Renault Megane II

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » čtv pro 22, 2005 16:00

Pánové,
podle mého názoru celý problém nespočívá v tom, že by Tomáš Vrátný měl nějak mimořádně nepovedený vůz, ale v tom, že hledá za každou cenu způsob, jak ho vrátit a inkasovat penízky. To je také důvod, proč ho neuspokojí žádné odstranění vad na voze a proč vstřícné jednání servisu, který provede i preventivní opravy ledasčeho jen aby vyhověl nespokojenému zákazníkovi, tento zákazník označuje za podraz ze strany Renaultu.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Ivan Rous
Šílený Ivan
Příspěvky: 1115
Registrován: pon led 26, 2004 09:48
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan Rous » pát pro 23, 2005 18:35

Já jsem vyvracel názor, že najíždění na obrubník rozhodí geometrii natolik, že auto začne někam táhnout.

Mimochodem, pokud nejsem úplný laik a nemám první auto, tak táhnutí na stranu poznám po prvních 500stech metrech zkušební jízdy... a zkusím jiné auto.

Ivan

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » sob pro 24, 2005 16:44

no dobře .... máš pravdu.... normální opatrné najetí na obrubník při pakrování na chodníku by geometrii rozhodit nemělo... tak jsem to taky nemyslel.... zapoměl jsem na slovíčku neopatrný, či rychlý.... prostě hups na obrubník... do háje mě štve jak to v tom autě vždycky praská .... no jo... odřel jsem si kolo... hmmm... asi to auto vrátím .... stejně táhne doleva.... :lol: :lol: :lol: :lol:

bihary
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: ned kvě 22, 2005 12:00

Příspěvek od bihary » pát pro 30, 2005 00:43

Ja mam Megana II 2003, taha mi dolava, niekde som cital ze vsetky Megany II tahaju dolava, vraj to sposobuje zle navrhnute servo, takze vsetky by mali tahat dolava, neviem kolko ale vsetky....
Renault Laguna III Grandtour 2.0dci Dynamique (ex-Renault Megane II 1.5 dci)

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát pro 30, 2005 09:58

Mam Megane II 2003 (teda 2005) a specielne po precteni o tahani jsem zkousel jestli nekam taha. Netaha nikam. Pokud ovsem nechcete pocitat to ze pri sklonu silnice doleva taha doleva a naopak pri sklonu silnice doprava taha doprava coz dela kazde auto :-)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom69 » pon led 02, 2006 17:29

DDT píše:Pánové,
podle mého názoru celý problém nespočívá v tom, že by Tomáš Vrátný měl nějak mimořádně nepovedený vůz, ale v tom, že hledá za každou cenu způsob, jak ho vrátit a inkasovat penízky. To je také důvod, proč ho neuspokojí žádné odstranění vad na voze a proč vstřícné jednání servisu, který provede i preventivní opravy ledasčeho jen aby vyhověl nespokojenému zákazníkovi, tento zákazník označuje za podraz ze strany Renaultu.
Vážený pane DDT, pokud Vás zajímá pulrocni FRAŠKA zvaná reklamace vozu Renault Megane, podívejte se na me stranky www.reklamace.vyrobce.cz kde najdete posledni informace. Nevim jak vy, ale ja bych rad za svoje penize dostal alespon takovou miru kvality kterou ocekavam a kterou prezentuje vyrobce. Mate-li pocit ze na aute je vse v poradku podivejte se na vystupni protokol http://www.reklamace.vyrobce.cz/3.pdf

a jeste na zaver, jak jinak popsat posledni vyjadreni servisu k uvedene zavade tahnuti do leva kdyz na jedne strane mam protokol od prodejce http://www.reklamace.vyrobce.cz/photos/photo1.html , zaroven vyjadreni soudniho znalce i vyjadreni vedouciho servisu ve zneni : Tahnutí vozidla do levé strany Vám vždy potvrdím. Stojím si za svým stanoviskem, tzn. Vozidlo při naší společné zkušební jízdě (je to již dost dávno)prokazatelně po přejetí nerovnosti a v rychlosti do cca 60km/h směřovalo na levou stranu.

ale presto Renault trva na popisu opravy ve zneni: Přezkoumána geometrie vozidla, shledána odpovídající normě, s ohledem na přání a trvalé stížnosti zákazníka proveden nad rámec obvyklé péče preventivní zásah - výměna pružin předního pérování

nejprijde vam to minimalne podivne, kdyz vam vsichni na jedne strane reknou ano zavada byla potvrzena, byla tam, ale do protokolu to nechteji uvest.

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom69 » pon led 02, 2006 17:33

DDT píše:Pánové,
podle mého názoru celý problém nespočívá v tom, že by Tomáš Vrátný měl nějak mimořádně nepovedený vůz, ale v tom, že hledá za každou cenu způsob, jak ho vrátit a inkasovat penízky. To je také důvod, proč ho neuspokojí žádné odstranění vad na voze a proč vstřícné jednání servisu, který provede i preventivní opravy ledasčeho jen aby vyhověl nespokojenému zákazníkovi, tento zákazník označuje za podraz ze strany Renaultu.
jeste dodatek, NECHCI VRATIT PENIZE !!! chci auto bez zavad !!!
Odjakziva jsem mel az na vyjimku Renaulty a nedam na ne dopustit. O to vic me stve pristup Renaultu.

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 03, 2006 01:30

Tomáši,
tato odpověď bude zřejmě poměrně dlouhá a budu se v ní zabývat jak faktografií tvého případu, tak i dalšími okolnostmi, které tento tvůj případ provázejí.
Tedy k prvnímu bodu:
Definoval jsi jisté závady, které v některých případech byly konstatovány a v jiných případech bylo konstatováno, že se buď o závadu nejedná, nebo že se jedná o chování vozu, které je zcela odpovídající normě. Zcela záměrně tímto způsobem rozlišuji tebou deklarované závady a budu se jimi i takto zabývat.
Bohužel jsi několikrát změnil účelově obsah svého webu, takže se do jisté míry musím spolehnout na svou sloní paměť.

Stěžoval jsis na zadrhávající se bezpečnostní pás > konstatováno, že se jedná o závadu. Pás byl vyměněn.

Stežoval jsis, že ti vržou dveře při najíždění na vysoký obrubník. Vada se neprojevila, dveře byly promazány.

Stěžoval jsis na vrzající palubní desku. Ani ze tvého vlastního zvukového záznamu nebylo možno takovou závadu identifikovat. Servis také neshledal nic co by vybočovalo z normálu a ty sám uvádíš, že se závada neprojevila. Přesto byla provedena demontáž a opětná montáž s cílem nalézt zdroj tebou popisovaného hluku a odstranit jej. Nikde neuvádíš, zda tebou uváděná závada trvá a nebo zda byla odstraněna.

Stěžoval jsis na hlučný ventilátor klimatizace. Podle mých informací byl hluk produkovaný ventilátorem v normě a tento byl vyměněn preventivně.

Pískající brzdy...
Osobně to nepovažuji za závadu. Jedná se o prach mezi destičkou a kotoučem. Tato "závada" je pouze nepříjemná uchu, na fci brzd nemá vliv. Nicméně servis ti velmi vstřícně vyměnil destičky jak vpředu tak i vzadu a promazal brzdové třmeny.

Stěžoval jsis, že při opakovaném sešlápnutí brzdového pedálu dojde k poklesu otáček a následnému rozkmitání vozu > závada se neprojevila.

Stěžoval jsis na nezvyklé křupnutí volantu při jeho plném otočení. Tato závada se neprojevila, leč v rámci preventivní výměny mnoha věcí na přední nápravě (výměna tlumičů, per) a kontrol (sbíhavosti, úhlů nápravy) byl učiněn minimálně pokus tuto tebou deklarovanou závadu eliminovat. Podle mne velmi vstřícný krok servisu.

Stěžoval jsis na nepravidelně nefunkční zadní stěrač. závada se projevila a byla odstraněna.

Stěžoval jsis, že vůz táhne doleva. Byla provedena veškerá možná kontrola (viz "křupání") a výměna souvisejících částí a součástek. Opět nikde neuvádíš, zde (podle tvého) došlo k odstranění tebou deklarované závady.


A nyní ke druhé části
Tvrdíš, že jsi nikdy nechtěl svůj vůz vrátit.
Takové tvrzení je velmi nepravdivé, viz název tebou založeného topiku na jiném fóru : Výměna vozu - Nesmysl dle Renault ČR a vzhledem k dalším tvým příspěvkům v jiných diskusích.

Tvrzení která předkládáš jsou mnohdy velmi jednostranná a účelová. neuvádíš všechna fakta spojená s "tvojí kauzou". Předkládáš fakta účelově, přičemž některá záměrně zamlčuješ. Jiná fakta interpretuješ účelově a v rozporu se skutečností. Viz např. tvá tvrzení o prokázání závad, které ve skutčnosti nebyly objeveny, leč byl ze strany servisu a tedy i Renault ČR učiněn pokus možné příčiny tebou deklarované a neobjevené závady eliminovat. Zápis v předávacím protokole, který vyjmenovávává veškeré úkony servisu vydáváš za seznam závad, jakkoliv tomu tak ve skutečnosti není. Je to soupis prací, které byly provedeny a soupis dílů, které byly vyměněny a to i preventivně.
chceš snad někomu namluvit, že jsi měl závadu na částicovém filtru, který byl z benevolence Renaultu vyměněn rovněž?

Na svých stránkách a ve své kampani nejprve vystupuješ sám za sebe, když ti začnou někteří lidé na tebou spamovaných fórech poklepávat na ramena jako nesmírnému hrdinovi, neváháš toho využít a pasuješ se na Mesiáše bijícího se za práva spotřebitelů, přičemž sleduješ pouze své vlastní cíle. Svoláš směšné protestní shromáždění, snažíš se do toho zatáhnout i náš klub. Pak na tomto "protestním shromáždění" a "protestní jízdě" jsi jediným účastníkem.
Kde máš všechny ty, co ti poklepávali na fórech po ramenou? Nepřijeli? Jaká smůla.
Poté co ti tohle nevyšlo se vracíš do pozice soukromé osoby rozhořčeně se bijící za svá práva. Kdepak je najednou ten Mesiáš, co chtěl bojovat za práva ostatních? Najednou ti jde zase jen o tvůj kabát. Najednou se zase stavíš do pozice singlujícího poškozeného spotřebitele.

Abys podpořil svá tvrzení uvádíš na svých stránkách linky na diskusní fóra , kde s tebou nadšeně souhlasí ti, kteří tebe ani náhodou na tvé směšné protestní akce nepřijeli podpořit. Jseš jim ukradený i z celou svou akcí. Siláci z nich jsou jen na fóru.

Když už jsi tak nesmírně objektivní a uvádíš linky na diskusní fóra, kde se o tvém problému diskutuje, proč zbaběle, ano zbaběle, neuvádíš link na naše fórum? Protože s tebou a s tvými praktikami nesouhlasím, případně nesouhlasíme? Nehodí se ti to do krámu? Nikde neuvádíš, zda je po opravě tvé auto konečně v pořádku. Pouze pliveš i na ty, co ti pomohli a jejich počínání nazýváš podrazem (málem jsem zapomněl, tohle také bylo ze tvých stránek smazáno). Je tu, zdá se, jistý morální rozdíl mezi Renault clubem a Tomášem Vrátným. RCČR poskytuje i tobě prostor pro vyjádření názoru, zatímco ty, názory, které se ti nehodí prostě ze svých stránek mažeš a nebo je vůbec neuvádíš.

Tuto zbabělost chápu. Má snaha dopátrat se skutečného jádra věci napříč všemi, kdo s tvým autem měli co do činění a zveřejnění s tím souvisejících skutečností se ti nehodí. Chápu i tvou snahu se co nejvíce zviditelnit i touhu dosáhnout svého i za pomoci dezinterpretace a překrucování faktů ba i lží. Ale nezlob se na mne, i když tvé pohnutky mohu chápat, nikdy s nimi nebudu souhlasit, Tomáši Vrátný.

EDIT: související diskuse na našem fóru založené Tomášem Vrátným:

http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=37293
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=38717
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=38725
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Bohuzel vidim ....

Příspěvek od Tom69 » úte led 03, 2006 15:00

Diky za odpoved, bohuzel vidim, ze se spolu nikdy neshodneme. Chapu, ze vzhledem k tvemu blizkemu vztahu k firme Renault jsou tvoje informace ziskane z druhe strany jine nez moje zkusenosti. Asi bude kazdy z vlasni zkusenosti vedet, ze jinak se k tobe budou chovat ve firme, ke ktere mas vztah a jinak ve firme kde neznas ani uklizecku, bohuzel tomu tak u nas je. Setkal jsem se s aroganci a odmitavym pristupem. Z toho vznikl cely problem. Kdyz rikas, ze jsem problemovy, tak mi vysvetli slova prijimaciho technika u Auto Freiberg, ktery mi rekl, ze se mi divi ze jsem tak klidny, kdyz musim kvuli vadnemu autoradiu absolvovat 4 hodinove navstevy servisu !!! Ano ctes dobre 4x !!! V te dobe jsem byl jeste chapavy a bral to sportovne. Bohuzel pretrvavajici problemy s autem me donutili jednat. Auto jsme kupovali nove, abychom meli par let klid s provozem. Bohuzel se to nepovedlo.Nepresne namontovane dvere, kapota a postupne se kupici problemy byly jen zacatkem, arogantni chovani koncem. To co probiha ted je jiz bohuzel nebo bohudik v jine rovine. Pokud ty osobne za sve penize pozadujes pouze castecnou kvalitu obdivuji tvoji skromnost. Ja osobne se proste nedokazu smirit s tim, ze jsem si koupil vyrobek, ktery neodpovida tomu co vyrobce slibuje, takze se na me nezlob. Jsem asi narocnejsi nez ty.
Tomas Vratny

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

dodatek

Příspěvek od Tom69 » úte led 03, 2006 15:21

DDT píše:Tomáši,
tato odpověď bude zřejmě poměrně dlouhá a budu se v ní zabývat jak faktografií tvého případu, tak i dalšími okolnostmi, které tento tvůj případ provázejí.
Tedy k prvnímu bodu:
Definoval jsi jisté závady, které v některých případech byly konstatovány a v jiných případech bylo konstatováno, že se buď o závadu nejedná, nebo že se jedná o chování vozu, které je zcela odpovídající normě. Zcela záměrně tímto způsobem rozlišuji tebou deklarované závady a budu se jimi i takto zabývat.
Bohužel jsi několikrát změnil účelově obsah svého webu, takže se do jisté míry musím spolehnout na svou sloní paměť.

Stěžoval jsis na zadrhávající se bezpečnostní pás > konstatováno, že se jedná o závadu. Pás byl vyměněn.

Stežoval jsis, že ti vržou dveře při najíždění na vysoký obrubník. Vada se neprojevila, dveře byly promazány. .. zavada trvala, vedouci servisu na Zlicine to se mnou jiz jednou resil, je to vsak drobnost proti ostatnim vecem
Stěžoval jsis na vrzající palubní desku. Ani ze tvého vlastního zvukového záznamu nebylo možno takovou závadu identifikovat. Servis také neshledal nic co by vybočovalo z normálu a ty sám uvádíš, že se závada neprojevila. Zavada se neprojevila, protoze dle Renault je vsechno v norme, zavada se nemohla projevit kdyz vyjedou maximalne na parkoviste u Teska, tam ti palubka drncet nebudePřesto byla provedena demontáž a opětná montáž s cílem nalézt zdroj tebou popisovaného hluku a odstranit jej. Nikde neuvádíš, zda tebou uváděná závada trvá a nebo zda byla odstraněna.

Stěžoval jsis na hlučný ventilátor klimatizace. Podle mých informací byl hluk produkovaný ventilátorem v normě a tento byl vyměněn preventivně. dle soudniho znalce nikoliv, dodam ti to pisemne

Pískající brzdy...
Osobně to nepovažuji za závadu. Jedná se o prach mezi destičkou a kotoučem. Tato "závada" je pouze nepříjemná uchu, na fci brzd nemá vliv. Nicméně servis ti velmi vstřícně vyměnil destičky jak vpředu tak i vzadu a promazal brzdové třmeny. tak proc jine vozy teze znacky nepiskaji, me to moc normalni neprijde a kazdy ti rekne ze se nejedna o standart
Stěžoval jsis, že při opakovaném sešlápnutí brzdového pedálu dojde k poklesu otáček a následnému rozkmitání vozu > závada se neprojevila. nemel jsem moznost to servisu predvest, reseli jsme podstatny problem s tahnutim vozu

Stěžoval jsis na nezvyklé křupnutí volantu při jeho plném otočení. zavada se projevila, jedna se o vadnou kabelaz ve sloupku rizeni Tato závada se neprojevila, leč v rámci preventivní výměny mnoha věcí na přední nápravě (výměna tlumičů, per) a kontrol (sbíhavosti, úhlů nápravy) byl učiněn minimálně pokus tuto tebou deklarovanou závadu eliminovat. Podle mne velmi vstřícný krok servisu. hochu nejednalo se o preventivni vymenu, to se jen snazi Renault udelat ze zakaznika pitomce, osobne jsem delal zkusebni jizdy s techniky i s odpojenym servem a vuz tahnul do leva, takze at to na me nezkousi, takovy pitomec nejsem

Stěžoval jsis na nepravidelně nefunkční zadní stěrač. závada se projevila a byla odstraněna. vadna ridici jednotka steracu

Stěžoval jsis, že vůz táhne doleva. Byla provedena veškerá možná kontrola (viz "křupání") a výměna souvisejících částí a součástek. Opět nikde neuvádíš, zde (podle tvého) došlo k odstranění tebou deklarované závady.


A nyní ke druhé části
Tvrdíš, že jsi nikdy nechtěl svůj vůz vrátit.

mozna jsme se nepochopili, pises chce vratit penize, ja naopak pisu chci povedene auto ne ausus

Takové tvrzení je velmi nepravdivé, viz název tebou založeného topiku na jiném fóru : Výměna vozu - Nesmysl dle Renault ČR a vzhledem k dalším tvým příspěvkům v jiných diskusích.

Tvrzení která předkládáš jsou mnohdy velmi jednostranná a účelová. neuvádíš všechna fakta spojená s "tvojí kauzou". Předkládáš fakta účelově, přičemž některá záměrně zamlčuješ. Jiná fakta interpretuješ účelově a v rozporu se skutečností. Viz např. tvá tvrzení o prokázání závad, které ve skutčnosti nebyly objeveny, leč byl ze strany servisu a tedy i Renault ČR učiněn pokus možné příčiny tebou deklarované a neobjevené závady eliminovat. Zápis v předávacím protokole, který vyjmenovávává veškeré úkony servisu vydáváš za seznam závad, jakkoliv tomu tak ve skutečnosti není. Je to soupis prací, které byly provedeny a soupis dílů, které byly vyměněny a to i preventivně.
chceš snad někomu namluvit, že jsi měl závadu na částicovém filtru, který byl z benevolence Renaultu vyměněn rovněž?

Na svých stránkách a ve své kampani nejprve vystupuješ sám za sebe, když ti začnou někteří lidé na tebou spamovaných fórech poklepávat na ramena jako nesmírnému hrdinovi, neváháš toho využít a pasuješ se na Mesiáše bijícího se za práva spotřebitelů, přičemž sleduješ pouze své vlastní cíle. Svoláš směšné protestní shromáždění, snažíš se do toho zatáhnout i náš klub. Pak na tomto "protestním shromáždění" a "protestní jízdě" jsi jediným účastníkem.
Kde máš všechny ty, co ti poklepávali na fórech po ramenou? Nepřijeli? Jaká smůla.
Poté co ti tohle nevyšlo se vracíš do pozice soukromé osoby rozhořčeně se bijící za svá práva. Kdepak je najednou ten Mesiáš, co chtěl bojovat za práva ostatních? Najednou ti jde zase jen o tvůj kabát. Najednou se zase stavíš do pozice singlujícího poškozeného spotřebitele.

Abys podpořil svá tvrzení uvádíš na svých stránkách linky na diskusní fóra , kde s tebou nadšeně souhlasí ti, kteří tebe ani náhodou na tvé směšné protestní akce nepřijeli podpořit. Jseš jim ukradený i z celou svou akcí. Siláci z nich jsou jen na fóru.

Když už jsi tak nesmírně objektivní a uvádíš linky na diskusní fóra, kde se o tvém problému diskutuje, proč zbaběle, ano zbaběle, neuvádíš link na naše fórum? Protože s tebou a s tvými praktikami nesouhlasím, případně nesouhlasíme? Nehodí se ti to do krámu? Nikde neuvádíš, zda je po opravě tvé auto konečně v pořádku. Pouze pliveš i na ty, co ti pomohli a jejich počínání nazýváš podrazem (málem jsem zapomněl, tohle také bylo ze tvých stránek smazáno). Je tu, zdá se, jistý morální rozdíl mezi Renault clubem a Tomášem Vrátným. RCČR poskytuje i tobě prostor pro vyjádření názoru, zatímco ty, názory, které se ti nehodí prostě ze svých stránek mažeš a nebo je vůbec neuvádíš.

Tuto zbabělost chápu. Má snaha dopátrat se skutečného jádra věci napříč všemi, kdo s tvým autem měli co do činění a zveřejnění s tím souvisejících skutečností se ti nehodí. Chápu i tvou snahu se co nejvíce zviditelnit i touhu dosáhnout svého i za pomoci dezinterpretace a překrucování faktů ba i lží. Ale nezlob se na mne, i když tvé pohnutky mohu chápat, nikdy s nimi nebudu souhlasit, Tomáši Vrátný.

EDIT: související diskuse na našem fóru založené Tomášem Vrátným:

http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=37293
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=38717
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?p=38725
link na toto forum dam na me stranky, pokud zde bude probihat cila diskuze, ktera zde bohuzel na rozdil od diskuze na www.auto.cz neprobiha

PS: moc rad bych ti preposlal vsechny ty emaily ktere dostavam, mozna by si odlozil ruzove bryle
Naposledy upravil(a) Tom69 dne úte led 03, 2006 15:24, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte led 03, 2006 15:24

DDT: Podepisuju.... samotnému mi vadí, že dodnes není známo, zda jsou závady odstraněny nebo ne....

Něco pro odlehčení:
hmmm napadá mě takové přirovnání.... když jdu z hospody tak ze mě táhne pivo doleva i doprava... Mohu se zeptat Tomáše Vrátného kam bych to měl jít reklamovat? U výčepního? Nebo přímo u pivovaru? :lol:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 03, 2006 16:09

Tou diskusi, která čile probíhá máš na mysli tu, co na ni je odkaz ze tvých stránek a kde je celých 9 příspěvků, z toho 4 tvé?
Tak to pak chápu.
Nebo myslíš ty čilé diskuse, kde tě pár lidí poplácává po ramínkách a tvrdí ti, jak jsi dobrý a že určitě, ale určitě, přijedou na "protestní akci"?
Proč na tvých stránkách neuvádíš odkazy na žádnou diskusi, kde s tebou někdo nesouhlasil a přesto byly na příspěvky relativně bohaté?

Máš dojem, že tady se nediskutuje? Co tady pak děláme?

Ve své výše uvedené odpovědi opět účelově měníš některá svá tvrzení a dostáváš se tak do rozporu i se svými vlastními stránkami. Proč na svých stránkách uvádíš, že se některé závady neprojevily a na zdejším fóru se snažíš deklarovat že tato závada existuje?

V mé odpovědi byly také obsaženy některé otázky, kterým jsi se vyhnoul obloukem. Proč?

Proč nikde neuvádíš, co bylo odstraněno a které závady trvají, aby byla poznat progrese tvého případu. Proč místo toho jen pateticky skuhráš, jak jsou všichni hrozní?

Proč neuvádíš tebou zmiňovaný znalecký posudek na svých stránkách, o kterých jsi mnohokrát prohlásil, že obsahují veškeré relevantní dokumenty?

Proč jsi na svých stránkách označil za podraz to, že ti bylo auto opraveno? Netvrdil jsi několikrát, že chceš mít auto v pořádku?

Proč na svých stránkách tvrdíš, že v žádném případě nechceš poškodit Renault a zároveň organizuješ "protestní akce"?

Proč na svých stránkách na kterých hned v úvodu tvrdíš, že zprostředkováváš pouze své zkušenosti odkazuješ na jiné weby, i jiných automobilových značek, kde si někdo na něco stěžuje?

Proč myslíš, že mám růžové brýle? Proto že si dovoluji s tebou nesouhlasit a poukázat na zjevné diskrepance ve tvých tvrzeních?

Proč tvrdíš, že servis prováděl zkušební jízdu jen na parkovišti u Tesca, když se jedná o zjevnou nepravdu (viz protokol na tvých stránkách)? Proč sám neuvedeš, co víš, a to, že vůz byl testován i na dlažebních kostkách?

Zkus na tyto otázky odpovědět.
Naposledy upravil(a) DDT dne úte led 03, 2006 16:26, celkem upraveno 1 x.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

odpoved

Příspěvek od Tom69 » úte led 03, 2006 16:24

DDT: ja myslim, ze v tuto chvili je nase dalsi diskuse zbytecna, ty mas svuj nazor, ja mam svuj. Tento tyden by mela byt moje reklamace doresena, auto je stale od 30.11.05 v servisu nebot jsem ho odmitl prevzit z duvodu nesouhlasu se znenim vystupniho protokolu. Jakmile bude toto doreseno, rad ti sdelim vysledek. Na okraj, prijde ti normalni pokud ti nezavisle na sobe zodpovedne osoby potvrdi i pisemne zavady projevene behem zkusebnich jizd a nasledne do protokolu napisou: Přezkoumána geometrie vozidla, shledána odpovídající normě, s ohledem na přání a trvalé stížnosti zákazníka proveden nad rámec obvyklé péče preventivní zásah - výměna pružin předního pérování - neprijde ti to jako ucelove, me tedy ano !!

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 03, 2006 16:32

Opravdu jsem nečekal, že budeš schopen na ty otázky odpovědět.

O co ti jde? O to abys měl auto v pořádku a nebo o to, co je napsáno v předávacím protokolu?
Pokud se servisu jevily míry a úhly v normě, která je definována, pak nechápu, proč by nemělo být v protokolu napsáno, že se jedná o preventivní vyměnu. Na tvém místě bych byl rád, že to nikam netáhne místo toho abych si stěžoval na znění protokolu.

Ano mám svůj názor, to vadí? Raději diskutuješ s lidmi, kteří názor nemají?
Také mám spoustu otázek, které zůstaly nezodpovězeny.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

nikoliv

Příspěvek od Tom69 » úte led 03, 2006 16:50

DDT píše:Opravdu jsem nečekal, že budeš schopen na ty otázky odpovědět.

O co ti jde? O to abys měl auto v pořádku a nebo o to, co je napsáno v předávacím protokolu?
Pokud se servisu jevily míry a úhly v normě, která je definována, pak nechápu, proč by nemělo být v protokolu napsáno, že se jedná o preventivní vyměnu. Na tvém místě bych byl rád, že to nikam netáhne místo toho abych si stěžoval na znění protokolu.

Ano mám svůj názor, to vadí? Raději diskutuješ s lidmi, kteří názor nemají?
Také mám spoustu otázek, které zůstaly nezodpovězeny.
Bohuzel jsi stale nepochopil jednu vec. A to tu, ze jsou zde nejake zakony na ochranu spotrebitele. Proc bych mel tolerovat neci nekvalitni praci. Ta doba kdy si clovek koupil v mototechne skodovku a pak se skripajicimi zuby jezdil stale dokola do servisu je nastesti pryc. Jestli jsi to jeste necetl, plati u spotrebniho zbozi pravidlo 3x a dost. Pochybuji, ze by jsi nejakemu prodejci toleroval napr. na TV nekonecne opravy. Precti si ve volnem case zakon na ochranu spotrebitele a mozna mnohe pochopis

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 03, 2006 17:02

Klasik by řekl: "Neuč orla létat"

Jistě máš na mysli zákon 634/1992 v platném znění.
Rád bych tě tedy požádal, abys uvedl tu část, o kterou opíráš svá (poněkud nesmyslná) tvrzení a zároveň uvedl argumenty, které toto tvrzení podpoří.

Rád bych tě upozornil, že se snažíš odběhnout od načatého tématu a že jsi dosud neodpověděl na žádnou z výše uvedených otázek.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte led 03, 2006 17:02

tak se do toho vložím.... myslím že ten zákon někteří z nás docela znají a záleží také na výkladu zákona... když ho zkrátíš zní to jinak než je pravda.

3x závada bránící řádnému užívání věci je něco jiného ...

další otázkou je, zda když sis objednal jako příplatkovou výbavu rádio a to bylo x krát měněno, lze toto považovat za vadu bránící používání celé věci ... tj. celého auta.... domnívám se, že ne... ale to odbočuji dost do OT.

Jenže zákon hovoří také velmi jasně o tom, kdo o reklamaci rozhoduje a tím je vždy prodejce.

Dále zákon uvádí to, že výměnu celé věci je možné požadovat tehdy, pokud je to vzhledem k povaze vady úměrné...

Jestliže nastavení geometrie atd odpovídá normám výrobce (a geometrie se vždy nastavuje s nějakou tolerancí u všech aut), pak jí nelze považovat za vadu.

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom69 » úte led 03, 2006 17:04

100KUC píše:tak se do toho vložím.... myslím že ten zákon někteří z nás docela znají a záleží také na výkladu zákona... když ho zkrátíš zní to jinak než je pravda.

3x závada bránící řádnému užívání věci je něco jiného ...

další otázkou je, zda když sis objednal jako příplatkovou výbavu rádio a to bylo x krát měněno, lze toto považovat za vadu bránící používání celé věci ... tj. celého auta.... domnívám se, že ne... ale to odbočuji dost do OT.

Jenže zákon hovoří také velmi jasně o tom, kdo o reklamaci rozhoduje a tím je vždy prodejce.

Dále zákon uvádí to, že výměnu celé věci je možné požadovat tehdy, pokud je to vzhledem k povaze vady úměrné...

Jestliže nastavení geometrie atd odpovídá normám výrobce (a geometrie se vždy nastavuje s nějakou tolerancí u všech aut), pak jí nelze považovat za vadu.
a samorejme take, pokud jsou strany ve sporu ma posledni slovo soud

..... preji Renaultu vice takovych zakazniku jako jste vy dva panove. Pak by byli vsichni spokojeni :!:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte led 03, 2006 17:13

Myslíš takové zákazníky, kteří znají svá práva a dokáží je uplatnit aniž by ze sebe dělali šašky na celém netu?
Takové Renaultu také přeji.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

........

Příspěvek od Tom69 » úte led 03, 2006 17:21

DDT píše:Myslíš takové zákazníky, kteří znají svá práva a dokáží je uplatnit aniž by ze sebe dělali šašky na celém netu?
Takové Renaultu také přeji.
Panove, tato nase diskuse bohuzel nikam nevede, preji Vam hodne uspechu s vedenim techto stranek a hodne spokojenych renaultaku, ja uz mezi ne bohuzel nepatrim. Radeji budu ze sebe nadale delat "saska" na netu nekde jinde. 8)

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » úte led 03, 2006 18:19

Tom69 píše:a samorejme take, pokud jsou strany ve sporu ma posledni slovo soud
A proč u soudu dávno nejsi?? Protože víš že kecáš nesmysly a prohrál by jsi.

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » úte led 03, 2006 18:31

Ehm, tedy, asi bych na tuto diskusi, chlapci, neměl nervy, chuť a ani bych si neudělal čas procházet nějaký ty linky. Tady to čtu vždy až po několika dnech nových příspěvků s vědomím, že se tu stejně nic převratnýho nedovím. Tak se mi z klávesnice sama ťuká ta otřepaná fráze, že Tome69 sice brečíš hezky (občas moc dlouze, někdy dokonce barevně (to holec neuměl, ten jen tučně)), ale na špatným hrobě.
A ještě něco - co myslíš, stoupne dolar :?: :scratch:
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » úte led 03, 2006 20:02

Tom69: nevím proč mě kontaktuješ na ICQ, diskutujeme přece tady.

Já stále nechápu čeho chceš dosáhnout. Výměny celého vozu? Proč? Auto je celkem komplikovaný výrobek složený ze spousty samostatných vyměnitelných součástí. Vem si kolik je součástek v autě, je samozřejmě možné že se nějaká z nich pokazí (v tvém případě např. ono zmiňované rádio, če řekněme špatně navíjející se bezpečnostní pás)...

Zákon hovoří tak, že zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy nebo povžadovat výměnu věci v případě, že se na věci vyskytne 3x stejná nebo více různých vad bránících řádnému užívání výrobku...

Stejně tak v případě že se jedná o vadu neodstranitelnou... tedy proto ta 3x stejná vada - v případě, že se vyskytne 3x po sobě, je konstruována právní doměnka, že se jedná o vadu neodstranitelnou. Tato vada by ovšem měla být způsobena stejnou součástkou.

žádná z vad, kterou uvádíš nebrání řádnému užívání vozu (pokud se nepletu tak účelem vozidla je přeprava cestujících a nákladu z bodu A do bodu B).

Sám mohu říct, že mám zkušenosti s uplatňováním reklamace vozu, ale nikdy jsem nebyl tak náročný abych chtěl vyměnit celý vůz.... docela mi stačilo když vadný díl vyměnili...

Tom69
Starting member
Příspěvky: 43
Registrován: stř říj 19, 2005 17:04
Kontaktovat uživatele:

tv

Příspěvek od Tom69 » stř led 04, 2006 11:58

100KUC píše:Tom69: nevím proč mě kontaktuješ na ICQ, diskutujeme přece tady.

Já stále nechápu čeho chceš dosáhnout. Výměny celého vozu? Proč? Auto je celkem komplikovaný výrobek složený ze spousty samostatných vyměnitelných součástí. Vem si kolik je součástek v autě, je samozřejmě možné že se nějaká z nich pokazí (v tvém případě např. ono zmiňované rádio, če řekněme špatně navíjející se bezpečnostní pás)...

Zákon hovoří tak, že zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy nebo povžadovat výměnu věci v případě, že se na věci vyskytne 3x stejná nebo více různých vad bránících řádnému užívání výrobku...

Stejně tak v případě že se jedná o vadu neodstranitelnou... tedy proto ta 3x stejná vada - v případě, že se vyskytne 3x po sobě, je konstruována právní doměnka, že se jedná o vadu neodstranitelnou. Tato vada by ovšem měla být způsobena stejnou součástkou.

žádná z vad, kterou uvádíš nebrání řádnému užívání vozu (pokud se nepletu tak účelem vozidla je přeprava cestujících a nákladu z bodu A do bodu B).

Sám mohu říct, že mám zkušenosti s uplatňováním reklamace vozu, ale nikdy jsem nebyl tak náročný abych chtěl vyměnit celý vůz.... docela mi stačilo když vadný díl vyměnili...
Bohuzel nemas pravdu, auta nemaji oproti jinym vyrobkum vyjimku ze zakona. Pokud by bylo auto prodano stylem "pocitac", kdyby na fakture byly rozepsany polozky jako motor, kola atd. , tak beru, ze mi nic jineho nez opravy stale dokola nezbyvaji. V tomto pripade vsak ne. Chces rict, ze treba TV neni slozite zarizeni, nebo domaci kino, nebo cokoliv jineho ze spotrebniho zbozi. Kazdy vyrobek ma svoje a tvoje tvrzeni o nutnosti nechat si libit nekonecny pocet oprav jiste potesi nejednoho majitele noveho vozu :evil:

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř led 04, 2006 12:23

O čem to hovoříš?
100KUC o žádné výjimce ze zákone nepsal.
Vřele ti doporučuji, aby ses seznámil s právními předpisy o které svá pochybená tvrzení opíráš.
Jen pro říklad:
Zákon na ochranu spotřebitele upravuje ve svých 29(!)§ několik pravidel o tom, jak se má organizace ke spotřebiteli chovat, ale rozhodně nehovoří o odpovědnosti za vady zboží. Pokud se týká reklamace vad, upravuje ji pouze tak, že stanovuje organizaci povinnost přítomnosti pracovníka schopného vyřídit reklamaci na prodejním místě po celou pracovní dobu. Tos asi neušil, co?
Ustanovení týkající se odpovědnosti za vady, jejich odstraňování atp. jsou součástí zákona 40/1964 Sb. Občanská zákoník. Zejména důležitá je pasáž § 622 zmíněného zákona.

Pro tebe je ještě velmi zajmavá pasáž § 627, která počítá i s tím, že si majitel opravované věci tuto odmítne po opravě vyzvednout. Má to totiž vliv na běh záruční doby.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů