Renault Fuego
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- Lanex
- Člen RCČR
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv led 01, 2004 14:01
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Renault Fuego
Toto krásné kupé mi učarovalo ještě v době kdy jsem neměl ani řidičák. A tak později po menších zkušenostech s Renaultm 6TL, a našetření peněz jsem si toto príma vozítko koupil. Bylo to Fuego 1.4 TL. Během té doby se sem tam něco porouchalo. Vždy to bylo něco, na co už předtím někdo sahal. To co bylo originál, vydrželo po celou dobu co jsem ho měl. Ale díky jednoduchosti nebylo problém to auto opravit. Nikdy mě nenechalo někde na cestě, vždy i s poruchou dojelo až do garáže, kde jsem poruchu opravil. Mám na něj jen dobré vzpomínky a zážitky. Největší potíže u tohoto modelu je asi s korozí, motory bývají spolehlivé. Doufám že nezmizí úplně ze světa
Od roku 2000 do roku 2007 jsem provozoval web o Renaultu Fuego. Můžete jej navštívit na adrese: https://ilnx.cz/fuego/
To byl můj Renaultík, moc se mi po něm stýská...
Od roku 2000 do roku 2007 jsem provozoval web o Renaultu Fuego. Můžete jej navštívit na adrese: https://ilnx.cz/fuego/
To byl můj Renaultík, moc se mi po něm stýská...
Naposledy upravil(a) Lanex dne pát črc 16, 2021 12:09, celkem upraveno 7 x.
-
- Starting member
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte úno 17, 2004 10:49
- Bydliště: Strančice
- Kontaktovat uživatele:
Renault Fuego Turbo
jezdil jsem velmi kratce jedno Fuego ve Vidni asi mecis po tom co jsem ziskal ridicak a bylo to fenomenalni svezeni.
mam dojem ze to bylo turbo, ale ja v ty dobe nic jinyho jeste nejel a tak mi to pripadalo jako raketa oproti favoritu autoskoly i kdyby to turbo nebylo.
Byla to zlata metaliza a druhy majitel po starsi pani, takze auto jako novy a s original zlutejma svetlama. Do mlhy ktera byla v okoli Vidne prvniho ledna 1995 jako delany...
Proste super auticko. Jeste dlouho po tom co jsem mel uz jiny auta touzim byt majitelem tohoto vyjimecneho vozu, ale problem je ze to co tu jezdi jsou vetsinou liny mrchy poskladany z nekolika aut a nedrzej linii tak jako treba to na obrazku kolegy....
No uvidime neni vsem dnum konec.
Prodal jsem svoje Volvo a ted jezdime R5 coz jezdi taky velmi pekne a doufam ze mu to jeste dlouho vydrzi.
mam dojem ze to bylo turbo, ale ja v ty dobe nic jinyho jeste nejel a tak mi to pripadalo jako raketa oproti favoritu autoskoly i kdyby to turbo nebylo.
Byla to zlata metaliza a druhy majitel po starsi pani, takze auto jako novy a s original zlutejma svetlama. Do mlhy ktera byla v okoli Vidne prvniho ledna 1995 jako delany...
Proste super auticko. Jeste dlouho po tom co jsem mel uz jiny auta touzim byt majitelem tohoto vyjimecneho vozu, ale problem je ze to co tu jezdi jsou vetsinou liny mrchy poskladany z nekolika aut a nedrzej linii tak jako treba to na obrazku kolegy....
No uvidime neni vsem dnum konec.
Prodal jsem svoje Volvo a ted jezdime R5 coz jezdi taky velmi pekne a doufam ze mu to jeste dlouho vydrzi.
- futurak
- Starting member
- Příspěvky: 61
- Registrován: pon bře 01, 2004 16:16
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Fuego V6
jeste kdyz sem mel R25 jezdil sem do Tuklat, kde David vytvarel z Fuega nejakej prapodivnej kus z V6 motorem z R25. Rikal jsem si, ze to je dobrej hybryd. Nakonec jsem ho asi rok na to koupil. Je to Targa a velky motory me vzdy brali. Uz ho mam temer 5 let a kdyby to David nedelal jen na rychlo, ale poradne tak jsem s tim nemel temer zadne problemy. Motor jede bez poruchy a tech par starteru a alternatoru co sem tam daval me nijak neprekvapuje, protoze to je u Renaultu klasika. Ted uz sem propad Fuegu natolik ze to u me vypada jak u nejakeho profi sberatele. Mam jeste Fuego 2.1TD a potom Fuego 2.0Targa. Ten dvoulitr bohuzel uz taky neni puvodni, protoze je to vlastne prekopane 1.6Turbo, ale po tom co motor turbo vypovedel sluzbu dal tam puvodni majitel 2.0. Uz asi nebudu mit jiny auto, protoze mam tolik nahradnich dilu, ze to ani vsechno neuziju a po zkusenosti s novou Felicii, na kterou sem byl okolim ukecanej ani jiny auto nechci. Jen ta koroze kdyby nebyla. S Fuegem se nesmi jezdit v zime. To je jeho smrt. Proto sem si na zimu koupil Skodu 120
tady ta V6ka
tady ta V6ka
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Mám kamaráda co měl Fuego 1,6i Turbo mírně upravený z 130 na 180 kobylek hotovej ďábel na čtyř kolesách. Člověk by jsi rěk že tak přěšpičkovaný stroj se musel kazit jako fabie no šlapal jako švýcarské hodinky a voloviny typu žárovka, protlaková trubka, páčka, odcházeli jednou za uherský rok Veliká škoda že ho předal mlíčňakovi co ho po dvou dnech převrátil na strechu Teď má fabii jednou týdně je v servisu a proklíná automobilku Škoda, prý škoda peněz kdybych to vědel koupil bych raději novou Ladu nebo Dacii.
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Dnes tu máme další díl renaultího seriálu jedno ohnivé Fuego jakoby se nechumelilo (po kliknutí se zvětší v novém okně):
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
C-čkovej jen jeden - nejobyčejnější a nejslabší 847/C1J ve verzi TL. Jinak motory typu A (841/A2M a 843/A6M (1647), 807/A5L /1565T) a A7L (1565Ti)) a J (829/J6R (1995), J7T (2165i) a 852/J8S (2068TD)). A někteří i pak svépomocí motor Z7V (2664i) nebo J7R-752 (1995Ti)Mario Horák píše:Fuego je jedno z nakrajších áut aké Renault vyrobil. Bohužiaľ ho nepoznám bližšie. Ake je tam usporiadanie agregátov? Predpokladám, že tam boli montované klasické C-čkové OHV motory.
A motor jest podél, převodovka za motorem - konstrukčně vychází z R18.
Mario Horak píše:
V živote by som nepovedal, že sa tam montovali aj diesely. Ďakujem.
A ještě dodám, že něco málo si o tom můžete přečíst tadyDDT píše:
Tehdy to byl nejrychlejší sériově vyráběný diesel.
Protože ale nic netrvá věčně, i výroba Fuega v Evropě musela někdy skončit
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
Moj prvy Renault Fuego som si kupil ked som mal 17 a bolo to GTS z roku 82. Setril som nanho 2 roky po brigadach a stalo ma 26 000Sk. Ajked kasna uz bola v horsom (dost zlom) stave, motor a vsetka ostatna mechanika slapala jak hodinky a za cely cas co som ho mal ma nestalo takmer ani korunu. Potom som sa s nim nedobrovolne rozlucil (nech je mu zem lahka) a dlhsiu dobu som bludil skodami 120, Garde, Fiatmi 600 a podobnymi atrakciami. Nakoniec 2 roky dozadu som kupil krasne Fuego Turbo, ktore mam dodnes, a prikupil som si neskor na bezne vozenie Fuego GTX. Su to najlepsie, najpohodlnejsie a jedny z najkrajsich aut vobec.
Fotky mojich krasavcov
(bohuzial som ich fotil narychlo, neumyte, nenavoskovane)
Turbo
http://fotky.azet.sk/jsAlbum.phtml?i9=2 ... al=1476632
GTX
http://fotky.azet.sk/jsAlbum.phtml?i9=6 ... al=1754819#
Fotky mojich krasavcov
(bohuzial som ich fotil narychlo, neumyte, nenavoskovane)
Turbo
http://fotky.azet.sk/jsAlbum.phtml?i9=2 ... al=1476632
GTX
http://fotky.azet.sk/jsAlbum.phtml?i9=6 ... al=1754819#
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Zdarvím Taxmena.........Jezdí ti to opravdu moc pěkně
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Pár zim s tím klidně jezdit můžeš, to ano. Ale nečekej, že potom bude vypadat tak pěkně, jako Tvý Turbo, nebo jiní vyloženě letní krasavci. Tady nejde o jízdní vlastnosti či spolehlivost v zimě. Jde o sůl na silnici, alespoň tedy v Čechách Pak bys mohl přijít s lopatkou a smetáčkem, a tu hromádku smíst do popelnice Zrovna před pár minutama jsem se díval na pár snímků Tvýho GTXka a díry v prahu jsem tam viděl
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Pánové, kéž by nebyl překlep
Marque RENAULT
Modèle Fuego BERLINE 3P
Précision 1.6
Energie ESSENCE
Année 1985
Prix 32500 €
Kilometrage 250000
http://www.webmycar.com/zonecar/webacar ... 7F0071AF18
Pro zájemce o tento skvělý vůz
http://www.webmycar.com/zonecar/webacar ... LT%24Fuego
Marque RENAULT
Modèle Fuego BERLINE 3P
Précision 1.6
Energie ESSENCE
Année 1985
Prix 32500 €
Kilometrage 250000
http://www.webmycar.com/zonecar/webacar ... 7F0071AF18
Pro zájemce o tento skvělý vůz
http://www.webmycar.com/zonecar/webacar ... LT%24Fuego
Rád bych upozornil na nově vzniklý renault fuego club
http://www.renault-fuego.com/
http://www.renault-fuego.com/
Renault 5 GTe LeMans r.v. 1988 , Renault Fuego 1.6 GTS r.v. 1980 , Renault Fuego 2.0 GTX r.v. 1981 , Renault Fuego 2.0 GTX targa, PAM kit r.v. 1982 ,
Renault R6 r.v. 1961 , Renault Scenic III 1.9 DCi r.v. 2012
Renault R6 r.v. 1961 , Renault Scenic III 1.9 DCi r.v. 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů