Dvere su OK...to len auto je nizke....mal som Focusa II a ten bol o trochu vyssi....na prvy pohlad by to clovek nepovedal, ale po case na to clovek pride.faldicek píše:MIII má můj mistr, jezdím s ním občas do práce a co mi vadí jsou malý dveře, ať vpředu či vzadu, vždy si při nastupování omlátím hlavu...
Renault Megane III
Moderátor: Moderators General
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Renault Megane III
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Renault Megane III
Ale uvnitř problém nemám, tam je místa vcelku dost, jen to nastupování mi dělá problémy, buď si omlátím hlavu, nebo alespoň strhnu z hlavy čepici
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Renault Megane III
Presne ako pises....vnutri je miesta dost, ale nastupovanie moze byt problem. Napriklad z Megana sa mi aj horsie vystupuje, lebo je sedacka nizsie, nez u Focusa, samozrejme mozem si to nastavit vyssie, ale to by som si zase otrepal hlavu
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane III
A s čím se ti líp jezdí s Meganem, nebo Focusem? A co pocity z auta, lepší FOFO nebo Megane? Mám totiž v rodině taky fofo II, tak se zajímámmudr.hematolog píše:Presne ako pises....vnutri je miesta dost, ale nastupovanie moze byt problem. Napriklad z Megana sa mi aj horsie vystupuje, lebo je sedacka nizsie, nez u Focusa, samozrejme mozem si to nastavit vyssie, ale to by som si zase otrepal hlavu
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Renault Megane III
Motoricky mi viac vyhovuje Megane aj ked vykon je zhodny. Focus zacal tajat od 3000 ot vyssie. Megane ma tah aj pri mensich otackach. Focus mal na zadnych sedadlach viac miesta. Inak co sa tyka jazdnych vlastnosti by som povedal, ze su na tom rovnako resp. Megane je mierne lepsi, ale to prisudzujem 16" diskom, nakolko na Focuse som mal 15". Spotreba je tiez u Meganu lepsia, co dost kvitujem
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane III
a co celkova kvalita zpracovani, je tam pocit zesis "polepsil", nebo je to srovnatelne?
Re: Renault Megane III
mudr.hematolog : jazdil som skusobne FFIII 1.6 150k. Boli tam 16 , ale trosku balonky a tiez musim povedat, ze megan mi prisiel trochu lepsi. Menej naklanania, istejsia stopa. Vo FFIII pri skoro losom teste som sa citil ako na rozburenom mori. U megana ako v motokare. Treba to brat s rezervou, ale rozdiel bol velky. Asi to bolo skrze konfort, ktory bol u FFIII vyrazne lepsi. Ticho, ticho, ticho.
rozhodovat sa dnes medzi Meganom 1.2tce za nieco cez 16t a FFIII 1.6 150k v akciovej super vybave za nieco cez 19t 4r zaruka, vitaz by bol jasny ( kedze sa neda vyskusat GT 220 ). Ono uz aj astra je za +16 vo vybave cosmo 1.4 140k. A como nieje prvy stupen vybavy. Neviem preco megana niekto oznacuje za lacak, ked nim vobec nieje ak sa porovnaju vykony a vybava.
rozhodovat sa dnes medzi Meganom 1.2tce za nieco cez 16t a FFIII 1.6 150k v akciovej super vybave za nieco cez 19t 4r zaruka, vitaz by bol jasny ( kedze sa neda vyskusat GT 220 ). Ono uz aj astra je za +16 vo vybave cosmo 1.4 140k. A como nieje prvy stupen vybavy. Neviem preco megana niekto oznacuje za lacak, ked nim vobec nieje ak sa porovnaju vykony a vybava.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Renault Megane III
Odhlucnenie bolo mierne lepsie u Focusu. Volant bol v pravej kozi a tam naozaj nehrozilo osupanie volantu. V kufru som mal pasiky akoby zo sucheho zipsu a tie umoznovali upevnit v na tapacirovanych stenach tasky, a ine predmety, Megane to nema a je to doslova primitivna vec, ktora je velmi sikovna.nomadm píše:a co celkova kvalita zpracovani, je tam pocit zesis "polepsil", nebo je to srovnatelne?
U meganu zase ocenujem napr aj osvetlenie spodkov dveri (pri kempovani som to v noci znacne ocenil) Inak je vybava u Meganu lepsia, nez som mal vo Focuse, ale v case ked som kupoval Megane, tak podobnu vybavu mal uz aj Focus.
Celkove spracovanie je rovnake, ale v niektorych veciach ako je napr. plato nad rezervou v kufri bolo vo Focuse lepsie, pevnejsie.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Re: Renault Megane III
No ja mením Megana Grandtour II(1,6 16V) hlavne kvôli problémom s presuvníkom a prechádzam na diesel s automatom Megan Grandtour III tak uvidíme ten rozdiel.Mal by som ho mať v 23 týždni. Keď mám pravdu povedať aj sa už teším bude vo výbave Privileg takže som zvedavý.
2 x R11 do roku 2006
8/2006 - 6/2013 R Megane 2 Grandtour 1,6 16V
6/2013 - ???? R Megane 3 Grandtour 1,5 dci EDC
8/2006 - 6/2013 R Megane 2 Grandtour 1,6 16V
6/2013 - ???? R Megane 3 Grandtour 1,5 dci EDC
Ranaul Megane Grandtour III
Zdravím všechny uživatele.Rád bych se zde podělil o zkušenosti a případně načerpal rady, jak "na ně". Na koho? No bohu žel na RENAULT ČR. Tohle auto není náš první renault, ale je první se zárukou. Tak jsem si bláhově myslel, že mám na 3 roky po starostech. JAK BLÁHOVÉ!!!!
Koupil jsem si rok starého rendla v RPZ s plnou zárukou. Na lak mám záruku do ledna 2014 a už od března 2013 se táhne problém s loupajícím se lakem. Nejdříve se odloupl kousek laku na kapotě, nahoře pod oknem když jsem ji sprchoval wapkou. Žádná stopa po kamínku, vzniklá mapka s nepravidelnými okraji. Reklamace zamítnuta, prý je to od biologického znečištění. Odloupl se jen svrchní lak, šedivý základ drží. Letos se na druhé straně kapoty a na "C" sloupku začal lak loupat dál. Tentokrát jsou to kolečka s pravidelným okrajem o průměru cca 5-7mm. Lak praskne, zkrabatí se a odpadne.Reklamace předběžně zamítnuta ze stejného důvodu jako prve. V současné době píše technik RPZ písemné vyjádření.
Já si myslím, že jde o chybu při lakování, zřejmě mastnota mezi základem a vlastním lakem.Proto se budu snažit domoci opravy laku a kontroly laku na celém autě.
Máte s tím někdo zkušenost??
Také jsem cvičně volal na zastoupení.Jestli se vůbec dá o zastupování značky mluvit. Callcentrum je najaté a slečna nebyla schopná vůbec říct kam mou stížnost a požadavek zaslat.
Dám sem pár fotek jak se loupe lak.
TAK FOTKY SE MĚ STÁLE NEDAŘÍ DOSTAT NA SERVER
RPZ všechny mé reklamace zamítlo, obrátil jsem se na soudního znalce která má opačný názor a podle něj jde o vady laku z výroby. Další dopis bude už od právníka s nadpisem"Pokus o smír" a s požadavkem opravy.
Po delší odmlce doplňuji. Dopis od právníka spolu s posudkem na zastoupení a prodejci zabral. Prodejce se najednou chtěl dohodnout. Chybu neuznal, ale "v rámci dobrých služeb a vztahů" lak na vlastní náklady opravil + vyplatil kompenzaci za právníka a znalecký posudek.
No a to by mohl být šťastný konec, ale není.
V září 2016 odešel z z ničeho nic vstřikovač. Na dálnici se rozsvítilo "závada motoru" auto jelo na 3 válce a chcíplo. V rámci asistenční služby pojišťovny nám auto odtáhli do.......RPZ. Závěr 13000,- za vstřik a novou baterku. No a celá záležitost se vstřikem se opakuje, 5/2017 závada vstřiku.Tentokrát bez baterky tak už jen za 11 litrů. Vstřik jsem nenechal vyměnit, pouze odhlásit z ŘJ a znovu nakonfigurovat. Prý to na nějakou dobu pomůže. Do nafty lejeme VIF a u ostatních aut nemám problém ani po 220000km. "MEGERA" má najeto jen 80 000 km a takhle se sype. Před rokem jsem nechal dělat brzdy, zadní se mění buben i s ložiskem. Tak to stálo také dost peněz...... Závěr z mé strany je, že tenhle rendl je dost drahé svezení.
Koupil jsem si rok starého rendla v RPZ s plnou zárukou. Na lak mám záruku do ledna 2014 a už od března 2013 se táhne problém s loupajícím se lakem. Nejdříve se odloupl kousek laku na kapotě, nahoře pod oknem když jsem ji sprchoval wapkou. Žádná stopa po kamínku, vzniklá mapka s nepravidelnými okraji. Reklamace zamítnuta, prý je to od biologického znečištění. Odloupl se jen svrchní lak, šedivý základ drží. Letos se na druhé straně kapoty a na "C" sloupku začal lak loupat dál. Tentokrát jsou to kolečka s pravidelným okrajem o průměru cca 5-7mm. Lak praskne, zkrabatí se a odpadne.Reklamace předběžně zamítnuta ze stejného důvodu jako prve. V současné době píše technik RPZ písemné vyjádření.
Já si myslím, že jde o chybu při lakování, zřejmě mastnota mezi základem a vlastním lakem.Proto se budu snažit domoci opravy laku a kontroly laku na celém autě.
Máte s tím někdo zkušenost??
Také jsem cvičně volal na zastoupení.Jestli se vůbec dá o zastupování značky mluvit. Callcentrum je najaté a slečna nebyla schopná vůbec říct kam mou stížnost a požadavek zaslat.
Dám sem pár fotek jak se loupe lak.
TAK FOTKY SE MĚ STÁLE NEDAŘÍ DOSTAT NA SERVER
RPZ všechny mé reklamace zamítlo, obrátil jsem se na soudního znalce která má opačný názor a podle něj jde o vady laku z výroby. Další dopis bude už od právníka s nadpisem"Pokus o smír" a s požadavkem opravy.
Po delší odmlce doplňuji. Dopis od právníka spolu s posudkem na zastoupení a prodejci zabral. Prodejce se najednou chtěl dohodnout. Chybu neuznal, ale "v rámci dobrých služeb a vztahů" lak na vlastní náklady opravil + vyplatil kompenzaci za právníka a znalecký posudek.
No a to by mohl být šťastný konec, ale není.
V září 2016 odešel z z ničeho nic vstřikovač. Na dálnici se rozsvítilo "závada motoru" auto jelo na 3 válce a chcíplo. V rámci asistenční služby pojišťovny nám auto odtáhli do.......RPZ. Závěr 13000,- za vstřik a novou baterku. No a celá záležitost se vstřikem se opakuje, 5/2017 závada vstřiku.Tentokrát bez baterky tak už jen za 11 litrů. Vstřik jsem nenechal vyměnit, pouze odhlásit z ŘJ a znovu nakonfigurovat. Prý to na nějakou dobu pomůže. Do nafty lejeme VIF a u ostatních aut nemám problém ani po 220000km. "MEGERA" má najeto jen 80 000 km a takhle se sype. Před rokem jsem nechal dělat brzdy, zadní se mění buben i s ložiskem. Tak to stálo také dost peněz...... Závěr z mé strany je, že tenhle rendl je dost drahé svezení.
Naposledy upravil(a) xaon dne pát kvě 05, 2017 22:26, celkem upraveno 2 x.
Megane III Grandtour 1,5dCi / 2011
Peugeot Partner 1,9D / 2003
Skutr Yuki 125 SWAN_retro 2008
Peugeot Partner 1,9D / 2003
Skutr Yuki 125 SWAN_retro 2008
-
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon úno 07, 2011 22:37
- Bydliště: Boskovice, Český Těšín
Megane 1,6 dCi
Vzhledem k tomu, že jsem nenašel samostatné téma Meganu III s novým motorem 1,6 dCi, zakládám novou. Ano, 1,6 dCi začíná být propírán u Grandscénicu, ale přecejen Megane III je lehčí, menší, tižší a tedy zkušenosti minimálně se spotřebou mohou být jiné.
Sám jsem poměrně čerstvým majitelem Meganu Grandtour 1,6 dCi Dynamique, béžová cendre.
Dostal jsem se k němu v podstatě náhodou. Jelikož Laguna začínala více a více zlobit a v osobním životě došlo k velké změně, začal jsem řešit náhradu. Asi pod vlivem citového rozpoložení jsem se rozhodl pro roční Octavii II 2,0 TDI 103 kW pro kterou jsem i nakonec jel, jenže na 85 km D1 Laguna se zadřeným starterem, kterému se nevrátil pastorek, skončila na odtahovce a bral jsem to tedy jako znamení... člověk by řekl, že vyhnout se Renaultu, ale já vyrazil právě do něj... V Auto BS Boskovice, který je nejblíže, jsem vysypal požadavky - kombi, Dynamique, bílá, 1,5 dCi, byla mi vypočítána cena, která naprosto předčila má očekávání... bohužel bude facelift a jsou jen skladové vozy. Nakonec se do mého limitu 390t Kč vlezla i 1,6 dCi Dynamique s metalízou... sice chybí el. sklopná zrcátka a handsfree karta, kterou jsem mohl mít za stejnou cenu s xenony s 1,5 dCi v Brně, ale po 9000 km jsem rád, že jsem dal přednost 1,6 dCi.
Tak tedy jaký je 1,6 dCi... zatím výborný. Na poměry nafty tichý, trochu výraznější turboefekt než je dnes běžné, ale když se motor nadechne, tak od cca 1700 ot. táhne neúnavně k 4000 ot. a nezná slitování. Pružnost mezi 60-110 je na tento objem motoru nečekaná. V energickém zrychlování je neúnavný až k cca 190 km/h,zatím max. 210 km/h. Spotřeba se pohybuje mezi 5,0-5,3l/100 km, průměr 5,22 l/100km. Když to vemu, že motor má 96 kW a 320 Nm, takže parametry dvoulitru, je ta spotřeba výborná. Profil tratí jsou převážně dálnice ve 4 lidech kolem 130-150 km/h (na panelech pro udržení vlevo rychleji, jinak cca 126), pak okresky kolem 100-120 km/h a město v podstatě do těch 10%.
Jinak klasický Megane se svými plusy i mínusy, např. místo ostřikovačů prostatické čůrky...
Věřím, že bude více majitelů, co zvolili tento motor a podělí se o zkušensti... a doufám, že ačkoliv jde o novinku, tak se mu průsery budou vyhýbat.
Sám jsem poměrně čerstvým majitelem Meganu Grandtour 1,6 dCi Dynamique, béžová cendre.
Dostal jsem se k němu v podstatě náhodou. Jelikož Laguna začínala více a více zlobit a v osobním životě došlo k velké změně, začal jsem řešit náhradu. Asi pod vlivem citového rozpoložení jsem se rozhodl pro roční Octavii II 2,0 TDI 103 kW pro kterou jsem i nakonec jel, jenže na 85 km D1 Laguna se zadřeným starterem, kterému se nevrátil pastorek, skončila na odtahovce a bral jsem to tedy jako znamení... člověk by řekl, že vyhnout se Renaultu, ale já vyrazil právě do něj... V Auto BS Boskovice, který je nejblíže, jsem vysypal požadavky - kombi, Dynamique, bílá, 1,5 dCi, byla mi vypočítána cena, která naprosto předčila má očekávání... bohužel bude facelift a jsou jen skladové vozy. Nakonec se do mého limitu 390t Kč vlezla i 1,6 dCi Dynamique s metalízou... sice chybí el. sklopná zrcátka a handsfree karta, kterou jsem mohl mít za stejnou cenu s xenony s 1,5 dCi v Brně, ale po 9000 km jsem rád, že jsem dal přednost 1,6 dCi.
Tak tedy jaký je 1,6 dCi... zatím výborný. Na poměry nafty tichý, trochu výraznější turboefekt než je dnes běžné, ale když se motor nadechne, tak od cca 1700 ot. táhne neúnavně k 4000 ot. a nezná slitování. Pružnost mezi 60-110 je na tento objem motoru nečekaná. V energickém zrychlování je neúnavný až k cca 190 km/h,zatím max. 210 km/h. Spotřeba se pohybuje mezi 5,0-5,3l/100 km, průměr 5,22 l/100km. Když to vemu, že motor má 96 kW a 320 Nm, takže parametry dvoulitru, je ta spotřeba výborná. Profil tratí jsou převážně dálnice ve 4 lidech kolem 130-150 km/h (na panelech pro udržení vlevo rychleji, jinak cca 126), pak okresky kolem 100-120 km/h a město v podstatě do těch 10%.
Jinak klasický Megane se svými plusy i mínusy, např. místo ostřikovačů prostatické čůrky...
Věřím, že bude více majitelů, co zvolili tento motor a podělí se o zkušensti... a doufám, že ačkoliv jde o novinku, tak se mu průsery budou vyhýbat.
Škoda Favorit 135 LX 7/2008 - 12/2010, 40t km
Renault Laguna II Grandtour 1,6 16V 79 kW LPG - 12/2010 - 8/2013, 63t km
Renault Megane III Grandtour 1,6 dCI Dynamique 9/2013 - ...
Renault Laguna II Grandtour 1,6 16V 79 kW LPG - 12/2010 - 8/2013, 63t km
Renault Megane III Grandtour 1,6 dCI Dynamique 9/2013 - ...
- duranduran
- Advanced member
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv bře 02, 2006 09:31
- Bydliště: Bohumín - práce, jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane III
Zdravím. Již delší dobu uvažuji o nějakém novějším vozidle. Uvažoval jsem o Renault Megane III 1.6i, R Fluence 1.6 anebo Ford Focus s motorem Ecoboost. Spíše bych preferoval Renault Megane III, jen mne straší ten problém s přesuvníkem. Můj nájezd je tak cca 7 tisíc km ročně, 70 % město, 20% okresky a 10% dálnice. Co byste poradili za koupi? Díky za odpovědi.
Naposledy upravil(a) dj.pepino dne ned bře 23, 2014 22:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování technických dotazů. : pokračuj v technické sekci dle typu vozidla. Zde bude příspěvek smazán.
Důvod: tato sekce neslouží k postování technických dotazů. : pokračuj v technické sekci dle typu vozidla. Zde bude příspěvek smazán.
Dne 15.7.2015 zaregistrováno Renault Fluence Limited 1.6 benzín, barva béžová cendré, při koupi najeto 29 km.
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
Renault Megane classic,1.6RT,1997, najeto přes 200 000 km 15.7.2015 prodáno
- Romanko999
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: úte pro 03, 2013 14:44
- Bydliště: Stred Slovenska :)
Re: Renault Megane III
Pozdravujem,
chcem sa opytat ma niekto skusenost so spanim v Megane Grandtour III? cez vikend planujem namiesto Stanu pouzit ako pristresok auto( predpoved ma prsat)..na fore som nic podobneho nenasiel a potreboval by som dake rady ako to urobit este pohodlnejsim:)
Dakujem Vam
chcem sa opytat ma niekto skusenost so spanim v Megane Grandtour III? cez vikend planujem namiesto Stanu pouzit ako pristresok auto( predpoved ma prsat)..na fore som nic podobneho nenasiel a potreboval by som dake rady ako to urobit este pohodlnejsim:)
Dakujem Vam
Re: Renault Megane III
Tak samozřejmě dá se, záleží jak jsi skladný
Re: Renault Megane III
Ahoj, mám několik dní Renault Megane III Grandtour Z 2011, 81kW, 1.6 benzín, a je to super autíčko, jenom to vylézání a nasedání bylo horší. Leč už to mám natrénované a jde to elegantně a pohodlně. Uvnitř je vše přehledné a dost místa. Vybírala jsme auto několik měsíců a výsledek stojí za to. E.
Re: Renault Megane III
zajímalo by me jak jsou na tom vase kola? myslim tim originalni lite kola.. mate je oloupane? zrezle? vypalene od brzd cili nazloutle? ja teda jo.. oloupane, zrezle mistama, zlute az to hezke není.. zvazuju ze bych stim zajel do autorizaku jestli je tohle normalni jev.. od tech brzd mi teda prijde ze to normalni urcite není.. podotykam ze odrene od patniku atd vůbec nejsou.. od kameni taky ne protože oloupane a zrezle to je spise kolem prostredku..
Re: Renault Megane III
ja som po 5r a cca 50tkm na nich nic take nenasiel
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Renault Megane III
Auto ma 2,5r a 30.000km a vsetko je OK.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: ned led 02, 2011 13:13
- Bydliště: Kravaře Opava/Hranice na Moravě
Re: Renault Megane III
Mame doma Megane 3 grandtour rok 2010 1.4 Tce 130ps vykon vozu je to trošku vlažnější jasně není to sporták ale "rodiný vůz" i tak výkon je dostačujicí na tento vůz stímto motorem,diky krátkým trasám je spotřeba okolo 8litru jezdí stím má drahá polovička takže by to šlo možná i niže,kufr celkem velký, na zadních sedačkach je meně mista palubka trošku blbě řešena omezuje prostor u spolujezdce a zjistěn pri vyměne žarovky u osvicení spz jsou světla vyrezla zatekala tam voda zkusim to vyreklamovat u prodejce Renaultu jestli mi daji nove.Jinak auto ma najeto ted okolo 80t km olej měněný každych 15t a zatím jednou vyměněn v převodovce olej při najezdu 60t km jinak vše v pořádku jen jsme jednou nechali olej vyměnit v autorizovanem servisu při vyměně po 15t km vypadal že ma najeto tak dvojnasobek od te doby si olej a filtry měnim sám a mám jistotu
R5 1.7Gte 1988
Megane 3 1.4Tce 2010
Vel Satis 3.5 v6 2004
Clio 2 1.5 Dci 2005
Clio Sport 172 2,0 16v 2000ex
R5 1.4i 1989ex
Megane couch 2,0 16v 1996ex
Safrane qudra 3,0 V6 1994ex
Laguna 2 2.2Dci 2002ex
Megane 3 1.4Tce 2010
Vel Satis 3.5 v6 2004
Clio 2 1.5 Dci 2005
Clio Sport 172 2,0 16v 2000ex
R5 1.4i 1989ex
Megane couch 2,0 16v 1996ex
Safrane qudra 3,0 V6 1994ex
Laguna 2 2.2Dci 2002ex
Re: Renault Megane III
zrezle osvetleni spz jsem mel taky.. vymenili mi to v ramci prodlouzene zaruky nevidel jsem jak to vypada uvnitr ale z venku bylo videt ze v tom svetle je hodne rzi. kazdopadne nejspis neresili problem proc a kudy tam zateka.
M3 Grandtour- 10/2012
M3 Grandtour- 10/2012
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Renault Megane III
Jsem byl nucen vyměnit vyhaslou skleněnku žárovku tamtéž. Rez tam nemám a ani nezatéká, jen u mého Megana II, HB, r.v.2009, 1,6/74 kw benzín, jsou tam poměrně slabounká těsnění a plastové sklíčko se debilně "zaklapává". Tedy stačí maličko shrnout těsnění a problém je na světě.wali.el píše:zrezle osvetleni spz jsem mel taky.. vymenili mi to v ramci prodlouzene zaruky nevidel jsem jak to vypada uvnitr ale z venku bylo videt ze v tom svetle je hodne rzi. kazdopadne nejspis neresili problem proc a kudy tam zateka.
M3 Grandtour- 10/2012
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
Re:
Ahoj,Lio píše:prosim napiste reakcie na kvalitu prevedenia Megane III a pocet zavad.
uz jsem to tu nekde psal, tak jen stručně.
Jízdní vlastnosti dobrý, ale mírně odskakuje na nerovnostech na okreskach. Nic zásadního, dá se zvyknout. Při srovnání s kloktávkou ale silně zaostává. Ale na normální ježdění v pohodě.
Moje poruchy:
Párkrát rachotil představník, tak jsem při rozvodech preventivně vyměnil.
Vlivem nesprávného nastavení ruční brzdy (servis to dojebal) přibržďovaly zadní brzdy(nebylo to poznat až pak najednou začaly drhnout plechy a kotouče šly do háje).
Po zimně to chce rozhejbat zadní brzdy, dost tuhnou po zimních posypech.
Praskly mi obě prachové manžety na předních tlumičích a vydřel se tlumič. Opět v servisu zanedbali při prohlídce. Kdyby manžety vyměnili, tak se to nestalo.
Praskla spona na prachovce kryjící homokinet. kloub. Přestože v servisu vyčistili a promazali, tak časem odešel a v cca 90000km jsem měnil.
Teď ve 110000 jsem měnil v levém kole ložisko a na pravé straně tyčku stabilizátoru.
Takže něco bylo zanedbanou kontrolou a něco opetřebním-jezdím pouze rozbité okresky. Předtím jsem měl fabiána a tam žádné poruchy nebyly. Nikdy! Prodal jsem ho když najel 100000 a dodnes litujuže jsem ji nenechal jako druhé auto. No tenkrát jsem řešil peníze na nové, tak šla fabka do světa.
Jinak spolehlivé a praktické auto. Nikdy mě nezklamalo.
Hlučnost asi normální, ale je poznat že jsou horší těsnění ve dveřích než třeba VW group. Jinak při dálnici motor dost hlučí od 130-140, ale pak se zase ztiší(nebo ho možná přehluší jiný hluk, ale při 150 mi to přijde příjemnější zvuk.
Co mě prudí:
-ostřikovače-bože nafackujte tomu konstrukérovi
-rádio zvukově a horší příjem
-drolí se kůže na volantu-asi mam agresivní pot
-kolem řadičky praská prachovka z nepravé kůže
-nedobrá geometrie předního skla pro stěrač-je problém se stíráním okna na straně řidiče- zůstávají šmouhy(používám aerotwiny a stejně je to naprd)
-sedačku u řidiče mám celkem rozsezenou(vážim ale 130kg)
-sedačky nejsou moc pohodlné, ale není to zase úplně krizovka
-skla se lehce poškrábou jakoby byla měkčí. U předchozího auta byly bez škrábanečku a zde je vidět drobné škrábance.
-teď nedávno se mi oloupalo tlačítko na radiu-co to jako má bejt?
-zavírání dveří má zvuk starších rachotin-taky si mohli dát více záležet
-výstupy ventilace nemají dostatečný rozsah nastavení-systém ve fabce mi vyhovoval lépe
-chtělo by to noční mód digitálního rychloměru(při min. kontrastu to i tak dost svítí
-modrá kontrola dálkových světel je dost výrazná(až bude čas tak zkusim nějakou folii
-motor 1,6 16V je jen tak tak-chce to silnější
-psali že je přihrádka v palubce chlazená, ale já v ní chlad necítím
Co se mi líbí:
-cena
-jsem spokojen se systémem ovladače rádia pod volantem
-líbí se mi palubka a budíky i digitální
-líbí se mi jak auto vypadá
-prostor v autě je oproti ostatním osobákům podstatně lepší-mnoho automobilek obemkne řidiče jako v kokpitu-zde je prostor
-velký rozvor
-slušné jízdní vlastnosti
-dvouzonová klima
-příjemné materiály v autě
-slušná spotřeba
-vejde se velká pet lahev do příhrádky předních dveří
-levné náhradní díly a levné servisní hodiny
Na závěr moje doporučení:
kupujte raději Scenika-když mi ho půjčuje servisák jako náhradní, tak si připadam jak v jiném světě= pohodlíčko a pocit velkého příjemného prostoru a to vystupování nádhera a ten výhled a spousta vychytávek(stolečky, roletky, držáčky...). S mejma bolavějšíma zádama asi brzo vyměním MIII za Scenika, nebo S-Maxíka. MIII grand je pro mladou rodinu naprosto ideální, ale pro starší jsou ty sedačky přeci jen nízko.
Naposledy upravil(a) Vlasta123 dne čtv lis 26, 2015 21:18, celkem upraveno 4 x.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
To je celkem normální, ale u toho světla co mi tam dali to vypadá že problém není. Asi nějaké špatné serie.viktorlorenc píše:Jsem byl nucen vyměnit vyhaslou skleněnku žárovku tamtéž. Rez tam nemám a ani nezatéká, jen u mého Megana II, HB, r.v.2009, 1,6/74 kw benzín, jsou tam poměrně slabounká těsnění a plastové sklíčko se debilně "zaklapává". Tedy stačí maličko shrnout těsnění a problém je na světě.wali.el píše:zrezle osvetleni spz jsem mel taky.. vymenili mi to v ramci prodlouzene zaruky nevidel jsem jak to vypada uvnitr ale z venku bylo videt ze v tom svetle je hodne rzi. kazdopadne nejspis neresili problem proc a kudy tam zateka.
M3 Grandtour- 10/2012
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Megane III Advantage - r.v. 2011 - brzdový pedál
Jencek píše:Zdravím jsem dva měsíce majitelem Megane III - s autem jsem nadmíru spokojen, až na pár věcí, na něž by mě zajímal názor ostatních majitelů.¨
1) Čelní sklo - Asi kombinací škrabky a stěračů mi vytvořili celkem početnou sadu vlasových škrábanců. Což zvlášť při jezdění večer působí docela rušivě.
Mají měkký skla. U Fabie jsem žádný škrábance neměl
2) Rádio - U některých skladeb s hlubšími basy chrastí.
Repráky jsou naprd- je tu někde návod na výměnu repráků-někde ušetřit museli.
3) Pedál brzdy - Nevím jestli je to vada, nebo je to normální, ale při rychlém sešlápnutím se ozve odfouknutí, jakoby pístu nebo něčeho podobného ... Při vypnutém rádiu je to docela rušivé.
Měl jsem taky, ale časem si to sedlo.
-----------------------------------------------------------
Po nájezdu 3 tis kilometrů se objevila vada ( Povrzávání čehosi pod palubní deskou) ... Ve středu jde do servisu, tak uvidíme.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
Nic takového nepozoruji. Mám 16" disky.Asi špatná serie. Nečekej že ti v servisu něco daj. Po prodeji je jim zákazník u pr....wali.el píše:zajímalo by me jak jsou na tom vase kola? myslim tim originalni lite kola.. mate je oloupane? zrezle? vypalene od brzd cili nazloutle? ja teda jo.. oloupane, zrezle mistama, zlute az to hezke není.. zvazuju ze bych stim zajel do autorizaku jestli je tohle normalni jev.. od tech brzd mi teda prijde ze to normalni urcite není.. podotykam ze odrene od patniku atd vůbec nejsou.. od kameni taky ne protože oloupane a zrezle to je spise kolem prostredku..
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů