Renault Sherpa
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- MOPADŽI
- Člen RCČR
- Příspěvky: 37
- Registrován: sob bře 08, 2008 20:28
- Bydliště: Ústeckoorlicko
- Kontaktovat uživatele:
Renault Sherpa
Jak asi víte, Renault už cca před 5-6lety ??? vyvinul a Francouzké armádě, začal dodávat pravověrný teréní Off Road, nebo také jak se mu jinak říká - Francouzký Hummer.... Pravé jméno je - Renault Sherpa.
Motorizace je prý 6litr dci ?
Letos se tento vůz poprvé zůčastnil, v civilní verzi, jako doprovodné vozidlo, Rallye Dakar v Jižní Americe.
Máte někdo více poznatků, o těchto vozech ?
Budou dostupné i pro civilní sektor ?
Motorizace je prý 6litr dci ?
Letos se tento vůz poprvé zůčastnil, v civilní verzi, jako doprovodné vozidlo, Rallye Dakar v Jižní Americe.
Máte někdo více poznatků, o těchto vozech ?
Budou dostupné i pro civilní sektor ?
Renault Alpine A610turbo, Renault Master 2,4dci a nějaká Kangaaaa
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Zdroj: Autobild.sk
Aj francúzska armáda má k dispozícii auto podobné americkému džípu Humvee. Ide o Renault Sherpa. Ide o ľahký taktický 4×4 truck.
Na rozdiel od Humvee sa však Sherpa nikdy nedostala do civilnej sféry. Renault vyrába dve verzie auta. Jedna pojme dvoch a druhá štyroch pasažierov. Autá sú vybavená dieselovým štvorvalcom s výkonom 215 koní. Maximálna rýchlosť auta na ceste je 120 km/h.
Zdroj: Auto server.sk
Tím truckov Renault na Rallye Dakar 2009 bude okrem servisného vozidla doprevádzať aj Renault Sherpa. Renault Sherpa bude nasadený ako podpora pre privátne tímy jazdiace na nákladiakoch značky Renault.
Renault Sherpa má pohon 4x4. Obidve tuhé napravy sú poháňané výkonným motorom, ktorého výkon je 331 kW / 450 k. Sherpa je prototyp, ktorý je vybavený nástavbou na dopravu rôznych dielov.
Pôvodne bol Renault Sherpa navrhnutý pre Jazdu z Severného mysu do Mysu dobrej nádeje, ktorá sa usktutoční v marci 2009, kde mal slúžiť ako vozidlo pre novinárov.
Zdroj: Autosportfoto.sk
Renault je už pár rokov dodávateľom nákladných vozidiel pre A.S.O. a tiež pre rôzne súťažné tímy a aj do Južnej Ameriky vysiela flotilu nákladných vozidiel. Jedná sa o dvadsať dva vozidiel Renault Kerax, z ktorých sedem pôjde priamo v súťaži, desať ich je medzi asistenčnými kamiónmi a päť bude v službách organizátorov. Rovnako ako iné vozidlá v dakarskej karaváne, aj Renaulty museli prejsť technickým preberaním v Le Havre. Okrem Keraxov sa však vo francúzskom prístave objavil aj unikát, ktorému ťažko hľadať rovného.
Sherpa Cape To Cape, alebo aj Sherpa 2, to sú označenia tohto pôvodne vojenského vozidla. Slovné spojenie „vojenské vozidlo“ od popularizácie Hummera nevyhnutne znamená „veľké a hranaté vozidlo.“ Renault Sherpa 2 nie je výnimkou, v porovnaní s ním sa však Hummer javí ako pubertálny nedorastenec. Dĺžka 5317 mm, výška 2015 mm, šírka 2222 mm, svetlá výška 300 mm, brodivosť jedne meter, hmotnosť viac ako šesť ton; je proste obrovský.
Renault Sherpa 2 vznikol pre účely expedície Cape to Cape. Celkovo šesť týchto vozidiel sa v doprovode Keraxov 1. marca vydá na cestu vedúcu zo sverného pólu na jeho južný náprotivok. Skôr ako sa však stratí v snehových závejoch, absolvuje svoju svetovú premiéru práve na Dakare 2009. Jeho posádku tvorí trojica novinárov. „Len traja? Veď tam by sa zmestila menšia dedina,“ poviete si pri skúmaní rozmerov tohto mastodonta. To je pravda, ale Sherpa 2 trpí rovnakým neduhom ako Hummer a tým je obrovský stredový tunel v ktorom sa ukrýva spojka. Kvantita posádky však bude vyvážená kvalitou, jedným z jej členov je Thierry de Saulieu. Vo svojej posádke ho mali René Metge, Georges Groine, Jan de Rooy aj Jacquas Houssat a dvom z nich dopomohol k víťazstvu. Teraz bude sledovať súboje kamiónov len z pozície novinára, avšak z vozidla, ktoré svojou výnimočnosťou dokáže strhnúť rovnakú mieru pozornosti ako jeho väčší príbuzní.
Takže asi tak : Sú minimálne dve verzie Sherpy.
Aj francúzska armáda má k dispozícii auto podobné americkému džípu Humvee. Ide o Renault Sherpa. Ide o ľahký taktický 4×4 truck.
Na rozdiel od Humvee sa však Sherpa nikdy nedostala do civilnej sféry. Renault vyrába dve verzie auta. Jedna pojme dvoch a druhá štyroch pasažierov. Autá sú vybavená dieselovým štvorvalcom s výkonom 215 koní. Maximálna rýchlosť auta na ceste je 120 km/h.
Zdroj: Auto server.sk
Tím truckov Renault na Rallye Dakar 2009 bude okrem servisného vozidla doprevádzať aj Renault Sherpa. Renault Sherpa bude nasadený ako podpora pre privátne tímy jazdiace na nákladiakoch značky Renault.
Renault Sherpa má pohon 4x4. Obidve tuhé napravy sú poháňané výkonným motorom, ktorého výkon je 331 kW / 450 k. Sherpa je prototyp, ktorý je vybavený nástavbou na dopravu rôznych dielov.
Pôvodne bol Renault Sherpa navrhnutý pre Jazdu z Severného mysu do Mysu dobrej nádeje, ktorá sa usktutoční v marci 2009, kde mal slúžiť ako vozidlo pre novinárov.
Zdroj: Autosportfoto.sk
Renault je už pár rokov dodávateľom nákladných vozidiel pre A.S.O. a tiež pre rôzne súťažné tímy a aj do Južnej Ameriky vysiela flotilu nákladných vozidiel. Jedná sa o dvadsať dva vozidiel Renault Kerax, z ktorých sedem pôjde priamo v súťaži, desať ich je medzi asistenčnými kamiónmi a päť bude v službách organizátorov. Rovnako ako iné vozidlá v dakarskej karaváne, aj Renaulty museli prejsť technickým preberaním v Le Havre. Okrem Keraxov sa však vo francúzskom prístave objavil aj unikát, ktorému ťažko hľadať rovného.
Sherpa Cape To Cape, alebo aj Sherpa 2, to sú označenia tohto pôvodne vojenského vozidla. Slovné spojenie „vojenské vozidlo“ od popularizácie Hummera nevyhnutne znamená „veľké a hranaté vozidlo.“ Renault Sherpa 2 nie je výnimkou, v porovnaní s ním sa však Hummer javí ako pubertálny nedorastenec. Dĺžka 5317 mm, výška 2015 mm, šírka 2222 mm, svetlá výška 300 mm, brodivosť jedne meter, hmotnosť viac ako šesť ton; je proste obrovský.
Renault Sherpa 2 vznikol pre účely expedície Cape to Cape. Celkovo šesť týchto vozidiel sa v doprovode Keraxov 1. marca vydá na cestu vedúcu zo sverného pólu na jeho južný náprotivok. Skôr ako sa však stratí v snehových závejoch, absolvuje svoju svetovú premiéru práve na Dakare 2009. Jeho posádku tvorí trojica novinárov. „Len traja? Veď tam by sa zmestila menšia dedina,“ poviete si pri skúmaní rozmerov tohto mastodonta. To je pravda, ale Sherpa 2 trpí rovnakým neduhom ako Hummer a tým je obrovský stredový tunel v ktorom sa ukrýva spojka. Kvantita posádky však bude vyvážená kvalitou, jedným z jej členov je Thierry de Saulieu. Vo svojej posádke ho mali René Metge, Georges Groine, Jan de Rooy aj Jacquas Houssat a dvom z nich dopomohol k víťazstvu. Teraz bude sledovať súboje kamiónov len z pozície novinára, avšak z vozidla, ktoré svojou výnimočnosťou dokáže strhnúť rovnakú mieru pozornosti ako jeho väčší príbuzní.
Takže asi tak : Sú minimálne dve verzie Sherpy.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů