Renault Laguna II 2001 - 2007
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Ja jsem hrdym majitelem lagunky1,9 dci 88kw r.v. 2004 od jednoho ze clenu tohoto fora. Lagunu jsem kupoval koncem cervna lonskeho roku, bez predchozich zkusenosti s temito vozy, za tu dobu najezdeno kolem 15 tis. km bez jedineho problemu (celkem najeto 200 tkm). Nerad bych to zakrikl, ale zatim musim rict, ze puvodni majitel v zadnem pripade nelhal o stavu vozu, jedna se opravdu o vyjmecny kousek. Mozna jsem natrefil na jeden dobry kus, kazdopadne bych tuto lagunu doporucil kazdemu. Pohodli ve voze se opravdu neda s zadnym jinym typem vozu srovnat. Oproti tvrdym koncernovym vozum je svezeni v lagune jako v bavlnce a rozhodne bych kazdemu,kdo uvazuje o koupi auta, doporucil, at se pred rozhodovanim o tom jake auto si chce poridit, sveze v lagune. Pro me to byla laska na prvni pohled uz kvuli designu a po svezeni v ni to byla moje jasna volba. Zkratka a dobre - vrele doporucuji.
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Moje zkušenost z Lagunou:
Laguna I 1,8 16V rv 1999 LPG
V tomto případě jsem koupil opravdu dobře, Najeto 100 000 Km, ale znatelné opotřebení interieru (auto používal nějaký řemeslník i k převážení nákladů).
Ihned po koupi jsem nechal vyměnit rozvody cca 9000kč, olej, filtry. Dál jen ježdění, hlavně město a pár delších cest jako Chorvatsko atd. Samozřejmě pravidelná výměna náplní a filtrů a jednou stabilizátor a lisovaný čep.
Spotřeba : (hlavně město 11 l plynu za cca 14 kč za litr, meziměsto a dálky 8 l plynu.
Pohodlné svezení a opravdový pracant, postavil jsem s ním barák a někdy jsem si opravdu nebral servítky , na nebržděném vozýku 800 kg betonu a v kufru 12 pytlů štuku atd....
Najel jsem na něm dalších 80 000 km bez dalších oprav, jsem spokojen, auto mám stále a stále jezdí bez problému.
A nyní přibyla Laguna II 1,8 16V rv2002 LPG
Už při koupi jsem si všimnul pár věcí :
Brzdové kotouče potřeba vyměnit
Počítal jsem i s tím že budu dělat rozvody cca 10000kč
Spínač varovných světel jsem už při zkušební jízdě zapnul a už nešel vypnout, tak jsem ho odpojil a koupil z vrakoviště za 200,- kč
Sklápěcí kryt u autorádia ulomený (koupeno na Vrakáči a vyměněno za 250,-kč)
Takže opraveno, a jezdím zatím spokojeně, jen mě překvapila cena kotoučů vzadu, jsou i z ložiskem a čidlem ABS, a tudíž i dražší cca 2500 jeden
když to shrnu tak Jsem do toho dal cca 20 000kč (ale s tím počítám vždy když kupuji auto), a Lagunka je ťip ťop a už jen jezdit a jezdit....
Po pročtení vašich příspěvků .... nejčastější závady na elektronice (u starších modelů) a poruchy součástí u naftových motorů. Nikomu to nepřeji a lituji každého kdo trefil na špatný a neudržovaný kus.
Také jsem si to zažil u BMW 530 d , rv 2001, zkušební jízda a prohlídka v poho, tak jsem koupil a při cestě domu asi po třech hodinách jízdy motor zhasnul a už jsem jen čekal na kamaráda s tažným lanem. Opravy se vlekly skoro rok, asi 60 000kč a přišla na řadu i komunikace advokáta (jsem pojištěn u pojištovny právní ochrany , takže naštěstí v rámci pojistné události zaplatili jak právníka , diagnostiku a soudního znalce) žádal jsem odstoupení od smlouvy, nelze, prodávající už většinu peněz neměl a soud by se vlekl roky... tak jsem přistoupil na slevu z kupní ceny na doporučení advokáta a prodávající na toto přistoupil a část peněz mi poslal zpět. I tak mě ale oprava stála mnohem víc než jsem dostal. Ale alespoň jsem měl lepší pocit že z toho nevyváznul ten zmetek co mi to prodal tak lacino a úplně bez trestu.
Takže Past v podobě dobře namaskované ojetiny lze očekávat u všech značek, jen různí lidé si kupují různé typy aut a s tím i souvisí publikovatelnost závad. Podívejte se třeba na forum Mercedes... úplně prázdno, nemyslím že je to proto že s Mercedesy nejsou žádné problémy, jen když se objeví nějaká závada, tak jí prostě Merglaři nechaj opravit a "nefňukají" na Forech a nehledají návody jak si to opravit sami.
Netvrdím že je to špatné, taky patřím k lidem kteří při výběru ojetého auta sáhnou po levnější značce (podle rčení hodně muziky za málo peněz) a případné opravy si řeším pokud možno sám s použitými díly atd.
Laguna I 1,8 16V rv 1999 LPG
V tomto případě jsem koupil opravdu dobře, Najeto 100 000 Km, ale znatelné opotřebení interieru (auto používal nějaký řemeslník i k převážení nákladů).
Ihned po koupi jsem nechal vyměnit rozvody cca 9000kč, olej, filtry. Dál jen ježdění, hlavně město a pár delších cest jako Chorvatsko atd. Samozřejmě pravidelná výměna náplní a filtrů a jednou stabilizátor a lisovaný čep.
Spotřeba : (hlavně město 11 l plynu za cca 14 kč za litr, meziměsto a dálky 8 l plynu.
Pohodlné svezení a opravdový pracant, postavil jsem s ním barák a někdy jsem si opravdu nebral servítky , na nebržděném vozýku 800 kg betonu a v kufru 12 pytlů štuku atd....
Najel jsem na něm dalších 80 000 km bez dalších oprav, jsem spokojen, auto mám stále a stále jezdí bez problému.
A nyní přibyla Laguna II 1,8 16V rv2002 LPG
Už při koupi jsem si všimnul pár věcí :
Brzdové kotouče potřeba vyměnit
Počítal jsem i s tím že budu dělat rozvody cca 10000kč
Spínač varovných světel jsem už při zkušební jízdě zapnul a už nešel vypnout, tak jsem ho odpojil a koupil z vrakoviště za 200,- kč
Sklápěcí kryt u autorádia ulomený (koupeno na Vrakáči a vyměněno za 250,-kč)
Takže opraveno, a jezdím zatím spokojeně, jen mě překvapila cena kotoučů vzadu, jsou i z ložiskem a čidlem ABS, a tudíž i dražší cca 2500 jeden
když to shrnu tak Jsem do toho dal cca 20 000kč (ale s tím počítám vždy když kupuji auto), a Lagunka je ťip ťop a už jen jezdit a jezdit....
Po pročtení vašich příspěvků .... nejčastější závady na elektronice (u starších modelů) a poruchy součástí u naftových motorů. Nikomu to nepřeji a lituji každého kdo trefil na špatný a neudržovaný kus.
Také jsem si to zažil u BMW 530 d , rv 2001, zkušební jízda a prohlídka v poho, tak jsem koupil a při cestě domu asi po třech hodinách jízdy motor zhasnul a už jsem jen čekal na kamaráda s tažným lanem. Opravy se vlekly skoro rok, asi 60 000kč a přišla na řadu i komunikace advokáta (jsem pojištěn u pojištovny právní ochrany , takže naštěstí v rámci pojistné události zaplatili jak právníka , diagnostiku a soudního znalce) žádal jsem odstoupení od smlouvy, nelze, prodávající už většinu peněz neměl a soud by se vlekl roky... tak jsem přistoupil na slevu z kupní ceny na doporučení advokáta a prodávající na toto přistoupil a část peněz mi poslal zpět. I tak mě ale oprava stála mnohem víc než jsem dostal. Ale alespoň jsem měl lepší pocit že z toho nevyváznul ten zmetek co mi to prodal tak lacino a úplně bez trestu.
Takže Past v podobě dobře namaskované ojetiny lze očekávat u všech značek, jen různí lidé si kupují různé typy aut a s tím i souvisí publikovatelnost závad. Podívejte se třeba na forum Mercedes... úplně prázdno, nemyslím že je to proto že s Mercedesy nejsou žádné problémy, jen když se objeví nějaká závada, tak jí prostě Merglaři nechaj opravit a "nefňukají" na Forech a nehledají návody jak si to opravit sami.
Netvrdím že je to špatné, taky patřím k lidem kteří při výběru ojetého auta sáhnou po levnější značce (podle rčení hodně muziky za málo peněz) a případné opravy si řeším pokud možno sám s použitými díly atd.
-
- Junior member
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte bře 14, 2006 19:22
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Určeno pro váhající zákazníky,kteří neví,zda si Lagunku koupit.
Dnes jsem se osobně přesvědčil o kvalitě Laguny II. Čekal jsem na autobus a přímo u zastávky nedobrzdil řidič Laguny II v koloně a v rychlosti cca 20-25km/h (jen můj odhad,neměl jsem jak zjistit skutečnou rychlost) vrazil do Felicie. U Laguny se jen promáčkla SPZ a jinak vůbec,ale vůbec žádné poškození. A jak dopadla Felda? Nešli otevřít oboje zadní dveře,nešel otevřít kufr,oba blatníky evidentně "hnutý",no celej zadek se dost "pohnul". Dle mého soudu a když si vezmu ceny Felicií dnes,to pojišťovna udělá na "totálku"!
Závěr? Lagunky jsou velmi bytelné autíčka!!!
Dnes jsem se osobně přesvědčil o kvalitě Laguny II. Čekal jsem na autobus a přímo u zastávky nedobrzdil řidič Laguny II v koloně a v rychlosti cca 20-25km/h (jen můj odhad,neměl jsem jak zjistit skutečnou rychlost) vrazil do Felicie. U Laguny se jen promáčkla SPZ a jinak vůbec,ale vůbec žádné poškození. A jak dopadla Felda? Nešli otevřít oboje zadní dveře,nešel otevřít kufr,oba blatníky evidentně "hnutý",no celej zadek se dost "pohnul". Dle mého soudu a když si vezmu ceny Felicií dnes,to pojišťovna udělá na "totálku"!
Závěr? Lagunky jsou velmi bytelné autíčka!!!
R 25 GTX 2.0
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
Safrane II 2.5 RXE
VEL SATIS 3.0 dCi Privilege r.v. 2002
Laguna II Grandtour 1.9 dCi/88 kW Privilege r.v. 2001
Grand Scenic III 1.5 dCi 81 kW r.v. 2011
-
- Advanced member
- Příspěvky: 269
- Registrován: sob říj 02, 2010 12:46
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
s lagunou mám dobrou zkušenost za ten rok co ji mám,ujel jsem přes 15 000 km a bez jediný chyby,nikdě mě nenechala,najeto mám čerstvě 191 000...akorát že po zimě nefungujou senzory,asi někde něco zoxidovaný ..jinak motor šlape jak se patří,ale jsem mladej a tak chci jít do nečeho kde se dá hranice výkonu posunout ještě dál..tohle je auto spíš rodinný a upravovat to,to to radši prodám nějakýmu tátovi pro rodinu .) .. chci A4 to je můj sen..takže po zimě bude láguš na prodej
laguna je bezpečný,výkonný,pohodlný autíčko pro rodinku na cesty,ale chce to se o ní starat,tankovat kvalitní naftu a měnit dobrej olej po menších intervalech .)
laguna je bezpečný,výkonný,pohodlný autíčko pro rodinku na cesty,ale chce to se o ní starat,tankovat kvalitní naftu a měnit dobrej olej po menších intervalech .)
Laguna II Grandtour 2002/1.9DCi/88kW/270Nm(+CHIP lehce přes 150koní(113kW/350Nm)6kvalt/EGR OFF/KAT OFF/KN filtr,velkej FMIC,kolem 6l/100km,výbava Expression,dovoz Německo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Experienced member
- Příspěvky: 854
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
píšu jen takové malé doporučení, vyměnil jsem teď většinu silentbloků na přední nápravě, všechny tlumiče a musím říci, že jízdními vlastnostmi je teĎ laguna úplně někde jinde.
počítám, že většina lagun bude mít nájezdy tak okolo 200000km a víc. pokud někdo řeší, že mu auto nedrží stopu a ustřeluje a kdesi cosi, tak by měl nejdřív vyměnit veškerá uložení a tlumiče a pak teprve bude čučet.....
ještě bych dodal, že pocit z motoru je taky o dost lepší, zátah je najednou větší, protože auto nemusí věnovat spoustu energie na pohyb nápravy do všech stran..
tak jsem měl možnost řídit novou oktávku a fabii. no řeknu vám zlatá laguna. pocit z řízení žádnej, neměl jsem vůbec dojem, že jedu po silnici. auta hrozně neosobní. zvlášť fabka.
počítám, že většina lagun bude mít nájezdy tak okolo 200000km a víc. pokud někdo řeší, že mu auto nedrží stopu a ustřeluje a kdesi cosi, tak by měl nejdřív vyměnit veškerá uložení a tlumiče a pak teprve bude čučet.....
ještě bych dodal, že pocit z motoru je taky o dost lepší, zátah je najednou větší, protože auto nemusí věnovat spoustu energie na pohyb nápravy do všech stran..
tak jsem měl možnost řídit novou oktávku a fabii. no řeknu vám zlatá laguna. pocit z řízení žádnej, neměl jsem vůbec dojem, že jedu po silnici. auta hrozně neosobní. zvlášť fabka.
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte dub 10, 2012 22:42
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Dobrý den,
mám takový problém, jedu se svou lagunou 1.8 16V AUTOMAT a než se mi zahřeje motor tam mi to s autem škubne a vyskočí mi na počítači vada automatické převodovky bylo mi řečeno že to může být vada nejakého z čidel na převodovce nebo ucpaný olejový filtr v převodovce a tak bych potřeboval poradit co to může být at´ nekupuji ty čidla zbytečně. Děkuji za pomoc
mám takový problém, jedu se svou lagunou 1.8 16V AUTOMAT a než se mi zahřeje motor tam mi to s autem škubne a vyskočí mi na počítači vada automatické převodovky bylo mi řečeno že to může být vada nejakého z čidel na převodovce nebo ucpaný olejový filtr v převodovce a tak bych potřeboval poradit co to může být at´ nekupuji ty čidla zbytečně. Děkuji za pomoc
Naposledy upravil(a) 100KUC dne úte dub 10, 2012 22:53, celkem upraveno 1 x.
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti. Pokračuj v technické sekci
Důvod: tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti. Pokračuj v technické sekci
-
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv čer 21, 2012 21:44
- Bydliště: Považská Bystrica SLOVAKIA
Re: Info o benzíne 1,8 16V, 89kW, rv. 2004-2005
Marek_Prievidza píše:Ahojte, snažil som sa čítať dosť, ale nenachádzam informácie o Lagune II vyrobenej tak 2004-2005 vo verzii benzín 1,8 16V, 89kW.
Ako sú na tom tieto motory? Vie mi nejaký majiteľ napísať, koľko má otáčok pri rýchlosti 130km/h na zaradenej 5-ke? Má niekto aj 6-stupňovú prevodovku a aké otáčky sú tam? Ich praktické priemerné spotreby na 100km?
Ďakujem za akékoľvek info a skúsenosti s takouto benzínovou verziou, najazdím totiž cca 12 tisíc ročne a vraj sa do diesla neoplatí ísť...
(premýšľam aj nad FOCUS II alebo VECTRA tiež r.v. 2004-2005, všetko kombíky)
Laguna 2 r.v. 2002 1.8 16 V 89 kw, 17 ALU borbet čierne 17x7 ET 40, predná maska a znak - carbon fólia
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Zdravím příznivce Renaultu, konkrétně Laguny II
Chtěl bych se s vámi podělit o mou zkušenost s Lagunou II, bohužel o zkušenost dost negativní. Vozidlo jsem koupil za 92tis,r.v. 2002, 2.2dCi, najeto 148000km-ověřeno přes Cebii. Velice pěkný vůz, '17 kola, Dynamique, plná výbava, ale to je tak jediné co mohu na tomto voze snad pochválit.
První závada - cca po 400km-snímač otáček
-dále - po 1500km odchází naklánění xenonů
- cca po 3tis km - vada motoru - oprava 38 000,- (myslím že lepší volba byla koupit jiný)
- cca 6tis km - prsaklá hlava motoru
--kilometry již dále neuvádím
- bliká a následně přestává svítit panel klimy
- přestávají zajíždět ostřikovače světel
- zadní stěrač jde čím dál hůř až do úplného zatuhnutí
- vadné čidlo teploty-tím pádem přestává fungovat klima(nenákladná oprava, ale jako závadu ji zde také
uvádím)
-rozlomení usazení pravého předního tlumiče-tlumič následně "projel" do motorového prostoru a nehezky
prohnul kapotu
-nefunkční polohování opěradla spolujezdce
-odchází trafo levého xenonu
- zlobí zámek zavírání u skla v pátých dveřích
-porucha servočerpadla-výměna
- výměna turba
-pazvuky od pletence výfuku
-palubní počítač stávkuje, kromě spotřeby a dojezdu jsou udávané informace zcela mimo
Jako závady neuvádím opravy spojené s provozem vozidla,čepy,rozvody,oleje,atd.., které považuji za nutnou údržbu.
Za třináct měsíců jsem s vozem najel necelých 15tis km,cena oprav přeskočila cenu za jakou jsem Lagunu koupil, bohužel stála více v servise než doma v garáži,a dle mého je tak malý počet kilometrů na takový počet závad dosti neúměrný, ale i tak někde v hlouby duše věřím v to, že šlo pouze o jeden vadný kus,který vyšel zrovna-bohužel-na mě.
Nechci zde na fóru chválit ostatní značky aut, ale Renault byl můj třetí vůz, po ní mám teď druhý v pořadí,tzn. pátý, a musím říct, že mě zatím žádné nezklamalo tak jako Laguna, zkráceně řečeno - hrůza a děs
Chtěl bych se s vámi podělit o mou zkušenost s Lagunou II, bohužel o zkušenost dost negativní. Vozidlo jsem koupil za 92tis,r.v. 2002, 2.2dCi, najeto 148000km-ověřeno přes Cebii. Velice pěkný vůz, '17 kola, Dynamique, plná výbava, ale to je tak jediné co mohu na tomto voze snad pochválit.
První závada - cca po 400km-snímač otáček
-dále - po 1500km odchází naklánění xenonů
- cca po 3tis km - vada motoru - oprava 38 000,- (myslím že lepší volba byla koupit jiný)
- cca 6tis km - prsaklá hlava motoru
--kilometry již dále neuvádím
- bliká a následně přestává svítit panel klimy
- přestávají zajíždět ostřikovače světel
- zadní stěrač jde čím dál hůř až do úplného zatuhnutí
- vadné čidlo teploty-tím pádem přestává fungovat klima(nenákladná oprava, ale jako závadu ji zde také
uvádím)
-rozlomení usazení pravého předního tlumiče-tlumič následně "projel" do motorového prostoru a nehezky
prohnul kapotu
-nefunkční polohování opěradla spolujezdce
-odchází trafo levého xenonu
- zlobí zámek zavírání u skla v pátých dveřích
-porucha servočerpadla-výměna
- výměna turba
-pazvuky od pletence výfuku
-palubní počítač stávkuje, kromě spotřeby a dojezdu jsou udávané informace zcela mimo
Jako závady neuvádím opravy spojené s provozem vozidla,čepy,rozvody,oleje,atd.., které považuji za nutnou údržbu.
Za třináct měsíců jsem s vozem najel necelých 15tis km,cena oprav přeskočila cenu za jakou jsem Lagunu koupil, bohužel stála více v servise než doma v garáži,a dle mého je tak malý počet kilometrů na takový počet závad dosti neúměrný, ale i tak někde v hlouby duše věřím v to, že šlo pouze o jeden vadný kus,který vyšel zrovna-bohužel-na mě.
Nechci zde na fóru chválit ostatní značky aut, ale Renault byl můj třetí vůz, po ní mám teď druhý v pořadí,tzn. pátý, a musím říct, že mě zatím žádné nezklamalo tak jako Laguna, zkráceně řečeno - hrůza a děs
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Ahoj všichni, také bych chtěl přidat mou zkušenost z Lagunou II, konkrétně rok 2004, 1,9dci, 88KW, grandtour, momentálně 120tis. km.
Při koupi měla najeto 110tis. km, bylo vidět, že o ní bylo dobře pečováno. Po koupi jsem ještě nechal vyměnit olej, filtry, čepy řízení, silentbloky, brzd. destičky, rozvody měla dělané ve 100tis. km. Celou dobu ji přikrmuju jak letním, tak i zimním aditivem.
Nejdříve začnu zápornou stránkou: 10 tis. km jsem měl jen malé problémy, které snad ani nestojí za řeč, občasné nefungování parkovacích senzorů po zimě, neohlášení zapnutých světel po vyjmutí karty, dvakrát se mi stalo, že mi nenastartovala na první zmáčknutí tlačítka. Ale teď z ničeho nic si jedu a ťuk ťuk uvolnila se šála na ojnici a už měním klikovku, ojnice a šály. Vůbec nechápu z jakého důvodu se toho stalo. Kdyby mi toto mohl někdo objasnit? Z tohoto problému jsem znechucen, jelikož to není levná záležitost a bojím se do budoucna, že mi mi to stane opět.
Kladné stránky: auto sedí na vozovce jak přibité, celková ovladatelnost při jízdě vynikající, prostornost a pohodlnost uvnitř auta si chválí snad každý, spotřebu mám okolo 6,5l.
Dokud se mi nestala ta věc se šálama, tak bych auto doporučil snad každému ( i přes ty malé neduhy elektroniky ), teď mám smíšené pocity a doufám, že teď tedy bude jezdit zase tak jak má a nebudu s ní mít problémy.
Při koupi měla najeto 110tis. km, bylo vidět, že o ní bylo dobře pečováno. Po koupi jsem ještě nechal vyměnit olej, filtry, čepy řízení, silentbloky, brzd. destičky, rozvody měla dělané ve 100tis. km. Celou dobu ji přikrmuju jak letním, tak i zimním aditivem.
Nejdříve začnu zápornou stránkou: 10 tis. km jsem měl jen malé problémy, které snad ani nestojí za řeč, občasné nefungování parkovacích senzorů po zimě, neohlášení zapnutých světel po vyjmutí karty, dvakrát se mi stalo, že mi nenastartovala na první zmáčknutí tlačítka. Ale teď z ničeho nic si jedu a ťuk ťuk uvolnila se šála na ojnici a už měním klikovku, ojnice a šály. Vůbec nechápu z jakého důvodu se toho stalo. Kdyby mi toto mohl někdo objasnit? Z tohoto problému jsem znechucen, jelikož to není levná záležitost a bojím se do budoucna, že mi mi to stane opět.
Kladné stránky: auto sedí na vozovce jak přibité, celková ovladatelnost při jízdě vynikající, prostornost a pohodlnost uvnitř auta si chválí snad každý, spotřebu mám okolo 6,5l.
Dokud se mi nestala ta věc se šálama, tak bych auto doporučil snad každému ( i přes ty malé neduhy elektroniky ), teď mám smíšené pocity a doufám, že teď tedy bude jezdit zase tak jak má a nebudu s ní mít problémy.
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Mam Lagunu druhej mesic, najeto celkove 185tis, moji rukou zatim 6tis km. Vymeneny silenty zadni napravy, rozvody, filtry + olej. Motorove a prevodovkove v poradku a doufam, ze to vydrzi Ikdyz to auto nemelo zadnou dohledatelnou historii, tak zatim to vypada na dobrej kousek Ale prikladam to hodne tomu, ze u me slouzi Laguna jenom na dlouhy cesty a na cukani po meste mam benzinovyho Colta A hlavne i zakladni vybave Ono kdyz tam nic neni, tak se nema co podelat....
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci 74kw, glacier white a zakladni vybava MY2004
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte črc 17, 2012 13:35
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Koupil jsem Lagunu 2002 II 3.0 V6 , krasavec z venku i zevnitř , origo stav , za hezké peníze,,, ALE:
po ujetí cca 5500km , jsem zjistil že celé auto je téměř po smrti , po uvahách co stím jsem se dal do kompletní generálky celého auta -
komplet přední + zadní náprava -- hlavně přední náprava je kapitola sama pro sebe ,, neskutečné trauma !!!!
repase automatu -- najit někoho kdo to opravdu umí je také na samostatnou kapitolu
xenony - nové + trafa
klimatizace --
olej
muzika na zakázku JBL
nová světla v předu
+ další drobnosti !! - a nebylo jich málo !!!
ted jsem tam za cca celkem za 150.000.- ALE: ted je s autem radost jezdit , ale za ty peníze a nervy to nestálo !! mm také tolik zkušeností a znalostí co od zakoupení Laguny jsem zjískal je nepopsatelné.
už nikdy !!! - až to dojezdím jdu do něčeho jiného ,, před Lagunou jsem měl krátce nového megana III 2011 , ale byl mě odcizen tak jsem moc nenajezdil asi 15000km , což jsem se nedočkal za takovou krátkou dobu žádné chyby.
Kdyby měl někdo jakýkoliv dotaz ohledně tohoto auta tak klidně se ptejte ,, o tomto autě vím snad vše možné i nemožné. je to auto na servis ne na ježdění , děsím se každého dne co přijde nového za vadu či závadu.
po ujetí cca 5500km , jsem zjistil že celé auto je téměř po smrti , po uvahách co stím jsem se dal do kompletní generálky celého auta -
komplet přední + zadní náprava -- hlavně přední náprava je kapitola sama pro sebe ,, neskutečné trauma !!!!
repase automatu -- najit někoho kdo to opravdu umí je také na samostatnou kapitolu
xenony - nové + trafa
klimatizace --
olej
muzika na zakázku JBL
nová světla v předu
+ další drobnosti !! - a nebylo jich málo !!!
ted jsem tam za cca celkem za 150.000.- ALE: ted je s autem radost jezdit , ale za ty peníze a nervy to nestálo !! mm také tolik zkušeností a znalostí co od zakoupení Laguny jsem zjískal je nepopsatelné.
už nikdy !!! - až to dojezdím jdu do něčeho jiného ,, před Lagunou jsem měl krátce nového megana III 2011 , ale byl mě odcizen tak jsem moc nenajezdil asi 15000km , což jsem se nedočkal za takovou krátkou dobu žádné chyby.
Kdyby měl někdo jakýkoliv dotaz ohledně tohoto auta tak klidně se ptejte ,, o tomto autě vím snad vše možné i nemožné. je to auto na servis ne na ježdění , děsím se každého dne co přijde nového za vadu či závadu.
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Nenapsal si kolik to auto má najeto takhle je to takovej výkřik do tmy.Když si za dobré půeníze jako příští auto koupíš 10 let staré BMW V6 s 350 tis najetejma tak na tom budeš uplně stejně.
Nov
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Krása, pohodlí ,výbava za hezké peníze ? to už muselo smrdět při koupi a koupě musela být unáhlená, při takové to investici do oprav musel být stav auta jasný.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
A přesně takhle vzniká špatná pověst Renaultu, koupí naleštěný vrak z druhé (to ještě v tom lepším případě) ruky a pak se diví, že se jim to sype pod rukama a nadávají, že Renaulta už nikdy...
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Jo za ty prachi jsi mohl mit skoro 3 lagunu a nemusel jsi nadavat.Koupit stary vrak nalit do toho takovy prachi no nevim ale podle mne to neni normalni a potom ještě nadavat na laguny to byla tva hloupost
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Co si budeme nalhávat, laguna II je štrašné auto a s naftou totální katastrofa co se týče spolehlivosti. Ještě že si spoustu věcí udělám sám.. Jako taky jsem do toho nasypal peněz, ale ne tolik jako tady kolega s 3,0 V6, to byly vyhozené prachy podle mě. Jedině že by pak jezdila dalších aspoň 10 let. Stejně já osobně si radši každé 3-4 roky koupím mladší auto než jezdit 15 let v jednom. Svoji lagunu jsem chtěl právě z jara prodat -už ji mám skoro 4 roky - ale zjistil jsem, že jsou to neprodejné auta, člověk za ně nic nedostane. Ještě ji nechám tak dva roky a půjde zrovna do šrotu nebo za pár korun někomu na rozbití.. Jinak se s ní jezdí dobře, když zrovna všechno funguje..
Seat Leon FR 1.8 TSI r.v. 2017 @ 170kW 370Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
EX: Škoda Rapid 1.2 TSI @95kW 220Nm
EX: Laguna II 2.2 dCi Grandtour Privilége@ 130kW 380Nm
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Mám Lagunu Grandtoura již dva roky, a až na malý problém s EGR ventilem (musel sem ho nechat vyměnit) žádný problém.
Můj názor je že když se dává slušná nafta a olej se mění co 15000km tak je Laguna relativně bezproblémová.
Můj názor je že když se dává slušná nafta a olej se mění co 15000km tak je Laguna relativně bezproblémová.
Renault laguna ll 1,9dci 79kw r.v.2002
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Laguna II, 2005, 2,0 dCi
Opravy za dva roky vlastnictví auta, najeto 115-163tis km
Výměna pravé spodního čepu přední nápravy
Výměna silentbloku na motoru (horní kost)
Výměna brzdových destiček a kotoučů na přední nápravě (120650 km)
Prasklá stahovačka na LZ okně, vyřešeno opravnou sadou z Ebay
Výměna rozkousané dečky na akumulátoru
Výměna obou kostí a uložení stabilizátoru
Údržba klimatizace (desinfekce, nové naplnění)
Výměna všech žhavících svíček + přeprogramování jednotky v Renaultu
Výměna hadice sání za intercoolerem za novou (zbytečně)
Výměna akumulátoru
Výměna elektrohydraulické jednotky ABS/ESP (zdarma v Renaultu)
Výměna ložisek horních uložení tlumičů
Výměna zadních brzdových destiček
Oprava prasklé stahovačky okna v LP dveřích (opravná sada)
Výměna uložení předních tlumičů (pogumovaná horní miska pružiny)
Výměna silentbloku na převodovce (kost)
Je obrovský rozdíl koupit Lagunu II z prvních let výroby nebo model po faceliftu. Spolehlivost je úplně někde jinde. Auto si nemůžu vynachválit, nikde mě nenechalo, bez problémů mě odvezlo 3x do Chorvatska a zpět na dovolenou.
Opravy za dva roky vlastnictví auta, najeto 115-163tis km
Výměna pravé spodního čepu přední nápravy
Výměna silentbloku na motoru (horní kost)
Výměna brzdových destiček a kotoučů na přední nápravě (120650 km)
Prasklá stahovačka na LZ okně, vyřešeno opravnou sadou z Ebay
Výměna rozkousané dečky na akumulátoru
Výměna obou kostí a uložení stabilizátoru
Údržba klimatizace (desinfekce, nové naplnění)
Výměna všech žhavících svíček + přeprogramování jednotky v Renaultu
Výměna hadice sání za intercoolerem za novou (zbytečně)
Výměna akumulátoru
Výměna elektrohydraulické jednotky ABS/ESP (zdarma v Renaultu)
Výměna ložisek horních uložení tlumičů
Výměna zadních brzdových destiček
Oprava prasklé stahovačky okna v LP dveřích (opravná sada)
Výměna uložení předních tlumičů (pogumovaná horní miska pružiny)
Výměna silentbloku na převodovce (kost)
Je obrovský rozdíl koupit Lagunu II z prvních let výroby nebo model po faceliftu. Spolehlivost je úplně někde jinde. Auto si nemůžu vynachválit, nikde mě nenechalo, bez problémů mě odvezlo 3x do Chorvatska a zpět na dovolenou.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Když to tak čtu jsem rád že mám lagunu předface mám nejeto o 10tis vícEfineSS píše:Laguna II, 2005, 2,0 dCi
Opravy za dva roky vlastnictví auta, najeto 115-163tis km
Výměna pravé spodního čepu přední nápravy
Výměna silentbloku na motoru (horní kost)
Výměna brzdových destiček a kotoučů na přední nápravě (120650 km)
Prasklá stahovačka na LZ okně, vyřešeno opravnou sadou z Ebay
Výměna rozkousané dečky na akumulátoru
Výměna obou kostí a uložení stabilizátoru
Údržba klimatizace (desinfekce, nové naplnění)
Výměna všech žhavících svíček + přeprogramování jednotky v Renaultu
Výměna hadice sání za intercoolerem za novou (zbytečně)
Výměna akumulátoru
Výměna elektrohydraulické jednotky ABS/ESP (zdarma v Renaultu)
Výměna ložisek horních uložení tlumičů
Výměna zadních brzdových destiček
Oprava prasklé stahovačky okna v LP dveřích (opravná sada)
Výměna uložení předních tlumičů (pogumovaná horní miska pružiny)
Výměna silentbloku na převodovce (kost)
Je obrovský rozdíl koupit Lagunu II z prvních let výroby nebo model po faceliftu. Spolehlivost je úplně někde jinde. Auto si nemůžu vynachválit, nikde mě nenechalo, bez problémů mě odvezlo 3x do Chorvatska a zpět na dovolenou.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Na stahovačky Laguny docela trpí, podvozkový díly a uložení motoru se opotřebují v závislosti na tom, po jakých cestách auto jezdí, žhavící svíčky nejsou věčné a o destičkách a kotoučích ani nemluvím. Takže nechápu tvoji poznámku.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Vyvracím rozdíl mezi face a předface , samozřejmě neřeším díly jako jsou čepy kotouče apod.
stahovačky, blok ESP mám původní.
stahovačky, blok ESP mám původní.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
ESP byla bohužel bolest (spíš výrobní vada) prvních Lagun II po faceliftu. Šlo "pouze" o nefunkční ESP, celý brzdový systém včetně ABS byl funkční. Naštěstí Renault mění zdarma, takže není co řešit. Tvoji poznámku tedy stále považuju za irelevantní
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Nechci za někoho mluvit, ale Davidak reagoval hlavně, nebo pouze na tuto poznámku - "Je obrovský rozdíl koupit Lagunu II z prvních let výroby nebo model po faceliftu. Spolehlivost je úplně někde jinde."
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Od 10/2007 vlastním Lagunu II, r,v. 06/2006, najazdených 102 000km, 2,0T, najvyššia výbava, Bose radio, koža. Zatiaľ maximálna spokojnosť, bežné opravy, / horný, dolný gulový čap, tyčka stabilizátora na oboch stranách/- pri našich cestách niet sa čo čudovať, spotreba cca 9l/100km, doteraz som lepšie auto nemal a pri porovaní s predchádzajúcou Octaviou porovnateľný nárast v komforte jazdenia.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Renault Laguna II 2001 - 2007
Já tedy nevím, ale když si někdo koupí supr nabušenou Lagunu za 700€, tak asi něco nebude v pořádku a investice do podvozku, motoru a převodovky je asi očekávatelná v dost vysokých intencích.
Já ji vlastním už 9 rokem a holka bude brzo slavit 12iny a za celou dobu jsem jel na laně 1x, kvůli prasklému "o" kroužku za 5 korun v regulátoru tlaku čerpadla. Takové věci, jako že se opotřebovává podvozek a jsou vytlučený kuláky a tlumiče, to není divu na těch našich tankodromech, hold ti inženýři od Renaultu jezdí po lepším a tak to také dimenzují. Já jsem už ramena měnil 2x, silenty v zadu 3x, tlumiče 2x, tyčky řízení 2x, tyčky stabilizátoru 3x, čtečku opravoval nesčetněkrát, čelní sklo už 2x, boční sklo po vyloupení 1x, opotřebovanou pirelu řidičových dveří 1x, mám také připravenou novou sedačku řidiče, protože je už prošoupaný potah, 2x žhavičky(i když jsem nakonec poslední sadu nemusel), rozvody 2x, brzdové kotouče už 2x, destičky asi už 5-6x, pneumatik už asi 20ks včetně proražených(letní i zimní).
Najel jsem na ni 180000km a celkem má 257000km s trvale průměrnou spotřebou 7,2-7,4. Stejně nemám potřebu ji vyměnit, protože ač je to divné, tak není za co! Facelift asi ne, nelíbí se mi ten předek, Laguna III. ne děkuju nelíbí se mi, tedy až na Coupé, ale ta je mimo moji solventnost. Menší auta nesnáším, to bych si ho v podstatě k vyvinutější postavě oblékal a pak větší už jsou jen tzv. mastodonti. Octávie je žebřiňák, jako ostatně všechna koncernová auta, Audiny se mi i líbí, ale když kouknu na ten složitej a drahej podvozek, děkuju nechci. BMW je na tom podobně, super auta který se až tak moc nesypou, ale když už, tak tam platíte i za to , že si jen opucujete boty o rohožku. Tak jsem rád, že ji mám a že si na ní opravím vše, tak jako na ostatních autech před.
A když už mě nějaká mánie nebo oblouznění přepadně, tak rozhodně nebudu umotávat kilometry a leštit i hadičky k brzdám, tak aby to vypadalo jako by ji byly 2 roky.
Já ji vlastním už 9 rokem a holka bude brzo slavit 12iny a za celou dobu jsem jel na laně 1x, kvůli prasklému "o" kroužku za 5 korun v regulátoru tlaku čerpadla. Takové věci, jako že se opotřebovává podvozek a jsou vytlučený kuláky a tlumiče, to není divu na těch našich tankodromech, hold ti inženýři od Renaultu jezdí po lepším a tak to také dimenzují. Já jsem už ramena měnil 2x, silenty v zadu 3x, tlumiče 2x, tyčky řízení 2x, tyčky stabilizátoru 3x, čtečku opravoval nesčetněkrát, čelní sklo už 2x, boční sklo po vyloupení 1x, opotřebovanou pirelu řidičových dveří 1x, mám také připravenou novou sedačku řidiče, protože je už prošoupaný potah, 2x žhavičky(i když jsem nakonec poslední sadu nemusel), rozvody 2x, brzdové kotouče už 2x, destičky asi už 5-6x, pneumatik už asi 20ks včetně proražených(letní i zimní).
Najel jsem na ni 180000km a celkem má 257000km s trvale průměrnou spotřebou 7,2-7,4. Stejně nemám potřebu ji vyměnit, protože ač je to divné, tak není za co! Facelift asi ne, nelíbí se mi ten předek, Laguna III. ne děkuju nelíbí se mi, tedy až na Coupé, ale ta je mimo moji solventnost. Menší auta nesnáším, to bych si ho v podstatě k vyvinutější postavě oblékal a pak větší už jsou jen tzv. mastodonti. Octávie je žebřiňák, jako ostatně všechna koncernová auta, Audiny se mi i líbí, ale když kouknu na ten složitej a drahej podvozek, děkuju nechci. BMW je na tom podobně, super auta který se až tak moc nesypou, ale když už, tak tam platíte i za to , že si jen opucujete boty o rohožku. Tak jsem rád, že ji mám a že si na ní opravím vše, tak jako na ostatních autech před.
A když už mě nějaká mánie nebo oblouznění přepadně, tak rozhodně nebudu umotávat kilometry a leštit i hadičky k brzdám, tak aby to vypadalo jako by ji byly 2 roky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů