To určitě ne, ale čelní jsem myslel, že střílí oba. Vždy.100KUC píše:kdepak... záleží opravdu na síle a směru nárazu.... copak při každé ráně vystřílejí všechny bagy?
Renault Megane II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Mno, pokud si to pamatuju dobre, tak Megane vlastni RJ airbagu (soucasne s cidly zrychleni) priblizne na miste pod madlem od rucni brzdy. Aktivace bagu pomoci tehle cidel nesplnuje veta "Určitě to autem nehnulo", protoze by jinak RJ nemohla vubec zjistit nejaky autobus.
Pak jsou dva externi snimace bocniho narazu, kazdy v B-sloupku. Tady kus plavu (to teda od zacatku ), ale pri aktivaci timhle snimacem by mel bouchnout bocni clonovy airbag + airbag pro ochranu hrudniku (v sedacce), oboji na strane narazu.
Tim ale koncim .
Navic celni airbag strili az pri narazu druhe stupne ze tri moznych stupnu kdy neco "strili".
Pak jsou dva externi snimace bocniho narazu, kazdy v B-sloupku. Tady kus plavu (to teda od zacatku ), ale pri aktivaci timhle snimacem by mel bouchnout bocni clonovy airbag + airbag pro ochranu hrudniku (v sedacce), oboji na strane narazu.
Tim ale koncim .
Navic celni airbag strili az pri narazu druhe stupne ze tri moznych stupnu kdy neco "strili".
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
UPVáclav Sedlář píše:Když už jsme u těch pásů-může existovat auto, který má airbag, ale nemá předpínače pásů?kmarty píše:To bude asi ten duvod, proc zakon uklada povinnost pouzivat pasy.martinecondrej píše:Tam někdo sedět jen tak navolno, tak ho to přizabije.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
No jeden čelní aby vyletěl jsem fakt nikdy neviděl...
To by ukazovalo na poruchu ŘJ systému SRP a to je snad nejméně pravděpodobná porucha, co by mě napadla. Systémy mají brutální ochrany na úrovni zdvojených obvodů a čidel a spíš to nevystřelí když má, než vystřelí když nemá. Tomu nevěřím.
Pravda je ovšem ta, že M II vyhazuje SRP na první stupeň i při relativně malém nárazu. Viděl jsem pár fotek a to auto mělo jen lehce ohlý přední absorbér a pytle venku...
Ale náraz je náraz a autobus je autobus. Rozdíl intenzty zachvění musí být řádový...proto se mi to nezdá...Jestli k tomu skutečně došlo, musela to být vzácná porucha ŘJ.
wecka
To by ukazovalo na poruchu ŘJ systému SRP a to je snad nejméně pravděpodobná porucha, co by mě napadla. Systémy mají brutální ochrany na úrovni zdvojených obvodů a čidel a spíš to nevystřelí když má, než vystřelí když nemá. Tomu nevěřím.
Pravda je ovšem ta, že M II vyhazuje SRP na první stupeň i při relativně malém nárazu. Viděl jsem pár fotek a to auto mělo jen lehce ohlý přední absorbér a pytle venku...
Ale náraz je náraz a autobus je autobus. Rozdíl intenzty zachvění musí být řádový...proto se mi to nezdá...Jestli k tomu skutečně došlo, musela to být vzácná porucha ŘJ.
wecka
Naposledy upravil(a) wc dne čtv led 31, 2008 20:40, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Advanced member
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon čer 11, 2007 15:15
- Bydliště: Tuchlovice
kupa
Zdravim Vas, mam doma renault 19diesel, som s nim uplne spokojny, nikdy neboli vazne problemy, co som menil tak len remen, pruzinu, zamok kufra, a take prkotiny co som si sam spravil. Ale posledny rok sa nejak stale nieco kazy, ma 240 000km, chladit uz to nechce, neviem kde je problem, a nemam nato uz nervy. Tak si chcem kupit megana hatchback 1,5dci alebo 1.9dci, ale mam trochu obavy, na intenete najdete hocico ale ked ten renault19 bol bozsky(hlavne spotreba). Tak ci mam ist do toho alebo kupit nieco ine. sme len par, tak nieco vacsie nepotrebujeme
mkony .... tady je jedno foto ....... http://autobazar.automix.centrum.cz/inc ... 8587&num=8
Já měl donedávna Scenika 1.9 dT(předtím kdysi také R 16,R Fuego,R5) a spokojenost nevětší. Potom jsme s partnerkou chtěli novější model Scenika.
Pátrali jsme,pátrali a nakonec pořídili Megane 1.9dCi
Má sice nějaké mušky ale to se vychytá a navíc já se strašně rád v autech "hrabu" naštěstí i v práci.
Pátrali jsme,pátrali a nakonec pořídili Megane 1.9dCi
Má sice nějaké mušky ale to se vychytá a navíc já se strašně rád v autech "hrabu" naštěstí i v práci.
Díky za odpověď. Levný zrovna nebyl, ale když chceš zánovní auto a s malým proběhem kilometrů, tak se asi nedá čekat, že ho pořídíš za polovinu kupní ceny. Také budu chtít koupit z kraje příštího roku něco takového. Tiše doufám, že s příchodem Meganu III klesnou ceny II-kových starších aut.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Moje zkušenost: mám 1.6 16V. Auto je super, jízda s ním je zážitek (po stránce komfortu), ale tento motor nedoporučuji...je to dost líný a převodovka taky stojí za pendrek. Možná je to věc konkrétně a pouze mého motoru (auto jsem nezajížděl já, ale nějaká německá panička v domácnosti), ale ani točení výrazně nepomáhá (naopak se zvednutím spotřeby "pomáhá" vcelku výrazně). Ty převody se mi zdají zbytečně krátké a do pomala. S 2.0 16V a šesti kvalty - auto snů....alespoň těch mých ...ovšem bohatě by postačila 1.8 16V, je strašná škoda, že není v nabídce, podle mne by to se šestikvaltem byla u Meganů naprostá bomba a dost možná nejprodávanější benzíňák.
Jinak brzdy vynikající (pouze při jemném dobržďování dost pískají - mně osobně je to úplně jedno, ale jsou lidé, kterým to vadí. Jedná se údajně o příliš tvrdé obložení, výměna za nové, které by mělo být měkčí, toto údajně řeší - každopádně na funkčnost to žádný vliv nemá), řízení (přes stížnosti některých lidí na nedostatečnou zpětnou vazbu) mi naprosto vyhovuje (líbí se mi, že elektrický posilovač při rychlosti 50 km/h vypne, člověk se pak při vyšších rychlostech nemusí obávat ráznějšího manévru, a také mi vyhovuje poměrně výrazné vracení se volantu po vyjetí ze zatáčky - ovšem to je věc osobního názoru a vkusu), ergonomie interiéru pro řidiče též naprosto vyhovující, kvalita zpracování přes báchorky o "francouzích" bez výtky (nic mi nevrže ani nepraská, a to ani na kočičích hlavách), ale elektrický spínač dálkových světel je podle mne na nic - je tam relativně dlouhá prodleva při zapnutí/vypnutí a hlavně je to celé zbytečnost, preferoval bych klasiku. Úložných prostorů habaděj, schrány ve dveřích prostorné, taktéž schrána před spolujezdcem. Jestli někoho zajímá prostor na zadních sedadlech, doporučuji GT nebo sedana, hatch má o 61 mm kratší rozvor a zejména na prostoru mezi předními a zadními sedadly je to znát. Důrazně doporučuji elektrická zrcátka - vůz je značně široký a já mám při svých 184 cm problém dosáhnout z místa řidiče na páčku ovládání u zrcátka na straně spolujezdce, tam by podle mne měla být výrazně delší (opět pro průměrnou ženu za jízdy z místa řidiče orakticky nenastavitelné). Antikorozní úprava vypadá být v pořádku. Hlučnost v kabině, která je dobře odizolována, je při nízkých otáčkách motoru minimální, při vyšších otáčkách výrazně roste (ale to je kvůli pojetí převodů a konstrukci převodovky - viz výše). Zavazadlový prostor postačující, ale pravda já nic nikam nestěhuji ani nepřevážím - ovšem lidé s takovými požadavky by si asi těžko kupovali hatch, takže pro mě je argument, že kvůli design u trpí zbytečně nedostatkem prostoru v zavazadelníku, lichý - mně jde naopak víc o ten design a ten se mi líbí. Podvozek nabízí výbornou stabilitu v zatáčkách, ale pouze tehdy, nejsou-li na cestě příčné nerovnosti - na těch zadek citelně ustřeluje, při rozhopsání se na nerovnostech před zatáčkou doporučuji raději přibrzdit. S elektřinou problém žádný. Měněn byl přesuvník, který byl šmejd z výroby (od Delphi), takže Renault z jeho špatné kvality viním jen částečně (že od subdodavatele neprovedli extenzivní testování a že to rovnou rvali do výroby...no a že především neuznali, že jde o konstrukční chybu a lidem, kteří s tím přišli po záruce, to neměnili automaticky zdarma). Oceňuji též (dnes zdaleka nikoli samozřejmou) plnohodnotnou rezervu, byť její hluboké zapuštění může pro průměrnou ženu znamenat značné problémy. Sice jsem s tím zatím najezdíl jen 3 tisíce kilometrů, ale domnívám se, že když narazíte na dobrý kousek, nebudete podle litovat.
Jinak brzdy vynikající (pouze při jemném dobržďování dost pískají - mně osobně je to úplně jedno, ale jsou lidé, kterým to vadí. Jedná se údajně o příliš tvrdé obložení, výměna za nové, které by mělo být měkčí, toto údajně řeší - každopádně na funkčnost to žádný vliv nemá), řízení (přes stížnosti některých lidí na nedostatečnou zpětnou vazbu) mi naprosto vyhovuje (líbí se mi, že elektrický posilovač při rychlosti 50 km/h vypne, člověk se pak při vyšších rychlostech nemusí obávat ráznějšího manévru, a také mi vyhovuje poměrně výrazné vracení se volantu po vyjetí ze zatáčky - ovšem to je věc osobního názoru a vkusu), ergonomie interiéru pro řidiče též naprosto vyhovující, kvalita zpracování přes báchorky o "francouzích" bez výtky (nic mi nevrže ani nepraská, a to ani na kočičích hlavách), ale elektrický spínač dálkových světel je podle mne na nic - je tam relativně dlouhá prodleva při zapnutí/vypnutí a hlavně je to celé zbytečnost, preferoval bych klasiku. Úložných prostorů habaděj, schrány ve dveřích prostorné, taktéž schrána před spolujezdcem. Jestli někoho zajímá prostor na zadních sedadlech, doporučuji GT nebo sedana, hatch má o 61 mm kratší rozvor a zejména na prostoru mezi předními a zadními sedadly je to znát. Důrazně doporučuji elektrická zrcátka - vůz je značně široký a já mám při svých 184 cm problém dosáhnout z místa řidiče na páčku ovládání u zrcátka na straně spolujezdce, tam by podle mne měla být výrazně delší (opět pro průměrnou ženu za jízdy z místa řidiče orakticky nenastavitelné). Antikorozní úprava vypadá být v pořádku. Hlučnost v kabině, která je dobře odizolována, je při nízkých otáčkách motoru minimální, při vyšších otáčkách výrazně roste (ale to je kvůli pojetí převodů a konstrukci převodovky - viz výše). Zavazadlový prostor postačující, ale pravda já nic nikam nestěhuji ani nepřevážím - ovšem lidé s takovými požadavky by si asi těžko kupovali hatch, takže pro mě je argument, že kvůli design u trpí zbytečně nedostatkem prostoru v zavazadelníku, lichý - mně jde naopak víc o ten design a ten se mi líbí. Podvozek nabízí výbornou stabilitu v zatáčkách, ale pouze tehdy, nejsou-li na cestě příčné nerovnosti - na těch zadek citelně ustřeluje, při rozhopsání se na nerovnostech před zatáčkou doporučuji raději přibrzdit. S elektřinou problém žádný. Měněn byl přesuvník, který byl šmejd z výroby (od Delphi), takže Renault z jeho špatné kvality viním jen částečně (že od subdodavatele neprovedli extenzivní testování a že to rovnou rvali do výroby...no a že především neuznali, že jde o konstrukční chybu a lidem, kteří s tím přišli po záruce, to neměnili automaticky zdarma). Oceňuji též (dnes zdaleka nikoli samozřejmou) plnohodnotnou rezervu, byť její hluboké zapuštění může pro průměrnou ženu znamenat značné problémy. Sice jsem s tím zatím najezdíl jen 3 tisíce kilometrů, ale domnívám se, že když narazíte na dobrý kousek, nebudete podle litovat.
-
- Starting member
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř říj 15, 2008 15:16
- Bydliště: Kunratice malá ves .... :)))
Tak mám po dvou letech opet Renaultika :)))
Tak sem se opět vratil k Renaultu. Moje prvni auto byl R. Megane Classic 1.9 dTi r.v.99 bezproblemový autíčko. Dva roky sem mel Passata 1.9 TDI taky držák nemohu si stěžovat. No a teť v červnu mě uhranul krasavec z Francie. Tak sem ho hnetka musel koupit. r.v. 3/2006 najeto cca109 tis. serviska dve karty atd. Jelikož šla nahoru nechutně cena pohoných hmot a jelikož dost najezdím tak sem měl hned jasno. Spotřeba mezi 4,5-,5,5 l/100km (a to mam digi klimu porat na AUTO) takže nejni co řešit. Pohodlí, interier nepoškozen, jako novy. Akorat do toho zatim leju naftu ale tet se mi približilo 120 tis KM a to prej vyjde v servisu na peknou palku tak by me zajimalo co všechno se meni pac francouzsky neumim. Jo jinak sem mel jedinej problem a to s instalaci SONY radia a pak jiste redukce, ktera měla zaručeně fungovat s tim vychytanym ovladanim pod volatnem tak aby to radio slo ovladat. No vono mi to nejak habruje chvili to funguje a pak zas ne no ale uz sem si na to zvyknul. Clovek si zvykne na ledacos ) Jo este se chci zeptat jestli se na to daj nasadit pneu 215/40 R17 s vahovym indexem 87.
Naposledy upravil(a) Anubis dne pát zář 14, 2018 12:46, celkem upraveno 2 x.
Megane II Grandtour 1.5 DCI 78 kW 6-ti kvalt
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: stř lis 05, 2008 09:28
- Bydliště: Nitra - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ahoj
tak ja som si kúpil moje prvé auto v živote...je to megane 2 hatchback, 1,5 Dci privilege 2006....je to uplna parada som spokojný s mojim výberom. Máme doma fiat stilo kombi, ale megane sa neda porovnať.Je to oveľa pohodlnejšie auto. mám to aj v koži je to krása....kúpil som to z bazáru, je to dovoz z francúzka...ani som nevedel najprv čo to kupujem a aká to je výbava, no ten predošlý majiteľ musel pekne zacvakať za to auto...práve som menil rozvody a filtre ale čo už....auto má super spotrebu a je krásne....dúfam že sa mi nič na ňom xxxxxxx a vydrží mi aspon 3 roky:)
tak ja som si kúpil moje prvé auto v živote...je to megane 2 hatchback, 1,5 Dci privilege 2006....je to uplna parada som spokojný s mojim výberom. Máme doma fiat stilo kombi, ale megane sa neda porovnať.Je to oveľa pohodlnejšie auto. mám to aj v koži je to krása....kúpil som to z bazáru, je to dovoz z francúzka...ani som nevedel najprv čo to kupujem a aká to je výbava, no ten predošlý majiteľ musel pekne zacvakať za to auto...práve som menil rozvody a filtre ale čo už....auto má super spotrebu a je krásne....dúfam že sa mi nič na ňom xxxxxxx a vydrží mi aspon 3 roky:)
Megane 2 privilege 1,5 Dci, bledá koža....5,5l / 100km
mé zkušenosti s mégane II
Po letech ježdění s renaulty jsem objevil toto forum a začetl se do zkušeností s mégany. Občas jsem měl z příspěvků pocit, že snad horší auto není. Chci proto sdělit své zkušenosti.Nejdřív praxe. Jako řidič nejsem zelenáč, mám najeto lehce pře 1000000km, vlastním deváté auto s různorodostí značek. Poslední dva vozy byly renault. V roce 2000 nový mégane 1,4 16V hatchback, s ním jsem najel do prodeje 150000km. Mimo běžného servisu (pravidelný) jedinou závadou byla výměna snímače otáček. Jinak nic a s autem jsem byl naprosto spokojený. Protože jsem chtěl trochu prostornější vůz, vybrali jsme si v roce 2005 opět renault mégane II, tentokrát 1,6 ve versi sedan. Dnes mám najeto 95000km k plné spokojenosti. Auto má skvělý podvozek, je tiché, pohodlné, motor je dostatečně pružný - je to 16V, takže se musí víc točit. Spotřeba město 8l, na delších trasách a to i včetně dálnice 6,5l. Závady - taky mi pískaly brzdy, ale v servisu to v záruce odstranili výměnou za mechaniku z laguny a od té doby pohoda. Druhá závada - při poklesu na 1000ot. trochu klapal motor- odstraněno v záruce výměnou předsuvníku vačkového hřídele. Jinak nic. Mohu doporučit servis renaultů v Hradci Králové. A pokud bude nové auto - tak opět renault!!
Jirka
Renault Fluence 1,5 dCi Privilege
Renault Fluence 1,5 dCi Privilege
- MOPADŽI
- Člen RCČR
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
- Bydliště: Ústeckoorlicko
- Kontaktovat uživatele:
Já mám Megane sport, kupovaný nový v dubnu 2006. Do dnešního dne mám nejeto cca 82tis. km.
Zkušenosti: výkonově spokojenost, vzhledem k objemu motoru a poměru hmotnost/výkon/cena. Tedy "hodně muziky" za poměrně slušný peníz...
Brzdy...ikdyž jsou to Bremba, nestačí. Měl jsem 5sad měněných sériových kotoučů a pokaždé když jsem se "svezl" v Německu na dálnici, potažmo na Nordscheife, Brně, Mostě...bylo po nich. Na dálnici stačí 2x - 4x jít "tvrději" na brzdy z 240/250km/h např na 80, když před tebou začne předjíždět kamion, a prostě je po nich
Zkoušeli jsme ve spolupráci s Ferodem(Renovakem) v Kostelci, různé směsi destiček, ale bez úspěchu. Nakonec jsme dospěli k "plovoucím" kotoučům od Bremba, které se začali mezitím vyrábět a v kombinaci se závodní směsí destiček od Feroda DS 3000, je KONEČNÉ po problémech.
Co se týká elektroniky, auto je absolutně bez problémů.
Po mechanické stránce zmíním ještě výměnu simerinků na direrenciálu a výměnu celé pravé poloosy cca po 60tis. km.
Zkušenosti: výkonově spokojenost, vzhledem k objemu motoru a poměru hmotnost/výkon/cena. Tedy "hodně muziky" za poměrně slušný peníz...
Brzdy...ikdyž jsou to Bremba, nestačí. Měl jsem 5sad měněných sériových kotoučů a pokaždé když jsem se "svezl" v Německu na dálnici, potažmo na Nordscheife, Brně, Mostě...bylo po nich. Na dálnici stačí 2x - 4x jít "tvrději" na brzdy z 240/250km/h např na 80, když před tebou začne předjíždět kamion, a prostě je po nich
Zkoušeli jsme ve spolupráci s Ferodem(Renovakem) v Kostelci, různé směsi destiček, ale bez úspěchu. Nakonec jsme dospěli k "plovoucím" kotoučům od Bremba, které se začali mezitím vyrábět a v kombinaci se závodní směsí destiček od Feroda DS 3000, je KONEČNÉ po problémech.
Co se týká elektroniky, auto je absolutně bez problémů.
Po mechanické stránce zmíním ještě výměnu simerinků na direrenciálu a výměnu celé pravé poloosy cca po 60tis. km.
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa
Ty budeš dobrý Týpek - myšleno opravdu v tom dobrém slova smyslu. Dej nějaké konkrétnější info ohledně přestavby toho brzdového soustrojí.MOPADŽI píše:Já mám Megane sport, kupovaný nový v dubnu 2006. Do dnešního dne mám nejeto cca 82tis. km.
Zkušenosti: výkonově spokojenost, vzhledem k objemu motoru a poměru hmotnost/výkon/cena. Tedy "hodně muziky" za poměrně slušný peníz...
Brzdy...ikdyž jsou to Bremba, nestačí. Měl jsem 5sad měněných sériových kotoučů a pokaždé když jsem se "svezl" v Německu na dálnici, potažmo na Nordscheife, Brně, Mostě...bylo po nich. Na dálnici stačí 2x - 4x jít "tvrději" na brzdy z 240/250km/h např na 80, když před tebou začne předjíždět kamion, a prostě je po nich
Zkoušeli jsme ve spolupráci s Ferodem(Renovakem) v Kostelci, různé směsi destiček, ale bez úspěchu. Nakonec jsme dospěli k "plovoucím" kotoučům od Bremba, které se začali mezitím vyrábět a v kombinaci se závodní směsí destiček od Feroda DS 3000, je KONEČNÉ po problémech.
Co se týká elektroniky, auto je absolutně bez problémů.
Po mechanické stránce zmíním ještě výměnu simerinků na direrenciálu a výměnu celé pravé poloosy cca po 60tis. km.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Zdravim Vas vsetkych, poradte mi prosim! vcera rano primrzol k oknu zadny stierac na mojom R. Megane 1.9 dci grandtour r.2005. Samozrejme zabudol som ho odlepit a zapol zadny stierac vsimol som to hned ze nejde tak som okamzite zastavil a odlepil ho od okna no ale odvtedy nefunguje vlastne funguje ale divnym sposobom- zastavuje v hocijakej polohe a hned sa zapina aj pri nastartovani auta kde mam hladat zavadu ??? co vymenit ? opravit ? dakujem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů