Kvůli tomu vylézání budu měnit z MIII na Scenika a ty časem taky. Mam dokonce podezření že sem si v MIII pochroumal záda v kostrči.evelynka píše:Ahoj, mám několik dní Renault Megane III Grandtour Z 2011, 81kW, 1.6 benzín, a je to super autíčko, jenom to vylézání a nasedání bylo horší. Leč už to mám natrénované a jde to elegantně a pohodlně. Uvnitř je vše přehledné a dost místa. Vybírala jsme auto několik měsíců a výsledek stojí za to. E.
Renault Megane III
Moderátor: Moderators General
Re: Renault Megane III
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
A proto je tam vejškově stavitelná sedačka. Ale prostě je to nízké auto s nízko sedačkama.faldicek píše:Ale uvnitř problém nemám, tam je místa vcelku dost, jen to nastupování mi dělá problémy, buď si omlátím hlavu, nebo alespoň strhnu z hlavy čepici
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
To se spraví po výměně rozvodů. Snad...neosk píše:hm mne poslednou dobou len nejak huci motor ked pridavam, neviem co s tym je a v servise sa to neprejavilo, na diag bolo vsetko O.K.. Je jedno v akej rychlosti, prejavuje sa to vzdy a uz mi to vcelku lezie na nervy
mam 1.5dCi Grandtour
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
asi už jsi majitelem, ale přesto: 10let vydrží každé auto když dostane správný servis. Jen pokud máš nějaké pohybové omezení, tak se ti bude blbě vystupovat. Nechtěl bys raději přeobjednat na Scenika? Mam možnost srovnání a je to podstatně pohodlnější a příjemnější než MIII. Jestli jsi neplatil zálohu tak to ještě změň.wali.el píše:Dobrý den, za nedlouho se stanu majtelem nového Renaultu Megane Grandtour 1,5dCi 81kw FAP EDC Dynamique. Auto mi mají dodat za necelý měsíc a tak se ptám, na co se mám připravit, co zkontrolovat, na co si dát pozor, jak řadí převodovka, zda škube, zda jde cítit jak řadí atd.. Mé předchozí auto bylo VW passat 2.0 TDI 103kw s DSG převodovkou. S pohodlím a jízdními vlastnostmi sem byl nadmíru spokojen. Nevím co od nového auta očekávat, je mi jasné, že to je trošku jina třída než passat, proto jsem se snažil si vybavu napráskat tak, aby se blížila mému předchozímu autu (navigace, couvací kamera, senzory,kůže atd..) Nicméně mám obavy abych tím autem nebyl příliš zklamaný. Ročně najezdím hodně km, takže mě zajímá i pohodlí na cestách. Budu tam mít 16" elektrony. Je mi taky jasné, že motor bude trošku lenivý oproti 103kw na který jsem zvyklý. Než mě ukamenujete, že nejde srovnávat passat a renault, tak předem říkám, že jsem si toto auto vybral spíše z finančního hlediska (ZTP/P). 1 200 000 na nového passata v potřebné výbavě jaksik nemám Auto mi musí vydržet 10let tak se toho trošku bojím. Předem děkuji za Vaše tipy, rady a postřehy.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Re:
Chudinka megánek, furt zavřenej v garáži.rom007 píše:Tak zachvili budu mit Megane tri roky, najeto 25 tisic. Lestos jsem nechal namontovat LPG.rom007 píše:Tak mam Megane prave rok, najeto 10 tisic. Taky chybely nejaky plastovy matice uchyceni podbehu zadnich kol, chybi dal, neresil jsem to. Taky potvrzuji povrchovou rez na prednich poloosach - sundat letni disky stalo trochu "domlouvani". Jinak vsechno funguje jak ma, zcela bez vyhrad.
A jeste nekdo kritizoval zakladni radio, hraje naprosto bez problemu.
Od te doby co jsem disky kol natrel vazelinou uz neni problem kola pri prezouvani dostat z poloosy.
S autem zadnej problem, kdybych kupoval novy auto dneska zase vyberu Megane.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
už nevěděl roupama co dělatMiro_ba píše:3r a 25tkm, mozes mi povedat, naco cpes do toho auta LPG ? ved nic nenajazdis, nema vyznam si robit problemy
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
Když jsem měl na služebce Fokuse, tak jsem zásadní rozdíl nepoznal. Ale to byl starší typ. Novej Fokus je podle mě hloupej pokus udělat z něj auto pro mladý. Nevim proč, ale zdá se mi novej Fokus malej a nějak se mi přestal líbit.nomadm píše:A s čím se ti líp jezdí s Meganem, nebo Focusem? A co pocity z auta, lepší FOFO nebo Megane? Mám totiž v rodině taky fofo II, tak se zajímámmudr.hematolog píše:Presne ako pises....vnutri je miesta dost, ale nastupovanie moze byt problem. Napriklad z Megana sa mi aj horsie vystupuje, lebo je sedacka nizsie, nez u Focusa, samozrejme mozem si to nastavit vyssie, ale to by som si zase otrepal hlavu
MIII už se mi líbí 6 let a pořád mi z venku přijde moderní a částečně i zevnitř, ale vnitřek už je v porovnání s novými auty trochu zastaralý.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
Souhlas, MIII je motokára na okresky dobře stavěná. Pěkně jede zatáčkama(to je asi tím rozvorem a celkově nízkým těžiště)Miro_ba píše:mudr.hematolog : jazdil som skusobne FFIII 1.6 150k. Boli tam 16 , ale trosku balonky a tiez musim povedat, ze megan mi prisiel trochu lepsi. Menej naklanania, istejsia stopa. Vo FFIII pri skoro losom teste som sa citil ako na rozburenom mori. U megana ako v motokare. Treba to brat s rezervou, ale rozdiel bol velky. Asi to bolo skrze konfort, ktory bol u FFIII vyrazne lepsi. Ticho, ticho, ticho.
rozhodovat sa dnes medzi Meganom 1.2tce za nieco cez 16t a FFIII 1.6 150k v akciovej super vybave za nieco cez 19t 4r zaruka, vitaz by bol jasny ( kedze sa neda vyskusat GT 220 ). Ono uz aj astra je za +16 vo vybave cosmo 1.4 140k. A como nieje prvy stupen vybavy. Neviem preco megana niekto oznacuje za lacak, ked nim vobec nieje ak sa porovnaju vykony a vybava.
Už by to ale chtělo zmodernizovat vnitřek a trošku přidat ledky a jiný moderní pi...ovinky. Jinak já sem s nim spokojenej.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Re: Renault Megane III
Zdravím všechny příznivce Renaultů. Je to dva měsíce co nám ho pohřbil řidič s náklaďákem který nám nedal přednost. Jsem rád, že těch 5 hvězd opravdu funguje. Asi kolem ještě létali andělíčci strážníčci. Já měl zlomený palec na ruce a manželka (spolujezdec) naštěstí naraženiny a pohmožděniny od pásu na hrudníku a břiše. Takové krvavé modřiny 20 cm dlouhé jsem ještě neviděl. Je fakt velký rozdíl když se držíte volantu a když visíte jen na pásech. Děkujeme našemu Megánkovi že nás zachránil. Pojišťovna vyplatila totálku a zbytek odjel někam do Polska kde ho zase postaví na nohy. Dost jsme se rozmýšleli jestli do opravy nejít sami, ale nakonec zvítězil zdravý rozum a poslali jsme ho do světa. Jelikož nový MIV nás ničím neoslovil opustili jsme renaulťáckou komunitu. Tedy částečně, protože jsme v novém Nissanu QQ obdrželi motor od Renaultu. Musím uznale pochválit že motor ač 1,2 je silnější než byl 1,6 81kW v Meganu.
Celkově je ten Nissan o dost jinde k lepšímu ve všem. Hlavně to ticho a pohodlný sedačky a to nasedání a vysedání ve vyšším autě je super. Tak snad bude spokojenost stejná/lepší jako u Meganu. Lidi jezděte opatrně a rozumnou rychlostí, každej km rychlosti kterej ubrzdíte je důležitej. Ještě poznámku. Bazary se totálně zbláznili. 3 roky starý auta stojí stejně jako nový. Tak jim nenaleťte. Jsou to zloději.
Celkově je ten Nissan o dost jinde k lepšímu ve všem. Hlavně to ticho a pohodlný sedačky a to nasedání a vysedání ve vyšším autě je super. Tak snad bude spokojenost stejná/lepší jako u Meganu. Lidi jezděte opatrně a rozumnou rychlostí, každej km rychlosti kterej ubrzdíte je důležitej. Ještě poznámku. Bazary se totálně zbláznili. 3 roky starý auta stojí stejně jako nový. Tak jim nenaleťte. Jsou to zloději.
edit:15.7.2013
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
Megane III Grandtour; 1,6 81KW
najeto 110 000km- zatím min. bylo 6.3l/100, když jedu pro radost, tak kolem 7,3, ale při cca 130-150 km/h na dálnici kolem 8l/100(měřeno z Plzně do Prahy a zpět)
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř pro 28, 2016 14:04
Re: Renault Megane III
Rád bych se zeptal jak je to s výměnou žhavícíh svíček, dám to sám nebo je lepší dát auto do servisu? Nějaký návod jak na to jsem našel na http://kralmotoru.cz/media/vymena-zhavi ... -jak-na-to , že nejdřív se má odkrýt motor, poté odpojit napájecí kabely z svíček, odšroubovat svíčky a dát na jejich místo nové, opět napájecí kabely připojit a nastartovat. Opravdu je to takto prosté? A na co bych si měl dát pozor?
Re: Renault Megane III
Ano je, pozor na dotahování ať to nestrhneš a otvorem po svíčkách nepadne nic do válce.
Megane II 1.6 16V r.v.2009
-
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: stř črc 28, 2010 15:38
Re: Renault Megane III
Už jsem to několikrát dělal. Doporučuji dlouhé nástavce na Gola klíče a osvědčilo se mi do ořechu dát kousek měkké gumové hadičky, lépe se po demontáži svíčka vytáhne. Následně doporučuji si předem připravit vysavač s trubkou a ještě před vyndáním svíčky prohlubeň vycůcnout. V neposlední řadě je veledobré při zpětné montáži zapalovací cívku /v mém případě BERU/ tence máznout speciální silikonovou vazelínou /v mém případě od LiquiMoly). Příště se krásně vytáhne a vazelína celkem dobře brání průniku vlhkosti a prachu. To ovšem během výroby ve Španělsku neudělali a tak první svíčky Champion /psal jsem zde jinde/ byly orezlé až hanba.
Jo výkovky 60. let, to byla auta!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Megane III
Tohle je diskuze o zkušenostech s vozem jako takovým, opravy řešte v určené technické sekci.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Renault Megane III a Megane Generation
Všechny zdravím. Uvažuji o koupi ojetiny Megane III, nebo Megane Generation (1.6, 74Kw). Pokud by pro mě měl někdo jakékoliv rady,zkušenosti a doporučení,prosím napište.Takové ty základní rozdíly mezi těmito Mégany jsem si už zjistil (analogové budíky,startování klíčkem,jinak svařovaná karoserie). Chtěl jsem se,ale zeptat jak jsou dostupné náhradní díly pro verzi Megane Generation ? Je dostupná i druhovýroba ?
Re: Renault Megane III
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Megane III
Je to tedy v tom odkazu, ale generation bych moc nechtel. Brat jen opravdu za dobrou cenu s tim, ze opravdu vis, co kupujes.
Megane III GT220
Re: Renault Megane III
Dobrý den,chci si koupit Renault Megane III ,r.v.2010 2.0 Dci automat,najeto 220000 km,z DE,125000 kč,jaký na to máte názor.Kámoš se mi vysmál,že jsem blázen.Mně se líbí a jede pěkně.Děkuji.
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010
Re: Renault Megane III
Pokud je auto v poradku, tak proc ne.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Renault Megane III
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010
Re: Renault Megane III
To je nějaká neoriginální domontáž. Není součástí sériové výbavy.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Megane III
Tak už asi vím.Zřejmě to bude dodělaný výhřev sedaček.
Renault Mégane Grandtour III 2.0 Dci automat 2010
- Kolohnát
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned kvě 20, 2018 21:11
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Renault Megane III
Všechny zdravím,
podělím se o mojí zkušenost s MIII, vlastníme GrandTour z roku 2010 1.6 74kw, v ZELENO-ZLATÉ olivové metalíze, výbava základní (tempomat, asr, manualní klima, přední okna v el.,vzadu švihadla...), auto jede podobně jako moje ex Octavie 1,6 z roku 2000, je i podobně zpřevodovaný - na dálnici při 130km/h cca 3800ot, což je znát na hlučnosti motoru, spotřeba je mimo město kolem 6,5 litru, na dálnici 8, což nás netrápí (LPG).
Auto se příjemně řídí, parádní je servo, které jde při parkování lehounce, ale za jízdy jde akorátně lehce přituhle, jízda je jistější.
Auto pěkně sedí na silnici, pocitově mi připomíná BMW E36 compact, které bylo ideálně vyvážené 50/50. Výhled dozadu je bídný, ale kompenzujou to obstojně velká zrcátka, docela nám schází parkovací senzory.
Interier se i po osmi letech tváří dobře, nic nevrže neskřípe, krom neoriginální loketní opěrky, kterou asi brzo vykopnu a seženu nějakou pevnější.
Z venku je kromě hlučnějšího motoru v otáčkách za jízdy slyšet ještě plastové podrncávání, odhalil jsem, že to dělají uvolněné záslepky snímačů pod vnějšíma klikama, jsou uvolněné a za jízdy se klepou, asi je vyndám a nacpu pod ně nějaké gumové těsnění nebo trochu silikonu.
U dveří spolujezdce je v háji omezovač dveří, cvaká jak u škody 120, pravděpodobně jsou tam šprajclý válečky, zkusim to promazat vazelínou. V autě je namontovaný LPG o roku 2014, funguje dobře, člověk ani nepozná když se auto přepne z benzínu na LPG. jediné co auto dělá poslední dobou - když natočim studenej motor tak má nízké otáčky, trošku kolísají, po přepnutí na plyn se zvednou na cca 800 a ustálí. To ještě budu muset vypátrat kde je problém...
Toť moje zkušenost s Meganem GTIII 1.6
tohle auto jsme vybrali protože se nám líbilo mnohem víc než octávie, ke všemu kromě BMW nemám rád německý auta
podělím se o mojí zkušenost s MIII, vlastníme GrandTour z roku 2010 1.6 74kw, v ZELENO-ZLATÉ olivové metalíze, výbava základní (tempomat, asr, manualní klima, přední okna v el.,vzadu švihadla...), auto jede podobně jako moje ex Octavie 1,6 z roku 2000, je i podobně zpřevodovaný - na dálnici při 130km/h cca 3800ot, což je znát na hlučnosti motoru, spotřeba je mimo město kolem 6,5 litru, na dálnici 8, což nás netrápí (LPG).
Auto se příjemně řídí, parádní je servo, které jde při parkování lehounce, ale za jízdy jde akorátně lehce přituhle, jízda je jistější.
Auto pěkně sedí na silnici, pocitově mi připomíná BMW E36 compact, které bylo ideálně vyvážené 50/50. Výhled dozadu je bídný, ale kompenzujou to obstojně velká zrcátka, docela nám schází parkovací senzory.
Interier se i po osmi letech tváří dobře, nic nevrže neskřípe, krom neoriginální loketní opěrky, kterou asi brzo vykopnu a seženu nějakou pevnější.
Z venku je kromě hlučnějšího motoru v otáčkách za jízdy slyšet ještě plastové podrncávání, odhalil jsem, že to dělají uvolněné záslepky snímačů pod vnějšíma klikama, jsou uvolněné a za jízdy se klepou, asi je vyndám a nacpu pod ně nějaké gumové těsnění nebo trochu silikonu.
U dveří spolujezdce je v háji omezovač dveří, cvaká jak u škody 120, pravděpodobně jsou tam šprajclý válečky, zkusim to promazat vazelínou. V autě je namontovaný LPG o roku 2014, funguje dobře, člověk ani nepozná když se auto přepne z benzínu na LPG. jediné co auto dělá poslední dobou - když natočim studenej motor tak má nízké otáčky, trošku kolísají, po přepnutí na plyn se zvednou na cca 800 a ustálí. To ještě budu muset vypátrat kde je problém...
Toť moje zkušenost s Meganem GTIII 1.6
tohle auto jsme vybrali protože se nám líbilo mnohem víc než octávie, ke všemu kromě BMW nemám rád německý auta
Renault Mégane III Grandtour 1.6 16V 2010 - aktualní civilní
Peugeot 406 II saloon 1.8 16V 1999 - aktualní dělňas
Škoda Octavia Combi 1.6 8V 2000 - ex
Opel Astra F hatchback 1.6 8V 1996 - ex
Renault Megane I 1.6e 8V 1997 - ex
Škoda Felicia 1.6 8V 1995 - ex
Renault 19 1.4 8V 1994 - ex
BMW E36 coupe 1.8 16V 1995 - ex
BMW E36 compact 1.6 8V 1997 - ex
BMW E30 saloon 1.8 8V 1987 - ex
Ford Escort tudoor 1.4 8V 1996 - ex
BMW E30 coupe 1.8 8V 1990 - ex
Škoda Favorit 1.3 8V 1994 - ex
Ford Escort tudoor 1.6D 1989 - ex
Peugeot 406 II saloon 1.8 16V 1999 - aktualní dělňas
Škoda Octavia Combi 1.6 8V 2000 - ex
Opel Astra F hatchback 1.6 8V 1996 - ex
Renault Megane I 1.6e 8V 1997 - ex
Škoda Felicia 1.6 8V 1995 - ex
Renault 19 1.4 8V 1994 - ex
BMW E36 coupe 1.8 16V 1995 - ex
BMW E36 compact 1.6 8V 1997 - ex
BMW E30 saloon 1.8 8V 1987 - ex
Ford Escort tudoor 1.4 8V 1996 - ex
BMW E30 coupe 1.8 8V 1990 - ex
Škoda Favorit 1.3 8V 1994 - ex
Ford Escort tudoor 1.6D 1989 - ex
Re: Renault Megane III
Ahoj, tak jsem začal jezdit s Megane III 1.6 dCi 2012 a mám možná takový nezvyklý dotaz...nelze nějak nastavit, aby při bezkontaktním zamykání (když se s klíčem vzdálím od vozu) i sama zátáhla okna??? Asi tak stejně jako když 2x zmáčknu tlačítko na kartě?
Už se mi stalo, že jsem se vrátil k autu a samozřejmě otevřená okna
Díky
Už se mi stalo, že jsem se vrátil k autu a samozřejmě otevřená okna
Díky
Re: Renault Megane III
myslim si ze sa neda. Zamerne, Lebo ked chces nehat odchylene okna a zamknut. ABy ostali otvorene, ked potrebujes.
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv dub 01, 2021 22:08
Renault Megane III olej v nádobě na chladící kapalinu
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co dělat a jestli je to závazné když jsem dnes objevil olej ve vodě. Byl jsem 2dny zpátky na rozvodech a tak jak se má tak jsem po pár kilometrech šel dolit chladící kapalinu a nestačil jsem se divit. Po rozvodech to má i jiný zvuk ale asi to stim nic společného nemá a ještě mám ucpané dpf a to se bude dělat příští týden, jinak pod autem olej není a v motoru z kontroluji ještě ráno jestli tam neobjevim známky vody. Děkuji za případné rady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů