Renault Megane II

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » čtv dub 20, 2006 13:38

mruck píše:dik to sem tak nejak tusil, no asi to pro me bude trosku skok, ponevadz jsem do ted 6 let jezdil v Daewoo Matiz :D :D
He he.... tak to vše beru zpět.....to pro tebe bude Mégane s 1,4kou jak letadlo :lol: :lol: 8)

Pamatuju si, že jsem jel s kamarádem a jeho přítelkyní Matizem z Prahy do Mníšku.... po R4 jsme do kopců jeli snad 70... víc se tomu kafemlejnku nechtělo :lol:

Uživatelský avatar
mruck
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 19, 2006 16:20
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od mruck » čtv dub 20, 2006 13:51

no je pravda ze Matiz moc nejede :oops: ale kdyz jedu sam tak do kopce z holesovic prez bulovku na prosek tech 120 jedu (s plynem na podlaze, nebo mozna pod), mel relativne malou spotrebu, a za tech 6let a 88tis km sem menil akorat rozdelovac. Ale je to tak mrnavy, ze sem zacal premejslet vo necem jinym a vyhral to me, teda u moji pritelkyne megan sedan, coz me prekvapilo pac sem si myslel ze by se ji vic libil hatchback. No us sem fakt dost natesenej a nemuzu se dockat. Nevite nekdo jestli je nekde na netu nakej katalog s doplnkama (potahy, koberecky, atd.) i s aktualnim cenikem, pac sem nic nenasel. dik to sem se nak rozepsal :D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » čtv dub 20, 2006 14:03

značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » čtv dub 20, 2006 14:27

100KUC píše:1,4 16V 100k je celkem spolehlivý motor, který má slušný výkon a příznivou spotřebu. ... Pro svižnější svezení bych volil 1,6ku či raději dvoulitr.
Ta 1.6 je takova klidnejsi. Pry se dokonce jevi (tezko rict jestli je to jen zdani nebo doopravdy) jako mene ziva nez ta 1.4ka

Kdyz to vezmu ze Renaulti 1.4 je lepsi* nez od koncernu VW a Megane je stejne tezka jako Skoda Fabia kterazto ma 1.4 jako nejsilnejsi benzinovou motorizaci ... zkratka pro normalni jezdeni bych se toho nebal.


*) I kdyby byla stejna, ale podle mne rendlikovska nema takovou diru v otackach do 3500ot/min.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát dub 21, 2006 01:31

kmarty píše:
100KUC píše:1,4 16V 100k je celkem spolehlivý motor, který má slušný výkon a příznivou spotřebu. ... Pro svižnější svezení bych volil 1,6ku či raději dvoulitr.
Ta 1.6 je takova klidnejsi. Pry se dokonce jevi (tezko rict jestli je to jen zdani nebo doopravdy) jako mene ziva nez ta 1.4ka

Kdyz to vezmu ze Renaulti 1.4 je lepsi* nez od koncernu VW a Megane je stejne tezka jako Skoda Fabia kterazto ma 1.4 jako nejsilnejsi benzinovou motorizaci ... zkratka pro normalni jezdeni bych se toho nebal.


*) I kdyby byla stejna, ale podle mne rendlikovska nema takovou diru v otackach do 3500ot/min.
No s motorem 1,4 16V mám najeto 80 + 30 tis km (Mégane + Clio)... takže myslím že ho už celkem znám...

s 1,6 16V jsem měl možnost se svézt jak ve starém tak v novém Mégane (vždy kombi)

Můj dojem je takový: v obou případech je oproti 1,4 16V je znát nárůst točivého momentu, výkon není již tak znatelně vyšší, navíc motor je prakticky stejný, má jen vyšší zdvih - proto se motor nechá trochu méně ochotně vytočit do vyšších otáček (u nového Mégane je navíc ještě variabilní časování ventilů, pokud se nepletu)

Uživatelský avatar
mruck
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 19, 2006 16:20
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od mruck » úte kvě 30, 2006 17:15

Tak zejtra si du pro Meganka us sem natesenej jako prase :D :D :D

Uživatelský avatar
mruck
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 19, 2006 16:20
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od mruck » čtv čer 01, 2006 16:56

MAM HO A JE SKVELEJ!!! Doufam ze mi to nadseni vydrzi :D :D

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 3779
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » pát čer 02, 2006 01:58

mruck píše:MAM HO A JE SKVELEJ!!! Doufam ze mi to nadseni vydrzi :D :D
Přeju hodně šťastných kilometrů.. :wink:
<> Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát čer 02, 2006 10:14

Taky gratuluji :-)
Ktery motor teda mas? 1.4 nebo 1.6?
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
mruck
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 19, 2006 16:20
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od mruck » pát čer 02, 2006 10:28

dekuji, mam 1.4, zatim to netocim pac mam najeto asi 250km, ale proti matiskovy je to trosku neco jinyho :D , akorat to parkovani (mam sedan) je trosku drsny :D Megan je asi vo 1,10 m delsi :D :D

Uživatelský avatar
Myllo
Starting member
Příspěvky: 90
Registrován: úte led 13, 2004 12:40
Bydliště: Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myllo » pát čer 02, 2006 14:14

myslim, že si rychle zvykneš :wink:
Ex Clio...1,2 RN...1992....Ex Mégane 1,6e?, RT...1996...nyní VW Golf IV. 1,6 lenoch a žrout v jedné osobě :-(

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát čer 02, 2006 14:20

Asi jak kdo, treba ja si na kombika zvykam uz trictvrte roku a porad mam zatracenej velkej problem zaparkovat "do boku" :-). Ono vlastne i zacouvani, vzdycky necham minimalne metr navic nez je potreba :-).
Vsechny auta co jsem kdy mel byly provedeni sedan. I kdyz vlastne ani s nima to nebylo nikdy uplne pünktlich :-)
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Uživatelský avatar
mruck
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: stř dub 19, 2006 16:20
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od mruck » pát čer 02, 2006 15:57

Obrázek

Todle je trosku rozdil :D :D :D
Renault Megane sedan 1.4

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » pát čer 02, 2006 16:05

mruck píše:Todle je trosku rozdil :D :D :D
No, docela jo :-)
U mne to takovy rozdil nebyl. Ale stejne se s tim parkuje znatelne jinak.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

markyz
Advanced member
Příspěvky: 491
Registrován: pon srp 02, 2004 11:31

Příspěvek od markyz » úte srp 29, 2006 08:10

Jiz 4 mesice vlastnim toto auticko, konkretne 1.6 16V r.v.2003 5dv verze, najeto 30 000km. Tak zkusim sepsat sve zkusenosti.

1/ Jidzni vlastnosti jsou super, auto krasne drzi stopu, podvozek je znetelen tvrdsi nez u byvaleho megana(r.v. 97).

2/ Pohodli a komfort, byt na prvni pohled vypada interier mensi nez tomu byvalu u jeho predchudcu, mista v nem nijak neubylo. Jednou z nejvetsich zmen je pritomnost loketni operky, ktera je opravdu super.

3/ Spotreba, se pohybuje v rozmezi 6-7l/100km, takze i zde spokojenost.

4/ Abych zde nepjel jen ody, uz mi auticko pripravilo i dve neprijemna prekvapeni. pri necelych 30kkm odesel starter(novy v Renaultu za 8500KC - protoze startery neopravuji, ale vymenuji), oprava vysla na cca 3000KC.(Diag a demontaz v servisu Renault, oprava starteru nastesti mimo renault :lol: )

5/ Druhou neprijemnosti bylo, kdyz jsem pred par dny sedl za deste do auta a kolem zadniho okna mi do vnitr proudem tekla voda... Tak jsem to utesnil a znamy, ktery meni okna, me to opravil.

Celkovy dojem z auta i pres to zustava velmi dobry! Jen doufam, ze ted da na dlouho pokoj a spokoji se jen s pravidelnou udrzbou :lol:
Martin,
Renault Megane III 1,6 100k

Prochy
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned lis 12, 2006 23:24

Příspěvek od Prochy » pon lis 13, 2006 00:08

Nahodou jsem narazil na toto forum, kdyz jsem hledal jestli uzivatele vozu Renault Megane Sportway 1,4/16v maji poodbne zkusenosti jako ja. Bohuzel kdyz to vidim, tak maji. Pred cca 15 mesici jsem ve firme mel moznost vybrat si vuz, ve kterem budu sluzebne (i soukrome) jezdit. Naprosto svedomite muzu prohlasit, ze lituji, ze jsem si zvoli tento vuz a ze zkusenost s jedinym timto vozem zcela jiste zpusobila, ze do budoucna zadny jiny Renault "pokouset" nebudu. Ve srovnani s Toyoutou, s kterou jsem jezdil predtim a prakticky i skoudou Ocatvii je zpracovani Meganu naprosto otresne.! Zlata toyota - 200 tisic km bez poruchy!!

- vsechno venitr vrze a krupe jak se o sebe trou ty nekvalitni plasty - hlavne v zime. Vsechno se tak nejak vikla - stredni panel, palubka

- cca kazde 2 mesice se prepali pojistka od klima a vyhrivani okenka
(s tim jsem mel taky prihodu: po mesici uzivani noveho vozu se prepalila pojistka. Kdyz jsem ji vymenil autoradio chtelo kod - ten mi prodejce nedodal a kdyz jsem ho pozadoval, chtel za zjisteni kodu jeste zaplatit. To byla prvni facka od renaultu - Dispo a zaroven mam pocit, ze je to zabraneni radneho uzivani veci tj. protizakonne) zatim NEOPRAVENO

- cca jednou za tri mesice vuz nelze tlacitkem nastartovat a ozyva se neskutecny pisklavy kovovy zvuk, jako kdyz brzdi vlakova souprava. Lide na ulicy regulerne uskakuji a utikaji. Mel jsem to na reklamaci a zatim dobry

- vadny levy blikac - treba jeden den fungoval a dalsi dva dny ne. /a ostatni blikaji 2x rychlejc jako upozorneni/

- jedno okenko se stahuje a vytahuje pomaleji nez druhe - dle servisu je to vlastnost a ne zavada

- pri otaceni volantem na maximalni rejd se ozve vzdycky hrozna rana - opraveno servisem

- pri plnem rejdu a urcite mirne rychlosti se ozyva silene vrzani - nebudu reklamovat, protoze mi reknou, ze se to neprojivilo nebo ze je to normalni

- pri dojeti leveho okna a nasledne jizde toto okno urcity cas "krupe" (to chce proste slyset - je to skutecne neprijemny)

- po pul roce uzivani zacalo neco cvrcet v pravych prednich dveri (pri rychlosti cca 50 a vyse)

- nyni uz je cvrcek i levych prednich dveri a k tomu zadni prave dvere neskutecne krupou, kdyz najizdim na chodnik (jako kdyby se auto pricne prohybalo...)

- pri razeni zpatecky to jde pres zuby (odpor na pace a chrotani). Dle servisu je to vlastnost. (Mam takovy pocit, ze tiche razeni zpatecky mely automobilky vyreseny jiz pred cca 15-20lety)

- pred mesicem mi ten krasny displej co ukazuje tu krasnou spotrebu pres 9 litru ve meste ukazal i "ELECTRONIC FAULT"

- konektor cigaretoveho zapalovace pri pouzivani neustale vyjizdi z panelu

- ale co me nejvic XXXX, je fakt, ze vlazny (teply) motor (cca hodinu zaparkovany vuz pri pocasi kolem 20 stupnu) v hodne pripadech po nastartovani chcipa. Vysledoval jsem totiz, ze kdyz seslapnu plyn - jen lehounce - cca 3-5 milimetru, tak otacky nestoupaji, ale naopak klesaji. To znamena ze kdyz velmi pomalu pridavam plyn, tak misto toho aby otacky stoupaly, tak v prvni fazy nejdriv klesaji a pak az stoupaji. Pokud se to takhle nekolikrat seslapne motor v 50 procentech jede pod otackami volnobehu a auto se klepe jak ratlik a v 50 procentech motor chcipne. Reklamoval jsem to v Dablicich (Do dispa uz nepojedu) a tam mi po tydnu, rekli (ani mi nedali zadny protokol, ten jsem si vynutil extra a tam ani o tomto nic neni), ze to "seridili", ale z vyrazu toho pana jsem pochopil, ze s tim neudelali lautr nic. Takze tam pojedu zase na reklamaci reklamace. Pokud mi reknou, ze je to vlastnost a to auto shodim /bez me osoby/ ze strane a udelam to na totalku, protoze mi dochazeji nervy a patrne bych skoncil v blazinci jako ten pan na reklamu na Renault, co bezela tusim v lete. Skutecne skvela reklama :(

Bohuzel pro Vas renaultaky musim konstatovat: "Renault never more" a renaultak ze me skutecne nebude. Jen lituji toho, ze kdyz jsem mel Toyotu, tak ze jsem nebyl clenem toyota klubu - asi bys psal veselejsi veci. Takze asi tak

Honza Prochazka
Praha

Uživatelský avatar
Alibaba
Advanced member
Příspěvky: 464
Registrován: úte bře 15, 2005 12:31

Příspěvek od Alibaba » čtv lis 16, 2006 11:57

Prochy píše:Nahodou jsem narazil na toto forum, .....
Prochy, kdyby sis chtěl k tomu válení sudů pustit rádio, tak mrkni sem:
http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewto ... sc&start=0

(tedy jesti panu Mlejnkovi z Liberce už nepoložili kudlu na krk...)

p.s.
jo jo, zlatý jedničky
Octavia Combi 1,9 TDI (96kW) - 04´

auticky
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 20, 2006 22:31

Megane II Hatchback, 1.9 DCI, 6 rychl

Příspěvek od auticky » úte led 30, 2007 16:41

Konkretni zkusenosti s Megane II Hatchback, 1.9 DCI, 6 rychl
+ keyless entry. Auto našich známých takže Nakup v roce 2005, předv. vůz cca 20tis km. Za rok a pul zkušenosti: několikrat vybita baterie, samo se uvnitř rozsvěcelo atd. Resení: výměna celé řídící jednotky, naštěstí v záruce. 3x v servisu výměna žárovek, doma to nejde. Několikrát seřizovaná geometrie. Shořelý motor stěračů při jejich zadrhnutí (má čidlo, spíná se sám), oprava za 10.000. Nakonec trvale rozsvícené kontrolky AB zřejmě kontakty v sedačkách (nikdo to neopraví) a diagnostiky. Došla trpělivost a šel z domu. Ztráta přes 230 tis korun za rok a pul jezdění tímhle stylem.

No a já mám ted doma Grandtour 1,5 dci, karta jen drive, jednodušší výbava. Najeto cca 32tis km, po první prohlídce, zatím (mimo 2x žárovka) drží, i když trochu táhne doleva a nemám když ho řídím pocit bytelného auta (jinak s ním vozí žena děti). Tak uvidím, jak to bude dál.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Megane II Hatchback, 1.9 DCI, 6 rychl

Příspěvek od Šamša » stř led 31, 2007 10:39

auticky píše:Konkretni zkusenosti s Megane II Hatchback, 1.9 DCI, 6 rychl
+ keyless entry. Auto našich známých takže Nakup v roce 2005, předv. vůz cca 20tis km. Za rok a pul zkušenosti: několikrat vybita baterie, samo se uvnitř rozsvěcelo atd. Resení: výměna celé řídící jednotky, naštěstí v záruce. 3x v servisu výměna žárovek, doma to nejde. Několikrát seřizovaná geometrie. Shořelý motor stěračů při jejich zadrhnutí (má čidlo, spíná se sám), oprava za 10.000. Nakonec trvale rozsvícené kontrolky AB zřejmě kontakty v sedačkách (nikdo to neopraví) a diagnostiky. Došla trpělivost a šel z domu. Ztráta přes 230 tis korun za rok a pul jezdění tímhle stylem.

No a já mám ted doma Grandtour 1,5 dci, karta jen drive, jednodušší výbava. Najeto cca 32tis km, po první prohlídce, zatím (mimo 2x žárovka) drží, i když trochu táhne doleva a nemám když ho řídím pocit bytelného auta (jinak s ním vozí žena děti). Tak uvidím, jak to bude dál.
Na ty žárovky to chce jen trochu cviku a budeš to vyměňovat i poslepu.
Jsem taky pro co nejjednodušší výbavy(kompenzované třeba silnějším motorem), vyhnete se spoustě potencionálních starostí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

auticky
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 20, 2006 22:31

Re: Megane II Hatchback, 1.9 DCI, 6 rychl

Příspěvek od auticky » čtv úno 01, 2007 21:41

Má ještě někdo zkušenost se zadrhávajícími stěrači? Až se po pár minutách zastaví a shoří motorek? Dá se tomu nějak předejít,
docela bych nerad, aby se to stalo ženě. A také zkušenosti s geometrii? Opravdu pořád malinko táhne doleva, mám pocit, jakoby tam "tahalo" opravdu servo. Myšleno vše pro Megane II., 2004

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2541
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Re: Megane II Hatchback, 1.9 DCI, 6 rychl

Příspěvek od kmarty » čtv úno 01, 2007 21:55

auticky píše:Má ještě někdo zkušenost se zadrhávajícími stěrači? Až se po pár minutách zastaví a shoří motorek?
Tomuhle uverim az to zaziju. Na to poletuje az prilis mnoho fam typu "kamarad kamarada povidal ze jeho znamy ...".
Mimochodem totez jsem slysel i o Fordu Mondeo.
auticky píše:A také zkušenosti s geometrii?
Geometri jsem zatim jeste neresil, nebyl duvod.
auticky píše:Opravdu pořád malinko táhne doleva, mám pocit, jakoby tam "tahalo" opravdu servo.
Kdyz tohle litalo Internetem, tak jsem si na to daval obzvlast pozor. Jediny tahani, ktery jsem zaregistroval, bylo zpusobeno pricnym sklonem vozovky, kteremu obvykle nevenuji pozornost, protoze se tak chovalo kazde auto ktere jsem mel a prijde mi to normalni.

Jinak v mym pripade se jedna o MeganeII Grandtour 1.6 16V provedeni Expression Confort + aut. klima, automaticka prevodovka ProActive (takze veci co se muzou po...to je tam podle mne celkem dost), kupovany jako novy v lete 2005 a v servisu stravil jeden den (zarucni vymena "hydrostelovy" kladky alias presuvnik).
Pocitam jen ty navstevy servisu, ktere nebyly zapricineny moji (nebo jinou) osobou.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

dudy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř dub 11, 2007 12:57

Příspěvek od dudy » stř dub 11, 2007 14:01

grandtour 2005 1.6

do dnesneho dna

7500 km vymena rozvodov, (priznaky pri studenom starte "plastove" klepanie z motora) co mi niektori povedali,ze asi rozvody neboli :-) len servis si potreboval nieco zohnat v zaruke .Natahovali ma 4 dni kym som dostal opravene auto,nahradne vozidlo som nedostal, lebo "hlava XXII tvrdi,"ze bezplatne mas narok len ked je vozidlo neschopne prevadzky,ze je neschopne prevadzky ti nezistia na pockanie a potom kazdy den povedia uz zajtra bude.....Skratene pokial auto neskape tak,ze ani neskytne,tak zdarma nahradne vozidlo len na riziko....

cca 15000 km praskanie vo volante dotahovanie tyce riadenia

18000 km zavada elektroinstalacie, nefunkcny pravy blinker

21000 km kontrolka airbagu, po oprave udajne mechanik drgol do sedadla spolujazdca a zacal svietit airbag spolujazdca.cela oprava takmer 2 hod.


Dalsie drobnosti,ktore sa prilezitostne prejavuju: obcasne vrzganie pristrojovej dosky, zadrhavajuci ventilator, pukanie v lavych zadnych dverach, voda objavujuca sa v dverovych kapsach (sci-fi), tah do lava (povodne som myslel,ze mi sibe,ale vidim,ze je to bezna zavada),zapach z klimatizacie.

Mozno som naivny ale myslel som,ze ked kupujem nove auto tak servis uvidim najskor po 2 rokoch a som tam pomaly castejsie ako so starou feliciou. Navyse ako vidim nie som vynimka skor pravidlo. Kamarat mi hovori a co si cakal, ked si si kupil renaulta .....Tesim sa,ze renault si to uvedomuje a pri novej lagune udajne bude garantovat lepsiu spolahlivost ale ja osobne tomu moc neverim a desim sa dna ,ked mi skonci zaruka,lebo pri tych cenach bude lepsie auto rychlo predat, aj ked so stratou a poobzerat sa po niecom inom.
Aby som nebol neobjektivny viem si predstavit,keby som si kupil renaulta s minimom elektroniky a bol by som sucasne automechanik,tak to nie je az take zle auto...

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » čtv čer 21, 2007 17:05

Ahoj lidi, vlastním megan GT 1,5 dci 78kw z prosince 2005. Od té doby jsem s ním ujel 55000 km. Ze začátku bylo pár drobných závad.
Dvakrát mi měnili zadní světla nejdřív kvůli vlhkosti a pak se začali roztékat. Teď jsou už dlouho v poho
Výměna pravé mlhovky - vlhkost
Výměna silentbloku motoru (cvakalo v něm)
Všechno se řešilo na začátku provozu a jsem si jistý, že se takové věci stávají i u jiných značek.
Teď mi řeší trošku větší problém. Při jemném brždění a následně velkém vytočení kol (např. křižovatka) se ozývají velké kovové rány. Když se zatočí doprava tak jde rána zleva a naopak.
V servisu mi řekli, že je drobná vůle na pravé tyčce řízení a že už to na záruku nejde uznat, tak mě to stálo 3700,- Tím se problém nevyřešil což mě trochu naštvalo, ale nemám důvod jim nevěřit, že tam vůle nebyla. Následně mi vyměnili celé řízení, které už bylo na záruku (nastěstí), ale tím se problém také nevyřešil. Když mi auto dali, tak to bylo v poho, ale po ujetí asi 5 km znovu rány. Opět jsem ho vrátil do servisu. Po pár dnech mi volali, že to je hotové a že měnili horní uložení tlumičů a auto projížděli. Převzal jsem ho a po pár křižovatkách ve městě bylo známé bouchání zpátky. Tak jsem ho znovu vrátil a v servisu už byli trošku bezradní, ale že budou hledat dál.
Každopádně jsem v klidu. Po celou dobu opravy (dohromady asi 3 týdny) mám v užívání zadarmo jiného megana a pevně věřím, že se jim to nakonec podaří opravit. Už jsem je naučil jezdit tak, aby to vždy zabouchalo, tak to příště snad pořádně projedou.
Jinak tímto tempem výměn jsem za pár týdnů v novém voze :D
I přes tyto problémy jsem s autem velmi spokojený. Je to velká, pohodlná a bezpečná kára a moc se mi líbí. Takže jsem stále spokojený renaulťák.

lubosov
Advanced member
Příspěvky: 255
Registrován: úte srp 29, 2006 18:30

Příspěvek od lubosov » čtv čer 21, 2007 18:56

Čo k tomu dodať? Snáď len toľko, aby ti ten úsmev dlho vydržal :roll:

martinecondrej
Advanced member
Příspěvky: 407
Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
Bydliště: Tuchlovice

Příspěvek od martinecondrej » pát čer 22, 2007 16:58

lubosov píše:Čo k tomu dodať? Snáď len toľko, aby ti ten úsmev dlho vydržal :roll:
Jsem si jistý, že je to jenom hloupost, která se těžko hledá.

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů