Renault Megane II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
Tak autíčko už mám spravené, tak doufám, že jsem si svou míru smůly vybral na delší dobu dopředu.
Spodek motoru je vyměněný, hlava je moje po repasy. Docela bylo překvapení, že ze 4 ventilů 3 netěsnili a to co na ventily tlačí zvrchu (nevím jak se to jmenuje) tak se u všech muselo měnit, že to bylo omačkaný. Docela to zavání nekvalitním nateriálem, každopádně mám určitě měnit olej po 10000km, že to taky bude mít vliv.
Trošku to vypadá, že výkon motoru je na tak malý objem moc velký, a nebo celkově kvalita jde do ..... a pryč jsou doby, kdy auta dala 250000km bez zadýchání.
No snad to zase chvilku vydrží.
Spodek motoru je vyměněný, hlava je moje po repasy. Docela bylo překvapení, že ze 4 ventilů 3 netěsnili a to co na ventily tlačí zvrchu (nevím jak se to jmenuje) tak se u všech muselo měnit, že to bylo omačkaný. Docela to zavání nekvalitním nateriálem, každopádně mám určitě měnit olej po 10000km, že to taky bude mít vliv.
Trošku to vypadá, že výkon motoru je na tak malý objem moc velký, a nebo celkově kvalita jde do ..... a pryč jsou doby, kdy auta dala 250000km bez zadýchání.
No snad to zase chvilku vydrží.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Hodně jsem si teď v zimě všiml, že auto se chová neuvěřitelně přetáčivě. Stačí malý kousek ledu někde a už to má tendence jít do kříže. Nejhorší to je, když chci třeba vjet do odbočovacího pruhu, který je lehce zasněžený, nebo odbočuju na vedlejší doleva a je tam taková ta hnusná prosolená s*ačka.
Jinak mám od listopadu najetých asi dva tisíce km a všechno zatím šlape, chová se to předvídavě (až na to přetáčení), taky to na hrbolech lehce poskakuje, oproti R21, která se houpala jako loď je to trošku nezvyk. Akorát dneska se mi poprvé ozval přesuvník. Čekají mě rozvody, tak to při té příležitosti sundám a uvidím co s ním.
Jinak je to fajn, hodně komfortní auto na pohodové ježdění.
Jinak mám od listopadu najetých asi dva tisíce km a všechno zatím šlape, chová se to předvídavě (až na to přetáčení), taky to na hrbolech lehce poskakuje, oproti R21, která se houpala jako loď je to trošku nezvyk. Akorát dneska se mi poprvé ozval přesuvník. Čekají mě rozvody, tak to při té příležitosti sundám a uvidím co s ním.
Jinak je to fajn, hodně komfortní auto na pohodové ježdění.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Ja teda nevim. Nejsem zadnej "pilot", ale mne prijde vcelku neutralni, spis lehce nedotacivej.
Jedinej moment kdy se zachoval fakt pretacive bylo ve chvili kdy jsem jel po mokrejch tramvajovejch kolejich a v zatacce se zadek rozhodl ty koleje opustit. Ale to myslim nema s nedotacivosti/pretacivosti nic spolecneho.
Jako jestli to porovnavas ve chvili kdy mas zadek na lede a predkem zahnes do ty snehove slany triste (a k tomu treba pustis plyn), tak se nediv ze te jde zadek predbehnout .
Jedinej moment kdy se zachoval fakt pretacive bylo ve chvili kdy jsem jel po mokrejch tramvajovejch kolejich a v zatacce se zadek rozhodl ty koleje opustit. Ale to myslim nema s nedotacivosti/pretacivosti nic spolecneho.
Jako jestli to porovnavas ve chvili kdy mas zadek na lede a predkem zahnes do ty snehove slany triste (a k tomu treba pustis plyn), tak se nediv ze te jde zadek predbehnout .
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon bře 30, 2009 16:03
- Bydliště: okr.Šumperk
Re: Megan II sedan
Ing. Jiří Janda píše:Zdravím všechny... tak já osobně mám teď už Megana skoro 2 roky... Momentálně je všecko docela v pohodě až na některé muchy které neřeším... zajímavý problém co jsem měl bylo spadnuté okénko předních dveří... (prostě jsem je jednoho dne stáhnul a už nešlo vytáhnout... naštěstí jsem nemusel parkovat v noci ve městě...) no a s geometrií dál problémy nemám. Brzdové desky jsem kupoval nakonec nové dopředu za svoje a asi po 20tis. km pískají zase takže už na to kašlu... pozor taky při vykradení vašeho auta vybitím bočního okénka... budete pěkně protahovat ksichty až vám bude nějakej XXXXXXX mechanik v renaultu tvrdit že napadaly kousky skla k lanku stahovacího mechanismu a vyšrotovalo navíjecí kladečku... takže nové boční okénko s opravou 10.500,- fakt paráda... ale toto je podle mě možné jen u Auto Pokorný v Brně...
Zdravím Vás, tak tu zkušenost s bočním okénkem u spolujezdce, mám již také. V Renaultu(Šumperk) mu ho vytáhli a řekli že závada je na sthováku a cena s opravou by stále cca 8 tisíc, tak jsem jim poděkovala a řekla, ať ho odpojí od elektriky, aby se mi toto neopakovalo - nemám garáž. Jinak jeden můj známý mi řekl, že stahovák tak 4 tisíce. Takže to budu mít o polovinu levnější. Sice mi ho zprovoznil, ale úpak byla průtrž mračen a okénko opět nešlo, vypadá to, jestli tam někde nezatká, protože ve obou dveřích není ochraná folie.
Mějte se a ať auto už nezlobí.
Ranault Megane Grandtour 1,6 16V, 3/2005
RMII sedan, 2004
Nuž, očakával som do toho auta viac....ale kupil som v Ačkách, vyzeralo super...ako 4 ročné, malo najazdené 114 tis, teda pred všetkými veľkými "akciami" výmena rozvodov, výmena náplní, nové pneu, nová baterka...spravidla ked si už myslím, že som na ňom vychytal všetky muchy tak ma neočakávane sklame...za tri roky 3 odťahy....Ak by som to mal hodnotiť z pohladu aut, ktoré som jazdil predtým tak pomerne vysoká miera nepoľahlivosti.Teda neviem či by som si to kúpil opäť...
tak mam crochtu presne 1 rok a 1 mesic - najeto 45 tkm ted najeto 102 tkm tachometrovych
servis:
3x olej+3x filtr
2x vzduchovy filtr, 1x kabinovy fitr. Doplneni klimatizace,
Deaktivace automatickeho stirani - sterace s cyklovacem mi vyhovuji
Rozvody napinaci kladka, termostat + nova nemzrnouci smes
Chcipla konzola s klimou a radiem - oprava 800 CZK - asi nejake pitomost
mikro spinac kliky dveri - ted ma koupeny jeden do zalohy
poloosa na stane ridice - 3500 CZK
Docela spokojenost, spotreba 5 - 5,5 litru.
Ceka me oprava krytu pod motorem a vana v kufru - protoze jem trouba
servis:
3x olej+3x filtr
2x vzduchovy filtr, 1x kabinovy fitr. Doplneni klimatizace,
Deaktivace automatickeho stirani - sterace s cyklovacem mi vyhovuji
Rozvody napinaci kladka, termostat + nova nemzrnouci smes
Chcipla konzola s klimou a radiem - oprava 800 CZK - asi nejake pitomost
mikro spinac kliky dveri - ted ma koupeny jeden do zalohy
poloosa na stane ridice - 3500 CZK
Docela spokojenost, spotreba 5 - 5,5 litru.
Ceka me oprava krytu pod motorem a vana v kufru - protoze jem trouba
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice
moje skusenosti
Moja skusenost s Megane 2 , motor 1.6 benzin za prvy rok:
- 14 x navsteva servisu
- po jednom vsetky 4 okna padli a nesli vytiahnut - nebyt v zaruke, tak platim 15.000 za kazde
- ziarovky prednych svetiel a smeroviek sa vypaluju pravidelne
- zlomena mala packa v skrinke prisediaceho - da len vymenit komplet za 6.000
- brzdy piskaju ako na starej skodovke, ale podla autorizovaneho servisu to nieje zavada, lebo brzdy funguju ako maju... ))))
za dalsie 2 roky:
- palivova cievka v haji - cca 5.000
- pri pravidelnej prehliadke v autorizovanom servise diagnostikovana porucha na tyciach riadenia - za opravu pytali astronomicku sumu - nechal som to tak, dalsie dva roky uz tuto zavadu pri prehliadke nepotrehlli, alebo si ju povodne vymysleli.
Celkove hodnotenie:
+ super jazdne schpnopsti, dobre drzi na ceste,
+ setrny motor aj pri sportovejsej jazde
+ vela priestoru aj vnutri, aj v kufri
+ dobra cena pri kupe
+ vzhlad
+ menej kradnute ako skoda/VW
- otrasna kvalita tovarenskeho prevedenia
- lacne plasty, v zime/teple praskaju
- velmi castle poruchy
- uplne amatersky kolektiv v autorizovanych servisoch
- vymyslene zavady v autoriz. autoservisoch, pravidelna kontrola casto konci len preparkovanim
- vsetci znami,ktori renault uz mali na neho len nadavaju kvoli castym porucham
- 14 x navsteva servisu
- po jednom vsetky 4 okna padli a nesli vytiahnut - nebyt v zaruke, tak platim 15.000 za kazde
- ziarovky prednych svetiel a smeroviek sa vypaluju pravidelne
- zlomena mala packa v skrinke prisediaceho - da len vymenit komplet za 6.000
- brzdy piskaju ako na starej skodovke, ale podla autorizovaneho servisu to nieje zavada, lebo brzdy funguju ako maju... ))))
za dalsie 2 roky:
- palivova cievka v haji - cca 5.000
- pri pravidelnej prehliadke v autorizovanom servise diagnostikovana porucha na tyciach riadenia - za opravu pytali astronomicku sumu - nechal som to tak, dalsie dva roky uz tuto zavadu pri prehliadke nepotrehlli, alebo si ju povodne vymysleli.
Celkove hodnotenie:
+ super jazdne schpnopsti, dobre drzi na ceste,
+ setrny motor aj pri sportovejsej jazde
+ vela priestoru aj vnutri, aj v kufri
+ dobra cena pri kupe
+ vzhlad
+ menej kradnute ako skoda/VW
- otrasna kvalita tovarenskeho prevedenia
- lacne plasty, v zime/teple praskaju
- velmi castle poruchy
- uplne amatersky kolektiv v autorizovanych servisoch
- vymyslene zavady v autoriz. autoservisoch, pravidelna kontrola casto konci len preparkovanim
- vsetci znami,ktori renault uz mali na neho len nadavaju kvoli castym porucham
Zkušenosti s 1,6 16V Megane II hatchback
Zkušenosti s vozem byly výborné, pouze 1x kontrola a vyčištění pískajících brzd- jinak pouze běžný servis. Najel jsem s ním asi 80tis. km během tří let, původně mělo najeto asi 15tis. km, koupeno jako předváděcí. Dodnes na něj rád vzpomínám. Mé další auto Honda Civic 8G není zdaleka tak pohodlné, v zatáčkách nesedí o moc lépe a oproti Renaultu neustálé závady. Během prvních dvou let mám vyměněn startér (odtah do servisu), spojku ( výrobní vada), tlumiče ( výrobní vada), centrál (výrobní vada), vzpěry pátých dvěří (čeká se na vyjádření výrobce....), vrže celá palubka..... Nejsem prudič........asi jsem neměl štěstí na dobrý kus.
Re: moje skusenosti
Auto si kupoval ako nove? Do ktoreho renaultu chodis na servis?Lio píše:Moja skusenost s Megane 2 , motor 1.6 benzin za prvy rok:
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
teď mám megana 1,5 dci přesně dva roky,spotřeba cca 5l, najeto 52 tisíc--kromě moji pitomosti (vyjíždění z garáže s otevřeným kufrem), rozbitým zadkem bo boreček nějak nedobrzdil, celkem bez závad--tudíž spokojenost. Doufám že to tak pujde dál ooo))
renault laguna 2000
renault megane grantour 2008 1.5 Dci
renault megane Grantour III 1,6 16v 81kw
renault megane grantour 2008 1.5 Dci
renault megane Grantour III 1,6 16v 81kw
-
- Advanced member
- Příspěvky: 394
- Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
ono sice zalezi ake ma clovek stastie a obcas sa objavy kus blbec v kazej automobilke a myslim ze s renaultom to je podobne ale nie horsie
mali sme v rodine clio 4 roky 120 000 1.2 16v ziadne problemy po 4 rokoch blbol konektor na plynovm pedale
celkove hodnortenie spokojnost
teraz mam Fluence zatial hodnotenie maximalna spokojnst
a uvazujeme nad dalsim prirastkom do rodiny a zase to bude na 99% renault
mali sme v rodine clio 4 roky 120 000 1.2 16v ziadne problemy po 4 rokoch blbol konektor na plynovm pedale
celkove hodnortenie spokojnost
teraz mam Fluence zatial hodnotenie maximalna spokojnst
a uvazujeme nad dalsim prirastkom do rodiny a zase to bude na 99% renault
Re: Renault Megane 2003 - *
Ja mám svoje asi niečo vyše pol roka a vrazil som do neho asi 600€. Na prví pohľad bolo zjavné,že predávajúci už do neho nechcel investovať a ja som si myslel, že keď ho dám trochu do poriadku, tak z neho budem mať radosť. Vytriezvenie prišlo asi pred dvomi dňami, keď mi ostala v ruke kľučka kastlíku pred spolujazdcom. Najhoršie ale bolo, Keď som zistil, že sa to dá kúpiť len celé. Spôsob vyhotovenie a kvality plastu ma tak vytočil, že by som to auto v tej chvíli najradšej roztrieskal bejzbalkou Zatiaľ som to vyriešil stolárskymi magnetkami, ale príde mi to ako provizórne riešenie. Ach jo, zlatá CORSA
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Renault Megane 2003 - *
Na ty dvířka je tady někde návod od wecky.
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... r%C3%A1nka
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... r%C3%A1nka
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Renault Megane 2003 - *
Ja mam mojho megoša 2 roky.Najazdenich 45 000 km.Sluzi perfektne, raz ma zlobilo teple startovanie ale bol to vinou mechanika.nastavil o trosku mimo rozvody...nastavilo sa to s nejakou vecickou z renaultu z5 a problem zmizol.dalej to slavne zatekanie do dveri(vyriesene) potom mi odesla vzpera na kufru, ale to je taka malickost...inak musim zaklopat zatial si nestazujem..Dufam ze to tak dlho vydrzi
Re: Renault Megane 2003 - *
Papírovej modelář jako ty to musí dát za pár minut i v povrchu a barvěpeto 1 píše:Spôsob vyhotovenie a kvality plastu ma tak vytočil, že by som to auto v tej chvíli najradšej roztrieskal bejzbalkou Zatiaľ som to vyriešil stolárskymi magnetkami, ale príde mi to ako provizórne riešenie. Ach jo, zlatá CORSA
Laguna II rv2005 2.0T 16V 125kW Initiale Paris
Re: Renault Megane 2003 - *
cháá, nakoniec som pridal ešte pružinu, zatvára so to skoro samo a zase ho mám trochu rád...
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mégane 1,4 16V 2006 "červená Karkulka"
na podzim 2010 jsem sháněl auto pro mou sestru, neboť se rozhodla odstěhovat do Itálie, kde dostala zajímavou nabídku na práci a auto tam nutně potřebuje, volba nakonec padla na Renault Mégane II
sehnali jsme Mégane II 5dv. po faceliftu, koupený jako nový v ČR v červnu 2006 po první majitelce a s kompletní sevisní historií v autorizovném servisu.
Motor je 1,4 16V 100k, výbava authentique ICE (relativně základní výbava + klima, mlhovky, origo rádio s CD). Auto mělo najeto cca 94tis. km. Je v základní červené barvě, díky které Mégane sestra ihned překřitila na Červenou Karkulku (italsky Cappuccio Rosso)
Po koupi jsme auto dali ihned do servisu aby provedli jeho kontrolu a vyměnili co je potřeba. Byla provedena výměna náplní (chladící kapalina, brzdovka - olej a filtry dělal nedávno před koupí autorizovaný servis), dále komplet brzdy - př. i zadní kotouče (vč. ložisek) a destičky. Kontrola př. nápravy (trochu bouchala) - vyměnili čepy řízení a spodní čepy, myslím i uložení tlumičů + geometrii, dále se kupovala ještě sada nových zimních pneu + druhá sada straších ocelových disků pro ně. Celkem to vyšlo na cca 20tis Kč.
Dnes má svou "Karkulku" skoro rok a půl, najezdila přes 25000 km.
závady a problémy, které se na Mégane dosud řešili (vše v Itálii v autorizovaném servisu - pro zajímavost uvádím i ceny vč. práce v Itálii)
oprava zadního lemu - trochu jej odřela a promáčkla při zajíždění do garáže (280€)
přestala fungovat klimatizace - kontrola a doplnění (80€) za 2 týdny opět nefunkční - provedena oprava konektoru zdarma
umřela 5 let stará autobaterie 50Ah (90€)
odešla zapalovací cívka - v italském Renaultu vyměnili rovnou všechy 4 vč. svíček + výměna oleje a filtrů (360€)
výměna žárovek H7 (jednu jsem měnil já za pár minut (Philips za 180Kč), druhou italové za tuším 12€)
Jak je vidět, řešila se spíš běžná údržba k výše uvedeným závadám - baterka měla nárok, klima - stane se (problém byl hlavně asi v tom konektoru), cívky - typická závada motorů 1,4 a 1,6 16V. Ještě výměna čelního skla před rokem v ČR - při první cestě z Itálie chytla kamínek a měla v něm hvězdičku (platila pojišťovna)
Sestra je s autem moc spokojená, dlouhodobá průměrná spotřeba v létě cca 6,5L/100km, v zimě pak cca 7L/100km, V nejbližší době musí jen udělat rozvody (opět běžná údržba), uvidíme zda brzy přijede do ČR nebo to nechá vyměnit v Itálii.
Jedinné co sestře citelně chybí je rádio na MP3 (buď musím nějaké Update List sehnat, nebo jí tam příležitostně dodělám AUX vstup aby mohla připojit MP3 přehrávač)
sehnali jsme Mégane II 5dv. po faceliftu, koupený jako nový v ČR v červnu 2006 po první majitelce a s kompletní sevisní historií v autorizovném servisu.
Motor je 1,4 16V 100k, výbava authentique ICE (relativně základní výbava + klima, mlhovky, origo rádio s CD). Auto mělo najeto cca 94tis. km. Je v základní červené barvě, díky které Mégane sestra ihned překřitila na Červenou Karkulku (italsky Cappuccio Rosso)
Po koupi jsme auto dali ihned do servisu aby provedli jeho kontrolu a vyměnili co je potřeba. Byla provedena výměna náplní (chladící kapalina, brzdovka - olej a filtry dělal nedávno před koupí autorizovaný servis), dále komplet brzdy - př. i zadní kotouče (vč. ložisek) a destičky. Kontrola př. nápravy (trochu bouchala) - vyměnili čepy řízení a spodní čepy, myslím i uložení tlumičů + geometrii, dále se kupovala ještě sada nových zimních pneu + druhá sada straších ocelových disků pro ně. Celkem to vyšlo na cca 20tis Kč.
Dnes má svou "Karkulku" skoro rok a půl, najezdila přes 25000 km.
závady a problémy, které se na Mégane dosud řešili (vše v Itálii v autorizovaném servisu - pro zajímavost uvádím i ceny vč. práce v Itálii)
oprava zadního lemu - trochu jej odřela a promáčkla při zajíždění do garáže (280€)
přestala fungovat klimatizace - kontrola a doplnění (80€) za 2 týdny opět nefunkční - provedena oprava konektoru zdarma
umřela 5 let stará autobaterie 50Ah (90€)
odešla zapalovací cívka - v italském Renaultu vyměnili rovnou všechy 4 vč. svíček + výměna oleje a filtrů (360€)
výměna žárovek H7 (jednu jsem měnil já za pár minut (Philips za 180Kč), druhou italové za tuším 12€)
Jak je vidět, řešila se spíš běžná údržba k výše uvedeným závadám - baterka měla nárok, klima - stane se (problém byl hlavně asi v tom konektoru), cívky - typická závada motorů 1,4 a 1,6 16V. Ještě výměna čelního skla před rokem v ČR - při první cestě z Itálie chytla kamínek a měla v něm hvězdičku (platila pojišťovna)
Sestra je s autem moc spokojená, dlouhodobá průměrná spotřeba v létě cca 6,5L/100km, v zimě pak cca 7L/100km, V nejbližší době musí jen udělat rozvody (opět běžná údržba), uvidíme zda brzy přijede do ČR nebo to nechá vyměnit v Itálii.
Jedinné co sestře citelně chybí je rádio na MP3 (buď musím nějaké Update List sehnat, nebo jí tam příležitostně dodělám AUX vstup aby mohla připojit MP3 přehrávač)
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Re: Renault Megane 2003 - *
Mám Megane II sedan 1.4 16V 100k rok výroby 2009. Zatím žádný problém,mám najeto 31000 a s autem spokojenost.
Ano v zimě občas si vrzne palubka, ale na to to nejezdí. Jinak jenom zatím 3x pravidelný servis (olej,filtry,promazání třmenů brzd, a teď po 3 jsem si nechal doplnit chladivo do klimy. Vždy jsem se vešel do 5 tisíc. Takže se servisem spokojenost a autem též. Chápu, že jsou to jenom součástky a ty mají svoji životnost, ale o auto se musí taky trochu starat a zacházet sním.
Ano v zimě občas si vrzne palubka, ale na to to nejezdí. Jinak jenom zatím 3x pravidelný servis (olej,filtry,promazání třmenů brzd, a teď po 3 jsem si nechal doplnit chladivo do klimy. Vždy jsem se vešel do 5 tisíc. Takže se servisem spokojenost a autem též. Chápu, že jsou to jenom součástky a ty mají svoji životnost, ale o auto se musí taky trochu starat a zacházet sním.
-
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned led 11, 2009 11:46
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Renault Megane 2003 - *
Taky Megane sedan Sportway 1,4 16V r. v.2009.Bez problemu, najeto 30000km.Pravidelny servisPred Meganem jsem mel Thalii r.v.2002. Kdyz jsem ji po 7 letech prodaval mela najeto 80000km.za celou dobu jsem vymenil akorat 2 zarovky.Samozrejme pravidelny servis-olej,chl.kapalina,brzdova kapalina po peti letech rozvody.Baterie ,vyfuk,brzdy-kotouce,desticky tam zustali original,auto bylo kupovane nove.O auto je treba se taky starat a ne jen nasednout a jet.Mam souseda,ktery ma taky Megana,ale na udrzbu uplne dlabe,jen jezdi.Chudak kdo to auto jednou koupi.
THALIA expresion1,48Vnově RMII sedan sportway 1,4 16V cerna metla 6/2009
Re: Renault Megane 2003 - *
ahoj
mám na vás technický dotaz. Nevím, jestli jsem tak málo zručná, ale nemohu přijít na to, jak nastavit palubní hodiny. Mám R. Megane 1.5DCI r.v. 2003. V návodu jsem našla, že je mám nastavit dvěma tlačítky pod hodinova, ale já tam prostě žádné nemám. Jestli mi někdo budete umět poradit, budu moc ráda. Děkuji a zdravím Nina
mám na vás technický dotaz. Nevím, jestli jsem tak málo zručná, ale nemohu přijít na to, jak nastavit palubní hodiny. Mám R. Megane 1.5DCI r.v. 2003. V návodu jsem našla, že je mám nastavit dvěma tlačítky pod hodinova, ale já tam prostě žádné nemám. Jestli mi někdo budete umět poradit, budu moc ráda. Děkuji a zdravím Nina
Naposledy upravil(a) 100KUC dne sob úno 25, 2012 16:07, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane 2003 - *
Pokud tam nemáš tlačítka, půjde to nejspíš přes ovládání rádia (v palubce, popř. pod volantem).
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane II
tak Vas vitam, Megane II Grandtour koupen 16.3.2012, najeto pri koupi cca 32,5 tis. km, r.v. 07/2009. Ted najeto cca 33 tis. km. Menen olej+filtr, cep praveho predniho kola a doufam, ze na dlouho pokoj...
Re: Renault Megane II
Megane II GrandTour, 1.9 dCi, 96 kW
rok výroby 3/2006, kúpil som ho (dovoz špageti) 8/2009 s počtom 82000 km (nestočené), špageťák chodil na pravidelné výmeny oleja, filtrov a pod., pri 70000 km bol údajne menený FAP filter
Za tie skoro 3 roky mám stav 149000 km a platil som bežnú spotrebu: olej, filtre, rozvody po 120000 km, kotúče a dosky vpredu, dosky vzadu, 2-3 žiarovky, štierače, doplnenie klímy, baterku minulú jeseň (5 a pol roka od výroby), včera 4 tlmiče a ložiská horného uloženia. Čoskoro ma čaká výmena axiálneho tiahla, guľových čapov riadenia a čapov spodného ramena na oboch stranách. Teda všetko čo by sa menilo aj na iných značkách.
Zlostilo ma však čistenie tesnenia dvoch vstrekov lebo mi smrdelo v kabíne pri státí a výmena pravej prednej sťahovačky okna (aj keď sťahovačku musel meniť aj kolega na svojej oktávke). A zo všetkých štyroch handsfree kľučiek mi funguje už len jedna. Tiež ma zlostilo zatekanie do kabíny cez peľový filter, lebo špageťák asi auto negarážoval, odtoky boli totálne upchaté lístím a stačil jeden poriadny dážď. Škoda no, tieto veci mohol výrobca lepšie poriešiť.
Ak mi teda neodíde kľukovka, verím, že mi megík bude k spokojnosti slúžiť aj ďalších aspoň 100000 km.
rok výroby 3/2006, kúpil som ho (dovoz špageti) 8/2009 s počtom 82000 km (nestočené), špageťák chodil na pravidelné výmeny oleja, filtrov a pod., pri 70000 km bol údajne menený FAP filter
Za tie skoro 3 roky mám stav 149000 km a platil som bežnú spotrebu: olej, filtre, rozvody po 120000 km, kotúče a dosky vpredu, dosky vzadu, 2-3 žiarovky, štierače, doplnenie klímy, baterku minulú jeseň (5 a pol roka od výroby), včera 4 tlmiče a ložiská horného uloženia. Čoskoro ma čaká výmena axiálneho tiahla, guľových čapov riadenia a čapov spodného ramena na oboch stranách. Teda všetko čo by sa menilo aj na iných značkách.
Zlostilo ma však čistenie tesnenia dvoch vstrekov lebo mi smrdelo v kabíne pri státí a výmena pravej prednej sťahovačky okna (aj keď sťahovačku musel meniť aj kolega na svojej oktávke). A zo všetkých štyroch handsfree kľučiek mi funguje už len jedna. Tiež ma zlostilo zatekanie do kabíny cez peľový filter, lebo špageťák asi auto negarážoval, odtoky boli totálne upchaté lístím a stačil jeden poriadny dážď. Škoda no, tieto veci mohol výrobca lepšie poriešiť.
Ak mi teda neodíde kľukovka, verím, že mi megík bude k spokojnosti slúžiť aj ďalších aspoň 100000 km.
Mégane II GrandTour, 2006, 1,9 dCi, 96 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 57
- Registrován: ned bře 25, 2012 23:58
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane II
Chlapi, chci si koupit Megane 2, 1.6 16V r.v. 2003 hatchback (kombajn je ponekud drazsi a nechci diesel)...mam trochu strach z toho, ze se jedna o model z pocatku vyroby...ma nekdo nejakou zkusenost? Je opravdu mozne, ze by byly pocatecni modely poruchovejsi?
Renault Megane II, 1.4 16V 72kw
- nomadm
- Experienced member
- Příspěvky: 587
- Registrován: úte pro 20, 2011 22:34
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Megane II
zeptej se zdejsiho clena Zefka, ten ma myslim taky hatch r.v. 2003 a pokud vim, tak zadne vazne problemy nemel....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů