Renault Thalia II

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » čtv led 21, 2010 12:14

Zkusil jsem natahnout nohu jak pises a je to dobre.

Pri vyberu Thalie oproti Fabii u me taky rozhodla cena. Hlavne to ze slo vzit uver na 7 roku a u Fabie jen na 6. Takze jsou splatky nizsi a pritom je vybava nejvyssi.

Jak jsem psal ze petka jde spatne vyrazovat , tak uz se to rozchodilo a jde to bez problemu.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

jjenda
Advanced member
Příspěvky: 264
Registrován: úte srp 04, 2009 13:59

Příspěvek od jjenda » pát led 22, 2010 08:18

Tak Ti gratuluju k " natažené levé nožičce", dá se na tento posez opravdu rychle zvyknout a je to příjemné.
Teď sem napíšu postřehy z telefonátu s mým prodejcem, Auto pokorný Brno ohledně závad na 1. garanční prohlídku v dubnu.
Musím předeslat že, jednání korektní.
Dotaz na cenu 1. garančky: cca 3500,- při běžných úkonech jako výměna oleje a filtru a kontrola funkcí vozidla.
Možnost dodání vlastního oleje není vyloučena, pouze musí splňovat specifikaci danou výrobcem motoru a poznačí to asi do servisní knížky aby se kryli v případě poruchy motoru. Oni dávají jejich olej polosyntetický při nájezdu km do 15 000 za rok ( toto označení už ale neplatí, viz fórum o olejích).
Se závadou vytrženého rámečku koženky šaltrpáky není problém o problému ví a mění v záruce.
S netopícím čtvrtým drátkem v zadním okně mám zajet do nejbližšího autorizovaného servisu aby se zjistilo zda se jedná o závadu reklamační, nebo došlo k poškození majitelem, třeba odloženým deštníkem na zadním platu.
A ještě jeden postřeh ze zimního provozu, oceňuji její světlou výšku, hlavně na neprotažených cestách po sídlšti, že neškrtám břichem o zledovatělý sních. :P

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » sob led 23, 2010 21:08

Chtel bych se zeptat jestli mate na viku motoru odhlucneni? Ja ho tam nemam. Jsou tam jenom uchyty a diry. :?:
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » sob led 23, 2010 21:09

nemá ho tam pokud vím nikdo, možná diesel, ale i tam myslím, že není..... :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » sob led 23, 2010 21:20

Tak to jsem rad ze nemam nejakou vyjimku. :)
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Uživatelský avatar
hitman2003
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: úte zář 01, 2009 12:28
Bydliště: Prešov, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hitman2003 » sob led 30, 2010 22:35

Ja mam thaliu už vyše roka, najazdených 20 000km a nebol žiaden väčší problém (musím poklopkať), ak nepočítam že sa predčasne skoro vypálili žiarovky na stredovom paneli a na prvej prehliadke mi to vymenili, ale za príplatok, pýtam sa teda načo je vlastne záruka?..Inač som spokojný
Renault Thalia 1,2l 16V expression r.v 2009

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » ned led 31, 2010 15:56

na co je záruka :twisted:

Přečti si co mi již na záruku dělali, nechtěl bych to platit.... :lol:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Jirka007
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon úno 01, 2010 20:34

Příspěvek od Jirka007 » pon úno 01, 2010 20:43

Zdravím vás. Chtěl bych se zeptat. Mám nového Renaulta Thaliu asi zhruba 14 dní a mám najeto 250 km. Dnes jsem si všiml že mi nesvítí pravá zadní mlhovka. Ale otázkou je jestli vůbec nová Thalia pravou zadní mlhovku má? Máte jednu nebo 2 zadní mlhovky? :oops: A dál bych se chtěl zeptat,Jak jsem dal klíček do zapalování do polohy "Online" ale NEnastartoval tak začalo něco u motoru bzučet v celku vysokým tónem.Nemáte s tím někdo zkušenost?Našel jsem tady na to téma ale zatím nikdo nenapsal čím by to mohlo být tak se ptám i tady :-) Předem děkuji za odpovědi :-)
Naposledy upravil(a) Jirka007 dne pon úno 01, 2010 20:46, celkem upraveno 1 x.

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon úno 01, 2010 20:45

Jirka007 píše:Zdravím vás. Chtěl bych se zeptat. Mám nového Renaulta Thaliu asi zhruba 14 dní a mám najeto 250 km. Dnes jsem si všiml že mi nesvítí pravá zadní mlhovka. Ale otázkou je jestli vůbec nová Thalia pravou zadní mlhovku má? Máte jednu nebo 2 zadní mlhovky? :oops: A dál bych se chtěl zeptat,Jak jsem dal klíček do zapalování do polohy "Online" ale NEnastartoval tak začalo něco u motoru bzučet v celku vysokým tónem.Nemáte s tím někdo zkušenost? Předem děkuji za odpovědi :-)
Pročti a prohledej technickou sekci Thalia II, tam se dozvíš víc, zde je to o zkušenostech s Natálkou :wink:
Abys neřek, tak Tě trošku navedu :arrow: viewtopic.php?t=35868
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Jirka007
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon úno 01, 2010 20:34

Příspěvek od Jirka007 » pon úno 01, 2010 20:52

Omlouvám se. Díky...toto téma jsem našel :-) ale o mlhovkách zatím nic :oops: budu hledat dál.

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pon úno 01, 2010 20:57

ale jo o mlhovkách tu je taky.... má jen jednu :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Jirka007
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pon úno 01, 2010 20:34

Příspěvek od Jirka007 » pon úno 01, 2010 21:04

Díky moc ! A ještě jednou se omlouvám že jsem to psal sem.

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » úte úno 02, 2010 20:37

Pridavam dalsi postrehy. Thalie oproti Felicii dobre brzdi motorem , takze neni treba tolik brzdit a je mozna uspornejsi jizda. Dalci vyhodou oproti Felicii a mozna i Fabiji je moznost lepsiho nasedani a vysedani z predniho sedadla. U ridice mne trochu prekazi volant. Ale na misto spolujezdce se starsim lidem lip naseda , jak u Felicie. Jinak auto ma nektere mensi estetiske nedostatky , ale vzhledem k nizke prodejni cene to clovek toleruje.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » pon úno 08, 2010 20:15

Mati je uz v letech a pochvalila dobre umistenou operku pro hlavu a to ze si muze natahnout nohy. Bylo to na miste spolujezdce.

Pri silnem vetru se auto hur ridi , ale chce to asi cvik. V zatackach se dost naklani. Ale v Top Gearu o vikendu mluvili o Renaultu Megane , nebo Laguna. Uz nevim presne. A rikali ze se taky naklani , ale ze se vzdycky zase srovna.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » stř úno 17, 2010 09:13

Rozhodl jsem se sepsap nedostatky po 700 km:

-foukani vetru jako kdyz je nedovrene okno u ridice. Vymenene tesneni kolem okna ridice v zaruce zdarma. Zavada odstranena.
-cvakani vyskove nastavitelne spony bezpecnostniho pasu. Strikl jsem na to olej. Prozatim zavada odstranena.
-drnceni vetraciho otvoru vlevo u ridice pri studenem aute. Po nejakem case to prestane asi proto , ze se plast zahreje.
-cvakani spojkoveho pedalu pri zdelani nohy z pedalu. Pokud se noha zdela opatrneji , tak to necvakne.
-rozjizdeni pri studenem motoru v zime neni zadna slava.
-drobne esteticke vady hlavne tykajici se list kolem oken. U Skodovky , nebo u Kie je to udelane lip.
-doufam ze se nepridaji problemy se startovanim , jak tady na foru psalo nekolik uzivatelu.

Je fakt , ze auto je levne , ale je nove a nekdy me ty nedostatky pekne stvou. Obdivuju Krtecka , ze ma s autem tolik trpelivosti.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Gabbe
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: sob lis 21, 2009 16:45

Příspěvek od Gabbe » stř úno 17, 2010 11:01

Brendak píše:Rozhodl jsem se sepsap nedostatky po 700 km:

-foukani vetru jako kdyz je nedovrene okno u ridice. Vymenene tesneni kolem okna ridice v zaruce zdarma. Zavada odstranena.
-cvakani vyskove nastavitelne spony bezpecnostniho pasu. Strikl jsem na to olej. Prozatim zavada odstranena.
-drnceni vetraciho otvoru vlevo u ridice pri studenem aute. Po nejakem case to prestane asi proto , ze se plast zahreje.
-cvakani spojkoveho pedalu pri zdelani nohy z pedalu. Pokud se noha zdela opatrneji , tak to necvakne.
-rozjizdeni pri studenem motoru v zime neni zadna slava.
-drobne esteticke vady hlavne tykajici se list kolem oken. U Skodovky , nebo u Kie je to udelane lip.
-doufam ze se nepridaji problemy se startovanim , jak tady na foru psalo nekolik uzivatelu.

Je fakt , ze auto je levne , ale je nove a nekdy me ty nedostatky pekne stvou. Obdivuju Krtecka , ze ma s autem tolik trpelivosti.
ja mám Natálku 9 mesiacov najazdené 7400 km, spojku som aj ja riešil robí to aj mne, ale tiež nie vždy, bol som v servise a že to je mechanická spojka a pri nej to je normálne, už som si na to zvykol a vôbec mi to už nevadí :D
Moje druhé auto a prvý Renaultik :)
Thalia 1.2 Expression 6/2009

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » čtv úno 18, 2010 12:16

Asi to chce jezdit a nekterych veci si nevsimat.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » čtv úno 18, 2010 12:39

zkus si nevšímat toho, že ti nejde řadit jednička anebo vedle ucha něco cvaká :twisted: :lol: Že při každém otevření, nebo zavření dveří ti vržou (všiml jsem si toho a zrovna to jsem neřešil, že si to někdy namažu, ale při servisce sami od sebe promazali, škoda že pomohlo na dva dny 8) :lol: až tam budu zase někdy házet auto, tak se zmíním, to je nezabije :wink: )
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » čtv úno 18, 2010 19:45

S tim cvakani u ucha jsem to zazil. Toho si opravdu jde tezko nevsimat. Mne ale cvakala spona bezpecnostniho pasu , jak uz jsem psal. Bylo to jakoby nekdo cvakal mysi k pocitaci. :oops:
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » pon úno 22, 2010 12:16

Brendak píše:Rozhodl jsem se sepsap nedostatky po 700 km:

-foukani vetru jako kdyz je nedovrene okno u ridice. Vymenene tesneni kolem okna ridice v zaruce zdarma. Zavada odstranena.
-cvakani vyskove nastavitelne spony bezpecnostniho pasu. Strikl jsem na to olej. Prozatim zavada odstranena.
-drnceni vetraciho otvoru vlevo u ridice pri studenem aute. Po nejakem case to prestane asi proto , ze se plast zahreje.
-cvakani spojkoveho pedalu pri zdelani nohy z pedalu. Pokud se noha zdela opatrneji , tak to necvakne.
-rozjizdeni pri studenem motoru v zime neni zadna slava.
-drobne esteticke vady hlavne tykajici se list kolem oken. U Skodovky , nebo u Kie je to udelane lip.
-doufam ze se nepridaji problemy se startovanim , jak tady na foru psalo nekolik uzivatelu.

Je fakt , ze auto je levne , ale je nove a nekdy me ty nedostatky pekne stvou. Obdivuju Krtecka , ze ma s autem tolik trpelivosti.
Drnceni vetraciho otvoru odsraneno. Podlozil jsem vetraci otvor zboku kouskem gumy.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Smee
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte bře 02, 2010 12:55
Bydliště: Praha

Zkušenosti po 600 km

Příspěvek od Smee » úte bře 02, 2010 14:28

Ahojky
Tak od poloviny února mám taky Natálku. S požadavky: kufr nad 450l, klima, mlhovky rozhodla cena pro koupi Thalie. Před tím jsem měl sedan Opel Astra 1.6 16V rok 95. Takže jsem se bál malého motoru, a podvozku.

Jak tedy Thalie dopadla? Do 100Km/h to jede parádně. Jasně žádný sporťák to není, ale že by člověk zaostával za ostatníma se říct nedá. Jezdím hlavně po Praze. A občas jsem se divil že už jedu šedesát. A těch 130 po dálnici to taky jede, a že by to bylo v té rychlosti nestabilní sem si teda nevšiml. Jasně naložený na dovolenou tak to do kopce 140 asi jen tak nepoletí, prostě malej motor. Kdo chce lítat 160, ať si koupí něco jiného. Myslím že 1.4 či diesel už natálku hodně dobře musí rozpohybovat.

Teď k podvozku, díry to žehlí perfektně. Zase není to citroen či meďák s hydraulikou, takže je to cejtit, ale duši to z vás nevymlátí. Oproti astře je to luxus. A co to udělá v zatáčkách? Víc se naklání. Thalie je vyšší kastly i výš podvozek. Proto ty náklony jsou znát, ale stejná zatáčka, stejná rychlost, podobné podmínky jen asi den po projetí Astrou. Astra sice neměla tokové náklony ale v zatáčce bylo cejtit jak se kufr snaží jít před vás. (připomínám že to byl taky sedan). Oproti tomu Thalie se sice naklonila, ale zatáčku zvládla s přehledem. Tedy na pocit thalie nic moc, ale v praxi lepší než astra.

Kožený volant? No a co jsem si říkal a v prodejně neuchvátil.
Postupem času jsem si ho ale moc oblíbil.

Vyhřívání zrcátek super věc, po který jsem prahnul x let.

Řazení? říká se o Francouzích. že ho mají nepřesný. Asi ty lidi nezkoušeli dát jedničku v zimě v 15 let staré astře se 150tisíc km. Prostě super neměl jsem problém tam dát rychlost ani jednou sem se s tím nemusel prát.

Zatím mi přes ty ledový dny chytla na poprvé a to s ní vyjedu třeba ob dva dny.

Uvnitř zatím nic neklepe ani neskřípá. Krásně odhlučněná tichoučká

Nevýhoda číslo jedna: Při neutrálu má šalt páka silné vibrace. Což je nepříjemné.

Nevýhoda číslo dvě: Madlo u kufru, to chybí opravdu není jak zavřít kufr než šáhnout na špinavý lak.

Nevýhoda číslo tři a čtyři: Nejsou dělená zadní sedadla. A po sklopení je tam železná přepážka v které je díra vysoká asi jen 15 cm. Takže jízdní kolo tam nenarvete. (To v astře šlo s trochou umění).

Nevýhoda číslo pět: Přihrádka u spolujezdce nemá světlo. Nechápu proč popelník ho má a přihrádka ne.

Nevýhoda číslo šest:Vzadu nejsou lampičky a přední lampička nedokáže vyvinout takové světlo aby osvítila celou kabinu.

Toť vše oproti 15 let staré astře je to to bomba.
Některé nevýhody jsou maličkosti, ale za ty peníze nemůže mít člověk všechno. Jinak jsem slyšel že i některé luxusnější sedany nemají taky madlo a pokud si nedokoupíte dálkové zavírání tak taky zavřít pěkně tlapkou přes lak. Jen mít ušpiněnou ruku od auta za 700 tisíc zamrzí asi víc

Není to vůbec špatný auto a za ty peníze milionový. Pro koho není 80-120 tisíc žádný peníz muže si pořídit konkurenci, která bude mít to samý plus nějaký maličkostí čí trošku rozměrově větší.

Mě to přijde dost za něco co časem ztratí úplně hodnotu nehledě že vám to kdykoliv může někdo rozflákat.
Renault Thalia II 1,2 Privilège 2/2010

Roman Kolanda
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: úte črc 21, 2009 21:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od Roman Kolanda » sob bře 06, 2010 18:29

Zdravím autora "Smee",zřejmě taky Pražáka,také ostatní Renaulťáky,
nezbývá my nic jiného,než s Tebou souhlasit,za málo peněz hodně muziky.
Auto mám od dubna 09,najeto bez mála 20000 km zatím bez žádných závad a problémů,teda až na cvakající spojkovej pedál,to jsem tu řešil v jiný rubrice,ale na funkci to nemá vliv.Je to ideální auto do Prahy,i delší štreky zvládá v pohodě.
Co si budem říkat,ten kdo je "vodkojenej" Škodovkama ,tak výbava Thálie je úplně dostačující,aspoň mě tam nic nechybí.
Renault Thalia 1,2 16V Privilege 4/2009

Brendak
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: pon led 11, 2010 21:02
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od Brendak » pon bře 08, 2010 10:32

Brendak píše:
Brendak píše:Rozhodl jsem se sepsap nedostatky po 700 km:

-foukani vetru jako kdyz je nedovrene okno u ridice. Vymenene tesneni kolem okna ridice v zaruce zdarma. Zavada odstranena.
-cvakani vyskove nastavitelne spony bezpecnostniho pasu. Strikl jsem na to olej. Prozatim zavada odstranena.
-drnceni vetraciho otvoru vlevo u ridice pri studenem aute. Po nejakem case to prestane asi proto , ze se plast zahreje.
-cvakani spojkoveho pedalu pri zdelani nohy z pedalu. Pokud se noha zdela opatrneji , tak to necvakne.
-rozjizdeni pri studenem motoru v zime neni zadna slava.
-drobne esteticke vady hlavne tykajici se list kolem oken. U Skodovky , nebo u Kie je to udelane lip.
-doufam ze se nepridaji problemy se startovanim , jak tady na foru psalo nekolik uzivatelu.

Je fakt , ze auto je levne , ale je nove a nekdy me ty nedostatky pekne stvou. Obdivuju Krtecka , ze ma s autem tolik trpelivosti.
Drnceni vetraciho otvoru odsraneno. Podlozil jsem vetraci otvor zboku kouskem gumy.
To rozjizdeni se studenym motorem v zime je horsi mozna i proto , ze prevodovka u motoru 1,2 ma rychlejsi 1. prevodovy stupen jak u motoru 1,4.

Edit: Taky dvojka je rychlejsi. Mozna je to proto , aby auto splnilo ECO2. Coz je 140 g CO2/km. A motor 1,2 ma tuto limitni hodnotu. Motor 1,4 ma 165 g CO2/km.

Mel jsem predtim Favorita a Felicii GLXi a vybava u Thalie je myslim vic nez dobra.
Renault Thalia Privilege 1,2 55 kW 12/2009

Keras
Grafoman
Příspěvky: 2796
Registrován: ned bře 21, 2010 10:27
Bydliště: Vysočina, kolem Jihlavy :)

Příspěvek od Keras » úte bře 23, 2010 11:57

Ahoj kluci a tímto Vás zdravím.
My jí máme týden. Privileg 1,2 s šedou metal. za 219tis. Rodiče a prarodiče pomohli... :-)
Jsme nadšeni. Neočekával jsem takový luxus jízdy za tak málo peněz.
Než dát 150-200 za ojetinu tak jsme šli raději do tohoto.
Pár postřehů po 300km :lol: :
1. Dost zašpiněné boky od předních kol. neorigo zástěrky tam nejdou. Proto návštěva Renaultu. Koupili jsme jenom přední. Dva plastíky za 1tis.!!! Katastrofa. A ještě jsou malinké. Uvidíme jak chytají bordel. Kdo chcete ušetřit kupte universál gumové za 250,-, ořešte je, navrtejte a dejte na připravené dva šrouby. Jeden je šroub druhý je plastová záslepka pod kterou to jde ale chytit. Záruku na kastli tím nenarušíte a nic nevrtáte.
2. Až doma jsem si všimnul, že nemá zadní stěrač :o Tudíš jsem se zajímal o zadní křídlo kvůli špíně i estetičnosti. Neoriginál na thalii II ještě neexistuje a originál stojí 3200,- Katastrofa. A navíc není moc hezké. Počkám jestli časem něco bude v neoriginálu.
3. Začíná mi vadit denní svícení, ale jak tu psal krteček a amatér3 (jste kluci šikulové, všechno jsem přečetl a fandím Vám) nejsme otroci toho co soudruzi vymyslí tudíš relé půjde ven...
4. Klíček s dálkou davají jen jeden. Druhý je jen mechanický s čipem uvnitř. Ale nefunguje bohužel na všechny dveře jako centrál :cry: Ptal jsem se v origo Renault kolik by stál druhý klíček s dálkou. Prý 4tis. Katastrofa. Nevíte jak vyřešit dálkové ovl. popř. nejde nějak obejít aby ten mechanický klíček alespoň otevřel všechny dveře??? Asi nějak a používat až po nastoupení tl. na centrál co? :cry:
5. Orig vana do kufru stojí 820,- :cry: Katastrofa. Dám tam kus lina nebo gumy, ale rantl okolo to mít nebude :cry:
6. Nevíto o potahách co by tam trochu pasovali? Orig. za 3200,- :cry:

Já vím řeknete máš na nové auto budeš mít i na věci okolo. Ale tohle už je fakt hodně...

Mějte se hezky a přeji příjemné jízdy s thálkou...
ahoj

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » úte bře 23, 2010 12:06

Keras píše:Ahoj kluci a tímto Vás zdravím.
My jí máme týden. Privileg 1,2 s šedou metal. za 219tis. Rodiče a prarodiče pomohli... :-)
Jsme nadšeni. Neočekával jsem takový luxus jízdy za tak málo peněz.
Než dát 150-200 za ojetinu tak jsme šli raději do tohoto.
Pár postřehů po 300km :lol: :
1. Dost zašpiněné boky od předních kol. neorigo zástěrky tam nejdou. Proto návštěva Renaultu. Koupili jsme jenom přední. Dva plastíky za 1tis.!!! Katastrofa. A ještě jsou malinké. Uvidíme jak chytají bordel. Kdo chcete ušetřit kupte universál gumové za 250,-, ořešte je, navrtejte a dejte na připravené dva šrouby. Jeden je šroub druhý je plastová záslepka pod kterou to jde ale chytit. Záruku na kastli tím nenarušíte a nic nevrtáte.
2. Až doma jsem si všimnul, že nemá zadní stěrač :o Tudíš jsem se zajímal o zadní křídlo kvůli špíně i estetičnosti. Neoriginál na thalii II ještě neexistuje a originál stojí 3200,- Katastrofa. A navíc není moc hezké. Počkám jestli časem něco bude v neoriginálu.
3. Začíná mi vadit denní svícení, ale jak tu psal krteček a amatér3 (jste kluci šikulové, všechno jsem přečetl a fandím Vám) nejsme otroci toho co soudruzi vymyslí tudíš relé půjde ven...
4. Klíček s dálkou davají jen jeden. Druhý je jen mechanický s čipem uvnitř. Ale nefunguje bohužel na všechny dveře jako centrál :cry: Ptal jsem se v origo Renault kolik by stál druhý klíček s dálkou. Prý 4tis. Katastrofa. Nevíte jak vyřešit dálkové ovl. popř. nejde nějak obejít aby ten mechanický klíček alespoň otevřel všechny dveře??? Asi nějak a používat až po nastoupení tl. na centrál co? :cry:
5. Orig vana do kufru stojí 820,- :cry: Katastrofa. Dám tam kus lina nebo gumy, ale rantl okolo to mít nebude :cry:
6. Nevíto o potahách co by tam trochu pasovali? Orig. za 3200,- :cry:

Já vím řeknete máš na nové auto budeš mít i na věci okolo. Ale tohle už je fakt hodně...

Mějte se hezky a přeji příjemné jízdy s thálkou...
ahoj
1. zástěrky pomohou, mám je taky, né moc ale pomohou
2. na křídlo kašli, okno se nešpiní (když vynechám prach co sedá na auto na pakrovišti)
3. dej relé pryč a bude klid
4. na to ti asi neodpovím, napadají mě dvě věci, buď používat tlačítko co je, to by neměl být problém a nebo dodělat do dveří spínač aby když se otevřou, aby to odemklo všechny dveře, vykašlal bych se na to a používal jednu dálku a byl spokojen
5. kup na starou thalii, mě sedla
6. potahy jsou problém, pokud máš boční airbagy, tak ani o neorigo neuvažuj
Keras píše: Já vím řeknete máš na nové auto budeš mít i na věci okolo. Ale tohle už je fakt hodně...
Tohle u thalie neplatí :wink:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů