Renault Megane II

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hallda
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: úte lis 25, 2008 17:03

Příspěvek od hallda » čtv led 01, 2009 17:27

Lada.H píše:Předpínače pásu jsou součástí takže bez předpínačů airbagy NE
tohle bych teda zrovna netvrdil - co vim, tak Dacia Logan predpinace pasu nema ale airbag ano
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW

Lada.H
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: pát dub 29, 2005 20:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada.H » čtv led 01, 2009 17:33

Nejdřív tě pás přitáhne do sedačky a pak teprv vystřelí airbag.
Neumím si představit přední airbagy bez předpínačů pásu.
U nefunkčních předpínačů Ti servis doporuči deaktivaci airbagů protože Ti můžou ublížit.

Uživatelský avatar
hallda
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: úte lis 25, 2008 17:03

Příspěvek od hallda » čtv led 01, 2009 18:01

Lada.H píše:Nejdřív tě pás přitáhne do sedačky a pak teprv vystřelí airbag.
Neumím si představit přední airbagy bez předpínačů pásu.
U nefunkčních předpínačů Ti servis doporuči deaktivaci airbagů protože Ti můžou ublížit.
ale to ja vim, to mi je jasny jak to funguje, jenze kdyz se podivas do manualu u Dacii Logan tak tam je jasne napsano ze - bez predpinacu pasu - tak musi fungovat jinej mechanismus kterej tohle nahradi - si myslim.............
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW

Lada.H
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: pát dub 29, 2005 20:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada.H » čtv led 01, 2009 19:36

Nevím co jiného by předpínače mělo nahradit ?
Prostě je to součást airbagů a celý systém má svou ŘJ.
Když to může podle tebe fungovat bez pyropatronů tak proč je tam asi dávaj ?
Rozhodně bych,ale tady nesrovnával Megana s Loganem.

Uživatelský avatar
hallda
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: úte lis 25, 2008 17:03

Příspěvek od hallda » čtv led 01, 2009 19:46

Lada.H píše:Nevím co jiného by předpínače mělo nahradit ?
Prostě je to součást airbagů a celý systém má svou ŘJ.
Když to může podle tebe fungovat bez pyropatronů tak proč je tam asi dávaj ?
Rozhodně bych,ale tady nesrovnával Megana s Loganem.
Koukam ze pan nema smysl pro realitu - nikdo nesrovnava Logana s Meganem - tvrdim jen ze u Dacie predpinace nejsou - a presto je airbag !!!! Precti si dotaz a pak pis............
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW

Uživatelský avatar
hallda
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: úte lis 25, 2008 17:03

Příspěvek od hallda » čtv led 01, 2009 19:53

Takze (tohle je odpoved od Rencku):

Pripominam znova dotaz kterej zde padl a to ze se nekdo ptal zda-li je predpinac pasu - s tim ze padla odpoved ze kdyz je airbag je i prepdpinac pasu - :

Vážený pane,

děkujeme za návštěvu našich internetových stránek. V současné době
předpínače bezpečnostních pásů nejsou zatím ve výbavě modelové řady Logan.
A ti presto ze tam je AIRBAG....................... :!: :idea:
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW

Lada.H
Junior member
Příspěvky: 136
Registrován: pát dub 29, 2005 20:24
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada.H » čtv led 01, 2009 19:57

Osobně jsem tenhle problem řešil v autorizovanem servisu a musel jsem oba předpínače vyměnit.
To co jsem zde psal nejsou mé vymysli,ale tvrzení autorizovaného servisu.

Uživatelský avatar
hallda
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: úte lis 25, 2008 17:03

Příspěvek od hallda » čtv led 01, 2009 20:03

a ja tvrdim na zaklade zkusenosti s pribuznou Rencka ze i kdyz je airbag tak pasy predpinace byt NEMUSI :!: :idea:
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » pát led 02, 2009 17:30

Ahoj lidi,
přemýšlíme nad výměnou našeho meganku starší generace za novější konkrétně CC 2007 a problém je s motory,
1,6 16V benzín znám moc dobře máme ho ve starým :wink: přijde mi na tohle auto trožku slabší ale bezproblémovej motor :twisted:
1,9 dCI vůbec neznám nevím co by se mohlo pokazit a co na nich často odchází
2,0 dCI to samé jako 1,9

Mohl by mi prosím někdo kdo zná tyot motory nejlépe všechny 3 říci na co u kterýho dát pozor? Který je lepší a proč?

Děkuji
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned led 04, 2009 00:57

krt.ecek píše:Ahoj lidi,
přemýšlíme nad výměnou našeho meganku starší generace za novější konkrétně CC 2007 a problém je s motory,
1,6 16V benzín znám moc dobře máme ho ve starým :wink: přijde mi na tohle auto trožku slabší ale bezproblémovej motor :twisted:
1,9 dCI vůbec neznám nevím co by se mohlo pokazit a co na nich často odchází
2,0 dCI to samé jako 1,9

Mohl by mi prosím někdo kdo zná tyot motory nejlépe všechny 3 říci na co u kterýho dát pozor? Který je lepší a proč?

Děkuji
1,6 16V - má trochu vyšší výkon a zlepšený průběh točivého momentu - to je docíleno přesuvníkem vačkového hřídele, který zajišťuje proměnné časování ventilů. Předsuvník i dle zkušeností uživatelů fóra často na tomto motoru odcházel, nicméně problém by měl být již u zmiňovaného ročníku 2007 vyřešen.

1,9 dCi je poměrně dlouho vyráběný motor, který, alespoň pokud vím, nemá žádné zvláštní neduhy, či závady

2,0 dCi se dělá tuším od roku 2005, je samozřejmě o mnoho modernější a vlastně v současné době patří ve své třídě ke spičce. V Laguně se chová velice příjemně. Určitě bych vyzdvihl nízkou hladinu hluku a vibrací. A v neposlední řadě je rozvod řešen řetězem a nikoliv ozubeným řemenem, za což si Renault zasluží obrovské +

uffff... snad mě otatní případně doplní, pokud jsem na něco zapoměl.

Ale ty jsi zapoměl na jeden motor, který by CCčku podle mě moc slušel a sice benzínový 2,0 16V s výkonem 99kw. Spotřeba není v porovnání s 1,6kou nijak dramaticky vyšší (možná díky 6ti stupňové převodovce).

tebou zmiňované diesel motory se vyplatí zpravidla jen tehdy, pokud najezdíš nějakých 25-30tis ročně, jinak bych volil benzín a nejlépe ten dvoulitr ;)
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Člen RCČR
Příspěvky: 37
Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
Bydliště: Ústeckoorlicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOPADŽI » ned led 04, 2009 12:51

wilczek píše:
MOPADŽI píše:Já mám Megane sport, kupovaný nový v dubnu 2006. Do dnešního dne mám nejeto cca 82tis. km.
Zkušenosti: výkonově spokojenost, vzhledem k objemu motoru a poměru hmotnost/výkon/cena. Tedy "hodně muziky" za poměrně slušný peníz...
Brzdy...ikdyž jsou to Bremba, nestačí. Měl jsem 5sad měněných sériových kotoučů a pokaždé když jsem se "svezl" v Německu na dálnici, potažmo na Nordscheife, Brně, Mostě...bylo po nich. Na dálnici stačí 2x - 4x jít "tvrději" na brzdy z 240/250km/h např na 80, když před tebou začne předjíždět kamion, a prostě je po nich
Zkoušeli jsme ve spolupráci s Ferodem(Renovakem) v Kostelci, různé směsi destiček, ale bez úspěchu. Nakonec jsme dospěli k "plovoucím" kotoučům od Bremba, které se začali mezitím vyrábět a v kombinaci se závodní směsí destiček od Feroda DS 3000, je KONEČNÉ po problémech.
Co se týká elektroniky, auto je absolutně bez problémů.
Po mechanické stránce zmíním ještě výměnu simerinků na direrenciálu a výměnu celé pravé poloosy cca po 60tis. km.
Ty budeš dobrý Týpek - myšleno opravdu v tom dobrém slova smyslu. Dej nějaké konkrétnější info ohledně přestavby toho brzdového soustrojí.
Nějak časově nestíhám, tak sem zavítám jen občas :cry: Dal bych sem i fotky, vždy přímo pod danou problematiku, aby to bylo konkrétní a k věci, bohužel, tady to fórum to neumožňuje, jiná naopak ano. Nejsem PC odborník, tak nevím jestli je to možné udělat, ale přivítal bych to, a myslím, ne jenom já :wink:
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned led 04, 2009 12:57

MOPADŽI píše:Dal bych sem i fotky, vždy přímo pod danou problematiku, aby to bylo konkrétní a k věci, bohužel, tady to fórum to neumožňuje, jiná naopak ano. Nejsem PC odborník, tak nevím jestli je to možné udělat, ale přivítal bych to, a myslím, ne jenom já :wink:
nahoře klikni na Album - do toho můžeš fotky nahrát. Na fotky uložené jinde na webu lze linkovat přímo.
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon led 05, 2009 19:52

Souhlasím s tím, co napsal Mistr Renault Honza 100kuč :D

CC nemá nijak extra tuhou pixlu, necpal bych do toho těžký diesel, ať se auto zbytečně nekroutí...

Použij 2.0 T 120 KW !!!

... a budeš co?

budeš spokojen!!!


:ola:

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wilczek
Člen RCČR
Příspěvky: 714
Registrován: sob dub 29, 2006 14:00
Bydliště: Orlová

Příspěvek od wilczek » úte led 06, 2009 05:56

Souhlas s 2,0T. Motor 2,0 16V s výkonem 99kw, jak doporučoval Honza, je nejrozšířenější v nabídkách ojetých vozů na západ od našich hranic. Mám dojem, že tento motor má také proměnné časování rozvodů, tedy nejspíše také onen zbožňovaný přesuvník. Pokud tomu tak není, opravte mne někdo, prosím.

Také výhledově pošílháváme po CC-čku. S ohledem na spotřebu se jeví nejlepší variantou 1,5 dCi, ale tento je v nabídkách ojetých aut prakticky nedosažitelný. Až (a jestli) na koupi dojde, budeme se rozhodovat dle ceny a stavu vozu, motor nejspíš nebude tím hlavním kritériem. Nedávno byl na TipCarsu inzerát na pěkný kus za cenu do 250 KKč s motorem 1,9 dCi. Už je ovšem fuč.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.

Uživatelský avatar
hurryl2
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: ned úno 15, 2009 19:34
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od hurryl2 » pon kvě 04, 2009 14:41

Ahoj,mám možnost rozšířit vaše řady a koupit Renault megana grandtour(2005) s motorem 1.4 16V.Bude na to auto stačit výkon 70kw?Nejsem žádný závodník,ale občas člověk potřebuje rychleji předjíždět.Nebude kombík s tímhle motorem moc líný?Zatížení přes rok nebude moc velký,jen na dovolenou se zatíží. :lol: Díky za odpověď

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pon kvě 04, 2009 15:08

hurryl2 píše:Ahoj,mám možnost rozšířit vaše řady a koupit Renault megana grandtour(2005) s motorem 1.4 16V.Bude na to auto stačit výkon 70kw?Nejsem žádný závodník,ale občas člověk potřebuje rychleji předjíždět.Nebude kombík s tímhle motorem moc líný?Zatížení přes rok nebude moc velký,jen na dovolenou se zatíží. :lol: Díky za odpověď
Pro klidnějšího řidiče, který nespěchá a nepředjíždí, určitě stačí. Ale přecijen bych se poohlédl po něčem silnějším.

Honza
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

tek
Starting member
Příspěvky: 76
Registrován: stř bře 11, 2009 00:17

Příspěvek od tek » úte kvě 05, 2009 23:50

Záleží na to, na co je člověk zvyklý. Minulý týden jsem si vyzdvihl nového kombíka 1,4 72kW 1300kg a proti předchozímu žigulu 1,3 48kw 1000kg je to, co se týče dynamiky jízdy, rozhodně pokrok. A to jsem v rámci záběhu nepřekročil 3500ot/min.
Otázka je, co si člověk předtavuje pod pojmem "rychleji předjíždět":-)
Předjíždět se dá i žigulem jak na okresce, tak na dálnici :o

Ale více šemíků pod kapotou je prostě více šemíků pod kapotou, to je jisté.

Uživatelský avatar
hurryl2
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: ned úno 15, 2009 19:34
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od hurryl2 » pát kvě 08, 2009 23:51

Tak jsem neodolal vábení nádherného megánka a stal se jeho majitelem:D .A proto prosím o přijetí do Vašeho fora a poskytnutí pomocné ruky při řešení případných problémů(snad to nebude potřeba).Můj megánek má sice slabší motor,ale po ujetí zatím pár kilometrů jsem spokojený,nejsem už žádný závodník.Při vytočení to akceleruje,že mi to stačí na běžné předjíždění.
Renault Megane Grandtour 1.4 16V / 2005

wrok
Advanced member
Příspěvky: 370
Registrován: stř úno 22, 2006 20:10
Bydliště: RS / ZV / BA

Příspěvek od wrok » pon srp 03, 2009 20:57

Ahojte,

ako spokojny majitel Meganika 1,4 HB (2005) planujem v oktobry nakup Grandtura 1,6 s cielom prestavat na plyn. Ma niekto skusenosti? Bude ten obejm motora pri sekvencnom vstrekovani stacit? Cielom pouzivania auta je najme presun na vecsie vzdialenosti, rocne tak 25-30tis km.
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » pon lis 02, 2009 14:09

1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.

wrok
Advanced member
Příspěvky: 370
Registrován: stř úno 22, 2006 20:10
Bydliště: RS / ZV / BA

Příspěvek od wrok » pon lis 02, 2009 14:29

martinecondrej:
srob z ojnice??? ty brdo!!!
da sa nejako to mozne povolenie skontrolovat pred tym ako sa mi to stane?
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » pon lis 02, 2009 15:04

martinecondrej píše:1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
Tomu nějak nerozumím.Na ojnici jsou šrouby 2.Nemohly se povolit,jakmile by tam vznikla sebemenší vůle,ztratí se tudy tlak oleje a navíc by kovový zvuk včas upozornil na blížící se destrukci motoru.Takže druhá možnost je přetažení šroubu při montáži ,ale to zas by nevydrželo tolik km. :shock:

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » pon lis 02, 2009 16:31

safy píše:
martinecondrej píše:1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
Tomu nějak nerozumím.Na ojnici jsou šrouby 2.Nemohly se povolit,jakmile by tam vznikla sebemenší vůle,ztratí se tudy tlak oleje a navíc by kovový zvuk včas upozornil na blížící se destrukci motoru.Takže druhá možnost je přetažení šroubu při montáži ,ale to zas by nevydrželo tolik km. :shock:
jj bohužel to tak bylo, při studeném startu se občas ozvalo klepnutí, ptal jsem se na to v servisu a že to je normální, že tesnění jak je starší, tak trošku propouští a klesne olej do vany. Felda mi to taky tak dělala od zhruba 100000 a 250000km jsem s ní najezdil, tak jsem to neřešil. A to byla chyba
Vždy to trošku zaťukalo a pak pokoj.

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » pon lis 02, 2009 16:56

martinecondrej píše:
safy píše:
martinecondrej píše:1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
Tomu nějak nerozumím.Na ojnici jsou šrouby 2.Nemohly se povolit,jakmile by tam vznikla sebemenší vůle,ztratí se tudy tlak oleje a navíc by kovový zvuk včas upozornil na blížící se destrukci motoru.Takže druhá možnost je přetažení šroubu při montáži ,ale to zas by nevydrželo tolik km. :shock:
jj bohužel to tak bylo, při studeném startu se občas ozvalo klepnutí, ptal jsem se na to v servisu a že to je normální, že tesnění jak je starší, tak trošku propouští a klesne olej do vany. Felda mi to taky tak dělala od zhruba 100000 a 250000km jsem s ní najezdil, tak jsem to neřešil. A to byla chyba
Vždy to trošku zaťukalo a pak pokoj.
Tak to je přesně ono.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » pon lis 09, 2009 22:56

Zdravím,
tak jsem nakonec toho Mégana, co jsem popisoval v tématu o přesuvníku koupil. Lehce jsem do toho byl vtažen svým otcem, kterému se auto líbilo. A víte jak, odporujte otci. Ale co, auto je doma. Nefungovala jedna karta, tak jí ještě musí prodejce opravit, nebo co.
Před koupí jsme ho měli v servise Renault na diagnostice, nic nenašli. Zvedli to na zvedák, pravý práh asi od poloviny měněný, bylo to hodně okaté a viditelné na první pohled. Jinak když jsem se díval do výpisu servisování, tak jsou tam čtyři roky nové kotouče a vlastně z toho mám pocit, že během tří let bylo vyměněné celé auto (nápravy, řemeny, zavěšení motoru, imobilizér, kotouče, destičky, ....).
Má pár chybiček, kterých jsem si bohužel všiml až po koupi.
Nefunguje nastavení sklonu levého předního světla, ale motorek tam je a vrčí. Tak doufám, že tam nebude něco polámané a spíš to bude někde vyskočené.
Víc mě ale štve blikající kontrolka service, která po rozjezdu zůstane svítit a palubní počítač napíše steering check - zkontrolovat řízení. Ale na diagnostice nebyla žádná závada, tak jsem se k tomu jen chtěl zeptat. Našel jsem tady, že by se mělo otočit volantem doleva, pak doprava a vrátit to kousek za střed kvůli posilovači. Zkoušel jsem a nic. Musí přitom být nastartováno, aby ten posilovač šel? Původně jsem si myslel, že je to interval pro výměnu oleje, ale není - nuloval jsem ho.
Technikovi jsem i v servise říkal, že se mi zdá, že klepe ten přesuvník, ale technik říkal, že ho neslyšel. Já myslím, že přesuvník bude snad i dobrý, protože opravdu u dalších startů není nic slyšet, auto táhne pěkně odspodu a startuje ukázkově, jen to vypadá na slabší baterku.
Jinak se mi po prvních kilometrech zdá, že je to fajn auto, jen kdyby v něm nebylo takové ticho a byla větší vazba od spojky - vůbec nemůžu poznat, kdy zabírá.
A pak tam jsou takové drobnosti, že nesvítí osvětlení spz, nějaké vnitřní žárovky a další blbůstky, ale s tím už si poradím. Hlavně aby motor šel.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů