Renault Safrane 1992 - *
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Naprosto souhlasim. V chromu by to bylo osklive. Ten safrane bourany na predek,to je ten z annonce za tech 80kk? To byl hodne dobry kauf,ale nekdo mi ho vyfoukl pred nosem. Alespon vim,kdo. Safranek,co mam na jezdeni je novy model,predelany na baccaru. Vse co slo,tak ma. Ted resim rizeny podvozek. Je to takova splichtenina. Z venku normalni safrane,akorat s koly z baccary 16", stitky BACCARA, ale s xenony Uvnitr Baccara ale s navigaci, novou klimou,radiem s changerem,atd....Prijemna zmena je, ze mluvi anglicky.. Jo a telefon philips. Vse samozrejme obsite kuzi,jak je v baccare zvykem. Ted ale renovuji. tu chromovou masku mam. Sundal jsem ji. To auto se mi s ni nelibi a hur se chladi. Kolik za ni das?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Safrane
Jojo, Cendo, je to ten Safrane z Annonce za 80tkc. I kdyz nakonec stal jeste o dost mene. Bral jsem ho rychle, protoze mam od zimy bouraneho Safrana na zadek od Petra (prvni prispevek v tomto foru). Takze vsechno na to mam, jen to udelat. Pises o nove klime - to se ti pokazila nebo mas nejakou jinou nez je normalne? Co to mas za changera - chci si ho taky koupit ale nevim jaky typ k original Renault radiu patri. Sedadla v kuzi mam taky, ale bez dofuku, v tom druhem Safranu mam zase dofuky ale textilni sedacky. Idealni by bylo kozene s dofuky, ze jo? Co se tyce toho lakovani, tak jsem po nekolka konzultacich zvolil original stav. Nebudu tedy lakovat a barvit nic navic. Jen tu barvu jeste nemam vybranou. Hodne jsem byl prekvapeny z navigace v Safranu, o tom ze se do nej davala jsem dosud neslysel. Ale je fajn ze tam je. Nebudu muset prenaset Garmina z motorky. Jak resis ten podvozek? Chces koupit nejaky starsi? Ja ho mel v Safranu 2,2 a byla to prijemna hracka. Kdyz tlumice a mechy sli do haje, tak jsem to ale predelal na normalni tlumice. A rozdil jsem moc nepoznal. Mozna ale proto, ze jsem byl rad kolik jsem usetril. Nemas nekde vystavene fotky tveho Safrana, jen tak pro inspiraci? O tu masku bych mel zajem. Nepotrebujes neco na Safrana, ze by jsme to vymenili?
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No jasně že potřebuju.. Já nevim, jak dalece rozumíš safranům, ale není sedačka, jako sedačka.. V baccaře jsou jiná křesla, než v normálním safranu. Mají jinou kůži a jiné obšití.. Některé dokonce mají ještě elektrické nastavování hlavové opěrky. Ale to není můj případ. I když jsem koukal, že to není zas tak těžké dodělat..
Ten podvozek mi tedy připadá hodně rozdílný. Měl jsem ho v té původní baccaře a nedá se to srovnat s normálním odpružením. Hlavně při vysokých rychlostech auto sjede k zemi a tvrdost se nastavi na maximum. Pak to sedi jak nejakej sportak. Na tomhle safranu mam micheliny pro pilot do 240KM/H \ ty bakaracky 16" kola, nove tlumice, ale pri vysoke rychlosti to neni pri bocnim vetru nicmoc. Resim ten podvozek tak, ze chci zastavit do PHASE II ten z te baccary. Jenže ta řídící jednotka podvozku je ještě propojená s řídící jednotkou. Možná to udělám na manuální ovládání, jak tuhost, tak světelnou výšku vozu.
Kdybys mel pro ten carminat mapu francie a cech, byl bych Ti vdecny ) A co se tyce toho displaye, docela dobře na něj jde připojit Video signál. Takže ted řeším předělání palubního PC Líbí se mi nabídka od iMAC. Dá se k tomu zbastlit BT klávesnice a trackball. Měl by pod ním chodit i nový mediacar. Mám takovou vizi, že si trackball zabuduji do loketní opěrky alá iDRIVE od BMW Fota mohu poslat na mail. Zaberu ti pár detailů...
Ten podvozek mi tedy připadá hodně rozdílný. Měl jsem ho v té původní baccaře a nedá se to srovnat s normálním odpružením. Hlavně při vysokých rychlostech auto sjede k zemi a tvrdost se nastavi na maximum. Pak to sedi jak nejakej sportak. Na tomhle safranu mam micheliny pro pilot do 240KM/H \ ty bakaracky 16" kola, nove tlumice, ale pri vysoke rychlosti to neni pri bocnim vetru nicmoc. Resim ten podvozek tak, ze chci zastavit do PHASE II ten z te baccary. Jenže ta řídící jednotka podvozku je ještě propojená s řídící jednotkou. Možná to udělám na manuální ovládání, jak tuhost, tak světelnou výšku vozu.
Kdybys mel pro ten carminat mapu francie a cech, byl bych Ti vdecny ) A co se tyce toho displaye, docela dobře na něj jde připojit Video signál. Takže ted řeším předělání palubního PC Líbí se mi nabídka od iMAC. Dá se k tomu zbastlit BT klávesnice a trackball. Měl by pod ním chodit i nový mediacar. Mám takovou vizi, že si trackball zabuduji do loketní opěrky alá iDRIVE od BMW Fota mohu poslat na mail. Zaberu ti pár detailů...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mapy pořešíme spolu.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Safrane
Sedacky z Baccary jsem Cendo jeste nevidel, ty co mam to ale urcite nejsou. O tech operkach jsem zatim jen cetl, ale taky nevidel.
S tim podvozkem ti davam za pravdu, pri tvrdosti na max to drzelo jak prilepene. Ale pri potrebe novych tlumicu a zjisteni v Renaultu, ze by to stalo cca 120tkc, jsem na ty pocity zapomel a chtel hlavne aby to zase jezdilo. Pokud to ale fungovalo, tak to bylo bez debat lepsi.
Ja mam k navigaci mapu Evropy, tedy si myslim. Urcite tam neni ale ceska republika. Tu mi nabidl Samsa, coz jsem rad. Ted jsem ale v Chorvatsku, pak jedu jeste na moto Alpy, takze to budu resit nekdy v pulce srpna.
Co chces udelat s tim displyem mi neni moc jasne, (nejsem elektronik) ale pri tom me napadlo jestli by na ten displey nesla napojit kamera....zaradim zpatecku a zobrazi se mi co se deje za autem. Couvam podle zrcatek, tak bych mel lepsi odhad mezery k autu za mnou, co? Nebo si na takove vychytavky pockam u VelSatise.
Fotky mi posli, rad se podivam. Jen at nejsou moc velke, pripojuji se tady pres Data nostop od Eurotelu.
V Safranech se vyznam jen natolik, kolik jsem jich mel - 3+2, a kolik jsem v nich najel - cca 220tkm. Myslim ale, ze ty jsi vetsi znalec.
S tim podvozkem ti davam za pravdu, pri tvrdosti na max to drzelo jak prilepene. Ale pri potrebe novych tlumicu a zjisteni v Renaultu, ze by to stalo cca 120tkc, jsem na ty pocity zapomel a chtel hlavne aby to zase jezdilo. Pokud to ale fungovalo, tak to bylo bez debat lepsi.
Ja mam k navigaci mapu Evropy, tedy si myslim. Urcite tam neni ale ceska republika. Tu mi nabidl Samsa, coz jsem rad. Ted jsem ale v Chorvatsku, pak jedu jeste na moto Alpy, takze to budu resit nekdy v pulce srpna.
Co chces udelat s tim displyem mi neni moc jasne, (nejsem elektronik) ale pri tom me napadlo jestli by na ten displey nesla napojit kamera....zaradim zpatecku a zobrazi se mi co se deje za autem. Couvam podle zrcatek, tak bych mel lepsi odhad mezery k autu za mnou, co? Nebo si na takove vychytavky pockam u VelSatise.
Fotky mi posli, rad se podivam. Jen at nejsou moc velke, pripojuji se tady pres Data nostop od Eurotelu.
V Safranech se vyznam jen natolik, kolik jsem jich mel - 3+2, a kolik jsem v nich najel - cca 220tkm. Myslim ale, ze ty jsi vetsi znalec.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Re: Safrane
Takže si taky ohlídej účet, protože v zahraničí to není za paušál, jako domapavere píše:..Ted jsem ale v Chorvatsku...pripojuji se tady pres Data nostop od Eurotelu.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Hele moc mi nelichot, nic z toho mit nebudes
Vyznam se spis jen co se elektriky tyce.. Veci kolem motoru atd jdou mimo me. A jde to samozrejme s tou kamerou. To budu resit take. Ale jeste nevim, zda pres USB, nebo BT.. Protoze to bude pripichnute na ten mac.
Fotky poslu az budes v cr. V chorvatsku platis kazdych zapocatych 100kB . Je levnejsi si tam zaplatit na tyden pristup na wifi. Mas to 512kb/s a vyjde te to na cca 500Kc ( Po prepoctu na KC), coz zaplatis za DN urcite vic.
Vyznam se spis jen co se elektriky tyce.. Veci kolem motoru atd jdou mimo me. A jde to samozrejme s tou kamerou. To budu resit take. Ale jeste nevim, zda pres USB, nebo BT.. Protoze to bude pripichnute na ten mac.
Fotky poslu az budes v cr. V chorvatsku platis kazdych zapocatych 100kB . Je levnejsi si tam zaplatit na tyden pristup na wifi. Mas to 512kb/s a vyjde te to na cca 500Kc ( Po prepoctu na KC), coz zaplatis za DN urcite vic.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- pavere
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon říj 25, 2004 20:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Safrane
Tak jsem z dovolene zpet, uz par mesicu. To pripojeni k netu vyslo opravdu docela draho, hodne draho. Muj Safranek jde zitra konecne do dilny a zacina jeho obnova. Uz se nej tesim. Nemi ho ale, tak ta nabizena Baccara mi uz stoji pred barakem. Porad mas Cendo na prodej tu chromovou masku? Mam zajem. Po reinkarnaci Safrana se prihlasim i o nabizene mapy do GPS, diky za nabidky.
R21 Nevada, R25, Safrane 2,2 94, Safrane 3,0 93, Scenik 1,6 00, Kangoo 1,4 00, Master 1,9 00, Safrane 2,5 97, Master 2,8 00, Safrane 2,5 98, Safrane 2,5 automat 99, VelSatis 3,5 aut. 03
PORADNA: Renault Safrane
Dotaz
Dobrý den.
Zajímal by mě Váš profesionální názor na automobil Renault Safrane rok výroby 1996 2.5TD najeto 120 tisíc km. Měl bych se u tohoto modelu (motoru) něčeho vážného obávat? Jaké vady se na tomto voze často vyskytují?
Luboš Mrázek
Odpověď
Renault Safrane bývá velmi levný a dobře vybavený. V hodnocení cena/výbava/komfort patří k nejvýhodnějším ojetinám. Má však naprosto zásadní slabiny, vinou kterých jsou některé varianty takřka neprovozovatelné.
Před modernizací v roce 1996 se vyskytovalo pneumatické odpružení s měchy, jaké mají třeba autobusy. Ty po letech praskají. Řešením je přestavět vůz na klasické ocelové odpružení, které měly levnější verze (od r.v. 1996 pak všechny).
Ze zážehových motorů lze použít jen třílitr. Ten se k vozu hodí a i celkem dost vydrží. Motory Renault 2,2i 8V a 2,2i 12V jsou slabé a také ne vždy spolehlivé (12V se vylágruje). Průšvihem, jaký nemá obdoby, je 2,5i 20V – pětiválec, blok Volvo, hlava Renault. A právě ta hlava to pohřbila. Hydraulická zdvihátka trpí nedostatečným tlakem oleje. Zanesou se, začnou rachotit, už jsem viděl i utržený ventil jak spadl na píst. Do 100 tis km obvykle destrukce motoru. O 2,0i 16V platí to samé – konstrukce i problémy.
Motor 2,5 TD by měl teoreticky být odolný. Jeho blok je totiž Iveco SOFIM, nezničitelný ingot z Fiatu Croma, Lancie Thema, Fiatu Ducato či Iveca TurboDaily. Nejodolnější diesel, jaký kdy kdo udělal. Avšak opět to pohřbila hlava válců Renault. Motor nejenže nejede, ale ani se nechladí. Škody následkem přehřátí na denním pořádku.
Jediný použitelný dieselový Safrane je ten s motorem 2,2 td Renault a klidným řidičem. Pak se nezkroutí hlava válců ani neodejde turbo (snad).
Autor: Martin Vaculík
Zaregistrujte se pro odběr novinek z TipCars.com.
Dotaz
Dobrý den.
Zajímal by mě Váš profesionální názor na automobil Renault Safrane rok výroby 1996 2.5TD najeto 120 tisíc km. Měl bych se u tohoto modelu (motoru) něčeho vážného obávat? Jaké vady se na tomto voze často vyskytují?
Luboš Mrázek
Odpověď
Renault Safrane bývá velmi levný a dobře vybavený. V hodnocení cena/výbava/komfort patří k nejvýhodnějším ojetinám. Má však naprosto zásadní slabiny, vinou kterých jsou některé varianty takřka neprovozovatelné.
Před modernizací v roce 1996 se vyskytovalo pneumatické odpružení s měchy, jaké mají třeba autobusy. Ty po letech praskají. Řešením je přestavět vůz na klasické ocelové odpružení, které měly levnější verze (od r.v. 1996 pak všechny).
Ze zážehových motorů lze použít jen třílitr. Ten se k vozu hodí a i celkem dost vydrží. Motory Renault 2,2i 8V a 2,2i 12V jsou slabé a také ne vždy spolehlivé (12V se vylágruje). Průšvihem, jaký nemá obdoby, je 2,5i 20V – pětiválec, blok Volvo, hlava Renault. A právě ta hlava to pohřbila. Hydraulická zdvihátka trpí nedostatečným tlakem oleje. Zanesou se, začnou rachotit, už jsem viděl i utržený ventil jak spadl na píst. Do 100 tis km obvykle destrukce motoru. O 2,0i 16V platí to samé – konstrukce i problémy.
Motor 2,5 TD by měl teoreticky být odolný. Jeho blok je totiž Iveco SOFIM, nezničitelný ingot z Fiatu Croma, Lancie Thema, Fiatu Ducato či Iveca TurboDaily. Nejodolnější diesel, jaký kdy kdo udělal. Avšak opět to pohřbila hlava válců Renault. Motor nejenže nejede, ale ani se nechladí. Škody následkem přehřátí na denním pořádku.
Jediný použitelný dieselový Safrane je ten s motorem 2,2 td Renault a klidným řidičem. Pak se nezkroutí hlava válců ani neodejde turbo (snad).
Autor: Martin Vaculík
Zaregistrujte se pro odběr novinek z TipCars.com.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Tak tento clanek jsem cetl take. Zajimalo by me , kdo to psal a kde vzal ty informace?!?!
O te dieslove 2.5 jsem slysel vesmes kladne hodnoceni. Tusim ze ho ma Marty, tak se zeptej primo jeho, jak je spokojeny. Ja uz mam druhou 2.5 a jsem naramne spokojeny. Ten motor neni zadny sprinter. (Tedy kdyz ho krapet prislapnes, necha se premluvit a akceleruje) ale ma skvelou zivotnost. To same 24V V6. Oba motory Volvo. Petivalec ma i na petku slusnou dynamiku a necha se vytahnout i k hranici rychlosti 250km/h. Ja nejezdim jak zavodnik. I kdyz obcas rad ukazu nafrnencum v pasatech zada ( Posledni dobou cimdalmin. Nejak se rozmahaji V6 a ty jejich nove agregaty take netahnou spatne ). Dospel jsem po letech k zaveru, ze na sportovni jizdu jsou sportovni auta a Safranek je na pohodlnou a klidnou jizdu. Rychle jizde se nebranim. Tam kde se to da a muze. Ale proc se na semaforech rozjizdet a tocit motor na nizsi prevodove stupne do cervene?
Jedine bych nedoporucoval starsi V6 s automatem. To jsem mel v Baccare. Pokud to ma byt auto na kazdodenni jezdeni. Nevim jak je poruchovy. Mel jsem baccaru kratce, ale ma naprosto neuveritelnou spotrebu. To s V5, ktera jede stejne, neli lepe mam spotrebu temer polovicni! Mozna je to jen muj pocit z baccary - protoze je znatelne tezsi.
To auto je proste klidas. Vyjimkou je biturbo. Tam byl pokus o cosi, co dopadlo tak, ze sestrojili trosku rychlejsiho safrana, ktery vic rve
Tak a ted me zastanci biturba kamenujte
O te dieslove 2.5 jsem slysel vesmes kladne hodnoceni. Tusim ze ho ma Marty, tak se zeptej primo jeho, jak je spokojeny. Ja uz mam druhou 2.5 a jsem naramne spokojeny. Ten motor neni zadny sprinter. (Tedy kdyz ho krapet prislapnes, necha se premluvit a akceleruje) ale ma skvelou zivotnost. To same 24V V6. Oba motory Volvo. Petivalec ma i na petku slusnou dynamiku a necha se vytahnout i k hranici rychlosti 250km/h. Ja nejezdim jak zavodnik. I kdyz obcas rad ukazu nafrnencum v pasatech zada ( Posledni dobou cimdalmin. Nejak se rozmahaji V6 a ty jejich nove agregaty take netahnou spatne ). Dospel jsem po letech k zaveru, ze na sportovni jizdu jsou sportovni auta a Safranek je na pohodlnou a klidnou jizdu. Rychle jizde se nebranim. Tam kde se to da a muze. Ale proc se na semaforech rozjizdet a tocit motor na nizsi prevodove stupne do cervene?
Jedine bych nedoporucoval starsi V6 s automatem. To jsem mel v Baccare. Pokud to ma byt auto na kazdodenni jezdeni. Nevim jak je poruchovy. Mel jsem baccaru kratce, ale ma naprosto neuveritelnou spotrebu. To s V5, ktera jede stejne, neli lepe mam spotrebu temer polovicni! Mozna je to jen muj pocit z baccary - protoze je znatelne tezsi.
To auto je proste klidas. Vyjimkou je biturbo. Tam byl pokus o cosi, co dopadlo tak, ze sestrojili trosku rychlejsiho safrana, ktery vic rve
Tak a ted me zastanci biturba kamenujte
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
...............Vyjimkou je biturbo. Tam byl pokus o cosi, co dopadlo tak, ze sestrojili trosku rychlejsiho safrana, ktery ...................
Tim sem nechtel rict, ze je biturbo troska ( Nerikam, ze si to nemyslim , ale jak mi nadavate, ze to po me neprectete, at pisu bez hacku a carek, tak to tak vyznelo. Melo to byt troku
Tim sem nechtel rict, ze je biturbo troska ( Nerikam, ze si to nemyslim , ale jak mi nadavate, ze to po me neprectete, at pisu bez hacku a carek, tak to tak vyznelo. Melo to byt troku
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
No, ted jsem znejistel.. Ja mel pocit, ze ten 24V (ne ta klasicka V6) je take vyroba volvo. Ze to byla cela serie. Pak byl jeste 16V V4 2.0 a ten se montoval trebas i do SAABa.
Ale nevim kde jsem k tomu prisel. Mam pocit, ze z nejakeho letake..
Ale vzdyt me znate. Auta jdou uplne mimo me
Ale nevim kde jsem k tomu prisel. Mam pocit, ze z nejakeho letake..
Ale vzdyt me znate. Auta jdou uplne mimo me
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
- NeviM
- Experienced member
- Příspěvky: 683
- Registrován: úte led 13, 2004 14:19
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
to si jako chtel rict ze muj safran XXXX kudy chodi nebo jakCenek Cibien píše:
prirovnani:
Michal ve svem safranu
a ze ho jeste jako mlatim klackem jo teda koukam ze ti asi nadrz bude na tech dratech viset jeste hodne dlouho
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Michal
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Nic jsem nechtel rict. To byl asi preklep, nebo co.....NeviM píše:to si jako chtel rict ze muj safran XXXX kudy chodi nebo jakCenek Cibien píše:
prirovnani:
Michal ve svem safranu
a ze ho jeste jako mlatim klackem jo teda koukam ze ti asi nadrz bude na tech dratech viset jeste hodne dlouho
No, me vysi na dratech nadrz, ale tobe vyfuk, vcetne celeho auta
Ale to se take da povazovat za tuning
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů