Renault Safrane 1992 - *

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Renault Safrane 1992 - *

Příspěvek od DDT » úte pro 30, 2003 23:14

Zkušenosti s Renaultem Safrane
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

petr
Člen RCČR
Příspěvky: 163
Registrován: stř pro 31, 2003 12:22
Bydliště: Prostějov

Re: Renault Safrane 1992 - *

Příspěvek od petr » sob led 03, 2004 19:21

DDT píše:Zkušenosti s Renaultem Safrane
Zdravím nejen ty fandy, kteří tento krásný vůz vlastní, ale i ty, kteří se o něj zajímají. Já ho vlastním od 11.2002, rv.1998/11 pětiválec 2,5L - motor VOLVO a nemohu si stěžovat. Je v plné výbavě (jedná se o diplomatickou verzi), dovoz z Rakouska z Francouzké ambysády. Už jsem jel v hodně autech, ale tak pohodlné vozítko se hned tak nevidí. Nevím, co všichni vidí na BMW, AUDI nebo OPLECH. Nebojím se říct, že je skoro srovnatelný s VOLVEM nebo SAABEM. Pokud někdo říká, že u těchto "velkých motorů" je velká spotřeba je na omylu. Štreku jedu v benzínu za 8,2 a nešetřím ho, po městě a to je převážná většina ujetých kilometrů do 10,5L. S tímto motorem a s výkonem 171PS je to pohoda.Automat. dvojklima je super, tempomat jsem se naučil používat i ve městě a blízkém okolí a kam se hrabou s akcí KRYŠTOF. Nastavím a jedu. Příjemné je, že i na pětku se dá docela slušně akcelerovat i s pomocí tempomatu. Byly doby, kdy jsem si v jiných autech dokazoval, že mi to jede, tady si nemusím nic dokazovat a jak pravil klasik --kochám se-- z pohodové jízdy.Je to vozidlo, které za ty paníze za které se nabízí je NEDOCENĚNÉ.Můj mazelmě stál při pořízení i s proclením a přihlášením jen o málo víc než nejlevnější SUZUKI SWIFT , a to už je co říct :o) . Ano, musím říct, že provoz je poněkud drašší, protože mě počítač včas upozorní na nutnost výměny kvalitního oleje, ale vše je v servisu. Pokud to dělá za 180,-Kč/H, není co řešit. Značkový servis u nás je výrobcem budoucích závad, takže si přes ně jen objednávám blbinky jako jsou krytky ostřikovačů světlometů nebo mi zjistí kód na radio.Jinak nic moc neumí. Za ten rok co ho mám jsem s ním ujel skoro 36.000km a nemohu říct, že y mě nekdy zatím nechal ve štychu. Pokud máte někdo možnost tento vůz zakoupit, doporučuji. Jen si dejte pozor, aby nebyl bouraný a fušerácky opravený, nebo skládaný. Tyto auta se u nás v bazarech běžne neobjevují, ale dají se za zajímavé peníze a v pěkném stavu dovézt.Takže po ročním provozu --- doporučuji. Petr

Uživatelský avatar
Petr Váňa
Člen RCČR
Příspěvky: 53
Registrován: pon led 05, 2004 12:49
Bydliště: Praha

spotreba

Příspěvek od Petr Váňa » pon led 05, 2004 15:02

Tak tvoji spotrebu bych bral, jsem majitelem uz tretiho renaultu s motorem 3.0 V6 a nikdy jsem se k tomuhle nedostal, na dalnicich se dostanu k 10l (tempomat a rychlost 140-150) a mesto mam kolem 13 v lete a 15 v zime, myslim ze uvadet hodnoty kolem 10l kombinovana no asi do dvou valcu neleje benzin... Jinak renault uvadi spotrebu pri 90 8.2 pri 120 10.2 a ve meste 17l i znami co jezdi s 3lV6 jine znacky maji podobnou spotrebu kolem 15l ve meste... Proste kdo si koupi velke tezke auto s vetsim objemem motoru musi pocitat s vetsi spotrebou. Jinak ta spotreba rozhodne neni mou tezkou nohou ani spatnym stavem motoru nebo vozidla.

petr
Člen RCČR
Příspěvky: 163
Registrován: stř pro 31, 2003 12:22
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od petr » pon led 05, 2004 20:11

Hmm, je mi jasná Tvoje nedůvěra, když jsem si ho pořizoval, byl jsem taky hodně napjatý ze spotřeby,nedůvěřoval jsem údajům z TP, ale je velký rozdíl mezi pětiválcem a šestiválcem. Teď mám v autě od listopadu místo rezervy plyn, a na štrece jedu podle PC za 13,1, po dotankování a propočítání byla spotřeba 12,5litrů LPG. Ještě ke spotřebě v benzínu, je obrovský rozdíl mezi asfaltem u nás a v Rakousku nebo i v nynějším poválečném Chorvatsku. Po návratu do ČR mi okamžitá spotřeba stoupla o celý litr, při stejném režimu jízdy140 Km s tempomatem. Teď v zimě a na sněhu jezdím s průměrem 13,1l LPG, podle údajů z palubního PC. Zatím ahoj,
Petr

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » sob úno 28, 2004 13:24

Ahoj. Mam safrana98rok, 5V2.5l. V lete po dalnici pri 140-150km/h mam spotrebu okolo7.6-7.8l. Ted v zime je to pravda horsi. Mesto 9.8-10.2. A kdyz na to opravdu slapu tak maximalne 12.6l.Toto auto jsem si vybiral s velkou nevrazivosti. {rozhodoval jsem se mezi Hondou Legend, Nisanem Maxima a Safranem}.Safrane me dostal svou vybavenosti.A to jsem byl zvykly na hodne-viz moje R25.Stve me jen jedna vec. Nemam tempomat. Ale i tak jsem spokojeny. Zkratka za malo penez hodne muziky.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
Petr Váňa
Člen RCČR
Příspěvky: 53
Registrován: pon led 05, 2004 12:49
Bydliště: Praha

Safrane

Příspěvek od Petr Váňa » pon bře 01, 2004 14:27

Nad tou maximou jsem taky uvazoval, urcite ma lepsi podvozek, nevim proc do safrana cpali podvozek nizsi tridy(konstrukcne) kdyz se mohli drzet toho co udelali na R25 a vylepsit to...

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Něco malého ke spotřebě

Příspěvek od Ivan Rous » pon bře 01, 2004 16:21

Spotřeba ve městě je neuvěřitelně relativní věc. U aut s karburátorem to platí dvojnásob, ale ani vstřikování na tom není co do rozsahu spotřeby lépe. Já bydlím od muzea, kam každý den dojíždím (auto potřebuji občas na neplánované výjezdy) 2 kilometry. Pokud nemám výjezd na nějaký výzkum či něco podobného, tak auto najede za den 4 kilometry přes centrum. Tzn že jede vlastně pořád na sytič. A spotřeba na 100 km za takovéhoto užívání? Nevím, ale klidně i 30 litrů na 100 km (v zimě nechám auto chvíli běžet naprázdno).

Pokud auto používám ve městě (fotím, či objíždím nějaké voloviny) stylem jedu, zastavím a za chvíli už zase jedu tak spotřeba klesá cirka na 13 litrů na sto (možná je to i 14,15).

No a když pojedu okružní jízdu po Liberci, nebo budu projíždět Prahou, tak jsem na 9,5 - 10 litrech na sto, s hodně lehkou nohou na plynu.

Mimo město je již spotřeba objektivnější, i když i zde jdou dělat divy. S R25 umím jet za 7 litrů na 100, stejně jako za 11 l na 100.

A úplně poslední dodatek k nápravám: R25 má dokonalou (dokonalost je chiméra...) přední nápravu. a zadní je taky fajn.

S pozdravem Ivan

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

Příspěvek od StormPeople » ned bře 07, 2004 11:31

Ahoj lidi.Uvažuji o koupi safrane bi-turbo.Co si o tomto autu myslíte???Bojim se toho,že na něj neseženu náhradní díly.....A taky trochu jakou bude mít potřebu.

Uživatelský avatar
Petr Váňa
Člen RCČR
Příspěvky: 53
Registrován: pon led 05, 2004 12:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od Petr Váňa » pon bře 08, 2004 11:31

StormPeople píše:Ahoj lidi.Uvažuji o koupi safrane bi-turbo.Co si o tomto autu myslíte???Bojim se toho,že na něj neseženu náhradní díly.....A taky trochu jakou bude mít potřebu.
Ahoj toho ze by byly dily nesehnatelne bych se nebal ale spis jejich ceny, ktera bude dvojnasobek a vice ceny dilu normalniho safrana (pokud samozrejme nejsou stejne), navic ty dily nebudou sehnatelne v replice coz ten cenovy rozdil jeste mnohem zvysi.
Pokud uvazujes o tom co stoji u blondaku tak za 150 je pekne predrazeny, proto jim tam taky stoji uz dlouho. Tohle auto bude asi se servisem tak kolem 5kkc a vyse mesicne. Pokud vim tak uz melo treba dvakrat kruplou prevodovku...
Urcite je to krasa a byl to taky muj sen(o pitomej tyden a mohl jsem ho mit), ale provoz stoji mnohem vice nez normalni V6. Vsechny biturba byly i ctyrkoly takze pokud se stane neco se zadnim diferakem nebo s prevodovkou je to na provaz. Odlisny jsou taky brzdy vyfuk...

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

Příspěvek od StormPeople » pon bře 08, 2004 16:28

Ahoj.Právě o něm přemejšlim.Byl sem se v něm svízt a docela sem byl potěšen i stavem vozu,ukázal mi ho kamarád,co má safrana a řikal že je v dobrym stavu a má servizku do 100000 a na tacháku má 128000....Fakt nevim.Právě kvůli tomu bych potřeboval poradit,jestli do něj jít nebo ne.Jako provoz cenově nedělá problém.Spíš se bojem toho technickýho stavu.....Já vim,že by šli s cenou dolu na 130...Docela mě to pěkně drásá nervy,fakt vo něm hodně přemejšlim,jak řiká můj kamarád,je to vymazlená kočička!!!!!!

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

Příspěvek od StormPeople » stř bře 10, 2004 16:16

Tak sem se byl dneska zase podívat na mýho vysněnýho safrana!!!!Je to se mnou špatný,už se mi o něm i zdá.....Chjo.Mít tak teď ty peníze!!!!!Jestli tam na mě ještě chvilku vxdrží,tak je můj!!!!! :lol:

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » stř bře 17, 2004 13:50

Jo,sen je sen.Probudíš se je den (J.Werich). Bi-turbo rozhodně muj sen neni. Nechci Ti kazit radost.Je to jen můj názor. Já raději takové ty elektronické blbůstky. Jezdim s autem celkem dlouhé štreky a na prvním místě je komfort. (Právě proto sháním tu elektrickou sedačku řidiče). Mám jen 5V2,5l motor je to celkem fain. Takovej kliďák. Žádnej drak,jako to tvoje vysněné BI :o) Jen ten podvozek je dost děsnej. Připadá mi,že hrboly jsou pro něj celkem oříškem a při rychlosti nad 220 je auto se stabilitou na štíru. Buď ten můj kus je nějakej krám,ale každopádně krapet plave. Nejvíc jsem jel 240. Víc jsem nezkoušel. Omezovač je prý na 245? Ahoj, Čenda
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř bře 17, 2004 13:55

Cenek Cibien píše:Jo,sen je sen.Probudíš se je den (J.Werich). Bi-turbo rozhodně muj sen neni. Nechci Ti kazit radost.Je to jen můj názor. Já raději takové ty elektronické blbůstky. Jezdim s autem celkem dlouhé štreky a na prvním místě je komfort. (Právě proto sháním tu elektrickou sedačku řidiče). Mám jen 5V2,5l motor je to celkem fain. Takovej kliďák. Žádnej drak,jako to tvoje vysněné BI :o) Jen ten podvozek je dost děsnej. Připadá mi,že hrboly jsou pro něj celkem oříškem a při rychlosti nad 220 je auto se stabilitou na štíru. Buď ten můj kus je nějakej krám,ale každopádně krapet plave. Nejvíc jsem jel 240. Víc jsem nezkoušel. Omezovač je prý na 245? Ahoj, Čenda
Podvozkově to sice žádná hvězda není, ale vsadil bych se že nestabilitu způsobují ve tvém případě pneumatiky.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

safrane biturbo

Příspěvek od StormPeople » stř bře 17, 2004 15:53

Já sem vysazenej na trošku extrémní autíčka,měl sem lancii deltu integrale evo III s výkonem okolo 400Ps,ale pak mě o ní někdo připravil a safranek se mi hodně líbí a taky já mám auto jako koníček a ne dopravní prostředek....Auto mám pro zábavu a když někam jedu,využiju služebáka a nebo auto přítelkyně....

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » pát črc 23, 2004 22:01

to Storm people: co teda to biturbo od blondaku? je to tvoje nebo ne? ja ho vidim stat uz nekolik mesicu v Uhlirskejch Janovicich u Posika vzdycky kdyz jedu kolem na chalupu a jenom na nej slintam a premejslim kdo si to teda koupil, jestli je to posika, kdyz tam je tak dlouho, nebo nekoho z okoli, dokonce jsem uz poveril kamose co tam bydli at mi zjisti ci to je ale porad nic... Jo tohle auto je taky muj velkej sen, zatim se musim spokojit s tim kdyz mi tata (obcas) puci V6i RXE (plna palba krome el. podvozku, dofuku na prednich sedackach, zadnich sedacek v elektrice), ale kdyz jsem se jednou svezl Biturbem tak je to nebe a dudy... Nevite nekdo kolik se jich vlastne vyrobilo, nekde jsem cetl ze 5000, ale to se mi zda moc.. a kolik je jich v cechach? vim jenom ze oficialne se sem dovezli 4 (2xRXE, 2xBaccara)...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

biturbo

Příspěvek od StormPeople » ned črc 25, 2004 18:41

Nazdárek.Tak můj teda neni a ještě že tak.Byli sme s nim v jinym servizu a tam řekli,že sou v háji turba....Oprava za sto klacků.Tak sem to radši vzdal.Jinak ten co ho koupil tak s nim údajně nejezdí a dal do něj už přes sto tisíc a ještě minimálně jednou tolik ho čeká a že potom ho bude mít do sbírky....Ale fakt nevim,jestli je to pravda...

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » ned črc 25, 2004 18:52

jojo, zrovna vcera jsem jel zase uhlirskejma janovicema, a koukal jsem ze tam porad stoji... uz sem si ho taky prohlizel zevnitr(pres okno) a vypada dost osuntele, hlavne ta kuze a taky se mi dost nelibi barva toho interieru, nejlepsi je podle me takova ta svetle seda... jinak s tema turbama-s tim se holt musi pocitat, kdyz si nekdo kupuje biturbo, musi na to mit prachy, jeden kluk, kterej me v nem jednou svezl (asi pred 2 rokama Jakub Olexa, predpokladam, ze ho dost lidi z fora bude znat, jen tak mimochodem, nevite nekdo jestli to biturbo porad ma a jestli je pojizdny?) mi rikal ze do nej narval uz asi 1 500 000!!! ale ten kupoval nekolikrat novou prevodovku, turba taky (myslim ze rikal 60 papiru jedno) a tak podobne...
Jo jeste by me zajimala jedna vec, da se biturbo legalne privizt do CR? vosum let stari uz asi nestihnu, ale ma to nejakou tu evropskou homologaci, nebo co to ma mit atd. ? ja jenom ze az na nej budu mit tak predpokladam ze v cesku ho fakt nesezenu...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

biturbo

Příspěvek od StormPeople » pon črc 26, 2004 12:32

Jelikož sme v unii,tak si můžeš dovízt cokoliv na jinejch papírech,teda aspoň doufám....V evropě se vobčas nějaKEJ NASKYTNE NA PRODEJ,ALE SOU TO DOCELA PECKY,NAD 20 000 EURO....hele a von ho někdo prodává???Toho,jak byl u blonďáků?????

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » pon črc 26, 2004 15:47

jo, sleduju to uz docela dlouho, na svycarskym webu www.autoweb.ch ho sezenes vzdycky, pokazdy tam aspon tak dva tri jsou na prodej, na nemeckym mobile.de se taky dost casto nejaky objevi, ted tam je zrovna jedno, ale je bez fotky, a ani ted nevim za kolik, jinak ty ceny jsou vetsinou kolem deseti tisic, ale nekdy az k tem dvaceti (v eurech samozrejme:) nejdrazsiho jsem videl za asi 26 a nejlevnejsiho za 4500, ale ten byl do druhyho dne pryc.... jinak by me zajimalo jak bys to jako chtel privizt na jinejch papirech? ja jsem nikdy auto nedovazel, takze s tim nemam zadny skusenosti...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

StormPeople
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pon led 19, 2004 20:18

biturbo

Příspěvek od StormPeople » úte črc 27, 2004 09:49

Já sem taky nic nedovážel.Ale jelikož nejsou hranice,tak by to teoreticky nemělo bejt až tak složitý.....Teda alespon si myslim...Mě se biturbo taky dost líbí,ale už bych ho nechtěl,neměl bych pro to využití.....Pokud bych kupoval nějaký sportovní auto,tak asi za účelem další úpravy a na to se safran nehodí.

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » úte črc 27, 2004 10:08

No jo v EU sice jsme, ale mam takovy pocit ze dovezene auto starsi nez cca 6 let tady neprihlasis :evil:

Jsou to kreteni :evil:

Mozna se mylim (doufam :( )
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » stř črc 28, 2004 17:44

..starsi osmi let, a musi splnovat este naky picoviny, ale to safran asi splnuje, nebo to musi mit nakou tu evropskou homologaci, coz vubec nevim co je a jestli to safran ma, ale pokud to asuto ma tak uz se automaticky muze prihlasit a nic dalsiho splnovat nemusi...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
DAM.fnx
Advanced member
Příspěvky: 351
Registrován: sob dub 10, 2004 11:14
Bydliště: Zlín-CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAM.fnx » čtv črc 29, 2004 21:14

Posledni BiTurba se delaly v 97, Takze zbyva 1 rok do dovezeni ?
To snad ne :( . To nestihnu nasetrit.

Urcite to musi nak jit prihlasit i starsi ne :?:
Memory of Renault SAFRANE, the best Renault
Current car: Renault 25 V6 Baccara (1989)

Uživatelský avatar
NeviM
Experienced member
Příspěvky: 683
Registrován: úte led 13, 2004 14:19
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NeviM » čtv črc 29, 2004 21:25

v 97 se biturba uz davno nedelali, delali se jenom v 94 a 95, ale o tech osmi letech rozhoduje stejne datum uvedeni do provozu, takze neni nic ztraceny, treba muj safran se uvedl do provozu az asi 1,5 roku po datu vyroby:) ale spis by me zajimalo jak je to s tou evropskou homologaci, nevite o tom nekdo neco?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv črc 29, 2004 22:04

NeviM píše:v 97 se biturba uz davno nedelali, delali se jenom v 94 a 95, ale o tech osmi letech rozhoduje stejne datum uvedeni do provozu, takze neni nic ztraceny, treba muj safran se uvedl do provozu az asi 1,5 roku po datu vyroby:) ale spis by me zajimalo jak je to s tou evropskou homologaci, nevite o tom nekdo neco?
Zcela jiste se jeste vyrabely na konci roku 1996. Posledni prodej byl nekdy v prvni polovine 1997.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti