tohle bych teda zrovna netvrdil - co vim, tak Dacia Logan predpinace pasu nema ale airbag anoLada.H píše:Předpínače pásu jsou součástí takže bez předpínačů airbagy NE
Renault Megane II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
ale to ja vim, to mi je jasny jak to funguje, jenze kdyz se podivas do manualu u Dacii Logan tak tam je jasne napsano ze - bez predpinacu pasu - tak musi fungovat jinej mechanismus kterej tohle nahradi - si myslim.............Lada.H píše:Nejdřív tě pás přitáhne do sedačky a pak teprv vystřelí airbag.
Neumím si představit přední airbagy bez předpínačů pásu.
U nefunkčních předpínačů Ti servis doporuči deaktivaci airbagů protože Ti můžou ublížit.
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW
Koukam ze pan nema smysl pro realitu - nikdo nesrovnava Logana s Meganem - tvrdim jen ze u Dacie predpinace nejsou - a presto je airbag !!!! Precti si dotaz a pak pis............Lada.H píše:Nevím co jiného by předpínače mělo nahradit ?
Prostě je to součást airbagů a celý systém má svou ŘJ.
Když to může podle tebe fungovat bez pyropatronů tak proč je tam asi dávaj ?
Rozhodně bych,ale tady nesrovnával Megana s Loganem.
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW
Takze (tohle je odpoved od Rencku):
Pripominam znova dotaz kterej zde padl a to ze se nekdo ptal zda-li je predpinac pasu - s tim ze padla odpoved ze kdyz je airbag je i prepdpinac pasu - :
Vážený pane,
děkujeme za návštěvu našich internetových stránek. V současné době
předpínače bezpečnostních pásů nejsou zatím ve výbavě modelové řady Logan.
A ti presto ze tam je AIRBAG.......................
Pripominam znova dotaz kterej zde padl a to ze se nekdo ptal zda-li je predpinac pasu - s tim ze padla odpoved ze kdyz je airbag je i prepdpinac pasu - :
Vážený pane,
děkujeme za návštěvu našich internetových stránek. V současné době
předpínače bezpečnostních pásů nejsou zatím ve výbavě modelové řady Logan.
A ti presto ze tam je AIRBAG.......................
R Latitude 3.0dCi 6V 240k
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW
Nissan Pathfinder 2.5dCi / 128kW
Ahoj lidi,
přemýšlíme nad výměnou našeho meganku starší generace za novější konkrétně CC 2007 a problém je s motory,
1,6 16V benzín znám moc dobře máme ho ve starým přijde mi na tohle auto trožku slabší ale bezproblémovej motor
1,9 dCI vůbec neznám nevím co by se mohlo pokazit a co na nich často odchází
2,0 dCI to samé jako 1,9
Mohl by mi prosím někdo kdo zná tyot motory nejlépe všechny 3 říci na co u kterýho dát pozor? Který je lepší a proč?
Děkuji
přemýšlíme nad výměnou našeho meganku starší generace za novější konkrétně CC 2007 a problém je s motory,
1,6 16V benzín znám moc dobře máme ho ve starým přijde mi na tohle auto trožku slabší ale bezproblémovej motor
1,9 dCI vůbec neznám nevím co by se mohlo pokazit a co na nich často odchází
2,0 dCI to samé jako 1,9
Mohl by mi prosím někdo kdo zná tyot motory nejlépe všechny 3 říci na co u kterýho dát pozor? Který je lepší a proč?
Děkuji
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1,6 16V - má trochu vyšší výkon a zlepšený průběh točivého momentu - to je docíleno přesuvníkem vačkového hřídele, který zajišťuje proměnné časování ventilů. Předsuvník i dle zkušeností uživatelů fóra často na tomto motoru odcházel, nicméně problém by měl být již u zmiňovaného ročníku 2007 vyřešen.krt.ecek píše:Ahoj lidi,
přemýšlíme nad výměnou našeho meganku starší generace za novější konkrétně CC 2007 a problém je s motory,
1,6 16V benzín znám moc dobře máme ho ve starým přijde mi na tohle auto trožku slabší ale bezproblémovej motor
1,9 dCI vůbec neznám nevím co by se mohlo pokazit a co na nich často odchází
2,0 dCI to samé jako 1,9
Mohl by mi prosím někdo kdo zná tyot motory nejlépe všechny 3 říci na co u kterýho dát pozor? Který je lepší a proč?
Děkuji
1,9 dCi je poměrně dlouho vyráběný motor, který, alespoň pokud vím, nemá žádné zvláštní neduhy, či závady
2,0 dCi se dělá tuším od roku 2005, je samozřejmě o mnoho modernější a vlastně v současné době patří ve své třídě ke spičce. V Laguně se chová velice příjemně. Určitě bych vyzdvihl nízkou hladinu hluku a vibrací. A v neposlední řadě je rozvod řešen řetězem a nikoliv ozubeným řemenem, za což si Renault zasluží obrovské +
uffff... snad mě otatní případně doplní, pokud jsem na něco zapoměl.
Ale ty jsi zapoměl na jeden motor, který by CCčku podle mě moc slušel a sice benzínový 2,0 16V s výkonem 99kw. Spotřeba není v porovnání s 1,6kou nijak dramaticky vyšší (možná díky 6ti stupňové převodovce).
tebou zmiňované diesel motory se vyplatí zpravidla jen tehdy, pokud najezdíš nějakých 25-30tis ročně, jinak bych volil benzín a nejlépe ten dvoulitr
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- MOPADŽI
- Člen RCČR
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
- Bydliště: Ústeckoorlicko
- Kontaktovat uživatele:
Nějak časově nestíhám, tak sem zavítám jen občas Dal bych sem i fotky, vždy přímo pod danou problematiku, aby to bylo konkrétní a k věci, bohužel, tady to fórum to neumožňuje, jiná naopak ano. Nejsem PC odborník, tak nevím jestli je to možné udělat, ale přivítal bych to, a myslím, ne jenom jáwilczek píše:Ty budeš dobrý Týpek - myšleno opravdu v tom dobrém slova smyslu. Dej nějaké konkrétnější info ohledně přestavby toho brzdového soustrojí.MOPADŽI píše:Já mám Megane sport, kupovaný nový v dubnu 2006. Do dnešního dne mám nejeto cca 82tis. km.
Zkušenosti: výkonově spokojenost, vzhledem k objemu motoru a poměru hmotnost/výkon/cena. Tedy "hodně muziky" za poměrně slušný peníz...
Brzdy...ikdyž jsou to Bremba, nestačí. Měl jsem 5sad měněných sériových kotoučů a pokaždé když jsem se "svezl" v Německu na dálnici, potažmo na Nordscheife, Brně, Mostě...bylo po nich. Na dálnici stačí 2x - 4x jít "tvrději" na brzdy z 240/250km/h např na 80, když před tebou začne předjíždět kamion, a prostě je po nich
Zkoušeli jsme ve spolupráci s Ferodem(Renovakem) v Kostelci, různé směsi destiček, ale bez úspěchu. Nakonec jsme dospěli k "plovoucím" kotoučům od Bremba, které se začali mezitím vyrábět a v kombinaci se závodní směsí destiček od Feroda DS 3000, je KONEČNÉ po problémech.
Co se týká elektroniky, auto je absolutně bez problémů.
Po mechanické stránce zmíním ještě výměnu simerinků na direrenciálu a výměnu celé pravé poloosy cca po 60tis. km.
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nahoře klikni na Album - do toho můžeš fotky nahrát. Na fotky uložené jinde na webu lze linkovat přímo.MOPADŽI píše:Dal bych sem i fotky, vždy přímo pod danou problematiku, aby to bylo konkrétní a k věci, bohužel, tady to fórum to neumožňuje, jiná naopak ano. Nejsem PC odborník, tak nevím jestli je to možné udělat, ale přivítal bych to, a myslím, ne jenom já
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Souhlas s 2,0T. Motor 2,0 16V s výkonem 99kw, jak doporučoval Honza, je nejrozšířenější v nabídkách ojetých vozů na západ od našich hranic. Mám dojem, že tento motor má také proměnné časování rozvodů, tedy nejspíše také onen zbožňovaný přesuvník. Pokud tomu tak není, opravte mne někdo, prosím.
Také výhledově pošílháváme po CC-čku. S ohledem na spotřebu se jeví nejlepší variantou 1,5 dCi, ale tento je v nabídkách ojetých aut prakticky nedosažitelný. Až (a jestli) na koupi dojde, budeme se rozhodovat dle ceny a stavu vozu, motor nejspíš nebude tím hlavním kritériem. Nedávno byl na TipCarsu inzerát na pěkný kus za cenu do 250 KKč s motorem 1,9 dCi. Už je ovšem fuč.
Také výhledově pošílháváme po CC-čku. S ohledem na spotřebu se jeví nejlepší variantou 1,5 dCi, ale tento je v nabídkách ojetých aut prakticky nedosažitelný. Až (a jestli) na koupi dojde, budeme se rozhodovat dle ceny a stavu vozu, motor nejspíš nebude tím hlavním kritériem. Nedávno byl na TipCarsu inzerát na pěkný kus za cenu do 250 KKč s motorem 1,9 dCi. Už je ovšem fuč.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Ahoj,mám možnost rozšířit vaše řady a koupit Renault megana grandtour(2005) s motorem 1.4 16V.Bude na to auto stačit výkon 70kw?Nejsem žádný závodník,ale občas člověk potřebuje rychleji předjíždět.Nebude kombík s tímhle motorem moc líný?Zatížení přes rok nebude moc velký,jen na dovolenou se zatíží. Díky za odpověď
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pro klidnějšího řidiče, který nespěchá a nepředjíždí, určitě stačí. Ale přecijen bych se poohlédl po něčem silnějším.hurryl2 píše:Ahoj,mám možnost rozšířit vaše řady a koupit Renault megana grandtour(2005) s motorem 1.4 16V.Bude na to auto stačit výkon 70kw?Nejsem žádný závodník,ale občas člověk potřebuje rychleji předjíždět.Nebude kombík s tímhle motorem moc líný?Zatížení přes rok nebude moc velký,jen na dovolenou se zatíží. Díky za odpověď
Honza
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Záleží na to, na co je člověk zvyklý. Minulý týden jsem si vyzdvihl nového kombíka 1,4 72kW 1300kg a proti předchozímu žigulu 1,3 48kw 1000kg je to, co se týče dynamiky jízdy, rozhodně pokrok. A to jsem v rámci záběhu nepřekročil 3500ot/min.
Otázka je, co si člověk předtavuje pod pojmem "rychleji předjíždět":-)
Předjíždět se dá i žigulem jak na okresce, tak na dálnici
Ale více šemíků pod kapotou je prostě více šemíků pod kapotou, to je jisté.
Otázka je, co si člověk předtavuje pod pojmem "rychleji předjíždět":-)
Předjíždět se dá i žigulem jak na okresce, tak na dálnici
Ale více šemíků pod kapotou je prostě více šemíků pod kapotou, to je jisté.
Tak jsem neodolal vábení nádherného megánka a stal se jeho majitelem:D .A proto prosím o přijetí do Vašeho fora a poskytnutí pomocné ruky při řešení případných problémů(snad to nebude potřeba).Můj megánek má sice slabší motor,ale po ujetí zatím pár kilometrů jsem spokojený,nejsem už žádný závodník.Při vytočení to akceleruje,že mi to stačí na běžné předjíždění.
Renault Megane Grandtour 1.4 16V / 2005
Ahojte,
ako spokojny majitel Meganika 1,4 HB (2005) planujem v oktobry nakup Grandtura 1,6 s cielom prestavat na plyn. Ma niekto skusenosti? Bude ten obejm motora pri sekvencnom vstrekovani stacit? Cielom pouzivania auta je najme presun na vecsie vzdialenosti, rocne tak 25-30tis km.
ako spokojny majitel Meganika 1,4 HB (2005) planujem v oktobry nakup Grandtura 1,6 s cielom prestavat na plyn. Ma niekto skusenosti? Bude ten obejm motora pri sekvencnom vstrekovani stacit? Cielom pouzivania auta je najme presun na vecsie vzdialenosti, rocne tak 25-30tis km.
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
martinecondrej:
srob z ojnice??? ty brdo!!!
da sa nejako to mozne povolenie skontrolovat pred tym ako sa mi to stane?
srob z ojnice??? ty brdo!!!
da sa nejako to mozne povolenie skontrolovat pred tym ako sa mi to stane?
Megane II HB r.v. 2005 1,4 60kW (102 tis. km) - uz sluzi inemu...
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Megane II Grandtour r.v. 2006 1,5 dCi 78kW (cca 88 tis. km generalka motora po zaklepani; po cca 42 tis. km druhe zaklepanie..., po 6 tis. km vypadlo riadenie rychlosti = oprava 250e (vymenena cela riadiaca paka s kulisou a lanovodmi)... od druhej generalky motora zatial 60 tis. km
Laguna III Berline r.v. 2008 1,5 dCi 81kW
Tomu nějak nerozumím.Na ojnici jsou šrouby 2.Nemohly se povolit,jakmile by tam vznikla sebemenší vůle,ztratí se tudy tlak oleje a navíc by kovový zvuk včas upozornil na blížící se destrukci motoru.Takže druhá možnost je přetažení šroubu při montáži ,ale to zas by nevydrželo tolik km.martinecondrej píše:1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
jj bohužel to tak bylo, při studeném startu se občas ozvalo klepnutí, ptal jsem se na to v servisu a že to je normální, že tesnění jak je starší, tak trošku propouští a klesne olej do vany. Felda mi to taky tak dělala od zhruba 100000 a 250000km jsem s ní najezdil, tak jsem to neřešil. A to byla chybasafy píše:Tomu nějak nerozumím.Na ojnici jsou šrouby 2.Nemohly se povolit,jakmile by tam vznikla sebemenší vůle,ztratí se tudy tlak oleje a navíc by kovový zvuk včas upozornil na blížící se destrukci motoru.Takže druhá možnost je přetažení šroubu při montáži ,ale to zas by nevydrželo tolik km.martinecondrej píše:1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
Vždy to trošku zaťukalo a pak pokoj.
Tak to je přesně ono.martinecondrej píše:jj bohužel to tak bylo, při studeném startu se občas ozvalo klepnutí, ptal jsem se na to v servisu a že to je normální, že tesnění jak je starší, tak trošku propouští a klesne olej do vany. Felda mi to taky tak dělala od zhruba 100000 a 250000km jsem s ní najezdil, tak jsem to neřešil. A to byla chybasafy píše:Tomu nějak nerozumím.Na ojnici jsou šrouby 2.Nemohly se povolit,jakmile by tam vznikla sebemenší vůle,ztratí se tudy tlak oleje a navíc by kovový zvuk včas upozornil na blížící se destrukci motoru.Takže druhá možnost je přetažení šroubu při montáži ,ale to zas by nevydrželo tolik km.martinecondrej píše:1,5 DCI 78 kw 132000, 1 majitel (takže km sedí) a motor je v .......
Vypadl šroub z ojnice a o zbytek je postaráno. Podle mechanika měl francouz při montáži asi málo šneků a málo to utáhl.
Tak to je moje čerstvá a zřejmě poslední zkušenost s Renaultem Megane II. Jedině, že bych nějak rozumně sehnal jiný motor. Předem děkuji za případné nabídky nebo info.
Vždy to trošku zaťukalo a pak pokoj.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Zdravím,
tak jsem nakonec toho Mégana, co jsem popisoval v tématu o přesuvníku koupil. Lehce jsem do toho byl vtažen svým otcem, kterému se auto líbilo. A víte jak, odporujte otci. Ale co, auto je doma. Nefungovala jedna karta, tak jí ještě musí prodejce opravit, nebo co.
Před koupí jsme ho měli v servise Renault na diagnostice, nic nenašli. Zvedli to na zvedák, pravý práh asi od poloviny měněný, bylo to hodně okaté a viditelné na první pohled. Jinak když jsem se díval do výpisu servisování, tak jsou tam čtyři roky nové kotouče a vlastně z toho mám pocit, že během tří let bylo vyměněné celé auto (nápravy, řemeny, zavěšení motoru, imobilizér, kotouče, destičky, ....).
Má pár chybiček, kterých jsem si bohužel všiml až po koupi.
Nefunguje nastavení sklonu levého předního světla, ale motorek tam je a vrčí. Tak doufám, že tam nebude něco polámané a spíš to bude někde vyskočené.
Víc mě ale štve blikající kontrolka service, která po rozjezdu zůstane svítit a palubní počítač napíše steering check - zkontrolovat řízení. Ale na diagnostice nebyla žádná závada, tak jsem se k tomu jen chtěl zeptat. Našel jsem tady, že by se mělo otočit volantem doleva, pak doprava a vrátit to kousek za střed kvůli posilovači. Zkoušel jsem a nic. Musí přitom být nastartováno, aby ten posilovač šel? Původně jsem si myslel, že je to interval pro výměnu oleje, ale není - nuloval jsem ho.
Technikovi jsem i v servise říkal, že se mi zdá, že klepe ten přesuvník, ale technik říkal, že ho neslyšel. Já myslím, že přesuvník bude snad i dobrý, protože opravdu u dalších startů není nic slyšet, auto táhne pěkně odspodu a startuje ukázkově, jen to vypadá na slabší baterku.
Jinak se mi po prvních kilometrech zdá, že je to fajn auto, jen kdyby v něm nebylo takové ticho a byla větší vazba od spojky - vůbec nemůžu poznat, kdy zabírá.
A pak tam jsou takové drobnosti, že nesvítí osvětlení spz, nějaké vnitřní žárovky a další blbůstky, ale s tím už si poradím. Hlavně aby motor šel.
tak jsem nakonec toho Mégana, co jsem popisoval v tématu o přesuvníku koupil. Lehce jsem do toho byl vtažen svým otcem, kterému se auto líbilo. A víte jak, odporujte otci. Ale co, auto je doma. Nefungovala jedna karta, tak jí ještě musí prodejce opravit, nebo co.
Před koupí jsme ho měli v servise Renault na diagnostice, nic nenašli. Zvedli to na zvedák, pravý práh asi od poloviny měněný, bylo to hodně okaté a viditelné na první pohled. Jinak když jsem se díval do výpisu servisování, tak jsou tam čtyři roky nové kotouče a vlastně z toho mám pocit, že během tří let bylo vyměněné celé auto (nápravy, řemeny, zavěšení motoru, imobilizér, kotouče, destičky, ....).
Má pár chybiček, kterých jsem si bohužel všiml až po koupi.
Nefunguje nastavení sklonu levého předního světla, ale motorek tam je a vrčí. Tak doufám, že tam nebude něco polámané a spíš to bude někde vyskočené.
Víc mě ale štve blikající kontrolka service, která po rozjezdu zůstane svítit a palubní počítač napíše steering check - zkontrolovat řízení. Ale na diagnostice nebyla žádná závada, tak jsem se k tomu jen chtěl zeptat. Našel jsem tady, že by se mělo otočit volantem doleva, pak doprava a vrátit to kousek za střed kvůli posilovači. Zkoušel jsem a nic. Musí přitom být nastartováno, aby ten posilovač šel? Původně jsem si myslel, že je to interval pro výměnu oleje, ale není - nuloval jsem ho.
Technikovi jsem i v servise říkal, že se mi zdá, že klepe ten přesuvník, ale technik říkal, že ho neslyšel. Já myslím, že přesuvník bude snad i dobrý, protože opravdu u dalších startů není nic slyšet, auto táhne pěkně odspodu a startuje ukázkově, jen to vypadá na slabší baterku.
Jinak se mi po prvních kilometrech zdá, že je to fajn auto, jen kdyby v něm nebylo takové ticho a byla větší vazba od spojky - vůbec nemůžu poznat, kdy zabírá.
A pak tam jsou takové drobnosti, že nesvítí osvětlení spz, nějaké vnitřní žárovky a další blbůstky, ale s tím už si poradím. Hlavně aby motor šel.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů