Renault Laguna II 2001 - 2007
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Pokud je ta 1,9 verze 96 kW tak si myslím že proti 2,2 tam velice žádný větší rozdíl výkonu nebude a je pravda že ta spotřeba bude nižší. Já s 2,2 pod 8 litrů nejezdím, ale je fakt že jsou to většinou trasy 5km do práce a zpět a město. Na dlouhé cesty se dá zajet kolem 6,5l při pohodové jízdě..
Jenže pohodová jízda taky moc nepřidává motoru, to auto se musí hýbat a 2,2 je 16 ventil takže mu nevadí větší točky, nedusit ho na 1600 otáček, navíc se tak zakarbonuje turbo, naklápění lopatek se začne zadrhávat a je po výkonu, po požitku z jízdy atd..
Rozdíl mezi 1,9 8V a 2,2 16V je možná v průběhu momentu a výkonu, 8 ventil obecně jede lepší odspodu, pak zase začne po 3000 ot vadnout, 16V půjde vytočit v klidu na ty 4000 ot. K 2,2 dci se člověk může chovat trochu jako k benzínu při ostřejší jízdě, podřazovat a držet ho nad 2500 ot a řadit a řadit. Právě až nad 3tis otáček motor 2,2 dci vyniká oproti jiným osmi ventilovým nafťákům. Protikladem je neskutečná hmotnost jak motoru samotného, tak celého auta která ho zařadí na lepší průměr v žebříčku dieselů co se týče výkonu...
Jenže pohodová jízda taky moc nepřidává motoru, to auto se musí hýbat a 2,2 je 16 ventil takže mu nevadí větší točky, nedusit ho na 1600 otáček, navíc se tak zakarbonuje turbo, naklápění lopatek se začne zadrhávat a je po výkonu, po požitku z jízdy atd..
Rozdíl mezi 1,9 8V a 2,2 16V je možná v průběhu momentu a výkonu, 8 ventil obecně jede lepší odspodu, pak zase začne po 3000 ot vadnout, 16V půjde vytočit v klidu na ty 4000 ot. K 2,2 dci se člověk může chovat trochu jako k benzínu při ostřejší jízdě, podřazovat a držet ho nad 2500 ot a řadit a řadit. Právě až nad 3tis otáček motor 2,2 dci vyniká oproti jiným osmi ventilovým nafťákům. Protikladem je neskutečná hmotnost jak motoru samotného, tak celého auta která ho zařadí na lepší průměr v žebříčku dieselů co se týče výkonu...
koupě Laguny II.
Ahoj,
Jsem student a chtěl bych si koupit auto.Moc se mi zalíbila v jednom bazaru Laguna II kombi 1.8 16V r.v.2001 najeto 141 tis. je v benzínu+LPG. cena 110 tis.
Nemám moc peněz na opravy, ale moc se mi Laguny líbí.Nevíte někdo jak jde do sebe spojení benzín + lpg=Laguna??? (je to problémové spojení?).Díky všem za odpověď
Jsem student a chtěl bych si koupit auto.Moc se mi zalíbila v jednom bazaru Laguna II kombi 1.8 16V r.v.2001 najeto 141 tis. je v benzínu+LPG. cena 110 tis.
Nemám moc peněz na opravy, ale moc se mi Laguny líbí.Nevíte někdo jak jde do sebe spojení benzín + lpg=Laguna??? (je to problémové spojení?).Díky všem za odpověď
Re: koupě Laguny II.
Laguna II uricte neni "lidove" auto s levnou udrzbou. Ja jsem taky jeste student a vim treba ze scenika bych neuzivil (respektive uzivil ale uz bych nemel na nic jinyho).rykoo píše:Ahoj,
Jsem student a chtěl bych si koupit auto.Moc se mi zalíbila v jednom bazaru Laguna II kombi 1.8 16V r.v.2001 najeto 141 tis. je v benzínu+LPG. cena 110 tis.
Nemám moc peněz na opravy, ale moc se mi Laguny líbí.Nevíte někdo jak jde do sebe spojení benzín + lpg=Laguna??? (je to problémové spojení?).Díky všem za odpověď
Moc nechapu na co student potrebuje kombika
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Re: koupě Laguny II.
Ahoj, mám Lagunu II grandtour v LPG. nepočítej s tím, že budeš jezdit za 70hal/100km, V inzerátech rádi uváděj spotřebu kolem 8l/100 km to bys musel jezdit pořád jenom po dálnici.Ve městě neni problém jezdit za 11-12 litrů a to to nemusim ani honit. Počítej s tim, že do dvou let (píšeš r.v. 2001) budeš muset vyměnit nádrž na LPG to taky něco stojí. jestli to má xenony, tak náhradní výbojky taky nejsou zadarmo. Ale rozumim rozhodnutí. Je to krasavicerykoo píše:Ahoj,
Jsem student a chtěl bych si koupit auto.Moc se mi zalíbila v jednom bazaru Laguna II kombi 1.8 16V r.v.2001 najeto 141 tis. je v benzínu+LPG. cena 110 tis.
Nemám moc peněz na opravy, ale moc se mi Laguny líbí.Nevíte někdo jak jde do sebe spojení benzín + lpg=Laguna??? (je to problémové spojení?).Díky všem za odpověď
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
Re: koupě Laguny II.
A sakra tak ještě zjistim kolik stojí ta výměna nádrže,výbojky a pak to zvážim.Jak se ti jinak s Lagunou v LPG jezdí?Máš časté poruchy jak tady píšou ostatní?[/quote]mtv píše:Ahoj, mám Lagunu II grandtour v LPG. nepočítej s tím, že budeš jezdit za 70hal/100km, V inzerátech rádi uváděj spotřebu kolem 8l/100 km to bys musel jezdit pořád jenom po dálnici.Ve městě neni problém jezdit za 11-12 litrů a to to nemusim ani honit. Počítej s tim, že do dvou let (píšeš r.v. 2001) budeš muset vyměnit nádrž na LPG to taky něco stojí. jestli to má xenony, tak náhradní výbojky taky nejsou zadarmo. Ale rozumim rozhodnutí. Je to krasavicerykoo píše:Ahoj,
Jsem student a chtěl bych si koupit auto.Moc se mi zalíbila v jednom bazaru Laguna II kombi 1.8 16V r.v.2001 najeto 141 tis. je v benzínu+LPG. cena 110 tis.
Nemám moc peněz na opravy, ale moc se mi Laguny líbí.Nevíte někdo jak jde do sebe spojení benzín + lpg=Laguna??? (je to problémové spojení?).Díky všem za odpověď
Re: koupě Laguny II.
[/quote]rykoo píše:A sakra tak ještě zjistim kolik stojí ta výměna nádrže,výbojky a pak to zvážim.Jak se ti jinak s Lagunou v LPG jezdí?Máš časté poruchy jak tady píšou ostatní?mtv píše:Ahoj, mám Lagunu II grandtour v LPG. nepočítej s tím, že budeš jezdit za 70hal/100km, V inzerátech rádi uváděj spotřebu kolem 8l/100 km to bys musel jezdit pořád jenom po dálnici.Ve městě neni problém jezdit za 11-12 litrů a to to nemusim ani honit. Počítej s tim, že do dvou let (píšeš r.v. 2001) budeš muset vyměnit nádrž na LPG to taky něco stojí. jestli to má xenony, tak náhradní výbojky taky nejsou zadarmo. Ale rozumim rozhodnutí. Je to krasavicerykoo píše:Ahoj,
Jsem student a chtěl bych si koupit auto.Moc se mi zalíbila v jednom bazaru Laguna II kombi 1.8 16V r.v.2001 najeto 141 tis. je v benzínu+LPG. cena 110 tis.
Nemám moc peněz na opravy, ale moc se mi Laguny líbí.Nevíte někdo jak jde do sebe spojení benzín + lpg=Laguna??? (je to problémové spojení?).Díky všem za odpověď
Výbojka stojí od 390 Kč
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Mám ji krátce, cca 3000km zatim pouze výměna výbojek. (mám ty za 390 ) ale musíš hledat na netu, v obchodech je to od 1200 do cca 6000.- . Snad jediný co lehce otravuje je častější tankování. Nádrž místo rezervy je fakt malá... Nevim jestli je to normální, ale při přepnutí na plyn (automatický) to lehce škubne a na vteřinku zrtatí výkon. Chce to s tím počítat při výjezdech z parkovišť na hlavní. Klasisky"tam se vejdu" a vono to v půlce křižovatky přepne a auto chviličku nejede.....
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
Tak na to si člověk třeba zvykne, že to lehce škubne.Hlavně když to nechcípne.Na kolik litrů je ta nádrž v rezervě?mtv píše:Mám ji krátce, cca 3000km zatim pouze výměna výbojek. (mám ty za 390 ) ale musíš hledat na netu, v obchodech je to od 1200 do cca 6000.- . Snad jediný co lehce otravuje je častější tankování. Nádrž místo rezervy je fakt malá... Nevim jestli je to normální, ale při přepnutí na plyn (automatický) to lehce škubne a na vteřinku zrtatí výkon. Chce to s tím počítat při výjezdech z parkovišť na hlavní. Klasisky"tam se vejdu" a vono to v půlce křižovatky přepne a auto chviličku nejede.....
já mam 40l, ale podle zákona ji nesmíš naplnit celou, tušim že 1/3 musí zustat "prázdná" kvuli rozpínavosti plynu. Řídí to tam jakási elektronika (šílený, když už ti elektronika kecá i do tankování )takže tankuješ ňákejch 30l (přesněji m3). Což při spotřebě kolem 10l tankuješ každejch 300km což je skoro každej tejden, když jezdíš kolem komína...Ale zase cena provozu je libová. přibližně 1,20/km...
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
kolik najezdis km ročně, že potřebuješ auto na plyn? ....to je jako kdyz si budes vybirat nove auto a jestli bude s dieselem, protoze to jezdi za 4litry a ne za 6 a najedes s tím 10000km za rok....to se ti fakt nevyplati ....
Kup si klasickou lagunku bez plynu a je to ....a nemusíš řešit výměny nádrže a tak...
jinak zadni silentbloky stoji cca 1900 za sadu - ty budeš nechávat měnit asi určitě .....
rozvody ti vymeni zrucny automechanik a me to stalo i s materialem cca 6tku....
jinak nevim ...jeste jsem za 3 roky menil predni tycky stabilizatoru a silentbloky predniho stabilizatoru (takovy dve maly mrchy gumovy a jedna stala 350? :/ )....
lej do toho poradnej olej a starej se o ni a budes se hezky vozit...
jinak bych fakt to LPG neresil ...pokud nejsi "plynař" stejně jako někomu prostě nevymluvíš benzín nebo diesel.. ...
Kup si klasickou lagunku bez plynu a je to ....a nemusíš řešit výměny nádrže a tak...
jinak zadni silentbloky stoji cca 1900 za sadu - ty budeš nechávat měnit asi určitě .....
rozvody ti vymeni zrucny automechanik a me to stalo i s materialem cca 6tku....
jinak nevim ...jeste jsem za 3 roky menil predni tycky stabilizatoru a silentbloky predniho stabilizatoru (takovy dve maly mrchy gumovy a jedna stala 350? :/ )....
lej do toho poradnej olej a starej se o ni a budes se hezky vozit...
jinak bych fakt to LPG neresil ...pokud nejsi "plynař" stejně jako někomu prostě nevymluvíš benzín nebo diesel.. ...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
na každym stojanu u pumpy je označeno M3...DDT píše:mtv píše:takže tankuješ ňákejch 30l (přesněji m3). quote]
Pletou se ti jednotky:-)
Plyn se tankuje zkapalněný, takže opravdu v litrech, nikoliv v krychlových metrech
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
protoze to jezdi za 4litry a ne za 6
tak jestli jezdíš s 1,8 16v za 6, tak je někde asi problém... teda myslim u mně. já se ve městě fakt pod 10 nedostanu...
tak jestli jezdíš s 1,8 16v za 6, tak je někde asi problém... teda myslim u mně. já se ve městě fakt pod 10 nedostanu...
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
to jsem bral jako priklad.. ....jezdim po praze kolem 9-10ti litru...po okreskach kdyz se trapim tak to umim za 6, ale umiram ...takze jedu i po okresce okolo 7,5 a po dalnici tak 8,5.....
nemas nahodou na te pumpe napsano DM3? ...
nemas nahodou na te pumpe napsano DM3? ...
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
nemas nahodou na te pumpe napsano DM3? ...[/quote]
A víš že je to možný
A víš že je to možný
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
Takže, včera to byl rok, co jsem si přivezl Lagunu II Grandtour. Jen ve zkratce, tak jak jsem ji doteď vychvaloval, budu v tom pokračovat. Za ten rok mám najeto cca 50tisíc km, bez problémů(jediná závada-začal škvrčet zámek u spolujezdce při odemykání, oprava za 1500) ,jinak bez problému. Auto jede jako ďas, nekouří, nežere, má najeto 193tisíc, původní turbo.
Mohu všem jen doporučit!!!!!
Mohu všem jen doporučit!!!!!
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
--------------------------------------------------------------------------------
Takze auto mam od 03/2009,bylo privezene z Holandska,tam prvni majitel,pravidelny servis stav opravdu super,najeto mela 121000km a jezdila i na Lipno,ted mam 148000km.Po privezeni komplet rozvody+waser pumpe,olej,filtry a tak.Desky kotouce novy od Holandana.Zpocatku bylo auto nadherne tichoucky,po najeti asi 10000km po ceskych necojakosilnicich zacala vrzat palubka-promazano silikon.olejem-od te doby klidek,pak zacalo auto cukat dira v akceleraci 1800-2000 otacek,po absolovovano ruznych servisu a zkoumani zavad jsem jednou pridal plyn s nalitymi aditivy do agip dieselu z auta se zakourilo jak z mesersmitu a od te doby je klid auto neskube.dalsi nedostatek zacala vrzat sedacka-rozebrano promazano a je to ok,ted zacalo neco vrzat ve strope nad ridicem jak je svetlo,dosud jsem neprisel na to co to je,jinak co se tyce pohodli jsem maximalne spokojen cesta do chorvatska pohoda a komfort,bezpecnost je v pohode,vadi mi hodne,ze v renaultu neumi dat do navigace anglinu a nahrat mapy,ceny dilu a jejich dostupnost je pro mne dostacujici,zatim mne nepotkalo nic vaznejsiho s autem jako takovym jsem zatim hodne spokojeny,pokud me zasadne nezklame,tak bude dalsi auto opet Laguna.Jeste co se tyce spotreby tak chorvatsko 2 dospeli,2deti a box 6,5 litru a mesto tak 7l v lete ted v zime dalky 7,5 l a mesto tak kolem 9l.Myslim si ze je skoda,ze ze zacatku ji provazely problemy jinak opravdu prijemne svezeni i s naftakem,bratranec ma Oktavku a rano ho slysim vzdycky kdyz nastartuje zatimco dCi je opravdu tissi.
Tak at nam ty nase holky slapou a hodne stastnych km preje Pavel
_________________
Takze auto mam od 03/2009,bylo privezene z Holandska,tam prvni majitel,pravidelny servis stav opravdu super,najeto mela 121000km a jezdila i na Lipno,ted mam 148000km.Po privezeni komplet rozvody+waser pumpe,olej,filtry a tak.Desky kotouce novy od Holandana.Zpocatku bylo auto nadherne tichoucky,po najeti asi 10000km po ceskych necojakosilnicich zacala vrzat palubka-promazano silikon.olejem-od te doby klidek,pak zacalo auto cukat dira v akceleraci 1800-2000 otacek,po absolovovano ruznych servisu a zkoumani zavad jsem jednou pridal plyn s nalitymi aditivy do agip dieselu z auta se zakourilo jak z mesersmitu a od te doby je klid auto neskube.dalsi nedostatek zacala vrzat sedacka-rozebrano promazano a je to ok,ted zacalo neco vrzat ve strope nad ridicem jak je svetlo,dosud jsem neprisel na to co to je,jinak co se tyce pohodli jsem maximalne spokojen cesta do chorvatska pohoda a komfort,bezpecnost je v pohode,vadi mi hodne,ze v renaultu neumi dat do navigace anglinu a nahrat mapy,ceny dilu a jejich dostupnost je pro mne dostacujici,zatim mne nepotkalo nic vaznejsiho s autem jako takovym jsem zatim hodne spokojeny,pokud me zasadne nezklame,tak bude dalsi auto opet Laguna.Jeste co se tyce spotreby tak chorvatsko 2 dospeli,2deti a box 6,5 litru a mesto tak 7l v lete ted v zime dalky 7,5 l a mesto tak kolem 9l.Myslim si ze je skoda,ze ze zacatku ji provazely problemy jinak opravdu prijemne svezeni i s naftakem,bratranec ma Oktavku a rano ho slysim vzdycky kdyz nastartuje zatimco dCi je opravdu tissi.
Tak at nam ty nase holky slapou a hodne stastnych km preje Pavel
_________________
Laguna Grandtour II,11/2003 Privileg, 88Kw,120 PS,rodinný mazlík,alu 16,folie,chrom. koncovka kominu,6xABG,Carminat,6 kvalt,pravidelny servis a jezdi krasne
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
parich píše:bratranec ma Oktavku a rano ho slysim vzdycky kdyz nastartuje zatimco dCi je opravdu tissi.
nemuzu si to odpustit i kdyz mam satise ne lagunu
kdyz si stoupnu vedle nejakyho naftaka od vw koncernu tak se vzdycky leknu to je jak kdyz stojis u traktoru a ne u auta ...
nemluve o tom ze treba v ty O(ch)ktavce si pripadas jako kdyz sednes do zebrinaku na prkno xD
Ne.erou se neříká, Bohumile Nerozbíjí jsi chtěl říct viď Jinak máš recht Cecilie, ale lahodný zvuk dCi je prostě báseň pro ouškaKuno píše:venku ten hluk pro řidiče za volantem není až tak podstatný
a ty tdi čka berou minimálně o litr nafty méně,xxxxxxxxxxxxxxx se jim vstřiky... a stráví i bionaftu...atd.
Takže vše má svoje pro a proti,záleží na prioritách.
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak nejak souhlas vicemene ale fakt jsem chtel kdyz uz naftu tak aby to nebyl traktor, coz treba pri zeslabenym nebo vypnutym radiu jsou ty tdi i uvnitr vetsinou ...Kuno píše:venku ten hluk pro řidiče za volantem není až tak podstatný
a ty tdi čka berou minimálně o litr nafty méně,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx se jim vstřiky... a stráví i bionaftu...atd.
Takže vše má svoje pro a proti,záleží na prioritách.
no no ...
a jak rikal kolega nademnou kazdy ma pro i proti
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Ale notak, tady pořád slyším srovnání s traktorem... Hlučnost je u TDi lehce menší než třeba u Laguny 2,2 dT (mohu porovnat)... Myslím si, že to všichni moc prožívají
Ono pro TDi hovoří hlavně spotřeba a jakási odolnost (v porovnání s DCi, který hůře snášejí naší "kvalitní" naftu), ale že by se to nesr... to bych taky netvrdil, třeba co se týče mě, tak mi tam vše možné cvrliká a šustí (volnoběžka alternátoru, asi ložisko na kladce od klimy), spíš spatřuji výhodu v tom, že ty díly jsou všechny opravdu za hubičku...
Čili VW s TDi motorem je auto jako každé jiné, které má fajn spotřebu, ale rozhodně to není nějaký superdržák, jen jsou ty závady velice levný a snadno opravitelný
P.S. Jinak sorry za OT, možná by to bylo lepší přesunout do pokecu
Ono pro TDi hovoří hlavně spotřeba a jakási odolnost (v porovnání s DCi, který hůře snášejí naší "kvalitní" naftu), ale že by se to nesr... to bych taky netvrdil, třeba co se týče mě, tak mi tam vše možné cvrliká a šustí (volnoběžka alternátoru, asi ložisko na kladce od klimy), spíš spatřuji výhodu v tom, že ty díly jsou všechny opravdu za hubičku...
Čili VW s TDi motorem je auto jako každé jiné, které má fajn spotřebu, ale rozhodně to není nějaký superdržák, jen jsou ty závady velice levný a snadno opravitelný
P.S. Jinak sorry za OT, možná by to bylo lepší přesunout do pokecu
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
-
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: pát zář 11, 2009 07:46
Ja na Lagunu nemôžem povedať ani jedno krivé slovo, môj otec ju kúpil v roku 2004 ako jazdenku od nejakého menežera z Bratislavy - vtedy mala najazdených cca 14500 km, teraz má skoro 220 000 km a dokonca jeden čas ju používal zamestnanec otcovej firmy ako služobné auto (viete si to predstaviť). Je to úžasné auto, mali sme s ním len jeden problém a to taký že po 190 000 km odišlo turbo. Samozrejme auto bolo pravidelne servisované.
Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 88kW r.v. 2002
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: pon čer 25, 2007 12:47
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Tak ono se to těžko posuzuje... ten pocit je super, zátah "vocpoda", navíc ta verze co mám (81 kw) má proměnnou geometrii lopatek, takže jede zhruba do 3,5-4 tis. rpm, ve srovnání s dT nesrovnatelně živejší (je to logický, už ten přímej vstřik dělá hodně).dr. Solfernus píše:Zdravím pane doctore, jak ten golf jede jestli se může zeptat, myslím srovnání s dt nebo dci nebo třeba hdi podobného výkonu..
Co se týká dCi (i HDi), jen z doslechu, subjektivní pocit bývá, že ty auta jsou línější...ale v reálu jedou stejně, nebo líp, jen tam není ten kopanec v nízkých otáčkách a táhnou plynuleji do vyšších otáček. Prostě dCi a HDi se stylem jízdy více blíží k benzínovému motoru...
Co ale jednoznačně hovoří pro Tdi (hlavně ty první dva typy s rotačním čerpadlem, 66kw a 81 kw), je spotřeba...to je prostě neuvěřitelný, když jezdím hodně svižně, mám dlouhodobou 5,5 l/100. Teď v zimě 5,1 (klouže to, tak ho šetřim ). Další nesporná výhoda je cena dílů, na vrakáčích je toho mraky, repas turba je docela rozumná záležitost, hlavně tyhle motory se dobře vypořádávají s tou naší "superkvalitní" naftou, což se o Common-railové technologii podle mě říct nedá...
Každopádně stejně se mi stýská po Renaultu (hlavně po Laguně), ten Golf je přeci jen starej a srovnatelně starý Renaulty jsou pohodlím a vzhledem úplně jinde.
Potřeboval bych kombinaci toho VW motoru (možná i jízdních vlatností) a Renaultu sakra
Do budoucna zvažuju Lagunu II, za tu cenu se taková výbava nedá najít u žádné jiné značky, jen váhám, jestli 1,9 nebo 2,2 dCi. A trošku se bojím spolehlivosti, ale jak sem psal, u VW to taky není žádnej zázrak, jen to jsou spíš takový otravný porušky, ale zato docela často (možná je to tim, že mám nalítáno tachometrových 200 tis. - rozumějte u VW spíš tak 400 tis. reálně ). U tý Laguny si to hodlám pohlídat rokem (2003 a výš) a pokud možno servisovaným stavem (doloženým serv. knížkou, nebo nějakej dovoz)
Ex Renault 19, 1,9 dT 66kw, Ex Renault Laguna 2,2 dT RXT 83kw...
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Nyní VW Golf III 1,9 TDi GT 81 kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů