Renault Laguna II 2001 - 2007

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Gargamel
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: úte bře 18, 2008 19:03

Re: Ahoj - po dlouhe dobe

Příspěvek od Gargamel » úte říj 07, 2008 17:01

petbau píše:Ahoj po dlouhe dobe, mam na Vas otazku ohledne spotreby. Me zaporne pocity pomalu odeznivaji a blizi se cas, kdy si dokonce budu moct delat ridicak a opet ridit.
Jak jsem psal v mem predchozim prispevku, opet bych rad do laguny. Tentokrat uz to bude asi s rozumnejsim motorem. Protoze si ji budu porizovat v Anglii a mam v planu jezdit tak 3x za rok domu (autem), otazka spotreby je nasnade. Nejvice me zajimaji spotreby na dalnici. A protoze velka cast cesty vede pres Nemecko, kde se to da pekne rozjet, specialne by me zajimala spotreba okolo tech 180 - 200. Ted tak premyslim, ze ani nevim, jake jsou maximalni rychlosti u techto mensich motoru. Ja kdyz jsem jel Nemecko s mym byvalym trilitrem, tak jsem se pohyboval v rychlostech okolo 180 - 220 km/h a vysledna prumerna spotreba byla okolo 11 litru.
Byl bych Vam vdecny za odpovedi o spotrebach v ruznych rychlostnich relacich a cestovnich podminkach.
Takze predem diky moc a preji hodne ujetych km bez nehody.

Proč řešíš takový ptakoviny. Když pojedeš 180 - 220 km/h, tak určitě nebudeš mít jen 11L. To si tu rychlost moc dlouho neudržoval.
Vem si motor jakej chceš, určitě bude menší a nebo stejná spotřeba jako u 3L.
Jinak máš hodně blbej dotaz a do tohoto vlákna určitě nepatří! :evil:

Uživatelský avatar
petbau
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát zář 21, 2007 22:37

Příspěvek od petbau » sob říj 18, 2008 21:14

Mily Gargameli, musim reagovat na Tvoji odpoved k memu prispevku. Pokud pominu dost negativni "ton" tve odpovedi, tak musim i presto nesouhlasit s ostatnimi nazory.
Toto "vlakno" jak ty to nazyvas ma nazev Me zkusenosti s Renaulty a ja jsem presvedceny, ze spotreba se mezi zkusenosti radi. Muzes mit 2 naprosto identicka auta - 2 ruzne majitele - 2 ruzne spotreby.
Mozna to v mem prispevku nebylo zretelne popsane, ale kdyz jsem psal, ze kdyz jsem jel Nemecko, tak jsem tim minil cestu z Anglie do Ceske Republiky a ta vedla pres Nemecko. Cela cesta je dlouha asi 1600 km (od dveri domu v UK az po dvere v CR) a asi jen neco okolo 630 km vede pres Nemecko. Muzu te ujistit, ze pod 180 jsem zavital jen velmi velmi zridka. Cesko jsem jel taky vice nez svizne, ale v ostatnich zemich jsem se snazil max. rychlosti dodrzovat. Spotreba, kterou jsem udal, je za celou cestu, tedy za celych 1600 km a to s plne nalozenym autem. Nemam duvod si vymyslet, niceho bych tim nedosahl.
Tvuj postreh, ze si mam vzit jakykoliv motor a ten bude mit nizsi spotrebu jako 3L je sice spravny, ale dost nevhodny. Tato skutecnost je snad jednoznacna, proto jsem se ptal na zkusenosti ostatnich clenu, kteri maji jine motory, zda-li by mi pomohli vybrat nejaky jiny typ motoru.
A posledni reakce... Jestli je pro tebe ptakovina, jestli za 1 den cesty (i kdyz treba jen 3x - 4x do roku + zpatecni cesty) utratis 3 anebo 6 tisic mozna i vic (to nepocitam poruchovost, ktera se muze vyskytnout) tak vez, ze pro me az takova ptakovina neni a vim, jak lepe tyto penize investovat. Mozna je nasnade namitnout, ze teda nemam jezdit tak rychle, ale to je jiz na jinou debatu, ktera uz do tohoto "vlakna" skutecne nepatri.
Nicmene Ti dekuji i za takou odpoved.
Preji hezky den
Renault Vel Satis 2.2 DCI

xlaguna
Advanced member
Příspěvky: 282
Registrován: ned črc 06, 2008 10:24
Bydliště: Blansko, Brno, Boskovice

Příspěvek od xlaguna » stř lis 05, 2008 12:27

Jestli se Ti jedná o spotřebu převážně ve vyšších rychlostech na dálnici, pak bude rozhodující kromě motoru i převodovka. Každopádně to bude chtít 6-ti kvalt. Moje 1,8 nějak výrazně nežere, ale na dálnici je motor kolem 5tis ot. a to si hodně vezme, nemluvě o namáhaní motoru a jeho životnosti. Prostě tomu autu chybí 6-ka.
Laguna II Grandtour, 1,8 16V 88kW

Uživatelský avatar
petbau
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát zář 21, 2007 22:37

Příspěvek od petbau » stř lis 05, 2008 14:51

Predevsim diky za radu. Je v tom velka pravda, prevodovka udela hodne. Bohuzel si moc lidi nenechalo dat do 1.8 6-ti rychlostni prevodovku. Uz si delam uzsi profil auta (laguna 1.8 tam patri) a tva rada mi jen potvdila me predchodi uvazovani. Jeste jednou dik...
Renault Vel Satis 2.2 DCI

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » stř lis 05, 2008 15:15

xlaguna píše:Jestli se Ti jedná o spotřebu převážně ve vyšších rychlostech na dálnici, pak bude rozhodující kromě motoru i převodovka. Každopádně to bude chtít 6-ti kvalt. Moje 1,8 nějak výrazně nežere, ale na dálnici je motor kolem 5tis ot. a to si hodně vezme, nemluvě o namáhaní motoru a jeho životnosti. Prostě tomu autu chybí 6-ka.
Osobně bych šel do nafty. Na tyhle štreky ji uživíš a pokuď se k motoru budeš chovat slušně, tak bude jistě a rád dlouho sloužit. Nevím jak staré auto chceš koupit, ale osobně si myslím, že nejvhodnější je volba 88kw dci. Při rychlostech okolo 160-170km/h se spokoji dle provozu od 6l - 7l nafty na 100km. Nové 2.0dCi už tak úsporné není. Aspoň dle zkušeností kamaráda, který má v lagi 150koňové dCi. A pod sedm litrů to sráží těžko, ale jezdí jak XXXXXXX. Benzín bych nevolil z jednoho prostého důvodu... čím jezdíš víc po dálnici (rychle) tak tím více se rozevírají nůžky se spotřebou v neprospěch benzínu. Kdyby jsi jezdil převážně město a couračky po okreskách tak bych šel do benzínu. Nebo koupit nějaký novej benzinovej motoro typu TFSI, ty spotřeby tam jsou úžasný, ale nechají si to zaplatit.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
kartmen
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: ned led 25, 2009 09:45

Příspěvek od kartmen » ned led 25, 2009 10:27

Tak jsem včera koupil "lehce" jetou Lagunu II Grantour (2002) - LPG. Měl jsem před třemi roky Lagu I - LPG, pak jsem jezdil Octávkou, ale jelikož jsem chtěl mít zase pro změnu pohodlné auto, tak jsem koupil opět Lagunu. Pán vyjel a už nenastartoval-vymlácená baterka. Vyměnil baterku a pak už standardní průběh - předváděčka, prohlížečka...plácnutí, zaplacení a hurá domů. Cestou jsem se stavil u táty a pak jsem pokračoval. Po natankování jsem se rozjel a na první křižovatce Lagu zdechla :evil: . Po nastartování děsný otáčky (5000 a více) a nešly dolů. Z křižovatky jsem odjel a nějak to jelo dál. Při dalším zastavení opět zdechlina a zase otáčky... Tak jsem dojel z5 k tátovi a po nějakém mudrování s bývalým majitelem jsem na jeho radu (po telefonu) odpojil baterku a nechal chvíli tak, že by se to mělo srovnat. Mínusový kontakt na baterce byl však úplně uvolněný a téměř "plandal." Delší úplné odpojení nepomohlo a po další konzultaci s prodejcem (auto musí v pondělí na diagnostiku - díky těm problémům s baterkou došlo k problému v řídící jednotce) mě odvezl domů táta svojí stařičkou Astrou,která má oproti mému čerstvě koupenému autí obrovskou výhodu - JEDE! Že Laguny jsou docela poruchové jsem věděl, ale že nedojedu ani domů :!: by mě v životě nenapadlo. Až to bude v kupě,tak nevím,jestli nedám hned nabídkový inzerát... :evil: Měl by někdo zájem :?:

Uživatelský avatar
Vendous
Advanced member
Příspěvky: 274
Registrován: ned dub 06, 2008 21:57
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vendous » ned led 25, 2009 11:57

Člověče jak můžeš odsoudit auto když nevýš jak se k němu majitel choval.
To je jako když sem na inzerát koupil autorádio pioneer a když mi přišlo domu tak nešlo CD, no asi stojí pioneer za prd. Prostě si měl smůlu a já ti přeju ať to je nějaká prkotina a dobře to dopadne.
Renault laguna II r.v.2005
expresion 1,9dci 88kw

Miro_ba
Grafoman
Příspěvky: 2657
Registrován: pát lis 12, 2004 16:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Miro_ba » ned led 25, 2009 17:10

tak ja som Renaulty po kupe mojho Megosa hodne hanil, ale uz som vychladol. No a cuduj sa svete, ked mam moznost vymenit auto, zase som poskuloval po Renaulte. Ked si niekto mysli, ze Renault je ten najhorsi shit, tak sa velmo pletie. Skuste si prestudovat fora o Honde, ci dokonca o Toyote( ale nie len tie, kde sa pisia tym, ako im to krasne toci do 8000t :-) ). Kedze som slintal aj po Anvensise za dobru cenu, tak som o nom coto precital a poviem, ze som neveril tomu, co citam. Cele vadne serie benzinovych motorov. Jasne , vymena na zaruku, ale muselo sa to prejavit a nedajboze by ste prepasli predpisanu garancku o 1den/1km mate po ftakoch a motor si zerie 1l oleja na 800km :-).A naslo sa coto aj na diesel, odchadzal daky zotrvacky o konkretnej serii. Toto vse u Avensisu, nie u Yarisa. Takze toto mi hodne poopravilo nazor na Renault a auta celkom.

Kartmen: daj autu este sancu, mozno to bola nahoda.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km

Uživatelský avatar
drak
Starting member
Příspěvky: 67
Registrován: ned led 04, 2009 13:18
Bydliště: Znojmo

R L 2,0T

Příspěvek od drak » pon led 26, 2009 21:02

Mám lagunu 2,0T 170koní. Je to benzi s turbem a zatim neni problem. Koupil jsem to s najetými 70 tis km a dle servisky ani moc nákladný provoz zatím nebyl až na jedno. Vlítl mi kamen na př sklo - je s UV filtrem, vyhřívané se snímačem deště - cena jen skla 30 000,- Kč. Tak to mně trochu omyly, ale nevím jestli to nebyl mrtvolný pot. Ale to je provozní problém. Trochu prosakuje olej z vany - chtělo by to vyměnit těsnění. jinak jsem měl žigili, škoda,ford a nyní laguny. Nic méně na forda nedám dopustit co se týče jízních vlastností a na lagunu co se týče komfortní výbavy za odpovídající prachy.
R. Laguna II, 2005, 2,0 T, 125 kW

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » ned úno 15, 2009 14:46

2.ledna 2009 jsem si v Brně přímo od dealera Renault koupil Lagu II Grandtour 1.9 dCi 88kW, výbava tuším Privilége, plus tam měl předchozí majitel nějaké doplňky na přání. Auto bylo v roce 2004 zakoupeno jako nové u tohoto prodejce, kde jsem ji kupoval-k autu jsem dostal samozřejmě servisku, výpis z počítače o průběhu provozu vozidla, vyměnili mi olej, komplet rozvody a na to mi dali doklad se zárukou-tzn.kdyby se s autem stalo něco v příčině špatného oleje nebo rozvodů, mám to od nich v záruce do další výměny. Jinak jsem koupil ojeté auto a tak to taky musíte brát. Každé auto po čase začne na něčem odcházet-měl jsem Octavii 2.0 benzin, vše super, ale měnil jsem homo klouby, tlumiče, stále blbly nějaká čidla, měl jsem Lagunu I 1.9 dTi, s tou jsem jezdil tři roky bez závady. Takže i přes to, co jsem tu četl na fóru, na Lagunu nedám dopustit. Za měsíc a půl mám naježděno cca 7tisíc km bez jediného problému, auto stojí přes noc venku a i při minus 24 stačí jednou nažhavit, dvakrát se okulí motor a vrní.. Spotřeba kombiinovaná 6.3 l/100 km. 6-kvalt je prima vynález!!!!! Nikomu ji nechci vnucovat, ale žádné ojeté auto není 100procentní, každé má své chyby a Laguna mi pro rodinu za solidní cenu nabídla komfort, špičkovou výbavu, tichý pružný motor a maximální bezpečí....
Přeju vám všem spustu bezproblémových kilometrů, ať už jezdíte Renaultem nebo Trabantem.....
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
Lenka Švestkova
Člen RCČR
Příspěvky: 474
Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
Bydliště: Studénka

Příspěvek od Lenka Švestkova » čtv bře 12, 2009 21:17

Mám 2 roky 1.9 dCi 88kW v plné výbavě, rok výroby 2004. Kromě rozbitého čelního skla ( kamínek od auta přede mnou si nevybírá značku auta, že ) a odcházejících žárovek ( když člověk svítí každý den, tak holt odchází ) naprosto bez problémů. Najeto 125 tKm, jezdí hodně a nestěžuji si. Doma 1.9 dTi 2000 a taky držák.
Pouze se snažím držet jednoho pravidla a to bez ohledu na značku vozu - kupovat verzi, která je na konci svého životního cyklu. Je zpravidla vychytaná a většina problémů je pryč. Nicméně není to pro ty, kteří chtějí nejnovější modely.

Martin

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv bře 12, 2009 21:34

kartmen píše:Tak jsem včera koupil "lehce" jetou Lagunu II Grantour (2002) - LPG. Měl jsem před třemi roky Lagu I - LPG, pak jsem jezdil Octávkou, ale jelikož jsem chtěl mít zase pro změnu pohodlné auto, tak jsem koupil opět Lagunu. Pán vyjel a už nenastartoval-vymlácená baterka. Vyměnil baterku a pak už standardní průběh - předváděčka, prohlížečka...plácnutí, zaplacení a hurá domů. Cestou jsem se stavil u táty a pak jsem pokračoval. Po natankování jsem se rozjel a na první křižovatce Lagu zdechla :evil: . Po nastartování děsný otáčky (5000 a více) a nešly dolů. Z křižovatky jsem odjel a nějak to jelo dál. Při dalším zastavení opět zdechlina a zase otáčky... Tak jsem dojel z5 k tátovi a po nějakém mudrování s bývalým majitelem jsem na jeho radu (po telefonu) odpojil baterku a nechal chvíli tak, že by se to mělo srovnat. Mínusový kontakt na baterce byl však úplně uvolněný a téměř "plandal." Delší úplné odpojení nepomohlo a po další konzultaci s prodejcem (auto musí v pondělí na diagnostiku - díky těm problémům s baterkou došlo k problému v řídící jednotce) mě odvezl domů táta svojí stařičkou Astrou,která má oproti mému čerstvě koupenému autí obrovskou výhodu - JEDE! Že Laguny jsou docela poruchové jsem věděl, ale že nedojedu ani domů :!: by mě v životě nenapadlo. Až to bude v kupě,tak nevím,jestli nedám hned nabídkový inzerát... :evil: Měl by někdo zájem :?:
Tak ty jsi koupis 7 let starou lehce jetou lagunu kde nebyl dotazenej minus pol a nadavas na renault :?:
To bych asi hledal chybu jinde. :!:
Ps.Co znamena lehce jeta :?:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » čtv bře 12, 2009 21:47

pivi píše:Ps.Co znamena lehce jeta :?:
lehce jeta ceska laguna ... pise ze ma LPG ... takze na tachometru tipuju prijatelnych 139 000 ... kdo by daval LPG do auto se kterym najede za 7let 139 000 ... nikdo takze bod A) realnej stav min. 250 000 B) kupuju auto a vnem je vybita baterka? sakra kde to sme to kupuju auto nebo vrak? C) kdyz koupim auto zataham v motoru za vsechny kabely ... teda sry nez ho koupim D) poruchovy? tipuju ze mas 1,8 benzin pokud se nepletu nejvic poruchovy byli 2,2dCi ... a ty ostatni sem tam nejaka ...

ach jo ja nesnasim tydle lidi co koupej auto od nakyho garazisty ... je napul v rozpadu 6x bourany stoceny o 50% ...

no ze sem to sem lez ...

pripomina mi to kamose co obcas doveze nakou karu ... loni prives posledni model pasata v plny nalozi melo to vse kuzi navi ... no proste plna naloz ... f dehtu na hlinach 3 roky staryho jeden z prvnich najeto nehoraznejch cca. 550 000 km ... serviska vse bez potizi motor netek auto nemelo nic osoupanyho ... az sem se divil ... no chtel ho prodat v tu dobu za 350 000 ... jeden z nejlevnejsich ... nikdo se nechyt mesic dva tri ... az se nastval a nechal to stocit na 130 000 km bez servisky a do 3 dnu byl pryc ... neuznavam to ale u nas kdyz clovek kupuje auto (DIESEL nebo LPG) tak musi ke kilometrum na tachu pripocitat proste 50% minimalne ... kdo to nedela tak ten at si veme sebou nekoho kdo tomu dokonale rozumi ... na vsech kupnich smlouvach je ze kilometry jsou orientacni :wink:

sakra jsem se rozepsal ... ale snad to uz nekdo pochopi u nas v CR jsou metody typu staceni bezne :arrow: :roll: :roll:
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv bře 12, 2009 21:59

ITexpert píše:
pivi píše:Ps.Co znamena lehce jeta :?:
lehce jeta ceska laguna ... pise ze ma LPG ... takze na tachometru tipuju prijatelnych 139 000 ... kdo by daval LPG do auto se kterym najede za 7let 139 000 ... nikdo takze bod A) realnej stav min. 250 000 B) kupuju auto a vnem je vybita baterka? sakra kde to sme to kupuju auto nebo vrak? C) kdyz koupim auto zataham v motoru za vsechny kabely ... teda sry nez ho koupim D) poruchovy? tipuju ze mas 1,8 benzin pokud se nepletu nejvic poruchovy byli 2,2dCi ... a ty ostatni sem tam nejaka ...

ach jo ja nesnasim tydle lidi co koupej auto od nakyho garazisty ... je napul v rozpadu 6x bourany stoceny o 50% ...

no ze sem to sem lez ...

pripomina mi to kamose co obcas doveze nakou karu ... loni prives posledni model pasata v plny nalozi melo to vse kuzi navi ... no proste plna naloz ... f dehtu na hlinach 3 roky staryho jeden z prvnich najeto nehoraznejch cca. 550 000 km ... serviska vse bez potizi motor netek auto nemelo nic osoupanyho ... az sem se divil ... no chtel ho prodat v tu dobu za 350 000 ... jeden z nejlevnejsich ... nikdo se nechyt mesic dva tri ... az se nastval a nechal to stocit na 130 000 km bez servisky a do 3 dnu byl pryc ... neuznavam to ale u nas kdyz clovek kupuje auto (DIESEL nebo LPG) tak musi ke kilometrum na tachu pripocitat proste 50% minimalne ... kdo to nedela tak ten at si veme sebou nekoho kdo tomu dokonale rozumi ... na vsech kupnich smlouvach je ze kilometry jsou orientacni :wink:

sakra jsem se rozepsal ... ale snad to uz nekdo pochopi u nas v CR jsou metody typu staceni bezne :arrow: :roll: :roll:
Aha dik sem v obrazu :lol:
S 550 na 130 to je sila,ja sem us jedou zjistil 100000 km a to sem koukal jako puk. :shock: Asi stoho byl nejvic vykulenej majitel. :?
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Příspěvek od ITexpert » čtv bře 12, 2009 22:02

pivi píše: Aha dik sem v obrazu :lol:
S 550 na 130 to je sila,ja sem us jedou zjistil 100000 km a to sem koukal jako puk. :shock: Asi stoho byl nejvic vykulenej majitel. :?
ono se to u nas u aut pozna u dovozu hodne blbe a da se to taky... v zivote bych nekoupil auto bez servisky s dolozenou servisni historii nejlepe faktury popripade telefoni cislo do servisu a chci videt komplet historiii...
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
MisiZko
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: sob dub 19, 2008 15:26

Spokojnost

Příspěvek od MisiZko » pát bře 27, 2009 15:04

Lagunu2 vyrobenu vo februari 2005 som kupil vo februari 2007. mala najazdenych 70 000 km. Som druhy majitel a auto je dovezene priamo z Francuzka. V servise po kompletnej prehliadke nezistili ziadne zavady, boli naopak ohormeni v akom uzasnom stave je to auto.. Od kupy som najazdil 80 000 km. Ziaden problem. Jedine co sa tyka pravidelneho servisu, vymena filtrov a podobne. Auto stale jazdi bez chyby neni rozklepane, nehrka.. Jazdim ako po dialnici, rozmlatenych cestach tak aj po meste..

Z mojho pohladu mozem len odporucit.

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Spokojnost

Příspěvek od Davidak79 » pát bře 27, 2009 17:10

MisiZko píše:Lagunu2 vyrobenu vo februari 2005 som kupil vo februari 2007. mala najazdenych 70 000 km. Som druhy majitel a auto je dovezene priamo z Francuzka. V servise po kompletnej prehliadke nezistili ziadne zavady, boli naopak ohormeni v akom uzasnom stave je to auto.. Od kupy som najazdil 80 000 km. Ziaden problem. Jedine co sa tyka pravidelneho servisu, vymena filtrov a podobne. Auto stale jazdi bez chyby neni rozklepane, nehrka.. Jazdim ako po dialnici, rozmlatenych cestach tak aj po meste..

Z mojho pohladu mozem len odporucit.
Zaklepej tóóóó :D :D :D
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
MisiZko
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: sob dub 19, 2008 15:26

Re: Spokojnost

Příspěvek od MisiZko » sob bře 28, 2009 17:44

Davidak79 píše: Zaklepej tóóóó :D :D :D
Dufam, ze to tak aj vydrzi :)
Renaul Laguna II 1.9dci 88kW Privilege + ColourNavigation

Uživatelský avatar
kartmen
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: ned led 25, 2009 09:45

Příspěvek od kartmen » pon bře 30, 2009 12:43

pivi píše:
kartmen píše:Tak jsem včera koupil "lehce" jetou Lagunu II Grantour (2002) - LPG. Měl jsem před třemi roky Lagu I - LPG, pak jsem jezdil Octávkou, ale jelikož jsem chtěl mít zase pro změnu pohodlné auto, tak jsem koupil opět Lagunu. Pán vyjel a už nenastartoval-vymlácená baterka. Vyměnil baterku a pak už standardní průběh - předváděčka, prohlížečka...plácnutí, zaplacení a hurá domů. Cestou jsem se stavil u táty a pak jsem pokračoval. Po natankování jsem se rozjel a na první křižovatce Lagu zdechla :evil: . Po nastartování děsný otáčky (5000 a více) a nešly dolů. Z křižovatky jsem odjel a nějak to jelo dál. Při dalším zastavení opět zdechlina a zase otáčky... Tak jsem dojel z5 k tátovi a po nějakém mudrování s bývalým majitelem jsem na jeho radu (po telefonu) odpojil baterku a nechal chvíli tak, že by se to mělo srovnat. Mínusový kontakt na baterce byl však úplně uvolněný a téměř "plandal." Delší úplné odpojení nepomohlo a po další konzultaci s prodejcem (auto musí v pondělí na diagnostiku - díky těm problémům s baterkou došlo k problému v řídící jednotce) mě odvezl domů táta svojí stařičkou Astrou,která má oproti mému čerstvě koupenému autí obrovskou výhodu - JEDE! Že Laguny jsou docela poruchové jsem věděl, ale že nedojedu ani domů :!: by mě v životě nenapadlo. Až to bude v kupě,tak nevím,jestli nedám hned nabídkový inzerát... :evil: Měl by někdo zájem :?:
Tak ty jsi koupis 7 let starou lehce jetou lagunu kde nebyl dotazenej minus pol a nadavas na renault :?:
To bych asi hledal chybu jinde. :!:
Ps.Co znamena lehce jeta :?:
Tohle téma je nazvané Zkušenosti s Lagunou, tak jsem napsal svojí krátkou a údernou negativní zkušenost, ale to se tady netrpí. Jenom chválit a pochlebovat.
Pozn.: I koupě ojetého auta (nikdy jsem nekupoval nové) nemusí nutně znamenat, že tě nedoveze domů. Tohle autí je moje asi jedenácté a nikdy jsem při koupi nechodil a netahal za kabely v motorovém prostoru a ruku na srdce, kolik lidí to dělá? A neříkejte, že se Vám nikdy nevybila baterka? A jestli to tam ten maník montoval, tak jsem opravdu netušil, že není schopen ten kontakt dotáhnout. Ale jen se do mě navážejte. Nepsal jsem: je to krám, vrak a shit a nehanil jsem vaše auta. Prostě mě to jenom naštvalo a mrzelo, tak jsem se vyjádřil a hned takový kamenování. Má poklona, pánové.
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Václav Sedlář » pon bře 30, 2009 12:54

No podle tvého příspěvku to vypadá tak, že Laguna může za to, že předchozí majitel neumí dotáhnout kontakt na baterce... :scratch:
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

duovka
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 17, 2009 21:39

Příspěvek od duovka » úte dub 21, 2009 20:14

--------------------------------------------------------------------------------

CAU mam Lagunu z 99 1.6 RN ale chtela bych ji vymenit za novejsi.Vsichni me ale od toho odrazuji,pry Laguny II jsou na prd,co chvili se neco vysype:(( chtela bych koupit Lagunu II 2.2 turbo diesel,150 koni r roku 2003:))Mate nekdo zkusenosti nebo znamy ktery maji zkusenosti,poradte prosim prosim!!

http://cgi.ebay.co.uk/2003-RENAULT-LAGU ... 240%3A1318

Uživatelský avatar
yeppi
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: ned zář 19, 2004 16:24
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yeppi » úte dub 21, 2009 21:45

duovka píše:--------------------------------------------------------------------------------

CAU mam Lagunu z 99 1.6 RN ale chtela bych ji vymenit za novejsi.Vsichni me ale od toho odrazuji,pry Laguny II jsou na prd,co chvili se neco vysype:(( chtela bych koupit Lagunu II 2.2 turbo diesel,150 koni r roku 2003:))Mate nekdo zkusenosti nebo znamy ktery maji zkusenosti,poradte prosim prosim!!

http://cgi.ebay.co.uk/2003-RENAULT-LAGU ... 240%3A1318
Jestli se ti líbí zrovna tahle, tak proti tý by tu pár výhrad bylo. Prvně trochu nesedí volant, řadit levačkou by mi asi moc nešlo:-))

Jinak obecně patří 2,2 dCi k tomu lepšímu z LII a rok 2003 už vypadá celkem rozumně. Chce to dobře vybírat a počítat s tím, že takové auto bude mít najeto kolem 200.000. I to co má v inzerátu napsáno 88.000!!!
ex: R11 1,4 GTL '87, R11 1,7 GTX '89, Laguna I 1.6 16V GT Concorde '99, Laguna II 1.9 dCi 88kW Privilege '01, Clio Sport 2.0 16V 182k '04 Nyní: Volvo XC90 II D5 Inscription '17, Megané CC 2.0 16V '09 Privilege, Moto Guzzi GT 8V '12
Vicemistr Renault 2009, 2010 a 2012, Mistr Renault 2013, 2014

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » úte dub 21, 2009 23:22

yeppi píše:
duovka píše:--------------------------------------------------------------------------------

CAU mam Lagunu z 99 1.6 RN ale chtela bych ji vymenit za novejsi.Vsichni me ale od toho odrazuji,pry Laguny II jsou na prd,co chvili se neco vysype:(( chtela bych koupit Lagunu II 2.2 turbo diesel,150 koni r roku 2003:))Mate nekdo zkusenosti nebo znamy ktery maji zkusenosti,poradte prosim prosim!!

http://cgi.ebay.co.uk/2003-RENAULT-LAGU ... 240%3A1318
Jestli se ti líbí zrovna tahle, tak proti tý by tu pár výhrad bylo. Prvně trochu nesedí volant, řadit levačkou by mi asi moc nešlo:-))

Jinak obecně patří 2,2 dCi k tomu lepšímu z LII a rok 2003 už vypadá celkem rozumně. Chce to dobře vybírat a počítat s tím, že takové auto bude mít najeto kolem 200.000. I to co má v inzerátu napsáno 88.000!!!
2.2dci - vykonny motor ale dost poruchovy. Myslim ze 1.9dci je na tom so spolahlivostou ovela lepsie. No ked ide, stoji to za to :wink: .

Uživatelský avatar
palo_68
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: ned srp 31, 2008 20:31
Bydliště: ®ilina

Příspěvek od palo_68 » ned kvě 03, 2009 22:47

Laco19 píše:
yeppi píše:
duovka píše:--------------------------------------------------------------------------------

CAU mam Lagunu z 99 1.6 RN ale chtela bych ji vymenit za novejsi.Vsichni me ale od toho odrazuji,pry Laguny II jsou na prd,co chvili se neco vysype:(( chtela bych koupit Lagunu II 2.2 turbo diesel,150 koni r roku 2003:))Mate nekdo zkusenosti nebo znamy ktery maji zkusenosti,poradte prosim prosim!!

http://cgi.ebay.co.uk/2003-RENAULT-LAGU ... 240%3A1318
Jestli se ti líbí zrovna tahle, tak proti tý by tu pár výhrad bylo. Prvně trochu nesedí volant, řadit levačkou by mi asi moc neąlo:-))

Jinak obecně patří 2,2 dCi k tomu lepąímu z LII a rok 2003 uľ vypadá celkem rozumně. Chce to dobře vybírat a počítat s tím, ľe takové auto bude mít najeto kolem 200.000. I to co má v inzerátu napsáno 88.000!!!
2.2dci - vykonny motor ale dost poruchovy. Myslim ze 1.9dci je na tom so spolahlivostou ovela lepsie. No ked ide, stoji to za to :wink: .
súhlasím s oboma , pravostranné riadenie u nás asi sotva, k motorizácii je úplne jedno či máš benzín , alebo naftu , pokial auto ide.
Osobne jazdím vačšinou krátke trasy do 5-10 km,potom auto hodku stojí, a zas dalej, preto sa orientujem na benzín, brácho jazdí dlhšie trasy má HDi sic inú značku ale naftu, stihne zohriať motor a ísť stabil cca 2000 ot.
takže je len na uváženie do čoho pojdeš, ja som si dal auto doviesť z francie, tie rozprávky o dochodcovi a pravidelnom servise beriem s rezervou trvalo mi asi pol roka kým som si auto osahal, a spravil to, čo si osobne myslím, že treba, takže vela šťastia
PS: ako vyšla L II po nej pasiem, cena musela ísť na takú úroven, aby som ju kúpil, zatial najlepšie auto...
favorit 135 l_ Octavia 1,6i_Laguna II Privileg_2.0 iDE[img]http://www.spotreby.cz/sigs/ico_2_1507.gif[/img]

Uživatelský avatar
palo_68
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: ned srp 31, 2008 20:31
Bydliště: ®ilina

Příspěvek od palo_68 » ned kvě 03, 2009 22:54

petersk píše:Na Slovensku je vacsia firma ktora sa rozhodla pre doveru Renaulta.Tak si kupili 4 ks Lagun 2002 DCI. Do dvoch rokov co je okolo 70.000 boli v servise komplet vsetky.Porucha - vadne turbo. Tazko povedat ci to bola nejaka seria,kazdopadne firma sa rozhodla napisat list do renaultu zo staznostou na spolahlivost motora. Soudruzi z Renaultu odpovedali : jedna sa o spatne pouzivanie automobilu...hmm. Takaze chlapci a chlapi.Kto sa podujme na to aby nas naucil spravne jazdit ???? Inak pribeh sa konci tak ze vestkych 4 lagun sa okamzite zbavuju za akutaku primeranu cenu a prechadzaju na novu znacku.
bez urážky: najlepši terénny voz na svete - je služobný
favorit 135 l_ Octavia 1,6i_Laguna II Privileg_2.0 iDE[img]http://www.spotreby.cz/sigs/ico_2_1507.gif[/img]

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti