Renault Thalia II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Thalia II
Měl jsem taky Felicii a pokud mohu srovnávat, Thalie je opravdu pohodlnější, je velice dobré to, že sedadlo je stavitelné i nahoru, hlučnost minimální a jízda na delší tratě, super. Je pravda, že jsou i pohodlnější auta, ale ta cena, to se nedá srovnávat.
Jsem spokojený.
Abych jen nechválil, je i pár věcí co by Renault mohl doladit, když ji vyráběl, třeba cvakání spojky, stěraš zadního okna, náchylnost u středového panelu na odlupování laku, ale jinak si myslím, že za tuto cenu, je to opravdu zdařilé auto.
Jsem spokojený.
Abych jen nechválil, je i pár věcí co by Renault mohl doladit, když ji vyráběl, třeba cvakání spojky, stěraš zadního okna, náchylnost u středového panelu na odlupování laku, ale jinak si myslím, že za tuto cenu, je to opravdu zdařilé auto.
Re: Renault Thalia II
Máte někdo zkušenost s palubním počítačem, jak se dá vyzkoušet, nebo otestovat, počítadlo průměrné spotřeby? Mě to stále ukazuje 6,1 litrů
Není přece možné, že bych jezdil stále tak stejně, i když jedu dálku.
Není přece možné, že bych jezdil stále tak stejně, i když jedu dálku.
Naposledy upravil(a) 100KUC dne pát říj 05, 2012 22:01, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti. pokračuj v technické sekci
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti. pokračuj v technické sekci
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
Kromě 3 drobnějších závad po ujetí 5 tisíc km (porichtovat ruční brzdu, zámek řadící páky a plovák v nádrži) mi servis v Praze na Zličíně objevil poměrně vážnou závadu (objevil jí sám při provádění uvedených oprav). Teče olej z převodovky a vyteklo ho prý už poměrně dost. Teď se zkoumá příčina, vzali mě k tomu, abych si závadu prohlédl a teče to na přírubě obou polovin převodové skříně vespodu. K poškození převodovky v důsledku nedostatku oleje zatím nedošlo. Přišlo se na to včas.
Po provedení opravy: Nic zásadního to nebylo. Postačilo přetěsnít převodovou slříň. Zatím to je po opravě O.K.
Po provedení opravy: Nic zásadního to nebylo. Postačilo přetěsnít převodovou slříň. Zatím to je po opravě O.K.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
Absolutně nechápu jak může někdo napsat, že to auto má jízdní vlastnosti to je fakt vtipné, je možné to srovnávat možná s Feldou ze začátku 90 let. Lepší jízdní vlastnosti má i moje horské kolo a kočárek pro dvojčata u sousedů ...
To auto se chová neskutečně záludně a nepředvídatelně na místech, kde bych to zcela nepředpokládal. Mám za sebou slušnou paletu vozového parku, nicméne i starej Fiat Uno by mě na nějaké technické cestě zpráskal jako psa. Thalie odskakuje při mírné zatáčce a nepatrných nerovnostech, má sklony k lodní nedotáčivosti a podvozek si krom rovinek moc rady neví a neví a neví. Samozřejmě jízda zcela defenzivní je úplně v pohodě, je to houpavé pohodlné a celkem dobře to žehlí průsery (díry) na českých cestách. Ale jak dojde na nějakej moment třeba rychlý vyhýbací manévr a následné důsledné brždění, tak to auto je naprostá tragédie a doufám že já, ani nikdo další nebude tyhle stavy zažívat.
Z konstrukčního hlediska chápu, že to auto je absolutní lowcoast spotřebák, ale i tak by člověk předpokládal, že za 12let produkce bude to auto celkem vylazené, ale ono stále trpí na ty stejné neduhy, čehož je důkazem celé forum a málokomu se vyhne nějakej již nepopsanej trvalej produkční problém.
Cena je bohužel nepřekonatelně dobrá a skrze to, je možné přehlédnout pár věcí..
Nepochopim třeba - polohu stěračů, kdy je u řidiče výš jak u spolujezdce - až bude teplo, tak si ten stěrač přesadím, pokud to tisícihran dovolí, ale vypadá to fakt divně a je to na více kusech co jsem viděl.
pípání blinkrů je nervydrásající - hnus pípavej
pedály mají různou výšku a jsou celkem dost blízko sebe. Takže typickej čech s nohou č. 10,5 má docela problém
Otočné kolečka klimy a teploty mají mizernej chod, kdy je špatně cítit zvolená rychlost a u thalie II mají kolečka tvar vlnovky, kde bych pochopil že špička vlnovky bude ryskou ale tak to není. JE to blbost, ale prostě uplně divně řešená, nelogická, nepříjemná na ovládání a mě vadí
Minikapsy ve dveřích - bída
Auto má automatické světla, která fungují jako uplně normální světla a rozsvítí se celé auto. Což mě docela točí, protože už od dávných let byl start vozu spojený s co nejměnším namáháním baterie a tedy vypnutím všech spotřebičů včetně svetěl. Světla se tedy rozsvítí, zhasnou a zase rozsvítí se startem. Budiž, ale v automatickém režimu nejdou zapnout dálkové trvale.. takže se musí kolečko přetočit do polohy zapnuto, což nezmění nic, jen povolení funkce dálek a mlhovky.. Fakt francouzské řešení co mě hlava nebere, je to zbytečné, nelogické a mě to nevyhovuje. Dalo se to vyřešit daleko lépe za použití součástky v ceně desítek korun
Thalie ve 2 vybavě nemá regulaci podsvitu přístrojů. Tohle by mělo být stadardem všech vozů, ale asi ten potenciometr stál o moc víc ... škoda zase náklad desetikorun
Vy něco vidíte v zrcátkách?? Já ne .. a když, tak sférické zakřivení u řidiče má trošku tendence k vyvoální epilepsie, když vidím fábii o velikosti Hummeru ) No asi to šlo uděla lépe
Kdyby šlo připlatit za další lampičky v interieru, neváhla bych ani chvilku. Zadní řada je hodně tmavá, tam je to bída.
Z konstrukčního hlediska - thalie má špatně a to opravdu špatně udělané těsnění okolo dveří a dřív nebo později musí do auta téct a určitě teče, což je vidět, protože se rosí okno uvnitř a protože nesněží a do auta se tudíš žádné nánosy sněhu přes boty nedostali, je zdroj jasný a ještě jsem nezjistil, které to těsnění to dělá. TOHLE PO 12 LETECH VÝROBY ZCELA NECHÁPU - garanční technici těšte se, protože se mnou si užijete a do auta mi prostě téct nebude!!
Nyní v zimě je vidět, jak jsou někde špatně udělané podběhy a bordel se vyplavuje v polovině spáry názarníků a pak to stejká, stejně jako se opravdu extrémně špiní prostor prahu mezi gumou a dveřmi. Tenhle detail bez velkého zásahu do konstrucke dveří a prahů řešit nejde (chápu) ale nechápu, proč to už tenkrét takhle nechali dát do výroby a při vymejšlení to nějak nedotáhli. FUJ, ale hlavně když bude fakt hnusnej bordel na silnici tak to může světlé kalhoty nebo sukni ženský velmi rychle ušpinit když si nedá pozor.
To samé jsem si všimnul, když jsem dodělával reproduktory že dveře mají mizerně udělané odtokové kanálky a je tam špatnej spád a voda se v těch spojích bude dlouho držet. Hodně slabé místo a hodně nelíbí
Ale na druhou stranu jediný nabízený motor 1,2 D4Fg je docela dobrou volbou. Funguje, je velmi odolnej a má opravdu dobrou spotřebu prověřenou léty. Jen si neodpustím, tem motor je fakt prcek a přesto jde do auta umístit tak, aby se budoucí servisní zákroky dělali docela náročně, dlouho a servisák u toho bude řádne xxxxxxxxxxxxx
Převodovka - stále stejnej šmejd s nepřesnými drahami a občas tuhým řazením. Kus od kusu různá vlastnost převodovek. Ale nepochopim jak je možné, že stále a stále a stále teče u nich olej..
Co se mi hrozně moc líbí, je, že u tohohle starého/nového auta mi nepípá pás, když ho nezapnu, nic mi nekecá do řízení, nedej bože nevypíná motor na křižovatce. Pořád je nejdůležitějším článkem řidič a žádná elektronika a auto pracuje pro řidiče... To je fajn v dnešní eurokomunistický době. Základem u Thalie je od ní nic nečekat a to co přinese kladně je příjemné plus a ostatní je očekávané nic, což bylo dáno již cenou a podpisem kupní smlouvy.
Jsem rád, že se Thálie dělá, že je to nové, dostupné a ve svém slova smyslu dobré auto, které nahrazuje ty starý pekáče co stousta lidí stále provozuje. Tak to je můj názor na věc.
To auto se chová neskutečně záludně a nepředvídatelně na místech, kde bych to zcela nepředpokládal. Mám za sebou slušnou paletu vozového parku, nicméne i starej Fiat Uno by mě na nějaké technické cestě zpráskal jako psa. Thalie odskakuje při mírné zatáčce a nepatrných nerovnostech, má sklony k lodní nedotáčivosti a podvozek si krom rovinek moc rady neví a neví a neví. Samozřejmě jízda zcela defenzivní je úplně v pohodě, je to houpavé pohodlné a celkem dobře to žehlí průsery (díry) na českých cestách. Ale jak dojde na nějakej moment třeba rychlý vyhýbací manévr a následné důsledné brždění, tak to auto je naprostá tragédie a doufám že já, ani nikdo další nebude tyhle stavy zažívat.
Z konstrukčního hlediska chápu, že to auto je absolutní lowcoast spotřebák, ale i tak by člověk předpokládal, že za 12let produkce bude to auto celkem vylazené, ale ono stále trpí na ty stejné neduhy, čehož je důkazem celé forum a málokomu se vyhne nějakej již nepopsanej trvalej produkční problém.
Cena je bohužel nepřekonatelně dobrá a skrze to, je možné přehlédnout pár věcí..
Nepochopim třeba - polohu stěračů, kdy je u řidiče výš jak u spolujezdce - až bude teplo, tak si ten stěrač přesadím, pokud to tisícihran dovolí, ale vypadá to fakt divně a je to na více kusech co jsem viděl.
pípání blinkrů je nervydrásající - hnus pípavej
pedály mají různou výšku a jsou celkem dost blízko sebe. Takže typickej čech s nohou č. 10,5 má docela problém
Otočné kolečka klimy a teploty mají mizernej chod, kdy je špatně cítit zvolená rychlost a u thalie II mají kolečka tvar vlnovky, kde bych pochopil že špička vlnovky bude ryskou ale tak to není. JE to blbost, ale prostě uplně divně řešená, nelogická, nepříjemná na ovládání a mě vadí
Minikapsy ve dveřích - bída
Auto má automatické světla, která fungují jako uplně normální světla a rozsvítí se celé auto. Což mě docela točí, protože už od dávných let byl start vozu spojený s co nejměnším namáháním baterie a tedy vypnutím všech spotřebičů včetně svetěl. Světla se tedy rozsvítí, zhasnou a zase rozsvítí se startem. Budiž, ale v automatickém režimu nejdou zapnout dálkové trvale.. takže se musí kolečko přetočit do polohy zapnuto, což nezmění nic, jen povolení funkce dálek a mlhovky.. Fakt francouzské řešení co mě hlava nebere, je to zbytečné, nelogické a mě to nevyhovuje. Dalo se to vyřešit daleko lépe za použití součástky v ceně desítek korun
Thalie ve 2 vybavě nemá regulaci podsvitu přístrojů. Tohle by mělo být stadardem všech vozů, ale asi ten potenciometr stál o moc víc ... škoda zase náklad desetikorun
Vy něco vidíte v zrcátkách?? Já ne .. a když, tak sférické zakřivení u řidiče má trošku tendence k vyvoální epilepsie, když vidím fábii o velikosti Hummeru ) No asi to šlo uděla lépe
Kdyby šlo připlatit za další lampičky v interieru, neváhla bych ani chvilku. Zadní řada je hodně tmavá, tam je to bída.
Z konstrukčního hlediska - thalie má špatně a to opravdu špatně udělané těsnění okolo dveří a dřív nebo později musí do auta téct a určitě teče, což je vidět, protože se rosí okno uvnitř a protože nesněží a do auta se tudíš žádné nánosy sněhu přes boty nedostali, je zdroj jasný a ještě jsem nezjistil, které to těsnění to dělá. TOHLE PO 12 LETECH VÝROBY ZCELA NECHÁPU - garanční technici těšte se, protože se mnou si užijete a do auta mi prostě téct nebude!!
Nyní v zimě je vidět, jak jsou někde špatně udělané podběhy a bordel se vyplavuje v polovině spáry názarníků a pak to stejká, stejně jako se opravdu extrémně špiní prostor prahu mezi gumou a dveřmi. Tenhle detail bez velkého zásahu do konstrucke dveří a prahů řešit nejde (chápu) ale nechápu, proč to už tenkrét takhle nechali dát do výroby a při vymejšlení to nějak nedotáhli. FUJ, ale hlavně když bude fakt hnusnej bordel na silnici tak to může světlé kalhoty nebo sukni ženský velmi rychle ušpinit když si nedá pozor.
To samé jsem si všimnul, když jsem dodělával reproduktory že dveře mají mizerně udělané odtokové kanálky a je tam špatnej spád a voda se v těch spojích bude dlouho držet. Hodně slabé místo a hodně nelíbí
Ale na druhou stranu jediný nabízený motor 1,2 D4Fg je docela dobrou volbou. Funguje, je velmi odolnej a má opravdu dobrou spotřebu prověřenou léty. Jen si neodpustím, tem motor je fakt prcek a přesto jde do auta umístit tak, aby se budoucí servisní zákroky dělali docela náročně, dlouho a servisák u toho bude řádne xxxxxxxxxxxxx
Převodovka - stále stejnej šmejd s nepřesnými drahami a občas tuhým řazením. Kus od kusu různá vlastnost převodovek. Ale nepochopim jak je možné, že stále a stále a stále teče u nich olej..
Co se mi hrozně moc líbí, je, že u tohohle starého/nového auta mi nepípá pás, když ho nezapnu, nic mi nekecá do řízení, nedej bože nevypíná motor na křižovatce. Pořád je nejdůležitějším článkem řidič a žádná elektronika a auto pracuje pro řidiče... To je fajn v dnešní eurokomunistický době. Základem u Thalie je od ní nic nečekat a to co přinese kladně je příjemné plus a ostatní je očekávané nic, což bylo dáno již cenou a podpisem kupní smlouvy.
Jsem rád, že se Thálie dělá, že je to nové, dostupné a ve svém slova smyslu dobré auto, které nahrazuje ty starý pekáče co stousta lidí stále provozuje. Tak to je můj názor na věc.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Thalia II
Mě zaujalo, jak dokonale dokážeš věci pohanit. Souhlasím s tím, že každý může mít na auto jinačí názor, že každému jinak přiroste k srdci, ale, proč prosím tě píšeš o Thálii I do sekce Thálie II? Asi se divíš jak jsem to poznal, ale je to dost jednoduché. Pouze Thália I se vyráběla 12 let Thália II se vyráběla pár let a nyní se s výrobou skončilo.
No, Thálie I je postavena na Clio II. Je to v podstatě Clio II s kufrem. Žádnou tragédii bych tedy na podvozku nehledal, vzhledem k tomu, že s tím autem jezdím. Sedí dobře, problémem je onen kufr, protože je za zadními koly převis. Auto je dost lehké a tak zadek muže být na cestách dost neposlušný a při jeho odlehčení může dojít k tomu, že se to rozkmitá do stran.
Že by auto bylo nedotáčivé, toho jsem si nikdy nevšiml, asi proto, že ho neženu na hranici možností. Stalo se mi to u Meganu, u R21, že auto opravdu v zatáčce vytahovalo, ale vletěl jsem do té zatáčky jak čuně a celou dobu jsem to držel pod plynem.
Automatické rozsvěcování světel je problém, protože to vychází ze starší konstrukce a obsahuje to prvky elektroniky sahající až k roku 99 A tak se sepne několik relátek hned po zapnutí zapalování. Dal by se tam udělat zpožďovač, to je pravda, nebo nějaký referenční zdroj, který by sepl až po nastartování. Ale vzhledem k zastaralé technice bych mu to odpustil.
Špína mezi blatníkem a prahem je na foru řešena s úspěšným vyřešením, takže si stačí přečíst téma
Motory jsou docela maličké, ale ani ten motorový prostor není velký a naskládat to tam všechno, to je um konstruktérů. Já na 1.5dCi jsem schopny vytáhnout ven turbo vrchem, tak mi nevykládej, že na benzínu je všechno na techniku motor ven
Co se týká převodovek, Thálie I by měla mít klasické táhlo a tedy klasikou bolest starých převodovek JB a JH. A to je simerink na tyči řazení. Jak se vychechlá, už to teče a jet o na rozborku a sborku převodovky. Je to klasická závada a trpí na ni všechny starší převodovky těchto typů.
No, Thálie I je postavena na Clio II. Je to v podstatě Clio II s kufrem. Žádnou tragédii bych tedy na podvozku nehledal, vzhledem k tomu, že s tím autem jezdím. Sedí dobře, problémem je onen kufr, protože je za zadními koly převis. Auto je dost lehké a tak zadek muže být na cestách dost neposlušný a při jeho odlehčení může dojít k tomu, že se to rozkmitá do stran.
Že by auto bylo nedotáčivé, toho jsem si nikdy nevšiml, asi proto, že ho neženu na hranici možností. Stalo se mi to u Meganu, u R21, že auto opravdu v zatáčce vytahovalo, ale vletěl jsem do té zatáčky jak čuně a celou dobu jsem to držel pod plynem.
Automatické rozsvěcování světel je problém, protože to vychází ze starší konstrukce a obsahuje to prvky elektroniky sahající až k roku 99 A tak se sepne několik relátek hned po zapnutí zapalování. Dal by se tam udělat zpožďovač, to je pravda, nebo nějaký referenční zdroj, který by sepl až po nastartování. Ale vzhledem k zastaralé technice bych mu to odpustil.
Špína mezi blatníkem a prahem je na foru řešena s úspěšným vyřešením, takže si stačí přečíst téma
Motory jsou docela maličké, ale ani ten motorový prostor není velký a naskládat to tam všechno, to je um konstruktérů. Já na 1.5dCi jsem schopny vytáhnout ven turbo vrchem, tak mi nevykládej, že na benzínu je všechno na techniku motor ven
Co se týká převodovek, Thálie I by měla mít klasické táhlo a tedy klasikou bolest starých převodovek JB a JH. A to je simerink na tyči řazení. Jak se vychechlá, už to teče a jet o na rozborku a sborku převodovky. Je to klasická závada a trpí na ni všechny starší převodovky těchto typů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
S tou Bagrikovou kritikou souhlasím s námitkami ohledně pedálů blízko sebe a ohledně naklánivosti a houpavosti při jízdách do zatáčky, nejde ale o nedotáčivost, horší jízdní vlastnosti to však jsou, to je pravda. Jestliže to vím, pak prostě musím zpomalit tak, abych tu neblahou vlastnost vykompenzoval, počítat s tím předem a je všechno O.K. Zadek je poslušný a to proto, že je vlečený. Pokud někomu vadí zadek u předního náhonu, obvykle jezdí do zatáček na hraně adheze vozu na silnici a tedy nebezpečně. Ostatní problémy nějak nepozoruju nebo mi to nevadí, takže si to ani neuvědomuju. Trochu mi nesedí pomalejší nástup brzdného účinku, bude to asi nastavením posilovače, ale u Hjundaje H1 to mám podobné. Dacia je naopak vyladěná na brzdách dobře.
Thalie není sporťák, takže vyčítat, že nemá ideální jízdní vlastnosti při agresivní jízdě je více než mimo mísu. Kdo chce jezdit rasantně, neměl by si Thalku kupovat, ale koupit si nějaké kupátko nebo vůz s RS provedením. Tím, že do práce jezdím po dálnici a po cestě absolvuju nějakých 6 zatáček tam a 6 zpátky mi to naklánění a houpání až tak nevadí. Na dlouhé cesty s velkým počtem zatáček obvykle jezdím Hjundají a ne Thálkou. Automatické svícení mi vyhovuje, u zbývajících 2 vozů jsem si to nechával přidělávat, tady jsem konečně nemusel. Baterku to nehuntuje a je lepší mít jistotu, že nezapomenu rozsvítit a nebudu platit pokutu, než lamentovat nad baterkou, které to tak jako tak nevadí. Co mi trošku vadí je, že baterka není v držáku ve tvaru misky jako to mám u ostatních 2 vozů. Jde o to, že některé baterky po zestárnutí vytvářejí při dobíjení za jízdy sulfát a ten se usazuje v té misce (a obvykle jí ničí barvu). U Thálky ten případný sulfát půjde rovnou na podběh, takže si časem nějakou tu misku pod baterku pořídím z jiného vozu, abych si případně nerozpouštěl skelet karoserie vlivem změněných vlastností baterky. Kolečka klimatizace nebo topení neřeším, mám tlačítkový automat. U převodovky mi trochu nesedí její převodové poměry více než tuhost ovládání. Jezdil jsem krátce s Twingem se stejným motorem 1,2, když mi v servisu richtovali převodovku, dostal jsem ho jako náhradní auto a to Twingo bylo o dost živější a 100 km rychlosti dosáhlo při nižších otáčkách motoru, neboli bylo lépe zpřevodované. I když mám už najeto 6 tisíc, pořád ještě to auto trošku "objevuji".
Thalie není sporťák, takže vyčítat, že nemá ideální jízdní vlastnosti při agresivní jízdě je více než mimo mísu. Kdo chce jezdit rasantně, neměl by si Thalku kupovat, ale koupit si nějaké kupátko nebo vůz s RS provedením. Tím, že do práce jezdím po dálnici a po cestě absolvuju nějakých 6 zatáček tam a 6 zpátky mi to naklánění a houpání až tak nevadí. Na dlouhé cesty s velkým počtem zatáček obvykle jezdím Hjundají a ne Thálkou. Automatické svícení mi vyhovuje, u zbývajících 2 vozů jsem si to nechával přidělávat, tady jsem konečně nemusel. Baterku to nehuntuje a je lepší mít jistotu, že nezapomenu rozsvítit a nebudu platit pokutu, než lamentovat nad baterkou, které to tak jako tak nevadí. Co mi trošku vadí je, že baterka není v držáku ve tvaru misky jako to mám u ostatních 2 vozů. Jde o to, že některé baterky po zestárnutí vytvářejí při dobíjení za jízdy sulfát a ten se usazuje v té misce (a obvykle jí ničí barvu). U Thálky ten případný sulfát půjde rovnou na podběh, takže si časem nějakou tu misku pod baterku pořídím z jiného vozu, abych si případně nerozpouštěl skelet karoserie vlivem změněných vlastností baterky. Kolečka klimatizace nebo topení neřeším, mám tlačítkový automat. U převodovky mi trochu nesedí její převodové poměry více než tuhost ovládání. Jezdil jsem krátce s Twingem se stejným motorem 1,2, když mi v servisu richtovali převodovku, dostal jsem ho jako náhradní auto a to Twingo bylo o dost živější a 100 km rychlosti dosáhlo při nižších otáčkách motoru, neboli bylo lépe zpřevodované. I když mám už najeto 6 tisíc, pořád ještě to auto trošku "objevuji".
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
S některými věcmi souhlasím, s některými ne, většina věci se dá řešit, když člověk chce. Uznávám, že to mohli kostruktéři řešit dříve, jelikož o těchto vadách věděli z thalie I. To je i důvod dle mého proč píše o 12 letech, ta kostrukce nové thalie je v 99% stejná jako na staré a bolesti staré thalie se přenesli do nové....
Jízdní vlastnosti mi nepřijdou špatné na konstrukci vozidla, já jsem spokojen, vím kde to auto má limity a dle nich jezdím
Jízdní vlastnosti mi nepřijdou špatné na konstrukci vozidla, já jsem spokojen, vím kde to auto má limity a dle nich jezdím
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
-
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob lis 24, 2012 23:08
- Bydliště: Frymburk
Re: Renault Thalia II
Budu reagovat na předchozí příspěvky. Zatím mám najeto něco přes 600km. Co se naklánění vozu týká tak mohu říct, že proti puntu, se mi thálka naklání podstatně méně, alespoň pocitově uvnitř vozu mi to tak připadá, a to jezdím hlavně zatáčky na stále stejné trase. Záleží na rychlosti a stylu jízdy. Co mi vadí, je cvakání stěračů - asi motorek, když začne zabírat, tak nejdřív cvakne. Naopak těsnění dveří, jak je dvěmi řadami, tak se v tomto počasí projevilo jako super, narozdíl od punta dveře nepřimrzly (celodenní sněžení a mokrý odtávaný sníh na noc na všem namrzl), u punta pokud nebyly dveře natřené silikonem, tak byl v těchto situacích problém se do auta vůbec dostat. Nebylo to jen stářím vozu, ale hlavně tím, jak bylo těsnění řešeno. Z čeho jsem byla v šoku, je reakce brzd při spuštění ABS. Synovec si stěžoval, jak thálie vůbec nebrzdí, když se zapne ABS, tak jsem si řekla, že to na sněhu vyzkouším. To klepání do nohy mě natolik šokovalo, že jsem zase brzdit přestala . Co s tím vyvedu, až budu potřebovat v reálu opravdu zabrzdit tedy fakt netuším . Naštěstí jezdím tak, že jsem to zatím nepotřebovala a snad ani nebudu. Ale brzdy pokud nespustí ABS brzdí proti puntu nádherně. Takže těžko srovnávat s autem o třídu nebo dvě lepším, ale oproti 20ti letému puntu, jsem si v lecčem polepšila, něco zase bylo už tenkrát na lepší úrovni. Podstatné je, na co si člověk to auto kupuje. Na závodění, na spaní ani stěhování nábytku thálku nevyužijete, ale jak to správně příroda vymyslela, každému vyhovuje něco jiného a podle toho se zařídí. Já místo ojetiny o třídu i dvě výš zvolila thálku a čas ukáže, co byla lepší volba. Ale bylo mi líto dát stejné peníze za jakoukoli ojetinu s kdoví jak přetočeným tachometrem a skrytými nebo následnými závadami, tím už jsem si prošla...
Thalia 1.2 Expression 12/2012
Fiat Punto 1.1 55 S ( 40kw ) 12/1993
Fiat Punto 1.1 55 S ( 40kw ) 12/1993
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Thalia II
To ABS chce nacvičit. Normálně ten pedál nepustit a furt ho tlačit k podlaze. Jinak ABS je dobré na asfaltě, na štěrku, kde skutečně dokáže zkrátit brzdnou dráhu. Ale na sněhu nikoliv. Je potřeba si taky uvědomit, že ani bez ABS to na sněhu moc nebrzdí a auto se hned veze. U ABS se ale ještě navíc kola furt povolují, takže se vlastně celou dobu otáčí na hranici smyku. Proto se zdá, že to nebrzdí.
Moje rada je taková, že člověk by se neměl spoléhat na to, že s ABS zabrzdí daleko dříve, nebo že mu to zkrátí brzdnou dráhu. Ale ABS je tam od toho, aby vozidlo bylo v době brždění ovladatelné. Tedy aby při brždění reagovalo na pokyny řidiče a jelo tam, kam řidič chce. U aut bez ABS totiž při zablokovaných kolech jede auto stále rovně, tedy tam, kam řidič původně natočil kola a dále už (pokud se brzda neuvolní) nereaguje na pokyny řidiče. U ABS tento problém odpadá. Primárně ABS neslouží ke zkrácení brzdné dráhy, ale k zachování ovladatelnosti vozidla!
Moje rada je taková, že člověk by se neměl spoléhat na to, že s ABS zabrzdí daleko dříve, nebo že mu to zkrátí brzdnou dráhu. Ale ABS je tam od toho, aby vozidlo bylo v době brždění ovladatelné. Tedy aby při brždění reagovalo na pokyny řidiče a jelo tam, kam řidič chce. U aut bez ABS totiž při zablokovaných kolech jede auto stále rovně, tedy tam, kam řidič původně natočil kola a dále už (pokud se brzda neuvolní) nereaguje na pokyny řidiče. U ABS tento problém odpadá. Primárně ABS neslouží ke zkrácení brzdné dráhy, ale k zachování ovladatelnosti vozidla!
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
Přesně tak, a když začne pedál rachotit pod nohou, nic se neděje. Pokračovat v brzdění.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
souhlasím, už jen z principu to brzdnou dráhu prodlužuje ale je to o cviku a je dobré si to vyzkoušet. Zasněžené parkoviště, škola smyku, cokoliv, čím více, tím lépe...Zefek píše:Primárně ABS neslouží ke zkrácení brzdné dráhy, ale k zachování ovladatelnosti vozidla!
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Renault Thalia II
a já bych přidal, že hlavní výhodu krom ovladatelnosti vozidla vidím v tom, že pokud pravou stranou jedeš po sněhu a levou po asfaltu, tak bez ABS by to při brzdění šlo hned do smyku, s ABS můžeš klidně pustit volant, dupnout na brzdu a jedeš furt rovně .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Thalia motor 1,2/55kW - rodinný vůz?
Teď v akci je Renault Thalia s motorem 1,2/55kW za lákavou cenu. Uvažujeme o ní, ale trochu mě odrazuje slabší motor, tak váháme. Moc peněz také nemáme.
V případě, že bychom se pro ni rozhodli, tak přikoupíme klimatizaci a defend lock.
Jezdíme hlavně po ČR, ale třeba letos jsme jeli do Italských Dolomit (760 km tam). Nejsme závodníci, ale aby to slušně jelo, hlavně při delší cestě.
Máte někdo takové auto, jak jste spokojeni a jak zvládá jízdu s plně naloženým kufrem a 4 dospělými lidmi v autě? Jak žere benzín? Jak jde předjíždění při zapnuté klimatizaci?:?:
Díky za tipy a upřímné odpovědi.
V případě, že bychom se pro ni rozhodli, tak přikoupíme klimatizaci a defend lock.
Jezdíme hlavně po ČR, ale třeba letos jsme jeli do Italských Dolomit (760 km tam). Nejsme závodníci, ale aby to slušně jelo, hlavně při delší cestě.
Máte někdo takové auto, jak jste spokojeni a jak zvládá jízdu s plně naloženým kufrem a 4 dospělými lidmi v autě? Jak žere benzín? Jak jde předjíždění při zapnuté klimatizaci?:?:
Díky za tipy a upřímné odpovědi.
Re: Thalia motor 1,2/55kW - rodinný vůz?
1.2 55kW, sedan - rodinný vůz? Podle mého názoru: Ani náhodou!
Tato motorizace je dobrá pro normální cestování tak ve dvou na krátké trasy. Výjimečně sbalit partu a udělat si výlet na chalupu do 100km - a už to bude zážitek. Při zapnuté klimatizaci, naloženém autě, 4 lidi uvnitř... to si snad raději ani nepředstavuji.
Pravda, mám po letech trochu jiná měřítka. Jsem otcem tří dětí, v autech jsem tahal kočárky, nákupy, vybavení na dovolenou jak u moře tak v kempech, převážel "pár věcí" na víkendy na chalupě, stěhoval se atd.
Podle mého měřítka je pro rodinu vhodné buď MPV, nebo v nejhorším případě kombi. Sedan bych doporučil řidičům, jejichž ratolesti již vyletěli z hnízda. Coupé buď jako druhé auto, nebo svobodnému mládenci.
Co se týče síly motoru, pro kombi i MPV bych viděl jako "životní minimum" motory kolem 1.6 16V >70kW. Síla kolem 85kW je už komfortní, nad 100kW je to silně návykový luxus.
Pak samozřejmě nelze přehlížet důležitou informaci o ročním nájezdu kilometrů. Pokud najedete do 20.000km, zřejmě by bylo vhodné se poohlédnout po dieselovém agregátu. Kolem 10.000 je podle mne na místě zůstat u benzínu a při nájezdu nad 20.000km je zřejmě vhodné uvažovat o předělávce na LPG. To ale vyžaduje pořízení silnějšího benzínového motoru pro kompenzaci ztráty výkonu při spalování LPG. Při nájezdu do 5.000km ročně jsou jakékoliv úvahy o investici do nového vozu naprosto liché.
Koukal jsem na ceník Thalie, verze s klimatizací vás vyjde na cca 200.000,-
Pak je samozřejmě otázka, zda za nějakých 100.000,- raději nepořídit kvalitní ojetý, o třídu vyšší vůz. Pro příklad: Renault Scénic r.v. 2005, 99kW, 120tkm, 2.0 16V lze sehnat za 70.000,- Kč (Cars.cz). + 25tis za předělání na LPG = konečná cena kolem 100.000,- a auto určitě vydrží 130tkm (při poctivé údržbě samozřejmě i více).
Tolik můj názor na problematiku rodinného vozu, ceny a motorizace.
Tato motorizace je dobrá pro normální cestování tak ve dvou na krátké trasy. Výjimečně sbalit partu a udělat si výlet na chalupu do 100km - a už to bude zážitek. Při zapnuté klimatizaci, naloženém autě, 4 lidi uvnitř... to si snad raději ani nepředstavuji.
Pravda, mám po letech trochu jiná měřítka. Jsem otcem tří dětí, v autech jsem tahal kočárky, nákupy, vybavení na dovolenou jak u moře tak v kempech, převážel "pár věcí" na víkendy na chalupě, stěhoval se atd.
Podle mého měřítka je pro rodinu vhodné buď MPV, nebo v nejhorším případě kombi. Sedan bych doporučil řidičům, jejichž ratolesti již vyletěli z hnízda. Coupé buď jako druhé auto, nebo svobodnému mládenci.
Co se týče síly motoru, pro kombi i MPV bych viděl jako "životní minimum" motory kolem 1.6 16V >70kW. Síla kolem 85kW je už komfortní, nad 100kW je to silně návykový luxus.
Pak samozřejmě nelze přehlížet důležitou informaci o ročním nájezdu kilometrů. Pokud najedete do 20.000km, zřejmě by bylo vhodné se poohlédnout po dieselovém agregátu. Kolem 10.000 je podle mne na místě zůstat u benzínu a při nájezdu nad 20.000km je zřejmě vhodné uvažovat o předělávce na LPG. To ale vyžaduje pořízení silnějšího benzínového motoru pro kompenzaci ztráty výkonu při spalování LPG. Při nájezdu do 5.000km ročně jsou jakékoliv úvahy o investici do nového vozu naprosto liché.
Koukal jsem na ceník Thalie, verze s klimatizací vás vyjde na cca 200.000,-
Pak je samozřejmě otázka, zda za nějakých 100.000,- raději nepořídit kvalitní ojetý, o třídu vyšší vůz. Pro příklad: Renault Scénic r.v. 2005, 99kW, 120tkm, 2.0 16V lze sehnat za 70.000,- Kč (Cars.cz). + 25tis za předělání na LPG = konečná cena kolem 100.000,- a auto určitě vydrží 130tkm (při poctivé údržbě samozřejmě i více).
Tolik můj názor na problematiku rodinného vozu, ceny a motorizace.
Fluence 1.6 2011 81kW, LPG Tartarini
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Re: Thalia motor 1,2/55kW - rodinný vůz?
Jasně, takže podle vás tato motorizace je málo pro plně naloženou rodinu...
My máme momentálně 7 letou Thalii (r.v. 2006), 1,4/72 kW, docela to jde, dojeli jsme všude, kam jsme potřebovali.... najeto přes 60.000 km. Jen nevím, jakou má skutečnou životnost (kdy se začne více sypat..) Thalia? 8, 10, 12 let?
Jaký je rozdíl mezi 1,4 a 1,6 motorem, při jinak stejném výkonu? Kromě výše povinného ručení.
Hm, co je MPV?
Ojeté auto - bojíme se bazarů, že poznají ,že nic nevíme a tak si s námi krásně vyběhnou
Na nové kombi nemáme, chceme tak do 200.000 kč.
Co Renault Fluence, byl by vhodnější? 3koda, že nemá 1,4 motor.
My máme momentálně 7 letou Thalii (r.v. 2006), 1,4/72 kW, docela to jde, dojeli jsme všude, kam jsme potřebovali.... najeto přes 60.000 km. Jen nevím, jakou má skutečnou životnost (kdy se začne více sypat..) Thalia? 8, 10, 12 let?
Jaký je rozdíl mezi 1,4 a 1,6 motorem, při jinak stejném výkonu? Kromě výše povinného ručení.
Hm, co je MPV?
Ojeté auto - bojíme se bazarů, že poznají ,že nic nevíme a tak si s námi krásně vyběhnou
Na nové kombi nemáme, chceme tak do 200.000 kč.
Co Renault Fluence, byl by vhodnější? 3koda, že nemá 1,4 motor.
Re: Thalia motor 1,2/55kW - rodinný vůz?
To auto je Lowend...to od neho treba aj čakAŤ.
Na dovolenky, v plne naloženom stave a jazdu do serpentin s klimatizaciou pri ňom okamžite zabudnite.
To auto slúži skor ako približovadlo.
Spotreba..... Frajerke som to auto kupil.....sedi tam vždy sama, alebo maximalne s kamoškou a spotreba je tam (prevažne cesta mimo mesto ) okolo 5,8 ltr. (krása)
Zoberte to auto plne naložene na dialnicu chodťe 130, zapnite klimu a zožere to aj travu pri ceste.
Fluence sa motoricky nedá porovnávať.....55kw - 81 Kw je už ako taký rozdiel
Takisto aj životného priestoru je tam ovela viac, spracovanie, materialy, bezpečnosť, pevnosť.
A spotreba je tam takisto vyššia (ako kde a kedy)
Ono tieto auta su podla mna neporovnatelne.....už len tým že sa jedna o uplne inu triedu.
sadnite si do jedneho , do druheho a hneď poznate o čom rozpravam....
1,4 na Fluence by bola ista kravina ako je 1,2 12v na rapida.
Na dovolenky, v plne naloženom stave a jazdu do serpentin s klimatizaciou pri ňom okamžite zabudnite.
To auto slúži skor ako približovadlo.
Spotreba..... Frajerke som to auto kupil.....sedi tam vždy sama, alebo maximalne s kamoškou a spotreba je tam (prevažne cesta mimo mesto ) okolo 5,8 ltr. (krása)
Zoberte to auto plne naložene na dialnicu chodťe 130, zapnite klimu a zožere to aj travu pri ceste.
Fluence sa motoricky nedá porovnávať.....55kw - 81 Kw je už ako taký rozdiel
Takisto aj životného priestoru je tam ovela viac, spracovanie, materialy, bezpečnosť, pevnosť.
A spotreba je tam takisto vyššia (ako kde a kedy)
Ono tieto auta su podla mna neporovnatelne.....už len tým že sa jedna o uplne inu triedu.
sadnite si do jedneho , do druheho a hneď poznate o čom rozpravam....
1,4 na Fluence by bola ista kravina ako je 1,2 12v na rapida.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Renault Thalia II
Píšeš, že máš thalii I, tak to je hrozně jednoduchý 90% je stejných, nevím jakou tam máš výbavu, ale 1,4 16V se v thalii nikdy nedávali s tou nejnižší, takže klimu předpokládám, máš. Osobně být tebou bych neměnil, vyměníš prakticky to samé auto (krom vzhledu) za to samé a thalie díky své jednoduchosti mají obecně dobrou životnost...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
To není pravda, v minulém roce, když jsem vybíral Thalii, tak jediná motorizace byla 1,2 16V a v nejnižší verzi to mělo jenom topení. Pravda nebyla to 1,4 litru.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Re: Renault Thalia II
Klimatizacia sa do novej thalie dáva až do výbav Privilege (seria, doplatok za automaticku) alebo Expression (doplatok).
Jednotkova thalia sa mi zdá byť ovela pevnejšie robena ako nova....už len pri otvarani dveri mam pocit ze mi klucka ostane v rukach pri dvojkovej
72Kw motor by som rozhodne nemenil za udychanu 1,2 16v.
Mal som 1 thaliu RN 2001, bola to sice socialna výbava ala žebrák bez serva....ale za necelych 10 rokov to auto videlo 2x servis kvoli poruche (snimac teploty motora, tesnenie pod hlavou.....cca 150 000km ked som ho predal)
Jednotkova thalia sa mi zdá byť ovela pevnejšie robena ako nova....už len pri otvarani dveri mam pocit ze mi klucka ostane v rukach pri dvojkovej
72Kw motor by som rozhodne nemenil za udychanu 1,2 16v.
Mal som 1 thaliu RN 2001, bola to sice socialna výbava ala žebrák bez serva....ale za necelych 10 rokov to auto videlo 2x servis kvoli poruche (snimac teploty motora, tesnenie pod hlavou.....cca 150 000km ked som ho predal)
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Renault Thalia II
možná mě někteří nepochopili, mluvil jsem o jeho thalii co má, proto ta 1,4 16V, jinak i do nové thalie se tento motor dává, jen né v ČR...
Jelikož jsme měli doma dvě clia, nyní novou thalii, tak mi věřte, že jsou ty auta z tak velké části společné, až by jste se divili....
Jelikož jsme měli doma dvě clia, nyní novou thalii, tak mi věřte, že jsou ty auta z tak velké části společné, až by jste se divili....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Renault Thalia II
Takmer identicke nielen podobne. v technicaku som mal pri Thali napisany modelovy typ....Clio-Thaliakrt.ecek píše:možná mě někteří nepochopili, mluvil jsem o jeho thalii co má, proto ta 1,4 16V, jinak i do nové thalie se tento motor dává, jen né v ČR...
Jelikož jsme měli doma dvě clia, nyní novou thalii, tak mi věřte, že jsou ty auta z tak velké části společné, až by jste se divili....
Vo vela krajinach nesie toto auto oznacenie ako Renault Clio (symbol) , alebo Nissan Platina v azii
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Renault Thalia II
ano, toto trvá i u nové thalie:-) Ale já opět porovnával první a druhou generaci thalie, nová thalie má jen některé věci zakulacené, ale jinak je to stále to samé, velká část dílů sedne úplně, sedadla jsou stejná, podvozek je stejný, motory jsou stejný atd. pokud bych měl starou od novoty, tak bych novou nekoupil...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Thalia II
Omlouvám se za to nepochopení, ale nedivili bychom se příbuznosti s Cliem, z něho zůstává úzký rozchod, krátký rozvor a tím převisy vpředu a vzadu, naklánivost a houpavost vozu. Říká se tomu také, že Thalia je Clio s hrbem.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Hyundai I-30 Combi 1,6 CRDi Tricolor Comfort v barvě Stellar blue z 02/2019
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned lis 17, 2013 13:13
Re: Renault Thalia II
zdravvím, mé zkušenosti s novou thalii jsou celkem bez problémové jen mě trápí vybrace do pedálu plynu , je to normálí u nové thálie?
Re: Renault Thalia II
Zde to je o tom, že si píšeme zkušenosti s vozidlem, pokud chceš řešit nejaký problém, tak přejdi do technické sekce....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti