Renault Laguna II 2001 - 2007

Dodržujte, prosím, dělení podle jednotlivých typů. Zde je místo pro výměnu zkušeností. Dotazy pište do Technické sekce nebo Diskuse.

Moderátor: Moderators General

Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.

Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.

Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.

Děkuji za respektování těchto pravidel.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » pon črc 26, 2010 21:38

tak sem tu zase po dlouhe dobe ... a opet dilema jak svin,... ja proste ... uz sem si rikal ze sem se rozhodl ze si koupim Lagunu 2 minimalne r.v. 2003 proto ze sem se tu docet ze uz meli lepsi turba no :D ted si prectu zase nejakou stranku kde teda nejsou moc fanousky renaultu ze 1,9 dCi pred faceliftem rozhodne nekupovat ze se vse sralo a tak, vim ze je to vzdy kus od kusu sam sem mel 1,6 16V 1998 a nedal bych na ni dopustit ..
Premejslel sem ze bych treba hledal laguny co uz meli treba vymenene turbo ale to by asi taky nebylo reseni.

nejhoris je ze nekde pisou to a nekde to .. uz abych mel lagunu 2 i ja a mohl si rict ano je to tak nebo tak uf
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » pon črc 26, 2010 21:52

Hledej Lagu od roku 2003 vejš, asi raději 1.9 dCi než 2.2. Já ji mám(2004), momentální stav 213 tisíc km (ověřených), původní turbo, motor i auto šlape jako hodinky... Koukej raději po autech se serviskou a všímej si na detailech, jak se majitel o auto staral... Zda včas měnil oleje atd... Kdo se o auto nestará zvenku, obvykle se nestará ani po servisní stránce... Turba se neboj, dneska je běžná věc repase se zárukou a není to žádná zásadní morda... Tak spokojených majitelů jako já, znám víc než těch nespokojených... Přeju šťastný výběr a pochlub se nám tady :wink: :wink: :wink:
Lagu II se Ti odmění nedocenitelým komfortem jízdy a výbavou, za tím si stojím.....
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » pon črc 26, 2010 22:06

no prave sem byl klidnej ze sem nasel na nejakejch strankach ze repas turba muez vyjit do 10000 ale zas ena dalsich s recenzi me pekne polekali s cenou 50000 repas., prave mladsi nez 2003 bych radsi nechtel a kazdopadne se serviskou to ano. Ale strach popirat nebudu :D prece jen nejakejch 150 00,- je porad i v tehle dobe dost penez :D,urcite se pochlubim ale nejdriv tak v zime, vim ze hodne lidi rekne co silim teda s obavama uz ted :D ale pree nepujdu a nekoupim hned prvni co uvidim bez toho abych o tom nevedel CO NEJVIC infa. Jinak dekuju za prani :D doufam ze bude stastna ruka pri volbe
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » pon črc 26, 2010 22:08

jeste abcyh doplnil ... L2 chci koupit nejen kvuli tomu ze sem se do lagun zamiloval uz od dob jednickove laguny, ale hlavne kvuli bezpecnosti vzhledem k tomu ze jsem mel bohuzel nehodu, a v dnesni dobe si clovek nemuze byt na silnici nicim jisty :/
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » úte črc 27, 2010 17:15

Stanley.ONEill píše:no prave sem byl klidnej ze sem nasel na nejakejch strankach ze repas turba muez vyjit do 10000 ale zas ena dalsich s recenzi me pekne polekali s cenou 50000 repas., prave mladsi nez 2003 bych radsi nechtel a kazdopadne se serviskou to ano. Ale strach popirat nebudu :D prece jen nejakejch 150 00,- je porad i v tehle dobe dost penez :D,urcite se pochlubim ale nejdriv tak v zime, vim ze hodne lidi rekne co silim teda s obavama uz ted :D ale pree nepujdu a nekoupim hned prvni co uvidim bez toho abych o tom nevedel CO NEJVIC infa. Jinak dekuju za prani :D doufam ze bude stastna ruka pri volbe
Fungl nové turbo stojí okolo 20 tisíc!!!!! Jo a já vzal první, kterou jsem viděl... V minus 20 chytla na první žhavení a jela domů :lol: :lol: :lol:
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » úte črc 27, 2010 20:42

20000 ? .. no ... to "neni zase tolik" kdyz uz bych to musel menit akorad abych to turbo nemenil kazdej rok :D, premejslel sem jeste o triskach .. premyslim jak to udelat aby vydrzeli co nejdele. Predpokladam ze to bude chtit nahradit filtr a tankovat kvalitni naftu. Ale jak to v CR chodi nikdo mi nezaruci kvalitni naftu. :D ... No jako hlavni problemy teda u laguny bych videl to turbo a podsviceni panelu klimosky,coz neni problem pro elektrikare urcite :). Jak je na tom vaha vzduchu ? nebo jine casti to jsem moc nikde nenasel teda. A jeste teda co sem zaslech ze maj udajne problem s el.ovladanim zrcatek
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » úte črc 27, 2010 22:58

Jak píšu, já mám najeto stopro 213.000 km, auto jezdí bez problémů... problémům s tryskama můžeš předejít použitím aditiva VIF, tankováním kvalitní nafty (Verva), problém s panelem klimy jsem nikdy neměl...... Váha vzduchu, ovl.zrcátek, nic takového neznám, vše maká jak má.......
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » stř črc 28, 2010 11:33

No uprimne jsem zase klidnejsi. :D
Vcera jsem teda jeste tak po ocku koukal po peugeotu 607, 407, 406 a Citroenu C5 .. no proste nikdo nenabidne tuhle vybavu a komfort za stejnou cenu s krasnym designem... laguna je laguna.
No uz jen aby uz byl ten prosinec. Snad bude i treba zase o neco levnejsi a vic kusu. Kazdopadne "vysnena" by bla r.v. 2005 a kdby to bylo po faceliftu vubec bych se nezlobil :D ale vse je o penezich taky no ..
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » stř črc 28, 2010 13:32

Hrnecek píše:Jak píšu, já mám najeto stopro 213.000 km, auto jezdí bez problémů... problémům s tryskama můžeš předejít použitím aditiva VIF, tankováním kvalitní nafty (Verva), problém s panelem klimy jsem nikdy neměl...... Váha vzduchu, ovl.zrcátek, nic takového neznám, vše maká jak má.......
Hele ted na to koukam ... ty mas 88 kW ? ja mysll eze 88kW jsou 1.9dCi az od roku 2005 :?:
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » stř črc 28, 2010 14:05

Ne e, 88kw jsou od začátku. Já mám 06/2001 najeto teď cca 230tis a taky jsem spokojen. Ikdyž, je pravda, že první majitel si zobnul. Teď mě čeká spojka a uvidíme setrvák. Jinak měním jenom spotřební matroš. Doporučuji koupit jenom na 16". 17" jsou hezký, ale trpí zadní náprava a odchází zadní silentbloky cca co 60tis. Mouchy má každý auto, a to že jich laguna měla tolik, tak si český ručičky pomohly a je tu spousta skvělých návodu jak co opravit za pár kaček.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
Stanley.ONEill
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: čtv zář 20, 2007 16:59
Bydliště: Kralovehradecko

Příspěvek od Stanley.ONEill » stř črc 28, 2010 14:21

aha, a co jsou teda ty 79kW dCi zac ? ... no jinak vetsi nez 16 bych uz asi nechtel .. kdo ma na to kupovat pneu :D, ale nazmu bych tam chtel dal kazdopadne 15 vzhledem k tomu ze me jeste zbyli ve sklepe jedny nejety no.

No jasny vse ma mouchy, ale po rozhovorech ZDE jsem zase klidnejsi. Uz bych rad aby byl ten prosinec.

JO ALE CO SEM CHTEL VEDET ... LAGUNA 1 mela takovej problemek ze kdyz svitilo slunce do predniho skla byl videt silnej odraz palubovky ve skle a snizovalo to viditelnost ven. Je fakt ze se to dalo vyresit slunecnima brejlema s antireflexnim filtrem (myslim ze se to tak jemnovalo). Ma tenhle problemek i dvojka ?
Nyní: Renault Laguna II 1.9 dCi - Black beauty

Před: Renault Laguna RTE 1.6 16V , Liftback r.v. 1998

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř črc 28, 2010 14:30

Ten problém s odrazem palubní desky ve skle za slunečného počasí měla i R21 (předchůdce Laguny I). A v malé míře tím trpí i Mégane II. Celá ta věc byla způsobená tím, že palubní deska měla jinou barvu než černou, která světlo pohlcuje, a tak docházelo k odrazům.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » stř črc 28, 2010 15:16

Já osobně vidím jenom odraz od kaplicky (nemám navi), nijak extra to neruší. 79kw dci je prostě slabší verze. Bacha na 88kw nedáš 15" kola. Ve předu jsou 300mm kotouče a proto je tam nedáš. Na 79kw jsou myslím jenom 270mm kotouče.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Hrnecek
Grafoman
Příspěvky: 2154
Registrován: ned úno 15, 2009 00:03
Bydliště: Vidlatá Seč

Příspěvek od Hrnecek » stř črc 28, 2010 15:57

Jak píše Babik, na 88 kW jdou 16" a vejš. Já mám letní 17 a silentbloky mají za sebou už asi 120.000 km a jsou naprosto ok... A to auto je prostě krásnější...ale to už je to poslední.... Palubka se mi tedy ve skle nijak moc neodráží, nebo jsem si toho doteď nevšiml :wink:
Renault Laguna III 2.0 dCi
Mitsubishi L200 Magnum
Hyundai Santa Fe 2.4 16V

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » stř črc 28, 2010 16:03

První originály mi vydržely taky cca 150tis km. Tyhle druhý už ne. Musím mechanika přesvědčit, aby tam dal origo Renault. Velký kola jsou i bezpečnější nebo aspoň si myslím, že mě zachránily od pěkného karambolu. Ve 120km/h jsem roztrhnul přední gumu a v pohodě jsem to udržel vedle kamionu. Říkám si bejt tam výšší profil nemuselo by to dopadnout tak ok.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » úte srp 03, 2010 08:05

To Hrneček: Asi nemáš moč čistý sklo. :)) :twisted:
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2424
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » čtv srp 12, 2010 23:15

Hosi, kdyz se tady bavite o silentblokach zadni napravy... Menili jste nekdo silentbloky na motoru behem tech cca 200.000km ?
Ja mam najeto 167.000km, auto viz. podpis, a motor ma evidentne vuli, pri zabrzdeni se dycky oklepe, na pohled ma vykyv, pri jizde tam cuka...no jeste sem se u zadnyho auta s timto nabehem kilaku s timto nesetkal. A v renaultu, kdyz jsem byl na kontrole po koupi, tak se konkretne nevyjadrili..

A jinak co se tyka podvozku... Pred touto lagunou sem mel 4x L I., pak passata B5. Ted u L II. jsem vymenil vsechny tlumice, dal novy cepy na predni ramena, udelal geometrii a myslel jsem si ze to pojede jak po kolejich. Ale porad mam vyhrady. Predni naprava je takova divna - taha to do rizeni ve vyjetych kolejich, pri pridani plynu na vyssi prevodovy stupne to ma tendencni tahnout doprava, pri ubrani to zas trochu tahne doleva. Kola mam seriovky 205/55/16, gumy zanovni Micheliny. Musim rict, ze se stale nemuzu zbavit pocitu, ze maj renaulty labilni podvozky. Proste porad musite drzet volant a davat bacha (rozhodne teda vic nez u predchoziho passata B5. Auto je 100% nebourany, dovezeny z Belgie, kde najezdilo 160.000km pomerne rychle a servis byl jen renault. Co s tim muze bejt??? silentbloky ramen ?? ty se zdaj pevny, nebo silentbloky napravnice ??
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » čtv srp 12, 2010 23:42

Já myslím, že bude normální. Záleží jak hluboké ty koleje jsou. Jels někdy náklaďákem v kolejích? To máš co dělat, abys to auto udržel v 80km/h na cestě a dostáváš taky rány do řízení. Souhlasím s tím, že Laguna není náklaďák, ale v naftě to má hodně těžký předek a tvrdší odpružení. Dělá to i tátův Mégane I 1.9 dCi, který je podle mě o poznání lehčí, ale prostě ten těžký předek je dost znát a to i dokonce v projíždění zatáček (to auto se snad vůbec nenaklání). Podle mě to dělají i velké kola. Znáš ten efekt, když jedeš na jízdním kole třeba po nějaké vyjeté koleji a je tam i malý rantl - nabiješ si pusu. A stejně tak se chovají kola ve vyjetých kolejích. Ty koleje nejsou rovné, ale různě hrbolaté, klikaté a ty koleje kola nepustí jen tak ven, proto ty rázy. A taky záleží na rychlosti jízdy. Ve vyjetých kolejích se asi nedá jet 120, někdy i 90 je hodně. Sjížděl jsem ke Svitavám, je tam takový dlouhý kopec a taky vyjeté koleje jako kráva, musel jsem zpomalit až na 70, abych to auto vůbec držel v ruce.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pát srp 13, 2010 00:23

Jirke píše:...
A jinak co se tyka podvozku... Pred touto lagunou sem mel 4x L I., pak passata B5. Ted u L II. jsem vymenil vsechny tlumice, dal novy cepy na predni ramena, udelal geometrii a myslel jsem si ze to pojede jak po kolejich. Ale porad mam vyhrady. Predni naprava je takova divna - taha to do rizeni ve vyjetych kolejich, pri pridani plynu na vyssi prevodovy stupne to ma tendencni tahnout doprava, pri ubrani to zas trochu tahne doleva. Kola mam seriovky 205/55/16, gumy zanovni Micheliny. Musim rict, ze se stale nemuzu zbavit pocitu, ze maj renaulty labilni podvozky. Proste porad musite drzet volant a davat bacha (rozhodne teda vic nez u predchoziho passata B5. Auto je 100% nebourany, dovezeny z Belgie, kde najezdilo 160.000km pomerne rychle a servis byl jen renault. Co s tim muze bejt??? silentbloky ramen ?? ty se zdaj pevny, nebo silentbloky napravnice ??
Je to tak ako pise Zefek. No ked mas riadenie OK staci v kolajach pevne drzat volant a jemne korigovat smer. Ale ak mas vole v riadeni je to takmer nezvladnutelne a mas pocit straty kontroly nad vozidlom.
Pozri na tie vole, napr. axialne tiahla, klby, capy - nie su to drahe suciastky, ak si chces auto nechat dlhsie mozno by bolo dobre vymenit vsetko (axialne tiahla, gulove klby na riadeni, gulove capy na ramenach a snad aj silentbloky na ramenach) a potom nastavit geometriu. Asi predosly majitel nemenil tlmice, mozno uz nefunguju. Navyse predne za tu dobu uz urcite schytali nejaky naraz a mozno uz budu ohnute.
Ze nieco nie je OK v riadeni zistis zalomcovanim volantom ale presnejsie je to ked zdvihnes jednu stranu auta a zalomcujes zdvihnutym kolesom - nesmies citit volu ani pocut klepave zvuky. Vadny cap na ramene tym myslim nezistis a silentbloky na ramene tiez zdiagnostikujes snad len vizualne.

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » pát srp 13, 2010 00:24

s Lagunou II si musíš zvyknout na to že se s ní budeš pořád prát o volant :wink: počkej až tam dáš někdy 17" :lol: časem si na to zvykneš a nebude to tak hrozné
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2424
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » pát srp 13, 2010 00:49

Laco19 píše:
Jirke píše:...
A jinak co se tyka podvozku... Pred touto lagunou sem mel 4x L I., pak passata B5. Ted u L II. jsem vymenil vsechny tlumice, dal novy cepy na predni ramena, udelal geometrii a myslel jsem si ze to pojede jak po kolejich. Ale porad mam vyhrady. Predni naprava je takova divna - taha to do rizeni ve vyjetych kolejich, pri pridani plynu na vyssi prevodovy stupne to ma tendencni tahnout doprava, pri ubrani to zas trochu tahne doleva. Kola mam seriovky 205/55/16, gumy zanovni Micheliny. Musim rict, ze se stale nemuzu zbavit pocitu, ze maj renaulty labilni podvozky. Proste porad musite drzet volant a davat bacha (rozhodne teda vic nez u predchoziho passata B5. Auto je 100% nebourany, dovezeny z Belgie, kde najezdilo 160.000km pomerne rychle a servis byl jen renault. Co s tim muze bejt??? silentbloky ramen ?? ty se zdaj pevny, nebo silentbloky napravnice ??
Je to tak ako pise Zefek. No ked mas riadenie OK staci v kolajach pevne drzat volant a jemne korigovat smer. Ale ak mas vole v riadeni je to takmer nezvladnutelne a mas pocit straty kontroly nad vozidlom.
Pozri na tie vole, napr. axialne tiahla, klby, capy - nie su to drahe suciastky, ak si chces auto nechat dlhsie mozno by bolo dobre vymenit vsetko (axialne tiahla, gulove klby na riadeni, gulove capy na ramenach a snad aj silentbloky na ramenach) a potom nastavit geometriu. Asi predosly majitel nemenil tlmice, mozno uz nefunguju. Navyse predne za tu dobu uz urcite schytali nejaky naraz a mozno uz budu ohnute.
Ze nieco nie je OK v riadeni zistis zalomcovanim volantom ale presnejsie je to ked zdvihnes jednu stranu auta a zalomcujes zdvihnutym kolesom - nesmies citit volu ani pocut klepave zvuky. Vadny cap na ramene tym myslim nezistis a silentbloky na ramene tiez zdiagnostikujes snad len vizualne.
Psal jsem ze mam novy tlumice i cepy v ramenou. Vule v rizeni nejsou. Autum rozumim, jen sonduju jestli je to normalni nebo jsem paranoik :)
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2424
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » pát srp 13, 2010 00:52

Davidak79 píše:s Lagunou II si musíš zvyknout na to že se s ní budeš pořád prát o volant :wink: počkej až tam dáš někdy 17" :lol: časem si na to zvykneš a nebude to tak hrozné
Jo, to uz jsem si asi rikal ze BMW z toho nikdy neudelam :) Ale nektery projevy mi stejne neprijdou normalni... treba to tahnuti ke strane v zavislosti na akceleraci, resp. deceleraci.

A pak teda ten volnej motor...to sem proste na zadnym ze svych predchozich 13 aut nemel a to ze mely nektery o hodne vic najeto. Vlastne si nepamatuju ze bych kdy jezdil v aute kde by byl motor tak volnej a projevovla se tak jako kdyby tam visel na jednom uchytu jenom.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

DanielCh
Advanced member
Příspěvky: 251
Registrován: pon črc 05, 2010 18:52
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DanielCh » pon srp 16, 2010 20:59

Hrnecek píše:
Davidak79 píše:
Hrnecek píše:Jakou pěstí, DAVIDE!!!!!! Co jsi tý Lagůně prováděl ty zvíře :)
:oops: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... sc&start=0 ono to občas trochu fungovalo tak jsem do toho praštil jestli to neopraví otřes :-) a bylo po číslech úplňe :lol:
:bartmoon:

No tak hlavně že jsi to opravil :) já si to udělal jednou v Dafu, taky mě trošku naštvalo rádio, tak dostalo pěstí a též jsem to vyřešil navždy :)
:D Totez se stalo s autoradiem i me u Megana z 96...bylo tam jeste puvodni radio...myslim znacky Haity, nebo nejak tak...dodnes mam na zadnim skle nalepeny od nich nalepku...byl to ten "horsi" kazetak co se tam daval...mno a asi pred dvouma lety prestal fungovat podsviceni...zezacatku stacilo jen na display potukat...pak uz to chtelo silnejsi uder...rikam si abych ho jeste nakonec nerozbil tak jsem cele radio vyndal a procistil kontakty...vlozil zpet a svitilo...mel sem obrovskou radost, ze sem to opravil...ale pri nasledujici jizde opet zashnulo a neslo rosvitit...tak jsem ho tez vypnul pesti jednou pro vzdy...

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Příspěvek od Davidak79 » stř srp 25, 2010 18:06

Tak dnes je to na den dva roky kdy naše Laguna II 2,0T r.v. 2003 jako náš člen rodiny :-) přejela německo českou hranici a od té doby nám věrně slouží. Po pravdě musím napsat že nějakou tu vrásku na čele nám letos udělala ale i tak jsme se spolehlivostí tohoto modelu velice spokojeni. Jako dárek dostala dnes technickou a prošla na 1* tudíž bez závad ani žádné netěsnosti prostě nic :wink: a že jsem takhle kontrolován ještě nebyl :!:
Tak že zkušenost s Renault Laguna II mám dobrou a můžu tento vůz doporučit
:wink:
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2424
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirke » čtv srp 26, 2010 18:56

Jirke píše:
Davidak79 píše:s Lagunou II si musíš zvyknout na to že se s ní budeš pořád prát o volant :wink: počkej až tam dáš někdy 17" :lol: časem si na to zvykneš a nebude to tak hrozné
Jo, to uz jsem si asi rikal ze BMW z toho nikdy neudelam :) Ale nektery projevy mi stejne neprijdou normalni... treba to tahnuti ke strane v zavislosti na akceleraci, resp. deceleraci.

A pak teda ten volnej motor...to sem proste na zadnym ze svych predchozich 13 aut nemel a to ze mely nektery o hodne vic najeto. Vlastne si nepamatuju ze bych kdy jezdil v aute kde by byl motor tak volnej a projevovla se tak jako kdyby tam visel na jednom uchytu jenom.
Prece jen se neco podarilo, silentblok motoru - kost, to hodne zklidnil. Porad to neni BMW :) ale je to lepsi a rekl bych uz standardni..
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti s Renaulty“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů