3.2014 prodáno
Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 aktual
Renault Laguna 3.0 24v r.v. 1999 aktual
Renault 21 Nevada 1.7 TSE r.v.1988 prodáno
Renault Laguna RT 2.2D r.v.1995 prodáno
Renault Laguna 1.9dci r.v. 2000 od 20.3.2014 prodáno
Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 aktual
Renault Laguna 3.0 24v r.v. 1999 aktual
Re: spotřeba Satis
Je zajímavé - a možná veliká škoda,že Renault nepoužil osvědčený,vyzkoušený a především velmi hospodárný třílitrový motor z druhé generace Nissana Maximy QX,má rovných 200 koní,zvuk,který lahodí každému sluchu,spolehlivost a výkon,který by si i s těžkým Satisem rozhodně poradil.Především by se ale nikdy nedostal se spotřebou k hodnotám uvedeným v článku nade mnou,o nichž nepochybuji a věřím.V Maximě dokázal tenhle sametový motor jezdit po moravských rovinách při předpisové jízdě pod 7 litrů.Ať tomu kdo věří,nebo ne.V městském provozu nepřesáhla spotřeba 10 litrů - samozřejmě mám na mysli zcela normální zacházení.pavere píše:Ty spotřeby se dělají tak, že se někdy podaří zajet příznivější číslo, které se pak používá jako běžná spotřeba. A perlička pak je, že někdo jezdil s tim číslem i svižně. Jo to pak ta spotřeba vypadá fantasticky. A většinou se tomu věří při těšení se na nové auto, kdy si člověk musí některé věci zdůvodnit. )) Kolik mi bere VelSatis nejméně nevím, ale 12l je ta optimistická hodnota. Budeš se setkávat spíše s úbytkem 15l......a ten kouř ti vysaje ke 20l. Vyzkoušeno. ) Tiím ti nechci kazit radost, jen 3,5litr se nekupuje na hlidaní litriku v nadrzi. Proste to ZERE. Ptej se na maximální spotřebu, to je lepší údaj. )
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit
Re: Renault Vel Satis
To jarda 144
Jakého Satise hledáš? Uvažuju o prodeji svého Satise 3,5 V6, initiale, svetle béžová kůže, najeto 65.000km rok výroby 2002. Tmavě zelená měňavá metalíza. letní a zimní 18" kola.........
Koupil jsem ho voni v německu, důchodcovskej kus, dloho stál. Udělal jsem čep řízení, a všechny tyčky a gumy stabiizátorů.......
Kdybys měl zájem....725 665 662
Jakého Satise hledáš? Uvažuju o prodeji svého Satise 3,5 V6, initiale, svetle béžová kůže, najeto 65.000km rok výroby 2002. Tmavě zelená měňavá metalíza. letní a zimní 18" kola.........
Koupil jsem ho voni v německu, důchodcovskej kus, dloho stál. Udělal jsem čep řízení, a všechny tyčky a gumy stabiizátorů.......
Kdybys měl zájem....725 665 662
Re: Renault Vel Satis
Mám 3 DCI, vlastní dovoz z DE, po 2 letech jsem konečně dostal motor do normálu - při dovozu v nouzovém režimu - po dlouhém laborování vyměněno čidlo tlaku vzduchu na sání - bralo jen při vysokém tlaku, loni generálka rail.čerpadla - přestalo podávat, ze servisu vráceno s uraženým selenoidem řídícím podtlak na turbu, s roztrženou trubkou za turbem - foukalo to ven, a nataženým krytem pod motorem - při zvedání motoru jej nesundali, a nedali mi zpět kryt rozvodů - mám ho doteď v kufru, při předání technik prohlásil, že je to zku-ný motor ať to dám do šrotu.
Postupně jsem po nich vše sám opravil. Konečně to jede a nečmoudí.
Byl jsem teď v Opole - z Liberce 300km po dálnici (130-150), zpět mimo dálnici přes Harachov, Tanvald, Jablonec. Průměr to ukazuje 6,2/100. Mám tam 220.000.
Postupně jsem po nich vše sám opravil. Konečně to jede a nečmoudí.
Byl jsem teď v Opole - z Liberce 300km po dálnici (130-150), zpět mimo dálnici přes Harachov, Tanvald, Jablonec. Průměr to ukazuje 6,2/100. Mám tam 220.000.
Vel Satis 3 DCi 2002 kaput
Satis 3,5 2008
Satis 3,5 2008
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Re: Renault Vel Satis
Renault VelSatis 2.0 16V BJK0 F4R 762 po 100 000 km
Nebudu se tu šířit o tom jak je toto auto vyjímečné,jedinečné a jak mě těší fakt že ho nepotkávám na každém rohu,to všichni víme Začnu několika fakty,koupil sem ho jako zánovní s 35000 km,po tom co díky sporům o dědictví strávilo 4 roky v garáži pod plachtou.
Původní majitel si ho ani nestačil pořádně užít,nebyly pořádně otrhané igelity ze zadních sedaček,samolepky na motoru a podvozku se dali ještě krásně přečíst včetně tištěných etiket.Možná se dlouhé stání projevilo několika chybičkami na kráse,v první řadě sem musel vyměnit přední ložiska,po ujetí asi 3000 km,začali strašně hučet a to pěkně obě najednou,tehdy přišlo zděšení protože všude a to i Renault uvádí ložisko 88x45x39 a já z auta vytáhnul 86x45x39.....naštěstí se ukázalo že je to ložisko z Trafiku II a tak sehnat ho nebyl problém,brzdy překvapivě v dobrém stavu nevyžadovali zásadní zásah,krom nové kapaliny.Od samého začátku blikala kontrolka na "táhle" el.ruční brzdy,podle diagnostiky "Závada na parkovací brzdě" jenže ona fungovala naprosto bez chyby,nechal sem to tedy do doby až přijdou na řadu brzdy jako takové. První začal zlobit airbag v sedadle řidiče,konektor nechtěl držet v jednotce a tak se to vyřešilo použitím stahovací pásky,od té doby klid.Jako další přišla na řadu stahovačka okna u řidiče,stačilo použít "střeva"ze stahovačky na L II (chybně mi bylo zděleno že je to stejný-není) a prohodit,při té přiležitosti sem zjistil jak chatrně je dělaná a tak sem si jí poupravil k obrazu svému.(Jako aftermarket se nedala sehnat),pak přišla na řadu zadní stahovačka,ta se jako náhrada dá koupit bez problémů.Jako další se o slovo přihlásily spodní čepy,tyčky stabilizátoru(vyzkoušel sem snad všechno a víc jak 15000km nedali,ted sem objevil Lemforder tak sem zvědavej),pak to vzdali zadni silenbloky (taký ty kroucený) tady musím poděkovat lidem z APM protože i když je nemají v nabídce,s pomocí OM čísla je dokázali sehnat za poloviční cenu než Renault. Pak přišla závada serva,-a jelikož tu kluci francouzký vymysleli fikane a montují nestandartní simerink 26,4 nechal sem to vyfrézovat na 27 a je po závadě,bohužel po nějakém čase si olej nateklý do alternátoru (Valeo)vybral svojí daň a odešel i on,jeho generálka(i když je dělaný tak aby to nešlo snadno) si za pomocí českých ručiček nežádal víc než 2 000,- Jako další výměna trubky serva (od hřebenu pod chladičovou stěnu) je uložena v plastovém lůžku s ostrýma hranama a tak se jednoduše proklepala(malá uprava lůžka). Dále mě opustilo třetí brzdové světlo,aby neskoro po tom přišla rána ze zadu na přažské křižovatce,nic fatalniho odnesla to zadni traverza a narazník,díky vysokému plnění pojištovny sem si koupil nový a nechal nastříkat,stejně jako traverzu. Jako nejzásadnější bych jmenoval závadu vzduchové klapky,kdy autu sem tam prostě "jeblo" vyskočilo na 3500ot/min a já musel dojet jen se spojkou. Opět pomohlo APM které ji dokonce vede i když na L II (poděkování náleží členovi klubu martins za poskytnutí OM čísla) pasuje naprosto dokonale jen je konektor místo z boku vyveden zvrchu.Následovali komplet brzdy,kde sem zjistil nutnost diagnostiky pro odvzdušnění,okruh sem musel otevřít kvuli vadnému zadnimu brzdiči co zareznul,resp.jeho vnitřní část co hýbe řuční brzdou.Tehdy přišla na řadu i ona ruční brzda,vytáhnul sem z ní takový malý plíšek-dodnes nevím od čeho,promazal,složil a funguje výborně.(Jen její vyndáni je doslova porod) Jako droné negativum bych zmínil materiál na ovládáni klimatizace,které už mám ošoupané(ty kolečka) a koženku na řadíci páce-ovšem to se dá za pár korum koupit na Aukru A mnohokrát zmiňovanou čtečku karet,která se mi nedávno porouchala-nešel první stupeň,oprava zde z fora zabrala,ale i tak sem si nechal udělat novou resp.její plastové střeva.
Někomu se to může zdát poměrně moc závad,ale dle reklamního sloganu ...."Když jí miluješ není co řešit"
Mám zkrácené servisni intervaly na max.15 000km,používám olej 5W40,ted došlo na nové rozvody,zapalovaní tak doufám že spolu máme ještě xxxx km před sebou,protože takové neokoukané,pohodlné auto už asi neseženu.
A ani nechci
Nebudu se tu šířit o tom jak je toto auto vyjímečné,jedinečné a jak mě těší fakt že ho nepotkávám na každém rohu,to všichni víme Začnu několika fakty,koupil sem ho jako zánovní s 35000 km,po tom co díky sporům o dědictví strávilo 4 roky v garáži pod plachtou.
Původní majitel si ho ani nestačil pořádně užít,nebyly pořádně otrhané igelity ze zadních sedaček,samolepky na motoru a podvozku se dali ještě krásně přečíst včetně tištěných etiket.Možná se dlouhé stání projevilo několika chybičkami na kráse,v první řadě sem musel vyměnit přední ložiska,po ujetí asi 3000 km,začali strašně hučet a to pěkně obě najednou,tehdy přišlo zděšení protože všude a to i Renault uvádí ložisko 88x45x39 a já z auta vytáhnul 86x45x39.....naštěstí se ukázalo že je to ložisko z Trafiku II a tak sehnat ho nebyl problém,brzdy překvapivě v dobrém stavu nevyžadovali zásadní zásah,krom nové kapaliny.Od samého začátku blikala kontrolka na "táhle" el.ruční brzdy,podle diagnostiky "Závada na parkovací brzdě" jenže ona fungovala naprosto bez chyby,nechal sem to tedy do doby až přijdou na řadu brzdy jako takové. První začal zlobit airbag v sedadle řidiče,konektor nechtěl držet v jednotce a tak se to vyřešilo použitím stahovací pásky,od té doby klid.Jako další přišla na řadu stahovačka okna u řidiče,stačilo použít "střeva"ze stahovačky na L II (chybně mi bylo zděleno že je to stejný-není) a prohodit,při té přiležitosti sem zjistil jak chatrně je dělaná a tak sem si jí poupravil k obrazu svému.(Jako aftermarket se nedala sehnat),pak přišla na řadu zadní stahovačka,ta se jako náhrada dá koupit bez problémů.Jako další se o slovo přihlásily spodní čepy,tyčky stabilizátoru(vyzkoušel sem snad všechno a víc jak 15000km nedali,ted sem objevil Lemforder tak sem zvědavej),pak to vzdali zadni silenbloky (taký ty kroucený) tady musím poděkovat lidem z APM protože i když je nemají v nabídce,s pomocí OM čísla je dokázali sehnat za poloviční cenu než Renault. Pak přišla závada serva,-a jelikož tu kluci francouzký vymysleli fikane a montují nestandartní simerink 26,4 nechal sem to vyfrézovat na 27 a je po závadě,bohužel po nějakém čase si olej nateklý do alternátoru (Valeo)vybral svojí daň a odešel i on,jeho generálka(i když je dělaný tak aby to nešlo snadno) si za pomocí českých ručiček nežádal víc než 2 000,- Jako další výměna trubky serva (od hřebenu pod chladičovou stěnu) je uložena v plastovém lůžku s ostrýma hranama a tak se jednoduše proklepala(malá uprava lůžka). Dále mě opustilo třetí brzdové světlo,aby neskoro po tom přišla rána ze zadu na přažské křižovatce,nic fatalniho odnesla to zadni traverza a narazník,díky vysokému plnění pojištovny sem si koupil nový a nechal nastříkat,stejně jako traverzu. Jako nejzásadnější bych jmenoval závadu vzduchové klapky,kdy autu sem tam prostě "jeblo" vyskočilo na 3500ot/min a já musel dojet jen se spojkou. Opět pomohlo APM které ji dokonce vede i když na L II (poděkování náleží členovi klubu martins za poskytnutí OM čísla) pasuje naprosto dokonale jen je konektor místo z boku vyveden zvrchu.Následovali komplet brzdy,kde sem zjistil nutnost diagnostiky pro odvzdušnění,okruh sem musel otevřít kvuli vadnému zadnimu brzdiči co zareznul,resp.jeho vnitřní část co hýbe řuční brzdou.Tehdy přišla na řadu i ona ruční brzda,vytáhnul sem z ní takový malý plíšek-dodnes nevím od čeho,promazal,složil a funguje výborně.(Jen její vyndáni je doslova porod) Jako droné negativum bych zmínil materiál na ovládáni klimatizace,které už mám ošoupané(ty kolečka) a koženku na řadíci páce-ovšem to se dá za pár korum koupit na Aukru A mnohokrát zmiňovanou čtečku karet,která se mi nedávno porouchala-nešel první stupeň,oprava zde z fora zabrala,ale i tak sem si nechal udělat novou resp.její plastové střeva.
Někomu se to může zdát poměrně moc závad,ale dle reklamního sloganu ...."Když jí miluješ není co řešit"
Mám zkrácené servisni intervaly na max.15 000km,používám olej 5W40,ted došlo na nové rozvody,zapalovaní tak doufám že spolu máme ještě xxxx km před sebou,protože takové neokoukané,pohodlné auto už asi neseženu.
A ani nechci
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
Re: Renault Vel Satis
Málokteré auto je zvláště zepředu tak ohavné a poruchové jako Vel Satis.
Re: Renault Vel Satis
to je subjektivní, nevnucuj své myšlenky druhým .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Vel Satis
Mě připadá krásné a nadčasový frigidní design co produkuje koncern, všichni víme jaký mě připadá odporný. Velsatisáci na takový řeči nedejte a buďte hrdí co máte. Takový káry se nepotkávají na silnicích každý den, tak doufám že se aspoň na cestě probliknete-pozdravíte.Kuno píše:Málokteré auto je zvláště zepředu tak ohavné a poruchové jako Vel Satis.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
Re: Renault Vel Satis
Zdravím,uznávám,že první část mého komentáře je pouze můj subjektivní pocit ale na té druhé části něco bude.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů