Renault Vel Satis
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
je to asi slabina více typů Renaultů třeba Espace III (můj) a podle tchána i 21 já měním na etapy čepy, stabilizátory, ložiska na tlumičích teď je na řadě silenblok co drží tlumič nahoře a měl by to být on jo a taky tluče jen pravé koloMDN píše:No, už to tu někde píši. Počítej že tak 40-50t jen za díly. To bouchání dělají většinou vytlučené silentbloky, ale po 100t jsou také na výměnu tyčky, ramena,... vůbec je lepší vyměnit vše najednou, než to dělat na 10x Já to dělal na 3x. Nejdřív jsem vyměnil, co bylo opotřebované, nebo v čem byla vůle - nic. Pak ramena, nic. A nakonec to byly nějaké dva silentbloky kdesy nahoře. Zvláštní je, že pravá strana byla opotřebenější, než levá...
..
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No možná to je tím, že bývají rozbitější krajnice, než střed vozovky.. Jiný důvod mě nenapadá Já jsem zatím s každým Renaultem, co jsem měl, měl problémy s nápravami (R25ky i Safrany a teď Velsatis). Podle mě je to daň za pohodlný podvozek. Protože když přesednu z jiného auta do VS mám pocit, že se vznáším. Opravdu je to příjemné. A není to na úkor jízdních vlastností. Ve Francii mají kvalitnější silnice a na tom našem tankodromu prostě dostávají takto řešené nápravy co proto.tomikku píše:je to asi slabina více typů Renaultů třeba Espace III (můj) a podle tchána i 21 já měním na etapy čepy, stabilizátory, ložiska na tlumičích teď je na řadě silenblok co drží tlumič nahoře a měl by to být on jo a taky tluče jen pravé koloMDN píše:No, už to tu někde píši. Počítej že tak 40-50t jen za díly. To bouchání dělají většinou vytlučené silentbloky, ale po 100t jsou také na výměnu tyčky, ramena,... vůbec je lepší vyměnit vše najednou, než to dělat na 10x Já to dělal na 3x. Nejdřív jsem vyměnil, co bylo opotřebované, nebo v čem byla vůle - nic. Pak ramena, nic. A nakonec to byly nějaké dva silentbloky kdesy nahoře. Zvláštní je, že pravá strana byla opotřebenější, než levá...
..
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
VelSatis - roztrzena napravnice
Po nekolika mesicich v Satisku jsem prozatim dojezdil. Na konci pribramske dalnice asi ve 190km/h neco puklo a najednou mi byla dalnice uzka....lital jsem po cele jeji sirce a snazil se to jen korigovat. Ani nevim jak ale zustal jsem na ceste a i zastavil. Na prvni pohled byly predni kola posunute dozadu, obe od sebe a byla videt vyrvana poloosa. Po odvezeni na privesu zpet do Karvine jsme na zvedaku zjistili pro me nevidanou vec.....je roztrzena napravnice, krasne do V. Tak shanim jinou. Ale rikam si jak je toto mozne. Sice to auto nijak nesetrim, tech 240k je porad v tahu, nakonec spotreba 15 - 20 l tomu odpovida. Ale tohle by to melo prece vydrzet. Stalo se tohle uz nekomu?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
Re: VelSatis - roztrzena napravnice
Tak to je hodně hustý, já když jsem VS koupil tak jsem ho nechal hned zkontrolovat a byl naprasklý pomocný hliníkový rám pod motorem, nechal jsem ho zavařit.pavere píše:Po nekolika mesicich v Satisku jsem prozatim dojezdil. Na konci pribramske dalnice asi ve 190km/h neco puklo a najednou mi byla dalnice uzka....lital jsem po cele jeji sirce a snazil se to jen korigovat. Ani nevim jak ale zustal jsem na ceste a i zastavil. Na prvni pohled byly predni kola posunute dozadu, obe od sebe a byla videt vyrvana poloosa. Po odvezeni na privesu zpet do Karvine jsme na zvedaku zjistili pro me nevidanou vec.....je roztrzena napravnice, krasne do V. Tak shanim jinou. Ale rikam si jak je toto mozne. Sice to auto nijak nesetrim, tech 240k je porad v tahu, nakonec spotreba 15 - 20 l tomu odpovida. Ale tohle by to melo prece vydrzet. Stalo se tohle uz nekomu?
V případě nápravnice mě nenapadá jiné vysvětlení než že to muselo být naprasklé, po nějaké ráně.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No, to se mi teda nestalo a jsem za to rád. Je pravda, že satise také nešetřím a teď co jsem tam dal po zimě zpět 18" litináče mu celkem nakládám, ale tohle se mi nestalo. Pravidelně ho dávám na kontrolu. Navíc při repasi nápravy by něco takového snad odhalili, ale nikde nic.
Ale sháním stěrač. Ten přední velký. Vyrábí ho Bosch a celke, zalevno. Nemohu ho ale nějak sehnat... Nevíte o jiné možnosti než přímo u Renaultu Valeo?
Čeňku, zkus se zeptat ve vhodném topicu ve technické sekci, nebo tam o stěračích založ nové téma - i ostatní majitele Vel Satisu to bude zajímat až budou kupovat nové. Díky 100KUČ
Ale sháním stěrač. Ten přední velký. Vyrábí ho Bosch a celke, zalevno. Nemohu ho ale nějak sehnat... Nevíte o jiné možnosti než přímo u Renaultu Valeo?
Čeňku, zkus se zeptat ve vhodném topicu ve technické sekci, nebo tam o stěračích založ nové téma - i ostatní majitele Vel Satisu to bude zajímat až budou kupovat nové. Díky 100KUČ
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
couvací senzory
nemá náhodou někdo z majitelů VS zkušenost s odpojením couvacích senzorů po instalaci tažného zařízení?
stěrače jsou na www.elitecat.cz, ale zkušenosti s nákupem zatím nemám... ale nebude to trvat dlouho a budou
jinak mě pro změnu začlo vrzat uložení předních kol a za boha nemůžu přijít na to proč a jak. Byl jsem na testu tlumičů, jsou víceméně v cajku, výměna není nutná, známej posoudil stav uložení jako slušnej, ale když se auto zahřeje (ujedu pár desítek km) začne to z ničeho nic vrzat, většinou pravé kolo, pak to na chvíli přestane a objeví se to opět znovu. Když ráno nastartuju studený auto, je klid, třeba i 150km... Tak nevím... V Renaultu mi řekli (telefonicky) ať se stavím, že na to mrknou a kdyžtak budou praktikovat systém "pokus omyl", aby zjistili co to je, což se mi mimochodem velice zamlouvá
jinak mě pro změnu začlo vrzat uložení předních kol a za boha nemůžu přijít na to proč a jak. Byl jsem na testu tlumičů, jsou víceméně v cajku, výměna není nutná, známej posoudil stav uložení jako slušnej, ale když se auto zahřeje (ujedu pár desítek km) začne to z ničeho nic vrzat, většinou pravé kolo, pak to na chvíli přestane a objeví se to opět znovu. Když ráno nastartuju studený auto, je klid, třeba i 150km... Tak nevím... V Renaultu mi řekli (telefonicky) ať se stavím, že na to mrknou a kdyžtak budou praktikovat systém "pokus omyl", aby zjistili co to je, což se mi mimochodem velice zamlouvá
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Satis - praskla napravnice
Oprava meho Satiska pokracuje. Napravnici jsem sehnal. Pri vymene se prislo na to, ze je praskle i rizeni. Diky tomu rizeni mi ale zrejme neutekly kola pri te prihode uplne pod auto....na nem drzela napravnice pohromade. Rizeni jsme taky rychle sehnal, ale je ot rizeni na manual, ja mam automat. Takze v pondeli jedu opet do Prahy pro spravne rizeni. Do tynde bych se mel zase kochat jizdou v Satisku.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Satis na dily
kde prosimte....neco bych jeste potreboval...mas kontakt?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
VelSatis opět v provozu
Satiska jsme dnes po vyměně nápravnice konečně uvedli do provozu. Pocity jsou zas jako poprvé. Po ježdění ve Fiatu Grande Punto, Kanguu a Astre si teď připadám jako na zaoceánské lodi.
Nově mi to teď ale po nastartování a zařazeni Dcka hlásí "ABBLENDICHT AUTOMATIC DEAKTIVIERT". Nevíte co to znamená? Také mi to teď hlasí chybu ESP....snad to na diagnostice odhali.
Ted už jen sehnat original radio s měničem, který mi nefunguje a Satys bude dokonalý.
Nově mi to teď ale po nastartování a zařazeni Dcka hlásí "ABBLENDICHT AUTOMATIC DEAKTIVIERT". Nevíte co to znamená? Také mi to teď hlasí chybu ESP....snad to na diagnostice odhali.
Ted už jen sehnat original radio s měničem, který mi nefunguje a Satys bude dokonalý.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
Re: VelSatis opět v provozu
Teda nevim, ale tohle preci s prevodovkou nic spolecnyho mit nemuze - jestli se nepletu, mne v obdobne situaci auto prohlasi "AUTO-LIGHTS DEACTIVATED", tedy ze automaticke rozsveceni svetel za sera a tmy je vypnute.pavere píše:Nově mi to teď ale po nastartování a zařazeni Dcka hlásí "ABBLENDICHT AUTOMATIC DEAKTIVIERT". Nevíte co to znamená?
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Vel Satis
Už je vše v pořádku, dnes prošel Satísek zcela bez problémů STKckem. Minulý týden jsem s ním táhl dvoutunový přívěs s motorkama....a spotřeba vyskočila na průměr 29l/100km....to je jak malý tank.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Satis
Tak už zase není v pořádku....trefil jsem srnu. Maska, naraznik a par dalsich plastů je na výměnu. kdyby jste věděli o narazníku, dejte vědět. Ale více se teď zabývám myšlnekou předělat tu masku.....nemáte nějaké odkazy na www s úpravou VelSatise?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nech to originál, originál je nejhezčí
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jakou mate maximalni spotrebu Satise? O tom komu to zere nejmene se bezne kazdy bavi...ale ja neumim v Satisu 3,5 jezdit na spotrebu. Ted jsem treba jel Praha - Karvina za 19,8/100km....
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jiste.....jinak bych to nepsal. S privesem a dvema motorkama to vzalo necelych 30l. A vice nez 170 to nedalo.... Verim ze ty tve 8valce by taky urcite vzaly vice.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
A nemáš díru v nádrži?
Tady je jak by to mělo vypadat http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/240878.html
Tady je jak by to mělo vypadat http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/240878.html
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
proc diru? Kdyz vyuzivas ten vykon co to ma, tak si to potom i vezme... Tech 20 litru je napr. na trase Karvina - Praha za 2:13. Pokud v tom ale jezdis jako ve Fabii, tak je jasne ze to muze brat i jen 10 nebo i pod. To jsem jednou zkusil....ale na to potom nemusim mit Satise...nebo mam spatne nervy
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů